abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 28 oktober 2019 @ 00:46:17 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189661351
Dit is de reden waarom ik ben gestopt met casual seks:


In de video legt Jordan Peterson uit hoe het zit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 28 oktober 2019 @ 02:23:47 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189661623
Niet geklikt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 28 oktober 2019 @ 06:42:11 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189662240
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 28 oktober 2019 @ 07:04:55 #4
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189662316
Wat heeft deze vent eigenlijk te bieden?

Hij geeft advies maar is onlangs zelf als junk naar een verslavingskliniek. Depri as fuck.

Best wel hypocriet.
pi_189662484
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:04 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat heeft deze vent eigenlijk te bieden?

Hij geeft advies maar is onlangs zelf als junk naar een verslavingskliniek. Depri as fuck.

Best wel hypocriet.
Hij had zijn problemen ook kunnen blijven ontkennen zoals jij. :P
pi_189662494
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:04 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat heeft deze vent eigenlijk te bieden?

Hij geeft advies maar is onlangs zelf als junk naar een verslavingskliniek. Depri as fuck.

Best wel hypocriet.
Of hij is verslaafd aan casual seks, maar wordt daar depressief van?
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:59:35 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189665231
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:04 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat heeft deze vent eigenlijk te bieden?

Hij geeft advies maar is onlangs zelf als junk naar een verslavingskliniek. Depri as fuck.

Best wel hypocriet.
Snap je wel wat hij zegt over pareto-distribution
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189666617
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Dit is de reden waarom ik ben gestopt met casual seks:


In de video legt Jordan Peterson uit hoe het zit.
Welke eye opener zat hier voor jou in?

(video niet gekeken vooralsnog)
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:49:46 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189666680
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welke eye opener zat hier voor jou in?

(video niet gekeken vooralsnog)
Het hebben van veel seks partners is destructief, ook al ben je knap genoeg of competent genoeg om het voor elkaar te krijgen. Een leven leiden waar je doel is om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden en ik bed te krijgen is gewoon dom.

Natuurlijk is het belangrijk om aantrekkelijk te zijn en aantrekkelijk gevonden te worden als je dat kan, maar zelfs dan kan je beter 1 goede vrouw kiezen waar je mee kan opbouwen.

Daar heb je meer aan op korte termijn en lange termijn. De pareto-distrution zegt dat 20% van de mannen krijgen veel aandacht van 80% van de vrouwen. En 80% van de mannen moeten het vooral zoeken bij 20% van de vrouwen. Maar dat middelbare school wedstrijd van wie de meeste vrouwen kan neuken is het en domme wedstrijd om aan mee te doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:54:04 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_189666749
Het aantal bedpartners als maat van succes in je leven is een inhoudsloze, lege manier van tegen de wereld aankijken, nee meen je dat echt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 13:54:23 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189666755
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Natuurlijk is het belangrijk om aantrekkelijk te zijn en aantrekkelijk gevonden te worden
Waarom?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189666858
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:

Het hebben van veel seks partners is destructief, ook al ben je knap genoeg of competent genoeg om het voor elkaar te krijgen. Een leven leiden waar je doel is om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden en ik bed te krijgen is gewoon dom.
Dat lijkt mij heel erg 'ook maar een mening'. Of heeft hij hier nog echt iets bijzonders over te melden?
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:06:25 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189666935
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heel erg 'ook maar een mening'. Of heeft hij hier nog echt iets bijzonders over te melden?
Kijk de video
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189667120
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk de video
Als hij echt iets bijzonders te melden heeft, wellicht. Maar dat is dus de vraag.

Sowieso, ik zou denken dat een combo nog altijd het beste is: doe ervaring op, zodat je weet wat je wel en niet wil en op basis daarvan kies je iemand (voor zolang als dat leuk blijft, want het is natuurlijk zeldzaam dat een relatie tot de dood leuk blijft).

Wellicht dat dit figuur daar moreel wat problemen mee heeft, maar dat hoef ik niet aan te horen. Dat gezeik heb ik al vaak zat naar mijn kop gekregen. :)
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:17:02 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189667129
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het hebben van veel seks partners is destructief, ook al ben je knap genoeg of competent genoeg om het voor elkaar te krijgen. Een leven leiden waar je doel is om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden en ik bed te krijgen is gewoon dom.
En waarom zou veel sekspartners hebben betekenen dat je levensdoel zoveel mogelijk sekspartners te hebben is?!? Lul eens niet zo dom man, dat slaat toch echt he-le-maal nergens op?

quote:
Natuurlijk is het belangrijk om aantrekkelijk te zijn en aantrekkelijk gevonden te worden als je dat kan, maar zelfs dan kan je beter 1 goede vrouw kiezen waar je mee kan opbouwen.
En waarom is dat belangrijk volgens jou? :?

quote:
Daar heb je meer aan op korte termijn en lange termijn. De pareto-distrution zegt dat 20% van de mannen krijgen veel aandacht van 80% van de vrouwen. En 80% van de mannen moeten het vooral zoeken bij 20% van de vrouwen. Maar dat middelbare school wedstrijd van wie de meeste vrouwen kan neuken is het en domme wedstrijd om aan mee te doen.
Ja man, daarom zijn er in Nederland ook geheel conform het principe van Pareto 3 miljoen alleenstaanden. Oh wacht :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:18:58 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189667162
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als hij echt iets bijzonders te melden heeft, wellicht. Maar dat is dus de vraag.

Sowieso, ik zou denken dat een combo nog altijd het beste is: doe ervaring op, zodat je weet wat je wel en niet wil en op basis daarvan kies je iemand (voor zolang als dat leuk blijft, want het is natuurlijk zeldzaam dat een relatie tot de dood leuk blijft).

Wellicht dat dit figuur daar moreel wat problemen mee heeft, maar dat hoef ik niet aan te horen. Dat gezeik heb ik al vaak zat naar mijn kop gekregen. :)
Best gewoon geen videobeelden van die vent bekijken. Wordt ook enkel maar opgehemeld door een discutabel groepje users op FOK! Lees zijn wiki-pagina even en dan is het wel duidelijk :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:49:03 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189667642
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:18 schreef Pumpalov het volgende:
Best gewoon geen videobeelden van die vent bekijken. Wordt ook enkel maar opgehemeld door een discutabel groepje users op FOK! Lees zijn wiki-pagina even en dan is het wel duidelijk :)
Ook fantastisch dat hij de standaard Incel-redenatie/ vergelijking meeneemt en 'us mere mortals' wil vergelijken met (bijvoorbeeld) Tom Brady om aan te geven hoe oneerlijk de wereld is in vrouwen verdeling. :')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:50:43 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189667672
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Snap je wel wat hij zegt over pareto-distribution
Ik heb wel geleerd wat het pareto principe is en dat ik hem heel vaak toepas op heel veel dingen.

Maar dat komt door jou en niet door Jordan. O+ 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189667683
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:49 schreef SicSicSics het volgende:

Ook fantastisch dat hij de standaard Incel-redenatie/ vergelijking meeneemt en 'us mere mortals' wil vergelijken met (bijvoorbeeld) Tom Brady om aan te geven hoe oneerlijk de wereld is in vrouwen verdeling. :')_!
Op zeker moment is er gewoon een fysieke beperking in het aantal vrouwen dat je kan neuken, dus je hoeft natuurlijk ook geen Tom Brady te zijn om helemaal los te gaan.

Het is ook niet dat je dan meteen het leukste leven hebt wat je kan hebben. Seks is leuk, maar laten we het nou allemaal niet overdrijven. Ik denk dat het vooral met de handjes en de neus tegen de vitrine aan leunend heel bijzonder lijkt. :)
pi_189667765
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zeker moment is er gewoon een fysieke beperking in het aantal vrouwen dat je kan neuken, dus je hoeft natuurlijk ook geen Tom Brady te zijn om helemaal los te gaan.

Het is ook niet dat je dan meteen het leukste leven hebt wat je kan hebben. Seks is leuk, maar laten we het nou allemaal niet overdrijven. Ik denk dat het vooral met de handjes en de neus tegen de vitrine aan leunend heel bijzonder lijkt. :)
Casual seks in de zin van ONS is sowieso overrated.

Maar kennelijk hebben mensen een conservatieve, anti-wetenschappelijke predikant nodig om hun morele principes te eiken. Als je geen heil ziet in casual seks dan moet je dat vooral ook niet doen natuurlijk.
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:03:37 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189667802
In mijn geval had ik een vriendengroep op de middelbare school waar het alleen maar om casual seks ging. Het was elke dag een wedstrijd over wie de meeste vrouwen kon krijgen. Waren ook best populaire jongens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189668382
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het hebben van veel seks partners is destructief, ook al ben je knap genoeg of competent genoeg om het voor elkaar te krijgen. Een leven leiden waar je doel is om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden en ik bed te krijgen is gewoon dom.

Natuurlijk is het belangrijk om aantrekkelijk te zijn en aantrekkelijk gevonden te worden als je dat kan, maar zelfs dan kan je beter 1 goede vrouw kiezen waar je mee kan opbouwen.

Daar heb je meer aan op korte termijn en lange termijn. De pareto-distrution zegt dat 20% van de mannen krijgen veel aandacht van 80% van de vrouwen. En 80% van de mannen moeten het vooral zoeken bij 20% van de vrouwen. Maar dat middelbare school wedstrijd van wie de meeste vrouwen kan neuken is het en domme wedstrijd om aan mee te doen.
Goed clipje. Ik weet uit eerste hand hoe het aan de verkeerde kant pareto-distributie er uit ziet. Niet eens zozeer persoonlijk, maar meer mijn omgeving op een technische universiteit. De frustratie en het verdriet van die kerels. Terwijl voor (iig een deel van) de studenten op de andere universiteiten de studietijd bijna een walhalla van dating en casual seks was, waren zij nog maagd bij hun afstuderen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189668427
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zeker moment is er gewoon een fysieke beperking in het aantal vrouwen dat je kan neuken, dus je hoeft natuurlijk ook geen Tom Brady te zijn om helemaal los te gaan.

Het is ook niet dat je dan meteen het leukste leven hebt wat je kan hebben. Seks is leuk, maar laten we het nou allemaal niet overdrijven. Ik denk dat het vooral met de handjes en de neus tegen de vitrine aan leunend heel bijzonder lijkt. :)
Met je laatste zin geef je al aan dat je relativering toch wel iets blasé's heeft. Een beetje als aan een hongernegertje in Afrika gaan uitleggen dat een overvloed aan koekjes en appeltaart ook gaat vervelen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189668536
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Met je laatste zin geef je al aan dat je relativering toch wel iets blasé's heeft. Een beetje als aan een hongernegertje in Afrika gaan uitleggen dat een overvloed aan koekjes en appeltaart ook gaat vervelen.
Mooie vergelijking wel. Dat geeft de dramatiek van het lijden van de incels van tegenwoordig goed weer.
pi_189668556
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:54 schreef speknek het volgende:
Het aantal bedpartners als maat van succes in je leven is een inhoudsloze, lege manier van tegen de wereld aankijken, nee meen je dat echt?
Tja, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Aan de andere kant is je reproductie-succes zo ongeveer de essentie van het leven. Tenzij Darwin puur bullshit uitkraamde natuurlijk.

Je stelling bevat ook een redelijke dosis cognitieve dissonantie, want het gros van de mannen die er de looks en status voor hebben, neukt zich wel degelijk een slag in de rondte. Precies zoals Bill Burr die Peterson citeert ook zegt: 'mannen die niet het ene na het andere lekkere wijf neuken doen dat niet uit morele overwegingen, maar omdat ze het niet kunnen.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-10-2019 16:14:54 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189668689
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooie vergelijking wel. Dat geeft de dramatiek van het lijden van de incels van tegenwoordig goed weer.
Collectief van je medemens te horen krijgen dat jouw genen niet geschikt zijn voor reproductie grijpt wel redelijk in op de essentie van het leven, zou ik zeggen.

Sterker nog, het blijven leven door te eten is misschien wel minder de essentie dan proberen je genen door te geven. Eten doe je namelijk alleen maar om jouw kortdurende leven in stand te houden. Rondneuken daarentegen (om het maar even prikkelend te formuleren) is het doorgeven van jouw genen aan een theoretisch oneindige toekomst.

PS. Omdat wij als mens weten dat je nageslacht krijgt door seks te hebben, kunnen wij die twee zaken scheiden. Met andere woorden: het draait voor ons niet meer om het daadwerkelijk krijgen van kinderen, maar om het bereid vinden van een zo aantrekkelijk mogelijk pakketje genen om datgene mee te doen wat zonder blokkerende maatregelen tot nageslacht zou leiden (lees: seks hebben (met anticonceptiemaatregelen)).

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 28-10-2019 17:29:14 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189668748
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Van je medemens te horen krijgen dat jouw genen niet geschikt zijn voor reproductie grijpt wel redelijk in op de essentie van het leven, zou ik zeggen.

Sterker nog, het blijven leven door te eten is misschien wel minder de essentie dan proberen je genen door te geven. Eten is namelijk slechts het instandhouden van alleen jouw kortdurende leven. Rondneuken om het maar even prikkelend te formuleren is het doorgeven van jouw genen aan een theoretisch oneindige toekomst.

PS. Omdat wij als mens weten dat je nageslacht krijgt door seks te hebben, kunnen wij die twee zaken scheiden. Met andere woorden: het draait voor ons niet meer om het daadwerkelijk krijgen van kinderen, maar om het bereid vinden een zo een aantrekkelijk mogelijk pakketje genen om datgene te doen wat tot zonder blokkerende maatregele nageslacht zou leiden (namelijk seks hebben (met anticonceptiemaatregelen)).
Dit incel-gehuil kan beter in een apart en eigen subforum.

Dat eindeloze wentelen in zelfmedelijden en wrok is al uitentreuren behandeld.
pi_189668772
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Met je laatste zin geef je al aan dat je relativering toch wel iets blasé's heeft. Een beetje als aan een hongernegertje in Afrika gaan uitleggen dat een overvloed aan koekjes en appeltaart ook gaat vervelen.
Dat maakt het niet minder waar natuurlijk.
pi_189668805
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:

Collectief van je medemens te horen krijgen dat jouw genen niet geschikt zijn voor reproductie grijpt wel redelijk in op de essentie van het leven, zou ik zeggen.
Seks is wat volgt op een connectie. Niet andersom. Zou daar niet een deel van het probleem zitten?
pi_189668838
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
PS. Omdat wij als mens weten dat je nageslacht krijgt door seks te hebben, kunnen wij die twee zaken scheiden. Met andere woorden: het draait voor ons niet meer om het daadwerkelijk krijgen van kinderen, maar om het bereid vinden een zo een aantrekkelijk mogelijk pakketje genen om datgene te doen wat tot zonder blokkerende maatregele nageslacht zou leiden (namelijk seks hebben (met anticonceptiemaatregelen)).
Ja, staat dat bovenaan in de hiërarchie van menselijke drijfveren? Neuken zonder conceptie met "een goed genenpakket"? Wat is het nut daarvan dan? Het heeft eerder met schaarste te maken dat mensen dit nastreven dan met daadwerkelijk diepergelegen motieven denk ik.

Want hoe verhoudt deze drijfveer zich bijvoorbeeld tot motieven zoals een diepere verbinding aangaan, emotionele en spirtuele ontwikkeling?

Volgens mij zijn hetgeen jij noemt vrij immature drijfveren (status, zelfbevestiging). En ik ben het daarin met dhr. Peterson eens (ondanks dat het een hele nare man is) dat het een teken van onvolwassenheid is. De man die casual sex heeft staat schijnbaar hoog in een bepaalde pikorde, maar is die pikorde nog wel relevant in latere levensfases? Volgens mij niet echt.

Op een vrouw maakt het weinig indruk waar zijn lul allemaal al in gehangen heeft, integendeel, het schrikt eerder af dus voor een serieuze vrouw is deze man geen partner. Alleen voor een bepaald soort statusgevoelige vrouw met een houdbaarheidsdatum. Dus op enig moment begin je als man wel achter het net te vissen met deze levensstijl denk ik.

Mensen die aan fuckbuddy's en fwb's doen enzo, zitten allemaal met elkaar in dezelfde vijver maar het is wel een vijver met stilstaand water.

Ik heb de indruk dat sommige mannen dat besef nog niet hebben en dat zij denken dat ze de beste vrouwen aan het scoren zijn (inclusief hele theorieën eromheen). Maar dat alles speelt zich af op een heel basaal niveau in slechts bepaalde kringen van de samenleving.
What's the name of the game?
pi_189668901
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit incel-gehuil kan beter in een apart en eigen subforum.

Dat eindeloze wentelen in zelfmedelijden en wrok is al uitentreuren behandeld.
Inderdaad! Peterson, Darwin en eigenlijk ook David Attenborough zijn gewoon een stelletje huilende incels :')

Of je bent in staat om een zakelijke en feitelijke discussie te voeren...
Het is voor mij sowieso geen zelfmedelijden omdat ik gelukkig niet zo ver aan de verkeerde kant van de paretodistributie zit.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189668990
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Inderdaad! Peterson, Darwin en eigenlijk ook David Attenborough zijn gewoon een stelletje huilende incels :')
Gezien de nogal conservatieve en verwerpelijke houding en denkbeelden van Peterson en de aantrekkingskracht die hij heeft op incels zal dat er niet heel erg naast zitten gok ik. Hij richt zich met name op een bepaald type mannen.

Sterker nog; hij roept dat vrouwen die make-up dragen uit zijn op provocatie en verwijt die vrouwen dat ze seksuele intimidatie uitlokken.

Als er iets aansluit bij de verzuurde en zieke denkbeelden van incels dan zijn het dat soort achterlijke en idiote preken wel natuurlijk. Vrouwen zijn tenslotte geen gelijkwaardige wezens maar ongevoelige en oppervlakkige hoeren die zijn toehoorders massaal op de schenen trappen door ze af te wijzen.

:')

quote:
Of je bent in staat om een zakelijke en feitelijke discussie te voeren...
Het is voor mij sowieso geen zelfmedelijden omdat ik gelukkig niet zo ver aan de verkeerde kant van de paretodistributie zit.
Als je roept dat je collectief te horen krijgt dat je niet geschikt bent voor 'reproductie' dan gaat er al e.e.a. niet helemaal lekker geloof ik. Nog los van de absurde denkbeeldige veronderstelling dat je recht zou hebben op een partner die jouw nageslacht wel even zou willen baren en je vertroetelt als je thuiskomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xa1pt op 28-10-2019 16:33:01 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:34:18 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_189669102
quote:
3s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Aan de andere kant is je reproductie-succes zo ongeveer de essentie van het leven. Tenzij Darwin puur bullshit uitkraamde natuurlijk.

Je stelling bevat ook een redelijke dosis cognitieve dissonantie, want het gros van de mannen die er de looks en status voor hebben, neukt zich wel degelijk een slag in de rondte. Precies zoals Bill Burr die Peterson citeert ook zegt: 'mannen die niet het ene na het andere lekkere wijf neuken doen dat niet uit morele overwegingen, maar omdat ze het niet kunnen.'
Dat is een naturalistic fallacy. Darwin loog niet toen hij opschreef "What a book a devil's chaplain might write on the clumsy, wasteful, blundering, low, and horribly cruel work of nature". Je genen bepalen niet je zingeving.

(Vrijwel) iedereen kan trouwens zoveel rondneuken als ze willen als ze verder geen standaarden hebben. Of denken dat het een manier van zingeving creëren is. Knap en succesvol zijn werkt regelmatig averechts.



They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189669211
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een naturalistic fallacy. Darwin loog niet toen hij opschreef "What a book a devil's chaplain might write on the clumsy, wasteful, blundering, low, and horribly cruel work of nature". Je genen bepalen niet je zingeving.

(Vrijwel) iedereen kan trouwens zoveel rondneuken als ze willen als ze verder geen standaarden hebben. Of denken dat het een manier van zingeving creëren is. Knap en succesvol zijn werkt regelmatig averechts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het probleem is dan ook niet - voor de ik-ben-de-tel-inmiddels-kwijt-keren - het uiterlijk maar de manier waarop incels naar vrouwen kijken. Waarom zouden vrouwen zich überhaupt aangetrokken voelen tot iemand die ze ziet als minderwaardig en uitsluitend bedoeld voor het beantwoorden van zíjn behoeften.

En dan ook nog eens collectief de illusie hooghouden dat het allemaal van die respectvolle gentlemen's zijn. :')
pi_189669235
En zo is dit wéér een incel-topic geworden. Hebben we toch maar weer mooi voor elkaar gekregen zo. _O_
pi_189669340
Hebben incels niet inmiddels een eigen internet?

aub schopje Internet --> Incelnet.
What's the name of the game?
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:47:30 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189669354
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gezien de nogal conservatieve en verwerpelijke houding en denkbeelden van Peterson en de aantrekkingskracht die hij heeft op incels zal dat er niet heel erg naast zitten gok ik. Hij richt zich met name op een bepaald type mannen.

Sterker nog; hij roept dat vrouwen die make-up dragen uit zijn op provocatie en verwijt die vrouwen dat ze seksuele intimidatie uitlokken.

Als er iets aansluit bij de verzuurde en zieke denkbeelden van incels dan zijn het dat soort achterlijke en idiote preken wel natuurlijk. Vrouwen zijn tenslotte geen gelijkwaardige wezens maar ongevoelige en oppervlakkige hoeren die zijn toehoorders massaal op de schenen trappen door ze af te wijzen.

:')
[..]

Als je roept dat je collectief te horen krijgt dat je niet geschikt bent voor 'reproductie' dan gaat er al e.e.a. niet helemaal lekker geloof ik. Nog los van de absurde denkbeeldige veronderstelling dat je recht zou hebben op een partner die jouw nageslacht wel even zou willen baren en je vertroetelt als je thuiskomt.
Jordan Peterson is helemaal niet zo extreem en is ook goed om naar te kijken voor mannen die het net wat moeilijker hebben op andere gebieden. Bijvoorbeeld met verslaving of het even moeilijk heeft in het leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189669397
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gezien de nogal conservatieve en verwerpelijke houding en denkbeelden van Peterson en de aantrekkingskracht die hij heeft op incels zal dat er niet heel erg naast zitten gok ik. Hij richt zich met name op een bepaald type mannen.

Sterker nog; hij roept dat vrouwen die make-up dragen uit zijn op provocatie en verwijt die vrouwen dat ze seksuele intimidatie uitlokken.

Als er iets aansluit bij de verzuurde en zieke denkbeelden van incels dan zijn het dat soort achterlijke en idiote preken wel natuurlijk. Vrouwen zijn tenslotte geen gelijkwaardige wezens maar ongevoelige en oppervlakkige hoeren die zijn toehoorders massaal op de schenen trappen door ze af te wijzen.

:')
[..]

Als je roept dat je collectief te horen krijgt dat je niet geschikt bent voor 'reproductie' dan gaat er al e.e.a. niet helemaal lekker geloof ik. Nog los van de absurde denkbeeldige veronderstelling dat je recht zou hebben op een partner die jouw nageslacht wel even zou willen baren en je vertroetelt als je thuiskomt.
Leuk dat je voor mij invult wat ik denk en wat ik ben ^O^

1) Peterson houdt er conservatieve sociaalmaatschappelijke ideeen op na. Dat klopt. Echter dat maakt zijn zakelijke ontleding van de partnerkeuze van homo sapiens niet opeens tot onzin. Sterker nog, wat hij verkondigt is helemaal niet nieuw of zelfs maar controversieel. In ieder geval in de wetenschappelijke wereld zijn het volstrekt normale en ook bewezen inzichten.

2) Je 'punt' over dat vrouwen hoeren zijn raakt kant nog wal. Ik stel dat nergens en als je al zou willen stellen dat vrouwen oppervlakkig zijn, dan zijn mannen het ook.

3) Ik stel nergens dat je recht hebt op reproductie. Sterker nog, uit genetisch onderzoek blijkt dat door duizenden jaren heen maar liefst 70% van mannen geen recht heeft gehad op reproductie.
Echter als je een zakelijke beschouwing hiervan niet aankan, betekent dat niet dat mensen die de feiten gewoon benoemen "niet helemaal lekker" zijn. Sterker nog, dan ben je eerder zelf niet helemaal lekker. Of dan heb je in ieder geval een behoorlijke hoeveelheid sociaal gewenste stront in de ogen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189669410
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jordan Peterson is helemaal niet zo extreem en is ook goed om naar te kijken voor mannen die het net wat moeilijker hebben op andere gebieden. Bijvoorbeeld met verslaving of het even moeilijk heeft in het leven.
Iemand die beweert dat vrouwen seksuele intimidatie uitlokken door make-up te dragen is in mijn wereld vrij extreem.
pi_189669447
Dus je bent of een incel of een sjw-er want een normale discussie is over dit onderwerp al niet meer mogelijk zo te lezen.

Maar om ontopic te blijven Puntenjager draagt prima punten aan. Maakt hem nog niet meteen een Incel of iemand die het voor incels opneemt.
pi_189669618
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is een naturalistic fallacy. Darwin loog niet toen hij opschreef "What a book a devil's chaplain might write on the clumsy, wasteful, blundering, low, and horribly cruel work of nature". Je genen bepalen niet je zingeving.

(Vrijwel) iedereen kan trouwens zoveel rondneuken als ze willen als ze verder geen standaarden hebben. Of denken dat het een manier van zingeving creëren is. Knap en succesvol zijn werkt regelmatig averechts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die twee plaatjes zijn grappig, inderdaad. Ik weet nog dat mijn moeder het 100 jaar geleden al verbaasde (ik zat er bij als klein kind terwijl er op hun verjaardagsfeestjes gelachen werd om zulke dingen)
Hoe raar het ook is, ik denk dat je moet stellen dat een hoog iq gewoon niet zo aantrekkelijk is. Daar komt bij dat intelligente mensen zichzelf meer remmen en liever geen hele series kinderen maken. Funny fluke of nature.

Over die zingeving die je noemt: dat is een puur menselijke construct. Door onze ver doorontwikkelde sociale structuren en bewustzijn zijn we onze natuurlijke drijfveren te simpel en gemakkelijk gaan vinden en hebben we er een hele kerstboom om heen verzonnen. Onder andere een kerstboom die we geloof of god noemen. Allemaal leuk en aardig, maar die gedachtenspinselen van de mens blijven natuurlijk gewoon bullshit en het heeft ook helemaal niets te maken met wat ons werkelijk stuurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-10-2019 17:23:29 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189669628
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Leuk dat je voor mij invult wat ik denk en wat ik ben ^O^
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zei je net nog dat je collectief wordt verteld dat je niet geschikt bent voor 'reproductie'.

quote:
1) Peterson houdt er conservatieve sociaalmaatschappelijke ideeen op na. Dat klopt. Echter dat maakt zijn zakelijke ontleding van de partnerkeuze van homo sapiens niet opeens tot onzin. Sterker nog, wat hij verkondigt is helemaal niet nieuw of zelfs maar controversieel. In ieder geval in de wetenschappelijke wereld zijn het volstrekt normale en ook bewezen inzichten.
En dat is nu net het punt met iemand als Peterson; enerzijds haalt hij oppervlakkig wetenschappelijke onderzoeken aan die hij dan weer tussen neus en lippen door verder aanvult met allerlei conservatief gezwets waardoor het voor een aantal mensen net lijkt of hij zinnige dingen verkondigt. Terwijl dat dus niet helemaal het geval is en als je wat dieper inzoomt op de theorieën die hij predikt blijkt er juist een hele hoop anti-wetenschappelijk en idioot gelul tussen te zitten.

quote:
2) Je 'punt' over dat vrouwen hoeren zijn raakt kant nog wal. Ik stel dat nergens en als je al zou willen stellen dat vrouwen oppervlakkig zijn, dan zijn mannen het ook.
Ik had het dan ook niet zozeer over jou, maar over incels en Peterson. Als je met droge ogen beweert dat vrouwen door het dragen van korte rokjes en make-up seksuele intimidatie uitlokken ben je in mijn ogen verwerpelijke denkbeelden aan het verkondigen. Hetzelfde geldt voor vinden dat je recht zou hebben op een partner en voortplanting. Als je dat niet vindt zijn die kwalificaties ook niet op jou van toepassing natuurlijk.

quote:
3) Ik stel nergens dat je recht hebt op reproductie. Sterker nog, uit genetisch onderzoek blijkt dat door duizenden jaren heen maar liefst 70% van mannen geen recht heeft gehad op reproductie.
Echter als je een zakelijke beschouwing hiervan niet aankan, betekent dat niet dat mensen die de feiten gewoon benoemen "niet helemaal lekker" zijn. Sterker nog, dan ben je eerder zelf niet helemaal lekker. Of dan heb je in ieder geval een behoorlijke hoeveelheid sociaal gewenste stront in de ogen.
Ehm, ok.
pi_189669666
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:52 schreef Questular het volgende:
Dus je bent of een incel of een sjw-er want een normale discussie is over dit onderwerp al niet meer mogelijk zo te lezen.

Maar om ontopic te blijven Puntenjager draagt prima punten aan. Maakt hem nog niet meteen een Incel of iemand die het voor incels opneemt.
Tja, het is net als met gierig gevonden worden. Als het spreekwoordelijke verjaardagskringetje jou als gierig bestempelt, dan maakt het niet meer uit wat je daar tegenin brengt en of je werkelijk gierig bent. Met 'incel' idem dito.

Over gierig gesproken. Nederlandse gierigheid schijnt ongeveer de nummer 1 Nederlandermop te zijn in Belgie. In werkelijkheid geven Nederlanders bijna een factor 10 meer aan goede doelen dan Belgen. Over feiten gesproken.....

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 28-10-2019 17:21:52 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:11:00 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189669710
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemand die beweert dat vrouwen seksuele intimidatie uitlokken door make-up te dragen is in mijn wereld vrij extreem.
Waar beweert hij dat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189669829
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij zei je net nog dat je collectief wordt verteld dat je niet geschikt bent voor 'reproductie'.
Waarom zou ik het in deze over mezelf hebben!? Ik ben geen narcist. Ik beschrijf algemene zaken!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189669953
quote:
2s.gif [b]Op maandag 28 oktober 2019 16:49 schreef Puntenjager het volgende:

3) Ik stel nergens dat je recht hebt op reproductie. Sterker nog, uit genetisch onderzoek blijkt dat door duizenden jaren heen maar liefst 70% van mannen geen recht heeft gehad op reproductie.
Echter als je een zakelijke beschouwing hiervan niet aankan, betekent dat niet dat mensen die de feiten gewoon benoemen "niet helemaal lekker" zijn. Sterker nog, dan ben je eerder zelf niet helemaal lekker. Of dan heb je in ieder geval een behoorlijke hoeveelheid sociaal gewenste stront in de ogen.
En hoeveel procent van de vrouwen heeft, door duizenden jaren heen, het geluk (want een recht was het zeker niet) gehad zich voort te planten met een man van haar keuze? Je voortplanten is niet zo leuk als het is met iemand die zich dat recht zelf maar heeft gegeven, of met iemand waarvan besloten is door derden dat het maar zo moet zijn. Genetisch zullen meer vrouwen dan mannen hun genen hebben doorgegeven, maar hoeveel zelfbeschikking hebben die vrouwen gehad?
pi_189670039
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
Sterker nog, het blijven leven door te eten is misschien wel minder de essentie dan proberen je genen door te geven. Eten doe je namelijk alleen maar om jouw kortdurende leven in stand te houden. Rondneuken daarentegen (om het maar even prikkelend te formuleren) is het doorgeven van jouw genen aan een theoretisch oneindige toekomst.
Evolutionair gezien is de korte termijn ook belangrijker dan de lange termijn.

En logisch, als je vandaag niet haalt, vergeet volgende week dan maar.
pi_189670129
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Seks is wat volgt op een connectie. Niet andersom. Zou daar niet een deel van het probleem zitten?
Mwoah, ik weet uit ervaring dat je bijzonder weinig "connectie" nodig hebt om een vrouw in bed te krijgen _O-

Overigens kan na de seks prima een connectie onstaan. Dat is volgens mij ook de meeste gebruikelijke volgorde in de Westerse wereld anno nu :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189670193
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:24 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

En hoeveel procent van de vrouwen heeft, door duizenden jaren heen, het geluk (want een recht was het zeker niet) gehad zich voort te planten met een man van haar keuze? Je voortplanten is niet zo leuk als het is met iemand die zich dat recht zelf maar heeft gegeven, of met iemand waarvan besloten is door derden dat het maar zo moet zijn. Genetisch zullen meer vrouwen dan mannen hun genen hebben doorgegeven, maar hoeveel zelfbeschikking hebben die vrouwen gehad?
Bijna allemaal. Zeker als percentage van de vrouwen dat überhaupt kinderen kan krijgen (dat ligt ergens in de buurt van de 90% naar ik wel heb)

Wat betreft zelfbeschikking: ik weet niet of vrouwen vroeger massaal tot seks werden gedwongen. Ik denk dat dat eerder ons beeld van de oermens is, dan dat het werkelijkheid was.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189670240
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Evolutionair gezien is de korte termijn ook belangrijker dan de lange termijn.

En logisch, als je vandaag niet haalt, vergeet volgende week dan maar.
Tja, dat kun je natuurlijk ook omdraaien. Als alle individuen alleen maar aan eten denken (lees: alleen bezig zijn met het instand houden van hun eigen leven), vergeet de volgende generatie dan maar (lees: vergeet jouw soort dan maar. Die eindigt met jouw generatie).

Dus wat is dan belangrijker!? Moeilijk om te zeggen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189670353
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Bijna allemaal. Zeker als percentage van de vrouwen dat überhaupt kinderen kan krijgen (dat ligt ergens in de buurt van de 90% naar ik wel heb)

Wat betreft zelfbeschikking: ik weet niet of vrouwen vroeger massaal tot seks werden gedwongen. Ik denk dat dat eerder ons beeld van de oermens is, dan dat het werkelijkheid was.
Bijna allemaal? Lijkt me niet, alhoewel ik er niet bij was natuurlijk. Vrouwen waren trofeeën als de ene stam de andere veroverde, werden als slaven gebruikt en natuurlijk hadden de machtigste mannen meerdere vrouwen. Dat zie je zelfs vandaag de dag nog in bepaalde culturen. Dat is trouwens ook de voornaamste reden waarom zoveel mannen zich niet hebben voortgeplant. De machtige mannen hadden tig vrouwen en lieten daar natuurlijk niemand anders aanzitten.

Maar mijn punt is eigenlijk dat het door de jaren heen voor beide geslachten niet zo tof is geweest, tenzij je tot een elite behoorde. Zwanger worden is niet zo leuk als er een aanzienlijke kans is op complicaties en/of dood. Tien kinderen krijgen lijkt me niks en was toen geen uitzondering, want geen anticonceptie, ken niemand die er nu bewust zoveel krijgt. Ben blij nu te leven en dat ik zelf m'n partner kan kiezen en of ik me überhaupt wil voortplanten. Kennelijk vindt een incelclubje dat ik dat recht niet heb, omdat ze niet verder kunnen kijken dan mijn geslacht en van daar uit allerlei rare aannames doen, brrrrr. Eng clubje.
pi_189670585
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:47 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Bijna allemaal? Lijkt me niet, alhoewel ik er niet bij was natuurlijk. Vrouwen waren trofeeën als de ene stam de andere veroverde, werden als slaven gebruikt en natuurlijk hadden de machtigste mannen meerdere vrouwen. Dat zie je zelfs vandaag de dag nog in bepaalde culturen. Dat is trouwens ook de voornaamste reden waarom zoveel mannen zich niet hebben voortgeplant. De machtige mannen hadden tig vrouwen en lieten daar natuurlijk niemand anders aanzitten.

Maar mijn punt is eigenlijk dat het door de jaren heen voor beide geslachten niet zo tof is geweest, tenzij je tot een elite behoorde. Zwanger worden is niet zo leuk als er een aanzienlijke kans is op complicaties en/of dood. Tien kinderen krijgen lijkt me niks en was toen geen uitzondering, want geen anticonceptie, ken niemand die er nu bewust zoveel krijgt. Ben blij nu te leven en dat ik zelf m'n partner kan kiezen en of ik me überhaupt wil voortplanten. Kennelijk vindt een incelclubje dat ik dat recht niet heb, omdat ze niet verder kunnen kijken dan mijn geslacht en van daar uit allerlei rare aannames doen, brrrrr. Eng clubje.
Jou lijkt het misschien van niet, maar het blijkt redelijk eenduidig uit genetische verdelingen te halen :)

Je verdere betoog is wel een redelijk ouderwetse klassieker zeg: vrouwen zijn (of iig waren tot nu toe) het slachtoffer en seks is tegen hun wil.

Natuurlijk bestonden en bestaan de zaken die je schrijft, maar als ik de antropologische inzichten wat dit betreft zo weeg, dan krijg ik het idee dat dwang de uitzondering was en beslist niet de norm. Iets wat je overigens ook bij andere dieren ziet (ja, wij zijn gewoon een diersoort): seks vindt doorgaans plaats met instemming van het vrouwtje en niet onder dwang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 28-10-2019 20:31:24 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189673050
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Casual seks in de zin van ONS is sowieso overrated.

Maar kennelijk hebben mensen een conservatieve, anti-wetenschappelijke predikant nodig om hun morele principes te eiken. Als je geen heil ziet in casual seks dan moet je dat vooral ook niet doen natuurlijk.
Seks is ook overrated, en dat realiseer je je na het klaarkomen ook. Over het algemeen is na twee keer seks te hebben gehad met dezelfde vrouw, de spanning er ook wel weer af. 't Probleem is alleen dat, tenminste in mijn geval, mijn brein keihard schreeuwt dat seks het beste is wat je je kunt wensen, althans op het moment dat ik geil ben.

De spanning van het nieuwe is het leukst. Gaat niet om zoveel mogelijk scoren, maar om het gevoel, de ervaring, net als een achtbaanrit waarbij je angst en opwinding tegelijk voelt. En daarna de heerlijke opluchting van een geslaagde verovering en het trotse gevoel dat je gepresteerd hebt, wat je sterk maakt. Totdat het weer wegkwijnt.
pi_189673132
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Seks is ook overrated, en dat realiseer je je na het klaarkomen ook. Over het algemeen is na twee keer seks te hebben gehad met dezelfde vrouw, de spanning er ook wel weer af.
Wat? Dan begint het net.
pi_189673315
quote:
9s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat? Dan begint het net.
Niet voor mij, want weg spanning. Drie keer in dezelfde achtbaan is ook niks.
pi_189673366
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niet voor mij, want weg spanning. Drie keer in dezelfde achtbaan is ook niks.
Het spreekwoord luidt niet voor niets; 2 keer is geen keer. Maar ok, ieder z'n ding natuurlijk.
  maandag 28 oktober 2019 @ 22:07:25 #57
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189675961
De enige reden dat TS is gestopt met casual seks is omdat ie dat nooit had :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 22:08:18 #58
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189675979
Uiteraard heeft iedereen op fok en zeker in r&p opeens sex
pi_189676084
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het hebben van veel seks partners is destructief, ook al ben je knap genoeg of competent genoeg om het voor elkaar te krijgen.
Nee.
quote:
Een leven leiden waar je doel is om zoveel mogelijk vrouwen te verleiden en ik bed te krijgen is gewoon dom.
Mwa, als je er plezier uit haalt. Ieder z'n meug.
quote:
Natuurlijk is het belangrijk om aantrekkelijk te zijn en aantrekkelijk gevonden te worden als je dat kan, maar zelfs dan kan je beter 1 goede vrouw kiezen waar je mee kan opbouwen.
Ook ik heb meningen.
quote:
Daar heb je meer aan op korte termijn en lange termijn. De pareto-distrution zegt dat 20% van de mannen krijgen veel aandacht van 80% van de vrouwen. En 80% van de mannen moeten het vooral zoeken bij 20% van de vrouwen. Maar dat middelbare school wedstrijd van wie de meeste vrouwen kan neuken is het en domme wedstrijd om aan mee te doen.
De middelbare school lijkt me ook niet echt een goed voorbeeld voor wat dan ook.

Hier heb je echt geen youtubefilmpjes voor nodig.
Conscience do cost.
pi_189676405
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het spreekwoord luidt niet voor niets; 2 keer is geen keer. Maar ok, ieder z'n ding natuurlijk.
Dat geldt waarschijnlijk alleen voor onzekere mensen die zich de eerste keren inhouden.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:11:53 #61
5428 crew  miss_sly
pi_189680799
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jou lijkt het misschien van niet, maar het blijkt redelijk eenduidig uit genetische verdelingen te halen :)

Je verdere betoog is wel een redelijk ouderwetse klassieker zeg: vrouwen zijn (of iig waren tot nu toe) het slachtoffer en seks is tegen hun wil.

Natuurlijk bestonden en bestaan de zaken die je schrijft, maar als ik de antropologische inzichten wat dit betreft zo weeg, dan krijg ik het idee dat dwang de uitzondering was en beslist niet de norm. Iets wat je overigens ook bij andere dieren ziet (ja, wij zijn gewoon een diersoort): seks vindt doorgaans plaats met instemming van het vrouwtje en niet onder dwang.
Ik denk dat je dit toch echt wat simplistisch ziet.
Dwang is niet alleen geweld gebruiken om je zin/seks te krijgen (verkrachting). Dwang is ook uitgehuwelijkt worden, seks moeten hebben met je partner, je noodgedwongen neer moeten leggen bij het leven dat er voor je is uitgerold. En dat was heel lang wel het lot van de gemiddelde vrouw. Dat wil niet zeggen dat ze allemaal bruut verkracht zijn keer op keer, maar ze hadden ook niet in alle vrijheid om de man te kiezen waarmee ze zich wilden voortplanten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189681411
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat geldt waarschijnlijk alleen voor onzekere mensen die zich de eerste keren inhouden.
pi_189681545
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Goed clipje. Ik weet uit eerste hand hoe het aan de verkeerde kant pareto-distributie er uit ziet. Niet eens zozeer persoonlijk, maar meer mijn omgeving op een technische universiteit. De frustratie en het verdriet van die kerels. Terwijl voor (iig een deel van) de studenten op de andere universiteiten de studietijd bijna een walhalla van dating en casual seks was, waren zij nog maagd bij hun afstuderen.
Het verdriet en de frustratie van die kerels is wel heel erg herkenbaar in mijn omgeving maar ik vind nog steeds dat ze met die brains zelf ook meer zouden moeten doen.

Als je zo slim bent moet je ook gewoon seks en dates kunnen regelen.

Dus het is een beetje dubbel. Ik hoor nu ook wel heel erg veel "Ja maar vrouwen kunnen zo makkelijk seks krijgen en 80 procent van de mannen is niet interessant" maar met een beetje sociale vaardigheden en een wat lagere standaard kom je echt wel aan de poes. En datingapps hebben casual seks ook voor mannen aanzienlijk makkelijker gemaakt.

Vroeger moesten veel gasten als ze geen relatie kregen tot hun 35ste in hun rukbunker wachten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 11:56:46 ]
pi_189686616
Jordan Peterson bewijst dat als je iets heel simpels heel pseudo-intellectueel kan uitleggen mensen al snel denken dat je briljant bent.
pi_189690435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gezien de nogal conservatieve en verwerpelijke houding en denkbeelden van Peterson en de aantrekkingskracht die hij heeft op incels zal dat er niet heel erg naast zitten gok ik. Hij richt zich met name op een bepaald type mannen.

Sterker nog; hij roept dat vrouwen die make-up dragen uit zijn op provocatie en verwijt die vrouwen dat ze seksuele intimidatie uitlokken.

Als er iets aansluit bij de verzuurde en zieke denkbeelden van incels dan zijn het dat soort achterlijke en idiote preken wel natuurlijk. Vrouwen zijn tenslotte geen gelijkwaardige wezens maar ongevoelige en oppervlakkige hoeren die zijn toehoorders massaal op de schenen trappen door ze af te wijzen.

:')
[..]

Als je roept dat je collectief te horen krijgt dat je niet geschikt bent voor 'reproductie' dan gaat er al e.e.a. niet helemaal lekker geloof ik. Nog los van de absurde denkbeeldige veronderstelling dat je recht zou hebben op een partner die jouw nageslacht wel even zou willen baren en je vertroetelt als je thuiskomt.
Dit soort reacties vind ik overigens ook helemaal nergens op slaan. "Vrouwen zijn oppervlakkige hoeren." :') Wie zegt dat hier? Zegt Peterson dat?

Heb altijd echt een bloedhekel aan dit soort foute weergaves van meningen. Ik vind Peterson inderdaad nogal een pseudo-intellectueel maar extreem is hij niet, en haatdragend naar vrouwen vind ik hem ook niet.

Natuurlijk wordt er hier soms tot in den treure gefilosofeerd en nagedacht over vrouwen (en vaak regelen die denkers en filosofen weinig vrouwen) maar dit is verder een prima topic.
pi_189690786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit soort reacties vind ik overigens ook helemaal nergens op slaan. "Vrouwen zijn oppervlakkige hoeren." :') Wie zegt dat hier? Zegt Peterson dat?

Heb altijd echt een bloedhekel aan dit soort foute weergaves van meningen. Ik vind Peterson inderdaad nogal een pseudo-intellectueel maar extreem is hij niet, en haatdragend naar vrouwen vind ik hem ook niet.
Als je beweert dat vrouwen seksuele intimidatie uitlokken door make-up en hakken i.c.m. zijn verdere denkbeelden t.a.v. vrouwen komt het daar wat mij betreft toch wel zo'n beetje op neer. Ik vind het eerder vrij absurd dat zo iemand zoveel aandacht krijgt.
pi_189690918
Ik heb een aantal filmpjes van hem gekeken en ik vind het best meevallen.
pi_189690981
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je beweert dat vrouwen seksuele intimidatie uitlokken door make-up en hakken i.c.m. zijn verdere denkbeelden t.a.v. vrouwen komt het daar wat mij betreft toch wel zo'n beetje op neer. Ik vind het eerder vrij absurd dat zo iemand zoveel aandacht krijgt.
Ik vind het een kalme (kwetsbare) man met conservatieve denkbeelden die helemaal niet zo slecht voor de dag komt. Ben ook wel benieuwd waar je het verhaal van die hakken vandaan haalt. Graag bron en video erbij.
pi_189691046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het een kalme (kwetsbare) man met conservatieve denkbeelden die helemaal niet zo slecht voor de dag komt. Ben ook wel benieuwd waar je het verhaal van die hakken vandaan haalt. Graag bron en video erbij.

En het specifieke gedeelte hier:

Peterson komt natuurlijk niet voor niets geregeld in opspraak. Hij doet wel vaker uitspraken die op z'n best bedenkelijk zijn. Over gay parenting zegt hij bijvoorbeeld ook dingen die niet bepaald in lijn liggen met de wetenschappelijke lijn. Maar kennelijk zoomen veel mensen niet echt dieper in op wat hij nu precies zegt.
pi_189691174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


En het specifieke gedeelte hier:

Peterson komt natuurlijk niet voor niets geregeld in opspraak. Hij doet wel vaker uitspraken die op z'n best bedenkelijk zijn. Over gay parenting zegt hij bijvoorbeeld ook dingen die niet bepaald in lijn liggen met de wetenschappelijke lijn. Maar kennelijk zoomen veel mensen niet echt dieper in op wat hij nu precies zegt.
Bedankt voor de snell reactie. Moet zeggen dat ik zeker van de tweede video wel een beetje schrik. Nogal vanuit een mannelijk perspectief benaderd.
pi_189691265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Bedankt voor de snell reactie. Moet zeggen dat ik zeker van de tweede video wel een beetje schrik. Nogal vanuit een mannelijk perspectief benaderd.
Tja, je verwacht dit soort ideeën eerder bij een salafist. Alleen bevindt die zich aan de andere kant van het hoefijzer, de boodschap is echter net zo extreem.
pi_189693324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, je verwacht dit soort ideeën eerder bij een salafist. Alleen bevindt die zich aan de andere kant van het hoefijzer, de boodschap is echter net zo extreem.
Nu ga je weer meteen naar de extreme vergelijkingen. Niet doen, maakt je punt niet sterker. Peterson is in alles genuanceerder over vrouwen dan salafisten dus dit soort uitspraken slaan gewoon nergens op.

Of zegt hij ook ergens dat vrouwen direct een hoofddoek op moeten en geen stemrecht hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 07:29:16 ]
pi_189694986
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nu ga je weer meteen naar de extreme vergelijkingen. Niet doen, maakt je punt niet sterker. Peterson is in alles genuanceerder over vrouwen dan salafisten dus dit soort uitspraken slaan gewoon nergens op.

Of zegt hij ook ergens dat vrouwen direct een hoofddoek op moeten en geen stemrecht hebben?
Ik heb dat hele gesprek bekeken, maar feitelijk zegt hij wel hetzelfde als de islam zegt. Volgens de islam moeten vrouwen hoofddoeken dragen om ervoor te zorgen dat mannen hun lusten kunnen beteugelen. Peterson zegt dat vrouwen die make-up dragen naar hun werk bijdragen aan een grotere kans op seksuele intimidatie. Ergo: als vrouwen geen make-up dragen naar hun werk, kunnen mannen zich wel inhouden.

Ik vind bovendien zijn argument dat we niet zouden weten wat de regels zijn op de werkvloer tussen mannen en vrouwen echt grote onzin. Overal in ons leven zijn de regels vrij simpel: behandel elkaar m/v met respect en hou je handen. Is vrij simpel, lijkt me.

Ik vind trouwens ook dat hij best vijandig klinkt als het over vrouwen gaat. Ik vind hem geen prettige persoonlijkheid. In tegenstelling tot zijn gesprekspartner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189695096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nu ga je weer meteen naar de extreme vergelijkingen. Niet doen, maakt je punt niet sterker. Peterson is in alles genuanceerder over vrouwen dan salafisten dus dit soort uitspraken slaan gewoon nergens op.

Of zegt hij ook ergens dat vrouwen direct een hoofddoek op moeten en geen stemrecht hebben?
Hij zegt dat vrouwen die make-up, korte rokken en hakken dragen daarmee seksuele intimidatie uitlokken en dat vrouwen en mannen eigenlijk niet met elkaar kunnen samenwerken. Daaruit volgt dat vrouwen zich wat hem betreft dienen te bedekken.

Ik zou niet weten hoe dat genuanceerder is dan de boodschap die een gemiddelde salafist over vrouwen verkondigt.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 10:24:11 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189695284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:11 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zou niet weten hoe dat genuanceerder is dan de boodschap die een gemiddelde salafist over vrouwen verkondigt.
Peterson doet het in het Engels en de gemiddelde salafist in het Arabisch. Dat klinkt dan gelijk minder genuanceerd. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 10:31:16 #76
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189695383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hij zegt dat vrouwen die make-up, korte rokken en hakken dragen daarmee seksuele intimidatie uitlokken en dat vrouwen en mannen eigenlijk niet met elkaar kunnen samenwerken. Daaruit volgt dat vrouwen zich wat hem betreft dienen te bedekken.

Ik zou niet weten hoe dat genuanceerder is dan de boodschap die een gemiddelde salafist over vrouwen verkondigt.
Niet alleen dat, hij zegt (bedekt, dat wel) dat vrouwen niet op de werkvloer thuis horen.

Als je alles van hem bij elkaar neemt komt het erop neer dat vrouwen thuis moeten blijven om moeder te zijn.
Dat vrouwen die werken en doen de maatschappij ontwrichten.

Er zijn zelfs (weer bedekte, daar is hij best goed in) ideeen van hem om vrouwen een soort van te verdelen. Zodat er geen zielige mannen meer zijn die alleen achter blijven.

Wat vrouwen nodig hebben, gelukkig van worden, dat is nogal ondergeschikt.
Het gaat over een heleboel suggesties die hij oppert, zo geplaatst dat hij kan zeggen dat het maar praten over gedachten was, vragen die hij openlijk stelde, maar wat zogenaamd niet echt zijn mening is zo zwaar.
Maar ondertussen pakt hij elk moment om normaal feminisme (dus gewone gelijkwaardigheid) als reden aan te stippen waarom het allemaal zo fout gaat in de wereld.

Hij is zwaar conservatief. Vrouwen achter het aanrecht en baren, mannen moeten 'providers' zijn.

En blijkbaar werkt dat voor hem ook niet zo best in de praktijk. Meneer met die vrouw die wel netjes thuisblijft, die het allemaal zo perfect snapt, zit in een verslavingskliniek.


Nu moet ik wel eerlijk zijn. De incels lopen weg met wat hij zegt, doen daar nog wat stapjes bovenop.
Maar alleen wat hij al zegt is best wel stevig. Niet zo raar, want hij is gewoon een hardcore christen, hier vergelijkbaar met een zwarte kousen kerker.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189695475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet alleen dat, hij zegt (bedekt, dat wel) dat vrouwen niet op de werkvloer thuis horen.

Als je alles van hem bij elkaar neemt komt het erop neer dat vrouwen thuis moeten blijven om moeder te zijn.
Dat vrouwen die werken en doen de maatschappij ontwrichten.
Ook dat nog, ja. Krankzinnig.

quote:
En blijkbaar werkt dat voor hem ook niet zo best in de praktijk. Meneer met die vrouw die wel netjes thuisblijft, die het allemaal zo perfect snapt, zit in een verslavingskliniek.
Dat vind ik een beetje onder de gordel. Als ik het goed heb begrepen kreeg zijn vrouw kanker, ging hij in de periode daarna aan de kalmeringsmiddelen (benzo's) en toen hij daarmee wilde stoppen lukte dat thuis niet en ging hij een kliniek in. Dat is anders dan een opiatenverslaving en zelfs in dat laatste geval zou ik nog zeggen dat dat ook een vorm van een ziekte is en dat verder niet heel relevant is m.b.t. zijn idiote opvattingen. Als je partner kanker krijgt dan kan dat nogal wat impact hebben.

quote:
Nu moet ik wel eerlijk zijn. De incels lopen weg met wat hij zegt, doen daar nog wat stapjes bovenop.
Maar alleen wat hij al zegt is best wel stevig. Niet zo raar, want hij is gewoon een hardcore christen, hier vergelijkbaar met een zwarte kousen kerker.
Ja, zelfs reformatorische christenen hoor ik niet meer zeggen dat man en vrouw niet met elkaar kunnen samenwerken en gescheiden dienen te leven.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 10:38:13 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189695502
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Peterson doet het in het Engels en de gemiddelde salafist in het Arabisch. Dat klinkt dan gelijk minder genuanceerd. ;)
Peterson gebruikt vooral meer vraagtekens. Vragende vormen ipv eisende vormen.

Als hij een salafist was geweest had hij niet geroepen dood homo's,dat moet!!! Maar had hij een verhaal afgestoken over de (mogelijke) nadelige gevolgen van homo's en de vraag neergelegd of het misschien niet beter was ze te doden.

Hij doet het op een manier die hij kan ontkennen. Ik dacht alleen wat na, was enkel voor de discussie, het waren vragen toch? Pin mij er niet op vast.

Dat vind ik een smerige manier van doen.

(Let wel, homo's zijn een fictief vb in deze. Alhoewel Peterson niet positief is over homo's ben ik niet bekend met verdekte toespelingen op dood maken van hem)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 10:52:38 #79
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189695679
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Peterson gebruikt vooral meer vraagtekens. Vragende vormen ipv eisende vormen.

Als hij een salafist was geweest had hij niet geroepen dood homo's,dat moet!!! Maar had hij een verhaal afgestoken over de (mogelijke) nadelige gevolgen van homo's en de vraag neergelegd of het misschien niet beter was ze te doden.

Hij doet het op een manier die hij kan ontkennen. Ik dacht alleen wat na, was enkel voor de discussie, het waren vragen toch? Pin mij er niet op vast.

Dat vind ik een smerige manier van doen.

(Let wel, homo's zijn een fictief vb in deze. Alhoewel Peterson niet positief is over homo's ben ik niet bekend met verdekte toespelingen op dood maken van hem)
Dat is wel een scherpe analyse/ beschrijving. Hij kan heel mooi de vermoorde onschuld spelen, maar ondertussen ...

^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189695723
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is wel een scherpe analyse/ beschrijving. Hij kan heel mooi de vermoorde onschuld spelen, maar ondertussen ...

^O^
Precies, hij is heel glipperig. Hij vertelt bepaalde dingen met zo veel ruis zodat hij daarna kan zeggen "DaT hEb iK nIeT GeZeGD, LiNkS LeGt Me WeEr WoOrDeN In De MonD"
pi_189698387
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:19 schreef -marz- het volgende:
Op een vrouw maakt het weinig indruk waar zijn lul allemaal al in gehangen heeft, integendeel, het schrikt eerder af dus voor een serieuze vrouw is deze man geen partner.
niet waar, op dit punt is de moraal voor vrouwen precies het tegenovergestelde van die voor mannen. Promiscuouse vrouw=hoer promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
pi_189698408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niet waar, op dit punt is de moraal voor vrouwen precies het tegenovergestelde van die voor mannen. Promiscuouse vrouw=hoer promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
De mannen die dit doen doen dit om indruk te maken op andere mannen, niet op vrouwen. Ego dingetje.
pi_189698434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niet waar, op dit punt is de moraal voor vrouwen precies het tegenovergestelde van die voor mannen. Promiscuouse vrouw=hoer promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
Dat vinden vrouwen helemaal niet stoer, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:17 schreef Intint het volgende:

[..]

De mannen die dit doen doen dit om indruk te maken op andere mannen, niet op vrouwen. Ego dingetje.
niet waar, heb zelf louter sex voor 't huwelijk omdat ik weet dat een vrouw niet zit te wachten op een maagd, vooral niet als ze zelf al meerdere lullen heeft gehad.
pi_189698489
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vinden vrouwen helemaal niet stoer, hoor.
wellicht niet bewust maar onbewust wel degelijk of een gebrek aan sex hoe dan ook onaantrekkelijk.
pi_189698494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niet waar, op dit punt is de moraal voor vrouwen precies het tegenovergestelde van die voor mannen. Promiscuouse vrouw=hoer promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
Onzin.

Een 30 jarige maagd zal inderdaad vraagtekens oproepen, maar een kerel van 30 die ondertussen 30 vrouwen heeft afgewerkt is voor de meeste ook niet aantrekkelijk.
pi_189698497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niet waar, heb zelf louter sex voor 't huwelijk omdat ik weet dat een vrouw niet zit te wachten op een maagd, vooral niet als ze zelf al meerdere lullen heeft gehad.
Als ze al meerdere lullen heeft gehad, wil ze dan vooral een leuke vent, niet weer een lul.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

wellicht niet bewust maar onbewust wel degelijk of een gebrek aan sex hoe dan ook onaantrekkelijk.
Nee hoor, dat is niet waar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Onzin.

Een 30 jarige maagd zal inderdaad vraagtekens oproepen, maar een kerel van 30 die ondertussen 30 vrouwen heeft afgewerkt is voor de meeste ook niet aantrekkelijk.
Bevestig je m'n punt toch? 30 vrouwen is voor de meeste niet aantrekkelijk (denken/zeggen ze) terwijl de maagd voor niemand aantrekkelijk is.
pi_189698542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niet waar, heb zelf louter sex voor 't huwelijk omdat ik weet dat een vrouw niet zit te wachten op een maagd, vooral niet als ze zelf al meerdere lullen heeft gehad.
Uitzonderingen heb je altijd. Een vrouw zit ook niet te wachten op een man die vrouwen gebruikt puur om meer ervaring op te doen.
pi_189698558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Bevestig je m'n punt toch? 30 vrouwen is voor de meeste niet aantrekkelijk (denken/zeggen ze) terwijl de maagd voor niemand aantrekkelijk is.
Je zegt toch net dat vrouwen het stoer vinden als mannen veel vrouwen hebben geneukt?
pi_189698569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is niet waar.
Je kan geen mening hebben over wetenschappelijke feiten omdat je zelf niet altijd weet wat meespeelt in je gevoelens ergens over. Maagd is niet aantrekkelijk voor volwassen vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 14:30:04 ]
pi_189698595
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je zegt toch net dat vrouwen het stoer vinden als mannen veel vrouwen hebben geneukt?
Ja en dat blijft ook staan maar als je daar niet in meegaat is iedereen het er alsnog over eens dat veel nog altijd beter is dan geen.
pi_189698602
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je kan geen mening hebben over wetenschappelijke feiten omdat je zelf niet altijd weet wat meespeelt in je gevoelens ergens over. Maagd is niet aantrekkelijk voor volwassen vrouwen.
Ik denk dat ik vrouwen op een andere manier spreek dan jij en dat ik een vrij grote groep vrouwen ken. Wat jij zegt vind ik niet terug bij vrouwen. Dat zit in jouw hoofd, maar zegt niets over ‘vrouwen’.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698608
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vrouwen op een andere manier spreek dan jij en dat ik een vrij grote groep vrouwen ken. Wat jij zegt vind ik niet terug bij vrouwen. Dat zit in jouw hoofd, maar zegt niets over ‘vrouwen’.
geen betrouwbare bron, vooral omdat vrouwen niet open zijn hierover en communicatie over 't algemeen. Baseer m'n stellingen op wetenschappers.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 14:32:37 ]
pi_189698623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Onzin.

Een 30 jarige maagd zal inderdaad vraagtekens oproepen, maar een kerel van 30 die ondertussen 30 vrouwen heeft afgewerkt is voor de meeste ook niet aantrekkelijk.
Echt onzin zeg. Net zo goed als dat mannen geen vrouwen zouden willen die 30 bedpartners gehad hebben (zo extreem is dat allemaal niet als je 30 bent en een beetje goed in de markt ligt).
pi_189698640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Ja en dat blijft ook staan maar als je daar niet in meegaat is iedereen het er alsnog over eens dat veel nog altijd beter is dan geen.
Als jij 5 vrouwen hebt gehad, dan is dat prima.
pi_189698643
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je kan geen mening hebben over wetenschappelijke feiten omdat je zelf niet altijd weet wat meespeelt in je gevoelens ergens over. Maagd is niet aantrekkelijk voor volwassen vrouwen.
Niemand zegt dat maagd zijn aantrekkelijk is. Jij hebt het over dat vrouwen het aantrekkelijk vinden als een man veel bedpartners heeft gehad en gebruikt dan maagdelijkheid als valse dichotomie.
pi_189698647
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

geen betrouwbare bron, vooral omdat vrouwen niet open zijn hierover en communicatie over 't algemeen. Baseer m'n stellingen op wetenschappers.
Bron dan graag.
pi_189698652
Waarom lopen vrouwen toch massaal achter beroemdheden aan?
pi_189698656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Echt onzin zeg. Net zo goed als dat mannen geen vrouwen zouden willen die 30 bedpartners gehad hebben (zo extreem is dat allemaal niet als je 30 bent en een beetje goed in de markt ligt).
??

Waar ben je het nu niet mee eens?
pi_189698687
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:33 schreef Intint het volgende:

[..]

Niemand zegt dat maagd zijn aantrekkelijk is. Jij hebt het over dat vrouwen het aantrekkelijk vinden als een man veel bedpartners heeft gehad en gebruikt dan maagdelijkheid als valse dichotomie.
Er is een bovengrens inderdaad maar die ligt vrij hoog en al hebben ze er 1000+, is dat nog altijd vele malen aantrekkelijker dan een maagd.
pi_189698711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Er is een bovengrens inderdaad maar die ligt vrij hoog en al hebben ze er 1000+, is dat nog altijd vele malen aantrekkelijker dan een maagd.
Bron?
pi_189698717
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als jij 5 vrouwen hebt gehad, dan is dat prima.
True, maar 10 nog primader en minder is minder prima.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:37:12 #105
5428 crew  miss_sly
pi_189698720
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

geen betrouwbare bron, vooral omdat vrouwen niet open zijn hierover en communicatie over 't algemeen. Baseer m'n stellingen op wetenschappers.
Kom jij dan maar eens met de bewijzen van die wetenschappers.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is niet waar.
Het lijkt mij echt geen pré om op je 30e nog maagd te zijn. Al is het waarschijnlijk meer dat iemand die op die leeftijd nog maagd is gewoon in 999 vd 1.000 gevallen wat mankeert en dat dat dan vooral het probleem is.
pi_189698742
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

True, maar 10 nog primader en minder is minder prima.
Veel vrouwen zitten niet op een player te wachten.

Die zijn niet betrouwbaar relatiemateriaal.
pi_189698756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef Intint het volgende:

[..]

Bron?
niemand loopt achter maagden aan terwijl 'sexsimbolen' massa's achter zich aan hebben.
pi_189698769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

??

Waar ben je het nu niet mee eens?
Dat een kerel van 30 die met 30 vrouwen seks heeft gehad als niet aantrekkelijk zal worden gezien door de meeste vrouwen.
pi_189698777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Veel vrouwen zitten niet op een player te wachten.

Die zijn niet betrouwbaar relatiemateriaal.
Veel bedpartners is niet hetzelfde als player.
pi_189698784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat een kerel van 30 die met 30 vrouwen seks heeft gehad als niet aantrekkelijk zal worden gezien door de meeste vrouwen.
Ik denk dat de meeste het niet aantrekkelijk zullen vinden nee. Er is een reden dat het zelden een goed idee is om er over op te scheppen tegen vrouwen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:40:52 #112
5428 crew  miss_sly
pi_189698792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt mij echt geen pré om op je 30e nog maagd te zijn. Al is het waarschijnlijk meer dat iemand die op die leeftijd nog maagd is gewoon in 999 vd 1.000 gevallen wat mankeert en dat dat dan vooral het probleem is.
Het is geennpré, maar het feit an sich ook echt geen dealbreaker. Als het hij vreemde eigenschappen heeft waardoor hij nog maagd is, kan dat wel een dealbreaker zijn.
Maar ik vind een man die veel vrouwen heeft afgewerkt zeker niet per definitie beter dan een maagd. En mijn vriendinnen/vrouwelijke kennissen ook niet. Het is niet stoer en vrouwen zijn niet graag de volgende in een lange rij van vrouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:41:18 #113
5428 crew  miss_sly
pi_189698796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niemand loopt achter maagden aan terwijl 'sexsimbolen' massa's achter zich aan hebben.
Wetenschappelijk bewijs graag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698804
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

niemand loopt achter maagden aan terwijl 'sexsimbolen' massa's achter zich aan hebben.
Geen antwoord op mijn vraag. Laat me hem duidelijker stellen. Post wetenschappelijk bewijs (wat je zelf aangaf te hebben) voor je claim AUB.
pi_189698825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:41 schreef Intint het volgende:

[..]

Geen antwoord op mijn vraag. Laat me hem duidelijker stellen. Post wetenschappelijk bewijs (wat je zelf aangaf te hebben) voor je claim AUB.
JBP.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:43:45 #116
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189698843
Ik kende ooit een man die bijna 40 was en nog maagd was. Hij is ook maagd gestorven (kanker).

Vrouwen vonden hem niet aantrekkelijk, maar ik weet niet of zijn maagdelijkheid daar veel invloed op had.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:44:25 #117
5428 crew  miss_sly
pi_189698858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

JBP.
Een paar initialen zijn geen wetenschappelijk bewijs.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:45:00 #118
5428 crew  miss_sly
pi_189698872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik kende ooit een man die bijna 40 was en nog maagd was. Hij is ook maagd gestorven (kanker).

Vrouwen vonden hem niet aantrekkelijk, maar ik weet niet of zijn maagdelijkheid daar veel invloed op had.
Waarschijnlijk was het andersom: vinden vrouwen hem niet aantrekkelijk en was hij daarom maagd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een paar initialen zijn geen wetenschappelijk bewijs.
Jordan Peters.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:45:35 #120
5428 crew  miss_sly
pi_189698884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Jordan Peters.
Ik weet wel wat je bedoelde, maar dat is geen wetenschappelijk bewijs.

Ik wacht nog wel even.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189698928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

JBP.
Graag een linkje naar de studie. Is wel een peer-reviewed meta-analyse neem ik aan? Het posten van drie letters is geen wetenschappelijk bewijs. Het minimale wat ik verwacht is de naam van een studie die ik kan bekijken.
Misschien een tip om dit eens door te lezen voordat je zegt wetenschappelijk bewijs te hebben: https://thelogicofscience(...)tudys-design-robust/
pi_189698987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste het niet aantrekkelijk zullen vinden nee. Er is een reden dat het zelden een goed idee is om er over op te scheppen tegen vrouwen.
Ah! Maar dat laatste is iets anders. Nee, je moet er niet over opscheppen.
pi_189699017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:40 schreef miss_sly het volgende:

Het is geennpré, maar het feit an sich ook echt geen dealbreaker. Als het hij vreemde eigenschappen heeft waardoor hij nog maagd is, kan dat wel een dealbreaker zijn.
Maar ik vind een man die veel vrouwen heeft afgewerkt zeker niet per definitie beter dan een maagd. En mijn vriendinnen/vrouwelijke kennissen ook niet. Het is niet stoer en vrouwen zijn niet graag de volgende in een lange rij van vrouwen.
Maar ze vinden het wel een stuk prettiger om een man in bed te hebben die zeker is van zichzelf, weet wat hij wil en ook goed kan aanvoelen wat de ander wil.

Nou, welke man zou dat zijn, de maagd, of de man die 30 bedpartners heeft gehad?

ps deal breaker heb ik niet gezegd, maar andersom geredeneerd: ik zou een vrouw zonder ervaring echt stukken minder prettig vinden dan een vrouw die bij wijze van spreken een one million served bordje boven haar bed kan hangen.
pi_189699032
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar ze vinden het wel een stuk prettiger om een man in bed te hebben die zeker is van zichzelf, weet wat hij wil en ook goed kan aanvoelen wat de ander wil.

Nou, welke man zou dat zijn, de maagd, of de man die 30 bedpartners heeft gehad?
Want dat zijn de enige twee opties?
pi_189699112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:54 schreef Intint het volgende:

[..]

Want dat zijn de enige twee opties?
In deze discussie zijn deze twee opties nu eenmaal opgevoerd. Ik reageer daar slechts op.

Het gaat natuurlijk helemaal niet om aantallen. Iemand die van zijn 14e tot zijn 30e een relatie heeft gehad en daardoor slechts een en dezelfde partner kun je niet vergelijken met iemand van 30 die toevallig 1 ONS heeft gehad en verder niets. Beiden 1 sekspartner, beiden werelden van verschillen.

Er is ook een verschil tussen iemand die alleen maar heeft rond geneukt en nooit een serieuze relatie heeft gehad. Op een zekere leeftijd is dat ook bepaald geen pré. Dan mis je ervaring op het relationele vlak. En laten we wel zijn: zo'n kerel met 30 partners oogt veel minder betrouwbaar dan een man met 100 partners, maar ook (zeg) twee serieuze relaties die enkele jaren geduurd hebben.

Heel die focus op aantallen is gewoon onzin. En je kan er inderdaad ook maar beter geen antwoord op geven. Niet dat dat helpt overigens, maar goed...
pi_189699139
quote:
Volgens mij heb je een verkeerde studie gepost. Deze gaat namelijk over krekels.


Abstract:
The fitness consequences of mate choice are a source of ongoing debate in evolutionary biology. Recent theory predicts that indirect benefits of female choice due to offspring inheriting superior genes are likely to be negated when there are direct costs associated with choice, including any costs of mating with attractive males. To estimate the fitness consequences of mating with males of varying attractiveness, we housed female house crickets, Acheta domesticus, with either attractive or unattractive males and measured a variety of direct and indirect fitness components. These fitness components were combined to give relative estimates of the number of grandchildren produced and the intrinsic rate of increase (relative net fitness). We found that females mated to attractive males incur a substantial survival cost. However, these costs are cancelled out and may be outweighed by the benefits of having offspring with elevated fitness. This benefit is due predominantly, but not exclusively, to the effect of an increase in sons' attractiveness. Our results suggest that the direct costs that females experience when mating with attractive males can be outweighed by indirect benefits. They also reveal the value of estimating the net fitness consequences of a mating strategy by including measures of offspring quality in estimates of fitness.


En stel al zou je hier krekels door mensen vervangen dan heeft deze studie niets te maken met wat jij zei.

Ik ga er dus maar vanuit dat je een verkeerde studie hebt gepost en wacht nog wel even op het wetenschappelijke bewijs wat je eerder zei te hebben,
pi_189699189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In deze discussie zijn deze twee opties nu eenmaal opgevoerd. Ik reageer daar slechts op.

Het gaat natuurlijk helemaal niet om aantallen. Iemand die van zijn 14e tot zijn 30e een relatie heeft gehad en daardoor slechts een en dezelfde partner kun je niet vergelijken met iemand van 30 die toevallig 1 ONS heeft gehad en verder niets. Beiden 1 sekspartner, beiden werelden van verschillen.

Er is ook een verschil tussen iemand die alleen maar heeft rond geneukt en nooit een serieuze relatie heeft gehad. Op een zekere leeftijd is dat ook bepaald geen pré. Dan mis je ervaring op het relationele vlak. En laten we wel zijn: zo'n kerel met 30 partners oogt veel minder betrouwbaar dan een man met 100 partners, maar ook (zeg) twee serieuze relaties die enkele jaren geduurd hebben.

Heel die focus op aantallen is gewoon onzin. En je kan er inderdaad ook maar beter geen antwoord op geven. Niet dat dat helpt overigens, maar goed...
Ben het met je eens. Ik wil gewoon aangeven dat TheprinceTWP een valse dichotomie gebruikte om zijn gelijk te krijgen mbt zijn eerdere stelling.
pi_189699247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waarom lopen vrouwen toch massaal achter beroemdheden aan?
pi_189699340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Talent? Geld? Status? Kan zo nog wel even doorgaan. Waarom is deze vraag relevant en waarom post je niet het wetenschappelijk bewijs wat je eerder zei wel te hebben?
pi_189699482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:12 schreef Intint het volgende:

[..]

Talent? Geld? Status? Kan zo nog wel even doorgaan. Waarom is deze vraag relevant en waarom post je niet het wetenschappelijk bewijs wat je eerder zei wel te hebben?
Baudet heeft dat niet.
pi_189699518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Baudet heeft dat niet.
Een van de populairste politici van het geld heeft geen status? Kom op nou. Hij ziet er niet verkeerd uit, hij komt intelligent over voor bepaalde mensen, heeft charisma etc etc. Wederom: Waarom is deze vraag relevant en waarom post je niet het wetenschappelijk bewijs wat je eerder zei wel te hebben?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:28:33 #133
5428 crew  miss_sly
pi_189699610
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar ze vinden het wel een stuk prettiger om een man in bed te hebben die zeker is van zichzelf, weet wat hij wil en ook goed kan aanvoelen wat de ander wil.

Nou, welke man zou dat zijn, de maagd, of de man die 30 bedpartners heeft gehad?

ps deal breaker heb ik niet gezegd, maar andersom geredeneerd: ik zou een vrouw zonder ervaring echt stukken minder prettig vinden dan een vrouw die bij wijze van spreken een one million served bordje boven haar bed kan hangen.
Een man met veel bedpartners is zeker niet gegarandeerd degene die goed kan aanvoelen wat de ander wil. Een man met weinig ervaring kan daar gevoelig voor zijn en ook zijn best voor doen. Samen kun je dan echt wel een leuke ontdekking maken van de seks.

Mannen vinden het stoer en denken dat het belangrijk is. Voor veel vrouwen is de persoon veel belangrijker. En dan kunnen ze zoveel veel als weinig bedpartners prima accepteren, als de man het maar waard is.

Nu heb ik het over relaties, uiteraard, niet over gescharrel en ONS.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189699910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Op zich een goede vraag. Want uiterlijk lijkt dan in ieder geval secundair te zijn.
pi_189699936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een man met veel bedpartners is zeker niet gegarandeerd degene die goed kan aanvoelen wat de ander wil. Een man met weinig ervaring kan daar gevoelig voor zijn en ook zijn best voor doen. Samen kun je dan echt wel een leuke ontdekking maken van de seks.

Mannen vinden het stoer en denken dat het belangrijk is. Voor veel vrouwen is de persoon veel belangrijker. En dan kunnen ze zoveel veel als weinig bedpartners prima accepteren, als de man het maar waard is.

Nu heb ik het over relaties, uiteraard, niet over gescharrel en ONS.
Voor alles geldt dat hoe goed je ergens in bent een combinatie is van talent, leermeesters en training.

Als je Messi tot zijn 30e weghoudt bij voetbal kan hij er ook niets van. Maar als je iemand zonder talent dezelfde opleiding laat volgen als Messi, dan is het resultaat ook niet best (wel beter dan Messi zonder enig eerder balcontact).

Dat mannen het stoer vinden is mij niet bekend. Ja, sommige mannen wel. Er zullen ook wel vrouwen zijn die het stoer vinden. Ik vind het bijvoorbeeld meer normaal om meerdere seksuele partners gehad te hebben op een bepaalde leeftijd.
pi_189699963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ah! Maar dat laatste is iets anders. Nee, je moet er niet over opscheppen.
Waar jij waarschijnlijk op doelt is dat een vrouw wel graag wil zien dat een man een andere vrouw kan scoren.

Dit is de reden waarom mannen die bezet zijn altijd super aantrekkelijk worden gevonden door vrouwen. Omdat die blijkbaar iets hebben waardoor ze nu een relatie hebben.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:52:20 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189699988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef Questular het volgende:
Op zich een goede vraag. Want uiterlijk lijkt dan in ieder geval secundair te zijn.
Ook mannen doen dit hoor. 8-)

Bragging rights. :7
Ik zou Maxima doen, want: Dude! Je raadt nooit wie ik geneukt heb?!
Terwijl ik veel minder op zou scheppen over een vergelijkbare moeder van drie die geen koningin is. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189700010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:
heb zelf louter sex voor 't huwelijk omdat ik weet dat een vrouw niet zit te wachten op een maagd
What's the name of the game?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:53:33 #139
5428 crew  miss_sly
pi_189700019
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor alles geldt dat hoe goed je ergens in bent een combinatie is van talent, leermeesters en training.

Als je Messi tot zijn 30e weghoudt bij voetbal kan hij er ook niets van. Maar als je iemand zonder talent dezelfde opleiding laat volgen als Messi, dan is het resultaat ook niet best (wel beter dan Messi zonder enig eerder balcontact).

Dat mannen het stoer vinden is mij niet bekend. Ja, sommige mannen wel. Er zullen ook wel vrouwen zijn die het stoer vinden. Ik vind het bijvoorbeeld meer normaal om meerdere seksuele partners gehad te hebben op een bepaalde leeftijd.
Ik vind het best normaal als iemand op een bepaalde leeftijd meerdere bedpartners heeft gehad. Het bepaalt alleen niet of iemand aantrekkelijk is, veel of weinig. Persoonlijk vind ik veel dan weer eerder een afknapper.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waar jij waarschijnlijk op doelt is dat een vrouw wel graag wil zien dat een man een andere vrouw kan scoren.

Dit is de reden waarom mannen die bezet zijn altijd super aantrekkelijk worden gevonden door vrouwen. Omdat die blijkbaar iets hebben waardoor ze nu een relatie hebben.
Waar het uiteindelijk om gaat is gedrag. Daar leidt men iets vanaf. Een man die weet wat hij wil en ervaren is vertoont ander gedrag dan een man die eigenlijk geen idee heeft en onzeker is. Het is het gedrag dat aantrekt of afstoot. Niet de bodycount.
pi_189700101
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waar het uiteindelijk om gaat is gedrag. Daar leidt men iets vanaf. Een man die weet wat hij wil en ervaren is vertoont ander gedrag dan een man die eigenlijk geen idee heeft en onzeker is. Het is het gedrag dat aantrekt of afstoot. Niet de bodycount.
Daar geef ik je gelijk.
pi_189700121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het best normaal als iemand op een bepaalde leeftijd meerdere bedpartners heeft gehad. Het bepaalt alleen niet of iemand aantrekkelijk is, veel of weinig. Persoonlijk vind ik veel dan weer eerder een afknapper.
Wat ik dus al schreef: het gaat niet om de aantallen. Moet je ook vooral je waffel over houden. Niet belangrijk.

En als jij een man aantrekkelijk vindt en hij geeft jou ook het idee dat jij de persoon voor hem bent, dan maakt het verleden jou waarschijnlijk ook geen donder uit. So what dat iemand ook een tijdje heeft rond lopen sletten. Het gaat toch om de persoon die hij nu is?
pi_189700152
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef -marz- het volgende:

[..]

?
pi_189700206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

?
Je hebt seks louter om geen maagd meer te zijn. Dus eigenlijk vind je er niets aan? Of... ?
What's the name of the game?
pi_189700218
Het is voor mij wel een behoorlijk verschil of iemand in het verleden veel bedpartners heeft gehad, of dat hij/zij nog steeds met casual sex bezig is.

Voor mij persoonlijk is promiscue gedrag een afknapper, uberhaupt om mee om te gaan want de gesprekken zijn 9/10 keer daar aan gerelateerd. Mensen kunnen tamelijk geobsedeerd zijn door seks/relaties. Persoonlijk vind ik daar niet zo veel (meer) aan.
What's the name of the game?
pi_189700234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:03 schreef -marz- het volgende:

[..]

Je hebt seks louter om geen maagd meer te zijn. Dus eigenlijk vind je er niets aan? Of... ?
Vind het juist speciaal en wilde 't daarom bewaren maar een speciaal persoon wil liever geen maagd.
pi_189700255
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:04 schreef -marz- het volgende:
Het is voor mij wel een behoorlijk verschil of iemand in het verleden veel bedpartners heeft gehad, of dat hij/zij nog steeds met casual sex bezig is.

Voor mij persoonlijk is promiscue gedrag een afknapper, uberhaupt om mee om te gaan want de gesprekken zijn 9/10 keer daar aan gerelateerd. Mensen kunnen tamelijk geobsedeerd zijn door seks/relaties. Persoonlijk vind ik daar niet zo veel (meer) aan.
Hoe oud ben je?
pi_189700286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Vind het juist speciaal en wilde 't daarom bewaren maar een speciaal persoon wil liever geen maagd.
Bedoel je er is een specifiek persoon voor wie je dat doet?

Voor de statistieken, ik vind een maagd geen afknapper, hoewel in mijn leeftijdscategorie een maagd mogelijk het e.e.a. zou kunnen mankeren maar an sich maakt het niet uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
35
What's the name of the game?
pi_189700351
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:08 schreef -marz- het volgende:

[..]

Bedoel je er is een specifiek persoon voor wie je dat doet?

Voor de statistieken, ik vind een maagd geen afknapper, hoewel in mijn leeftijdscategorie een maagd mogelijk het e.e.a. zou kunnen mankeren maar an sich maakt het niet uit.
[..]

35
Bedoelde het in abstracte zin, persoon waar je mee wil trouwen want je wil wel dat die speciaal is toch.

Je tweede alinea bevestigt m'n punt. Je bent per definitie verdacht.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:15:51 #150
5428 crew  miss_sly
pi_189700387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat ik dus al schreef: het gaat niet om de aantallen. Moet je ook vooral je waffel over houden. Niet belangrijk.

En als jij een man aantrekkelijk vindt en hij geeft jou ook het idee dat jij de persoon voor hem bent, dan maakt het verleden jou waarschijnlijk ook geen donder uit. So what dat iemand ook een tijdje heeft rond lopen sletten. Het gaat toch om de persoon die hij nu is?
De persoon die iemand nu is, is uiteraard het belangrijkste. Toch zal ik iemand die echt rondgeneukt heeft en veel sekspartners heeft gehad minder snel toelaten. Ik vind dat bepaald geen plus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Bedoelde het in abstracte zin, persoon waar je mee wil trouwen want je wil wel dat die speciaal is toch.

Je tweede alinea bevestigt m'n punt. Je bent per definitie verdacht.
Ga je nog wetenschappelijk bewijs posten? Ik blijf je dit vragen tot je toegeeft dat je het niet hebt of het daadwerkelijk weet te posten.
pi_189700427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Bedoelde het in abstracte zin, persoon waar je mee wil trouwen want je wil wel dat die speciaal is toch.

Je tweede alinea bevestigt m'n punt. Je bent per definitie verdacht.
Klopt. Maar je bent net zo verdacht als je heel veel wisselende contacten hebt gehad. En je bent ook verdacht als je slechte relaties hebt gehad, als je kinderen hebt, als je al heel lang vrijgezel bent, ....

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat hij het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
What's the name of the game?
pi_189700460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef Intint het volgende:

[..]

Ga je nog wetenschappelijk bewijs posten? Ik blijf je dit vragen tot je toegeeft dat je het niet hebt of het daadwerkelijk weet te posten.
https://iridescentwomen.c(...)a-of-male-virginity/

theguardian.com/lifeandstyle/2019/jun/18/later-in-life-virgins-at-my-age-it-becomes-a-red-flag
pi_189700502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Klopt. Maar je bent net zo verdacht als je heel veel wisselende contacten hebt gehad. En je bent ook verdacht als je slechte relaties hebt gehad, als je kinderen hebt, als je al heel lang vrijgezel bent, ....

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
We leven niet in een film, overgrote meerderheid vind 't raar en geeft je geen chance meer. Zoeken naar een speld in een hooiberg kan maar moet je niet van uitgaan.

dingen die je noemt zijn niet zo'n groot issue als male virgin zijn. Vrouwen willen onbewust gewoon gedomineerd worden en hebben 't idee dat een maagd dat niet kan.
pi_189700516
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Klopt. Maar je bent net zo verdacht als je heel veel wisselende contacten hebt gehad. En je bent ook verdacht als je slechte relaties hebt gehad, als je kinderen hebt, als je al heel lang vrijgezel bent, ....

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat hij het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
Wat is er ‘verdacht’ aan het hebben van kinderen?
pi_189700521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

https://iridescentwomen.c(...)a-of-male-virginity/

theguardian.com/lifeandstyle/2019/jun/18/later-in-life-virgins-at-my-age-it-becomes-a-red-flag
Dit is een lifestyle blog van van 2 meisjes _O- .

Lees je uberhaubt wat je knipt en plakt? Eerst kom je met een studie over krekels waarvan je niet eens het abstract hebt gelezen en nu kom je met een dagboekartikel van een meisjesblog wat maar voor 50% gaat over jouw claim en NIETS zegt over dat je veel vrouwen gehad moet hebben als man om aantrekkelijk gevonden te worden door een vrouw.

Ik wacht nog steeds op je wetenschappelijke bron en zal er ook naar blijven vragen.
pi_189700527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er ‘verdacht’ aan het hebben van kinderen?
Je gaat toch niet iemand anders save game uitspelen.
pi_189700529
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De persoon die iemand nu is, is uiteraard het belangrijkste. Toch zal ik iemand die echt rondgeneukt heeft en veel sekspartners heeft gehad minder snel toelaten. Ik vind dat bepaald geen plus.
Zoiets weet je doorgaans pas nadat je iemand hebt toegelaten.
pi_189700533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:

dingen die je noemt zijn niet zo'n groot issue als male virgin zijn. Vrouwen willen onbewust gewoon gedomineerd worden en hebben 't idee dat een maagd dat niet kan.
Ook hier zie ik graag een wetenschappelijke bron voor. TIP: inteviews met Baudet zijn geen wetenschappelijke bron
pi_189700542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je gaat toch niet iemand anders save game uitspelen.
Nog afgezien van dat ik het kortzichtig vind: dat maakt het niet verdacht, maar gewoon ‘niet jouw ding’.
pi_189700548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:27 schreef Intint het volgende:

[..]

Dit is een lifestyle blog van van 2 meisjes _O- .

Lees je uberhaubt wat je knipt en plakt? Eerst kom je met een studie over krekels waarvan je niet eens het abstract hebt gelezen en nu kom je met een dagboekartikel van een meisjesblog wat maar voor 50% gaat over jouw claim en NIETS zegt over dat je veel vrouwen gehad moet hebben als man om aantrekkelijk gevonden te worden door een vrouw.

Ik wacht nog steeds op je wetenschappelijke bron en zal er ook naar blijven vragen.
Heb dat niet gezegd, louter dat maagden niet attractive zijn en promiscuiteit wel.
pi_189700556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef Intint het volgende:

[..]

Ook hier zie ik graag een wetenschappelijke bron voor. TIP: inteviews met Baudet zijn geen wetenschappelijke bron
Baudet is wetenschapper.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:34:18 #163
5428 crew  miss_sly
pi_189700584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zoiets weet je doorgaans pas nadat je iemand hebt toegelaten.
Dat zie ik anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700588
Ik denk niet dat alle vrouwen zomaar trek hebben in een relatie met een man waar je gratis een stel koekoekskinderen met bijbehorende ex-partner/moeder bij krijgt en een nieuwe rol als stiefmoeder.

Ik kan eigenlijk heel veel dingen bedenken die erger zijn dan het feit dat iemand nog nooit seks gehad heeft.

Seks is vele malen makkelijker te leren dan liefde geven en een relatie onderhouden.
What's the name of the game?
pi_189700594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zie ik anders.
Hoe weet jij het dan (buiten de opschepper, maar dat lijkt mij een probleem an sich)?
pi_189700601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Heb dat niet gezegd, louter dat maagden niet attractive zijn en promiscuiteit wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:

promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:36:58 #167
5428 crew  miss_sly
pi_189700611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe weet jij het dan (buiten de opschepper, maar dat lijkt mij een probleem an sich)?
De manier waarop anderen over iemand praten, zijn vrienden, scharrels, bekenden, mijn eigen vriendinnen. De tamtam kan hard gaan, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef Intint het volgende:

[..]


[..]

Je bevestigt dus m'n punt dat ik nergens heb gezegd dat je promiscue moet zijn om attractive te zijn voor vrouwen?
pi_189700628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Baudet is wetenschapper.
Baudet heeft een PHD in Law. Wanneer iemand een PHD heeft in Economie en zegt dat roken gezond is maakt het dit geen wetenschappelijke bron.

Zelfs wanneer hij zijn mening geeft over iets wat gerelateerd is aan rechten zonder dit te onderbouwen met daadwerkelijke studies is het nog steeds amper wetenschappelijk te noemen.
pi_189700630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De manier waarop anderen over iemand praten, zijn vrienden, scharrels, bekenden, mijn eigen vriendinnen. De tamtam kan hard gaan, hoor.
Jij date alleen mannen uit het dorp? ;)
pi_189700642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij date alleen mannen uit het dorp? ;)
Geloof het of niet, een vrouw weet dat soort dingen snel genoeg :)
What's the name of the game?
pi_189700643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je bevestigt dus m'n punt dat ik nergens heb gezegd dat je promiscue moet zijn om attractive te zijn voor vrouwen?
" promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. " - zijn jouw woorden. Of ga je nu zeggen dat stoer niet aantrekkelijk is.

Overigens: wacht nog op bronnen voor 2 verschillende claims.
pi_189700655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef -marz- het volgende:

[..]

Geloof het of niet, een vrouw weet dat soort dingen snel genoeg :)
Uiteindelijk wel ja...
pi_189700689
Volgens mij is er een grote groep mannen die zich helemaal geen ene reet aantrekt van al dit geneuzel over wat vrouwen wel/niet willen of hoe je als man status vergaart, en die gewoon zien wat er op hun pad komt.

Dat zijn de leukste mannen (en die gaan er met de leukste vrouwen vandoor).
What's the name of the game?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:36 #175
5428 crew  miss_sly
pi_189700690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij date alleen mannen uit het dorp? ;)
Ja hoor, wat jij wil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700698
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Intint het volgende:

[..]

" promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. " - zijn jouw woorden. Of ga je nu zeggen dat stoer niet aantrekkelijk is.

Overigens: wacht nog op bronnen voor 2 verschillende claims.
heb nergens gezegd dat dat de enige manier is voor stoerheid.
pi_189700707
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:44 schreef -marz- het volgende:
Volgens mij is er een grote groep mannen die zich helemaal geen ene reet aantrekt van al dit geneuzel over wat vrouwen wel/niet willen of hoe je als man status vergaart, en die gewoon zien wat er op hun pad komt.

Dat zijn de leukste mannen (en die gaan er met de leukste vrouwen vandoor).
Dat laatste is pertinente onzin.
pi_189700821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Dat laatste is pertinente onzin.
Mensen die gewoon zichzelf zijn ipv een rol spelen? Dat lijkt mij nu juist wel waar.
pi_189700932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mensen die gewoon zichzelf zijn ipv een rol spelen? Dat lijkt mij nu juist wel waar.
Wat het is 't een of 't ander uiteraard.
pi_189700994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Wat het is 't een of 't ander uiteraard.
Hoe kun je nu gewoon jezelf zijn en toch jezelf laten leiden door wat anderen vinden dat jij wel of niet moet doen?
pi_189701055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe kun je nu gewoon jezelf zijn en toch jezelf laten leiden door wat anderen vinden dat jij wel of niet moet doen?
doet iedereen bewust of onbewust, net als jij.
pi_189701061
Kan me eerlijk gezegd wel vinden in het verhaal van @VEM2012 . Ik vond dit altijd wel een interessante vraag om te stellen aan vrouwen ("Zou je het met een maagd doen") en vrijwel altijd heb ik een negatieve response gekregen.

Maar goed, ook dat is natuurlijk maar anekdotisch. Mijn indruk is gewoon dat vrouwen toch wel liever een man hebben die weet wat hij doet.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 17:09:52 ]
pi_189701088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

doet iedereen bewust of onbewust, net als jij.
Waar je nogal gradaties in hebt natuurlijk. De een hecht daar niet zoveel waarde aan als iemand anders.
pi_189701316
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef Generationalpha het volgende:
Kan me eerlijk gezegd wel vinden in het verhaal van @:VEM2012 . Ik vond dit altijd wel een interessante vraag om te stellen aan vrouwen ("Zou je het met een maagd doen") en vrijwel altijd heb ik een negatieve response gekregen.

Maar goed, ook dat is natuurlijk maar anekdotisch. Mijn indruk is gewoon dat vrouwen toch wel liever een man hebben die weet wat hij doet.
Ook slechts anekdotisch, maar mijn indruk is dat een geschiedenis met meerdere bedpartners niet garant staat voor een man die weet wat hij doet.
What's the name of the game?
pi_189701374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

doet iedereen bewust of onbewust, net als jij.
We zijn sociale wezens, dus je helemaal nergens wat van aantrekken is weer het andere uiterste. Maar hier zou ik toch echt zeggen ‘een goed verstaander’, enz.
pi_189701395
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ook slechts anekdotisch, maar mijn indruk is dat een geschiedenis met meerdere bedpartners niet garant staat voor een man die weet wat hij doet.
Maar dat heb ik dan ook niet gezegd! Integendeel zelfs, zie mijn post over Messi. :)
pi_189701465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

heb nergens gezegd dat dat de enige manier is voor stoerheid.
:')

Je past dezelfde laffe strategie als je idool toe.

Jordan Peterson: "Ik hou van hele dikke memmen"

Persoon B: "U heeft eerder aangegeven dat u van dikke tieten houdt"

Jordan Peterson: "Dat is niet letterlijk wat ik gezegd heb!"


Kerel verbreed je horizon eens en blijf niet te veel hangen in die alt-right incel echo kamer.
pi_189701523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef Intint het volgende:

[..]

:')

Je past dezelfde laffe strategie als je idool toe.

Jordan Peterson: "Ik hou van hele dikke mennen"

Persoon B: "U heeft eerder aangegeven dat u van dikke tieten houdt"

Jordan Peterson: "Dat is niet letterlijk wat ik gezegd heb!"
Jordan Peterson is geen idool, hooguit een profeet.

Voor de rest doet context, nuancering er toe.
pi_189701556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Jordan Peterson is geen idool, hooguit een profeet.

Voor de rest doet context, nuancering er toe.
Ok. Ga je dan nu wetenschappelijke bronnen plaatsen? Of heb je het lef om toe te geven dat je die niet hebt. Wat zei je idool profeet Jordan Peterson ook alweer? "Always be honest, or at least never lie"?
pi_189701560
Ik hecht denk ik alsnog meer waarde aan iemand zonder skills maar met een open mind, empathie en lerend vermogen, dan iemand die het allemaal al weet omdat hij het al met 300 vrouwen gedaan heeft.

Maar dat zal allicht niet voor alle vrouwen zo zijn.

Toch denk ik dat mannen idd moeten oppassen met negativistische (incel)gedachten over "wat vrouwen willen" want het is zelfdestructief en brengt je nergens. De ene vrouw is absoluut de andere niet, vergeet niet dat veel vrouwen tegenwoordig ook niet meer kunnen meekomen met wat de maatschappij allemaal van ze verwacht. Het is een hele heterogene groep mensen.
What's the name of the game?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:44:34 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef -marz- het volgende:
Ik hecht denk ik alsnog meer waarde aan iemand zonder skills maar met een open mind, empathie en lerend vermogen, dan iemand die het allemaal al weet omdat hij het al met 300 vrouwen gedaan heeft.

Maar dat zal allicht niet voor alle vrouwen zo zijn.

Toch denk ik dat mannen idd moeten oppassen met negativistische (incel)gedachten over "wat vrouwen willen" want het is zelfdestructief en brengt je nergens. De ene vrouw is absoluut de andere niet, vergeet niet dat veel vrouwen tegenwoordig ook niet meer kunnen meekomen met wat de maatschappij allemaal van ze verwacht. Het is een hele heterogene groep mensen.
Moet je kijken wat ThePrinceTWP zelf voor eisen heeft: R&P / maagd meisje willen?
Een "kissless vergin".
Ik vind het ronduit doodeng :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701667
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Moet je kijken wat ThePrinceTWP zelf voor eisen heeft: R&P / maagd meisje willen?
Een "kisless vergin".
Ik vind het ronduit doodeng :X
Hoezo? In joodse kring geeft de man nogal wat aan een vrouw dus mag er wat tegenover staan.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:48:49 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701702
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Hoezo? In joodse kring geeft de man nogal wat aan een vrouw dus mag er wat tegenover staan.
Sinds wanneer ben jij Joods dan?
Verder sowieso pertinent oneens met wat je hier schrijft.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701747
Doe even normaal zeg.

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 30-10-2019 19:14:38 ]
pi_189701769
Wat nou als die kissless virgin ook alleen met een maagd wil ;(
What's the name of the game?
pi_189701816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef -marz- het volgende:
Wat nou als die kissless virgin ook alleen met een maagd wil ;(
dan vertel ik m'n motief.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:56:14 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef -marz- het volgende:
Wat nou als die kissless virgin ook alleen met een maagd wil ;(
Lijkt me juist logisch als die ook een maagd wil ja :D _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:57:33 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

dan vertel ik m'n motief.
Helpt niet. Je bent immers geen maagd meer :+
Jij neemt ook geen genoegen met minder. Jammer joh..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701869
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Racistische antisemiet? _O- Ga je lekker?

Heb je er vroeger nooit over gehoord dat je joods was anders..
Je kunt wel tig x van username veranderen, maar dat wil niet zeggen dat anderen niet doorhebben dat je dat gedaan hebt...
Want iets dat ik verteld heb maar jij niet hebt gelezen bestaat niet? Je vult allemaal dingen in en verwijt op basis daarvan van alles.
pi_189701938
Holy fuck gast. Je begint met de minuut enger te worden.

Overigens waar blijven je wetenschappelijke bronnen?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:01:50 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Want iets dat ik verteld heb maar jij niet hebt gelezen bestaat niet? Je vult allemaal dingen in en verwijt op basis daarvan van alles.
Nou, vooruit, stel dat je Joods bent én (achterlijk) conservatief. Waarom zoek je dan geen huwelijkskandidaat in de joods-orthodoxe kringen? Of ben jij dan niet zuiver genoeg op de graat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701952
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, vooruit, stel dat je Joods bent én (achterlijk) conservatief. Waarom zoek je dan geen huwelijkskandidaat in de joods-orthodoxe kringen? Of ben jij dan niet zuiver genoeg op de graat?
Zuiver op de graat voor wie?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:04:06 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189701977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:02 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Zuiver op de graat voor wie?
Voor (de ouders van) je evt. huwelijkspartner.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189701991
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor (de ouders van) je evt. huwelijkspartner.
Voor orthodox joodse kring klopt dat, ben messiaans.

Hoezo?
pi_189702089
Bijzondere plottwist wel.

Alleen ontgaat mij compleet om welke reden je je als Messiaanse Jood zou laten ontmaagden om vervolgens een Joodse maagd te willen trouwen.
What's the name of the game?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:12:18 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189702107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Voor orthodox joodse kring klopt dat, ben messiaans.

Hoezo?
Als je Messiaans bent, ben je niet joods. Waarschijnlijk ook niet Joods, tenzij je moeder wel Joods was.

Omdat je "kissless virgins" (voor zo ver die er nog zijn) waarschijnlijk alleen in de extreem orthodoxe kring van (wereld)religies zult aantreffen. En zowel de beoogde huwelijkspartner als haar ouders/familie zullen jou dan niet accepteren als potientiële huwelijkspartner voor haar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189702282
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als je Messiaans bent, ben je niet joods. Waarschijnlijk ook niet Joods, tenzij je moeder wel Joods was.

Omdat je "kissless virgins" (voor zo ver die er nog zijn) waarschijnlijk alleen in de extreem orthodoxe kring van (wereld)religies zult aantreffen. En zowel de beoogde huwelijkspartner als haar ouders/familie zullen jou dan niet accepteren als potientiële huwelijkspartner voor haar.
Dat is zoiets als zeggen dat sjiieten geen moslim zijn oftewel fundamentalistisch.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Messiaanse_beweging

Reguliere virgin is eveneens prima.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:23:59 #208
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_189702351
Wat heb ik zojuist gelezen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:25:36 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189702389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Dat is zoiets als zeggen dat sjiieten geen moslim zijn oftewel fundamentalistisch.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Messiaanse_beweging

Reguliere virgin is eveneens prima.
Zie "Achtergrond" op die pagina.
Geloven dat Jezus de messias was is pertinent NIET joods, en juist weer uitermate christelijk. Het Christendom is ontstaan c.q. afgetakt vh jodendom door de joden die geloofden dat Jezus de messias was. Degenen die dat niet geloofden bleven gewoon joods en wachten nog steeds op de messias.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189703114
Kan er een slotje op dit topic?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')