Ik heb er een tijdje geleden afstand van gedaan, maar soms.quote:
damn gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze hadden een brommer ooit, ging Ramona op rijden
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, het was een beetje een gok, maar blijkt gelukkig een aanwinst. Binnen een minuut had ik al een hele strook onkruid weg en struiken neemt ie ook net zo makkelijk mee.
Flikker op.quote:
Tillo Dodisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou de meeste posts vandaag hebben
Hou je dat altijd bij dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou de meeste posts vandaag hebben
Als er wordt gekaapt mag ik mijn gang gaan.quote:
Ik hoop dat het opluchtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er wordt gekaapt mag ik mijn gang gaan. [ afbeelding ]
Een beetje.quote:
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zal het als sollicitant krijgen zeg.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgen
Ik had hem al 20 min klaarstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:44 schreef pullup het volgende:
Ik werd gekaapt omdat dat stomme forum een foutmelding gaf in eerste instantie omdat ik niet 2 berichten zo snel achter elkaar mocht posten.
Nog nooit gehad![]()
En wat kan dat bommen wijnsdag is een goede dag
Doe maar niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
En ja was koud en ik ga niet teruglezen
Dat is iets wat bovenmaats triest is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem al 20 min klaarstaan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgen
Okquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat bovenmaats triest is.
Je hebt een prachtverhaal over Tillo Dodis gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
En ja was koud en ik ga niet teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |