abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189700391
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Bedoelde het in abstracte zin, persoon waar je mee wil trouwen want je wil wel dat die speciaal is toch.

Je tweede alinea bevestigt m'n punt. Je bent per definitie verdacht.
Ga je nog wetenschappelijk bewijs posten? Ik blijf je dit vragen tot je toegeeft dat je het niet hebt of het daadwerkelijk weet te posten.
pi_189700427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Bedoelde het in abstracte zin, persoon waar je mee wil trouwen want je wil wel dat die speciaal is toch.

Je tweede alinea bevestigt m'n punt. Je bent per definitie verdacht.
Klopt. Maar je bent net zo verdacht als je heel veel wisselende contacten hebt gehad. En je bent ook verdacht als je slechte relaties hebt gehad, als je kinderen hebt, als je al heel lang vrijgezel bent, ....

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat hij het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
What's the name of the game?
pi_189700460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef Intint het volgende:

[..]

Ga je nog wetenschappelijk bewijs posten? Ik blijf je dit vragen tot je toegeeft dat je het niet hebt of het daadwerkelijk weet te posten.
https://iridescentwomen.c(...)a-of-male-virginity/

theguardian.com/lifeandstyle/2019/jun/18/later-in-life-virgins-at-my-age-it-becomes-a-red-flag
pi_189700502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Klopt. Maar je bent net zo verdacht als je heel veel wisselende contacten hebt gehad. En je bent ook verdacht als je slechte relaties hebt gehad, als je kinderen hebt, als je al heel lang vrijgezel bent, ....

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
We leven niet in een film, overgrote meerderheid vind 't raar en geeft je geen chance meer. Zoeken naar een speld in een hooiberg kan maar moet je niet van uitgaan.

dingen die je noemt zijn niet zo'n groot issue als male virgin zijn. Vrouwen willen onbewust gewoon gedomineerd worden en hebben 't idee dat een maagd dat niet kan.
pi_189700516
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is om bij je eigen standaarden te blijven ipv te leven naar wat je denkt dat een ander wenselijk vindt. Zat vrouwen die met alle liefde een man ontmaagden, vooral als hij aangeeft seks zo bijzonder te vinden dat hij het wilde bewaren voor die ene speciale persoon.
Wat is er ‘verdacht’ aan het hebben van kinderen?
pi_189700521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

https://iridescentwomen.c(...)a-of-male-virginity/

theguardian.com/lifeandstyle/2019/jun/18/later-in-life-virgins-at-my-age-it-becomes-a-red-flag
Dit is een lifestyle blog van van 2 meisjes _O- .

Lees je uberhaubt wat je knipt en plakt? Eerst kom je met een studie over krekels waarvan je niet eens het abstract hebt gelezen en nu kom je met een dagboekartikel van een meisjesblog wat maar voor 50% gaat over jouw claim en NIETS zegt over dat je veel vrouwen gehad moet hebben als man om aantrekkelijk gevonden te worden door een vrouw.

Ik wacht nog steeds op je wetenschappelijke bron en zal er ook naar blijven vragen.
pi_189700527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er ‘verdacht’ aan het hebben van kinderen?
Je gaat toch niet iemand anders save game uitspelen.
pi_189700529
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De persoon die iemand nu is, is uiteraard het belangrijkste. Toch zal ik iemand die echt rondgeneukt heeft en veel sekspartners heeft gehad minder snel toelaten. Ik vind dat bepaald geen plus.
Zoiets weet je doorgaans pas nadat je iemand hebt toegelaten.
pi_189700533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:

dingen die je noemt zijn niet zo'n groot issue als male virgin zijn. Vrouwen willen onbewust gewoon gedomineerd worden en hebben 't idee dat een maagd dat niet kan.
Ook hier zie ik graag een wetenschappelijke bron voor. TIP: inteviews met Baudet zijn geen wetenschappelijke bron
pi_189700542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je gaat toch niet iemand anders save game uitspelen.
Nog afgezien van dat ik het kortzichtig vind: dat maakt het niet verdacht, maar gewoon ‘niet jouw ding’.
pi_189700548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:27 schreef Intint het volgende:

[..]

Dit is een lifestyle blog van van 2 meisjes _O- .

Lees je uberhaubt wat je knipt en plakt? Eerst kom je met een studie over krekels waarvan je niet eens het abstract hebt gelezen en nu kom je met een dagboekartikel van een meisjesblog wat maar voor 50% gaat over jouw claim en NIETS zegt over dat je veel vrouwen gehad moet hebben als man om aantrekkelijk gevonden te worden door een vrouw.

Ik wacht nog steeds op je wetenschappelijke bron en zal er ook naar blijven vragen.
Heb dat niet gezegd, louter dat maagden niet attractive zijn en promiscuiteit wel.
pi_189700556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef Intint het volgende:

[..]

Ook hier zie ik graag een wetenschappelijke bron voor. TIP: inteviews met Baudet zijn geen wetenschappelijke bron
Baudet is wetenschapper.
pi_189700584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zoiets weet je doorgaans pas nadat je iemand hebt toegelaten.
Dat zie ik anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189700588
Ik denk niet dat alle vrouwen zomaar trek hebben in een relatie met een man waar je gratis een stel koekoekskinderen met bijbehorende ex-partner/moeder bij krijgt en een nieuwe rol als stiefmoeder.

Ik kan eigenlijk heel veel dingen bedenken die erger zijn dan het feit dat iemand nog nooit seks gehad heeft.

Seks is vele malen makkelijker te leren dan liefde geven en een relatie onderhouden.
pi_189700594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zie ik anders.
Hoe weet jij het dan (buiten de opschepper, maar dat lijkt mij een probleem an sich)?
pi_189700601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Heb dat niet gezegd, louter dat maagden niet attractive zijn en promiscuiteit wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:

promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. Dat is deels de reden dat mannen hieraan doen, om indruk te maken op vrouwen want vrouwen zitten niet te wachten op een maagd want 'dan zou er iets wel niet goed zijn' terwijl veel bedpartners betekent dat ie toch iets goed moet doen anders krijgt ie er niet zoveel in bed.
pi_189700611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe weet jij het dan (buiten de opschepper, maar dat lijkt mij een probleem an sich)?
De manier waarop anderen over iemand praten, zijn vrienden, scharrels, bekenden, mijn eigen vriendinnen. De tamtam kan hard gaan, hoor.
pi_189700616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef Intint het volgende:

[..]

[..]

Je bevestigt dus m'n punt dat ik nergens heb gezegd dat je promiscue moet zijn om attractive te zijn voor vrouwen?
pi_189700628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Baudet is wetenschapper.
Baudet heeft een PHD in Law. Wanneer iemand een PHD heeft in Economie en zegt dat roken gezond is maakt het dit geen wetenschappelijke bron.

Zelfs wanneer hij zijn mening geeft over iets wat gerelateerd is aan rechten zonder dit te onderbouwen met daadwerkelijke studies is het nog steeds amper wetenschappelijk te noemen.
pi_189700630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De manier waarop anderen over iemand praten, zijn vrienden, scharrels, bekenden, mijn eigen vriendinnen. De tamtam kan hard gaan, hoor.
Jij date alleen mannen uit het dorp? ;)
pi_189700642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Geloof het of niet, een vrouw weet dat soort dingen snel genoeg :)
pi_189700643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Je bevestigt dus m'n punt dat ik nergens heb gezegd dat je promiscue moet zijn om attractive te zijn voor vrouwen?
" promisciuouse man=stoer, vinden vooral vrouwen. " - zijn jouw woorden. Of ga je nu zeggen dat stoer niet aantrekkelijk is.

Overigens: wacht nog op bronnen voor 2 verschillende claims.
pi_189700655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef -marz- het volgende:

[..]

Geloof het of niet, een vrouw weet dat soort dingen snel genoeg :)
Uiteindelijk wel ja...
pi_189700689
Volgens mij is er een grote groep mannen die zich helemaal geen ene reet aantrekt van al dit geneuzel over wat vrouwen wel/niet willen of hoe je als man status vergaart, en die gewoon zien wat er op hun pad komt.

Dat zijn de leukste mannen (en die gaan er met de leukste vrouwen vandoor).
pi_189700690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja hoor, wat jij wil.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')