Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
En ja was koud en ik ga niet teruglezen
oh... dat is dan jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt een prachtverhaal over Tillo Dodis gemist
Ik denk dat men zich verveelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
Vraag het mario eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
Mijn faalberichten nog wel.... dat klinkt treurigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.
De zweep erover!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
Eigelijk denk ik aan jou.quote:
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.quote:
*ice tea achterover gooit en wijn gaat pakkenquote:
Het is voor het eerst echt koud, misschien is het dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Misschien handiger als jij nuchter blijftquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Dat heeft hij net gedaan, het alfabetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen, post maar iets grappigs.
Op wijnsdag is dat ten strengste verbodenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien handiger als jij nuchter blijft
Oh, was dat om te lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gedaan, het alfabet
Ik heb bierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wijnsdag is dat ten strengste verboden
Nou.... het ziet er heel brandgevaarlijk uit.quote:
nee dat dan weer nietquote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Omdat je net een uur in de kou hebt gelopen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen, post maar iets grappigs.
quote:[quote]Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.'
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?, zegt de manager verbaasd. 'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?'
'Voor ¤ 389.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nou', zegt hij.. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zie ik door de vingers, als er maar alcohol in zit.
Owquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet
[..]
Vind ik ook
*twijfelt over spiritus*quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zie ik door de vingers, als er maar alcohol in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |