Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
En ja was koud en ik ga niet teruglezen
oh... dat is dan jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt een prachtverhaal over Tillo Dodis gemist
Ik denk dat men zich verveelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
Vraag het mario eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
Mijn faalberichten nog wel.... dat klinkt treurigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.
De zweep erover!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
Eigelijk denk ik aan jou.quote:
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.quote:
*ice tea achterover gooit en wijn gaat pakkenquote:
Het is voor het eerst echt koud, misschien is het dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Misschien handiger als jij nuchter blijftquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Dat heeft hij net gedaan, het alfabetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen, post maar iets grappigs.
Op wijnsdag is dat ten strengste verbodenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien handiger als jij nuchter blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |