quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Oh oh oh, toen de man van Albert Verlinde, Onno Hoes, vreemd ging met zo'n Maastrichtse toyboy.
Werd toen niks of weinig over gezegd bij Boulevard, maar volgens mij ging SBS Shownieuws all-in met een exclusief interview met die toyboy.
Ik heb de hele reeks net onder m'n ctrl-v zitten:quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ook een goede.
Of de scheiding van 'Ptwish' en 'Eddem' die toon koos voor 'meisje Mick',.
edit; SHO / In de schaduw van Yolanthe: La Paay scheidt!
Oh ja tuurlijk! : "alles is weg" even kijken of daar nog filmpje can isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond de Whatevergate wel heel leuk,![]()
. En het begin van de Fakegate,
.
Oeh, oeh, ik mis Palinggate.
Keukenrollen!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk! : "alles is weg" even kijken of daar nog filmpje can is
Haha, hoe dit gefilmd was ook,quote:
Hoe kunnen we die vergeten,quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
Topicreeks: Green Mile- Acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige #2 en Topicreeks: Mattie Valk blijkt niet de vader van tweeling mogen ook niet ontbreken wat mij betreft.
Och deze,quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we helemaal deze gate vergeten!
SHO / [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan
SHO / Jacobien Schumacher: a new star is born: Bien there, done that
Martijn Krabbé weer verliefd
Dit vind ik denk ik een van de meest tragische verliezen die SHO geleden heeft,quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
CourtneyToen ze nog deed alsof ze grote borsten had en haar mond een eigen leven leidde
#neverforget
[ afbeelding ]
We zijn (nog) niet zwanger = zwanger!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:56 schreef Ole het volgende:
Even wat SHO jargon
- ezeltje
- alles is weg
- meisje Mick
- de keukentafel
- als goede vrienden uit elkaar
Brand los!
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We zijn (nog) niet zwanger = zwanger!
Ook wel bekend als:
In de toekomst ergens ver weg willen we misschien wel een kindje ooit ergens = zwanger!
Het kettingboekquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:56 schreef Ole het volgende:
Even wat SHO jargon
- ezeltje
- alles is weg
- meisje Mick
- de keukentafel
- als goede vrienden uit elkaar
Brand los!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |