uiteraard, daarom verbaasde mij het al dat hij tegen Utrecht speeldequote:Op zondag 27 oktober 2019 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Menneke is net zijn vader verloren. Kan me voorstellen dat hij daar nog wel even last van heeft.
vorig seizoen nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij van Bommel is het tussen zijn oren niet in orde. Die wil per se met snelle jongens spelen en zal Mitroglou dus nooit of te nimmer een basisplaats geven.
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.quote:
In de 80e minuut bij een 0-2 achterstand gaat Bommeltje dan Ngonge voor Bruma en Mitroglou voor Gakpo wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Unnerstall, Ruiter, Teze, Boscagli, Lato, Afellay, Pereiro, Ledezma, Ngonge en Mitroglou op de bank.
Of Mitroglu is gewoon nog niet fit genoeg om 90 minuten te spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.
Mitroglou is in zijn kop 'plan b' en plan b zet je nooit in de basis maar houd je achter de hand. Bommellogica.
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Of Mitroglu is gewoon nog niet fit genoeg om 90 minuten te spelen.
Dit denk ik ook idd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft dit seizoen bedacht dat hij dat wel gaat doen. En wat Mark in zijn kop heeft gebeurt.
Mitroglou is in zijn kop 'plan b' en plan b zet je nooit in de basis maar houd je achter de hand. Bommellogica.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Malen, Ihattaren en Bergwijn
Gefeliciteerd AZ
Toen speelde hij ook maar een paar minuten. Je hebt te weinig info over een speler om te kunnen bepalen wat precies de reden is dat ie niet speelt. En dus is de trainer degene naar wie er wordt gewezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.
Hoeveel volledige wedstrijden heb je hem zien spelen? En wat vond je van hem over de volle 90 minuten?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je over iedereen die niet in de basis staat beweren natuurlijk. Mitroglou was wel fit genoeg om met de inkt op zijn contract nog nat meteen in te vallen en dat uitstekend te doen. Waar dat verhaal vandaan komt dat hij niet fit zou zijn is mij een raadsel.
Hij heeft toch tegen die Belgen (Duitsers?) een hele oefenwedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel volledige wedstrijden heb je hem zien spelen? En wat vond je van hem over de volle 90 minuten?
Als iemand consequent goed invalt maar nooit in de basis mag beginnen, ook als je een hele aanval aan spelers mist, ja dan denk ik dat het wel tijd is om naar de trainer te gaan wijzen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook maar een paar minuten. Je hebt te weinig info over een speler om te kunnen bepalen wat precies de reden is dat ie niet speelt. En dus is de trainer degene naar wie er wordt gewezen.
Niet gezien...quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij heeft toch tegen die Belgen (Duitsers?) een hele oefenwedstrijd gespeeld?
Ik denk dat je er pas iets zinnigs over kunt zeggen als je wat meer informatie hebt. Misschien is die jongen conditioneel gezien gewoon nog niet ver genoeg voor 90 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iemand consequent goed invalt maar nooit in de basis mag beginnen, ook als je een hele aanval aan spelers mist, ja dan denk ik dat het wel tijd is om naar de trainer te gaan wijzen.
Scoorde de enige goal (? M’n geheugen is niet al te best).quote:
Dat ook. Een speler hoeft niet de volle 90 minuten te maken. Daar zijn wissels voor uitgevonden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:09 schreef Lemming22 het volgende:
Laat Mitro dan gewoon lekker 45/60 minuten knallen en ga daarna met een speler in de spits spelen die geen spits is.
Weet niemand. Erg ongelukkig, die gast heeft straks ontzettend veel speeltijd nodig om weer naar zijn oude niveau te komen en dat gaat hij bij PSV niet krijgen vrees ik. Kan wel eens een carrière-knakker blijken die blessure.quote:
Sluit in winterstop aan bij de groep zei rikkemans laatstquote:
Maar met deze opstelling (die gedoemd is te falen) zul je je wissels hard nodig hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ook. Een speler hoeft niet de volle 90 minuten te maken. Daar zijn wissels voor uitgevonden.
Blijkbaar krijgen journalisten in Nederland geen fatsoenlijk antwoord van Bommel of vragen nooit eens ergens naar. Zelfde met unnerstal- niemand die eens probeert te vragen waarom die 3de keeper is of wat daarmee aan de hand is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je er pas iets zinnigs over kunt zeggen als je wat meer informatie hebt. Misschien is die jongen conditioneel gezien gewoon nog niet ver genoeg voor 90 minuten.
Niet opgelet? Unnerstall was geblesseerd aan het begin van dit seizoen en daarom is Ruiter 2e keeper geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfde met unnerstal- niemand die eens probeert te vragen waarom die 3de keeper is of wat daarmee aan de hand is.
Als hij echt 1 van de beste zou zijn, dan zou hij niet bij PSV spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef Moustachio het volgende:
Heb je een van de beste spitsen van Europa en gebruik je m nietMark
![]()
![]()
Als de eerste 10 minuten een afspiegeling is van het resterende dan geloof ik niet dat we heel lang hoeven wachten op onze Griekse Verlosserquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef Moustachio het volgende:
Heb je een van de beste spitsen van Europa en gebruik je m nietMark
![]()
![]()
Was geblesseerd ja. Verhoudingen verschuiven normaliter als blessures voorbij zijn. Van spelen hele seizoen en potentiële vervanger matige zoet naar rest vh seizoen op de bank. Ruiter is op z’n best 4de keeper materiaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet opgelet? Unnerstall was geblesseerd aan het begin van dit seizoen en daarom is Ruiter 2e keeper geworden.
Denk je dat? MvB kennende gewoon pas in de 80e minuut wisselen, niks mis mee man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als de eerste 10 minuten een afspiegeling is van het resterende dan geloof ik niet dat we heel lang hoeven wachten op onze Griekse Verlosser
Wat jij er van vindt maakt niks uit. Het is in ieder geval gevraagd en MvB heeft daar duidelijk antwoord op gegeven. Dat kun je natuurlijk gemist hebben maar het heeft ook geen zin om er op door te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was geblesseerd ja. Verhoudingen verschuiven normaliter als blessures voorbij zijn. Van spelen hele seizoen en potentiële vervanger matige zoet naar rest vh seizoen op de bank. Ruiter is op z’n best 4de keeper materiaal.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Flikker toch op, dit slaat nergens op. Hij glijdt een stukje door...
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Flikker toch op, dit slaat nergens op. Hij glijdt een stukje door...
Op basis van wat hij in het begin liet zien had ik toch wat meer krediet verwacht. Ik snap dat experimenteren van van Bommel niet. Zal net als tegen LASK wel weer rond de 85e minuut invallen ben ik bang.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij echt 1 van de beste zou zijn, dan zou hij niet bij PSV spelen.
Het record rode kaarten gaat niemand ons meer afpakken. Zonder je 4 basis spelers en nu rood ga je dit verliezen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wellicht hebben we nu een record gezet..
Is het ook, maar je kán hem geven. Vraag me af of die 2 kaarten van vorige week invloed hebben. Dat je dan geneigd bent om hem nu ook te moeten geven..quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:55 schreef TehRocks het volgende:
Mensen zijn het niet met me eens, ik vond dit veel meer ongelukkig dan een echt slechte tackle zoals die van Viergever en Hendrix.
Hij kan ‘m moeilijk geel geven, ouwe reus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:58 schreef Scarface88 het volgende:
Echt zon wedstrijd waarvan je vanaf het begin al ziet aankomen dat alles kut zal zijn en natuurlijk doet de arbitrage er weer alles aan ons te naaien waar het kan. Ajax moet kampioen worden.
Jij vond dit geel?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:58 schreef Scarface88 het volgende:
Echt zon wedstrijd waarvan je vanaf het begin al ziet aankomen dat alles kut zal zijn en natuurlijk doet de arbitrage er weer alles aan ons te naaien waar het kan. Ajax moet kampioen worden.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kan ‘m moeilijk geel geven, ouwe reus.
Heb het niet gezien mijn stream faalde. Schakel nu net weer in.quote:
Wat lul je dan? Dwaas.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Heb het niet gezien mijn stream faalde. Schakel nu net weer in.
Te dom om te poepen dus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Schandalige overtreding.quote:
hahhahaquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:58 schreef Scarface88 het volgende:
Dus omdat jij het hebt gemist zit WEEEER de KNJB erachter?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Maak jij die toppa aan?quote:
Precies, het is de schuld van de KNJB dat Scarlimero z’n stream faalde.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat jij het hebt gemist zit WEEEER de KNJB erachter?
Kun je wel de CL in.quote:
Ik bewonder je positiviteit Nickquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
Lol. We moeten nu even met de billen bloot. Met 5 afwezigen is dit sowieso al een lastige pot, laat staan met 10 man. So be it, volgende week nieuwe kansen tegen Sparta met hopelijk de 5 afwezigen er weer bij
Lief dagboekquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:21 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga weer terug naar bed. 7 uur ochtend hier in the states. Lange nacht gehad met de kleine die telkens huilde. Ik lees straks wel hoeveel het geworden is. 0-6 ofzo verwacht ik.
Huh zit jij in een andere tijdzone?Waar dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:21 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga weer terug naar bed. 7 uur ochtend hier in the states. Lange nacht gehad met de kleine die telkens huilde. Ik lees straks wel hoeveel het geworden is. 0-6 ofzo verwacht ik.
Ik ga er echt vanuit dat jij de hele tijd aan het larpen bentquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:21 schreef Scarface88 het volgende:
0-10 gewoon maar doen danquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
Wat mij betreft gaat AZ er nog met een paar doelpunten meer overheen
Zit hij niet. Gewoon interessant jochie op het internet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh zit jij in een andere tijdzone?Waar dan?
Scarface is larper no shit lol, zit verderop in zon begeleid wonen instellingquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:22 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga er echt vanuit dat jij de hele tijd aan het larpen bent
why? met 5 afwezigen en 10 man kun je hem dit toch moeilijk aanrekenen? Hij had hooguit met Mitroglu kunnen beginnen, dat had weinig veranderd aan de zaak.quote:
Lol. Kom op, even realistisch blijven. Nu zit je gewoon even in de hoek waar de klappen vallen. vorige week 2x rood waardoor je verliest, nu 5 afwezigen en wederom 1x rood. Ik zeg niet dat je hier zelf niks aan kunt doen ofzo, integendeel. Maar dit zijn wel 2 vrij absurde wedstrijden achter elkaar op deze manierquote:
de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
why? met 5 afwezigen en 10 man kun je hem dit toch moeilijk aanrekenen? Hij had hooguit met Mitroglu kunnen beginnen, dat had weinig veranderd aan de zaak.
[..]
Lol. Kom op, even realistisch blijven. Nu zit je gewoon even in de hoek waar de klappen vallen. vorige week 2x rood waardoor je verliest, nu 5 afwezigen en wederom 1x rood. Ik zeg niet dat je hier zelf niks aan kunt doen ofzo, integendeel. Maar dit zijn wel 2 vrij absurde wedstrijden achter elkaar op deze manier
Je hebt ook gelijk hoor. Maar ik zit momenteel meer in de deuren-verbouwen stand dan reëel-nadenken stand.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
why? met 5 afwezigen en 10 man kun je hem dit toch moeilijk aanrekenen? Hij had hooguit met Mitroglu kunnen beginnen, dat had weinig veranderd aan de zaak.
[..]
Lol. Kom op, even realistisch blijven. Nu zit je gewoon even in de hoek waar de klappen vallen. vorige week 2x rood waardoor je verliest, nu 5 afwezigen en wederom 1x rood. Ik zeg niet dat je hier zelf niks aan kunt doen ofzo, integendeel. Maar dit zijn wel 2 vrij absurde wedstrijden achter elkaar op deze manier
Oke, ik vind dat meevallenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:26 schreef Longcat. het volgende:
[..]
de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:26 schreef Longcat. het volgende:
[..]
de waarheid is dat het gewoon niet genoeg is. Tactiek, vastberadenheid noem het maar op, het stinkt allemaal.
Gewoon even de TV uitschakelen danquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor. Maar ik zit momenteel meer in de deuren-verbouwen stand dan reëel-nadenken stand.
Dat is toch realistisch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor. Maar ik zit momenteel meer in de deuren-verbouwen stand dan reëel-nadenken stand.
Eens, Ajax is en was favoriet voor de titel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]![]()
We hebben niet het alleenrecht op de titel ofzo. De conclusie is gewoon dat Ajax vorig seizoen en dit seizoen gewoon de betere is. Dat is helemaal geen schande want als je ziet wat daar op het veld staat dat is ook abnormaal.
Zal ik dan maar even op je reageren, want dat is inmiddels poging 3 geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:25 schreef 7Eleven het volgende:
1. Ajax
2. AZ
3. Vitesse
4. Psv
Na speelronde 34
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Hoezo, zit niet mee? Doe je allemaal zelf. Het is gewoon achterlijk. Zeker 2x op rij.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt
Tegen Utrecht was ongelukkig,rode kaarten en de own goal.Tegen Lask mocht ie er niet in,genoeg kansen gecreerd. En vandaag mis je de belangrijskte spelers en pak je opnieuw rood..het zit gewoon niet mee.
Indekgenotquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gewoon even de TV uitschakelen danAls je onze voorhoede voorafgaand aan deze wedstrijd ziet (inclusief de nr 10) dan weet je toch al voldoende? Toen ik de basis 11 zag had ik al vrede met een verliespartij hoor
Dat die nu wat hoger uitvalt doordat we met 10 man spelen is kut, maar niet meer dan dat. Hopen dat Feyenoord ons nog enigszins kan helpen vanmiddag
Achterlijk van de spelers die dom rood pakken idd,maar dat kan je van Bommel niet aanrekenen.Weldat ie nog steeds met rosario speelt en vandaag geen spits heeft opgesteld.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo, zit niet mee? Doe je allemaal zelf. Het is gewoon achterlijk. Zeker 2x op rij.
Die rode kaarten ja, maar het missen van Mo, Malen, Bergwijn, Lammers de beste spelers van PSV daar kun je weinig aan doen vanwege blessures. Reken ik basisspeler Viergever niet mee vanwege een schorsing die wel een stabiele factor is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo, zit niet mee? Doe je allemaal zelf. Het is gewoon achterlijk. Zeker 2x op rij.
Het is niet alleen deze wedstrijd hoor. Wellicht een mogelijkheid dat AZ ook gewoon leuke spelers rond heeft lopen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:41 schreef nickhguitar het volgende:
Ik irriteer me trouwens nu al mateloos aan het ophemelen van de AZ spelers nadat ze met rust 2-0 voorstaan tegen dit campingelftal van PSV, ook nog tegen 10 man
Ja prima hoor, leuke talentjes inderdaad. Maar het is niet voor niks natuurlijk dat geen enkele speler van AZ aanhaakt op een hoger niveau. Bij AZ mag alles, maar moet niks. Vorige week verloren ze nog in de ED, kraait geen haan naar. AZ is oprecht een club waar ze zonder druk voetballen, te goed voor alles onder de plek 4, te slecht voor alles erboven (op dit seizoen na uiteraard, want Feyenoord vernaggelt het een beetje).quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is niet alleen deze wedstrijd hoor. Wellicht een mogelijkheid dat AZ ook gewoon leuke spelers rond heeft lopen?
Gek he. Ik had echt verwacht dat van Bommel met 10 man wel even iets zou bedenken waardoor we dit nog met 5-2 gingen winnenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
De tactische aanpassing van Bommel werkt nog niet echt he.
Ik doel er meer op dat ze nu al meer kansen tegen hebben gehad dan in de eerste helft. Daarnaast is ook je enige stukje snelheid met Bruma weg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gek he. Ik had echt verwacht dat van Bommel met 10 man wel even iets zou bedenken waardoor we dit nog met 5-2 gingen winnen
Dat is toch niet meer dan logisch. Als je 45 minuten achter de bal aan moet lopen dan word je moe, moet je dat nog eens 45 minuten doen dan raak je nog meer vermoeid. Nogmaals, accepteren dat deze race gelopen is en vizier op volgende weekquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat ze nu al meer kansen tegen hebben gehad dan in de eerste helft. Daarnaast is ook je enige stukje snelheid met Bruma weg.
Die acceptatie is er al een poosje hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch. Als je 45 minuten achter de bal aan moet lopen dan word je moe, moet je dat nog eens 45 minuten doen dan raak je nog meer vermoeid. Nogmaals, accepteren dat deze race gelopen is en vizier op volgende week
Moet je wel hopen dat je basisspelers weer fit zijn. Anders word het een zeer zware periode.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch. Als je 45 minuten achter de bal aan moet lopen dan word je moe, moet je dat nog eens 45 minuten doen dan raak je nog meer vermoeid. Nogmaals, accepteren dat deze race gelopen is en vizier op volgende week
Tegen waarschijnlijk de best voetballende ploeg van Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:22 schreef Buitendam het volgende:
Je mist 5 basisspelers en een rode kaart na een kwartier. Dan houdt het snel op.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:05 schreef Longcat. het volgende:
Alle spelers met snelheid zijn eruit gehaald, tempo ligt nu tyfus traag bij de counter
Dat ze geen discipline zouden hebben valt ook wel mee hoor.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:19:3329 - PSV have so far made 29 changes to their starting XI this Eredivisie season, compared to 30 changes in the whole of 2018-19. Turnabout. reageer retweet
Zo kan je het ontbreken van kwaliteit bij PSV natuurlijk ook recht lullen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen waarschijnlijk de best voetballende ploeg van Nederland.
Mark weet gewoon echt niet waar hij mee bezig is heb ik meestal de indruk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:17 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar nu ontbrak alle dreiging.
Ajax is stukken beter dan AZ. AZ verloor vorige week ook. Bovendien gaan die niet een heel seizoen dit volhouden. Als AZ zijn vier beste spelers niet kan opstellen is het net zo slecht als PSV. Bij Ajax ligt dat anders. Ik zeg het niet graag maar Ajax zal onhoudbaar zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel met jank excuses komenquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mark weet gewoon echt niet waar hij mee bezig is heb ik meestal de indruk.
Ajax voetbalt al weken ontzettend matig, AZ had 1 offday.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ajax is stukken beter dan AZ. AZ verloor vorige week ook. Bovendien gaan die niet een heel seizoen dit volhouden. Als AZ zijn vier beste spelers niet kan opstellen is het net zo slecht als PSV. Bij Ajax ligt dat anders. Ik zeg het niet graag maar Ajax zal onhoudbaar zijn.
Thuisblijven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:20 schreef superniger het volgende:
Wat moet Mark van Bommel de volgende wedstrijd anders doen?
Troost je, van Bommel bedenkt iedere keer weer met een matige opstelling en is daar positief over.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben steeds veel te positief over dit PSV, dit is nou al de derde wedstrijd op rij weer waarin ze weer een nog véél grotere wanprestatie neer weten te zetten dan ik ooit had durven vrezen.
Hij heeft weinig keus als zijn drie beste spelers geblesseerd zijn en Viergever nog geschorst zal zijn. Doan, Bruma, Gakpo kunnen dat niet opvangen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:20 schreef superniger het volgende:
Wat moet Mark van Bommel de volgende wedstrijd anders doen?
En het zat allemaal zo dicht bij elkaar volgens Mark dat het nauwelijks uit moest makenquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keus als zijn drie beste spelers geblesseerd zijn en Viergever nog geschorst zal zijn. Doan, Bruma, Gakpo kunnen dat niet opvangen.
Wie had hij dan moeten opstellen bij deze ziekenboeg en geschorsten.?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Troost je, van Bommel bedenkt iedere keer weer met een matige opstelling en is daar positief over.
Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wie had hij dan moeten opstellen bij deze ziekenboeg en geschorsten.?
Dat is media. Hij kan slechts vooraf gaan zeggen dat het niets gaat worden. En als je dan ook nog tegen een rode kaart oploopt dan is een verloren partij wel logisch.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En het zat allemaal zo dicht bij elkaar volgens Mark dat het nauwelijks uit moest maken![]()
PSV mag blij zijn als ze boven dit AZ weten te eindigen.
Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.
Bergwijn is totaal niet beslissend, (waren we het al over eens) en Ihattaren is ook nog te jong om wekelijks constant te zijn.
Geen idee wat die aan het doen is inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet kan ook echt niet meer he. Maar dat zeg ik al maanden.
Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Gaat een matig seizoen met een puntje of 70 worden dus. Waarschijnlijk na de winter toch Pereiro er weer in vanwege zijn scorend vermogen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.
Ihattaren zal de komende maanden ook nog wel last houden van het verlies van zijn vader, dat en z'n jeugdigheid betekent dat het idd erg onrealistisch zou zijn om te verwachten dat hij het hele seizoen de kar gaat trekken.
Zo breed is de Ajax selectie ook niet. Als daar blessures komen zijn ze ook direct een klap minder.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
PSV heeft natuurlijk wel de middelen om gewoon spelers aan te trekken. Alleen is zo'n beetje elke aankoop een miskoop. Moet je nagaan als Ihattaren en Malen niet waren doorgebroken, dan stond je om de 9e plek te voetballenquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je je wel via de competitie kwalificeren. Dat is nog maar de vraag. We hebben vandaag pas het begin gezien van hoe kwetsbaar PSV is vermoed ik.quote:
Ook met 11 man was het al niks. We missen gewoon kwaliteit.quote:
Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook met 11 man was het al niks. We missen gewoon kwaliteit.
Het is dan ook vooral het middenveld en verdediging waar gewoon niet voldoende kwaliteit te vinden is. Schwaab is ook 'degelijk', Baumpie is 'aardig'. Dumfries is soms geweldig en soms brandhout, linksbacks zijn allemaal waardeloos, Rosario is een rechterrijtjevoetballer, Hendrix alleen nuttig als 12e man en van Thomas zou ik ook maar niks verwachten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.
En als je dan door een domme fout ook nog met 10 man moet spelen verlies je ook van Sparta, Willem2 etc. En niet zo zuinig ook.
Mark moet minder zuipen voor de wedstrijd denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:39 schreef RipCity het volgende:
Analyse Mark :
https://www.vi.nl/nieuws/(...)egt-actie-thomas-uit
zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook met 11 man was het al niks. We missen gewoon kwaliteit.
Eens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.
Max ook klaar met zijn race.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:36 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een ongelooflijke kutdag
Het is gewoon klaar met een leuke competitie in Nederland.
Volgende wedstrijd is Viergever en Hendrix(ed) weer terugquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.
Beide twee wedstrijden toch?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd is Viergever en Hendrix(ed) weer terug
Ik denk dat Mark met de mogelijkheden tot zulke spelers en bijbehorend salarisplafond ook iets makkelijker zijn team richting kan gevenquote:Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef Moustachio het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven in het feit dat Mark het probleem is. Spelers worden vol informatie gestopt waardoor creativiteit ontbreekt. Elf grijze muizen op het veld en veel spelers op de verkeerde plek. Tactisch overtuigt van Bommel ook niet en na 1.5 jaar zie ik nog steeds geen structuur in het spel en wat nou precies het achterliggende idee is. Er is geen ontwikkeling zoals je dat bij Ajax onder ten Hag wel zag. Die draaide in het begin ook niet echt lekker maar je zag wel waar hij naartoe wilde met zijn elftal en dat komt er nu uit. Ik heb niet het idee dat dit Mark gaat lukken.
En dan gaat van Bommel het achteraf nog allemaal goed zitten praten ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:12 schreef Lemming22 het volgende:
Het meest schrijnende was wel het gebrek aan inzet/felheid. Als je met 10 man komt te staan, verwacht je dat iedereen 100% geeft. Maar het was allemaal zo mat en slap. Alsof ze het na de rode kaart collectief opgegeven hadden. Kopjes omlaag en niemand die ook maar één duel fel in ging om een signaal af te geven. Het team mist mannen die de mouwen opstropen als het even tegen zit.
De aankopen renderen niet nee. Maar ik maak me nog drukker om wat we níét gekocht hebben. Te weten een fatsoenlijke middenvelder. Maar goed, ik twijfel sterk aan het vermogen van PSV om een fatsoenlijke speler aan te trekken dus misschien is het maar goed dat de beurs verder dicht is gebleven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
Ik maak me er allemaal niet zo druk meer om. Kijk wat we gekocht hebben deze zomer dan. Allemaal middelmaat en van een speler van PEC Zwolle verwacht ik niet veel beter dan dit.
vandaag de hele wedstrijd gezien, AZ was 11 tegen 11 al gewoon beter, is ook niet zo vreemd als je zoveel belangrijke spelers mist maar het viel me niet mee wat PSV liet zien, als makke schapen naar de slachtbank en dat zelfs met geparkeerde bus.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gaat van Bommel het achteraf nog allemaal goed zitten praten ook.![]()
Zelden zo'n slechte wedstrijd gezien van PSV maar volgens Markie is het allemaal de schuld van die rode kaart. Een half jaar geleden zou ik nog gezegd hebben dat hij dat doet om de spelers te beschermen maar volgens mij vindt hij het gewoon echt.
[..]
De aankopen renderen niet nee. Maar ik maak me nog drukker om wat we níét gekocht hebben. Te weten een fatsoenlijke middenvelder. Maar goed, ik twijfel sterk aan het vermogen van PSV om een fatsoenlijke speler aan te trekken dus misschien is het maar goed dat de beurs verder dicht is gebleven.
AZ was de eerste 10 minuten beter, daarna was het wel vergelijkbaar tot de rode kaart, die viel eigenlijk toen PSV net wat beter begon te ballen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag de hele wedstrijd gezien, AZ was 11 tegen 11 al gewoon beter, is ook niet zo vreemd als je zoveel belangrijke spelers mist maar het viel me niet mee wat PSV liet zien, als makke schapen naar de slachtbank en dat zelfs met geparkeerde bus.
Met het budget wat PSV heeft mag je toch echt wel meer verwachten dan wat PSV nu op de mat legt. En spelers op de juiste positie opstellen heeft niets met budgetaire redenen te maken maar met koppigheid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark met de mogelijkheden tot zulke spelers en bijbehorend salarisplafond ook iets makkelijker zijn team richting kan geven
Nou, dat dus. Thuis, in een zeer belangrijke wedstrijd. Het is gewoon tyfusslecht. Zelden zo slecht gezien. Dat kan je niet enkel afdoen met 'jamaarrodekaart jamaarmistenveelmensen'.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag de hele wedstrijd gezien, AZ was 11 tegen 11 al gewoon beter, is ook niet zo vreemd als je zoveel belangrijke spelers mist maar het viel me niet mee wat PSV liet zien, als makke schapen naar de slachtbank en dat zelfs met geparkeerde bus.
En je mag verwachten dat het geld wat uitgegeven wordt grotendeels goed besteed blijkt. Daar ligt al jaren een groot probleem. Het is enigszins gemaskeerd omdat er uit de jeugdopleiding het eea aan heeft kunnen haken maar ga het maar eens op een rijtje zetten wat er duur gehaald is wat daarvan überhaupt vaste basisspeler is geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Met het budget wat PSV heeft mag je toch echt wel meer verwachten dan wat PSV nu op de mat legt. En spelers op de juiste positie opstellen heeft niets met budgetaire redenen te maken maar met koppigheid.
Als AZ 5 spelers mist wordt het ook snel minder hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
DE TEAM MOET GEHOORZAMEN EN BUIGEN AAN HET SYSTEEM VAN DE MANAGERquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Met het budget wat PSV heeft mag je toch echt wel meer verwachten dan wat PSV nu op de mat legt. En spelers op de juiste positie opstellen heeft niets met budgetaire redenen te maken maar met koppigheid.
Ja tuurlijk, maar laten we niet vergeten dat de drie spelers die die 5 spelers als vervangen samen zo'n 30 miljoen gekost hebben. Dat is praktisch drie keer de aankoopwaarde van de basiself van AZ, als het niet meer is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als AZ 5 spelers mist wordt het ook snel minder hoor.
Dit was niet 'minder', dit was hemeltergend slecht.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als AZ 5 spelers mist wordt het ook snel minder hoor.
Ook dat ja. Het begint een beetje op Feyenoord beleid te lijken. Veelal miskopen en weinig creativiteit in de scouting. Bruma, Doan enz ik vind het allemaal niets bijzonders. Ik had van Bruma ook niet al te hoge verwachtingen gezien zijn statistieken in het buitenland en dat hij overal mislukt is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je mag verwachten dat het geld wat uitgegeven wordt grotendeels goed besteed blijkt. Daar ligt al jaren een groot probleem. Het is enigszins gemaskeerd omdat er uit de jeugdopleiding het eea aan heeft kunnen haken maar ga het maar eens op een rijtje zetten wat er duur gehaald is wat daarvan überhaupt vaste basisspeler is geworden.
Het maakt het makkelijker inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat een coach met goede/dure spelers automatisch een goed elftal neerzet. Dat is afgelopen jaren ook vaak genoeg gebleken..quote:Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark met de mogelijkheden tot zulke spelers en bijbehorend salarisplafond ook iets makkelijker zijn team richting kan geven
Ajax heeft toch ook een hoop miskopen gedaan de laatste jaren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ook dat ja. Het begint een beetje op Feyenoord beleid te lijken. Veelal miskopen en weinig creativiteit in de scouting. Bruma, Doan enz ik vind het allemaal niets bijzonders. Ik had van Bruma ook niet al te hoge verwachtingen gezien zijn statistieken in het buitenland en dat hij overal mislukt is.
En dan nog Romero een enorme miskoop a 10 miljoen volgens mij, Maher transfervrij weg a 8 miljoen. Veel ruimte voor verbetering allemaal. Dat doen ze bij Ajax stukken beter.
De team.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
DE TEAM MOET GEHOORZAMEN EN BUIGEN AAN HET SYSTEEM VAN DE MANAGER
Pereiro, Luckassen, Guti. Guti krijgt dan nog wel speeltijd maar lijkt in de hiërarchie onder Hendrix te zijn gekomen (quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ook dat ja. Het begint een beetje op Feyenoord beleid te lijken. Veelal miskopen en weinig creativiteit in de scouting. Bruma, Doan enz ik vind het allemaal niets bijzonders. Ik had van Bruma ook niet al te hoge verwachtingen gezien zijn statistieken in het buitenland en dat hij overal mislukt is.
En dan nog Romero een enorme miskoop a 10 miljoen volgens mij, Maher transfervrij weg a 8 miljoen. Veel ruimte voor verbetering allemaal. Dat doen ze bij Ajax stukken beter.
Magellan, Sinkgraven, Marin, Alvarez, Labyad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook een hoop miskopen gedaan de laatste jaren.
Marin en Alvarez vind ik nog te vroeg, sowieso moet die laatste nog eerst een kans krijgen op zijn daadwerkelijke positie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Magellan, Sinkgraven, Marin, Alvarez, Labyad.
Hear hear.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pereiro, Luckassen, Guti. Guti krijgt dan nog wel speeltijd maar lijkt in de hiërarchie onder Hendrix te zijn gekomen (). Is ook geen vaste basisklant. Baumpie en Dumfries, dat zijn de enige twee dure aankopen die wel min of meer gegarandeerd in de basis staan en ook op die twee valt wel het een en ander aan te merken.
Van wat er goedkoop en transfervrij gehaald wordt zit er ook nooit eens iets lekkers tussen. Zo ook dit seizoen. Ibi nog geen minuut gespeeld (niet onverwacht maar dat maakt het niet minder treurig), Thomas ook nog niks fatsoenlijks van gezien (die gunnen we nog wat tijd maar hoopgevend is het tot nu toe niet bepaald), drie goedkope linksbacks lijken minder te zijn dan een onervaren middenvelder. Hebben we nog Mitroglou die fantastisch begon maar om onduidelijke redenen pas opgesteld gaat worden als er nog maar 11 spelers over zijn in de selectie.
Zo alles op een rijtje kan je dus wel zeggen dat er iets mis gaat met het aantrekken van spelers.
Marin wel hoor, soort Kelly bij Feyenoord. Alvarez is stront eigenwijs.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marin en Alvarez vind ik nog te vroeg, sowieso moet die laatste nog eerst een kans krijgen op zijn daadwerkelijke positie.
Alvarez ben ik met je eens, maar als je Marin te vroeg vindt, vind ik dat je Bruma en Doan ook nog te vroeg moet vinden. Verder mis ik Bandé nog in het rijtje, dat is nu gerust toch wel een miskoop te noemen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marin en Alvarez vind ik nog te vroeg, sowieso moet die laatste nog eerst een kans krijgen op zijn daadwerkelijke positie.
Bandé lag er een jaar uit met een blessure, nu heb ik niet veel vertrouwen in dat hij het niveau aan kan hoor maar daar valt weinig aan te doen als iemand één ongelukkige blessure heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alvarez ben ik met je eens, maar als je Marin te vroeg vindt, vind ik dat je Bruma en Doan ook nog te vroeg moet vinden. Verder mis ik Bandé nog in het rijtje, dat is nu gerust toch wel een miskoop te noemen.
Hij kostte wel veel geld voor een Eredivisiespeler en ik meen mij te herinneren dat hij voor zijn blessure ook niet heel goed speelde bij Mechelen. Maar verder ben ik het met je eens dat hij nooit echt een serieuze kans heeft kunnen krijgen hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bandé lag er een jaar uit met een blessure, nu heb ik niet veel vertrouwen in dat hij het niveau aan kan hoor maar daar valt weinig aan te doen als iemand één ongelukkige blessure heeft.
Was anders ook nooit wat geworden als hij niet geblesseerd was geraakt hoor, ik herinner me nog hoe cynisch jij en Powerloungen waren toen hij werd aangekocht.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bandé lag er een jaar uit met een blessure, nu heb ik niet veel vertrouwen in dat hij het niveau aan kan hoor maar daar valt weinig aan te doen als iemand één ongelukkige blessure heeft.
Ja ik geloof ook niet zo in hem hoor, maar feit is wel dat hij zich nog niet heeft kunnen laten zien door één blessure. Enfin dit is het PSV-topic, schijnt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was anders ook nooit wat geworden als hij niet geblesseerd was geraakt hoor, ik herinner me nog hoe cynisch jij en Powerloungen waren toen hij werd aangekocht.
de ene club kan zich wat meer miskleunen veroorloven dan de andere mede omdat er ook wat goeie bijzittenquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook niet zo in hem hoor, maar feit is wel dat hij zich nog niet heeft kunnen laten zien door één blessure. Enfin dit is het PSV-topic, schijnt.
Vond ik na Utrecht (toen er tot de eerste rode kaart nog geen kans gecreëerd was) ook al zo onzinnig. Je bent PSV.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Thuis, in een zeer belangrijke wedstrijd. Het is gewoon tyfusslecht. Zelden zo slecht gezien. Dat kan je niet enkel afdoen met 'jamaarrodekaart jamaarmistenveelmensen'.
Alvarez een miskoop noemenquote:Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Magellan, Sinkgraven, Marin, Alvarez, Labyad.
Het mag wel wat kritischer idd. Na een zeperd is altijd de reactie van staf en spelers een beetje alsof het ze allemaal maar overkomen is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vond ik na Utrecht (toen er tot de eerste rode kaart nog geen kans gecreëerd was) ook al zo onzinnig. Je bent PSV.
Na een moeizame winstpartij is het bij Van Bommel inderdaad altijd "Je wint, dus het is prima", bij verlies zijn er vrijwel altijd excuses.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het mag wel wat kritischer idd. Na een zeperd is altijd de reactie van staf en spelers een beetje alsof het ze allemaal maar overkomen is.
Ook als ze wel winnen maar het in grote delen van de wedstrijd zeer moeizaam gaat zijn ze wel errug tevreden met zichzelf. Dat is niet de topsportmentaliteit waar PSV zo graag aan wil voldoen.
Bij PSV vooral raar dat ze Afellay hebben gehaald en die blijkbaar nog niet fit genoeg is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
de ene club kan zich wat meer miskleunen veroorloven dan de andere mede omdat er ook wat goeie bijzitten
Bezopen, al lopen er hier nog wel een aantal rond die het een goed idee vonden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij PSV vooral raar dat ze Afellay hebben gehaald en die blijkbaar nog niet fit genoeg is.
En dan wel aanvoerder maken.
Vooral dat laatste is gewoon lachwekkend ja. Je kunt er nog een gokje mee wagen (zoals Feyenoord met Van Persie) dat je hem nog enigszins fit krijgt maar je weet dat het sowieso maanden gaat duren. Plus Afellay heeft totaal de persoonlijkheid niet voor een aanvoerder, dat is echt dramatisch ingeschat door Van Bommel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij PSV vooral raar dat ze Afellay hebben gehaald en die blijkbaar nog niet fit genoeg is.
Wie?quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bezopen, al lopen er hier nog wel een aantal rond die het een goed idee vonden.
zeker maar het te laat op orde hebben van je selectie vind ik nog kwalijker, dat kost je toch gauw 30-35 miljoen aan CL inkomstenquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso PSVCLquote:
als hij op een dag als vandaag niet speelt dan weet je wel genoegquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso PSVCLEn verder waren er nog wel een paar die het wel een aardig idee vonden. Die denken ook dat hij een 'prestatiecontract' heeft of anders voor een habbekrats heeft getekend. Dat is natuurlijk volkomen in tegenspraak met het feit dat hij aanvoerder is gemaakt. Die heeft gewoon een dik contract gekregen, je aanvoerder geef je geen veredeld jeugdcontract.
Ik vind het gewoon helemaal een zot plan. Had al zo lang niet meer gespeeld en heeft daarvoor ook gewoon heel pover gepresteerd. Als je dan denkt dat je zo'n speler die al een eind in de 30 is wel eventjes weer relevant gaat maken geloof je in sprookjes naar mijn mening.
Hij is nu dus ook weer fit genoeg om op de bank te zitten maar het zal niet voor niks zijn dat hij nog geen minuten heeft gemaakt. In de oefenwedstrijden die hij gespeeld heeft om fit te worden viel hij ook totaal niet op. Ik schat de kans dat hij dit seizoen nog in 10 of meer wedstrijden serieuze speeltijd gaat krijgen op een procentjes of 1
Al is dat opzich wel logisch met een relatief onervaren TD.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het te laat op orde hebben van je selectie vind ik nog kwalijker, dat kost je toch gauw 30-35 miljoen aan CL inkomsten
Hij zit al een tijdje weer op de bank en mag niet eens invallen. Dat zegt een hoop ja.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij op een dag als vandaag niet speelt dan weet je wel genoeg
noem het maar logisch, ik meen dat Bruma vroeg in orde was en Baumgartl vrij laat, dan heb je de prioriteiten verkeerd als je al sinds de kerst weet dat je laatste man weg gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is dat opzich wel logisch met een relatief onervaren TD.
En ze hadden de inkomsten van Lozano nodig om verder nog iets te doen.
Ouwe reus WKtje -17 is bezig NOS.nlquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
PSV gaat gewoon meedoen om de titel hoor. Ajax gaat ook nog wel punten verspelen. Niks aan het handje.
Zo gek vind ik het nog niet bedacht eigenlijk. Als je kijkt naar de diversiteit in de voorhoede, dat zijn toch allemaal Nederlandse jonge jongens met een andere roots. Dan lijkt het me best logisch als je er een 30-jarige met vergelijkbare roots achter zet die toch een andere invloed op die jongens heeft dan laat in eens wat geks noemen een Stijn Schaars.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is gewoon lachwekkend ja. Je kunt er nog een gokje mee wagen (zoals Feyenoord met Van Persie) dat je hem nog enigszins fit krijgt maar je weet dat het sowieso maanden gaat duren. Plus Afellay heeft totaal de persoonlijkheid niet voor een aanvoerder, dat is echt dramatisch ingeschat door Van Bommel.
Nja we hebben Overmars ook jaren zien klungelen met de prioriteit op de verkeerde plekken (heeft hij nog steeds wel eens), dus het is vaak ook maar net wat beschikbaar is en wat je snel rond kan maken. En rondom Bruma waren ze bang dat hij anders weggekaapt zou worden door een andere club dus moesten ze wel snel handelen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem het maar logisch, ik meen dat Bruma vroeg in orde was en Baumgartl vrij laat, dan heb je de prioriteiten verkeerd als je al sinds de kerst weet dat je laatste man weg gaat.
Jezus, als je daar je aankoopbeleid op baseert kan je beter ophoudenquote:Op maandag 28 oktober 2019 00:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zo gek vind ik het nog niet bedacht eigenlijk. Als je kijkt naar de diversiteit in de voorhoede, dat zijn toch allemaal Nederlandse jonge jongens met een andere roots. Dan lijkt het me best logisch als je er een 30-jarige met vergelijkbare roots achter zet die toch een andere invloed op die jongens heeft dan laat in eens wat geks noemen een Stijn Schaars.
Ben blij dat jij geen TD bent, goddomme zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, als je daar je aankoopbeleid op baseert kan je beter ophouden. Ibi is trouwens al 33. Als hij nog maar net 30 was geweest had ik nog marginaal meer hoop gehad dat hij nog iets van een niveau zou kunnen halen.
Maar jij vindt het aantrekken van Ibi dus een succes omdat hij een goede invloed op Ihattaren zou moeten hebben? Of hoe moeten we dat zien?quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ben blij dat jij geen TD bent, goddomme zeg.
Als je de kans krijgt om een ervaren speler binnen te halen zou ik dat zeker niet nalaten, nee. Of het een succes is kan niemand beoordelen maar als hij een negatieve invloed op de groep zou hebben zouden ze ook geen contract aanbieden of wel?quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar jij vindt het aantrekken van Ibi dus een succes omdat hij een goede invloed op Ihattaren zou moeten hebben? Of hoe moeten we dat zien?
Het gaat mij meer om het niveau van de betreffende ervaren speler. Dat is gezien zijn voorgeschiedenis uiterst twijfelachtig. En niveau moet wmb altijd leidend zijn. Je gaat geen spelers erbij halen puur omdat ze zo'n leuke kerels zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt om een ervaren speler binnen te halen zou ik dat zeker niet nalaten, nee. Of het een succes is kan niemand beoordelen maar als hij een negatieve invloed op de groep zou hebben zouden ze ook geen contract aanbieden of wel?
Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het niveau van de betreffende ervaren speler. Dat is gezien zijn voorgeschiedenis uiterst twijfelachtig. En niveau moet wmb altijd leidend zijn. Je gaat geen spelers erbij halen puur omdat ze zo'n leuke kerels zijn.
Op basis van wat? Van zijn spel van 5 jaar geleden? En hij is fit genoeg om op de bank te zitten maar hij mag niet eens invallen, ook niet als de nood aan de man is zoals de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me toch een niveau-kwestie.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.
Heeft MvB dat zo gezegd?quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op basis van wat? Van zijn spel van 5 jaar geleden? En hij is fit genoeg om op de bank te zitten maar hij mag niet eens invallen, ook niet als de nood aan de man is zoals de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me toch een niveau-kwestie.
Wat gezegd? Hij zit op de bank, dan mag ik aannemen dat je fit genoeg bent voor een invalbeurt hèquote:
Heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten. Als je ziet welke wedstrijden dan kan ik me goed voorstellen dat MvB geen risico wou nemen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat gezegd? Hij zit op de bank, dan mag ik aannemen dat je fit genoeg bent voor een invalbeurt hèOf zit ie daar ook voor de sfeer?
Dus nu hebben we een speler die fit genoeg is om op de bank te zitten maar niet fit genoeg is om in te vallen?quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten. Als je ziet welke wedstrijden dan kan ik me goed voorstellen dat MvB geen risico wou nemen.
Gast, je hebt toch 22 spelers nodig? Afellay heeft buiten salaris ¤0 gekost. Je kunt ze moeilijk alle 22 gelijk opstellen. Afellay is nooit “gehaald” voor de basis maar voor de breedte. Van Bommel zal zijn redenen wel hebben om hem niet in te brengen. Daarnaast gaat Afellay ook geen euro meer opleveren en snap ik het heel goed dat van Bommel de wissels gunt aan de talentvolle spelers die nog waarde vertegenwoordigen. Maar jij snapt heus wel dat 20 snotneuzen geen elftal maakt en dat ervaring in een groep essentieel is. Daarvoor hoeven ze echt niet alleen in het veld te staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus nu hebben we een speler die fit genoeg is om op de bank te zitten maar niet fit genoeg is om in te vallen?
Kom op joh. Als hij de pannen van het dak zou spelen op de training dan speelde hij gewoon hoor. Wat heb je aan een speler die je nooit kan laten spelen?
Wat voor wedstrijden moet hij dan invallen? Die waar je al met 4-0 voorstaat?
Ok duidelijk, jij vindt dat je spelers mag halen puur voor in de groep. Ik denk daar anders over.quote:Op maandag 28 oktober 2019 01:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Gast, je hebt toch 22 spelers nodig? Afellay heeft buiten salaris ¤0 gekost. Je kunt ze moeilijk alle 22 gelijk opstellen. Afellay is nooit “gehaald” voor de basis maar voor de breedte. Van Bommel zal zijn redenen wel hebben om hem niet in te brengen. Daarnaast gaat Afellay ook geen euro meer opleveren en snap ik het heel goed dat van Bommel de wissels gunt aan de talentvolle spelers die nog waarde vertegenwoordigen. Maar jij snapt heus wel dat 20 snotneuzen geen elftal maakt en dat ervaring in een groep essentieel is. Daarvoor hoeven ze echt niet alleen in het veld te staan.
Welke ander 30+er hadden we er in juni nog bij zitten?quote:Op maandag 28 oktober 2019 02:38 schreef Scarface88 het volgende:
Conclusie is dus dat Afellay nooit zal spelen en je daar een miljoen euro salaris plus tekengeld voor neer hebt gelegd. Plus alle kosten voor zijn extra begeleiding om weer terug op niveau te komen. Ja dat is echt goed logisch beleid. Kun je beter een 4e linksback als bankzitter voor halen.
Leeftijd maakt niet uit. Afellay is een enorme rotte appel in de groep en voegt niks toe. Ventje die alleen maar aan zichzelf denkt en bij elke club waar hij onder contract stond werd uitgekotst. Als je iemand haalt voor de "ervaring en sfeer" in de kleedkamer is het iedereen behalve Afellay.quote:Op maandag 28 oktober 2019 02:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Welke ander 30+er hadden we er in juni nog bij zitten?
Beetje zoals jij je op het wereld wijde web gedraagt?quote:Op maandag 28 oktober 2019 03:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit. Afellay is een enorme rotte appel in de groep en voegt niks toe. Ventje die alleen maar aan zichzelf denkt en bij elke club waar hij onder contract stond werd uitgekotst. Als je iemand haalt voor de "ervaring en sfeer" in de kleedkamer is het iedereen behalve Afellay.
Op basis van jouw champions league herinneringen?! Want anders is er niets waar je je opquote:Op maandag 28 oktober 2019 01:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.
Ervaring.quote:Op maandag 28 oktober 2019 05:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op basis van jouw champions league herinneringen?! Want anders is er niets waar je je op
kan baseren.
Dat zegt met niet zoveel, dat is enkel en alleen de gekte van deze tijd. AZ heeft daar gewoon goede jeugdspelers staan, die kunnen net zo goed zijn als een willekeurige aankoop.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar laten we niet vergeten dat de drie spelers die die 5 spelers als vervangen samen zo'n 30 miljoen gekost hebben. Dat is praktisch drie keer de aankoopwaarde van de basiself van AZ, als het niet meer is.
Alleen Ajax heeft qua breedte de selectie om 5 basisspelers enigszins op te vangen. Elke andere ED club wordt 50% minder wanneer ze het halve team missen, laat staan als je dan ook nog met 10 man komt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit was niet 'minder', dit was hemeltergend slecht.
Enigszins ja, haal daar Tadic, Ziyech, Blind, Promes en Tagliafico weg, en er blijft ook weinig over.quote:Op maandag 28 oktober 2019 06:36 schreef nickhguitar het volgende:
Alleen Ajax heeft qua breedte de selectie om 5 basisspelers enigszins op te vangen. Elke andere ED club wordt 50% minder wanneer ze het halve team missen, laat staan als je dan ook nog met 10 man komt.
Jij hebt de wijsheid in pacht hè? Mooi man. Lijkt me top.quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, als je daar je aankoopbeleid op baseert kan je beter ophouden. Ibi is trouwens al 33. Als hij nog maar net 30 was geweest had ik nog marginaal meer hoop gehad dat hij nog iets van een niveau zou kunnen halen.
Nou noem je wel hun 5 beste veldspelers. Wij mistenquote:Op maandag 28 oktober 2019 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enigszins ja, haal daar Tadic, Ziyech, Blind, Promes en Tagliafico weg, en er blijft ook weinig over.
natuurlijk maar het gaat dan ook een beetje om je plan, dat was er nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Enigszins ja, haal daar Tadic, Ziyech, Blind, Promes en Tagliafico weg, en er blijft ook weinig over.
Straks ga je me nog vertellen dat Barcelona ook een stuk minder is als ze zonder Messi, Suarez, Busquets, Griezzman en Lenglet moeten spelen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, er was geen lijn in te bekennen, geen strijdlust, geen inzet, geen over-mijn-lijk mentaliteit enz. Slappe hap en bedoeling. Je thuis zo laten afschminken is best sneu.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar het gaat dan ook een beetje om je plan, dat was er niet
Er werd gesteld dat alleen Ajax een selectie heeft die breed genoeg is om het wegvallen van 5 basisspelers enigszins op te vangen. Maar elk team heeft bepalende spelers waarvan de vervanger gewoon een flink stuk minder is. En als Malen, Mo en Bergwijn wegvallen, is hetgeen wat over blijft een heel stuk minder.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Barcelona ook een stuk minder is als ze zonder Messi, Suarez, Busquets, Griezzman en Lenglet moeten spelen.
het is wel een beetje eng hoe belangrijk Ihattaren al is, je kan niet van iemand op zijn leeftijd verwachten dat hij 50 wedstrijden speelt plus dat ook hij wel een dip kan/zal krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat alleen Ajax een selectie heeft die breed genoeg is om het wegvallen van 5 basisspelers enigszins op te vangen. Maar elk team heeft bepalende spelers waarvan de vervanger gewoon een flink stuk minder is. En als Malen, Mo en Bergwijn wegvallen, is hetgeen wat over blijft een heel stuk minder.
Let ook op het woord 'enigszins'. Uiteraard zijn de vervangers minder, maar ik denk wel dat het verval bij Ajax minder groot is op de meeste plekken dan bij PSV/AZ/Feyenoord.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat alleen Ajax een selectie heeft die breed genoeg is om het wegvallen van 5 basisspelers enigszins op te vangen. Maar elk team heeft bepalende spelers waarvan de vervanger gewoon een flink stuk minder is. En als Malen, Mo en Bergwijn wegvallen, is hetgeen wat over blijft een heel stuk minder.
Klopt. Denk aan de vorig jaar verloren bekerwedstrijd tegen RKC. Een of twee basisspelers kunnen blijkbaar opgevangen worden, maar als er meer gaten zijn, vallen de automatismen blijkbaar weg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit ja. Laat staan zo iemand aanvoerder maken. (Wat waarschijnlijk in de praktijk er niet eens meer van gaat komen, maar goed.)quote:Op maandag 28 oktober 2019 03:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit. Afellay is een enorme rotte appel in de groep en voegt niks toe. Ventje die alleen maar aan zichzelf denkt en bij elke club waar hij onder contract stond werd uitgekotst. Als je iemand haalt voor de "ervaring en sfeer" in de kleedkamer is het iedereen behalve Afellay.
Natuurlijk, die wel nooit op deze manier hebben samen hebben gespeeld waardoor er totaal geen structuur te zien was. Zeker na die rode kaart was er helemaal geen structuur meer aanwezig. Het middenveld met Rosario is al slecht en daar valt dan iemand weg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar laten we niet vergeten dat de drie spelers die die 5 spelers als vervangen samen zo'n 30 miljoen gekost hebben. Dat is praktisch drie keer de aankoopwaarde van de basiself van AZ, als het niet meer is.
OK maar gisteren was de bedoeling gewoon de bus parkeren de 0 houden en hopen op wat counters, dat is toch niet het aller moeilijkste wedstrijdplan en toch wist AZ de ruimtes te vindenquote:Op maandag 28 oktober 2019 08:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt. Denk aan de vorig jaar verloren bekerwedstrijd tegen RKC. Een of twee basisspelers kunnen blijkbaar opgevangen worden, maar als er meer gaten zijn, vallen de automatismen blijkbaar weg.
Tja Baumgartl en Schwaab spelen voor de eerste keer samen bij PSV. Op het middenveld valt iemand weg, een middenveld dat al broos is bij PSV(had Vlap maar gehaald) Sadilek is waardeloos. En de voorhoede heeft nog nooit in die samenstelling gespeeld. Tot aan de rode kaart lukte het parkeren van de bus aardig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar gisteren was de bedoeling gewoon de bus parkeren de 0 houden en hopen op wat counters, dat is toch niet het aller moeilijkste wedstrijdplan en toch wist AZ de ruimtes te vinden
Omdat het misschien ook niet zo realistisch is om kampioen te worden als FC Dagobert ook in je competitie speelt.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik merk hier toch vooral gelatenheid. Terwijl het kampioenschap toch (zo goed als zeker) in twee wedstrijden weggegeven wordt.
http://www.soccernews.nl/(...)op-grote-achterstandquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het misschien ook niet zo realistisch is om kampioen te worden als FC Dagobert ook in je competitie speelt.
Ja nee hier is geen speld tussen te krijgen. Ik heb het geprobeerd, maar toch.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:37 schreef Lyrebird het volgende:
... maar AZ doet het met een begroting die 3 keer minder is dan die van PSV natuurlijk uitstekend.
Dat is niet eng, dat is hooguit opvallend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel een beetje eng hoe belangrijk Ihattaren al is, je kan niet van iemand op zijn leeftijd verwachten dat hij 50 wedstrijden speelt plus dat ook hij wel een dip kan/zal krijgen
Onana;quote:Op maandag 28 oktober 2019 07:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
OK misschien het verkeerde woord, maar goed is het natuurlijk nietquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is niet eng, dat is hooguit opvallend.
Zeker niet nee.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
sschien het verkeerde woord, maar goed is het natuurlijk niet
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onana;
Dest, Veltman, Alvarez, Martinez;
Marin, Van de Beek, Gravenberch;
Neres, Huntelaar, Lang
Het is inderdaad een stuk minder, maar ik denk dat Ajax hiermee alsnog wel veel Eredivisie-potjes kan winnen.
Maar tegen een goed AZ en met een snelle rode kaart, had bovenstaand Ajax ook verloren van AZ.
Ach, het is minder mooi dan het lijkt hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2019 08:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt de wijsheid in pacht hè? Mooi man. Lijkt me top.
Paniek is inderdaad nergens voor nodig, maar dat Ajax de beste papieren heeft op dit moment lijkt mij duidelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:04 schreef SaferSephy het volgende:
Kom op zeg, er zijn seizoenen geweest waarbij psv meer dan 6 punten los heeft gestaan en Ajax alsnog kampioen werd. Ik vind al die stellingen als “competitie is gespeeld” echt waan-van-de-dag-gelul.
Twee weken geleden had PSV nog een kampioen en CL waardige aanval. Mo, Malen, Bergwijn, Lammers, Bruma. Die jongens gaan echt wel weer schitteren hoor
Strijd en passie noemen we datquote:Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
de Mitroglu mythe is nu ook wel voorbij, behalve een paar stifttanden uit iemand z'n mond trekken heb ik hem niet veel bijzonders zien doen
Die mythe was sowieso lachwekkend, tegen die teams had ik nog gescoord. Hij heeft volgens mij geen kopduel gewonnen, dat kan echt niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
de Mitroglu mythe is nu ook wel voorbij, behalve een paar stifttanden uit iemand z'n mond trekken heb ik hem niet veel bijzonders zien doen
Redactie sport die zulke suggestieve Posts plaatst over 1 van Nederlands beste spitsen ooit, Fok gaat wel voor niveau :’(quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mythe was sowieso lachwekkend, tegen die teams had ik nog gescoord. Hij heeft volgens mij geen kopduel gewonnen, dat kan echt niet.
Doet me denken aan Patrick “mag ik oversteken” Kluivert in Eindhoven.
Heeft ons wel kampioens gemaakt!!quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mythe was sowieso lachwekkend, tegen die teams had ik nog gescoord. Hij heeft volgens mij geen kopduel gewonnen, dat kan echt niet.
Doet me denken aan Patrick “mag ik oversteken” Kluivert in Eindhoven.
Jij weet toch ook wel dat Patje niet van onbesproken fedrag is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:54 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Redactie sport die zulke suggestieve Posts plaatst over 1 van Nederlands beste spitsen ooit, Fok gaat wel voor niveau :’(
Competitievervalsing.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, mag PSV ook al niet tegen Feyenoord onder Stam. Het zit ook allemaal tegen he.
In zekere zin is het wel opmerkelijk dat trainers gedurende het seizoen mogen transfereren en spelers niet!quote:
Gek genoeg weet Feyenoord tegen ons altijd boven zichzelf uit te stijgen en vinden clubs als Heerenveen tegen ons de vorm van hun leven. Ik denk dat we Utrecht en AZ ook toe kunnen voegen aan ons lijstje angstgegners.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, mag PSV ook al niet tegen Feyenoord onder Stam. Het zit ook allemaal tegen he.
gedrag.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel dat Patje niet van onbesproken fedrag is.
Heb jij überhaupt wel verstand van voetbal? manman wat een domme reactiequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om al ladderzat te zijn?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef Tarado het volgende:
Ach dat probleem heeft Ajax ook. Voor heel veel ploegen zijn de wedstrijden tegen PSV en Ajax de wedstrijden van het seizoen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gek genoeg weet Feyenoord tegen ons altijd boven zichzelf uit te stijgen en vinden clubs als Heerenveen tegen ons de vorm van hun leven. Ik denk dat we Utrecht en AZ ook toe kunnen voegen aan ons lijstje angstgegners.
Ja, maar PSV heeft se VAR altijd tegen en speelt ook nog eens vaker uit!quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach dat probleem heeft Ajax ook. Voor heel veel ploegen zijn de wedstrijden tegen PSV en Ajax de wedstrijden van het seizoen.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:47 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft se VAR altijd tegen en speelt ook nog eens vaker uit! - PSVEL (2019)
Ajax heeft alleen Utrecht uit.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ach dat probleem heeft Ajax ook. Voor heel veel ploegen zijn de wedstrijden tegen PSV en Ajax de wedstrijden van het seizoen.
Nee man, elke ploeg speelt tegen Ajax op 200%, gelukkig zijn ze zelden succesvol, maar soms gaat het wel goed mis (Graafschap 2016 bijvoorbeeld)quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |