Haha dan zitten ze er nog wel een paar maandjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:00 schreef Ezio het volgende:
Ziet eruit alsof ze aan het overwinteren zijn inderdaad, dan gaan ze in een grote groep ergens zitten en kunnen ze zelfs bevriezen en het overleven, mits het boven -10 graden blijft.
Terechte klacht overigens.
In huizen kan het lieveheersbeestje voor overlast zorgen als ze in grote aantallen aanwezig zijn. Door de grootte van de groep ruik je dan soms hun specifieke geur of ze kunnen muren bevuilen door tegen plafonds of muren en achter schilderijen e.d. te overwinteren. De beste methode om hen te verwijderen is de stofzuigtechniek.quote:
Vind ik ook, ik laat ze lekker zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:07 schreef Nine. het volgende:
Ze vinden je lievvvvv.... en het is best gezellig toch?
Gadver. Een stel kakkerlakken had je zeker ook laten zitten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik laat ze lekker zitten
Last van ongedierte?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
Een ware invasie. Ze zitten hier nu al een week. Is dit hun winterslaap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn binnen komen kruipen door een raam dat op een kiertje stond.
WAT WILLEN ZE VAN MIJ???
Hang een bordje op je voordeur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:51 schreef HSG het volgende:
Het wordt buiten kouder dus zoeken ze de warmte op.
Er zijn wel nietlieveheersbeestjes.. die zijn altijd zo lastig als ze met een heleboel in je huis overwinteren, zoals deze:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:07 schreef Nine. het volgende:
Zouden er ook verdeelenheersbeestjes zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dierenvriend BasEnAadquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een paar weken geleden weer naar buiten gevlogen
Dapper dat je dit durft te kickenquote:
Je moest eens weten hoeveel spinnen, wantsen, mijten en andere diertjes er OOK IN JOUW HUIS wonen. en nee het maakt niet uit hoeveel je poetst, ze zitten er toch. Alleen de grotere verjaag je met je geboen, die mini beestjes hebben weinig last van schoonmaken..quote:
Zekers, wat denk je wat er allemaal in en op je kussen rondloopt... sterker nog, er lopen zelfs mini diertjes te grazen op je oogleden en wimpersquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel spinnen, wantsen, mijten en andere diertjes er OOK IN JOUW HUIS wonen. en nee het maakt niet uit hoeveel je poetst, ze zitten er toch. Alleen de grotere verjaag je met je geboen, die mini beestjes hebben weinig last van schoonmaken..
Ook in je bed!
Ze wonen inderdaad zelfs in de schacht waaruit je wimper komt! En in de nacht komen ze op je gezicht rondlopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Zekers, wat denk je wat er allemaal in en op je kussen rondloopt... sterker nog, er lopen zelfs mini diertjes te grazen op je oogleden en wimpers
gezellig toch, zo ben je nooit alleenquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze wonen inderdaad zelfs in de schacht waaruit je wimper komt! En in de nacht komen ze op je gezicht rondlopen
Dat je de stofzuiger ff aan zet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
Een ware invasie. Ze zitten hier nu al een week. Is dit hun winterslaap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn binnen komen kruipen door een raam dat op een kiertje stond.
WAT WILLEN ZE VAN MIJ???
Dat lult gewoon de hele lieveheersbeestjescommunity rond, je weet toch hoe dat gaat. "Pst pst pst pst daar moet je zijn".quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ze zijn weer terug!
Ik keek net even naar buiten en zag dat enkele lieveheersbeestjes zich verzameld hadden tegen mijn raam. Ik heb het raam maar even op een kiertje gezet. Binnen een kwartier zaten er alweer 20 op precies dezelfde plek als vorig jaar
Hoe weten die beesten waar ze moeten zijn?![]()
Schattigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ze zijn weer terug!
Ik keek net even naar buiten en zag dat enkele lieveheersbeestjes zich verzameld hadden tegen mijn raam. Ik heb het raam maar even op een kiertje gezet. Binnen een kwartier zaten er alweer 20 op precies dezelfde plek als vorig jaar
Hoe weten die beesten waar ze moeten zijn?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef Twiitch het volgende:
Huis afbranden en opnieuw beginnen. Dit is niet meer te redden.
Ik heb ze niet in huisquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ieder mens snachts minimaal 10 lieveheersbeestjes opeet.
TS eet er in de winter 's nachts wel een stuk of 60 (hoorde ik vanuit de lieveheersbeestjescommunity)quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wist je dat ieder mens snachts minimaal 10 lieveheersbeestjes opeet.
Wist je dat er ook onzichtbare lieveheersbeestjes bestaan.quote:
Daarom issie zo dik. Zijn caloriebommetjes.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
TS eet er in de winter 's nachts wel een stuk of 60 (hoorde ik vanuit de lieveheersbeestjescommunity)
Dit iddquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Het zijn lieveheersbeestjes, geen koala's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |