Goeie vraag. Mijn voorhuid is wat strak, en dat wordt de laatste jaren erger. Verder is ie ook heel erg lang, dat zit in de weg en ik vind het er goed uitzien.quote:
Neuk je wel genoeg? Want strakheid gaat gewoon weg als ie maar regelmatig wordt opgetrokken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:44 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Goeie vraag. Mijn voorhuid is wat strak, en dat wordt de laatste jaren erger.
Soort nose-job maar dan voor mannen dus?quote:Verder is ie ook heel erg lang, dat zit in de weg en ik vind het er goed uitzien.
Je komt ook weinig buitenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Eerste keer dat ik hoor dat iemand 'graag' een besnijdenis wil ondergaan.
Geen klachten daar, vroeger ook geen klachten. Ik kom van geen klachten maar het lijkt erger te worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:47 schreef SpecialK het volgende:
Neuk je wel genoeg? Want strakheid gaat gewoon weg als ie maar regelmatig wordt opgetrokken.
Heb je last tijdens de seks ervan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,
Ik weet dat er al veel topic over geschreven zijn maar zit toch nog met vragen. Binnenkort zou ik graag een besnijdenis ondergaan.
Zijn er nog mensen die volwassen een besnijdenis hebben ondergaan, en daarbij een keuze hebben gehad in stijl? Ik zou graag ervaringen horen en opinies, van beide geslachten.
Ik ben op zoek naar een uroloog die mooi werk aflevert en rekening houdt met mijn wensen.
Iemand tips en ervaringen met de procedure of ervaringen met een besneden partner?
Ja welke vrouw waarmee je een relatie hebt gaat ook zeggen dat ze het niks vindt terwijl ze ook weet dat je het toch nooit meer kan veranderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:26 schreef Genk_Jan het volgende:
Mijn vrouw vind een besneden penis mooier dan een onbesneden penis “met zo’n vies velletje eraan” zoals ze zelf zegt
Een andere wel? Die dingen zien er toch allemaal niet uitquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:31 schreef Lenny77 het volgende:
Mening van een vrouw: als het moet, dan moet het en sta ik er voor 100% achter.
Maar anders: ik vind een besneden penis absoluut niet mooi.
TS wil een designer tuutje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,
een keuze hebben gehad in stijl?
Ik ben op zoek naar een uroloog die mooi werk aflevert en rekening houdt met mijn wensen.
quote:
Correct. Strakheid, hoeveel huid er weggenomen wordt en ook waar het litteken zit is variabel. Met andere woorden, hoeveel van de binnenkant van je voorhuid je behoudt. Deze ligt dan onder de eikel, teruggeklapt zeg maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar heb je echt verschillende stijlen dan, TS?
Maar heb je al een modelletje uitgezocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:26 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Correct. Strakheid, hoeveel huid er weggenomen wordt en ook waar het litteken zit is variabel. Met andere woorden, hoeveel van de binnenkant van je voorhuid je behoudt. Deze ligt dan onder de eikel, teruggeklapt zeg maar.
Bedankt voor je verhaal. Wat voor verdoving heb je destijds gehad?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:26 schreef Genk_Jan het volgende:
Ik heb op mijn 25ste een besnijdenis moeten ondergaan. Was er niet blij mee maar het was om medische reden. Ik was bang dat, zoals hierboven ook al gezegd wordt, mijn eikel gevoelloos zou worden.
Nu ongeveer 10 jaar later heb ik er nog steeds gevoel inEn kan wel zeggen dat de seks veel beter is dan voor mijn besnijdenis. Het enige nadeel vond ik het herstel na de operatie. Veel met pijn rondgelopen en na ongeveer 6 maanden pas weer voorzichtig seks kunnen hebben.
Mijn vrouw vind een besneden penis mooier dan een onbesneden penis “met zo’n vies velletje eraan” zoals ze zelf zegt
Sowieso een cabriolet 😂. Ik dacht aan strak en hoog, dus veel binnenkant voorhuid behouden. Het stuk dat normaal tegen je eikel zit dus.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:26 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Maar heb je al een modelletje uitgezocht?
Zie het niet helemaal voor mij, heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Sowieso een cabriolet 😂. Ik dacht aan strak en hoog, dus veel binnenkant voorhuid behouden. Het stuk dat normaal tegen je eikel zit dus.
Geen idee wat ik hier mag posten, maar als je in Google images iets als "circumcision styles" of "high and tight circumcision" gooit heb je er gelijk eentje.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:30 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Zie het niet helemaal voor mij, heb je een voorbeeld?
Heb ik gedaan en ik zie allen baby's en blote eikels.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:33 schreef Pastafari het volgende:
Geen idee wat ik hier mag posten, maar als je in Google images iets als "circumcision styles" of "high and tight circumcision" gooit heb je er gelijk eentje.
Vreemd, ik krijg wel gelijk een tekening die het toelicht.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:36 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ik zie allen baby's en blote eikels.
De Nederlandstalige Wikipedia heeft plaatjes die het uitleggen op de Besnijdenis-paginaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:36 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ik zie allen baby's en blote eikels.
Ruggenprik. Was gelukkig prima te doen. Na horrorverhalen was ik op het ergste voorbereid maar het infuus op mijn hand deed meer pijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhaal. Wat voor verdoving heb je destijds gehad?
Dat is misschien wat overdreven maar ik denk dat de meesten wel begrijpen dat als er toch gehakt, geknipt en gesneden gaat worden ik liever niet aan frankenstein denk achteraf elke keer ik naar de wc gaquote:
Ik heb als volwassen man een besnijdenis (laag en strak) ondergaan (2002, 51 jaar oud) om medische redenen. Deze werd uitgevoerd door een uroloog onder plaatselijke verdoving. Heb het niet ervaren als eng of pijnlijk. Moest achteraf wél vaststellen dat het jaren eerder had mogen gebeuren! De seks was nadien een stuk beter en fijner.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,
[..]
Zijn er nog mensen die volwassen een besnijdenis hebben ondergaan, en daarbij een keuze hebben gehad in stijl? Ik zou graag ervaringen horen en opinies, van beide geslachten.
[..]
In 2008, om medische redenen. Via algehele narcose.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Zijn er nog mensen die volwassen een besnijdenis hebben ondergaan, en daarbij een keuze hebben gehad in stijl?
Dan kan ik je alvast zeggen dat het wel een heel ineffectieve methode is.quote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef piketboer het volgende:
Volgens mij is het een Joods-Islamitische methode om de jonge mannen van het masturberen af te houden en zo door huwelijken op jonge leeftijd plus polygamie de bevolkingsaantallen op peil te houden.
Je moet ook geen juweeltjes verwachten van het denkproces van cornflake boeren en zandmensjes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kan ik je alvast zeggen dat het wel een heel ineffectieve methode is.
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk en pijnlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Eerste keer dat ik hoor dat iemand 'graag' een besnijdenis wil ondergaan.
Verschrikkelijk zelfs? Het eindresultaat is gewoon dat alles naar behoren werkt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 05:05 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad verschrikkelijk en pijnlijk.
Hoi TS, heb je de ingreep nog ondergaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,
Ik weet dat er al veel topic over geschreven zijn maar zit toch nog met vragen. Binnenkort zou ik graag een besnijdenis ondergaan.
Iemand tips en ervaringen met de procedure of ervaringen met een besneden partner?
Ik zou hem wel all-risk verzekeren en eerst wat schadevrije jaren opbouwen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Sowieso een cabriolet 😂. Ik dacht aan strak en hoog, dus veel binnenkant voorhuid behouden. Het stuk dat normaal tegen je eikel zit dus.
Helaas nog niet, financieel nog niet aan gekomen. Dat coronaverhaal helpt helaas ook niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi TS, heb je de ingreep nog ondergaan?
Hoeveel kost zo iets?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:37 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Helaas nog niet, financieel nog niet aan gekomen. Dat coronaverhaal helpt helaas ook niet.
900 euro weggooien om littekens op je lul aan te laten brengenquote:
Ok Hans.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
900 euro weggooien om littekens op je lul aan te laten brengen
Oké, snap ik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:37 schreef Pastafari het volgende:
[..]
Helaas nog niet, financieel nog niet aan gekomen. Dat coronaverhaal helpt helaas ook niet.
Als het voor medische redenen is zou het toch terugbetaald moeten zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
900 euro weggooien om littekens op je lul aan te laten brengen
900 euro weggooien is 900 euro weggooien.. of het nou je eigen geld is of geld uit de grote pot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als het voor medische redenen is zou het toch terugbetaald moeten zijn?
Laat het doen in een cosmetische kliniek en zoek eentje met goede recensies.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,
Klopt, dat dekt de basisverzekering idd. Niet vrijgesteld van eigen risico helaas.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als het voor medische redenen is zou het toch terugbetaald moeten zijn?
Nee. Hygiënequote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef piketboer het volgende:
Volgens mij is het een Joods-Islamitische methode om de jonge mannen van het masturberen af te houden en zo door huwelijken op jonge leeftijd plus polygamie de bevolkingsaantallen op peil te houden. Vroeger was daar wel iets voor te zeggen omdat door allerlei rampen het voortbestaan van het menselijk ras aan een zijden draadje gehangen heeft. Daarom waren de belangrijkst religies ook zo fel gekant tegen homoseksualiteit en alle handelingen waar het zaad verspild werd.
( Masturberen is in bovenstaand bericht: de voorhuid heen een weer trekken om zo tot een orgasme te komen )
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Een voorhuid kan je toch ook schoon houden? Alleen als je een huidaandoening hebt en deze niet fatsoenlijk naar achteren kunt trekken zou je over hygiëne kunnen spreken.quote:
Ja kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:59 schreef Wigle het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Een voorhuid kan je toch ook schoon houden? Alleen als je een huidaandoening hebt en deze niet fatsoenlijk naar achteren kunt trekken zou je over hygiëne kunnen spreken.
Als je het niet goed schoon houdt is ben je gewoon een beetje vies.
Dat kan je wel zeggen, maar in gebieden met watertekorten kan je misschien niet elke dag wassen. Tegenwoordig is er waterleiding.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:59 schreef Wigle het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Een voorhuid kan je toch ook schoon houden? Alleen als je een huidaandoening hebt en deze niet fatsoenlijk naar achteren kunt trekken zou je over hygiëne kunnen spreken.
Als je het niet goed schoon houdt is ben je gewoon een beetje vies.
Echt niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:08 schreef Extraneus het volgende:
Zijn er hier mensen die besneden zijn en hun voorhuid terug zouden willen?
We leven niet meer in de woestijn in het jaar 700. Er is werkelijk niets onhygienisch aan het hebben van een voorhuid.quote:
Anders lees je eerst wat hij schreef. Hygiëne is er ook maar sinds 25 jaar. Jouw grootouders wasten zich niet elke dag, hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
We leven niet meer in de woestijn in het jaar 700. Er is werkelijk niets onhygienisch aan het hebben van een voorhuid.
Neem aan dat iedereen in dit topic ergens woont waar je gewoon water hebtquote:Op maandag 11 mei 2020 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar in gebieden met watertekorten kan je misschien niet elke dag wassen. Tegenwoordig is er waterleiding.
Ja! Hier wel. Het is zelfs heerlijk drinkwater, en dat gebruiken wij zelfs voor toiletspoeling. Moet je in heel veel andere continenten en landen eens voor komen. Dus ... er is geen reden dat kleine deel van je lichaam niet mee te wassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:18 schreef Wigle het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen in dit topic ergens woont waar je gewoon water hebt
Besneden en wil niet meer terug.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:06 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Je bent besneden en je wilt je voorhuid niet terug of je bent niet besneden?
Was het bij jou medisch noodzakelijk, als ik vragen mag hoor? En wat is de reden dat je niet meer terugwilt?quote:
Wat bedoel je hiermee? Ik had dacht ik de waarom al aangegeven.. Boeltje wordt steeds strakkerquote:
Zeker, maar dan nog is het wel fijn om te weten hoe en wat natuurlijk. Hoe ervaar jij de twee varianten?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:52 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind besneden zo lastig aftrekken.
Ben zelf niet besneden trouwens, heb sekspartners van beide varianten gehad. Als het moet, dan moet het toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |