Sluit in winterstop aan bij de groep zei rikkemans laatstquote:
Maar met deze opstelling (die gedoemd is te falen) zul je je wissels hard nodig hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ook. Een speler hoeft niet de volle 90 minuten te maken. Daar zijn wissels voor uitgevonden.
Blijkbaar krijgen journalisten in Nederland geen fatsoenlijk antwoord van Bommel of vragen nooit eens ergens naar. Zelfde met unnerstal- niemand die eens probeert te vragen waarom die 3de keeper is of wat daarmee aan de hand is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je er pas iets zinnigs over kunt zeggen als je wat meer informatie hebt. Misschien is die jongen conditioneel gezien gewoon nog niet ver genoeg voor 90 minuten.
Niet opgelet? Unnerstall was geblesseerd aan het begin van dit seizoen en daarom is Ruiter 2e keeper geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfde met unnerstal- niemand die eens probeert te vragen waarom die 3de keeper is of wat daarmee aan de hand is.
Als hij echt 1 van de beste zou zijn, dan zou hij niet bij PSV spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef Moustachio het volgende:
Heb je een van de beste spitsen van Europa en gebruik je m nietMark
![]()
![]()
Als de eerste 10 minuten een afspiegeling is van het resterende dan geloof ik niet dat we heel lang hoeven wachten op onze Griekse Verlosserquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef Moustachio het volgende:
Heb je een van de beste spitsen van Europa en gebruik je m nietMark
![]()
![]()
Was geblesseerd ja. Verhoudingen verschuiven normaliter als blessures voorbij zijn. Van spelen hele seizoen en potentiële vervanger matige zoet naar rest vh seizoen op de bank. Ruiter is op z’n best 4de keeper materiaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:37 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet opgelet? Unnerstall was geblesseerd aan het begin van dit seizoen en daarom is Ruiter 2e keeper geworden.
Denk je dat? MvB kennende gewoon pas in de 80e minuut wisselen, niks mis mee man.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als de eerste 10 minuten een afspiegeling is van het resterende dan geloof ik niet dat we heel lang hoeven wachten op onze Griekse Verlosser
Wat jij er van vindt maakt niks uit. Het is in ieder geval gevraagd en MvB heeft daar duidelijk antwoord op gegeven. Dat kun je natuurlijk gemist hebben maar het heeft ook geen zin om er op door te gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was geblesseerd ja. Verhoudingen verschuiven normaliter als blessures voorbij zijn. Van spelen hele seizoen en potentiële vervanger matige zoet naar rest vh seizoen op de bank. Ruiter is op z’n best 4de keeper materiaal.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Flikker toch op, dit slaat nergens op. Hij glijdt een stukje door...
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:54 schreef TehRocks het volgende:
Flikker toch op, dit slaat nergens op. Hij glijdt een stukje door...
Op basis van wat hij in het begin liet zien had ik toch wat meer krediet verwacht. Ik snap dat experimenteren van van Bommel niet. Zal net als tegen LASK wel weer rond de 85e minuut invallen ben ik bang.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij echt 1 van de beste zou zijn, dan zou hij niet bij PSV spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |