abonnement Unibet Coolblue
pi_189661262
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
PSV gaat gewoon meedoen om de titel hoor. Ajax gaat ook nog wel punten verspelen. Niks aan het handje.
Ouwe reus WKtje -17 is bezig NOS.nl
pi_189661267
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vooral dat laatste is gewoon lachwekkend ja. Je kunt er nog een gokje mee wagen (zoals Feyenoord met Van Persie) dat je hem nog enigszins fit krijgt maar je weet dat het sowieso maanden gaat duren. Plus Afellay heeft totaal de persoonlijkheid niet voor een aanvoerder, dat is echt dramatisch ingeschat door Van Bommel.
Zo gek vind ik het nog niet bedacht eigenlijk. Als je kijkt naar de diversiteit in de voorhoede, dat zijn toch allemaal Nederlandse jonge jongens met een andere roots. Dan lijkt het me best logisch als je er een 30-jarige met vergelijkbare roots achter zet die toch een andere invloed op die jongens heeft dan laat in eens wat geks noemen een Stijn Schaars.
  maandag 28 oktober 2019 @ 00:36:39 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189661287
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

noem het maar logisch, ik meen dat Bruma vroeg in orde was en Baumgartl vrij laat, dan heb je de prioriteiten verkeerd als je al sinds de kerst weet dat je laatste man weg gaat.
Nja we hebben Overmars ook jaren zien klungelen met de prioriteit op de verkeerde plekken (heeft hij nog steeds wel eens), dus het is vaak ook maar net wat beschikbaar is en wat je snel rond kan maken. En rondom Bruma waren ze bang dat hij anders weggekaapt zou worden door een andere club dus moesten ze wel snel handelen.
Oh.
pi_189661322
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Zo gek vind ik het nog niet bedacht eigenlijk. Als je kijkt naar de diversiteit in de voorhoede, dat zijn toch allemaal Nederlandse jonge jongens met een andere roots. Dan lijkt het me best logisch als je er een 30-jarige met vergelijkbare roots achter zet die toch een andere invloed op die jongens heeft dan laat in eens wat geks noemen een Stijn Schaars.
Jezus, als je daar je aankoopbeleid op baseert kan je beter ophouden :') . Ibi is trouwens al 33. Als hij nog maar net 30 was geweest had ik nog marginaal meer hoop gehad dat hij nog iets van een niveau zou kunnen halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661469
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jezus, als je daar je aankoopbeleid op baseert kan je beter ophouden :') . Ibi is trouwens al 33. Als hij nog maar net 30 was geweest had ik nog marginaal meer hoop gehad dat hij nog iets van een niveau zou kunnen halen.
Ben blij dat jij geen TD bent, goddomme zeg.
pi_189661503
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ben blij dat jij geen TD bent, goddomme zeg.
Maar jij vindt het aantrekken van Ibi dus een succes omdat hij een goede invloed op Ihattaren zou moeten hebben? Of hoe moeten we dat zien?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661518
quote:
5s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar jij vindt het aantrekken van Ibi dus een succes omdat hij een goede invloed op Ihattaren zou moeten hebben? Of hoe moeten we dat zien?
Als je de kans krijgt om een ervaren speler binnen te halen zou ik dat zeker niet nalaten, nee. Of het een succes is kan niemand beoordelen maar als hij een negatieve invloed op de groep zou hebben zouden ze ook geen contract aanbieden of wel?
pi_189661523
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Als je de kans krijgt om een ervaren speler binnen te halen zou ik dat zeker niet nalaten, nee. Of het een succes is kan niemand beoordelen maar als hij een negatieve invloed op de groep zou hebben zouden ze ook geen contract aanbieden of wel?
Het gaat mij meer om het niveau van de betreffende ervaren speler. Dat is gezien zijn voorgeschiedenis uiterst twijfelachtig. En niveau moet wmb altijd leidend zijn. Je gaat geen spelers erbij halen puur omdat ze zo'n leuke kerels zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661534
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om het niveau van de betreffende ervaren speler. Dat is gezien zijn voorgeschiedenis uiterst twijfelachtig. En niveau moet wmb altijd leidend zijn. Je gaat geen spelers erbij halen puur omdat ze zo'n leuke kerels zijn.
Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.
pi_189661541
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.
Op basis van wat? Van zijn spel van 5 jaar geleden? En hij is fit genoeg om op de bank te zitten maar hij mag niet eens invallen, ook niet als de nood aan de man is zoals de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me toch een niveau-kwestie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661544
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op basis van wat? Van zijn spel van 5 jaar geleden? En hij is fit genoeg om op de bank te zitten maar hij mag niet eens invallen, ook niet als de nood aan de man is zoals de afgelopen 3 wedstrijden. Lijkt me toch een niveau-kwestie.
Heeft MvB dat zo gezegd?
pi_189661549
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Heeft MvB dat zo gezegd?
Wat gezegd? Hij zit op de bank, dan mag ik aannemen dat je fit genoeg bent voor een invalbeurt hè :D Of zit ie daar ook voor de sfeer? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661561
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat gezegd? Hij zit op de bank, dan mag ik aannemen dat je fit genoeg bent voor een invalbeurt hè :D Of zit ie daar ook voor de sfeer? :')
Heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten. Als je ziet welke wedstrijden dan kan ik me goed voorstellen dat MvB geen risico wou nemen.
pi_189661564
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten. Als je ziet welke wedstrijden dan kan ik me goed voorstellen dat MvB geen risico wou nemen.
Dus nu hebben we een speler die fit genoeg is om op de bank te zitten maar niet fit genoeg is om in te vallen?

Kom op joh. Als hij de pannen van het dak zou spelen op de training dan speelde hij gewoon hoor. Wat heb je aan een speler die je nooit kan laten spelen?

Wat voor wedstrijden moet hij dan invallen? Die waar je al met 4-0 voorstaat?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661573
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus nu hebben we een speler die fit genoeg is om op de bank te zitten maar niet fit genoeg is om in te vallen?

Kom op joh. Als hij de pannen van het dak zou spelen op de training dan speelde hij gewoon hoor. Wat heb je aan een speler die je nooit kan laten spelen?

Wat voor wedstrijden moet hij dan invallen? Die waar je al met 4-0 voorstaat?
Gast, je hebt toch 22 spelers nodig? Afellay heeft buiten salaris ¤0 gekost. Je kunt ze moeilijk alle 22 gelijk opstellen. Afellay is nooit “gehaald” voor de basis maar voor de breedte. Van Bommel zal zijn redenen wel hebben om hem niet in te brengen. Daarnaast gaat Afellay ook geen euro meer opleveren en snap ik het heel goed dat van Bommel de wissels gunt aan de talentvolle spelers die nog waarde vertegenwoordigen. Maar jij snapt heus wel dat 20 snotneuzen geen elftal maakt en dat ervaring in een groep essentieel is. Daarvoor hoeven ze echt niet alleen in het veld te staan.
pi_189661596
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Gast, je hebt toch 22 spelers nodig? Afellay heeft buiten salaris ¤0 gekost. Je kunt ze moeilijk alle 22 gelijk opstellen. Afellay is nooit “gehaald” voor de basis maar voor de breedte. Van Bommel zal zijn redenen wel hebben om hem niet in te brengen. Daarnaast gaat Afellay ook geen euro meer opleveren en snap ik het heel goed dat van Bommel de wissels gunt aan de talentvolle spelers die nog waarde vertegenwoordigen. Maar jij snapt heus wel dat 20 snotneuzen geen elftal maakt en dat ervaring in een groep essentieel is. Daarvoor hoeven ze echt niet alleen in het veld te staan.
Ok duidelijk, jij vindt dat je spelers mag halen puur voor in de groep. Ik denk daar anders over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189661642
Conclusie is dus dat Afellay nooit zal spelen en je daar een miljoen euro salaris plus tekengeld voor neer hebt gelegd. Plus alle kosten voor zijn extra begeleiding om weer terug op niveau te komen. Ja dat is echt goed logisch beleid. Kun je beter een 4e linksback als bankzitter voor halen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189661663
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 02:38 schreef Scarface88 het volgende:
Conclusie is dus dat Afellay nooit zal spelen en je daar een miljoen euro salaris plus tekengeld voor neer hebt gelegd. Plus alle kosten voor zijn extra begeleiding om weer terug op niveau te komen. Ja dat is echt goed logisch beleid. Kun je beter een 4e linksback als bankzitter voor halen.
Welke ander 30+er hadden we er in juni nog bij zitten?
pi_189661716
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 02:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Welke ander 30+er hadden we er in juni nog bij zitten?
Leeftijd maakt niet uit. Afellay is een enorme rotte appel in de groep en voegt niks toe. Ventje die alleen maar aan zichzelf denkt en bij elke club waar hij onder contract stond werd uitgekotst. Als je iemand haalt voor de "ervaring en sfeer" in de kleedkamer is het iedereen behalve Afellay.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189662035
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 03:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Leeftijd maakt niet uit. Afellay is een enorme rotte appel in de groep en voegt niks toe. Ventje die alleen maar aan zichzelf denkt en bij elke club waar hij onder contract stond werd uitgekotst. Als je iemand haalt voor de "ervaring en sfeer" in de kleedkamer is het iedereen behalve Afellay.
Beetje zoals jij je op het wereld wijde web gedraagt?
pi_189662040
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 01:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik schat hem hoger in dan Rosario. Dat hij niet fit is staat daar buiten.
Op basis van jouw champions league herinneringen?! Want anders is er niets waar je je op
kan baseren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189662044
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 05:06 schreef RipCity het volgende:

[..]

Op basis van jouw champions league herinneringen?! Want anders is er niets waar je je op
kan baseren.
Ervaring.
pi_189662048
Afijn, dat was de discussie overigens niet. Ik kan me in ieder geval wél voorstellen waarom Afellay een contract is aangeboden.
pi_189662158
Dat AZ speelt toch wel lekker.

Hebben ook een middenveld om u tegen te zeggen. Koopmeinders, Midsjo, dat zijn wel mannetjesputters.

Enfin, we hebben voetballes gehad, en ik hoop dat ze er iets van hebben opgestoken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189662229
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar laten we niet vergeten dat de drie spelers die die 5 spelers als vervangen samen zo'n 30 miljoen gekost hebben. Dat is praktisch drie keer de aankoopwaarde van de basiself van AZ, als het niet meer is.
Dat zegt met niet zoveel, dat is enkel en alleen de gekte van deze tijd. AZ heeft daar gewoon goede jeugdspelers staan, die kunnen net zo goed zijn als een willekeurige aankoop.

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit was niet 'minder', dit was hemeltergend slecht.
Alleen Ajax heeft qua breedte de selectie om 5 basisspelers enigszins op te vangen. Elke andere ED club wordt 50% minder wanneer ze het halve team missen, laat staan als je dan ook nog met 10 man komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')