potjecreme | maandag 28 oktober 2019 @ 08:49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
potjecreme | maandag 28 oktober 2019 @ 08:50 |
vosss | maandag 28 oktober 2019 @ 08:56 |
Had ik al gezegd dat bottas een bokkelul is? ![]() | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 09:00 |
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden. Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft. | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 09:02 |
Sorry, je moet iets beter je best doen. | |
Tarado | maandag 28 oktober 2019 @ 09:03 |
![]() | |
spectrumanalyser | maandag 28 oktober 2019 @ 09:18 |
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuďtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed. Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af? | |
nogeenoudebekende | maandag 28 oktober 2019 @ 09:19 |
Vlag is leidend. | |
Tarado | maandag 28 oktober 2019 @ 09:20 |
niet met je eens hoor, je zag op zijn onboard ook gewoon de auto van Bottas in de vangrail dus hij had gewoon van z'n gas af moeten gaan en je hebt het over Max, die ziet nog een muis lopen op de baan als hij met 300 voorbij komt | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 09:20 |
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Max had moeten liften. Straf was terecht imo. Los van de dingen die de FIA beter had kunnen doen. [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 09:20:39 ] | |
Dauthi | maandag 28 oktober 2019 @ 09:50 |
Nog nooit karma zo duidelijk in beeld gezien. Max moet ophouden zulke domme dingen te doen, gele vlag negeren ![]() | |
sasquatsch | maandag 28 oktober 2019 @ 10:08 |
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed? | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 10:13 |
Zeg jij? Moet je tegen een ander aan rijden dan? Nee. Hinderen. Voor de duidelijkheid hadden zowel Leclerc als Verstappen geen straf moeten hebben. Het was simpel wat downforce verliezen. Maar met al dat gejank dat de FIA pro Ferrari zou zijn, dikke onzin. | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 10:15 |
Max doet weer een Maxje het hele weekend. Wordt hij weer te gretig. Laat wel zien dat hij niet bij de top hoort, niet als geheel. FIA had of Leclerc en Verstappen moeten straffen, of (imo) beiden niet. Maar zit vast weer een Japanner ergens daar. | |
Nattekat | maandag 28 oktober 2019 @ 10:18 |
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant. Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder. Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen. | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 10:23 |
Wat een faal dit ![]() Leclerc en Max beiden een fout. | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 10:24 |
Ferrari en Max de grote verliezers dit weekend. Max als rijder blunders. Ferrari als team. Mclaren niet goed. Hamilton en Perez enigen goed. Kvyat nog een torpedo move. Albon gwn basic. Blunderde alweer. In de race gwn degelijk, niet goed niet slecht. | |
Nattekat | maandag 28 oktober 2019 @ 10:28 |
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan. Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet. | |
p.a.t.r.i.c.k | maandag 28 oktober 2019 @ 10:34 |
ik kan me hier in eigenlijk wel vinden. Tijd voor een reprimande voor max.. dit gaat de verkeerde kant op. | |
Dauthi | maandag 28 oktober 2019 @ 10:38 |
Overigens nu Haas eindelijk weet wat het probleem is. Wordt het dan niet tijd dat Haas zijn nederige excuses gaat aanbieden aan Pirelli voor de afgrijselijk onzin die ze dit jaar hebben uitgekraamd? | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 10:53 |
Behalve de finish vlag. | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 10:55 |
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me. | |
Sinister-D- | maandag 28 oktober 2019 @ 11:24 |
account van Allard Kalff gevonden. | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 11:34 |
![]() ![]() | |
Abdus18 | maandag 28 oktober 2019 @ 11:36 |
dolle boel weer hier | |
Tarado | maandag 28 oktober 2019 @ 11:38 |
gelukkig is het alweer raceweek ![]() | |
twiFight | maandag 28 oktober 2019 @ 11:44 |
Inderdaad wel matig van McLaren. Die hadden gewoon 6e moeten worden. | |
Lionheaad | maandag 28 oktober 2019 @ 11:45 |
Was gewoon klote voor ze dat ze ook op de rode band moesten starten | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 11:50 |
Ik had McLaren hier idd veel sterke verwacht. Kun je hier conclusies uittrekken? Mechanische grip minder bij McLaren, maar blijkbaar wel een sterke aero aangezien ze op andere banen beter mee doen? edit: Wat Lionhead zegt helpt idd ook niet mee. [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 11:51:03 ] | |
Dauthi | maandag 28 oktober 2019 @ 12:00 |
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht. De nadruk ligt daardoor ook op kleinere turbo's. Daar zou Renault beter in moeten zijn dan ferrari en mercedes. | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 12:07 |
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg. Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal. | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 12:08 |
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht? | |
vosss | maandag 28 oktober 2019 @ 12:15 |
![]() | |
p.a.t.r.i.c.k | maandag 28 oktober 2019 @ 12:18 |
- dat soort berichten mag je achterwege laten - [ Bericht 91% gewijzigd door Nattekat op 28-10-2019 12:21:41 ] | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 12:22 |
Jup | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 12:23 |
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen. Regel is an sich prima, alleen zijn de top 3 teams zo veel sneller dan de rest dat ze bij bijna elke race toch kunnen kiezen. Als die voorsprong kleiner wordt, dan heeft deze regel veel meer toegevoegde waarde | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 12:27 |
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek. Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op. Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft. | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 12:28 |
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft ![]() Max maakt gewoon een fout, klaar. Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar. Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel. Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt. Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet? Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act. | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 12:29 |
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'. | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 12:50 |
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen ![]() ![]() | |
Blik | maandag 28 oktober 2019 @ 13:05 |
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de race | |
Blik | maandag 28 oktober 2019 @ 13:06 |
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis. | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 13:15 |
Nouja, goede act. Je getrol is al een tijdje vermoeiend. | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 13:16 |
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast. | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 13:19 |
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben. | |
Lionheaad | maandag 28 oktober 2019 @ 13:19 |
Serieus? Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout". Max haalt Bottas in op een plek waar Bottas (en de halve F1 wereld) niets verwacht. Misschien iets te veel drang om naar voren te komen. Maar bij Max is een gat een gat. En dan duikt hij er gewoon in. Fout? nee. verstandig? dat ook niet. | |
nogeenoudebekende | maandag 28 oktober 2019 @ 13:20 |
Als je het daar doet is Bottas wel de goeie keuze. | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 13:21 |
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he ![]() | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 13:29 |
Ik lees die interviews meestal nooit en nu weet ik weer waarom. Zelfs mosterd na de maaltijd smaakt beter. Edit: Even gekeken op reddit maar dat was een nog grotere fout ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Fir3fly op 28-10-2019 13:41:32 ] | |
TagForce | maandag 28 oktober 2019 @ 13:38 |
Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Leclerc in Japan maakt gewoon zelf een fout door veel te hard de bocht in te gaan met een auto vlak voor zijn neus, en onderstuurt daardoor Verstappen uit de baan en uiteindelijk de race. Verstappen en Hamilton zaten gewoon dicht naast elkaar en hebben allebei een overstuur momentje waarbij Max Lewis heel zachtjes raakt wat beiden niet eens tot aan het einde van de race niet eens doorhadden. Met andere woorden: Leclerc deed het zelf en Max stuurde gewoon op een andere lijn door de bocht dus die kon geen blaam treffen. Dan is Leclerc als enige te beschuldigen, en dus straf. Zeker omdat het gewoon dom was van Leclerc. Bij Max en Lewis waren ze gewoon een robbertje aan het vechten met elkaar, en waren beiden evenveel te beschuldigen voor het incident. Dus geen straf. Het is niet zozeer dat iedereen hier een oranje bril op heeft. Het is meer dat jij een bril op hebt die al het oranje uit filtert. En janken op Ferrari is traditie. Stamt nog uit de jaren 90 en begin jaren 2000. | |
Vliegbaard | maandag 28 oktober 2019 @ 13:47 |
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent. Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt. ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 28 oktober 2019 @ 14:17 |
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren. Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg. En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden. | |
nils7 | maandag 28 oktober 2019 @ 14:19 |
Je zou toch denken, als je moet kiezen. Je je auto afstelt op de band waar je het langs op rijdt? | |
Evenstar | maandag 28 oktober 2019 @ 14:23 |
Ook dat "all of a sudden" er bij ![]() Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden. | |
TAV74 | maandag 28 oktober 2019 @ 14:25 |
LOL. dat was alles behalve all of a sudden inderdaad ![]() | |
Gruj0 | maandag 28 oktober 2019 @ 16:58 |
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe. | |
nogeenoudebekende | maandag 28 oktober 2019 @ 17:08 |
Wat een irritante kutvent was dat. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 17:09 |
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd: bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappen Hij had daar duidelijk de beelden nog niet weer gezien. Want hij reageert een beetje dom... [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 17:11:30 ] | |
ShaoliN | maandag 28 oktober 2019 @ 17:10 |
Sainz verkloot volgens mij gewoon 2x zijn banden door hard te verdedigen op de Bulls. Niet slim | |
spectrumanalyser | maandag 28 oktober 2019 @ 17:42 |
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen) zegmaar op 0:56 https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html | |
ChevyCaprice | maandag 28 oktober 2019 @ 17:53 |
Jazeker. Ipv daarvan stuurt hij zelf een beetje naar rechts. Dat had hij in ieder geval beter kunnen doen. | |
sasquatsch | maandag 28 oktober 2019 @ 18:17 |
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben. | |
WismutVeilchen83 | maandag 28 oktober 2019 @ 18:21 |
SlipstreamGoden | |
WismutVeilchen83 | maandag 28 oktober 2019 @ 18:23 |
Ik volg de F1 al sinds 1991, maar ik ben nu ook teleurgesteld als Max niet meedoet voorin en kijk minder geboeid. Maar dat komt ook doordat de spanning om het WK ver te zoeken is. Zou die spannend zijn dan kijk ik gewoon net zo geďnteresseerd als voor Max. | |
Peterselieman | maandag 28 oktober 2019 @ 18:52 |
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch? | |
sasquatsch | maandag 28 oktober 2019 @ 19:07 |
Volgens mij telt de vlag volgens de regels. Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi. Slim is het niet, maar blijkbaar mag het. | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 19:21 |
Eens. Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen. Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden? Daar zegt Masi nu niks over | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 19:24 |
Het was sowieso toch nog onderzocht- hoorde ik vanmiddag op de radio. Wat raar is, want iets wat afgekaart is wordt zonder klacht of protest niet weer heropend. | |
sasquatsch | maandag 28 oktober 2019 @ 19:51 |
Ik had dat ook gelezen maar daar is geen officieel statement van, dus weet ik niet of het waar is. | |
aesop | maandag 28 oktober 2019 @ 19:59 |
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt. | |
WheeledWarrior | maandag 28 oktober 2019 @ 20:16 |
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen. | |
Cheeseburgert | maandag 28 oktober 2019 @ 20:32 |
Of juist overal zwijgrecht neemt ![]() | |
Gezicht | maandag 28 oktober 2019 @ 20:40 |
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest. Leermomentje. | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 20:53 |
Helaas wel ja ![]() | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 21:06 |
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan? | |
Rianne84 | maandag 28 oktober 2019 @ 21:11 |
Er staat zaterdag ![]() | |
bianconeri | maandag 28 oktober 2019 @ 21:12 |
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan? Leclerc beukte niet, hij gleed net als Max opzij. Helaas voor beiden met gevolgen. You are kidding me right? Heb je uberhaupt wel gekeken? Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout. Net als dat van Leclerc in Japan. Maar straf je de 1, moet je de ander ook straffen. | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 21:13 |
Zucht ![]() | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 21:15 |
Zelfs keiharde Hamilton fanboys zijn het met jou oneens. Wil je ajb met deze act ophouden Wellicht had jij je tijd beter kunnen besteden door deze race te kijken | |
Tinos85 | maandag 28 oktober 2019 @ 21:18 |
https://www.gpblog.com/nl(...)tion-van-mexico.html Officieel geen pole statistiek voor Verstappen. Wel apart, zijn twee snelste tijden blijven kennelijk niet staan. Dan had ie toch gewoon gediskwalificeerd moeten worden voor de kwalificatie. Nu stond z’n tijd gewoon met een gridstraf van 3 plekken. | |
opgebaarde | maandag 28 oktober 2019 @ 21:30 |
Dus Ricciardo behoudt ook de fastest lap? | |
Breekfast | maandag 28 oktober 2019 @ 21:36 |
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur. | |
Vliegbaard | maandag 28 oktober 2019 @ 21:38 |
Ik ben toch bang dat al deze kleine akkefietjes hem een keer op gaan breken. Max is een talentvolle coureur maar hij zal toch met een beetje meer verstand moeten gaan racen. De helft van de touchés is zijn schuld niet maar hij doet ook zijn best om ze zelf uit te lokken zo lijkt het. De RB is gewoon de mindere van de top 3 en dat moet hij ook gaan beseffen. | |
daNpy | maandag 28 oktober 2019 @ 21:42 |
Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan. | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 21:46 |
Dat zou denk ik een goed idee zijn. | |
#ANONIEM | maandag 28 oktober 2019 @ 22:45 |
Hamilton ook niet, laat het team alles voor hem regelen, 0.0 inzicht. En als ie niet vooraan rijdt, dan gaat ie lopen janken als een klein kind.. | |
marcodej | maandag 28 oktober 2019 @ 22:47 |
Zoveel deed Max niet fout tijdens de race. Bij Hamilton zat ie er gewoon voor maar laat HAM hem met overstuur staan en de actie op Bottas was geen divebomb. | |
Vliegbaard | maandag 28 oktober 2019 @ 23:00 |
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweest | |
Fir3fly | maandag 28 oktober 2019 @ 23:01 |
Nee, dit is gewoon echt niet waar. Verstappen heeft minder contact en minder problemen dan de andere toprijders dit seizoen. | |
mikieu | maandag 28 oktober 2019 @ 23:16 |
Deze auto is geen WK materiaal.. De tering, alsof Max ineens een kansloze knaap is zeg. Het gaat allemaal even minder omdat hij wat probeert met het materiaal dat hij heeft en de echte Nederlanders schrijven hem alweer af hoor.. Als Max in de Merc had gezeten was hij al kampioen voor de zomerstop, wanneer RBR een dominante auto heeft is de F1 helemaal niks meer aan. Maar voor jullie wel, want er is dan niemand meer die eens een gewaagde actie doet, gezien Max alleen maar vooraan staat en hem naar huis rijdt. | |
twiFight | maandag 28 oktober 2019 @ 23:34 |
Je kunt beter naar een psycholoog gaan als dit je reactie is op een normale post. En nee, dat jij het er niet mee eens bent zegt niets over diegene en dat diegene niet alles van Max positief vindt evengoed niet. Je laat alleen maar zien hoe vreselijk ongenuanceerd je zelf bent. | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:07 |
To finish 1st, you have to finish first. Het is tof dat 'ie er vol voor wil gaan natuurlijk, maar ja... ![]() ![]() ![]() Die F1 Netflix docu heet 'Drive To Survive'... een spreuk die Max weleens ter harte mag nemen. De start van een race is altijd hectisch... iedereen zit dicht op elkaar, de banden niet op optimale griplevels... waarom dan zo'n kamikaze-instelling bij de start hebben? Zorg eerst maar dat je de eerste bochten en paar ronden zonder kleerscheuren doorkomt... dan heb je nog tig ronden voor je om met je superieure reespees en strategie naar een podium/zege te rijden (kom ik weer met het vergelijk met de MotoGP en Marc Marquez die dat nu goed begrepen lijkt te hebben). Op de F1 website zag ik een pre-race video vooraangaande de race. Had niet door dat alle videos met betrekking tot de Mexico GP nog van 2018 waren en kwam dus langs het interview met Max waar 'ie dat zelf ook stelde... maar ergens is dat dus verloren gegaan... Max had gewoon op #1 kunnen eindigen. De pace was er. Als 'ie bij de start op 0 risk was gegaan en alle Mercs en Raris zo voor hebben gelaten voor de 1e ronde, dan was 'ie gewoon naar het podium gereden. Nu moest 'ie nodeloos van wel heel ver weg komen. [ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 29-10-2019 01:12:53 ] | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:13 |
Dat had ie dan ook helemaal niet. Sterker nog, hij liet Hamilton veel te veel leven. Dit soort onzin heeft niemand wat aan. | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:14 |
Teveel races... teveel van zulke momentjes. Brengt zichzelf telkens weer in de situatie. | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:16 |
Alweer onzin. Deze situatie was 0% zijn schuld, evenals de vorige botsing in Japan. Dan was er nog een race-incident in Spa. De rest van het jaar geen enkel probleem, veel minder zelfs dan de rest van de rijders. Waarom moet je allemaal dingen verzinnen? Welk punt probeer je te maken? | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:18 |
Dat anderen daar schuld hebben heb je niks aan als je telkens eruitligt of moet gaan inhalen van ver. Dan maar in de 1e ronde niemand proberen in te halen. Al lig je dan 8e ofzo. Dan heb je nog altijd betere kansen als in de bandenstapel belanden of met een puncture naar de pit kruipen. | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:19 |
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Geen enkele andere rijder denkt zo en dat zou ook niet moeten. Als je dit echt vindt snap je er werkelijk geen snars van. En nogmaals, Verstappen heeft over dit hele jaar gezien juist heel weinig brokken en staat vrijwel nooit langs de kant te kijken. De laatste twee races zijn een enorme uitzondering. Waarom vergeet je dat? | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:24 |
Om nog maar te zwijgen over Hamilton, die nog voor een kampioenschap vecht en een enorm risico neemt door hem aan de buitenkant bij Verstappen te laten staan. Daar hoor je niemand over. | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:42 |
Weet je wat er gebeurde in de races waar Max won? Had 'ie poepstarts en viel hij terug. Nuff said. | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:46 |
En de andere races waar hij hoger eindigde dan zijn startpositie? | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:58 |
Toen won 'ie niet. Dúh. ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:58 |
![]() | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:04 |
![]() | |
twiFight | dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:43 |
Vechten voor het kampioenschap, serieus? Dat gevecht bestaat alleen op papier. | |
aesop | dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:53 |
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:01 |
Mja held of loser ligt vrij dichtbij. Krijgt hij die puncture niet is het waarschijnlijk de overtake van het jaar. | |
daNpy | dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:10 |
First you have to finish. | |
daNpy | dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:11 |
Dit ja. Inhaalverbot! | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:42 |
"Ze kunnen alleen nog maar met DRS inhalen!" "Wie haalt daar nu in? Daar haalt niemand in, hij had beter kunnen wachten en er op het rechte stuk voorbij kunnen gaan." | |
opgebaarde | dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:53 |
![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24 |
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 09:25:27 ] | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:33 |
Omdat Hamilton zich dat kan veroorloven. Die kan gewoon met drs inhalen. Max zal altijd wat moeten forceren met de huidige wagen. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:34 |
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:35 |
Ah ja was wachten hierop. ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:36 |
Feiten komen altijd boven tafel ja. Maar jij kiest dus voor roekeloosheid? [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 09:38:02 ] | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:38 |
Albon heeft niet meer punten dan Max. Bovendien rijdt Albon bijna elk weekend zijn auto plat. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:39 |
Enige feit is dat Max drie keer meer punten heeft dan Albon. Ik kies voor actie. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:40 |
Mijn fout. Ik bedoel natuurlijk sinds de zomerstop. Dat Albon volgens jou elk weekend zijn auto plat rijdt maakt het verhaal nog sappiger natuurlijk. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:40 |
En bier. En nootjes. En tetten. En seks. ![]() | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42 |
👊🏻 | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42 |
Je auto in een fp in de muur planten is ook roekeloos. Maar Albon is een rookie en totaal geen vergelijkingsmateriaal gezien z'n tijden in de q. | |
daNpy | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:43 |
Nogmaals De RBR is met DRS trager dan de Ferrari of Merc zonder. Dus moet hij in de bochten er naartoe rijden, inhalen én weg rijden. | |
opgebaarde | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:43 |
Scorebordjournalistiek | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:44 |
Boks ouwe | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:44 |
Daar win je toch altijd de wedstrijd mee? | |
opgebaarde | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:45 |
Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1. Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:48 |
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten. Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:49 |
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever. | |
sasquatsch | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:50 |
Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe. | |
sasquatsch | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:51 |
In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:54 |
Dan verschillen we van mening. Dat kan. In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:59 |
Max zit bij die ongelukjes omdat andere hij bij andere coureurs tussen de oren zit. Zie Lec in Oostenrijk, Silverstone,Japan, Vettel in Silverstone en Hamilton nu en in Hongarije. In Hongarije deed Hamilton ook een 'roekeloze' inhaalpoging buitenom, maar moest daarna ook buiten de baan en had ook heel anders af kunnen lopen. (ik zie het wel graag trouwens, die pogingen). Maar later had hij ook gewoon de mogelijkheid om er op het rechte stuk langs heen te trappen. Wil je nu zeggen dat Hamilton ook te driftig was? [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 10:00:06 ] | |
nogeenoudebekende | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:03 |
Belgs vlaggetje? Nooit gezien. Daarmee val je door de mand. En nee van andere agressieve coureurs zoals RIC, MAG of KVY geniet ik net zo veel. | |
Evenstar | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:12 |
Als je Max in de Mercedes zet rijdt hij ook weg, hoeft hij 0 risico te nemen en wordt die met 2 vuisten in zijn neus WK. Met een mindere auto moet je nou eenmaal meer risico nemen of kleurloos plek 5 pakken. Soms kan die best even iets meer rust in zijn rijstijl bouwen, maar over het algemeen is er niks mis mee. Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:14 |
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:16 |
Ja pas maar op. Die Jos met z’n losse handjes slaat zo je tanden eruit. Jos is toch een keer met z’n auto op z’n ex ingereden? Snap wel waar die driftbuien van Max vandaan komen. | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:17 |
En prima ook, die strijd aangaan... in de rest van de race. Maar ga in de 1e ronde niet het gevecht aan met Merc/Rari. Als op 6 Albon rijdt, heb je daar geen last van. Sainz of wie dan ook erachter op 7 e.d. die weten dat de RB hun concurrent niet is, dus die zullen hem niet zo hard aanvallen, weten dat ze daar alleen tijd mee verliezen bij het voorbijgaan daarna in de battle en er dan alsnog achter eindigen. Tenzij dat natuurlijk een figuur als Kimi is, die redelijk uit vorm is de laatste tijd. Tuurlijk, kun je clean voorbij, altijd nog doen. Maar in de 1e ronde wil je eigenlijk vermijden dat je in de positie komt dat je race over is, of dat nu je eigen schuld is of dat van een ander maakt niet zo heel veel uit. Kom je na het 1e rondje als 5e door met 3.5s achterstand ofzo, dan vergaat de wereld nog niet, altijd nog beter dan game over of terug de pits in of opeens nog maar 18e liggen. Max is goed in staat een mega zondag reespees te hebben en weet zich altijd goed door het veld te slaan en in te halen, maar liever vanaf plek 5 in ronde 2 met nog 70 ronden voor zich ofzo. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:21 |
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max. Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer. Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs. Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt. Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen. ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:25 |
Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes. Hij kan echt wel hard rijden, dat heeft hij ook wel bewezen, maar schikt zich nu volledig in een andere rol. Dat moet je ook maar kunnen. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:28 |
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:29 |
@Luppie0110 nee. Gewoon nee. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:31 |
Ik ben om. Je hebt gelijk. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:39 |
Belgs vlaggetje? Je bent af. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:41 |
Als jij klaar bent, zien we je vrijdag weer. Doei. | |
Kreator | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:45 |
Ik snap ook eigenlijk niet dat dat gewoon als race-incident werd gezien. Je verneukt moedwillig de volledige race van een andere coureur. Er was niet eens een onderzoek naar volgens mij. Verder ben ik geen fan van Max trouwens. Hij is de laatste paar races weer teveel bezig met eerste worden ipv finishen. Hij had in bocht 1 iets meer geduld moeten hebben, ook al was dat niet zijn schuld. De positie was wel zijn schuld, net als de 3 plekken gridstraf waardoor hij sowieso al in deze positie zat. Ongerelateerd: ik smacht naar een tijd waarin er geen Nederlander meedoet met formule 1. Dat je niet op maandagochtend bij de koffie 115 echte max-f1-fans onzin uit hoort kramen. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:47 |
Dat laatste is wel matig ja. Maargoed, daar zullen we het de komende 10 a 15 jaar nog mee moeten doen. | |
Sinister-D- | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:50 |
Toto met vinger in de pap bij zowel werkgever als werknemer.... Enige reden. | |
opgebaarde | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:51 |
Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gęnante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:55 |
We kunnen Belgie ook wel weer erbij pakken, daar zat Verstappen ook net weer op het verkeerde plekje. Zelf remde hij laat en probeerde “stront door het doucheputje te trappen”. Ja dat gaat lastig. Het woord verlies nemen of een stap terug en twee vooruit staat niet in zijn woordenboek terwijl dat vaak de betere ofwel slimmere keuze is. | |
RealistAtheist | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:04 |
- Ik begrijp je frustraties, maar niet hier - [ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2019 11:36:07 ] | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:07 |
Kritiek op Max hier staat gelijk aan sfeer verzieken. Misschien een idee om een “Max Verstappen polonaise” topic te openen? | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:08 |
![]() " Kritiek " | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:17 |
Altijd leuk als wij het eens zijn ![]() | |
RealistAtheist | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:25 |
Tuurlijk joh, ik kan niet tegen jouw ijzersterke argumentatie op. Jij wint. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:26 |
Wat heeft ie gezegd? | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:28 |
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:29 |
En dat weet ie dondersgoed. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31 |
Ah kom op. Als, misschien, dan.. Ieder jaar horen we “ja maar volgend jaar gaat het echt gebeuren”. Als Renault een goede auto op de grid zetten worden ze misschien ook wel kampioen, je weet het niet. | |
zoem | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31 |
Er wint hier niemand. Jullie zijn allebei verliezers door je zo ongegeneerd te laten gaan. En de grootste verliezer is nog wel de sfeer. Bij dezen dus ook einde discussie. Het FB-topic is de enige juiste plaats. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:32 |
Duidelijk. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:35 |
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren. | |
RealistAtheist | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:36 |
Dat is wel opvallend inderdaad. ![]() | |
Nattekat | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:37 |
Hamilton weet ook dondersgoed dat Verstappen hem zomaar verslagen had kunnen hebben als hij hem niet geëlimineerd had. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:38 |
Sinds ze in dezelfde auto rijden heeft Albon meer punten gehaald. Ook een feit. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:40 |
Ik zet mijn geld in op Ferrari volgend jaar. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:41 |
Wellicht wordt er naar gevraagd?? | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:50 |
Journalisten zijn ook niet dom, altijd prijs. Hamilton maakt er ook deze persconferentie weer een smeuďg verhaal van. Hij had gewoon kunnen zeggen dat ze samen de bocht in gingen en er dan altijd wat kan gebeuren. In plaats daarvan verzint hij dat "Max er in eens was", terwijl die er voor reed. Dat hij "aankwam als een torpedo", wat dus ook niet mogelijk is als die er al voor rijd, en vind hij ook nog de gelegenheid om te vertellen dat Max eigenlijk niet zo slim is. [ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 11:58:57 ] | |
Evenstar | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:53 |
Met zijn "all of a sudden", terwijl Max er al honderd meter lang naast zat. | |
#ANONIEM | dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:59 |
Denk het ook, als ze wat meer race pace kunnen vinden. Kwalificatie zit goed. Heb er eigenlijk nog niet zoveel vertrouwen in dat RB de nodige stappen kan zetten. [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 12:00:25 ] | |
sasquatsch | dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:21 |
Dat was Bottas. | |
Nattekat | dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:37 |
Dat was daarna pas. | |
vosss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:44 |
Ik snap niet dat niet meer mensen over die altijd net niet acties van bottas vallen. 9 van de 10 keer laat ie zich als een mak lammetje naar de slachtbank brengen en als ie hem dan een keer wil laten staan of zijn tanden wil laten zien dan doet ie dat altijd op zo'n lompe manier dat het niet goed kan gaan. En dan is ook nog eens 9 van de 10 keer de ander het slachtoffer ![]() Echt, die vent kan NIET racen. | |
sasquatsch | dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:17 |
Dat kostte hem een goede klassering. Die van Hamilton nog niet zo zeer als je ziet waar Bottas finishte. | |
Evenstar | dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:22 |
Mja, enige wat die goed doet is anderen in de weg zitten en zichzelf opofferen voor Lewis. | |
THEFXR | dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:55 |
ach, Max lag op een geven moment P20 toch nog P6 gefinisht, dat kan je ook positief inzien. Verder was HAM een crashtest dummy in de Mclaren, die heeft toen twee WK titels er mee weggegooid. Veel stommere fouten gemaakt dan iedere ander coureur en ook veel geflikt. | |
Dauthi | dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:55 |
Ze rijden met een Monaco hoeveelheid aan aero. Mechanische grip ligt meer nadruk op bij lagere snelheidsbochten. Afgezien van het bochtige stadiumgedeelte is het niet echt een lage snelheidscircuit. Je hoorde het ook bij Haas, we hebben niet genoeg aero en er kan niets meer bij. | |
Dauthi | dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:59 |
Ja doodsbang dat ie getorpedeerd wordt en een race later kampioen zou worden. Het is de Verstappens weer een beetje naar de bol gestegen na een goede eerste seizoenshelft. | |
Peterselieman | dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:24 |
Het is wel grappig om te lezen dat Hamilton en Verstappen elkaar nu via de media aan het bestrijden zijn. Het is wel iets dat de sport nodig heeft. Het betekent ook dat Max meer en meer in het hoofd van Hamilton komt te zitten. Dat is een goed teken. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:36 |
Ja met zo'n auto moet dat wel lukken. | |
Sjemmert | dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:37 |
Max had deze race gewoon met 2 vingers in de neus kunnen winnen. Hij heeft het verneukt in Q3. | |
shiz | dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:49 |
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk. | |
Marcoss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:29 |
Denk dat hij zonder die lekke band ook nog gewoon had kunnen winnen eigenlijk (er vanuit gaande dat hij in tegenstelling tot Albon op een 1-stopper stond) | |
Sjemmert | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:29 |
Vooraan starten is natuurlijk altijd beter dan van P4, tow of niet. En vorig jaar kon Hamilton er ook niet voorbij op het rechte stuk ondanks dat Hamilton een veel betere start had. | |
potjecreme | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:31 |
Als als als als als. | |
Marcoss | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:36 |
Dat is een hele korte samenvatting van eigenlijk elke analyse achteraf ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:36 |
Ross Brawn ook weer in de bocht ![]() | |
Gruj0 | dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:44 |
Droeg niks bij idd, maar verdiende het ook niet om weggeduwd te worden. Hij deed daar ook maar zijn werk in opdracht van. | |
sasquatsch | dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:46 |
Zijn we het zowaar weer eens ![]() Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer. https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106 | |
#ANONIEM | woensdag 30 oktober 2019 @ 00:19 |
Mooi stuk, verwoord mijn mening wel. | |
Fir3fly | woensdag 30 oktober 2019 @ 01:50 |
Behalve dan dat er volgens mij nog steeds geen bewijs is dat de stewards Verstappen alleen maar een straf hebben gegeven vanwege wat hij zei in de persconferentie. Edit: sterker nog: het omgekeerde is zelfs bewezen. https://www.racefans.net/(...)-investigation-masi/ Dus zelfs als Verstappen zijn mond had gehouden had hij gewoon straf gekregen. En hij heeft bovendien 100% gelijk over Hamilton, die mazzelt alleen maar omdat er toevallig op dat moment nog net geen gele vlag gezwaaid werd. [ Bericht 34% gewijzigd door Fir3fly op 30-10-2019 01:56:39 ] | |
VacaLoca | woensdag 30 oktober 2019 @ 06:21 |
Wat ik al helemaal niet snap is dat Max nog kritiek krijgt over z'n move op Bottas. Die was gewoon geniaal en hij was er al voorbij alleen stuurt die botte harses in alsof ie alleen rijdt. Ze moeten mss de spiegels eens aanpakken, anders eindigt elke niet simpele DRS overtake in tranen. Of een toeter installeren. Kan Max claxoneren als ie er naast zit. | |
shiz | woensdag 30 oktober 2019 @ 07:42 |
autos hebben tegenwoordig ook blindspot indicators | |
spectrumanalyser | woensdag 30 oktober 2019 @ 11:18 |
die spiegels op formule1 auto's zijn om te lachen. niet om iets in te kunnen zien. Wat heeft Hulkenberg kunnen zien voordat ie een pirouette mocht maken? | |
vosss | woensdag 30 oktober 2019 @ 11:23 |
Bottas heeft meer aan een lane-assist functie. Wat een oetlul. | |
Tarado | woensdag 30 oktober 2019 @ 11:33 |
hij is een beter analist dan rijder ![]() | |
shiz | woensdag 30 oktober 2019 @ 11:59 |
Z'n videos op 't F1 channel zijn ook aardig. ![]() De manier waarop 'ie praat trouwens... net Bear Grylls. Moeten maar eens samen een aflevering Running Wild with Bear Grylls doen. ![]() (- ah, nog een weekje dan begint het nieuwe seizoen daarvan ook weer lees ik) | |
ESF1Gamer | woensdag 30 oktober 2019 @ 13:08 |
Weet niet of het hier of het algemene topic Maar op wat een k*t tijd is de kwalificatie als je vergelijkt starttijd van de race(GP USA) | |
vosss | woensdag 30 oktober 2019 @ 13:18 |
Wat dan? Hoe zijn de tijden komend weekend? | |
sasquatsch | woensdag 30 oktober 2019 @ 13:45 |
22.00 uur kwalificatie en 20.10 de race. Dat daar twee uur tussen zit komt doordat komend weekend in de VS de klok een uur terug gaat. | |
Sinister-D- | woensdag 30 oktober 2019 @ 13:47 |
Geen Justin Bieber of Rihanna concert dit keer? | |
sasquatsch | woensdag 30 oktober 2019 @ 13:50 |
Imagine Dragons en P!nk, dus dat zal het uur tijdsverschil (in de VS) tussen de race en kwalificatie verklaren. Het andere uur (in Nederland) komt dus door de overgang van zomer naar wintertijd. | |
ESF1Gamer | woensdag 30 oktober 2019 @ 14:23 |
Beter dan Justin Bieber en Rihanna | |
sasquatsch | woensdag 30 oktober 2019 @ 18:33 |
Ik kan blijkbaar niet rekenen ![]() Het verschil met de VS is nu 5 uur en geen 7 uur, dus is de kwalificatie om 17.00 uur lokale zomertijd en de race om 14.00 uur lokale wintertijd. | |
Nattekat | vrijdag 1 november 2019 @ 11:50 |
Dicht |