abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189649956
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.

Bergwijn is totaal niet beslissend, (waren we het al over eens) en Ihattaren is ook nog te jong om wekelijks constant te zijn.
pi_189649986
Ik vond PSV niet zo sterk vandaag
pi_189650002
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja en bij Malen is het ook echt nog maar de vraag of hij zijn scoringsdrift na die enorme opleving aan het begin van het seizoen kan volhouden.

Bergwijn is totaal niet beslissend, (waren we het al over eens) en Ihattaren is ook nog te jong om wekelijks constant te zijn.
Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.

Ihattaren zal de komende maanden ook nog wel last houden van het verlies van zijn vader, dat en z'n jeugdigheid betekent dat het idd erg onrealistisch zou zijn om te verwachten dat hij het hele seizoen de kar gaat trekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189650029
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet kan ook echt niet meer he. Maar dat zeg ik al maanden.
Geen idee wat die aan het doen is inderdaad.
pi_189650036
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het probleem zit hem ook gewoon in het feit dat buiten Malen en Ihattaren gewoon niemand iets toevoegt. Zijn die er niet bij of hebben ze hun dag niet dan is PSV gewoon een middenmoter.
Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
pi_189650039
Wel 'blij' dat ik ivm eh, digestieve problemen, vandaag niet naar het stadion kon. Dat is dan nog een meevaller zullen we maar denken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189650040
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Malen gaat niet het hele seizoen elke wedstrijd scoren inderdaad. Dat kan geen enkele speler en zo'n jonkie gaat dat al helemaal niet volhouden.

Ihattaren zal de komende maanden ook nog wel last houden van het verlies van zijn vader, dat en z'n jeugdigheid betekent dat het idd erg onrealistisch zou zijn om te verwachten dat hij het hele seizoen de kar gaat trekken.
Gaat een matig seizoen met een puntje of 70 worden dus. Waarschijnlijk na de winter toch Pereiro er weer in vanwege zijn scorend vermogen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:37:03 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189650053
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja haal bij AZ Stengs en Boadu weg en er blijft ook nog maar weinig over. Dat is voor de Nederlandse ploegen wel het geval. Alleen Ajax vanwege het budget kan zich ook een bredere uitstekende selectie permitteren.
Zo breed is de Ajax selectie ook niet. Als daar blessures komen zijn ze ook direct een klap minder.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189650056
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

PSV heeft natuurlijk wel de middelen om gewoon spelers aan te trekken. Alleen is zo'n beetje elke aankoop een miskoop. Moet je nagaan als Ihattaren en Malen niet waren doorgebroken, dan stond je om de 9e plek te voetballen :')
pi_189650073
Nog eens die rode kaart aan het bekijken, tja, daar kan je echt niet over zeuren. Heel dom van die knakker. Al denk ik niet dat dit PSV met 11 man wel gewonnen had.
pi_189650523
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tegen waarschijnlijk de best voetballende ploeg van Nederland.
:D
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189650630
Volgend jaar gewoon de EL in. :Y
pi_189650666
Die Thomas kost ons niet alleen maar geld maar ook punten

WEG ERMEE
pi_189650681
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef Craptacular het volgende:
Volgend jaar gewoon de EL in. :Y
Moet je je wel via de competitie kwalificeren. Dat is nog maar de vraag. We hebben vandaag pas het begin gezien van hoe kwetsbaar PSV is vermoed ik.
pi_189650730
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond PSV niet zo sterk vandaag
Halve b team en met 10 man
pi_189650914
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Halve b team en met 10 man
Ook met 11 man was het al niks. We missen gewoon kwaliteit.
pi_189650985
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.

En als je dan door een domme fout ook nog met 10 man moet spelen verlies je ook van Sparta, Willem2 etc. En niet zo zuinig ook.
pi_189651167
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Cherni het volgende:

[..]

Je mist MO, Malen, Bergwijn en een Viergever die gewoon degelijk is. En vergeet Lammers niet, een groot talent die tegen Basel al liet zien dat het een prima speler is. 5 spelers die je niet zomaar opvangt.

En als je dan door een domme fout ook nog met 10 man moet spelen verlies je ook van Sparta, Willem2 etc. En niet zo zuinig ook.
Het is dan ook vooral het middenveld en verdediging waar gewoon niet voldoende kwaliteit te vinden is. Schwaab is ook 'degelijk', Baumpie is 'aardig'. Dumfries is soms geweldig en soms brandhout, linksbacks zijn allemaal waardeloos, Rosario is een rechterrijtjevoetballer, Hendrix alleen nuttig als 12e man en van Thomas zou ik ook maar niks verwachten.

Kortom: geen kwaliteit.
pi_189651494
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189651769
quote:
Mark moet minder zuipen voor de wedstrijd denk ik. :X
pi_189652177
Ik maak me er allemaal niet zo druk meer om. Kijk wat we gekocht hebben deze zomer dan. Allemaal middelmaat en van een speler van PEC Zwolle verwacht ik niet veel beter dan dit.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 27 oktober 2019 @ 19:12:59 #172
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_189653472
Het meest schrijnende was wel het gebrek aan inzet/felheid. Als je met 10 man komt te staan, verwacht je dat iedereen 100% geeft. Maar het was allemaal zo mat en slap. Alsof ze het na de rode kaart collectief opgegeven hadden. Kopjes omlaag en niemand die ook maar één duel fel in ging om een signaal af te geven. Het team mist mannen die de mouwen opstropen als het even tegen zit.
pi_189653978
Wat een ongelooflijke kutdag :')

Het is gewoon klaar met een leuke competitie in Nederland.
pi_189654063
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:15:34 #175
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189655006
KNJB
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_189655033
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

zolang rosario speelt en sadilek als back wordt opgesteld boeit het me niet zoveel meer.
Eens.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189655623
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:36 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een ongelooflijke kutdag :')

Het is gewoon klaar met een leuke competitie in Nederland.
Max ook klaar met zijn race. :D
Geen goede dag idd.
pi_189655853
Ik begin steeds meer te geloven in het feit dat Mark het probleem is. Spelers worden vol informatie gestopt waardoor creativiteit ontbreekt. Elf grijze muizen op het veld en veel spelers op de verkeerde plek. Tactisch overtuigt van Bommel ook niet en na 1.5 jaar zie ik nog steeds geen structuur in het spel en wat nou precies het achterliggende idee is. Er is geen ontwikkeling zoals je dat bij Ajax onder ten Hag wel zag. Die draaide in het begin ook niet echt lekker maar je zag wel waar hij naartoe wilde met zijn elftal en dat komt er nu uit. Ik heb niet het idee dat dit Mark gaat lukken.
pi_189656238
Die Bruma he, 15 miljoen uitgegeven aan een huis-tuin-en-keuken-loper
pi_189656262
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Volgende wedstrijd is Viergever en Hendrix(ed) weer terug _O_
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:52:04 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189656301
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgende wedstrijd is Viergever en Hendrix(ed) weer terug _O_
Beide twee wedstrijden toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189656357
quote:
19s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Beide twee wedstrijden toch?
Iig goed nieuws vandaag
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:43:24 #183
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_189658140
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:40 schreef Moustachio het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven in het feit dat Mark het probleem is. Spelers worden vol informatie gestopt waardoor creativiteit ontbreekt. Elf grijze muizen op het veld en veel spelers op de verkeerde plek. Tactisch overtuigt van Bommel ook niet en na 1.5 jaar zie ik nog steeds geen structuur in het spel en wat nou precies het achterliggende idee is. Er is geen ontwikkeling zoals je dat bij Ajax onder ten Hag wel zag. Die draaide in het begin ook niet echt lekker maar je zag wel waar hij naartoe wilde met zijn elftal en dat komt er nu uit. Ik heb niet het idee dat dit Mark gaat lukken.
Ik denk dat Mark met de mogelijkheden tot zulke spelers en bijbehorend salarisplafond ook iets makkelijker zijn team richting kan geven :D
Dit, dus.
pi_189658764
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:12 schreef Lemming22 het volgende:
Het meest schrijnende was wel het gebrek aan inzet/felheid. Als je met 10 man komt te staan, verwacht je dat iedereen 100% geeft. Maar het was allemaal zo mat en slap. Alsof ze het na de rode kaart collectief opgegeven hadden. Kopjes omlaag en niemand die ook maar één duel fel in ging om een signaal af te geven. Het team mist mannen die de mouwen opstropen als het even tegen zit.
En dan gaat van Bommel het achteraf nog allemaal goed zitten praten ook. :')

Zelden zo'n slechte wedstrijd gezien van PSV maar volgens Markie is het allemaal de schuld van die rode kaart. Een half jaar geleden zou ik nog gezegd hebben dat hij dat doet om de spelers te beschermen maar volgens mij vindt hij het gewoon echt.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
Ik maak me er allemaal niet zo druk meer om. Kijk wat we gekocht hebben deze zomer dan. Allemaal middelmaat en van een speler van PEC Zwolle verwacht ik niet veel beter dan dit.
De aankopen renderen niet nee. Maar ik maak me nog drukker om wat we níét gekocht hebben. Te weten een fatsoenlijke middenvelder. Maar goed, ik twijfel sterk aan het vermogen van PSV om een fatsoenlijke speler aan te trekken dus misschien is het maar goed dat de beurs verder dicht is gebleven.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:13:55 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189659135
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan gaat van Bommel het achteraf nog allemaal goed zitten praten ook. :')

Zelden zo'n slechte wedstrijd gezien van PSV maar volgens Markie is het allemaal de schuld van die rode kaart. Een half jaar geleden zou ik nog gezegd hebben dat hij dat doet om de spelers te beschermen maar volgens mij vindt hij het gewoon echt.
[..]

De aankopen renderen niet nee. Maar ik maak me nog drukker om wat we níét gekocht hebben. Te weten een fatsoenlijke middenvelder. Maar goed, ik twijfel sterk aan het vermogen van PSV om een fatsoenlijke speler aan te trekken dus misschien is het maar goed dat de beurs verder dicht is gebleven.
vandaag de hele wedstrijd gezien, AZ was 11 tegen 11 al gewoon beter, is ook niet zo vreemd als je zoveel belangrijke spelers mist maar het viel me niet mee wat PSV liet zien, als makke schapen naar de slachtbank en dat zelfs met geparkeerde bus.
  Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 22:18:27 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189659238
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

vandaag de hele wedstrijd gezien, AZ was 11 tegen 11 al gewoon beter, is ook niet zo vreemd als je zoveel belangrijke spelers mist maar het viel me niet mee wat PSV liet zien, als makke schapen naar de slachtbank en dat zelfs met geparkeerde bus.
AZ was de eerste 10 minuten beter, daarna was het wel vergelijkbaar tot de rode kaart, die viel eigenlijk toen PSV net wat beter begon te ballen.

Daarna een ongelijke strijd, tot de 0-1 leek het allemaal wel aardig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189659267
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat Mark met de mogelijkheden tot zulke spelers en bijbehorend salarisplafond ook iets makkelijker zijn team richting kan geven :D
Met het budget wat PSV heeft mag je toch echt wel meer verwachten dan wat PSV nu op de mat legt. En spelers op de juiste positie opstellen heeft niets met budgetaire redenen te maken maar met koppigheid.
pi_189659292
quote:

[..]

Nou, dat dus. Thuis, in een zeer belangrijke wedstrijd. Het is gewoon tyfusslecht. Zelden zo slecht gezien. Dat kan je niet enkel afdoen met 'jamaarrodekaart jamaarmistenveelmensen'.
pi_189659450
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Met het budget wat PSV heeft mag je toch echt wel meer verwachten dan wat PSV nu op de mat legt. En spelers op de juiste positie opstellen heeft niets met budgetaire redenen te maken maar met koppigheid.
En je mag verwachten dat het geld wat uitgegeven wordt grotendeels goed besteed blijkt. Daar ligt al jaren een groot probleem. Het is enigszins gemaskeerd omdat er uit de jeugdopleiding het eea aan heeft kunnen haken maar ga het maar eens op een rijtje zetten wat er duur gehaald is wat daarvan überhaupt vaste basisspeler is geworden.
pi_189659534
quote:

[..]

Als AZ 5 spelers mist wordt het ook snel minder hoor.
pi_189659554
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:19 schreef Moustachio het volgende:

[..]

DE TEAM MOET GEHOORZAMEN EN BUIGEN AAN HET SYSTEEM VAN DE MANAGER :(
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:34:36 #192
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189659578
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar laten we niet vergeten dat de drie spelers die die 5 spelers als vervangen samen zo'n 30 miljoen gekost hebben. Dat is praktisch drie keer de aankoopwaarde van de basiself van AZ, als het niet meer is.
AZ
ALKMAAR
pi_189659584
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit was niet 'minder', dit was hemeltergend slecht.
pi_189659633
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En je mag verwachten dat het geld wat uitgegeven wordt grotendeels goed besteed blijkt. Daar ligt al jaren een groot probleem. Het is enigszins gemaskeerd omdat er uit de jeugdopleiding het eea aan heeft kunnen haken maar ga het maar eens op een rijtje zetten wat er duur gehaald is wat daarvan überhaupt vaste basisspeler is geworden.
Ook dat ja. Het begint een beetje op Feyenoord beleid te lijken. Veelal miskopen en weinig creativiteit in de scouting. Bruma, Doan enz ik vind het allemaal niets bijzonders. Ik had van Bruma ook niet al te hoge verwachtingen gezien zijn statistieken in het buitenland en dat hij overal mislukt is.

En dan nog Romero een enorme miskoop a 10 miljoen volgens mij, Maher transfervrij weg a 8 miljoen. Veel ruimte voor verbetering allemaal. Dat doen ze bij Ajax stukken beter.
pi_189659682
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het maakt het makkelijker inderdaad, maar het is ook weer niet zo dat een coach met goede/dure spelers automatisch een goed elftal neerzet. Dat is afgelopen jaren ook vaak genoeg gebleken..
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:41:51 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189659710
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ook dat ja. Het begint een beetje op Feyenoord beleid te lijken. Veelal miskopen en weinig creativiteit in de scouting. Bruma, Doan enz ik vind het allemaal niets bijzonders. Ik had van Bruma ook niet al te hoge verwachtingen gezien zijn statistieken in het buitenland en dat hij overal mislukt is.

En dan nog Romero een enorme miskoop a 10 miljoen volgens mij, Maher transfervrij weg a 8 miljoen. Veel ruimte voor verbetering allemaal. Dat doen ze bij Ajax stukken beter.
Ajax heeft toch ook een hoop miskopen gedaan de laatste jaren.
Oh.
pi_189659759
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:33 schreef Longcat. het volgende:

[..]

DE TEAM MOET GEHOORZAMEN EN BUIGEN AAN HET SYSTEEM VAN DE MANAGER :(
De team.
.
  Redactie Sport zondag 27 oktober 2019 @ 22:45:40 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189659781
Doan gaat nog wel komen denk ik, dat zie ik nog wel. Thomas vind ik ook een prima speler. Dat waren de enige 2 die af en toe nog uit de verf kwamen, al liep Doan nooit mee met Wijndal wat problemen opleverde..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189659847
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:36 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Pereiro, Luckassen, Guti. Guti krijgt dan nog wel speeltijd maar lijkt in de hiërarchie onder Hendrix te zijn gekomen ( :') ). Is ook geen vaste basisklant. Baumpie en Dumfries, dat zijn de enige twee dure aankopen die wel min of meer gegarandeerd in de basis staan en ook op die twee valt wel het een en ander aan te merken.

Van wat er goedkoop en transfervrij gehaald wordt zit er ook nooit eens iets lekkers tussen. Zo ook dit seizoen. Ibi nog geen minuut gespeeld (niet onverwacht maar dat maakt het niet minder treurig), Thomas ook nog niks fatsoenlijks van gezien (die gunnen we nog wat tijd maar hoopgevend is het tot nu toe niet bepaald), drie goedkope linksbacks lijken minder te zijn dan een onervaren middenvelder. Hebben we nog Mitroglou die fantastisch begon maar om onduidelijke redenen pas opgesteld gaat worden als er nog maar 11 spelers over zijn in de selectie.

Zo alles op een rijtje kan je dus wel zeggen dat er iets mis gaat met het aantrekken van spelers.
pi_189659885
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax heeft toch ook een hoop miskopen gedaan de laatste jaren.
Magellan, Sinkgraven, Marin, Alvarez, Labyad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')