Hij was ontzettend lief maar kon ook moorden natuurlijk. Hij gaf zijn leven om de anderen te redden. Er bleef enkel een twijgje van hem over...en dat werd Baby Groot.quote:
Voor maar 4,99 verkoop ik deze, sleutelhangers en t-shirts van groot trouwens ookquote:
Ik ook niet, maar het is wel een rete grappig dinkie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd die hele hype niet
Ik ook niet, maar ik vind die films ook niks aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahwwwwquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moet je deze weer voor hebben:
[ afbeelding ]
Mja okayquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel een rete grappig dinkie.
Het is een toffe film.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nou...hier maakt ie een blommeke voor een kindje...zo lief. Ik heb wel gehuild toen ie doodgingquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij was ontzettend lief maar kon ook moorden natuurlijk. Hij gaf zijn leven om de anderen te redden. Er bleef enkel een twijgje van hem over...en dat werd Baby Groot.
In the Avengers Infitinity War en Endgame is hij inmiddels al een tiener en heeft ie nodig een schop onder z'n hol nodig
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze https://elvegeluk.nl/prod(...)-i-am-groot-t-shirt/
En nog meer Groot t-shirts
en deze
[ afbeelding ]
en deze oorbellen
[ afbeelding ]
thanksquote:
samequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat dat is met die Groot, maar ik smelt als ik hem zie
Ik heb er wel eens gezien,maar om er dan zo'n ding van te willen ...niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind die films ook niks aan.
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb die films nog nooit gezien ook
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou...hier maakt ie een blommeke voor een kindje...zo lief. Ik heb wel gehuild toen ie doodging![]()
Gave muziek ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.
Heerlijke muziek ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.
Het verhaal sowieso en ook hoe het verfilmt is.quote:
James Gunnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het verhaal sowieso en ook hoe het verfilmt is.
Wat moeten jij en ik dan doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |