abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189642714
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is TS wel gegund dat ze grip op de toekomst gaat nemen, voor haar en voor haar kind.
Mogelijk kan de huisarts advies geven over hoe je daar geholpen bij kan worden.

Ben benieuwd hoe vader aankijkt tegen de toekomst, hoe kijkt hij naar alimentatie betalen, naar contact en ouderschap?

Wat ik niet snap: waarom is nu, op 4 maanden de paniek zo hoog? Je hebt allerlei ‘beslissingsmomenten’ aan je voorbij laten gaan. Waarom was er toen geen paniek? Wat was je toekomstbeeld toen? Hoe komt het dat je verwachting zo scheef loopt met de realiteit dat je hierin pas in paniek over bent?
Misschien in het begin gedacht: hij draait wel bij?
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:19:30 #102
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_189642723
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Dennis?
Zoute user pur sang
pi_189642728
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds jouw kind dan, dus wat een lul ben je dan als je daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. Het is niet alsof ze alleen zwanger is geworden.
Dan zijn het allebei lullo’s. Maar wel met een kind samen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:27:03 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189642760
Misschien wil hij iemand die zijn kind correct werkwoorden leert vervoegen?
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Sir Terry Pratchett (1948 - 2015)
Ceterum censeo Trump delendam esse
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:49:22 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189642891
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dennis?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189642908
Arm kind, gaat voor galg en rad opgroeien ;(

:{
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Mv85wtAQsjg" target="_blank" rel="nofollow"]BradgeTV Tribute Video [/url]
pi_189643096
Laten we beginnen met de basis, kun jij alleen een kind onderhouden en daar sowieso 21 jaar de verantwoording voor dragen?
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:11:38 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643132
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 01:04 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, hartverwarmend, waarvoor dank O+ maar ook echt offtopic :@
[..]

Ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, maar soms moet je zo een kans wel verdienen. En daar vind ik ts zelf behoorlijk selfish over doen. Ze heeft meer dan een jaar gelogen, ook over het platonische contact wat ze onderhield. Daar bewust over blijven liegen lijkt toch best duidelijk te maken dat ze wist dat ze niet zuiver bezig was en dat hij dat niet zo waarderen.
Het zou van haar kant uit dan ook wel zo menselijk zijn om iets meer begrip te tonen voor die oh zo leuke vent waar ze serieus verder mee zegt te willen, want je betrouwbaarheid bewijs je niet ineens door je zichtbaarheid op social media te wissen en te zeggen dat je nu ineens wel zogenaamd betrouwbaar zou doen. Die woorden bleken eerder ook al niet zoveel waard en dan lijkt de timing van een zwangerschap ook best een beetje typisch.

Zou jij als jij die kerel was, staan te springen nadat je eerst meer dan een jaar belogen bent, dan vier maanden geleden het afkapt, ze nu ook vier maanden zwanger blijkt en niet zoveel begrip lijkt te hebben dat je niet zo enthousiast bent om samen de komende 18 jaar verantwoordelijkheid gaan te delen voor een levend wezen?
Ik zou het zwaar kut vinden en idd niet zomaar weer vertrouwen. Maar ik ben ook vergevingsgezind, en als ik zie dat ze haar best doet om mij terug te winnen, zou ik het overwegen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:29:42 #109
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_189643348
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij wist dat ze niet meer aan de pil zou zijn, dus nee.
En wettelijk gezien heb je nul keuze, hij heeft zelf om een vaderschapstest gevraagd.
Zegt zij ........ Zij schrijft dat ze hem verteld heeft dat ze de pil niet meer nam. Gezien het vertrouwen in haar eerlijkheid in de relatie voorheen weet ik niet of ik dat geloof.

In mijn ogen heeft ze dit verdiend omdat ze gewoon maar wat doet, zegt, liegt. Totaal geen integer persoon, geen respect of zelfrespect maar opportunist die de waarheid verdraait.

Jammer voor die man, die is er ingetuind. Madame heeft haar gewenst kindje, kan niet meer werken en wordt fijn door die man en ons, belastingbetalers, financieel verzorgd.
Moest straf op staan!

IK zie nog een kleine kans, als ze hem nou niet teveel lastig valt, en het contact blijft, hij straks het kind zal leren kennen en dan toch gevoelens krijgt voor het kind. Dat hoop ik voor het kind en voor hem. Zij verdient het eigenlijk niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:35:59 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643426
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zegt zij ........ Zij schrijft dat ze hem verteld heeft dat ze de pil niet meer nam. Gezien het vertrouwen in haar eerlijkheid in de relatie voorheen weet ik niet of ik dat geloof.

In mijn ogen heeft ze dit verdiend omdat ze gewoon maar wat doet, zegt, liegt. Totaal geen integer persoon, geen respect of zelfrespect maar opportunist die de waarheid verdraait.

Jammer voor die man, die is er ingetuind. Madame heeft haar gewenst kindje, kan niet meer werken en wordt fijn door die man en ons, belastingbetalers, financieel verzorgd.
Moest straf op staan!

IK zie nog een kleine kans, als ze hem nou niet teveel lastig valt, en het contact blijft, hij straks het kind zal leren kennen en dan toch gevoelens krijgt voor het kind. Dat hoop ik voor het kind en voor hem. Zij verdient het eigenlijk niet.
Dat is een harde oordeel, waar ik niet mee eens ben. Het gaat niet om wat ze wel of niet verdient, zij is ook een mens en ze heeft spijt. Iedereen verdient een tweede kans en als ze echt spijt heeft en het goed wil doen, dan gun ik haar ook een tweede kans.

Het is natuurlijk aan de vader van het kind om te bepalen wat hij wilt. Maar dit is wel de moeder van zijn kind, dus als hij haar zou kunnen vergeven is dit het beste voor iedereen. Een kind heeft baat bij twee ouders in huis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189643429
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:51 schreef Rainbow1988 het volgende:

[..]

Dit verhaal is niet verzonnen. Was het verhaal maar fake. Ik zit er echt mee. Iedereen reageert hier een beetje ''bot''.
1. Het was inderdaad erg stom geweest dat ik stopte met de pil. Maar het ging goed tussen hem en mij en ik wilde graag kinderen. Maar ik heb het achteraf beter safe kunnen doen en niet zomaar moeten stoppen met de pil.
Nee het ging nooit goed. Dat hij wilde neuken maakt het geen relatie.
quote:
2. Nee, dat gaat niet. Ik ben tegen abortus. En ik ben nu al over tijd.
Je bent niet tegen abortus, je wil het kind om hem onder druk te zetten. Abortus kan tot 21 weken.
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189643452
Vrouwen die zwanger raken om de man bij zich proberen te houden is zo vals.
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:38:59 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189643453
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Je bent niet tegen abortus, je wil het kind om hem onder druk te zetten. Abortus kan tot 21 weken.
Misschien is ze religieus. Katholiek of Moslim mag onder geen enkele omstandigheid abortus plegen.
pi_189643470
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vrouwen die zwanger raken om de man bij zich proberen te houden is zo vals.
open-deur-780x448.jpg
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor. _O- Ik lach er alleen maar om. :')
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:43:23 #115
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_189643505
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is een harde oordeel, waar ik niet mee eens ben. Het gaat niet om wat ze wel of niet verdient, zij is ook een mens en ze heeft spijt. Iedereen verdient een tweede kans en als ze echt spijt heeft en het goed wil doen, dan gun ik haar ook een tweede kans.

Het is natuurlijk aan de vader van het kind om te bepalen wat hij wilt. Maar dit is wel de moeder van zijn kind, dus als hij haar zou kunnen vergeven is dit het beste voor iedereen. Een kind heeft baat bij twee ouders in huis.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar beide is waar. Jouw opstelling, en wat ik schrijf ook. Ook ik gun haar een kans, met deze man. Zou het beste en mooiste zijn, voor het kind, voor de man, en zeker voor haar. Maar netjes en integer is ze niet. Zou zeggen, ga je in een hoekje zitten schamen. Maar ook, hoop dat ze mekaar uiteindelijk, met hun kind, toch weer vinden.
Count your blessings.
pi_189643574
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan zijn het allebei lullo’s. Maar wel met een kind samen.
Het ging even om de opmerking van Dennis, die weglopen voor je verantwoordelijkheid kennelijk als perfecte skill ziet voor ieder probleem wat je op je pad tegenkomt.
  zondag 27 oktober 2019 @ 09:49:54 #117
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_189643581
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Tot 21 weken?
Count your blessings.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:07:21 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189643750
Ik hoop voor het kind dat jij (ts) tot je zinnen komt en dit nog ongeboren kind niet (meer) als dwangmiddel in zet.

Natuurlijk wil hij niet mee naar de echo, want daar ben jij die hem pijn heeft gedaan, daar ben jij die hem aan jou wil binden. Jij die er jouw shit van maakt, het om jou laat draaien.

Neem en fikse stap terug. Geef aan dat het zijn kind is en jij bereid bent om te zorgen dat hij zijn rol daarin kan en mag spelen, zonder dat jij aan hem blijft trekken.
Erken dat dat lastig is nu tijdens de zwangerschap en ook in de eerste zuigelingtijd lastiger is (alhoewel dat afhangt van of je borstvoeding gaat geven en hoe lang).

Zet de deur open tussen kind en vader en hou die open. Ga niet zelf in de deuropening staan.
Jij hebt het grandioos verpest met hem, vraag niet aan hem jouw handje vast te houden. Vraag hem ter wille van het kind of hij een rol in diens leven wil hebben.

Zet een stap terug, jij hebt dit verneukt. Voor hem en voor dat kind.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:07:27 #119
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_189643752
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien is ze religieus. Katholiek of Moslim mag onder geen enkele omstandigheid abortus plegen.
Dan zou ze geen sex hebben voor het huwelijk of minimaal voor de verloving. Dan zou ze geen periode hebben gehad waarin ze zelfs met meerdere mannen sex had. dan zou ze niet liegen, bedriegen en manipuleren. Want dat is allemaal niet toegestaan voor een gelovig Katholiek en Moslim
Count your blessings.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:10:15 #120
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_189643787
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik hoop voor het kind dat jij (ts) tot je zinnen komt en dit nog ongeboren kind niet (meer) als dwangmiddel in zet.

Natuurlijk wil hij niet mee naar de echo, want daar ben jij die hem pijn heeft gedaan, daar ben jij die hem aan jou wil binden. Jij die er jouw shit van maakt, het om jou laat draaien.

Neem en fikse stap terug. Geef aan dat het zijn kind is en jij bereid bent om te zorgen dat hij zijn rol daarin kan en mag spelen, zonder dat jij aan hem blijft trekken.
Erken dat dat lastig is nu tijdens de zwangerschap en ook in de eerste zuigelingtijd lastiger is (alhoewel dat afhangt van of je borstvoeding gaat geven en hoe lang).

Zet de deur open tussen kind en vader en hou die open. Ga niet zelf in de deuropening staan.
Jij hebt het grandioos verpest met hem, vraag niet aan hem jouw handje vast te houden. Vraag hem ter wille van het kind of hij een rol in diens leven wil hebben.

Zet een stap terug, jij hebt dit verneukt. Voor hem en voor dat kind.
Daar moet je moraal voor hebben, maar of ze die heeft.
Count your blessings.
pi_189643800
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 07:07 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik had ze niks gegeven. Ze wilde zelf zwanger worden.
Dan had je als man hem er maar niet zonder hoesje in moeten steken.
Dat is als man de enige manier om dit soort toestanden te vermijden.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:13:03 #122
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189643820
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:49 schreef Rainbow1988 het volgende:
Niet vreemd gegaan inderdaad, het was nooit officieel geweest.
Waarom niet? Had hij dat wel gewild?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:14:31 #123
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189643833
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tot 21 weken?
Ja, nou ja 20 meestal in de praktijk.
Later mag officieel, maar is er voornamelijk voor grote nood. De late testen waar zeer ernstige afwijkingen uit kunnen komen of andere ernstige medische problemen.

Bij en gezond kind en gezonde moeder zal je in de praktijk vrijwel geen arts kunnen vinden die wil aborteren. Er wordt dan heel hard ingezet op andere mogelijkheden.

Officieel dus tot 24 weken, maar na de 16 weken is het echt geen peulenschil meer, ook niet voor de uitvoerende arts.
De grens van 24 weken is dus bedoeld om ernstige en levensbedreigende problemen af te vangen, niet zozeer om je dan nog te bedenken terwijl alles verder prima gaat qua zwangerschap.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:21:53 #124
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is blij
pi_189643928
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is nog steeds jouw kind dan, dus wat een lul ben je dan als je daar geen verantwoordelijkheid voor neemt. Het is niet alsof ze alleen zwanger is geworden.
Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Houd van poesjes
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:31:20 #125
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189644079
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat een trut ben je als je iemand ongewenst met een kind opzadelt en daar geen verantwoordelijkheid voor neemt.
Daarin zijn beide verantwoordelijk zover we weten.
Zij was niet aan de anticonceptie en hij wist dat. Van onbeschermde seks kunnen baby's komen. Dat leer je al op de basisschool.

Waar zij verantwoordelijk voor is is haar gedrag eromheen, waarmee ze hem weggejaagd heeft. Een relatie tussen hun onmogelijk heeft gemaakt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')