abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_189458462
Hoi,

Ik weet dat er al veel topic over geschreven zijn maar zit toch nog met vragen. Binnenkort zou ik graag een besnijdenis ondergaan.
Zijn er nog mensen die volwassen een besnijdenis hebben ondergaan, en daarbij een keuze hebben gehad in stijl? Ik zou graag ervaringen horen en opinies, van beide geslachten.
Ik ben op zoek naar een uroloog die mooi werk aflevert en rekening houdt met mijn wensen.

Iemand tips en ervaringen met de procedure of ervaringen met een besneden partner?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:37:39 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189458506
Waarom zou je je laten besnijden?
It's muffin time.
pi_189458586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:37 schreef SpecialK het volgende:
Waarom zou je je laten besnijden?
Goeie vraag. Mijn voorhuid is wat strak, en dat wordt de laatste jaren erger. Verder is ie ook heel erg lang, dat zit in de weg en ik vind het er goed uitzien.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:47:04 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189458611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:44 schreef Pastafari het volgende:

[..]

Goeie vraag. Mijn voorhuid is wat strak, en dat wordt de laatste jaren erger.
Neuk je wel genoeg? Want strakheid gaat gewoon weg als ie maar regelmatig wordt opgetrokken.

quote:
Verder is ie ook heel erg lang, dat zit in de weg en ik vind het er goed uitzien.
Soort nose-job maar dan voor mannen dus?
It's muffin time.
pi_189458627
Eerste keer dat ik hoor dat iemand 'graag' een besnijdenis wil ondergaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:53:39 #6
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189458672
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Eerste keer dat ik hoor dat iemand 'graag' een besnijdenis wil ondergaan.
Je komt ook weinig buiten
pi_189458728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:47 schreef SpecialK het volgende:

Neuk je wel genoeg? Want strakheid gaat gewoon weg als ie maar regelmatig wordt opgetrokken.

Geen klachten daar, vroeger ook geen klachten. Ik kom van geen klachten maar het lijkt erger te worden.
pi_189460334
Wat verwacht je precies, want je ondergaat de procedure.. Of niet. En het advies van de huisarts en uroloog lijkt mij het belangrijkste, zodat jouw klachten weg worden genomen.

Verder wordt jouw eikel na de behandeling wel wat gevoellozer (niet enorm veel), omdat die continu tegen jouw onderbroek aan schuurt waar eerst het voorhuid bescherming bood.
pi_189471163
Ik heb op mijn 25ste een besnijdenis moeten ondergaan. Was er niet blij mee maar het was om medische reden. Ik was bang dat, zoals hierboven ook al gezegd wordt, mijn eikel gevoelloos zou worden.

Nu ongeveer 10 jaar later heb ik er nog steeds gevoel in ;) En kan wel zeggen dat de seks veel beter is dan voor mijn besnijdenis. Het enige nadeel vond ik het herstel na de operatie. Veel met pijn rondgelopen en na ongeveer 6 maanden pas weer voorzichtig seks kunnen hebben.

Mijn vrouw vind een besneden penis mooier dan een onbesneden penis “met zo’n vies velletje eraan” zoals ze zelf zegt ;)
pi_189471177
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,

Ik weet dat er al veel topic over geschreven zijn maar zit toch nog met vragen. Binnenkort zou ik graag een besnijdenis ondergaan.
Zijn er nog mensen die volwassen een besnijdenis hebben ondergaan, en daarbij een keuze hebben gehad in stijl? Ik zou graag ervaringen horen en opinies, van beide geslachten.
Ik ben op zoek naar een uroloog die mooi werk aflevert en rekening houdt met mijn wensen.

Iemand tips en ervaringen met de procedure of ervaringen met een besneden partner?
Heb je last tijdens de seks ervan?
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_189471206
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:26 schreef Genk_Jan het volgende:
Mijn vrouw vind een besneden penis mooier dan een onbesneden penis “met zo’n vies velletje eraan” zoals ze zelf zegt ;)
Ja welke vrouw waarmee je een relatie hebt gaat ook zeggen dat ze het niks vindt terwijl ze ook weet dat je het toch nooit meer kan veranderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 17-10-2019 21:16:48 ]
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 21:31:51 #12
441859 crew  Lenny77
pi_189472362
Mening van een vrouw: als het moet, dan moet het en sta ik er voor 100% achter.
Maar anders: ik vind een besneden penis absoluut niet mooi.
pi_189472580
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:31 schreef Lenny77 het volgende:
Mening van een vrouw: als het moet, dan moet het en sta ik er voor 100% achter.
Maar anders: ik vind een besneden penis absoluut niet mooi.
Een andere wel? Die dingen zien er toch allemaal niet uit :). Gelukkig zijn ze niet gemaakt om naar te kijken.
Is er voor jou verschil qua gevoel?
pi_189472738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:31 schreef Pastafari het volgende:
Hoi,

een keuze hebben gehad in stijl?

TS wil een designer tuutje. :D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_189472800
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:51 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

TS wil een designer tuutje. :D
_O-

Maar heb je echt verschillende stijlen dan, TS?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189473517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

_O-

Maar heb je echt verschillende stijlen dan, TS?
Correct. Strakheid, hoeveel huid er weggenomen wordt en ook waar het litteken zit is variabel. Met andere woorden, hoeveel van de binnenkant van je voorhuid je behoudt. Deze ligt dan onder de eikel, teruggeklapt zeg maar.
pi_189473528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:26 schreef Pastafari het volgende:

[..]

Correct. Strakheid, hoeveel huid er weggenomen wordt en ook waar het litteken zit is variabel. Met andere woorden, hoeveel van de binnenkant van je voorhuid je behoudt. Deze ligt dan onder de eikel, teruggeklapt zeg maar.
Maar heb je al een modelletje uitgezocht?
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_189473535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 20:26 schreef Genk_Jan het volgende:
Ik heb op mijn 25ste een besnijdenis moeten ondergaan. Was er niet blij mee maar het was om medische reden. Ik was bang dat, zoals hierboven ook al gezegd wordt, mijn eikel gevoelloos zou worden.

Nu ongeveer 10 jaar later heb ik er nog steeds gevoel in ;) En kan wel zeggen dat de seks veel beter is dan voor mijn besnijdenis. Het enige nadeel vond ik het herstel na de operatie. Veel met pijn rondgelopen en na ongeveer 6 maanden pas weer voorzichtig seks kunnen hebben.

Bedankt voor je verhaal. Wat voor verdoving heb je destijds gehad?
pi_189473556
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:26 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Maar heb je al een modelletje uitgezocht?
Sowieso een cabriolet 😂. Ik dacht aan strak en hoog, dus veel binnenkant voorhuid behouden. Het stuk dat normaal tegen je eikel zit dus.
pi_189473614
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Pastafari het volgende:

[..]

Sowieso een cabriolet 😂. Ik dacht aan strak en hoog, dus veel binnenkant voorhuid behouden. Het stuk dat normaal tegen je eikel zit dus.
Zie het niet helemaal voor mij, heb je een voorbeeld?
pi_189473694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:30 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Zie het niet helemaal voor mij, heb je een voorbeeld?
Geen idee wat ik hier mag posten, maar als je in Google images iets als "circumcision styles" of "high and tight circumcision" gooit heb je er gelijk eentje.
pi_189473769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:33 schreef Pastafari het volgende:
Geen idee wat ik hier mag posten, maar als je in Google images iets als "circumcision styles" of "high and tight circumcision" gooit heb je er gelijk eentje.
Heb ik gedaan en ik zie allen baby's en blote eikels.
pi_189473788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:36 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Vreemd, ik krijg wel gelijk een tekening die het toelicht.
pi_189477341
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:36 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

De Nederlandstalige Wikipedia heeft plaatjes die het uitleggen op de Besnijdenis-pagina
pi_189490938
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Pastafari het volgende:

[..]

Bedankt voor je verhaal. Wat voor verdoving heb je destijds gehad?
Ruggenprik. Was gelukkig prima te doen. Na horrorverhalen was ik op het ergste voorbereid maar het infuus op mijn hand deed meer pijn. :)
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')