SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierKoel en donker bewaren
Het komt me heeeeel bekend voor, hoe heet het ook alweer?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Nog iemand die dit bazenspel deed?
[ afbeelding ]
Ik natuurlijk, maar m'n broertje komt al zo weinigquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie is er nou de baas, jij of je broertje!?
Moto Racerquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het komt me heeeeel bekend voor, hoe heet het ook alweer?
Ik hou van Duplo. En ook van treinen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag met de Duplo trein gespeeld![]()
(Ja niet alleen hoor)
Ik ken hen niet geloof ik...quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Nog iemand die dit bazenspel deed?
[ afbeelding ]
Ohquote:
Ja die ook jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:22 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo leukKeihard gesponsord, want van pindakaaspotten ging je sneller
(volgens mij kreeg je hem ook in de dop van Calvépotten
)
Dus je laat je chanteren!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, maar m'n broertje komt al zo weinig
Absoluut, maar heb het voor hem overquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:24 schreef Guanabana het volgende:
oh TROUWENS, wat ik bij een vriendin heel vaak speelde en helemaal geweldig vond:
[ afbeelding ]
Vind ik denk ik nog steeds wel, is heel satisfying om te doen
Vooral de eerste versie, waarin vrachtauto’s ook vrolijk 150 km/h redenquote:
OHH jaaaaaaaaaaaa dat vond ik ook heel leukquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:24 schreef Guanabana het volgende:
oh TROUWENS, wat ik bij een vriendin heel vaak speelde en helemaal geweldig vond:
[ afbeelding ]
Spele.nlquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:25 schreef Meke het volgende:
[..]
OHH jaaaaaaaaaaaa dat vond ik ook heel leuk
Op spele.nl
Dit deed ik vroeger ook wel eens. Vooral als je zo’n brandende bal kreeg was echt een gelukzalig moment.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hèquote:
Oefenen oefenen oefenenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
Heb ook een tijdje met vrienden Guitar Hero veel gespeeld; maar zij waren daar allemaal supergoed in en ik niet
Ja, dat was ook altijd een van mijn favorietenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hèIk deed ook altijd Bubble shooter met m'n broertje (een andere dan hier nu zit, trouwens
)
Moet je voor de grap eens Google'en naar Atari breakout op Google image search.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vooral de 'pech' dat die vrienden echt supergoed waren; die waren echt onverslaanbaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen![]()
Ik vind dat echt heel leuk! Heb nog bij best veel liedjes dat ik ze vooral ken van Guitar Hero![]()
![]()
Wij hadden ook altijd een sportweek bij mijn studentenvereniging en dan was dat ook een onderdeel dus gingen we in de weken vooraf samen oefenen en interne competitie doen
Het is ook heerlijk om je hoofd even leeg te maken van allemaal afleiding, zodat je juist je op iets anders beter kan focussen. Die bubbleshooters werken echt ontspannendquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms zo'n online bubbleshooter als ik iets (kijk)/luister waar ik me op wil concentrerendan moet ik tegelijk zoiets doen.
Ik heb daarvoor 'one more brick' op mijn telefoon staanquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms zo'n online bubbleshooter als ik iets (kijk)/luister waar ik me op wil concentrerendan moet ik tegelijk zoiets doen.
Van Pole naar laatstequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar hard rijden voor de snelste ronde, heeft ie toch nog 1 puntje
Zoals ik het begreep was hij vooral ook nogal dom tijdens de persconferentie?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Van Pole naar laatste![]()
Tis vooral zuur, omdat - als-ie van z’n gas was gegaan bij die gele vlag - hij nu waarschijnlijk gewoon op kop lag
Die had ik ook jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik had ook zo'n ding. Altijd bij me op vakantie achter in de auto
[ afbeelding ]
Dat heb ik echt compleet gemist, dat soort dingenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, die vind ik ook leuk!quote:
Wij hadden exact dezelfdequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik ook nog even gespeeldquote:
Zo'n Brick Game was dan ook een beetje the poor man's Gameboy.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Zo'n Brick Game ding heb ik nooit gehad; wel een Gameboy. Met dat laatste ook flink wat uren verspild, en dan met mijn broer vechten om wie dat ding mag hebben onderweg
Zo’n poor man’s GameBoy hadden wij ook jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ik zeg net hetzelfdequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n poor man’s GameBoy hadden wij ook ja
Beter dan een dood eekhoorntje!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Arizona het volgende:
Bob Ross heeft nu een levend eekhoorntje in de studion
Ik heb het gevoel dat we je iets moeten vertellen over Bob Rossquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Arizona het volgende:
Zijn ze weer aan het bekvechten met z'n allen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Em31 het volgende:
Vaak als er gewoon voetbal is of de race is 's ochtends dan kun je hier mooi rustig dat Formule 1 topic wat meelezen, maar af en toe....
Ja, dat dat eekhoorntje nu allang groot en vrijgelaten is zekerquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we je iets moeten vertellen over Bob Ross
Stiekem was ik gewoon heel posh al!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo'n Brick Game was dan ook een beetje the poor man's Gameboy.
Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat dat eekhoorntje nu allang groot en vrijgelaten is zeker
Awquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:39 schreef Arizona het volgende:
Dat had ik ook!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef Meke het volgende:
Ik had dan weer de poor man's brick game;
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we het zo nog even over de Lion King hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Begin over tekenfilms of speelgoed van vroeger en je topic stroomt wel vol.
Wij hadden een Atari spelcomputerquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Strani het volgende:
Ook kregen we in 1992 een Amiga 600, daar kon je al échte spellen op spelen zoals iets later op de PC.
Handig, ik voeg ze toe aan het lijstje van zekerheidjes! Tot zover had ik er nog maar één onderwerp op staan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Begin over tekenfilms of speelgoed van vroeger en je topic stroomt wel vol.
Beter over Ovide en Dommel, daar komt het uiteindelijk altijd wel op neerquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het zo nog even over de Lion King hebben![]()
[ afbeelding ]
Zelfs 25 jaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het zo nog even over de Lion King hebben![]()
[ afbeelding ]
Oh die vond ik leuk, alletweequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beter over Ovide en Dommel, daar komt het uiteindelijk altijd wel op neer
Oefening baart kunst.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk iets te langdradig.
Kijk uit malloot!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde een gok gaan wagen over dat andere zekerheidje, maar eigenlijk gewoon een inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Handig, ik voeg ze toe aan het lijstje van zekerheidjes! Tot zover had ik er nog maar één onderwerp op staan.
Het is vooral steeds zo voorspelbaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het bekvechten met z'n allen?
Ovide heb ik nooit gekekenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inschuivertje inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde een gok gaan wagen over dat andere zekerheidje, maar eigenlijk gewoon een inkoppertje natuurlijk
Ik vind dat ook nog steeds een van de mooiste film ooit. Telkens weer emotioneelquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb The Lion King in de bioscoop gezien en toen was het meteen mijn favoriete film (ik heb een vriendenboekje waarin ik het 'The Lain King' noemde), en it has been ever since (een van de).
Nou ja, meer eerlijk. Hij gaf toe dattie niet van z’n gas ging. Dan kun je zeggen dat dat niet handig is. Maar als hij wat anders zegt, is dat nogal schijnheilig. Maar hij had daarna moeten zeggen dat het niet zo slim was en nog gevaarlijk ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep was hij vooral ook nogal dom tijdens de persconferentie?
Bij mij was Frank & Frey (Fox and Hound) de eerste film die ik in de bioscoop zag, maar dat klopt helemaal niet qua tijdlijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb The Lion King in de bioscoop gezien en toen was het meteen mijn favoriete film (ik heb een vriendenboekje waarin ik het 'The Lain King' noemde), en it has been ever since (een van de).
Ik kan de sport-topics hier echt niet handelen als 'we' met iets verliezen. Dan moeten ze allemaal meteen hun frustratie kwijt is alles ook meteen helemaal kut.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is vooral steeds zo voorspelbaar.Jammer want als ze er niet zijn lees je gewoon veel nuttige dingen.
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel grappig dat we dat allebei blijkbaar nog gekeken hebben
Wij gingen hem in de tweede in het Engels kijken bij Engels, iedereen jankenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat ook nog steeds een van de mooiste film ooit. Telkens weer emotioneel
Ook nietquote:
Tja, hij had gewoon moeten zeggen dat hij het niet meer precies wist, denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, meer eerlijk. Hij gaf toe dattie niet van z’n gas ging. Dan kun je zeggen dat dat niet handig is. Maar als hij wat anders zegt, is dat nogal schijnheilig. Maar hij had daarna moeten zeggen dat het niet zo slim was en nog gevaarlijk ook.
Can’t wait to get to Mapletownquote:
Die krijg je alleen als je in de top 10 finishtquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar hard rijden voor de snelste ronde, heeft ie toch nog 1 puntje
Misschien ook eens een boek lezen dan!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
JaMaar ja, jij loopt ook zeven jaar voor op mij in ontwikkeling
Ik zal eens zoeken of er nog leuke stripboeken op Ebay staanquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien ook eens een boek lezen dan!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
De eerste film die ik in de bioscoop was, was Anastasia. Kan me dat echt nog goed herinneren
Ja en ook altijd nog een deel die hoopt dat er verloren wordt, zo raar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan de sport-topics hier echt niet handelen als 'we' met iets verliezen. Dan moeten ze allemaal meteen hun frustratie kwijt is alles ook meteen helemaal kut.
Mwah, dat vind ik zelf ook nogal schijnheilig eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, hij had gewoon moeten zeggen dat hij het niet meer precies wist, denk ik.
Die zijn helemaal irritant inderdaad!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en ook altijd nog een deel die hoopt dat er verloren wordt, zo raar.
Bij mij in andere volgorde: lezen, tv-kijken en computerenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Nu we alles zo opnoemen bestond heel mijn jeugd volgens mij uit tv-kijken en computerspelletjes. En lezen.
Klopt ook wel, want ik kwam toen ook al zelden buiten.
Ik zing soms het nummer nog. Maar was wel stom ja. Altijd een teleurstelling als dat kwam.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef I het volgende:
Nils Holgersson vond ik dan weer echt heel stom.
Oh neeeeeeeeeeeeee dat was mooiquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef I het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
Nu we alles zo opnoemen bestond heel mijn jeugd volgens mij uit tv-kijken en computerspelletjes. En lezen.
Klopt ook wel, want ik kwam toen ook al zelden buiten.
Dat was ook stom, net zoals David De Kabouterquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef I het volgende:
Ik vond het ook wel wat hebben ja, ik had er zelfs een casettebandje van met een audioverhaal. Maar dat was ook meer melangoliek dan 'warm' natuurlijk.quote:
Het was zo saaiquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zing soms het nummer nog. Maar was wel stom ja. Altijd een teleurstelling als dat kwam.
net als TEDDY RUXPIN
Ik had er echt helemaal niks mee.quote:
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook stom, net zoals David De Kabouter
Ik had nog wel eens nachtmerries van Eucalypta de Heksquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook stom, net zoals David De Kabouter
Kan me vooral dat muziekje inderdaad nog wel herinnerenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zing soms het nummer nog. Maar was wel stom ja. Altijd een teleurstelling als dat kwam.
net als TEDDY RUXPIN
Nee die vond ik ook heel mooiquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:48 schreef I het volgende:
Die zat bij Paulus, niet bij David.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog wel eens nachtmerries van Eucalypta de Heks
Oja dat keek ik welquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog wel eens nachtmerries van Eucalypta de Heks
quote:
Kan je je voorstellen dat Hetty Heyting 27 was toen ze begon met Familie Knots? En dan al die rollen spelen. Indrukwekkend wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat keek ik wel![]()
Wij keken veel zapp, dus veel oude series zoals Paulus, maar ook Familie Knots
Ja echt knapquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat Hetty Heyting 27 was toen ze begon met Familie Knots? En dan al die rollen spelen. Indrukwekkend wel.
Ik kijk dat op zondag ook altijd livequote:Op zondag 27 oktober 2019 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Straks Zondag met Lubach hè, ik ga een keer live kijken op tv.
Is dat vervelende Strictly maar liefst twee dagen joh?!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk dat op zondag ook altijd liveVlak na de Stricly resultshow. En dan morgen Expeditie Robinson en Maestro terugkijken
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat vervelende Strictly maar liefst twee dagen joh?!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee die vond ik ook heel mooi![]()
Ik keek vooral op Skychannel, eerst had je daar Fun Factory met allemaal tekenfilms en later kwam de DJ cat show
Nee johquote:
Het loopt hier nooit écht de spuigaten uitquote:
jaaaa de jetsons vond ik ook coolquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:55 schreef Arizona het volgende:
Teddy Ruxpin, nee, dat vond ik stom.
Ik keek ook al die Hannah- barbera tekenfilms, Flintstones, jetsons enAtom ant
![]()
En een andere favoriet was Road Runner
Ik ben al 40quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:57 schreef I het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer op welke kanalen ik alles keek. Volgens mij vooral veel op, Nederland Drie, en Fox Kids, wat later Jetix werd.
Nog een pluspunt van dancedancedance, ben je gewoon in 1x vanafquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaa Kindernetquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keek heel vroeger vooral Kindernet. Later ook veel Fox Kids (werd toen later Jetix).
quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het loopt hier nooit écht de spuigaten uit
Liever Teddy Ruxpin dan Mapletown hierquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
net als TEDDY RUXPIN
Ja maar Mapletown was ook wel supergirlyquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liever Teddy Ruxpin dan Mapletown hier
Ik wil niet van Strictly af!quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog een pluspunt van dancedancedance, ben je gewoon in 1x vanaf
Ik vond Ivanhoe veel gaver dan Floris. En de andere die je noemt vond en vind ik niets aan, ik was echt meer van de tekenfilmsquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef I het volgende:
Maar ik heb ook veel heel 'oubollige' series gekeken.
Floris
De zevensprong
Familie knots
Swiebertje
M'n ouders waren helemaal happy dat ik dat ook leuk vond.
Oja, troetelbeertjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben al 40zoveel keus hadden we niet
![]()
Op fun factory waren he-man, de troetelbeertjes (all time favorite) en Jem
Ik denk dat die eigenlijk net van voor jouw tijd zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Van Teddy Ruxplin en Mapletown heb ik serieus echt nog nooit eerder gehoord. Ik heb iets gemist schijnbaar
Mapletown was heel mooiquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar Mapletown was ook wel supergirly
Ik keek liever naar Biker Mice from Mars bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar Mapletown was ook wel supergirly
De Zevensprongquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef I het volgende:
Floris
De zevensprong
Familie knots
Swiebertje
Ik kijk daar stiekem ook heel erg naar uit bij mijn hypothetische kinderen, al mijn jeugdliefdes op hen projecterenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:59 schreef I het volgende:
Floris
De zevensprong
Familie knots
Swiebertje
Ivanhoe heb ik dan weer nooit gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond Ivanhoe veel gaver dan Floris. En de andere die je noemt vond en vind ik niets aan, ik was echt meer van de tekenfilms
Oooh ja Magic Schoolbus. Keek ik vroeger ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk daar stiekem ook heel erg naar uit bij mijn hypothetische kinderen, al mijn jeugdliefdes op hen projecteren![]()
![]()
Doe ik nu natuurlijk ook al bij mijn klas, oa met de Magic Schoolbus
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:01 schreef I het volgende:
[..]
Oja, troetelbeertjesDat heb ik ook nog wel gezien ja.
He-man ken ik alleen van een heel slecht youtubefilmpje. Heb het zelf nooit gezien.
Doe es niet, I heeft al oogproblemen, moet hij die nog erger krijgen en dan ook nog oorproblemen erbijquote:
Was het ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De Zevensprong![]()
Dat vond ik spannend toen
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk daar stiekem ook heel erg naar uit bij mijn hypothetische kinderen, al mijn jeugdliefdes op hen projecteren![]()
![]()
Doe ik nu natuurlijk ook al bij mijn klas, oa met de Magic Schoolbus
Ja!quote:
Ja leuk!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:05 schreef Strani het volgende:
Oh, en de Gummiberen, één van m'n favorieten
Ik moet serieus echt erom lachen johquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe es niet, I heeft al oogproblemen, moet hij die nog erger krijgen en dan ook nog oorproblemen erbij
Ookal is hij kleinquote:
Van Seabert kan ik me eigenlijk alleen de schuine versie van de intro herinnerenquote:
Oh ja, daar had ik ook nog een action figure vanquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja leuk!
En laten we de Snorkels niet vergeten
Ik ga ook stuk hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet serieus echt erom lachen johWelke eindbaas heeft dat filmpje verzonnen?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens denk ik dat het verhaal van Kapitein Ortega best wel eens waar zou kunnen zijn
Hahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens denk ik dat het verhaal van Kapitein Ortega best wel eens waar zou kunnen zijn
Dat wijverige gilletje bij 0:55 ook echtquote:
In de tussentijd hier blijven kan ookquote:
Lubach verdient wel de volle aandacht natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de tussentijd hier blijven kan ook
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet serieus echt erom lachen johWelke eindbaas heeft dat filmpje verzonnen?
Graag gedaan danquote:
Oh, van Yogscast!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:08 schreef I het volgende:
Dit is overigens de parodie waardoor ik er dus weer aan herinnerd werd.
Het thema; Minecraft.![]()
Ik kan goed multitaskenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Lubach verdient wel de volle aandacht natuurlijk.
Ze hebben wel leuke filmpjes jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, van Yogscast!Die ken ik wel! Heb dit filmpje volgens mij ook al wel eens eerder gezien.
Oók nog Netflixquote:
Ik vind het vandaag ook heel lang duren allemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb F1 aan staan en merk toch dat ik steeds meer mijn interesse ervoor begin kwijt te raken. In ronde 31 zei Olav dat ze nog 40 ronden moesten en riep ik uit 'Nog ZO LANG?'
Als Mercedes, Ferrari en Red Bull het niet verknallen maken zij altijd de top zes uit. Alleen de volgorde verschilt een beetje. Voor de helft van de coureurs bij die teams geldt ook dat als ze het maar vroeg genoeg in de race verknallen (zoals Max nu) ze gewoon alsnog de top zes in rijden
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Oók nog Netflix![]()
En jouw FOK! ziet er zo anders uit
Ik ken ze vooral sinds een van hun muziekjes (Diggy Hole) het lijflied was van een vereniging waar ik op de universiteit bij zatquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:16 schreef I het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke filmpjes jaVolgde dat hoofdkanaal vroeger wel echt actief, nu volg ik ze niet echt meer.
Ojaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken ze vooral sinds een van hun muziekjes (Diggy Hole) het lijflied was van een vereniging waar ik op de universiteit bij zat
Wij hebben een abo, misschien vandaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie dan weer niets raars aan de FOK! van @:I. Ziet er bij mij precies zo uit
I AM A DWARF AND I'M DIGGING A HOLE!quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:21 schreef I het volgende:
[..]
OjaDiggy diggy hole.
Ze weten dat toch altijd wel mooi te maken.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:19 schreef I het volgende:
[..]Ja, heb net Brooklyn Nine-Nine afgekeken.
Direct omgeschakeld naar ZML.
Is dat zo ja?
Maar ik heb mijn abo pas sinds kort, en er is volgens mij niks veranderdquote:
Ik niet en ik zie ook niks raars, alleen jouw quote vakje is net een ander kleurtje.quote:
Dat zijn dan gewoon jouw kleuren lijkt me.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Maar kan ook aan mijn kleuren liggen![]()
De OP is knalgeel hier
Het ligt aan je kleurenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De OP is knalgeel hier
DIGGY DIGGY HOLE, DIGGY DIGGY HOLEEEquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
I AM A DWARF AND I'M DIGGING A HOLE!![]()
Moet ook altijd aan mijn studententijd denken als ik dat hoor
Ik welquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn dan gewoon jouw kleuren lijkt me.
Ik heb daar verder niks leuks mee gedaan
Zo catchy ook. Wel een handig muziekje voor als ik net een kutnummer in mijn hoofd heb, om het even weg te spoelenquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:26 schreef I het volgende:
[..]
DIGGY DIGGY HOLE, DIGGY DIGGY HOLEEE![]()
Wel tof
Ojaa, kleurinstellingen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De OP is knalgeel hier
Ja ik zag ineens wat mintgroens toen ik jouwe goed bestudeerdequote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef I het volgende:
[..]
Ojaa, kleurinstellingen.Ik heb die kleuren juist wat minder fel gemaakt allemaal.
En geen achtergrondkleur voor de site zelf, dan houd je een mooi zwart laminaatje.
Ik heb dat op mobiel wel altijd standaardquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Sowieso wel fijn dat ik snel mijn eigen posts terug kan vindenEn ook die van de TT, maar dat maakt hier niet zoveel uit
Saai hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef I het volgende:
[..]
Ojaa, kleurinstellingen.Ik heb die kleuren juist wat minder fel gemaakt allemaal.
En geen achtergrondkleur voor de site zelf, dan houd je een mooi zwart laminaatje.
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo catchy ook. Wel een handig muziekje voor als ik net een kutnummer in mijn hoofd heb, om het even weg te spoelen
Heel subtiel inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens wat mintgroens toen ik jouwe goed bestudeerde
Ben benieuwd, ben nog maar bij Order orderquote:
Daarvoor kijk ik het meest naar de UI'squote:Op zondag 27 oktober 2019 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Sowieso wel fijn dat ik snel mijn eigen posts terug kan vindenEn ook die van de TT, maar dat maakt hier niet zoveel uit
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ben nog maar bij Order order![]()
Snap niet zo goed waarom dat er nu op isIs toch allemaal al een halfjaar oud
Ja, maar in R&P zijn er heel veel mensen die even snel een nieuw account maken, en met zo'n grijs poppetje werkt dat nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik het meest naar de UI'sDeel van de reden dat ik weer terug ben naar mijn tijger, dat blauw met oranje valt lekker op
Je moet een beetje léven joh!quote:
Haha, geen probleem hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhDan zal ik stoppen met spoileren!
Daar kom ik niet zo vaakquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar in R&P zijn er heel veel mensen die even snel een nieuw account maken, en met zo'n grijs poppetje werkt dat niet
Is leuk hoorquote:
Fakenewsquote:
Ja hallooo ik wil wel dat er nog íets van je ogen overblijftquote:
Ik heb daar wel eens meegelezen als ramptoerist, maar vind tegenwoordig Viva daarvoor leukerquote:
Het is wel even eh, wennen ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooo ik wil wel dat er nog íets van je ogen overblijft
Doe maar weer terug; onze posts vallen toch op zichzelf al opquote:
Toch maar snel gedaan ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe maar weer terug; onze posts vallen toch op zichzelf al op
Zelfs ík werd daar gewoon zenuwachtig vanquote:
Nee dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de tussentijd hier blijven kan ook
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Ja, dat vond ik leukquote:
Heb je dat weer uit een boek gelezen ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niemand kan multitasken, multitasken is een mythe.
'Twee dingen tegelijk doen' is iets anders dan met genoeg aandacht beide dingen kunnen doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je dat weer uit een boek gelezen ofzo?
Ik kan het gewoon
Klopt ja, je splitst de taken die je doet op in kleine acties die je omstebeurt oppakt. Toch wel knap.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niemand kan multitasken, multitasken is een mythe.
Ik heb de eerste aflevering al gemist zie ik.quote:
Ik ben er nu, is wel waar denk ikquote:
Altijdquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Nou @:Meke, je bent onze hoop in bange dagen
Ik vind dit helemaal niet zo absurd klinken hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Jullie geloven niet dat ik ooit het idee had om PABO te gaan doen, ik ben zelfs op het introductiekamp geweest.
Maar dat was allemaal zo'n ramp en vergissing dat ik die hele episode het liefst uit mijn geheugen verdring![]()
Nee klopt, ik wist ook eigenlijk direct al dat ik het toch niet wilde, die hele keuze om het te gaan doen was eigenlijk van meet af aan al verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet zo absurd klinken hoorBen je meteen na het introductiekamp gestopt?
Dan heb je toch nog helemaal geen les enzo gehad?
Maar dat zorgt vaak voor leuke unieke combinatiesquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Twee dingen tegelijk doen' is iets anders dan met genoeg aandacht beide dingen kunnen doen.
Waarom deed je het dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee klopt, ik wist ook eigenlijk direct al dat ik het toch niet wilde, die hele keuze om het te gaan doen was eigenlijk van meet af aan al verkeerd
Ja dat is wel rotquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:51 schreef Guanabana het volgende:
En dat introductiekamp was ook echt afschuwelijk, vond bij niemand aansluiting en vond het vreselijk kut.
Ik ben er al vaak genoeg achter gekomen dat ik geen flauw idee heb wat er de afgelopen tien minuten is gebeurd in de audio of video die ondertussen aan staatquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Twee dingen tegelijk doen' is iets anders dan met genoeg aandacht beide dingen kunnen doen.
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering in combinatie met de 'dit is mijn laatste kans'-angst.quote:
Luisteren en lezen tegelijk kan ik dan weer inderdaad echt NIET tegelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er al vaak genoeg achter gekomen dat ik geen flauw idee heb wat er de afgelopen tien minuten is gebeurd in de audio of video die ondertussen aan staatDat vind ik niet altijd even vervelend, maar als ik echt wil volgen wat er gebeurt moet ik ondertussen niet iets anders doen dat er te veel op lijkt.
Auto rijden en een podcast luisteren gaat beter dan een podcast luisteren en ondertussen iets lezen
Ja, dat heb ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er al vaak genoeg achter gekomen dat ik geen flauw idee heb wat er de afgelopen tien minuten is gebeurd in de audio of video die ondertussen aan staatDat vind ik niet altijd even vervelend, maar als ik echt wil volgen wat er gebeurt moet ik ondertussen niet iets anders doen dat er te veel op lijkt.
Auto rijden en een podcast luisteren gaat beter dan een podcast luisteren en ondertussen iets lezen
Oja, klinkt inderdaad wel als een succesfactorquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering in combinatie met de 'dit is mijn laatste kans'-angst.
Pakt supergoed uit.
Daarom werken trio's ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is wel zo hoor, ik typ dan ook weer niet heel veel als ik programma's kijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Vaak genoeg natuurlijk dat ik tegelijk iets kijk en hier op FOK! zit, maar Zondag met Lubach vind ik daar niet het programma voor, daar moet je gewoon zonder afleiding naar kijken.
Je laatste kans is altijd het leger, Guanaquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering in combinatie met de 'dit is mijn laatste kans'-angst.
Pakt supergoed uit.
Ja doe ik ook, maar daar kies ik wel de programma's op uitquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Vaak genoeg natuurlijk dat ik tegelijk iets kijk en hier op FOK! zit, maar Zondag met Lubach vind ik daar niet het programma voor, daar moet je gewoon zonder afleiding naar kijken.
Ik kan met werk wel sommige taken op de automatische piloot doen en dan ook aandachtig naar een podcast luisteren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Luisteren en lezen tegelijk kan ik dan weer inderdaad echt NIET tegelijk.
quote:
quote:
Ik kan dat ook niet zo goed in van die live-topicsquote:Op zondag 27 oktober 2019 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Is wel zo hoor, ik typ dan ook weer niet heel veel als ik programma's kijk.Ben dan ook snel afgeleid.
quote:
Wow, echt precies gelijkquote:
Nicequote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Behalve natuurlijk als de twee vrouwen heel eensgezind zijn.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dat terwijl het over een trio gaat!
quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Lukt mij ook niet inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet zo goed in van die live-topics
quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik vind bijvoorbeeld tijdens de Rehearsals van ESF echt de combinatie van kijken/luisteren en hier meetypen echt heerlijkquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet zo goed in van die live-topics
Ja maar rehearsals is best pieken en dalen. Liedje - 20 minuten wachten - Liedje - bal gaat niet omhoog STRESSSSSSSSSSSSS - 20 minuten wachten - bal gaat TOCH omhoog - 5 minuten wachten - liedjequote:Op zondag 27 oktober 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld tijdens de Rehearsals van ESF echt de combinatie van kijken/luisteren en hier meetypen echt heerlijk![]()
Maar bij het echte ESF zit ik hier nooit in de live topics (ook niet de langzame) omdat ik dat echt niet te combineren vind. Dan ben ik meer bezig met hier typen dan met opletten wat er gebeurt.
Hoe leuk ik de halve finale meet ook vond; ook die avond heb ik echt weinig kunnen meekrijgen van de uitzending zelf, omdat je ook gewoon veel met elkaar kletst en er van alles gebeurt. Maar goed; toen heb ik het de dag daarna ook nog een keer terug gekeken.
Ja preciesquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar rehearsals is best pieken en dalen. Liedje - 20 minuten wachten - Liedje - bal gaat niet omhoog STRESSSSSSSSSSSSS - 20 minuten wachten - bal gaat TOCH omhoog - 5 minuten wachten - liedjeDa's anders dan t echte werk
Ja, dat lijkt me leuk, heb dit jaar nog niet zoveel meegepostquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ook lekker even keuvelen over Matt & Co die zitten te babbelen, en over hun reacties postenDat is echt heerlijk om samen te doen met Fok.
Maar dan heb ik ook echt een split screen met de ene helft Fok en de andere helft de stream; hoef ik ook niet te switchen de hele tijd.
Truston!quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo wieberen trouwens. Ben wel erg moe na de vorige nachtbagger
Trustee!quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo wieberen trouwens. Ben wel erg moe na de vorige nachtbagger
Ja, dat gevoel had ik dus ook idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Order-item voelde wel een beetje als een reserve
Op zich niet erg, maar voor een reserve nam het wel veel tijd in de uitzending in beslagquote:
En dan gaan PABO-studenten ook nog eens voor verzekeringsmaatschappijen werkenquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:18 schreef Redefine het volgende:
Ook net Lubach gekeken. Dat Order item was inderdaad erg matig. Al was dat vooral om een punt te maken. Maar het is wel een beetje laat om erover te beginnen. En het nam wel erg veel tijd in.
Alleen item over lerarentekort was prima.
Now, that's a fucking movie i'd pay money to watch!quote:
Zolang het studenten zijn zie ik het probleem nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan PABO-studenten ook nog eens voor verzekeringsmaatschappijen werken
Of als Mag ik dan bij jou, van Claudia de Breij.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan PABO-studenten ook nog eens voor verzekeringsmaatschappijen werken
Veel succes en plezier. Vergeet niet je ingestudeerde liedjes hèquote:Op maandag 28 oktober 2019 07:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang het studenten zijn zie ik het probleem nietVandaag eerste werkdag
![]()
Bovendien staat verzekeringsagent op plek 68 in aanzien, dus ik wilde ook gewoon eens weten hoe het voelt om aanzien te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |