Geloof er geen ruk van, die sharade dat het allemaal zo goed gaat tussen de twee met nieuwe geliefdes komen ook ongeloofwaardig over.quote:De foto’s die het blad Privé publiceerde bij een verhaal over de ernstig vervuilde villa van Belinda Meuldijk (52) zijn gemaakt door haar voormalige echtgenoot Rob de Nijs. De 64-jarige zanger ontkende echter ten stelligste dat hij de beelden aan het weekblad heeft geleverd. „Toen ik vorig jaar augustus de foto’s maakte, was dat om voor mezelf helder te krijgen in welke staat het huis verkeerde. Ik betreur het ten zeerste dat de foto’s zijn gebruikt ter illustratie van het artikel. Dat is nooit de bedoeling geweest.”
Belinda won vorige week woensdag een kort geding tegen het blad. De rechter bepaalde dat de gegevens van de fotograaf en de verkoper van de onrechtmatig gemaakte foto’s bekend gemaakt moesten worden. De tekstschrijfster liet toen weten dat ze die informatie openbaar zou maken.
Door wie de foto’s dan wel zijn geleverd, is vooralsnog niet bekend. „Dat zijn we momenteel aan het uitzoeken. Het moet toch zijn gebeurd door mensen die wij beiden kennen”, speculeerde De Nijs.
Op de foto’s waren onder meer een vies keukenkastje en dode muizen te zien. De Nijs: „Belinda heeft heel veel talenten, maar schoonmaken is er niet een van.” Hij zou de foto’s hebben gemaakt, omdat hij zich destijds zorgen maakte over hun zoon Yoshi, die bij zijn moeder woont.
Wat een ge-wel-di-ge bijdrage.quote:
Heb het gezien, maar die sneer over de schoonmaakkwaliteiten van Belinda is dan wel weer dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:44 schreef MissHobje het volgende:
Ze hebben hem even gebeld tijdens boulevard en R d N klonk wel oprecht.
Doe eens foto's scannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:49 schreef Shirley het volgende:
Ik heb die desbetreffende Privé toevallig vandaag gezien, en idd, wat een goor zooitje was dat zeg! Ziet er echt niet uit, maar goed, wat de nieuwswaarde nou in die hele Privé is, geen idee.
Dat! Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:
Dan post ik ze meteen in Hutjes van de celebs.quote:
Al schijt ze in de hoek van de woonkamer, moet zij weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.
ik ken de foto's niet, maar als het zo erg is als hierboven beschreven lijkt het me niet bepaald hygienisch. Rob maakt zich dan ook zorgen om de gezondheid van hun kind die ook in die zwijnestal moet wonen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
Maar ze heeft daar ook nog een zoon wonen; ik begrijp het probleem wel.;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ken de foto's niet, maar als het zo erg is als hierboven beschreven lijkt het me niet bepaald hygienisch. Rob maakt zich dan ook zorgen om de gezondheid van hun kind die ook in die zwijnestal moet wonen.
ik zie het probleem echt wel
Wat Lady-Wrb zegt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.
laat die het lekker uitzoeken.
maar stiekem foto's maken vind ik achterbaks. en dat hij ze aan een vriendin laat zien is al helemaal van de zotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |