abonnement Unibet Coolblue
pi_189636149
Hi allemaal! Ik ben nieuw hier! Normaal zit ik nooit op forums, maar ik ben even radeloos en ben benieuwd naar jullie meningen.

Deel 1:
Ongeveer 1,5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een vriend. Hij is 32 jaar en ik 28. Hij is niet mijn type, maar we spraken af en zagen elkaar steeds vaker. Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen. Hier heb ik erg veel spijt van. Begin dit jaar heb ik gevoelens gekregen voor hem en probeerde ik serieus te zijn en alleen voor hem te gaan. Ik vond hem steeds leuker en leuker! Ik ben eigenlijk nog nooit zo lang samen geweest met een man. Al was het nooit officieel geweest....In de tussen tijd had ik nog steeds contact met andere mannen, maar geen seksuele contacten meer. Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon.

Ik bleef 2 keer per week bij hem slapen en we deden veel dingen samen. Nu ben ik 4 maanden zwanger. Een maand geleden hebben wij erge ruzie gehad, omdat hij gesprekken had gelezen van mij en andere mannen. Na het lezen van de gesprekken wilde hij niets meer met mij te maken hebben. Hij wilde graag dat ik een DNA test deed, dit heb ik gedaan. Natuurlijk wist ik dat hij de vader is. Ik heb namelijk met niemand anders het bed gedeeld. Uitslag: Hij is 99,8 procent de vader van het kind. En nu? Hij wilt niet meer samen....En ik sta nu al 4 maanden er alleen voor. Ik eet slecht, ik kan me niet concentreren op werk, ik heb veel huilbuien en mijn hoofd draait hele dag toeren van het nadenken 'hoe later?' Hij heeft helemaal geen vertrouwen in mij, doordat ik ondertussen veel afsprak met andere mannen.

In de tussentijd heb ik termijnecho's gehad. Hij is nul keer meegeweest. Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen. Het was best awkward tijdens het afspreken. Ik heb het gevoel dat alles vanuit mijn kant komt en dat hij totaal niets boeit. Hij wilt mij en het kind niet. Dit heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt. Echter kan ik het nog steeds niet accepteren. Denk ik nu alleen aan mezelf? Ben ik selfish? Overdrijft hij? Is hij echt een idi**t? Ik weet het even niet meer.

In het verleden heb ik veel meegemaakt thuis. Na het overlijden van mijn moeder leed ik aan een angststoornis en werd ik thuis mishandeld door mijn vader. Ik ben van mezelf erg teruggetrokken en heb bijna geen vrienden, op enkele vriendinnen na. De afgelopen maanden heb ik me rot gewerkt, om zo een beetje afleiding te zoeken. Maar door alles heb ik heel erge moeite om alleen te zijn. Dit alles maakt het voor mij ook 100x zwaarder. Door deze situatie zie ik het soms echt niet zitten, maar wanneer ik de babykicks voel, voel ik me weer sterk en weet ik dat ik gewoon door moet gaan.

Nu heb ik wel contact met hem via WhatsApp. En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?

[ Bericht 52% gewijzigd door CoolGuy op 26-10-2019 23:03:33 (OP terug gezet) ]
pi_189636285
Hoezo denken vrouwen dat ze kunnen liegen en bedriegen, en dat het daarna de schuld van de man is, dat hij ervoor kiest zo'n wijf niet meer te vertrouwen??? Waar pikken ze dat op?????
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:59:09 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189636430
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:
Hi allemaal! Ik ben nieuw hier! Normaal zit ik nooit op forums, maar ik ben even radeloos en ben benieuwd naar jullie meningen.

Deel 1:
Ongeveer 1,5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een vriend. Hij is 32 jaar en ik 28. Hij is niet mijn type, maar we spraken af en zagen elkaar steeds vaker. Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen. Hier heb ik erg veel spijt van. Begin dit jaar heb ik gevoelens gekregen voor hem en probeerde ik serieus te zijn en alleen voor hem te gaan. Ik vond hem steeds leuker en leuker! Ik ben eigenlijk nog nooit zo lang samen geweest met een man. Al was het nooit officieel geweest....In de tussen tijd had ik nog steeds contact met andere mannen, maar geen seksuele contacten meer. Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon.

Ik bleef 2 keer per week bij hem slapen en we deden veel dingen samen. Nu ben ik 4 maanden zwanger. Een maand geleden hebben wij erge ruzie gehad, omdat hij gesprekken had gelezen van mij en andere mannen. Na het lezen van de gesprekken wilde hij niets meer met mij te maken hebben. Hij wilde graag dat ik een DNA test deed, dit heb ik gedaan. Natuurlijk wist ik dat hij de vader is. Ik heb namelijk met niemand anders het bed gedeeld. Uitslag: Hij is 99,8 procent de vader van het kind. En nu? Hij wilt niet meer samen....En ik sta nu al 4 maanden er alleen voor. Ik eet slecht, ik kan me niet concentreren op werk, ik heb veel huilbuien en mijn hoofd draait hele dag toeren van het nadenken 'hoe later?' Hij heeft helemaal geen vertrouwen in mij, doordat ik ondertussen veel afsprak met andere mannen.

In de tussentijd heb ik termijnecho's gehad. Hij is nul keer meegeweest. Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen. Het was best awkward tijdens het afspreken. Ik heb het gevoel dat alles vanuit mijn kant komt en dat hij totaal niets boeit. Hij wilt mij en het kind niet. Dit heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt. Echter kan ik het nog steeds niet accepteren. Denk ik nu alleen aan mezelf? Ben ik selfish? Overdrijft hij? Is hij echt een idi**t? Ik weet het even niet meer.

In het verleden heb ik veel meegemaakt thuis. Na het overlijden van mijn moeder leed ik aan een angststoornis en werd ik thuis mishandeld door mijn vader. Ik ben van mezelf erg teruggetrokken en heb bijna geen vrienden, op enkele vriendinnen na. De afgelopen maanden heb ik me rot gewerkt, om zo een beetje afleiding te zoeken. Maar door alles heb ik heel erge moeite om alleen te zijn. Dit alles maakt het voor mij ook 100x zwaarder. Door deze situatie zie ik het soms echt niet zitten, maar wanneer ik de babykicks voel, voel ik me weer sterk en weet ik dat ik gewoon door moet gaan.

Nu heb ik wel contact met hem via WhatsApp. En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?
Zaterdagavondpaniektopic ....
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:01:10 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189636488
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:
Hi allemaal! Ik ben nieuw hier! Normaal zit ik nooit op forums, maar ik ben even radeloos en ben benieuwd naar jullie meningen.

Deel 1:
Ongeveer 1,5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een vriend. Hij is 32 jaar en ik 28. Hij is niet mijn type, maar we spraken af en zagen elkaar steeds vaker. Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen. Hier heb ik erg veel spijt van. Begin dit jaar heb ik gevoelens gekregen voor hem en probeerde ik serieus te zijn en alleen voor hem te gaan. Ik vond hem steeds leuker en leuker! Ik ben eigenlijk nog nooit zo lang samen geweest met een man. Al was het nooit officieel geweest....In de tussen tijd had ik nog steeds contact met andere mannen, maar geen seksuele contacten meer. Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon.

Ik bleef 2 keer per week bij hem slapen en we deden veel dingen samen. Nu ben ik 4 maanden zwanger. Een maand geleden hebben wij erge ruzie gehad, omdat hij gesprekken had gelezen van mij en andere mannen. Na het lezen van de gesprekken wilde hij niets meer met mij te maken hebben. Hij wilde graag dat ik een DNA test deed, dit heb ik gedaan. Natuurlijk wist ik dat hij de vader is. Ik heb namelijk met niemand anders het bed gedeeld. Uitslag: Hij is 99,8 procent de vader van het kind. En nu? Hij wilt niet meer samen....En ik sta nu al 4 maanden er alleen voor. Ik eet slecht, ik kan me niet concentreren op werk, ik heb veel huilbuien en mijn hoofd draait hele dag toeren van het nadenken 'hoe later?' Hij heeft helemaal geen vertrouwen in mij, doordat ik ondertussen veel afsprak met andere mannen.

In de tussentijd heb ik termijnecho's gehad. Hij is nul keer meegeweest. Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen. Het was best awkward tijdens het afspreken. Ik heb het gevoel dat alles vanuit mijn kant komt en dat hij totaal niets boeit. Hij wilt mij en het kind niet. Dit heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt. Echter kan ik het nog steeds niet accepteren. Denk ik nu alleen aan mezelf? Ben ik selfish? Overdrijft hij? Is hij echt een idi**t? Ik weet het even niet meer.

In het verleden heb ik veel meegemaakt thuis. Na het overlijden van mijn moeder leed ik aan een angststoornis en werd ik thuis mishandeld door mijn vader. Ik ben van mezelf erg teruggetrokken en heb bijna geen vrienden, op enkele vriendinnen na. De afgelopen maanden heb ik me rot gewerkt, om zo een beetje afleiding te zoeken. Maar door alles heb ik heel erge moeite om alleen te zijn. Dit alles maakt het voor mij ook 100x zwaarder. Door deze situatie zie ik het soms echt niet zitten, maar wanneer ik de babykicks voel, voel ik me weer sterk en weet ik dat ik gewoon door moet gaan.

Nu heb ik wel contact met hem via WhatsApp. En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?
Even de OP quoten omdat ik denk dat dat een goed idee is.

Dus je loog tegen hem, niet 1x maar heel vaak, je vond hem niet eens echt leuk maar deed wel je benen wijd, en vindt het nu raar dat ie, nu ie daar achter gekomen is, niks meer met je van doen wil hebben?

Toegegeven dat hij er voor het kind zou moeten zijn, immers, hij had er ook geen problemen mee om je dicht te kitten. Dat jij dat kind vervolgens wil gebruiken voor emotionele chantage is natuurlijk treurig.

Daarna gooi je nog even wat 'moeilijke jeugd' in de weegschaal wat niets met het verhaal van doem heeft anders dan gewicht leveren aan je 'ik ben eigenlijk vooral maar een arm onschuldig meisje' en dan verwacht je dat dat alles samen compenseert voor het feot dat je totaal niet serieus was met hem maar dan ben je zwanger en dan ineens heb JIJ het moeilijk en dan is hij wel goed? Waarom klop je nu dan niet aan bij al die andere mannen?

Nee, ik heb geen medelijden met je. Wel met de baby. Maar je zult moeten accepteren dat acties consequenties hebben, en jij bent daar nu op een vervelende manier achter gekomen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_189636508
Tsja je hebt het toch wel echt aan jezelf te danken..

quote:
En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?
Je bent gewoon te laat. Hij is klaar met je.
pi_189636581
Je hebt hem ruim een half jaar besodemieterd en vindt het nu gek dat hij geen zin meer in je heeft? Sta je erbij stil dat je hem mogelijk ontzettend geraakt hebt met je gedrag, en hij nu ook nog eens te dealen heeft met dat hij voor de rest van zijn leven een ongevraagde connectie met je zal hebben?

Je verleden heeft er weinig mee te maken, al zou ik je wel aanraden on hulp te zoeken voor je moeite om alleen te zijn.
pi_189636589
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Even de OP quoten omdat ik denk dat dat een goed idee is.

Dus je loog tegen hem, niet 1x maar heel vaak, je vond hem niet eens echt leuk maar deed wel je benen wijd, en vindt het nu raar dat ie, nu ie daar achter gekomen is, niks meer met je van doen wil hebben?

Toegegeven dat hij er voor het kind zou moeten zijn, immers, hij had er ook geen problemen mee om je dicht te kitten. Dat jij dat kind vervolgens wil gebruiken voor emotionele chantage is natuurlijk treurig.

Daarna gooi je nog even wat 'moeilijke jeugd' in de weegschaal wat niets met het verhaal van doem heeft anders dan gewicht leveren aan je 'ik ben eigenlijk vooral maar een arm onschuldig meisje' en dan verwacht je dat dat alles samen compenseert voor het feot dat je totaal niet serieus was met hem maar dan ben je zwanger en dan ineens heb JIJ het moeilijk en dan is hij wel goed? Waarom klop je nu dan niet aan bij al die andere mannen?

Nee, ik heb geen medelijden met je. Wel met de baby. Maar je zult moeten accepteren dat acties consequenties hebben, en jij bent daar nu op een vervelende manier achter gekomen.
Of het een serieus topic is of niet;

ZO. DIT.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_189636642
En daarom moeten we onze dochters beter opvoeden.
pi_189636692
Dus, samenvattend: hij moet jouw vreemdgaan gewoon maar pikken? Jij nam hem niet serieus, en nu moet hij jou wel serieus nemen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189636723
voortaan gewoon rubbertjes gebruiken.. had je dit gezeik vrijwel zeker niet gehad.
nooit er maar vanuitgaan dat een man wel bij je blijft omdat je zwanger bent, ookal ben je aan het liegen geweest :X

tot een redelijke verstandhouding zou ik wel proberen te komen voor het kind..
het kind zou niet de dupe moeten worden van de fouten van jullie..

[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 26-10-2019 22:20:38 ]
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:11:49 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:14:33 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189636805
Je kan altijd proberen om hem terug te winnen. Het is natuurlijk je eigen schuld, maar je hoeft niet perse op te geven.

Wie weet, kan je zijn vertrouwen terugwinnen en ook zijn liefde. Ik zou het proberen als ik jou was, ook voor het kind.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189636981
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:11 schreef maily het volgende:
Is het wel écht van hem?
Volgens de vaderschapstest wel..
pi_189637014
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:

En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat?
Zonder vertrouwen is er geen liefde mogelijk,

En heb je ooit hem recht in zijn gezicht gezegd dat het je spijt?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_189637026
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Zonder vertrouwen is er geen liefde mogelijk,

En heb je ooit hem recht in zijn gezicht gezegd dat het je spijt?
Ja! Zo vaak gezegd en met oprecht dat het me spijt.
pi_189637035
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:11 schreef maily het volgende:
Is het wel écht van hem?
Ja! DNA test gedaan via het ziekenhuis
pi_189637045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:11 schreef mschol het volgende:
voortaan gewoon rubbertjes gebruiken.. had je dit gezeik vrijwel zeker niet gehad.
nooit er maar vanuitgaan dat een man wel bij je blijft omdat je zwanger bent, ookal ben je aan het liegen geweest :X

tot een redelijke verstandhouding zou ik wel proberen te komen voor het kind..
het kind zou niet de dupe moeten worden van de fouten van jullie..
Ik had hem verteld dat ik zou stoppen met de pil....
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:27:26 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189637057
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Ik had hem verteld dat ik zou stoppen met de pil....
Ben je expres zwanger geworden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189637079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Rainbow1988 het volgende:

Ik had hem verteld dat ik zou stoppen met de pil....
Okeej... Hij wist dat je gestopt was, of zou je nog gaan stoppen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_189637095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Okeej... Hij wist dat je gestopt was, of zou je nog gaan stoppen?
Nee, hij wist het. Maar hij zei dat hij er niet goed bij na heeft gedacht...
pi_189637099
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Ik had hem verteld dat ik zou stoppen met de pil....
Je bent bewust zwanger van hem geworden?
pi_189637123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Nee, hij wist het. Maar hij zei dat hij er niet goed bij na heeft gedacht...
Mag ik vragen hoe je erbij kwam om te stoppen met de pil? Waarom het je een goed idee leek om zwanger te worden terwijl jullie niet eens officieel een relatie hadden?
pi_189637128
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:29 schreef Rainbow1988 het volgende:

Nee, hij wist het. Maar hij zei dat hij er niet goed bij na heeft gedacht...
Waar heeft hij niet goed over nagedacht?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:34:45 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189637202
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Ja! DNA test gedaan via het ziekenhuis
Wat kost dat nou?
The love you take is equal to the love you make.
pi_189637344
Eh, tsja ... Je er bij neer leggen dat een romantische relatie met hem, het dus niet meer gaat worden. Hij geeft immers heel duidelijk aan compleet klaar met je te zijn. En als je ophoudt met op die manier aan hem te trekken / het proberen goed te maken / zijn vertrouwen terug te winnen, heb je denk ik de grootste kans dat hij bereid is om samen afspraken over jullie kind te maken (zonder dat een rechter hem daartoe moet dwingen en zulks).

En dan je aandacht richten op je zwangerschap en je kind. Je eigen situatie / positie verbeteren en zo.

Kortom .. 'Hij en jij' zijn over. Klaar. Gaat niet gebeuren. En hoe eerder je dat accepteert (en ook ophoudt met je huidige gedrag naar hem toe), des te groter de kans dat de 'hij en kind'-relatie nog wel te redden is. Maar dat zal wel een verandering in jouw gedrag vragen; dat je vanaf nu het belang van je kinds relatie met diens vader boven jouw eigen verlangens plaatst. En als hij dus aangeeft klaar met jou te zijn, dien je dat te respecteren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189637361
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat kost dat nou?
Heul veel
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:43:50 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189637385
Knip.

[ Bericht 98% gewijzigd door Lienekien op 26-10-2019 22:49:38 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_189637401
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, nu kan TS stoppen met googelen. :X
Ik zal het verwijderen :D (verwijder jij de quote ook ff)
pi_189637404
-

[ Bericht 91% gewijzigd door probeer op 27-10-2019 00:57:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:45:17 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637411
Volgens de TS is dit nog maar deel 1 ....

waar blijft deel 2? @Rainbow1988
pi_189637419
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:45 schreef maily het volgende:
Volgens de TS is dit nog maar deel 1 ....

waar blijft deel 2? @:Rainbow1988
Ben ook wel benieuwd ja :D
pi_189637435
@Rainbow1988 waarom leek het je nou een goed idee om te stoppen met de pil en zwanger van hem te worden?
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:47:17 #33
367000 roos94
pi_189637441
Mensen die dit soort verzonnen topics geloven :')

Oh ik heb een groot probleem en zit nooit op forums, maar laat ik eens een random forum googelen en dan op fok mijn verhaal neerplempen. Sounds legit.
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:48:00 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637451
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:47 schreef roos94 het volgende:
Mensen die dit soort verzonnen topics geloven :')

Oh ik heb een groot probleem en zit nooit op forums, maar laat ik eens een random forum googelen en dan op fok mijn verhaal neerplempen.
Ze is de eerste niet ... en vast ook niet de laatste ...
pi_189637461
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:47 schreef roos94 het volgende:
Mensen die dit soort verzonnen topics geloven :')

Oh ik heb een groot probleem en zit nooit op forums, maar laat ik eens een random forum googelen en dan op fok mijn verhaal neerplempen. Sounds legit.
mensen moeten/willen soms hun ei kwijt.. en dan kom je gauw op fora als fok uit..
pi_189637470
Ze staat ook op Viva :D
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:50:36 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637485
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
Ze staat ook op Viva :D
Je verwacht het niet ....
pi_189637502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:50 schreef maily het volgende:

[..]

Je verwacht het niet ....
Daar heeft ze helaas nog helemaal niet gereageerd.. }:| zo flauw..
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:53:39 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637540
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Daar heeft ze helaas nog helemaal niet gereageerd.. }:| zo flauw..
Waarom zou ze .... we zitten hier al op 40 reacties ... }:|
pi_189637704
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:53 schreef maily het volgende:

[..]

Waarom zou ze .... we zitten hier al op 40 reacties ... }:|
Hier reageert ze ook al niet meer.. en dat vind ik ook flauw }:|
pi_189637707
Hmmm, de OP quoten was een goed idee.
pi_189637723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Even de OP quoten omdat ik denk dat dat een goed idee is.

Dus je loog tegen hem, niet 1x maar heel vaak, je vond hem niet eens echt leuk maar deed wel je benen wijd, en vindt het nu raar dat ie, nu ie daar achter gekomen is, niks meer met je van doen wil hebben?

Toegegeven dat hij er voor het kind zou moeten zijn, immers, hij had er ook geen problemen mee om je dicht te kitten. Dat jij dat kind vervolgens wil gebruiken voor emotionele chantage is natuurlijk treurig.

Daarna gooi je nog even wat 'moeilijke jeugd' in de weegschaal wat niets met het verhaal van doem heeft anders dan gewicht leveren aan je 'ik ben eigenlijk vooral maar een arm onschuldig meisje' en dan verwacht je dat dat alles samen compenseert voor het feot dat je totaal niet serieus was met hem maar dan ben je zwanger en dan ineens heb JIJ het moeilijk en dan is hij wel goed? Waarom klop je nu dan niet aan bij al die andere mannen?

Nee, ik heb geen medelijden met je. Wel met de baby. Maar je zult moeten accepteren dat acties consequenties hebben, en jij bent daar nu op een vervelende manier achter gekomen.
Je had gelijk :D
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:00:43 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637734
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hmmm, de OP quoten was een goed idee.
Nja, als de TS de OP verwijdert zet een mod hem wel terug :D
pi_189637755
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:
Ik bleef 2 keer per week bij hem slapen en we deden veel dingen samen. Nu ben ik 4 maanden zwanger. Een maand geleden hebben wij erge ruzie gehad, omdat hij gesprekken had gelezen van mij en andere mannen. Na het lezen van de gesprekken wilde hij niets meer met mij te maken hebben. Hij wilde graag dat ik een DNA test deed, dit heb ik gedaan. Natuurlijk wist ik dat hij de vader is. Ik heb namelijk met niemand anders het bed gedeeld. Uitslag: Hij is 99,8 procent de vader van het kind. En nu? Hij wilt niet meer samen....En ik sta nu al 4 maanden er alleen voor. Ik eet slecht, ik kan me niet concentreren op werk, ik heb veel huilbuien en mijn hoofd draait hele dag toeren van het nadenken 'hoe later?' Hij heeft helemaal geen vertrouwen in mij, doordat ik ondertussen veel afsprak met andere mannen.
Wat toevallig dat hij je vier maanden geleden laat zitten en jij vier maanden zwanger bent. Wisten jullie het meteen van de zwangerschap of hoe ging dat?

quote:
In de tussentijd heb ik termijnecho's gehad. Hij is nul keer meegeweest. Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen. Het was best awkward tijdens het afspreken. Ik heb het gevoel dat alles vanuit mijn kant komt en dat hij totaal niets boeit. Hij wilt mij en het kind niet. Dit heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt. Echter kan ik het nog steeds niet accepteren. Denk ik nu alleen aan mezelf? Ben ik selfish? Overdrijft hij? Is hij echt een idi**t? Ik weet het even niet meer.
Wat zou hij goed moeten maken dan? En wat heb jij aan hem laten zien om zijn vertrouwen weer een beetje terug te winnen?

quote:
In het verleden heb ik veel meegemaakt thuis. Na het overlijden van mijn moeder leed ik aan een angststoornis en werd ik thuis mishandeld door mijn vader. Ik ben van mezelf erg teruggetrokken en heb bijna geen vrienden, op enkele vriendinnen na. De afgelopen maanden heb ik me rot gewerkt, om zo een beetje afleiding te zoeken. Maar door alles heb ik heel erge moeite om alleen te zijn. Dit alles maakt het voor mij ook 100x zwaarder. Door deze situatie zie ik het soms echt niet zitten, maar wanneer ik de babykicks voel, voel ik me weer sterk en weet ik dat ik gewoon door moet gaan.
Tenzij je je kind wil gaan gebruiken ter vervanging van je eenzaamheid is er nog een interessant woord met een T. Naast Tinder zou je Therapie kunnen overwegen. Om je verleden beter te leren verwerken en echt volwassen te worden.

quote:
Nu heb ik wel contact met hem via WhatsApp. En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?
Dat laat je nogal laat, beperkt en opportunistisch zien, dus de kans is groot dat je vooral in de vlek aan het wrijven bent en hem alleen maar meer laat zien waarom je geen betrouwbaar relatiemateriaal bent voorlopig.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:01:37 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189637758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je had gelijk :D
Ja, noem het een voorgevoel ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:02:28 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189637781
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, noem het een voorgevoel ;)
Ik noem het een slotje :@
pi_189637838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, noem het een voorgevoel ;)
Haha ja precies
pi_189637846
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:02 schreef maily het volgende:

[..]

Ik noem het een slotje :@
Hoezo nou? Straks besluit ze toch nog om te reageren.. en ik heb zin in vermaak :D
pi_189637907
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:47 schreef roos94 het volgende:
Mensen die dit soort verzonnen topics geloven :')

Oh ik heb een groot probleem en zit nooit op forums, maar laat ik eens een random forum googelen en dan op fok mijn verhaal neerplempen. Sounds legit.
Beter als een debby downer komen galbakken ja, dat houdt fora vast ook levend
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:13:40 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189638040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo nou? Straks besluit ze toch nog om te reageren.. en ik heb zin in vermaak :D
We gaan het zien #nachtbagger :D
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:14:13 #51
367000 roos94
pi_189638054
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Beter als een debby downer komen galbakken ja, dat houdt fora vast ook levend
Zegt een persoon die enkel in r&p post
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15:33 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189638098
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zegt een persoon die enkel in r&p post
En hoe ze daar post! ^O^
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15:41 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189638103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zegt een persoon die enkel in r&p post
Maar niet als Debby Downer.
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:15:57 #54
367000 roos94
pi_189638110
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar niet als Debby Downer.
Me neither ;)
pi_189638167
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:13 schreef maily het volgende:

[..]

We gaan het zien #nachtbagger :D
Haha valt tegen :D
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:19:24 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189638214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:15 schreef roos94 het volgende:

[..]

Me neither ;)
Nou...
The love you take is equal to the love you make.
pi_189638238
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zegt een persoon die enkel in r&p post
Toegegeven, ik post er zelden buiten ja. Maar ik lees daar genoeg om te zien dat je kennelijk niet alleen door r&p getriggerd wordt..
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:34:45 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189638653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Toegegeven, ik post er zelden buiten ja. Maar ik lees daar genoeg om te zien dat je kennelijk niet alleen door r&p getriggerd wordt..
Voor wat het waard is; ik vind je een geweldige r&p user.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:38:02 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189638722
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189638829
Jeeeeeeeeeeee Single Mom! *O* *O*
  Spellchecker zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:45:39 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189638882
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor wat het waard is; ik vind je een geweldige r&p user.
Hear hear *O*
pi_189639271
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Zegt een persoon die enkel in r&p post
Als dat wat zegt over de aandacht die ze in haar posts steekt, dan zou ik graag zien dat iedereen vanaf nu nog maar in één subforum post.

Daarbij, ze is imo een van de meest waardevolle users die dit subforum kent.
"Pools are perfect for holding water"
  Spellchecker zondag 27 oktober 2019 @ 00:04:55 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189639283
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Als dat wat zegt over de aandacht die ze in haar posts steekt, dan zou ik graag zien dat iedereen vanaf nu nog maar in één subforum post.
Nogmaals; hear hear *O*
pi_189639316
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:04 schreef maily het volgende:

[..]

Nogmaals; hear hear *O*
Voor mij werkt het inmiddels zo dat ik in R&P eerst de OP lees, dan check of en wat SM gepost heeft, en dan de rest van het topic pas begin te lezen. :@
"Pools are perfect for holding water"
pi_189639332
TS, waarom 1988? Dan zou je toch 31 zijn?
"Pools are perfect for holding water"
  Spellchecker zondag 27 oktober 2019 @ 00:08:58 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189639354
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor wat het waard is; ik vind je een geweldige r&p user.
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Als dat wat zegt over de aandacht die ze in haar posts steekt, dan zou ik graag zien dat iedereen vanaf nu nog maar in één subforum post.

Daarbij, ze is imo een van de meest waardevolle users die dit subforum kent.
R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topic
pi_189639632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:45 schreef maily het volgende:
Volgens de TS is dit nog maar deel 1 ....

waar blijft deel 2? @:Rainbow1988
deel 2 volgt nog......
pi_189639641
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:07 schreef probeer het volgende:
TS, waarom 1988? Dan zou je toch 31 zijn?
dit is just a username....ik kom zelf niet uit 88:)
pi_189639651
Mocht dit verhaal niet verzonnen zijn:

1: Erg lomp van je, TS, om te stoppen met de pil.... waarom in godsnaam?! Waarom zijn er zoveel mensen die niet nadenken. De wereld is al overbevolkt.

2: Pleeg alsjeblieft abortus! Een kind heeft recht op een fatsoenlijk leven... en nee, dat gaat ze niet krijgen met zo'n moeder (en zo'n vader). Dan liever zo dan dat er weer een kinderleven verpest is door van die achterlijke idioten
En ohja.. zorg ook gelijk dat je geen kinderen meer kan krijgen. (Dit gaat vast veel woeste reacties opleveren).

3: Kut van je verleden.. hopelijk kan je het nog verwerken. Maar maak daardoor geen andere levens (kinderen) kapot.
pi_189639672
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Ik ben ook van de menselijke kant en behandeling. Uiteindelijk kan ik zelfs soft zijn.

Maar misschien meer gericht op de ouders/opvoeders van zo’n kind.
Hoe kunnen die grietjes zo denken? Beetje met kerels aanklooien, gedragen als hoeren, en dan gek vinden dat kerels geen vertrouwen hebben?
Echt ongelofelijk raar.
Vakman pur sang
pi_189639707
edit: al beantwoord
pi_189639784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Ik ook wel hoor. Al is het alleen maar omwille van dat kind.

Maar zoals het er nu naar uit ziet gunt die kerel haar die kans niet. Iig niet op dit moment. Wat vanuit zijn perspectief toch best begrijpelijk is. Als zij dan aan hem gaat lopen trekken, duwt ze hem alleen maar verder weg. Weg van haar, maar veel en dan ook echt veel belangrijker, waarschijnlijk ook weg van het kind.

Beter stelt ze zich zodanig op dat de kans het grootst is dat hij in gaat zien dat dat kind een vader verdient.

(bah, wat een lelijke zin met al die dat's)
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:28:53 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189639819
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ben ook van de menselijke kant en behandeling. Uiteindelijk kan ik zelfs soft zijn.

Maar misschien meer gericht op de ouders/opvoeders van zo’n kind.
Hoe kunnen die grietjes zo denken? Beetje met kerels aanklooien, gedragen als hoeren, en dan gek vinden dat kerels geen vertrouwen hebben?
Echt ongelofelijk raar.
Ze is niet vreemdgegaan in principe, maar wel vertrouwen geschaad. TS was dom, maar dat is ook menselijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189639828
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:21 schreef Cracker26 het volgende:
Mocht dit verhaal niet verzonnen zijn:

1: Erg lomp van je, TS, om te stoppen met de pil.... waarom in godsnaam?! Waarom zijn er zoveel mensen die niet nadenken. De wereld is al overbevolkt.

2: Pleeg alsjeblieft abortus! Een kind heeft recht op een fatsoenlijk leven... en nee, dat gaat ze niet krijgen met zo'n moeder (en zo'n vader). Dan liever zo dan dat er weer een kinderleven verpest is door van die achterlijke idioten
En ohja.. zorg ook gelijk dat je geen kinderen meer kan krijgen. (Dit gaat vast veel woeste reacties opleveren).

3: Kut van je verleden.. hopelijk kan je het nog verwerken. Maar maak daardoor geen andere levens (kinderen) kapot.
Daar kun je niet zo makkelijk voor kiezen hier in Nederland. Artsen steriliseren je niet zomaar op verzoek.
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:34:33 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189639948
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Daar kun je niet zo makkelijk voor kiezen hier in Nederland. Artsen steriliseren je niet zomaar op verzoek.
Een goede vriend van mij wou dat doen. Had ook een verhaal verzonnen dat hij zwaar gehandicapt is om zijn dokter te overtuigen. Helaas lukte dat niet, want hij is eigenlijk (verbaal) hoogbegaafd. Hij zegt dat hij liever HIV krijgt van een vrouw, dan een kind. Zwangerschap is ook de ergste soa volgens hem.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189640246
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze is niet vreemdgegaan in principe, maar wel vertrouwen geschaad. TS was dom, maar dat is ook menselijk.
Niet vreemd gegaan inderdaad, het was nooit officieel geweest. Maar voor hem leek het wel als vreemdgaan. En ik kan me zelf natuurlijk niet goed praten. Wat ik deed was echt fout.
pi_189640285
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:49 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Niet vreemd gegaan inderdaad, het was nooit officieel geweest. Maar voor hem leek het wel als vreemdgaan. En ik kan me zelf natuurlijk niet goed praten. Wat ik deed was echt fout.
Maar waarom ben je met de pil gestopt?
pi_189640288
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:21 schreef Cracker26 het volgende:
Mocht dit verhaal niet verzonnen zijn:

1: Erg lomp van je, TS, om te stoppen met de pil.... waarom in godsnaam?! Waarom zijn er zoveel mensen die niet nadenken. De wereld is al overbevolkt.

2: Pleeg alsjeblieft abortus! Een kind heeft recht op een fatsoenlijk leven... en nee, dat gaat ze niet krijgen met zo'n moeder (en zo'n vader). Dan liever zo dan dat er weer een kinderleven verpest is door van die achterlijke idioten
En ohja.. zorg ook gelijk dat je geen kinderen meer kan krijgen. (Dit gaat vast veel woeste reacties opleveren).

3: Kut van je verleden.. hopelijk kan je het nog verwerken. Maar maak daardoor geen andere levens (kinderen) kapot.
Dit verhaal is niet verzonnen. Was het verhaal maar fake. Ik zit er echt mee. Iedereen reageert hier een beetje ''bot''.
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
2. Nee, dat gaat niet. Ik ben tegen abortus. En ik ben nu al over tijd.
pi_189640316
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor. Al is het alleen maar omwille van dat kind.

Maar zoals het er nu naar uit ziet gunt die kerel haar die kans niet. Iig niet op dit moment. Wat vanuit zijn perspectief toch best begrijpelijk is. Als zij dan aan hem gaat lopen trekken, duwt ze hem alleen maar verder weg. Weg van haar, maar veel en dan ook echt veel belangrijker, waarschijnlijk ook weg van het kind.

Beter stelt ze zich zodanig op dat de kans het grootst is dat hij in gaat zien dat dat kind een vader verdient.

(bah, wat een lelijke zin met al die dat's)
Ene keer zegt hij niet samen en de andere keer zegt hij 'ik weet het niet'. Hij twijfelt nog. Dit maakt mij ook onzeker, omdat ik niet weet hoe mijn toekomst eruit zal zien. Ik probeer nu in ieder geval niet zo achter hem aan te zitten, wat ik voorheen wel deed. Ik voel me ook helemaal gesloopt.
pi_189640325
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Dit
pi_189640337
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Ik heb eerlijk gezegd niet verwacht dat mensen zo erop zouden reageren...
pi_189640343
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Dit.
pi_189640346
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:54 schreef loni55 het volgende:

[..]

Dit
^.^
pi_189640383
Ik zou er niet meer vanuit gaan dat het goed komt tussen jullie en je richten op de komst van je kind.
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:58:32 #85
451005 Grems
Clown World
pi_189640413
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoezo denken vrouwen dat ze kunnen liegen en bedriegen, en dat het daarna de schuld van de man is, dat hij ervoor kiest zo'n wijf niet meer te vertrouwen??? Waar pikken ze dat op?????
Thuis, school, media, maatschappij etc
pi_189640446
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:51 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Dit verhaal is niet verzonnen. Was het verhaal maar fake. Ik zit er echt mee. Iedereen reageert hier een beetje ''bot''.
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
2. Nee, dat gaat niet. Ik ben tegen abortus. En ik ben nu al over tijd.
Heb je überhaupt ook maar 1 seconde nagedacht over wat voor effect het op dat kindje gaat hebben om in zo'n onstabiele situatie geboren te worden? Je hebt je eigen belang voordat van je kindje gezet door überhaupt zwanger te worden. Het wordt tijd dat je het belang van het kind voorop gaat stellen.
pi_189640538
Ah, hartverwarmend, waarvoor dank O+ maar ook echt offtopic :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, maar soms moet je zo een kans wel verdienen. En daar vind ik ts zelf behoorlijk selfish over doen. Ze heeft meer dan een jaar gelogen, ook over het platonische contact wat ze onderhield. Daar bewust over blijven liegen lijkt toch best duidelijk te maken dat ze wist dat ze niet zuiver bezig was en dat hij dat niet zo waarderen.
Het zou van haar kant uit dan ook wel zo menselijk zijn om iets meer begrip te tonen voor die oh zo leuke vent waar ze serieus verder mee zegt te willen, want je betrouwbaarheid bewijs je niet ineens door je zichtbaarheid op social media te wissen en te zeggen dat je nu ineens wel zogenaamd betrouwbaar zou doen. Die woorden bleken eerder ook al niet zoveel waard en dan lijkt de timing van een zwangerschap ook best een beetje typisch.

Zou jij als jij die kerel was, staan te springen nadat je eerst meer dan een jaar belogen bent, dan vier maanden geleden het afkapt, ze nu ook vier maanden zwanger blijkt en niet zoveel begrip lijkt te hebben dat je niet zo enthousiast bent om samen de komende 18 jaar verantwoordelijkheid gaan te delen voor een levend wezen?
pi_189640606
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:54 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Ene keer zegt hij niet samen en de andere keer zegt hij 'ik weet het niet'. Hij twijfelt nog.
Hartstikke begrijpelijk vanuit zijn optiek natuurlijk. Het komt hem natuurlijk ook allemaal vrij koud op zijn dak vallen. Liegende vriendin, kind op komst. Als ik hem was zou ik (gevoelsmatig iig) hard weg willen rennen, en het pleit voor hem dat hij dat nog niet gedaan heeft.

quote:
Dit maakt mij ook onzeker, omdat ik niet weet hoe mijn toekomst eruit zal zien.
Snap ik. Een eerste kind is natuurlijk sowieso hartstikke eng, zelfs als je een ondersteunende en liefhebbende partner hebt. Die onzekerheid en angst zal dan nog vele malen erger zijn wanneer die ontbreekt.

Dus ja, qua partner weet je inderdaad niet hoe je toekomst er uit gaat zien.

Maar je weet iig één ding over je toekomst vrij zeker (klopt af op hout); je gaat straks een moeder zijn. Die kleine wordt je hele wereld, en jij de zijne/hare. Richt je op die rol, bijt je er in vast desnoods. In dat opzicht is je toekomst juist erg helder.

quote:
Ik probeer nu in ieder geval niet zo achter hem aan te zitten, wat ik voorheen wel deed.
Goed zo. Ik denk dat hij dan ook voornamelijk nog wat tijd nodig heeft om alles te verwerken. Gun hem die tijd. Wellicht kan je naar hem toe aangeven dat je snapt dat hij het nu allemaal niet weet, of uiteindelijk zelfs besluit dat hij helemaal klaar met je is. Maar dat je, los daarvan, wel erg graag zou zien dat je kind een vader heeft, en dat je hoopt dat hij dat wil en kan zijn.

quote:
Ik voel me ook helemaal gesloopt.
Heb je mensen om je heen die je steunen mbt je zwangerschap? Lijkt me erg belangrijk. Iemand die je wellicht kan helpen met het regelen van al het gedoe wat er bij komt kijken?
"Pools are perfect for holding water"
pi_189640786
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:51 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Dit verhaal is niet verzonnen. Was het verhaal maar fake. Ik zit er echt mee. Iedereen reageert hier een beetje ''bot''.
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
2. Nee, dat gaat niet. Ik ben tegen abortus. En ik ben nu al over tijd.
Ik vind het best bijzonder dat je zo een relatie, waarin je dingen verbergt en nog nauwelijks officieel samen bent geweest, laat staan samen hebt gewoond, een goede basis voor kinderen nemen wil noemen..

quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:54 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Ene keer zegt hij niet samen en de andere keer zegt hij 'ik weet het niet'. Hij twijfelt nog. Dit maakt mij ook onzeker, omdat ik niet weet hoe mijn toekomst eruit zal zien. Ik probeer nu in ieder geval niet zo achter hem aan te zitten, wat ik voorheen wel deed. Ik voel me ook helemaal gesloopt.
En zo klinkt het alsof je hem ordinair aan je wilde binden dmv een kind..

Beter doe je wat je al veel eerder had moeten doen en richt jij je op een stabiele basis te creëren voor jullie kind, ongeacht wanneer of überhaupt of hij nog bijtrekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scary_Mary op 27-10-2019 01:26:31 ]
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 02:21:13 #90
441859 crew  Lenny77
pi_189641525
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 01:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


En zo klinkt het alsof je hem ordinair aan je wilde binden dmv een kind..

Hij was wel op de hoogte van haar stoppen met de pil en heeft er dus wel aan meegedaan natuurlijk.

Het blijft een moeilijke! Ik begrijp die kerel echt wel maar haar ook. Ik denk dat ze beiden erg dom zijn geweest, maar het is nu zo en nu moeten ze toch een manier vinden om samen te werken.
TS denk eraan dat jij al moeder bent doordat je jullie baby draagt en voelt. Hij is nog geen vader en heeft ook geen echo ofzo gezien dus heeft 0,0 binding met dat kind. Sommige mannen worden zelfs pas vader als ze hun kind voor het eerst zien. De beleving is echt anders!
Laat hem nu even los en regel alles voor je moederschap en baby.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189641731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de meeste mensen hier wel een beetje hard op TS. Ze is menselijk, en maakt fouten. Ik gun haar wel een kans om het goed te maken met de vader van haar kind.
Eens kijken
pi_189642062
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 02:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij was wel op de hoogte van haar stoppen met de pil en heeft er dus wel aan meegedaan natuurlijk.
Ja, met een beetje biologie op school zou je wel moeten weten dat dit een logisch gevolg zou kunnen zijn. Hij is dan ook gewoon medeverantwoordelijk, zelfs als hij gewoon niet de slimste is.
Maar laten we eerlijk wezen, mededelen dat je stopt met de pil staat niet bepaald volledig gelijk aan zijn instemming om zsm samen aan een kind te beginnen. Zij is hier echt wel een stuk bewuster te werk gegaan. Zelf post ze dan ook:

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:51 schreef Rainbow1988 het volgende:
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
Sowieso een typerend gebrek aan ons en wij.

Hoe serieus kun je je relatie nemen als je zo aan het latten bent, er issues spelen en zij aangeeft:

quote:
Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen.
Ts ging dus al die tijd gewoon door met haar problematische gedrag, ondanks dat ze wist wat het met hem deed en dat ze zwanger van hem zou zijn. Zou hij niet geheel onterecht misschien gewoon hebben getwijfeld aan of ze überhaupt wel echt zwanger zou zijn, laat staan van hem?

Misschien zegt het ook iets, geen zin meer hebben in andere mannen en zich nu wel op "het gezin" willen focussen. Goede timing ook, net in die maand dat hij haar helemaal afgekapt heeft.

Het lijkt me best veelzeggend dat hij aangeeft er niet zo goed over nagedacht te hebben. Hoe kan dat als de relatie zo goed zat en ze klaar denken te zijn voor een kind? Waar baseer je dat klaar zijn ervoor dan allemaal op? Bespreek je dan niet eerst samen een en ander hoe je dat gaat invullen, aangezien ze elkaar vooralsnog maar twee keer per week alleen bij hem thuis treffen? In hoeverre ken je elkaars financiën als je nog zo aan het latten bent?
Wil je, als je echt van iemand zegt te houden en een toekomst samen te willen, niet heul errug zeker weten dat hij er echt aan toe is en er helemaal achter staat? Dat lijkt me wel redelijk verschillen van een hiephoi hij zegt geen nee als ik aangeef met de pil te stoppen en hij vraagt ook niet naar alternatieven zoals een spiraaltje..

quote:
Het blijft een moeilijke! Ik begrijp die kerel echt wel maar haar ook. Ik denk dat ze beiden erg dom zijn geweest, maar het is nu zo en nu moeten ze toch een manier vinden om samen te werken.
TS denk eraan dat jij al moeder bent doordat je jullie baby draagt en voelt. Hij is nog geen vader en heeft ook geen echo ofzo gezien dus heeft 0,0 binding met dat kind. Sommige mannen worden zelfs pas vader als ze hun kind voor het eerst zien. De beleving is echt anders!
Laat hem nu even los en regel alles voor je moederschap en baby.
Dat dacht ts misschien ook..? Eindelijk een remedie tegen die verlatingsangst..

Door die handige dnatest is hij juridisch gezien sowieso vastgesteld als de verwekker, dus dat betekent dat hij onderhoudsplichtig is. Zorg- en/of omgangsregeling kunnen echter niet zo vastgesteld worden volgens mij, dus ik zou niet teveel hoop blijven houden dat dit kind de oh zo gewenste lijm gaat zijn. En dat zou je ook kunnen weten als je je kop niet in het zand steekt voor die legio verhalen over gebrek aan teamwork enzo..

Voor iemand die graag vader wilde worden, is 0,0 binding wel een beetje apart niet, ongeacht hoe hij inmiddels over de moeder zou denken lijkt me. Maar goed, nog niet zo apart als verbaast zijn dat iemand je na een maand eindelijk doen wat je al die tijd zei te doen, niet meteen weer in de armen sluit. Dat is geen liefde en het is treurig voor ts dat ze niet begrijpt wat liefde is, maar als een grote meid van 28 is het niet sjiek om de ander te verwijten wat hij niet voor haar (meer) over heeft na een veel langere periode van dergelijk bewust manipulerend gedrag.

Dus eens dat ze gewoon alles moet gaan regelen voor het kind, ongeacht of hij bijtrekt of niet. Maar denk niet te gemakkelijk over je verleden ts. Als je sociale wereld vooral aan elkaar hing van met kerels sjansen, dan heb je misschien iets te goed geleerd hoe je je aan bepaalde dingen kan onttrekken, niet op hoeft te draaien voor de gevolgen van je eigen gedrag en andere lasten. Dan is het ook niet verwonderlijk dat je kritiek op je handelen en kritische vragen het liefst ontloopt.
Grote kans dat je niet voldoende geleerd hoe je een relatie opbouwt en samen echt kan leren communiceren. Een kind kan je hopelijk wel wat minder egocentrisch maken, maar reken maar van yes dat ook die in hun onschuld je op het bot kunnen kwetsen met dingen die jij nu eenmaal makkelijker als afwijzend of andere pijnlijke dingen op kan vatten. Beter wees je dat voor en laat je niet je kind of weer een kerel (of meervoud daarvan) je lapje voor het bloeden zijn. Neem gewoon fatsoenlijke therapie en werk aan jezelf.
Een rondje RET lijkt me geen overbodige luxe. Net zoals een cursus creatief script schrijven, dan komen we elkaar misschien nog eens tegen ;)
pi_189642244
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:

Hi allemaal! Ik ben nieuw hier! Normaal zit ik nooit op forums, maar ik ben even radeloos en ben benieuwd naar jullie meningen.

Deel 1:
Ongeveer 1,5 jaar geleden leerde ik een man kennen via een vriend. Hij is 32 jaar en ik 28. Hij is niet mijn type, maar we spraken af en zagen elkaar steeds vaker. Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen. Hier heb ik erg veel spijt van. Begin dit jaar heb ik gevoelens gekregen voor hem en probeerde ik serieus te zijn en alleen voor hem te gaan. Ik vond hem steeds leuker en leuker! Ik ben eigenlijk nog nooit zo lang samen geweest met een man. Al was het nooit officieel geweest....In de tussen tijd had ik nog steeds contact met andere mannen, maar geen seksuele contacten meer. Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon.

Ik bleef 2 keer per week bij hem slapen en we deden veel dingen samen. Nu ben ik 4 maanden zwanger. Een maand geleden hebben wij erge ruzie gehad, omdat hij gesprekken had gelezen van mij en andere mannen. Na het lezen van de gesprekken wilde hij niets meer met mij te maken hebben. Hij wilde graag dat ik een DNA test deed, dit heb ik gedaan. Natuurlijk wist ik dat hij de vader is. Ik heb namelijk met niemand anders het bed gedeeld. Uitslag: Hij is 99,8 procent de vader van het kind. En nu? Hij wilt niet meer samen....En ik sta nu al 4 maanden er alleen voor. Ik eet slecht, ik kan me niet concentreren op werk, ik heb veel huilbuien en mijn hoofd draait hele dag toeren van het nadenken 'hoe later?' Hij heeft helemaal geen vertrouwen in mij, doordat ik ondertussen veel afsprak met andere mannen.

In de tussentijd heb ik termijnecho's gehad. Hij is nul keer meegeweest. Ik heb hem een maand niet gezien en gister spraken wij voor het eerst weer af. In die maand heb ik ook helemaal geen contact meer gehad met andere mannen. Omdat ik helemaal geen zin meer heb en alleen op het kind en hem wilde gaan focussen. Het was best awkward tijdens het afspreken. Ik heb het gevoel dat alles vanuit mijn kant komt en dat hij totaal niets boeit. Hij wilt mij en het kind niet. Dit heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt. Echter kan ik het nog steeds niet accepteren. Denk ik nu alleen aan mezelf? Ben ik selfish? Overdrijft hij? Is hij echt een idi**t? Ik weet het even niet meer.

In het verleden heb ik veel meegemaakt thuis. Na het overlijden van mijn moeder leed ik aan een angststoornis en werd ik thuis mishandeld door mijn vader. Ik ben van mezelf erg teruggetrokken en heb bijna geen vrienden, op enkele vriendinnen na. De afgelopen maanden heb ik me rot gewerkt, om zo een beetje afleiding te zoeken. Maar door alles heb ik heel erge moeite om alleen te zijn. Dit alles maakt het voor mij ook 100x zwaarder. Door deze situatie zie ik het soms echt niet zitten, maar wanneer ik de babykicks voel, voel ik me weer sterk en weet ik dat ik gewoon door moet gaan.

Nu heb ik wel contact met hem via WhatsApp. En ik heb ook al mijn social media verwijderd, ivm ik daar toen alle contacten had met andere mannen. Ik heb dit gedaan zodat hij mij zal gaan vertrouwen. Echter merk ik toch dat hij helemaal geen moeite doet. Hij zegt dat het niet werkt en dat we 'botsen'. Ik vind hem nog steeds leuk. En ik snap dat ik fout zat en hij geen vertrouwen meer in mij heeft. Maar mij verlaten om dat? Terwijl ik nu helemaal geen contacten meer heb met andere mannen....?
Een relatie zonder vertrouwen gaat niet. En dat hij jou niet meer vertrouwt heb je aan jezelf te danken. Dat komt ook niet zomaar terug, als het al terugkomt.

Dat jij zwanger bent staat daar los van.

Mijn advies: richt je op zwanger zijn en jouw kind gezond op de wereld te zetten. Geef hem de kans deel uit te maken van het leven van jouw kind (jullie kind dan), maar dwing dat vooral niet af. En wat de toekomst dan brengt zie je vanzelf wel.

Innerlijke rust is wat jij en jouw kind nu nodig hebben.
pi_189642423
Ik zou me nu richten op jezelf en het kind en hem links laten liggen zoveel mogelijk.

Of hij nou wel of geen relatie wil : alimentatieverplichting hè.
Hij vond het prima je op te vullen immers.

Verder doet het er niet meer toe hoe het allemaal zo gekomen is, je zal nu verder moeten met zoals het is.
  zondag 27 oktober 2019 @ 07:07:54 #95
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189642430
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou me nu richten op jezelf en het kind en hem links laten liggen zoveel mogelijk.

Of hij nou wel of geen relatie wil : alimentatieverplichting hè.
Hij vond het prima je op te vullen immers.

Verder doet het er niet meer toe hoe het allemaal zo gekomen is, je zal nu verder moeten met zoals het is.
Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Houd van poesjes
pi_189642438
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Hij wist dat ze niet meer aan de pil zou zijn, dus nee.
En wettelijk gezien heb je nul keuze, hij heeft zelf om een vaderschapstest gevraagd.
pi_189642474
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoezo denken vrouwen dat ze kunnen liegen en bedriegen, en dat het daarna de schuld van de man is, dat hij ervoor kiest zo'n wijf niet meer te vertrouwen??? Waar pikken ze dat op?????
:X
  zondag 27 oktober 2019 @ 07:28:31 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189642521
Dat arme kind..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189642672
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:28 schreef PzKpfw het volgende:
Dat arme kind..
Het is TS wel gegund dat ze grip op de toekomst gaat nemen, voor haar en voor haar kind.
Mogelijk kan de huisarts advies geven over hoe je daar geholpen bij kan worden.

Ben benieuwd hoe vader aankijkt tegen de toekomst, hoe kijkt hij naar alimentatie betalen, naar contact en ouderschap?

Wat ik niet snap: waarom is nu, op 4 maanden de paniek zo hoog? Je hebt allerlei ‘beslissingsmomenten’ aan je voorbij laten gaan. Waarom was er toen geen paniek? Wat was je toekomstbeeld toen? Hoe komt het dat je verwachting zo scheef loopt met de realiteit dat je hierin pas in paniek over bent?
pi_189642706
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Het is nog steeds jouw kind dan, dus wat een lul ben je dan als je daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. Het is niet alsof ze alleen zwanger is geworden.
pi_189642714
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is TS wel gegund dat ze grip op de toekomst gaat nemen, voor haar en voor haar kind.
Mogelijk kan de huisarts advies geven over hoe je daar geholpen bij kan worden.

Ben benieuwd hoe vader aankijkt tegen de toekomst, hoe kijkt hij naar alimentatie betalen, naar contact en ouderschap?

Wat ik niet snap: waarom is nu, op 4 maanden de paniek zo hoog? Je hebt allerlei ‘beslissingsmomenten’ aan je voorbij laten gaan. Waarom was er toen geen paniek? Wat was je toekomstbeeld toen? Hoe komt het dat je verwachting zo scheef loopt met de realiteit dat je hierin pas in paniek over bent?
Misschien in het begin gedacht: hij draait wel bij?
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:19:30 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189642723
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Dennis?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189642728
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds jouw kind dan, dus wat een lul ben je dan als je daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. Het is niet alsof ze alleen zwanger is geworden.
Dan zijn het allebei lullo’s. Maar wel met een kind samen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:27:03 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189642760
Misschien wil hij iemand die zijn kind correct werkwoorden leert vervoegen?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:49:22 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189642891
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dennis?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:51:23 #106
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189643096
Laten we beginnen met de basis, kun jij alleen een kind onderhouden en daar sowieso 21 jaar de verantwoording voor dragen?
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:11:38 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643132
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 01:04 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, hartverwarmend, waarvoor dank O+ maar ook echt offtopic :@
[..]

Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, maar soms moet je zo een kans wel verdienen. En daar vind ik ts zelf behoorlijk selfish over doen. Ze heeft meer dan een jaar gelogen, ook over het platonische contact wat ze onderhield. Daar bewust over blijven liegen lijkt toch best duidelijk te maken dat ze wist dat ze niet zuiver bezig was en dat hij dat niet zo waarderen.
Het zou van haar kant uit dan ook wel zo menselijk zijn om iets meer begrip te tonen voor die oh zo leuke vent waar ze serieus verder mee zegt te willen, want je betrouwbaarheid bewijs je niet ineens door je zichtbaarheid op social media te wissen en te zeggen dat je nu ineens wel zogenaamd betrouwbaar zou doen. Die woorden bleken eerder ook al niet zoveel waard en dan lijkt de timing van een zwangerschap ook best een beetje typisch.

Zou jij als jij die kerel was, staan te springen nadat je eerst meer dan een jaar belogen bent, dan vier maanden geleden het afkapt, ze nu ook vier maanden zwanger blijkt en niet zoveel begrip lijkt te hebben dat je niet zo enthousiast bent om samen de komende 18 jaar verantwoordelijkheid gaan te delen voor een levend wezen?
Ik zou het zwaar kut vinden en idd niet zomaar weer vertrouwen. Maar ik ben ook vergevingsgezind, en als ik zie dat ze haar best doet om mij terug te winnen, zou ik het overwegen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:29:42 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189643348
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij wist dat ze niet meer aan de pil zou zijn, dus nee.
En wettelijk gezien heb je nul keuze, hij heeft zelf om een vaderschapstest gevraagd.
Zegt zij ........ Zij schrijft dat ze hem verteld heeft dat ze de pil niet meer nam. Gezien het vertrouwen in haar eerlijkheid in de relatie voorheen weet ik niet of ik dat geloof.

In mijn ogen heeft ze dit verdiend omdat ze gewoon maar wat doet, zegt, liegt. Totaal geen integer persoon, geen respect of zelfrespect maar opportunist die de waarheid verdraait.

Jammer voor die man, die is er ingetuind. Madame heeft haar gewenst kindje, kan niet meer werken en wordt fijn door die man en ons, belastingbetalers, financieel verzorgd.
Moest straf op staan!

IK zie nog een kleine kans, als ze hem nou niet teveel lastig valt, en het contact blijft, hij straks het kind zal leren kennen en dan toch gevoelens krijgt voor het kind. Dat hoop ik voor het kind en voor hem. Zij verdient het eigenlijk niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:35:59 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643426
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zegt zij ........ Zij schrijft dat ze hem verteld heeft dat ze de pil niet meer nam. Gezien het vertrouwen in haar eerlijkheid in de relatie voorheen weet ik niet of ik dat geloof.

In mijn ogen heeft ze dit verdiend omdat ze gewoon maar wat doet, zegt, liegt. Totaal geen integer persoon, geen respect of zelfrespect maar opportunist die de waarheid verdraait.

Jammer voor die man, die is er ingetuind. Madame heeft haar gewenst kindje, kan niet meer werken en wordt fijn door die man en ons, belastingbetalers, financieel verzorgd.
Moest straf op staan!

IK zie nog een kleine kans, als ze hem nou niet teveel lastig valt, en het contact blijft, hij straks het kind zal leren kennen en dan toch gevoelens krijgt voor het kind. Dat hoop ik voor het kind en voor hem. Zij verdient het eigenlijk niet.
Dat is een harde oordeel, waar ik niet mee eens ben. Het gaat niet om wat ze wel of niet verdient, zij is ook een mens en ze heeft spijt. Iedereen verdient een tweede kans en als ze echt spijt heeft en het goed wil doen, dan gun ik haar ook een tweede kans.

Het is natuurlijk aan de vader van het kind om te bepalen wat hij wilt. Maar dit is wel de moeder van zijn kind, dus als hij haar zou kunnen vergeven is dit het beste voor iedereen. Een kind heeft baat bij twee ouders in huis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189643429
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:51 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Dit verhaal is niet verzonnen. Was het verhaal maar fake. Ik zit er echt mee. Iedereen reageert hier een beetje ''bot''.
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
Nee het ging nooit goed. Dat hij wilde neuken maakt het geen relatie.
quote:
2. Nee, dat gaat niet. Ik ben tegen abortus. En ik ben nu al over tijd.
Je bent niet tegen abortus, je wil het kind om hem onder druk te zetten. Abortus kan tot 21 weken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189643452
Vrouwen die zwanger raken om de man bij zich proberen te houden is zo vals.
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:38:59 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643453
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee het ging nooit goed. Dat hij wilde neuken maakt het geen relatie.
[..]

Je bent niet tegen abortus, je wil het kind om hem onder druk te zetten. Abortus kan tot 21 weken.
Misschien is ze religieus. Katholiek of Moslim mag onder geen enkele omstandigheid abortus plegen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189643470
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vrouwen die zwanger raken om de man bij zich proberen te houden is zo vals.
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:43:23 #115
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189643505
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is een harde oordeel, waar ik niet mee eens ben. Het gaat niet om wat ze wel of niet verdient, zij is ook een mens en ze heeft spijt. Iedereen verdient een tweede kans en als ze echt spijt heeft en het goed wil doen, dan gun ik haar ook een tweede kans.

Het is natuurlijk aan de vader van het kind om te bepalen wat hij wilt. Maar dit is wel de moeder van zijn kind, dus als hij haar zou kunnen vergeven is dit het beste voor iedereen. Een kind heeft baat bij twee ouders in huis.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar beide is waar. Jouw opstelling, en wat ik schrijf ook. Ook ik gun haar een kans, met deze man. Zou het beste en mooiste zijn, voor het kind, voor de man, en zeker voor haar. Maar netjes en integer is ze niet. Zou zeggen, ga je in een hoekje zitten schamen. Maar ook, hoop dat ze mekaar uiteindelijk, met hun kind, toch weer vinden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189643574
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan zijn het allebei lullo’s. Maar wel met een kind samen.
Het ging even om de opmerking van Dennis, die weglopen voor je verantwoordelijkheid kennelijk als perfecte skill ziet voor ieder probleem wat je op je pad tegenkomt.
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:49:54 #117
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189643581
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee het ging nooit goed. Dat hij wilde neuken maakt het geen relatie.
[..]

Je bent niet tegen abortus, je wil het kind om hem onder druk te zetten. Abortus kan tot 21 weken.
Tot 21 weken?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:07:21 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189643750
Ik hoop voor het kind dat jij (ts) tot je zinnen komt en dit nog ongeboren kind niet (meer) als dwangmiddel in zet.

Natuurlijk wil hij niet mee naar de echo, want daar ben jij die hem pijn heeft gedaan, daar ben jij die hem aan jou wil binden. Jij die er jouw shit van maakt, het om jou laat draaien.

Neem en fikse stap terug. Geef aan dat het zijn kind is en jij bereid bent om te zorgen dat hij zijn rol daarin kan en mag spelen, zonder dat jij aan hem blijft trekken.
Erken dat dat lastig is nu tijdens de zwangerschap en ook in de eerste zuigelingtijd lastiger is (alhoewel dat afhangt van of je borstvoeding gaat geven en hoe lang).

Zet de deur open tussen kind en vader en hou die open. Ga niet zelf in de deuropening staan.
Jij hebt het grandioos verpest met hem, vraag niet aan hem jouw handje vast te houden. Vraag hem ter wille van het kind of hij een rol in diens leven wil hebben.

Zet een stap terug, jij hebt dit verneukt. Voor hem en voor dat kind.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:07:27 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189643752
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien is ze religieus. Katholiek of Moslim mag onder geen enkele omstandigheid abortus plegen.
Dan zou ze geen sex hebben voor het huwelijk of minimaal voor de verloving. Dan zou ze geen periode hebben gehad waarin ze zelfs met meerdere mannen sex had. dan zou ze niet liegen, bedriegen en manipuleren. Want dat is allemaal niet toegestaan voor een gelovig Katholiek en Moslim
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:10:15 #120
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189643787
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik hoop voor het kind dat jij (ts) tot je zinnen komt en dit nog ongeboren kind niet (meer) als dwangmiddel in zet.

Natuurlijk wil hij niet mee naar de echo, want daar ben jij die hem pijn heeft gedaan, daar ben jij die hem aan jou wil binden. Jij die er jouw shit van maakt, het om jou laat draaien.

Neem en fikse stap terug. Geef aan dat het zijn kind is en jij bereid bent om te zorgen dat hij zijn rol daarin kan en mag spelen, zonder dat jij aan hem blijft trekken.
Erken dat dat lastig is nu tijdens de zwangerschap en ook in de eerste zuigelingtijd lastiger is (alhoewel dat afhangt van of je borstvoeding gaat geven en hoe lang).

Zet de deur open tussen kind en vader en hou die open. Ga niet zelf in de deuropening staan.
Jij hebt het grandioos verpest met hem, vraag niet aan hem jouw handje vast te houden. Vraag hem ter wille van het kind of hij een rol in diens leven wil hebben.

Zet een stap terug, jij hebt dit verneukt. Voor hem en voor dat kind.
Daar moet je moraal voor hebben, maar of ze die heeft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 10:11:23 #121
441859 crew  Lenny77
pi_189643800
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Dan had je als man hem er maar niet zonder hoesje in moeten steken.
Dat is als man de enige manier om dit soort toestanden te vermijden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:13:03 #122
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189643820
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:49 schreef Rainbow1988 het volgende:
Niet vreemd gegaan inderdaad, het was nooit officieel geweest.
Waarom niet? Had hij dat wel gewild?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:14:31 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189643833
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tot 21 weken?
Ja, nou ja 20 meestal in de praktijk.
Later mag officieel, maar is er voornamelijk voor grote nood. De late testen waar zeer ernstige afwijkingen uit kunnen komen of andere ernstige medische problemen.

Bij en gezond kind en gezonde moeder zal je in de praktijk vrijwel geen arts kunnen vinden die wil aborteren. Er wordt dan heel hard ingezet op andere mogelijkheden.

Officieel dus tot 24 weken, maar na de 16 weken is het echt geen peulenschil meer, ook niet voor de uitvoerende arts.
De grens van 24 weken is dus bedoeld om ernstige en levensbedreigende problemen af te vangen, niet zozeer om je dan nog te bedenken terwijl alles verder prima gaat qua zwangerschap.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:21:53 #124
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189643928
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds jouw kind dan, dus wat een lul ben je dan als je daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. Het is niet alsof ze alleen zwanger is geworden.
Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Houd van poesjes
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:31:20 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189644079
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Daarin zijn beide verantwoordelijk zover we weten.
Zij was niet aan de anticonceptie en hij wist dat. Van onbeschermde seks kunnen baby's komen. Dat leer je al op de basisschool.

Waar zij verantwoordelijk voor is is haar gedrag eromheen, waarmee ze hem weggejaagd heeft. Een relatie tussen hun onmogelijk heeft gemaakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189644143
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt en bijvoorbeeld de startkabels heeft laten doorknippen of een jasje heeft gedragen kun je niet ongewenst met een kind opzadelen doordat hij dan zo verantwoordelijk is geweest dat dat niet mogelijk is. :o
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 10:38:04 #127
441859 crew  Lenny77
pi_189644178
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Nogmaals: als je geen baby wil als man en je partner zegt met de pil te stoppen, dan heb je nog steeds zelf de keuze om hem er niet onbeschermd in te steken.
Als je dit niet doet, dan is dat je eigen schuld als het mis gaat.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189644247
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoezo denken vrouwen dat ze kunnen liegen en bedriegen, en dat het daarna de schuld van de man is, dat hij ervoor kiest zo'n wijf niet meer te vertrouwen??? Waar pikken ze dat op?????
Ja maar echt.

Wat heb ik gelachen toen ik het las _O-

Zegt ze nog: 'mij verlaten om dat?'

Meid, wat denk je nou _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Die plaat voor je kop is dikker dan de muur van Trump bij de grens met Mexico :')
pi_189644406
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:42 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja maar echt.

Wat heb ik gelachen toen ik het las _O-

Zegt ze nog: 'mij verlaten om dat?'

Meid, wat denk je nou _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Die plaat voor je kop is dikker dan de muur van Trump bij de grens met Mexico :')
Ja man.

Waarom zijn die wijven met die stripper lichamen zo labiel altijd :')
pi_189644453
quote:
6s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja man.

Waarom zijn die wijven met die stripper lichamen zo labiel altijd :')
Volgens mij ziet TS er best goed uit. Ze kan elke kerel krijgen die ze wil, heeft een jaar ongeveer lekker gekrikt met andere mannen en heeft hem bedrogen.

Typisch geval van het gras is groener aan de overkant.

Misschien had hij een kleine piemel? Slecht in bed? Een vrouw die een beetje leuk uitziet kan zo een andere kerel fixen als ze wil.

En dan nog bedriegen met andere mannen zonder condoom, want ze wist niet helemaal van wie dat kind was. Moest een test bij komen kijken :')
pi_189644511
Je zo gedragen en je dan werkelijk afvragen of HIJ een idioot is _O-
Mens de enige idioot hier ben jij. Arm kind straks. :'(
pi_189644522
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Je zo gedragen en je dan werkelijk afvragen of HIJ een idioot is _O-
Mens de enige idioot hier ben jij. Arm kind straks. :'(
Dat laatste ja.

Dat kind is het échte slachtoffer
pi_189644531
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat laatste ja.

Dat kind is het échte slachtoffer
Stel je voor dat dit je moeder is :'(
pi_189644541
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Stel je voor dat dit je moeder is :'(
Die leeft van de alimentatie _O- _O- :')
pi_189644572
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Volgens mij ziet TS er best goed uit. Ze kan elke kerel krijgen die ze wil, heeft een jaar ongeveer lekker gekrikt met andere mannen en heeft hem bedrogen.

Typisch geval van het gras is groener aan de overkant.

Misschien had hij een kleine piemel? Slecht in bed? Een vrouw die een beetje leuk uitziet kan zo een andere kerel fixen als ze wil.

En dan nog bedriegen met andere mannen zonder condoom, want ze wist niet helemaal van wie dat kind was. Moest een test bij komen kijken :')
Volgens mij heb je het verhaal niet goed gelezen....
pi_189644709
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het verhaal niet goed gelezen....
Nou meid, ik heb het verhaal dondersgoed begrepen.

Alleen is mijn vervolgvraag: WAAROM heb je dit soort gedrag vertoont? ''Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen''.

Waarom bleef je nog kloten met andere mannen? Waarom bleef je contact houden met andere mannen terwijl je hem leuk vond en hem steeds leuker begon te vinden? Dat je hem leuk vindt is ongeloofwaardig. Als je écht van hem hield, dan ging je niet nog met andere mannen neuken en contact houden. Dat is dus een smoes van jezelf om je eigen gedrag te verdoezelen.

''Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon''. WAAROM doe je dit? Waarom heb je gelogen?

Samenvattend: hij (de vader) was het toch niet voor je, anders was je bij hem gebleven en had je al je liefde aan hem gegeven. Dat heb je dus niet gedaan. Je had bedenkingen bij hem. Je twijfelde of je hem wel echt leuk vond. Maar ondertussen wel leuke dingen met hem doen en hem het idee geven dat jij echt voor hem zou gaan. Maar nee hoor.

Je moest je benen spreiden, keer op keer. WAAROM?

Het gaat mij dus meer om de intrinsieke motivatie van JOU om hem zo te bedriegen. Ben je zo aandachtsgeil? Pakte hij je niet hard genoeg aan in bed? Spankte hij jou niet? Neukte hij jou het licht uit de ogen niet? Want als de seks zo goed met hem was, waarom dan nog met anderen? 8)7
  zondag 27 oktober 2019 @ 11:22:55 #137
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189644797
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het verhaal niet goed gelezen....
Niet?

Want volgens mij zeggen mensen het hier soms wat hard, maar is het wel zo.

Jij bent degene geweest die hele dikke scheve schaats heeft gereden. Jij bent het die pijn heeft gedaan en een relatie tussen jullie onmogelijk heeft gemaakt. Jij was lekker met anderen bezig terwijl je het risico op een zwangerschap voor lief nam. Jij neukte (ook!!!!) zonder condoom terwijl je wist wat ervan kon komen.

Het wordt hoog tijd dat jij je verantwoordelijkheid gaat nemen. En eens wat minder aan jezelf gaat denken en wat meer aan het leven wat jij draagt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 11:26:44 #138
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189644839
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nogmaals: als je geen baby wil als man en je partner zegt met de pil te stoppen, dan heb je nog steeds zelf de keuze om hem er niet onbeschermd in te steken.
Als je dit niet doet, dan is dat je eigen schuld als het mis gaat.
Tja liegen en bedriegen is deze mevrouw niet vreemd, dus wie zegt dat zij tegen hem op tijd heeft gezegd dat ze stopt met de pil en voor een kleine wil gaan? Als ze erbij had gezegd dat ze graag kinderen wil had hij waarschijnlijk wel maatregelen genomen. Iets zegt mij dat hij niet helemaal op de hoogte was.
Houd van poesjes
  zondag 27 oktober 2019 @ 11:42:16 #139
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189645038
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Tja liegen en bedriegen is deze mevrouw niet vreemd, dus wie zegt dat zij tegen hem op tijd heeft gezegd dat ze stopt met de pil en voor een kleine wil gaan? Als ze erbij had gezegd dat ze graag kinderen wil had hij waarschijnlijk wel maatregelen genomen. Iets zegt mij dat hij niet helemaal op de hoogte was.
Ach ga toch heen.

Hij had ook maatregelen kunnen nemen, had ook door kunnen vragen over hoe zij erin stond.

We weten niet beter dan dat hij wist dat ze niet beschermt was. Laten we daarin niet net doen alsof hij het grote slachtoffer is.

Hoe zij met die relatie omgegaan is, dat vreemd gaan. Hem daarin geen keuze geven. Daarin is hij wel een slachtoffer. Daarin had hij geen keuze.

Hij had wel de keuze zijn zaad diep in haar kut te deponeren terwijl hij wist wat ervan kon komen. Heeft dat zelfs nog gedaan nadat hij al wist dat ze niet zuiver was hierin.

Het risico op een zwangerschap heeft hij willens en wetend genomen. Dat hij dawar niet aan wilde denken is nogal een kutsmoes.

Dat hij haar niet meer wil, niet meer vertrouw snap ik echt heel goed. Maar dat neemt zijn verantwoordelijkheid niet weg. Zijn keuze om onbeschermde seks te hebben niet weg.

Echt, als ik onbeschermd was geweest en iedere vent waarmee ik seks had gehad had geloofd dat het prima was zonder condoom had ik een elftal kinderen gehad.
Hou echt eens op met die eenzijdige verantwoordelijkheid op dat gebied, vrouwen worden niet alleen zwanger.
Ook hij vond het prima zijn blote lul in iemand te steken die hij amper kon.

Zij zit echt heel erg fout in deze. Maar mbt de zwangerschap, het kind dat eraan komt is hij net zo verantwoordelijk als zij.
Op relatie gebied heeft zij het verneukt, maar daar kan dit kind niets aan doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189645140
Sletten maakt meer kapot dan je lief is.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2019 11:55:45 ]
  zondag 27 oktober 2019 @ 11:59:42 #141
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189645274
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Tja liegen en bedriegen is deze mevrouw niet vreemd, dus wie zegt dat zij tegen hem op tijd heeft gezegd dat ze stopt met de pil en voor een kleine wil gaan? Als ze erbij had gezegd dat ze graag kinderen wil had hij waarschijnlijk wel maatregelen genomen. Iets zegt mij dat hij niet helemaal op de hoogte was.
Ik acht de kans groter dat het bloed in andere regionen dan zijn brein zat waardoor nadenken van secundair belang was.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189645295
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tot 21 weken?
21 weken zwangerschap ja. Wel vrij gevorderde termijn maar dat is een andere discussie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189645402
Bereid je maar voor op alleenstaand moederschap. Dit wordt niks meer.
pi_189645409
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

21 weken zwangerschap ja. Wel vrij gevorderde termijn maar dat is een andere discussie
Iemand die dit soort keuzes maakt kan beter geen moeder worden.
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 12:19:17 #145
441859 crew  Lenny77
pi_189645540
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En dan nog bedriegen met andere mannen zonder condoom, want ze wist niet helemaal van wie dat kind was. Moest een test bij komen kijken :')
Nee dit klopt niet. Ze is tegen die periode niet meer met andere mannen naar bed geweest, zij is zeker dat hij de vader is want in die periode is ze pas met de pil gestopt. Maar hij geloofde dit (begrijpelijk) niet en heeft een DNA test geëist waaruit kwam dat hij het effectief ook is.

Als ik het goed lees was de relatie in het begin ook niet echt serieus (van beide kanten uit) en toen het serieuzer werd is ze gestopt met naar bed gaan met anderen, alleen bleef ze wel contact houden met andere mannen zonder sex en loog ze hier ook wel over. Dus ik begrijp dat die jongen haar niet vertrouwde.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 12:20:54 #146
441859 crew  Lenny77
pi_189645562
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Stel je voor dat dit je moeder is :'(
Ze kan evenzeer een prima moeder zijn!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 27 oktober 2019 @ 12:31:19 #147
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189645674
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik acht de kans groter dat het bloed in andere regionen dan zijn brein zat waardoor nadenken van secundair belang was.
Ja mannen hebben gewoon niet genoeg bloed om en je lul te laten functioneren en tegelijkertijd je hersenen te gebruiken.
Houd van poesjes
  zondag 27 oktober 2019 @ 12:36:58 #148
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189645742
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ach ga toch heen.

Hij had ook maatregelen kunnen nemen, had ook door kunnen vragen over hoe zij erin stond.

We weten niet beter dan dat hij wist dat ze niet beschermt was. Laten we daarin niet net doen alsof hij het grote slachtoffer is.

Hoe zij met die relatie omgegaan is, dat vreemd gaan. Hem daarin geen keuze geven. Daarin is hij wel een slachtoffer. Daarin had hij geen keuze.

Hij had wel de keuze zijn zaad diep in haar kut te deponeren terwijl hij wist wat ervan kon komen. Heeft dat zelfs nog gedaan nadat hij al wist dat ze niet zuiver was hierin.

Het risico op een zwangerschap heeft hij willens en wetend genomen. Dat hij dawar niet aan wilde denken is nogal een kutsmoes.

Dat hij haar niet meer wil, niet meer vertrouw snap ik echt heel goed. Maar dat neemt zijn verantwoordelijkheid niet weg. Zijn keuze om onbeschermde seks te hebben niet weg.

Echt, als ik onbeschermd was geweest en iedere vent waarmee ik seks had gehad had geloofd dat het prima was zonder condoom had ik een elftal kinderen gehad.
Hou echt eens op met die eenzijdige verantwoordelijkheid op dat gebied, vrouwen worden niet alleen zwanger.
Ook hij vond het prima zijn blote lul in iemand te steken die hij amper kon.

Zij zit echt heel erg fout in deze. Maar mbt de zwangerschap, het kind dat eraan komt is hij net zo verantwoordelijk als zij.
Op relatie gebied heeft zij het verneukt, maar daar kan dit kind niets aan doen.
Zij had hem toch ook kunnen vertellen dat ze graag een kindje wilde? Waarom is het zijn taak om door te vragen? Ze had ook maatregelen kunnen treffen toen ze de eerste keer niet ongesteld werd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg flauw vind om nou aan te komen met het is ook zijn verantwoordelijkheid want hij heeft haar geneukt, zij deed daar even goed aan mee en ze is niet voor niks gestopt met de pil lijkt me. Zij had dus ook kunnen zeggen dat er voortaan alleen nog maar gekrikt wordt met een rubber omdat ze geen pil meer pakt.
Houd van poesjes
pi_189645897
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Ik weet niet, maar als je zonder condoom gaat neuken terwijl de vrouw in kwestie aan heeft gegeven dat ze de pil niet gebruikt, dan ben je er toch echt helemaal zelf verantwoordelijk voor.
pi_189645929
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zij had hem toch ook kunnen vertellen dat ze graag een kindje wilde? Waarom is het zijn taak om door te vragen? Ze had ook maatregelen kunnen treffen toen ze de eerste keer niet ongesteld werd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg flauw vind om nou aan te komen met het is ook zijn verantwoordelijkheid want hij heeft haar geneukt, zij deed daar even goed aan mee en ze is niet voor niks gestopt met de pil lijkt me. Zij had dus ook kunnen zeggen dat er voortaan alleen nog maar gekrikt wordt met een rubber omdat ze geen pil meer pakt.
Als dit allemaal zo ingewikkeld voor je is zou ik mezelf toch eens laten steriliseren. Scheelt een hoop ellende.
pi_189646323
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zij had hem toch ook kunnen vertellen dat ze graag een kindje wilde? Waarom is het zijn taak om door te vragen? Ze had ook maatregelen kunnen treffen toen ze de eerste keer niet ongesteld werd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg flauw vind om nou aan te komen met het is ook zijn verantwoordelijkheid want hij heeft haar geneukt, zij deed daar even goed aan mee en ze is niet voor niks gestopt met de pil lijkt me. Zij had dus ook kunnen zeggen dat er voortaan alleen nog maar gekrikt wordt met een rubber omdat ze geen pil meer pakt.
Sorry, maar dit slaat nergens op.

Ik heb meermaals meegemaakt dat ik achteraf er achterkwam dat de dame in kwestie geen voorbehoedsmiddel gebruikte (wo bij mij laatste vriendin). En dat zie ik gewoon als het is: ‘dan had ik het maar moeten vragen’. Gelukkig nooit geleid tot geboortes.

Je kan wel roepen dat zij dat moet melden, maar dan leg je de verantwoordelijkheid bij vrouwen. Geen idee waar dat op is gebaseerd.

In the heat of the moment ga je ook niet even tussen neus en lippen door melden dat je de pil niet slikt. En je kiest toch echt samen om geen condoom te gebruiken, ook al is dat niet iets wat je bespreekt, maar gewoon doet in de praktijk.
pi_189646544
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nou meid, ik heb het verhaal dondersgoed begrepen.

Alleen is mijn vervolgvraag: WAAROM heb je dit soort gedrag vertoont? ''Vorig jaar was ik niet serieus en liep ik nog te ''kloten'' met andere mannen. Na enkele weken bleef ik al bij hem slapen en ondertussen had ik nog contact met andere mannen''.

Waarom bleef je nog kloten met andere mannen? Waarom bleef je contact houden met andere mannen terwijl je hem leuk vond en hem steeds leuker begon te vinden? Dat je hem leuk vindt is ongeloofwaardig. Als je écht van hem hield, dan ging je niet nog met andere mannen neuken en contact houden. Dat is dus een smoes van jezelf om je eigen gedrag te verdoezelen.

''Wel loog ik tegen hem, dat ik thuis was of aan het werk was terwijl ik met andere mannen ging afspreken. Hier kwam hij later dan ook achter, omdat ik achteraf toch de waarheid verteld of hij zag het in mijn telefoon''. WAAROM doe je dit? Waarom heb je gelogen?

Samenvattend: hij (de vader) was het toch niet voor je, anders was je bij hem gebleven en had je al je liefde aan hem gegeven. Dat heb je dus niet gedaan. Je had bedenkingen bij hem. Je twijfelde of je hem wel echt leuk vond. Maar ondertussen wel leuke dingen met hem doen en hem het idee geven dat jij echt voor hem zou gaan. Maar nee hoor.

Je moest je benen spreiden, keer op keer. WAAROM?

Het gaat mij dus meer om de intrinsieke motivatie van JOU om hem zo te bedriegen. Ben je zo aandachtsgeil? Pakte hij je niet hard genoeg aan in bed? Spankte hij jou niet? Neukte hij jou het licht uit de ogen niet? Want als de seks zo goed met hem was, waarom dan nog met anderen? 8)7
Dat zie je allemaal helemaal fout! TS kon er niks aandoen, telkens struikelde ze en viel ze op een lul van een of andere gast. Die op dat moment spontaan klaar kwam!
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:37:11 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189646732
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zij had hem toch ook kunnen vertellen dat ze graag een kindje wilde? Waarom is het zijn taak om door te vragen? Ze had ook maatregelen kunnen treffen toen ze de eerste keer niet ongesteld werd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg flauw vind om nou aan te komen met het is ook zijn verantwoordelijkheid want hij heeft haar geneukt, zij deed daar even goed aan mee en ze is niet voor niks gestopt met de pil lijkt me. Zij had dus ook kunnen zeggen dat er voortaan alleen nog maar gekrikt wordt met een rubber omdat ze geen pil meer pakt.
Zij heeft gezegd gestopt te zijn met de pil. Hij vond dat best. Nam geen andere maatregelen.

Gestopt met anticonceptie=zwanger kunnen worden. Dat geld voor beiden. I

Dit gaat niet over ondanks maatregelen toch zwanger geworden. Dit gaat over je kan op je blote vingers natellen dat dit een zeer mogelijk gevolg is.
Hij is daarin geen slachtoffer.

Zij is een trut omdat ze lekker bezig bleef met anderen. Niet voor niets is mijn eerste post zoals hij is, richting haar.

Maar jouw gejank dat hij niet verantwoordelijk is voor deze zwangerschap slaat nergens op.
Hij heeft de basisschool gevolgt, hij wist wat hij deed toen hij zonder enige bescherming haar kutje vol blafte.

Zij is geen slachtoffer, hij is geen slachtoffer. Enkel dat ongeboren kind is dat.
Hij vond het prima haar onbeschermde kutje vol te blaffen terwijl hij haar amper kende. Nog niet eens lang genoeg voor een afdoende soa test.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:44:16 #154
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189646834
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Als dit allemaal zo ingewikkeld voor je is zou ik mezelf toch eens laten steriliseren. Scheelt een hoop ellende.
Dit is Dennis he?

Die met enorme problemen zijn vrouw zwanger schopte en toen dat zo fout ging dat zijn dame zelfs zelfmoord probeerde te plegen (vanuit een ernstige depressie) vooral jankte over hij die niet kon neuken. En haar gewoon nog eens zwanger schopte omdat hij toch perse recht had op zorgeloze seks.

Dennis die er geen fuck om gaf hoe kut zijn tienerdochter het heeft hiermee, die geen fuck geeft om hoe slecht het met zijn dame geeft. Fuck zijn nieuwe zoon, hij moet neuken zonder na te denken.
Fuck het volgende kind dat hij verwekt heeft toen zij een ernstige postnatale depressie had. En hij wist dat het onveilig was.

Fuck zijn kinderen, hij moet zijn zaad kwijt. Is niet zijn verantwoordelijkheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189646848
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee dit klopt niet. Ze is tegen die periode niet meer met andere mannen naar bed geweest, zij is zeker dat hij de vader is want in die periode is ze pas met de pil gestopt. Maar hij geloofde dit (begrijpelijk) niet en heeft een DNA test geëist waaruit kwam dat hij het effectief ook is.

Als ik het goed lees was de relatie in het begin ook niet echt serieus (van beide kanten uit) en toen het serieuzer werd is ze gestopt met naar bed gaan met anderen, alleen bleef ze wel contact houden met andere mannen zonder sex en loog ze hier ook wel over. Dus ik begrijp dat die jongen haar niet vertrouwde.
Duidelijk toch?

En dan nog de schuld in zijn schoenen proberen te schuiven. Houd toch op (niet jij).
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:47:47 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189646892
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Duidelijk toch?

En dan nog de schuld in zijn schoenen proberen te schuiven. Houd toch op (niet jij).
Nee.

Geen relatie tussen hun. Haar schuld.
Zwanger worden, beider schuld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189646995
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 11:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Die leeft van de alimentatie _O- _O- :')
Vergeet het kindgebonden budget niet, dat zijn geen lullige bedragen. Dat mogen ze trouwens van mij wel afschaffen. Betaal lekker zelf voor je koters.
pi_189646999
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het ging even om de opmerking van Dennis, die weglopen voor je verantwoordelijkheid kennelijk als perfecte skill ziet voor ieder probleem wat je op je pad tegenkomt.
Een van de beste algemene R&P adviezen blijft toch nog altijd; negeer Dennis.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189647034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee.

Geen relatie tussen hun. Haar schuld.
Zwanger worden, beider schuld.
Nee.

Verbaasd zijn dat hij haar niet wil. Haar schuld. Niet zijn probleem.

Communicatief onvermogen. Haar schuld.

Nog contact hebben met andere mannen terwijl zij hem leuk vond. Haar schuld.

Zij heeft gezegd geen pil meer te slikken. Haar schuld. In plaats van tegen hem te zeggen dat ze zwanger wil worden en erover gaat praten dat ze dat wil, zegt ze 'ik slik de pil niet meer'.

Dit had gewoon voorkomen kunnen worden als zij haar benen dicht hield en voor hem ging. Maar dat deed ze niet. Waarom niet? Daar heeft ze niet op gereageerd. Waarom en wat is haar intrinsieke motivatie geweest om niet voor hem te gaan terwijl zij hem wel leuk vond en waarom moest ze perse contact onderhouden met andere mannen? Dat betekent domweg dat zij hem niet leuk genoeg vond. En dan achteraf verbaasd zijn. :')
pi_189647062
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar als je zonder condoom gaat neuken terwijl de vrouw in kwestie aan heeft gegeven dat ze de pil niet gebruikt, dan ben je er toch echt helemaal zelf verantwoordelijk voor.
En dat deze post het ook verdient om gequote en dubbel gelezen te worden. Waarheid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189647077
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Vergeet het kindgebonden budget niet, dat zijn geen lullige bedragen. Dat mogen ze trouwens van mij wel afschaffen. Betaal lekker zelf voor je koters.
Klopt ja. Zijn dikke bedragen.

Hopelijk heeft die kerel een slechte baan, anders gaat hij wat aftikken ja.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:07:07 #162
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189647249
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Vergeet het kindgebonden budget niet, dat zijn geen lullige bedragen. Dat mogen ze trouwens van mij wel afschaffen. Betaal lekker zelf voor je koters.
Schatje van me, een kind kost een veelvoud daarvan. Die is niet 'gratis' daardoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189647262
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is Dennis he?

Die met enorme problemen zijn vrouw zwanger schopte en toen dat zo fout ging dat zijn dame zelfs zelfmoord probeerde te plegen (vanuit een ernstige depressie) vooral jankte over hij die niet kon neuken. En haar gewoon nog eens zwanger schopte omdat hij toch perse recht had op zorgeloze seks.

Dennis die er geen fuck om gaf hoe kut zijn tienerdochter het heeft hiermee, die geen fuck geeft om hoe slecht het met zijn dame geeft. Fuck zijn nieuwe zoon, hij moet neuken zonder na te denken.
Fuck het volgende kind dat hij verwekt heeft toen zij een ernstige postnatale depressie had. En hij wist dat het onveilig was.

Fuck zijn kinderen, hij moet zijn zaad kwijt. Is niet zijn verantwoordelijkheid.
Daarom juist. Ik hoop dat hij zich zo snel mogelijk laat steriliseren zodat eventuele toekomstige kinderen dat leed wordt bespaard.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:11:08 #164
451005 Grems
Clown World
pi_189647300
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is Dennis he?

Die met enorme problemen zijn vrouw zwanger schopte en toen dat zo fout ging dat zijn dame zelfs zelfmoord probeerde te plegen (vanuit een ernstige depressie) vooral jankte over hij die niet kon neuken. En haar gewoon nog eens zwanger schopte omdat hij toch perse recht had op zorgeloze seks.

Dennis die er geen fuck om gaf hoe kut zijn tienerdochter het heeft hiermee, die geen fuck geeft om hoe slecht het met zijn dame geeft. Fuck zijn nieuwe zoon, hij moet neuken zonder na te denken.
Fuck het volgende kind dat hij verwekt heeft toen zij een ernstige postnatale depressie had. En hij wist dat het onveilig was.

Fuck zijn kinderen, hij moet zijn zaad kwijt. Is niet zijn verantwoordelijkheid.
Lijkt TS wel, die Dennis.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:14:00 #165
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189647336
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee.

Verbaasd zijn dat hij haar niet wil. Haar schuld. Niet zijn probleem.

Communicatief onvermogen. Haar schuld.

Nog contact hebben met andere mannen terwijl zij hem leuk vond. Haar schuld.

Zij heeft gezegd geen pil meer te slikken. Haar schuld. In plaats van tegen hem te zeggen dat ze zwanger wil worden en erover gaat praten dat ze dat wil, zegt ze 'ik slik de pil niet meer'.

Dit had gewoon voorkomen kunnen worden als zij haar benen dicht hield en voor hem ging. Maar dat deed ze niet. Waarom niet? Daar heeft ze niet op gereageerd. Waarom en wat is haar intrinsieke motivatie geweest om niet voor hem te gaan terwijl zij hem wel leuk vond en waarom moest ze perse contact onderhouden met andere mannen? Dat betekent domweg dat zij hem niet leuk genoeg vond. En dan achteraf verbaasd zijn. :')
Lieve zwarte soldaat, ook jij hebt de basisschool gevolgd.

Geen anticonceptie betekend kans op zwangerschap.
Abortus is geen vanzelfsprekendheid. Onbeschermd neuken met iemand die je amper kent, niet eens lang genoeg voor een fatsoenlijke soa test, heeft risico's.

Ja, zij is een troela, een trut zelfs. Maar hij is geen mongooltje die echt niet wist wat voor risico hij nam. Hij vond dat wel best.

Hij is net zo verantwoordelijk voor dit nieuwe leven als zij. Beiden wisten dat dit eruit kon komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:16:15 #166
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189647367
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:11 schreef Grems het volgende:

[..]

Lijkt TS wel, die Dennis.
Yeps.

Doe niet alsof ik zo blij ben met deze ts.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189647414
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 13:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Duidelijk toch?

En dan nog de schuld in zijn schoenen proberen te schuiven. Houd toch op (niet jij).
Hij is nog steeds de vader van het kind.

En hij had zelf ook gewoon een condoom kunnen gebruiken. Maar nee, want dat voelt natuurlijk niet net zo lekker :')
pi_189647666
Het is wel duidelijk wie de grootste verliezer is in dit verhaal. Arm kind.
pi_189647776
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lieve zwarte soldaat, ook jij hebt de basisschool gevolgd.

Geen anticonceptie betekend kans op zwangerschap.
Abortus is geen vanzelfsprekendheid. Onbeschermd neuken met iemand die je amper kent, niet eens lang genoeg voor een fatsoenlijke soa test, heeft risico's.

Ja, zij is een troela, een trut zelfs. Maar hij is geen mongooltje die echt niet wist wat voor risico hij nam. Hij vond dat wel best.

Hij is net zo verantwoordelijk voor dit nieuwe leven als zij. Beiden wisten dat dit eruit kon komen.
Oh, ik ging niet in op dat punt zie ik nu.

Maar ja. Geen condoom gebruiken. OOK zijn verantwoordelijkheid.

Maar dat staat in het niet wat zij in totaal heeft geflikt.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:42:29 #170
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189647819
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Schatje van me, een kind kost een veelvoud daarvan. Die is niet 'gratis' daardoor.
Hardwerkende mensen mogen opdraaien voor andermans koters..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189647821
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hij is nog steeds de vader van het kind.

En hij had zelf ook gewoon een condoom kunnen gebruiken. Maar nee, want dat voelt natuurlijk niet net zo lekker :')
Hoe weet jij nou dat de reden is geweest dat het niet zo lekker is? Misschien in de heat van the moment niet aan gedacht zou ook kunnen.

Maar dat kan ook voor haar gelden. Voor haar is het zonder condoom wellicht ook lekkerder. Misschien ook wel de reden geweest van haar om hem het erin te laten steken. Who knows?

Daarom dat ik haar vroeg om haar intrinsieke motivatie waarom. Zie mijn posts hiervoor.
pi_189647822
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maar dat staat in het niet wat zij in totaal heeft geflikt.
Maar dat zegt Cause_Mayhem ook.
pi_189647885
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hardwerkende mensen mogen opdraaien voor andermans koters..
Vind ik prima. Als maatschappij zorgen we voor de mensen die het minder hebben of kwetsbaarder zijn. Daar wil ik best voor betalen. Ouderen, gehandicapten, infrastructuur, scholen, goed onderwijs etc.

Ook voor kinderen en kinderopvang wil ik best betalen. Daarvoor zijn we Nederland en niet China of een ander bananenrepubliek.

Maar dit soort koters van TS...... betaalt ze maar lekker zelf voor. Lekker piemels berijden en geen verantwoordelijkheid nemen en nu ze zwanger is opeens een beroep doet op anderen :') :')

Alsjeblieft TS, ik heb het te doen met je kind.
pi_189647894
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat zegt Cause_Mayhem ook.
Oké, dat is dan duidelijk en zitten we op 1 lijn.
  zondag 27 oktober 2019 @ 14:49:31 #175
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189647967
Ik zie het al voor me: dat kind wordt straks telkens met een Xbox op z'n kamer gezet wanneer moeders weer eens door een ander gedekt wordt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189647994
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:42 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat de reden is geweest dat het niet zo lekker is? Misschien in de heat van the moment niet aan gedacht zou ook kunnen.

Maar dat kan ook voor haar gelden. Voor haar is het zonder condoom wellicht ook lekkerder. Misschien ook wel de reden geweest van haar om hem het erin te laten steken. Who knows?

Daarom dat ik haar vroeg om haar intrinsieke motivatie waarom. Zie mijn posts hiervoor.
Wat ik vooral zie is veel beschuldigingen en schadefreuden. Ze gaat dan echt geen zin krijgen om te reageren.

Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om vanaf de zijlijn te roepen en te genieten.
pi_189648007
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie het al voor me: dat kind wordt straks telkens met een Xbox op z'n kamer gezet wanneer moeders weer eens door een ander gedekt wordt.
Nou, en dan met een sennheiser koptelefoon want dat kind kan dat harde gekreun natuurlijk niet aanhoren.

Oh wacht... niet een Sennheiser koptelefoon, maar de nieuwste beats omdat zij dat kan betalen door middel van de ontvangen alimentatie.

KATSJING! Dikke bankrekening en lekker krikken met andere kerels met een kind op de Xbox.
pi_189648047
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie is veel beschuldigingen en schadefreuden. Ze gaat dan echt geen zin krijgen om te reageren.

Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om vanaf de zijlijn te roepen en te genieten.
Klopt. Het is inderdaad makkelijk.

Maar niemand heeft haar gedwongen om hier te posten. Als je je verhaal anoniem op internet gooit, dan kan je verwachten dat je negatieve reacties krijgt. Zeker in zo'n verhaal. Het feit dat zij daar niet op de hoogte is, betekent des te meer dat zij een dikke plaat voor haar kop heeft.
pi_189648376
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie is veel beschuldigingen en schadefreuden. Ze gaat dan echt geen zin krijgen om te reageren.

Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om vanaf de zijlijn te roepen en te genieten.
Eens. Maar het is natuurlijk ook zo dat je dit verhaal slechts van een kant hoort.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:59:33 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189649368
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan had je als man hem er maar niet zonder hoesje in moeten steken.
Dat is als man de enige manier om dit soort toestanden te vermijden.
Nogmaals mijn advies aan jonge mannen ....

Deponeer bij een aantal verschillende spermabanken een kwart litertje of zo sperma, nu, nu je nog jong en viriel bent !! En laat je dan steriliseren. dan kan nooit een vrouw je leven kapot maken door jou een kindje aan te draaien en je zo aan haar te ketenen (!!) En vind je ooit de ware en jullie willen kinderen dan staan er diverse potjes, niet op het vuur maar in het ijs. Uit de tijd dat je sperma zelfs nog beter was dan op het moment dat je het gaat gebruiken..

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny.

Geluk en je lot moet je niet helemaal aan het toeval overlaten.
Je kunt die ook een beetje "helpen".
Onder andere door bovenstaande. Door beetje aan gezondheid, fitheid en uiterlijk te doen.
Door studie en/ of een baan. Niet alleen managers banen worden betaald. Ook een goed vakman is goud waard.
Door niet alleen aan korte termijn denken te doen, en daar je beslissingen op te nemen.
Door niet te panieken maar je tijd af te wachten; voor de mannen die niet tot de 20 % knaopste en rijkste mannen behoren is dat vanaf 30 jaar.
Door eens over de rand van het soepbord heen te kijken, nl. naar een ander deel van Nederland, van Europa, van de wereld.
Zie jezelf niet als iemand die altijd pech heeft en laat het daarom niet allemaal gebeuren, over zich heen laat komen, onder gezucht van: zie je wel , ik heb nou eenmaal (altijd) pech.

^O^ :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 27-10-2019 16:15:45 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189649692
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nogmaals mijn advies aan jonge mannen ....

Deponeer bij een aantal verschillende spermabanken een kwart litertje of zo sperma, nu, nu je nog jong en viriel bent !! En laat je dan steriliseren. dan kan nooit een vrouw je leven kapot maken door jou een kindje aan te draaien en je zo aan haar te ketenen (!!) En vind je ooit de ware en jullie willen kinderen dan staan er diverse potjes, niet op het vuur maar in het ijs. Uit de tijd dat je sperma zelfs nog beter was dan op dat moment.

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Ingevroren sperma verliest kwaliteit, bovendien is het zo dat de kans op zwangerschap bij inseminatie een stuk lager is dan wanneer je op de natuurlijke manier zwanger probeert te raken.

Oh bovendien, als je nog jong bent en er geen medische noodzaak is voor sterilisatie, gaan artsen daar simpel weg niet mee akkoord.

Het is trouwens heel makkelijk om te voorkomen dat je een vrouw zwanger maakt hoor. Gewoon altijd met condoom neuken, ook als zij anticonceptie gebruikt. Als je 2 anticonceptiemiddelen gebruikt is de kans op zwangerschap nagenoeg 0.
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:24:17 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189649876
Wat weet jij nou van spema? Ben je man, of ben je IVF arts of zo iets? Heb je enig idee hoeveel enkele kwart litertjes sperma is. Hoeveel zaadcellen dat zijn. En daar pikken ze gewoon de beste uit!

In Spanje doen ze dat wel, en niet eens duur daar!

Over de anticonceptie heb je gelijk; met twee methodes, bv pil en condoom. zit je nagenoeg op 100 % veiligheid. Maar daar wringt net de schoen. DE vrouw die een man wil manipuleren door zwanger van hem te worden neemt dagelijks een vitamine c pilletje extra ipv DE pil (misschien) En ook een condoom is snel te beschadigen, met de tanden of de nagels, met het openknippen of scheuren van de verpakking. Knip knip. hopla, tuitje eraf !

-O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:27:21 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189649922
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nogmaals mijn advies aan jonge mannen ....

Deponeer bij een aantal verschillende spermabanken een kwart litertje of zo sperma, nu, nu je nog jong en viriel bent !! En laat je dan steriliseren. dan kan nooit een vrouw je leven kapot maken door jou een kindje aan te draaien en je zo aan haar te ketenen (!!) En vind je ooit de ware en jullie willen kinderen dan staan er diverse potjes, niet op het vuur maar in het ijs. Uit de tijd dat je sperma zelfs nog beter was dan op het moment dat je het gaat gebruiken..

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny.

Geluk en je lot moet je niet helemaal aan het toeval overlaten.
Je kunt die ook een beetje "helpen".
Onder andere door bovenstaande. Door beetje aan gezondheid, fitheid en uiterlijk te doen.
Door studie en/ of een baan. Niet alleen managers banen worden betaald. Ook een goed vakman is goud waard.
Door niet alleen aan korte termijn denken te doen, en daar je beslissingen op te nemen.
Door niet te panieken maar je tijd af te wachten; voor de mannen die niet tot de 20 % knaopste en rijkste mannen behoren is dat vanaf 30 jaar.
Door eens over de rand van het soepbord heen te kijken, nl. naar een ander deel van Nederland, van Europa, van de wereld.
Zie jezelf niet als iemand die altijd pech heeft en laat het daarom niet allemaal gebeuren, over zich heen laat komen, onder gezucht van: zie je wel , ik heb nou eenmaal (altijd) pech.

^O^ :Y
Zo niet zo simpel...

Maar he, wie heeft wat aan kennis als je gewoon je blote lul will kunnen gebruiken zonder nadenken toch?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189650006
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat weet jij nou van spema? Ben je man, of ben je IVF arts of zo iets? Heb je enig idee hoeveel enkele kwart litertjes sperma is. Hoeveel zaadcellen dat zijn. En daar pikken ze gewoon de beste uit!

In Spanje doen ze dat wel, en niet eens duur daar!

Over de anticonceptie heb je gelijk; met twee methodes, bv pil en condoom. zit je nagenoeg op 100 % veiligheid. Maar daar wringt net de schoen. DE vrouw die een man wil manipuleren door zwanger van hem te worden neemt dagelijks een vitamine c pilletje extra ipv DE pil (misschien) En ook een condoom is snel te beschadigen, met de tanden of de nagels, met het openknippen of scheuren van de verpakking. Knip knip. hopla, tuitje eraf !

-O-
Omdat je een man bent betekent het niet dat je een expert op het gebied van sperma bent hoor. :') Misschien moet je je eens inlezen in het traject van inseminatie. Dat is helemaal geen makkelijk traject en de kans op zwangerschap is echt lager dan wanneer je op de natuurlijke manier zwanger probeert te raken.

Zorgen dat je zelf de condoom meeneemt en openmaakt en om doet.. kan ze er ook niks mee doen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:34:02 #185
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650010
En wat is dat gedoe over ene Dennis. Die ben ik in dit topic nog niet eerder tegengekomen, die naam. Dus denk toch echt dat dat off topic is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:37:36 #186
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650058
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat je een man bent betekent het niet dat je een expert op het gebied van sperma bent hoor. :') Misschien moet je je eens inlezen in het traject van inseminatie. Dat is helemaal geen makkelijk traject en de kans op zwangerschap is echt lager dan wanneer je op de natuurlijke manier zwanger probeert te raken.

Zorgen dat je zelf de condoom meeneemt en openmaakt en om doet.. kan ze er ook niks mee doen.
Misschien weet jij niet hoeveel ik weet van sperma. En van IVF, van vruchtbaarheid.
En misschien weet jij niet op hoeveel manieren een vrouw die graag zwanger wordt "onopvallend" een condoom kan beschadigen. Niet opgevallen, dat kinderen tegenwoordig vaker " Lek " genoemd worden. Juist, Dat zijn dat soort gevallen!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189650590
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Misschien weet jij niet hoeveel ik weet van sperma. En van IVF, van vruchtbaarheid.
En misschien weet jij niet op hoeveel manieren een vrouw die graag zwanger wordt "onopvallend" een condoom kan beschadigen. Niet opgevallen, dat kinderen tegenwoordig vaker " Lek " genoemd worden. Juist, Dat zijn dat soort gevallen!
Ik weet niet wat jij van sperma, IVF etc. weet nee. Jij weet ook niet wat ik ervan weet.

Onopvallend een condoom beschadigen terwijl je hem om hebt? Enlighten me..

Nee, is me nog nooit opgevallen. Sterker nog ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen..
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 17:05:17 #188
441859 crew  Lenny77
pi_189650622
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Misschien weet jij niet hoeveel ik weet van sperma. En van IVF, van vruchtbaarheid.
En misschien weet jij niet op hoeveel manieren een vrouw die graag zwanger wordt "onopvallend" een condoom kan beschadigen. Niet opgevallen, dat kinderen tegenwoordig vaker " Lek " genoemd worden. Juist, Dat zijn dat soort gevallen!
Ja dat zal best wel eens gebeuren maar minder dan jij hier doet voorkomen. En zo een zaken zijn gewoon smerig! Dat doe je niet.
En als man kan je je echt maar op 1 manier beschermen daartegen: condoom.
Maar in dit geval heeft ts gezegd dat ze gestopt was met de pil. Dus dan is het gewoon ook zijn eigen schuld/ medeverantwoordelijkheid dat ze zwanger is geworden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189650733
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:48 schreef Rainbow1988 het volgende:
In de tussen tijd had ik nog steeds contact met andere mannen, maar geen seksuele contacten meer.
Maar natuurlijk. :7
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:14:54 #190
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650853
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij van sperma, IVF etc. weet nee. Jij weet ook niet wat ik ervan weet.

Onopvallend een condoom beschadigen terwijl je hem om hebt? Enlighten me..

Nee, is me nog nooit opgevallen. Sterker nog ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen..
Sperma kennis; google maar eens op sperma en op IVF. Wie tegenwoordig iets wil weten heeft het niet zo moeilijk dankzij het internet.

Condoom beschadigen ga ik je niet vertellen, wie weet of en hoe je die kennis gaat gebruiken bij onschuldige naiëve mannen uit fatsoenlijke families en goede opvoeding, opleiding, baan en bankrekening!

Lek is een veel voorkomende naam. Okay, in het buitenland wel meer dan in NL. Een oude naam die al eeuwen aan kinderen wordt gegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 27-10-2019 17:22:20 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:16:20 #191
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650891
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat zal best wel eens gebeuren maar minder dan jij hier doet voorkomen. En zo een zaken zijn gewoon smerig! Dat doe je niet.
En als man kan je je echt maar op 1 manier beschermen daartegen: condoom.
Maar in dit geval heeft ts gezegd dat ze gestopt was met de pil. Dus dan is het gewoon ook zijn eigen schuld/ medeverantwoordelijkheid dat ze zwanger is geworden.
Dus dat geloof jij van deze vrouw? Gezien de rest van dit topic ben IK daar niet zo zeker van. :N

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 27-10-2019 17:21:24 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:17:04 #192
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650908
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:09 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. :7
Inderdaad, heel logisch, zo een ommezwaai. 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189650929
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sperma kennis; google maar eens op sperma en op IVF. Wie tegenwoordig iets wil weten heeft het niet zo moeilijk dankzij het internet.

Condoom beschadigen ga ik je niet vertellen, wie weet of en hoe je die kennis gaat gebruiken bij onschuldige naiëve mannen uit fatsoenlijke families en goede opvoeding e opleiding!

Lek is een veel voorkomende naam. Okay, in het buitenland wel meer dan in NL. Een oude naam die al eeuwen aan kinderen wordt gegeven.
Gewoon met een prikker door het condoom heen prikken.

Kan zelfs wanneer hij nog in de verpakking zit.

Daar, hoef jij niet meer zo kinderachtig te doen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:20:47 #194
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189650966
Inderdaad. Hoeveel vrouwen hebben niet altijd een veiligheidsspeld in hun handtasje. Als je dan vraagt krijg je als antwoord, och, kan wel eens handig zijn.

>:O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189650976
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Inderdaad. Hoeveel vrouwen hebben niet altijd een veiligheidsspeld in hun handtasje. Als je dan vraagt krijg je als antwoord, och, kan wel eens handig zijn.

>:O
Jij hebt echt trust issues.
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:23:30 #196
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_189651033
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij hebt echt trust issues.
Wie? IK !?

_O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_189651520
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nogmaals mijn advies aan jonge mannen ....

Deponeer bij een aantal verschillende spermabanken een kwart litertje of zo sperma, nu, nu je nog jong en viriel bent !! En laat je dan steriliseren. dan kan nooit een vrouw je leven kapot maken door jou een kindje aan te draaien en je zo aan haar te ketenen (!!) En vind je ooit de ware en jullie willen kinderen dan staan er diverse potjes, niet op het vuur maar in het ijs. Uit de tijd dat je sperma zelfs nog beter was dan op het moment dat je het gaat gebruiken..

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny.

Geluk en je lot moet je niet helemaal aan het toeval overlaten.
Je kunt die ook een beetje "helpen".
Onder andere door bovenstaande. Door beetje aan gezondheid, fitheid en uiterlijk te doen.
Door studie en/ of een baan. Niet alleen managers banen worden betaald. Ook een goed vakman is goud waard.
Door niet alleen aan korte termijn denken te doen, en daar je beslissingen op te nemen.
Door niet te panieken maar je tijd af te wachten; voor de mannen die niet tot de 20 % knaopste en rijkste mannen behoren is dat vanaf 30 jaar.
Door eens over de rand van het soepbord heen te kijken, nl. naar een ander deel van Nederland, van Europa, van de wereld.
Zie jezelf niet als iemand die altijd pech heeft en laat het daarom niet allemaal gebeuren, over zich heen laat komen, onder gezucht van: zie je wel , ik heb nou eenmaal (altijd) pech.

^O^ :Y
Wat heeft de wereld jou aangedaan, man?
pi_189651685
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:34 schreef LeesFoknl het volgende:
En wat is dat gedoe over ene Dennis. Die ben ik in dit topic nog niet eerder tegengekomen, die naam. Dus denk toch echt dat dat off topic is.
Nog een kloon van Dennis?
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 17:49:32 #199
441859 crew  Lenny77
pi_189651732
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gewoon met een prikker door het condoom heen prikken.

Kan zelfs wanneer hij nog in de verpakking zit.

Daar, hoef jij niet meer zo kinderachtig te doen.
Daarom je eigen condooms meenemen en in eigen beheer houden als het vertrouwen zo laag is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 17:51:24 #200
441859 crew  Lenny77
pi_189651765
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:16 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dus dat geloof jij van deze vrouw? Gezien de rest van dit topic ben IK daar niet zo zeker van. :N
We kunnen alleen maar afgaan op dat wat ze zegt hier. Als we zo gaan beginnen dan kunnen we geen enkel verhaal meer geloven.
Plus het is niet dat ze zichzelf als de heilige maagd neerzet die ocharme zwanger is geworden he. Ze onderschat misschien de gevolgen maar haar daden heeft ze niet goed gesproken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189651773
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sperma kennis; google maar eens op sperma en op IVF. Wie tegenwoordig iets wil weten heeft het niet zo moeilijk dankzij het internet.

Condoom beschadigen ga ik je niet vertellen, wie weet of en hoe je die kennis gaat gebruiken bij onschuldige naiëve mannen uit fatsoenlijke families en goede opvoeding, opleiding, baan en bankrekening!

Lek is een veel voorkomende naam. Okay, in het buitenland wel meer dan in NL. Een oude naam die al eeuwen aan kinderen wordt gegeven.
Misschien moet je dat zelf maar eens doen. Je begint sowieso niet met IVF, maar met inseminatie. In de praktijk is 50% van de vrouwen binnen een jaar zwanger. (Wanneer je op een natuurlijke manier zwanger probeert te worden, is 50% van de vrouwen binnen een HALF jaar zwanger). Als je na een jaar inseminatie, nog niet zwanger bent, wordt er overgegaan op IVF.

Haha wees maar niet bang hoor, ik ben al jaren samen met mijn vriend en hij is ook de vader van mijn kinderen.

Ik heb er nog nooit van gehoord. Kom eens met een bron dat die naam al eeuwen aan kinderen wordt gegeven..
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:53:07 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189651792
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nog een kloon van Dennis?
Nope
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189651804
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:18 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gewoon met een prikker door het condoom heen prikken.

Kan zelfs wanneer hij nog in de verpakking zit.

Daar, hoef jij niet meer zo kinderachtig te doen.
Daarom zei ik al, je moet ervoor zorgen dat je de condoom zelf meeneemt en zelf omdoet. Maar volgens hem is er zelfs dan nog een manier waarop ze hem ongemerkt kan beschadigen.. nou ik ben wel benieuwd hoe een vrouw een condoom ongemerkt kan beschadigen terwijl hij om de lul van de man zit.
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 18:07:55 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189652070
Dit topic gaat nergens meer over.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')