abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189649956
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.

Bergwijn is totaal niet beslissend, (waren we het al over eens) en Ihattaren is ook nog te jong om wekelijks constant te zijn.
pi_189649986
Ik vond PSV niet zo sterk vandaag
pi_189650002
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.

Bergwijn is totaal niet beslissend, (waren we het al over eens) en Ihattaren is ook nog te jong om wekelijks constant te zijn.
Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.

Ihattaren zal de komende maanden ook nog wel last houden van het verlies van zijn vader, dat en z'n jeugdigheid betekent dat het idd erg onrealistisch zou zijn om te verwachten dat hij het hele seizoen de kar gaat trekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189650029
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet kan ook echt niet meer he. Maar dat zeg ik al maanden.
Geen idee wat die aan het doen is inderdaad.
pi_189650036
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
pi_189650039
Wel 'blij' dat ik ivm eh, digestieve problemen, vandaag niet naar het stadion kon. Dat is dan nog een meevaller zullen we maar denken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189650040
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.

Ihattaren zal de komende maanden ook nog wel last houden van het verlies van zijn vader, dat en z'n jeugdigheid betekent dat het idd erg onrealistisch zou zijn om te verwachten dat hij het hele seizoen de kar gaat trekken.
Gaat een matig seizoen met een puntje of 70 worden dus. Waarschijnlijk na de winter toch Pereiro er weer in vanwege zijn scorend vermogen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:37:03 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189650053
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
Zo breed is de Ajax selectie ook niet. Als daar blessures komen zijn ze ook direct een klap minder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189650056
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

PSV heeft natuurlijk wel de middelen om gewoon spelers aan te trekken. Alleen is zo'n beetje elke aankoop een miskoop. Moet je nagaan als Ihattaren en Malen niet waren doorgebroken, dan stond je om de 9e plek te voetballen :')
pi_189650073
Nog eens die rode kaart aan het bekijken, tja, daar kan je echt niet over zeuren. Heel dom van die knakker. Al denk ik niet dat dit PSV met 11 man wel gewonnen had.
pi_189650523
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tegen waarschijnlijk de best voetballende ploeg van Nederland.
:D
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189650630
Volgend jaar gewoon de EL in. :Y
pi_189650666
Die Thomas kost ons niet alleen maar geld maar ook punten

WEG ERMEE
pi_189650681
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef Craptacular het volgende:
Volgend jaar gewoon de EL in. :Y
Moet je je wel via de competitie kwalificeren. Dat is nog maar de vraag. We hebben vandaag pas het begin gezien van hoe kwetsbaar PSV is vermoed ik.
pi_189650730
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond PSV niet zo sterk vandaag
Halve b team en met 10 man
pi_189650914
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Halve b team en met 10 man
Ook met 11 man was het al niks. We missen gewoon kwaliteit.
pi_189650985
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.

En als je dan door een domme fout ook nog met 10 man moet spelen verlies je ook van Sparta, Willem2 etc. En niet zo zuinig ook.
pi_189651167
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Cherni het volgende:

[..]

Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.

En als je dan door een domme fout ook nog met 10 man moet spelen verlies je ook van Sparta, Willem2 etc. En niet zo zuinig ook.
Het is dan ook vooral het middenveld en verdediging waar gewoon niet voldoende kwaliteit te vinden is. Schwaab is ook 'degelijk', Baumpie is 'aardig'. Dumfries is soms geweldig en soms brandhout, linksbacks zijn allemaal waardeloos, Rosario is een rechterrijtjevoetballer, Hendrix alleen nuttig als 12e man en van Thomas zou ik ook maar niks verwachten.

Kortom: geen kwaliteit.
pi_189651494
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189651769
quote:
Mark moet minder zuipen voor de wedstrijd denk ik. :X
pi_189652177
Ik maak me er allemaal niet zo druk meer om. Kijk wat we gekocht hebben deze zomer dan. Allemaal middelmaat en van een speler van PEC Zwolle verwacht ik niet veel beter dan dit.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 27 oktober 2019 @ 19:12:59 #172
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_189653472
Het meest schrijnende was wel het gebrek aan inzet/felheid. Als je met 10 man komt te staan, verwacht je dat iedereen 100% geeft. Maar het was allemaal zo mat en slap. Alsof ze het na de rode kaart collectief opgegeven hadden. Kopjes omlaag en niemand die ook maar één duel fel in ging om een signaal af te geven. Het team mist mannen die de mouwen opstropen als het even tegen zit.
pi_189653978
Wat een ongelooflijke kutdag :')

Het is gewoon klaar met een leuke competitie in Nederland.
pi_189654063
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:15:34 #175
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189655006
KNJB
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: