Haha dan zitten ze er nog wel een paar maandjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:00 schreef Ezio het volgende:
Ziet eruit alsof ze aan het overwinteren zijn inderdaad, dan gaan ze in een grote groep ergens zitten en kunnen ze zelfs bevriezen en het overleven, mits het boven -10 graden blijft.
Terechte klacht overigens.
In huizen kan het lieveheersbeestje voor overlast zorgen als ze in grote aantallen aanwezig zijn. Door de grootte van de groep ruik je dan soms hun specifieke geur of ze kunnen muren bevuilen door tegen plafonds of muren en achter schilderijen e.d. te overwinteren. De beste methode om hen te verwijderen is de stofzuigtechniek.quote:
Vind ik ook, ik laat ze lekker zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:07 schreef Nine. het volgende:
Ze vinden je lievvvvv.... en het is best gezellig toch?
Gadver. Een stel kakkerlakken had je zeker ook laten zitten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik laat ze lekker zitten
Last van ongedierte?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:58 schreef BasEnAad het volgende:
Een ware invasie. Ze zitten hier nu al een week. Is dit hun winterslaap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn binnen komen kruipen door een raam dat op een kiertje stond.
WAT WILLEN ZE VAN MIJ???
Hang een bordje op je voordeur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:51 schreef HSG het volgende:
Het wordt buiten kouder dus zoeken ze de warmte op.
Er zijn wel nietlieveheersbeestjes.. die zijn altijd zo lastig als ze met een heleboel in je huis overwinteren, zoals deze:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:07 schreef Nine. het volgende:
Zouden er ook verdeelenheersbeestjes zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dierenvriend BasEnAadquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ze zijn een paar weken geleden weer naar buiten gevlogen
Dapper dat je dit durft te kickenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |