Ja kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:59 schreef Wigle het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Een voorhuid kan je toch ook schoon houden? Alleen als je een huidaandoening hebt en deze niet fatsoenlijk naar achteren kunt trekken zou je over hygiėne kunnen spreken.
Als je het niet goed schoon houdt is ben je gewoon een beetje vies.
Dat kan je wel zeggen, maar in gebieden met watertekorten kan je misschien niet elke dag wassen. Tegenwoordig is er waterleiding.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:59 schreef Wigle het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n raar argument. Een voorhuid kan je toch ook schoon houden? Alleen als je een huidaandoening hebt en deze niet fatsoenlijk naar achteren kunt trekken zou je over hygiėne kunnen spreken.
Als je het niet goed schoon houdt is ben je gewoon een beetje vies.
Echt niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 17:08 schreef Extraneus het volgende:
Zijn er hier mensen die besneden zijn en hun voorhuid terug zouden willen?
We leven niet meer in de woestijn in het jaar 700. Er is werkelijk niets onhygienisch aan het hebben van een voorhuid.quote:
Anders lees je eerst wat hij schreef. Hygiėne is er ook maar sinds 25 jaar. Jouw grootouders wasten zich niet elke dag, hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
We leven niet meer in de woestijn in het jaar 700. Er is werkelijk niets onhygienisch aan het hebben van een voorhuid.
Neem aan dat iedereen in dit topic ergens woont waar je gewoon water hebtquote:Op maandag 11 mei 2020 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar in gebieden met watertekorten kan je misschien niet elke dag wassen. Tegenwoordig is er waterleiding.
Ja! Hier wel. Het is zelfs heerlijk drinkwater, en dat gebruiken wij zelfs voor toiletspoeling. Moet je in heel veel andere continenten en landen eens voor komen. Dus ... er is geen reden dat kleine deel van je lichaam niet mee te wassen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:18 schreef Wigle het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen in dit topic ergens woont waar je gewoon water hebt
Besneden en wil niet meer terug.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:06 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Je bent besneden en je wilt je voorhuid niet terug of je bent niet besneden?
Was het bij jou medisch noodzakelijk, als ik vragen mag hoor? En wat is de reden dat je niet meer terugwilt?quote:
Wat bedoel je hiermee? Ik had dacht ik de waarom al aangegeven.. Boeltje wordt steeds strakkerquote:
Zeker, maar dan nog is het wel fijn om te weten hoe en wat natuurlijk. Hoe ervaar jij de twee varianten?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:52 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind besneden zo lastig aftrekken.
Ben zelf niet besneden trouwens, heb sekspartners van beide varianten gehad. Als het moet, dan moet het toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |