abonnement Unibet Coolblue
pi_189436553
Turkse artillerie beschietingen rondom Manbij nu gaande.

NotWoofers twitterde op zondag 13-10-2019 om 21:44:41 The TFSA are shelling villages along the Sajur in an attempt to scare the SAA off. reageer retweet
Updates en map:
https://syria.liveuamap.com/
pi_189436562
Er worden ook onschuldige mensen vermoord en niet alleen PKK etc
pi_189436584
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
Er worden ook onschuldige mensen vermoord en niet alleen PKK etc
thats war for ya
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:47:43 #4
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189436599
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik ben voor Turkije in dit geval. Erdoğan heeft gelijk. Ypg pkk zijn gewoon terroristen en moeten vernietigd worden. Zo simpel is het.
Volgens onze standaard zijn bijna alle actoren in dit conflict terroristen. Je zou zelfs Turkije kunnen beschuldigen van staatsterrorisme.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189436611
En bovendien is de grond die Turkije nu aan het bezetten is van Syrië
pi_189436629
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:48 schreef Harlekien het volgende:
En bovendien is de grond die Turkije nu aan het bezetten is van Syrië
wat daarvoor weer van Turkije was
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436630
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef Harlekien het volgende:
Deze voetballers steunen soldaten die een genocide uitvoeren op een bepaalde bevolkingsgroep. D
Dat denk ik niet. Ik denk dat zij soldaten steunen die hun leven riskeren om hun land veilig te maken.

Of steunen Amerikanen met hun "thank you for your service" gedoe, ook allemaal soldaten die zich beestachtig gedragen hebben in Abu Ghraib-complex om maar eens iets te noemen?

Kom aan, zó dom ben je niet.
Ik denk dat er maar héél weinig mensen zijn die genocide steunen.
pi_189436635
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189436647
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

wat daarvoor weer van Turkije was
timberjack2004 twitterde op maandag 14-10-2019 om 14:42:10 According to the state dept, the murder, possible gang rape and torture of Hervin Khalaf in Syria by Turk militants is “troubling”. Troubling? Seriously? She was a pro-democracy human rights activist. What is “troubling” is that your leader caused this to happen. https://t.co/6gNX9Y9hpl reageer retweet
Ben jij hierin ook voor Turkije?
pi_189436656
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:47 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Volgens onze standaard zijn bijna alle actoren in dit conflict terroristen. Je zou zelfs Turkije kunnen beschuldigen van staatsterrorisme.
zeg maar gerust alle spelers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:50:20 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189436661
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189436670
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Hoe vaak is de PKK Turkije binnengevallen? PKK en YPG zijn één, weet je nog?

Je moet even de definitie van agressor bestuderen.
Hoe vaak is Syrië Turkije binnengevallen?

Want volgens mij verdedigt Syrië gewoon zn grenzen, die zitten helemaal niet te wachten op Turkse tanks in de achtertuin.

Dus nogmaals je loopt beetje te bazelen. Snap nu wel dat je constant zo mad bent als dit je perceptie van de realiteit is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189436674
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat zij soldaten steunen die hun leven riskeren om hun land veilig te maken.

Of steunen Amerikanen met hun "thank you for your service" gedoe, ook allemaal soldaten die zich beestachtig gedragen hebben in Abu Ghraib-complex om maar eens iets te noemen?

Kom aan, zó dom ben je niet.
Ik denk dat er maar héél weinig mensen zijn die genocide steunen.
Het zou pas gepast zijn als Turkije binnengevallen zou zijn, dan kan je ze steunen. Niet als ze een ander land binnen vallen.
pi_189436688
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef Harlekien het volgende:

[..]

timberjack2004 twitterde op maandag 14-10-2019 om 14:42:10 According to the state dept, the murder, possible gang rape and torture of Hervin Khalaf in Syria by Turk militants is “troubling”. Troubling? Seriously? She was a pro-democracy human rights activist. What is “troubling” is that your leader caused this to happen. https://t.co/6gNX9Y9hpl reageer retweet
Ben jij hierin ook voor Turkije?
is er maar 1 onschuldige slachtoffer gevallen
hoeveel onschuldige slachtoffers heeft de pkk gemaakt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436711
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Het zou pas gepast zijn als Turkije binnengevallen zou zijn, dan kan je ze steunen. Niet als ze een ander land binnen vallen.
En waarom hoor ik je nooit klagen als Amerikanen dat doen, terwijl zij toch heel wat meer landen binnen gevallen. Zelfs aan de andere kant van de wereld waar zij niet een directe dreiging vormden.
pi_189436713
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe vaak is Syrië Turkije binnengevallen?

Want volgens mij verdedigt Syrië gewoon zn grenzen, die zitten helemaal niet te wachten op Turkse tanks in de achtertuin.

Dus nogmaals je loopt beetje te bazelen. Snap nu wel dat je constant zo mad bent als dit je perceptie van de realiteit is.
miljoenen Syriers zijn Turkije binnegevallen en zitten er nog
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436729
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat zij soldaten steunen die hun leven riskeren om hun land veilig te maken.

Of steunen Amerikanen met hun "thank you for your service" gedoe, ook allemaal soldaten die zich beestachtig gedragen hebben in Abu Ghraib-complex om maar eens iets te noemen?

Kom aan, zó dom ben je niet.
Ik denk dat er maar héél weinig mensen zijn die genocide steunen.
De Europese leiders hebben eensgezind de acties van Turkije veroordeeld en misdadig genoemd. Als je dan zo openlijk achter het Turkse leger gaat staan terwijl je notabene voor je thuisland aan het spelen bent....dan word dat niet gewaardeerd.

Hoe je dat in hemelsnaam kan vergelijken met een Amerikaan die zijn eigen leger eert dat is onbegrijpelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189436745
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

wat daarvoor weer van Turkije was
Turken komen uit centraal Azië. Dus nee, het was nooit van Turkije.
pi_189436749
n
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zou het echt impactvol zijn of voor de bühne?
nog geen details hoe of wat. daarnaast willen ze vanuit het congres ook nog eens met sancties komen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189436758
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Turken komen uit centraal Azië. Dus nee, het was nooit van Turkije.
je moet 100 jaar terug kijken, niet helemaal naar Adam Eva gaan
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436765
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

miljoenen Syriers zijn Turkije binnegevallen en zitten er nog
Dat waren zeker ook aggressors in jouw ogen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189436782
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat waren zeker ook aggressors in jouw ogen.
slachtoffers van de aggressors of niet
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436783
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

is er maar 1 onschuldige slachtoffer gevallen
hoeveel onschuldige slachtoffers heeft de pkk gemaakt
:')

Een vrouw is verkracht, gestenigd en onthoofd maar dat is "maar 1 onschuldige slachtoffer" gevallen.
pi_189436789
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

je moet 100 jaar terug kijken, niet helemaal naar Adam Eva gaan
Dat is subjectief. Waarom 100 jaar?
pi_189436798
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

:')

Een vrouw is verkracht, gestenigd en onthoofd maar dat is "maar 1 onschuldige slachtoffer" gevallen.
kom op nou man, verkracht? really?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436802
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

je moet 100 jaar terug kijken, niet helemaal naar Adam Eva gaan
100 jaar terug is interessant, zit je precies voor het verdrag van 1920! Incl een Koerdistan. Maar dat keurde Turkije af en hebben daar nu nog steeds last van.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189436804
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En waarom hoor ik je nooit klagen als Amerikanen dat doen, terwijl zij toch heel wat meer landen binnen gevallen. Zelfs aan de andere kant van de wereld waar zij niet een directe dreiging vormden.
"MaAr ZiJ dOeN HeT tOcH OoK"
pi_189436823
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Al die helden hier die bij ieder gebombardeerd dorpje lopen te juichen hebben nog nooit een geweer vastgehouden. Laat staan op iemand die daadwerkelijk terug schiet.
wat doe je stoer Dan ??

ik heb genoeg geschoten in Türkiye
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:56:59 #29
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189436825
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef Slayage het volgende:
"or napoleon bonaparte" :D

realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:10:50 After defeating 100% of the ISIS Caliphate, I largely moved our troops out of Syria. Let Syria and Assad protect the Kurds and fight Turkey for their own land. I said to my Generals, why should we be fighting for Syria.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:10:51 ....and Assad to protect the land of our enemy? Anyone who wants to assist Syria in protecting the Kurds is good with me, whether it is Russia, China, or Napoleon Bonaparte. I hope they all do great, we are 7,000 miles away! reageer retweet
Hij is al ruim 198 jaar aan het slapen.

pi_189436831
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

kom op nou man, verkracht? really?
Oké, dan halen we verkacht even weg voor jouw realiteitszin:
"Gestenigd en daarna onthoofd"
Klinkt dat iets waar je achter wilt staan?
pi_189436845
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

100 jaar terug is interessant, zit je precies voor het verdrag van 1920! Incl een Koerdistan. Maar dat keurde Turkije af en hebben daar nu nog steeds last van.
er zijn nu nog mensen in leven, die heel Syrie als Turkije hebben meegemaakt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436864
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat doe je stoer Dan ??

ik heb genoeg geschoten in Türkiye
Typte die op FOK!. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189436883
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Turken komen uit centraal Azië. Dus nee, het was nooit van Turkije.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189436889
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:56 schreef Harlekien het volgende:

[..]

"MaAr ZiJ dOeN HeT tOcH OoK"
Rot toch een eind op, nare Farizeeër.
pi_189436899
quote:
Lol
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:00:19 #36
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189436906
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Turken komen uit centraal Azië. Dus nee, het was nooit van Turkije.
Centraal-Azië werd oorspronkelijk bevolkt door Iraanse volkeren. Ze komen uit Oost-Azië en noordelijker in Siberië.
pi_189436918
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:59 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Rot toch een eind op, nare Farizeeër.
Rot zelf een eind op joh, nare Erdogan aanhanger.
pi_189436941
realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:55:09 Statement from President Donald J. Trump Regarding Turkey’s Actions in Northeast Syria https://t.co/ZCQC7nzmME reageer retweet
Daar zijn ze dan. Officieel sancties op Turkije door de VS.



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 22:02:37 ]
pi_189436948
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe vaak is Syrië Turkije binnengevallen?

Want volgens mij verdedigt Syrië gewoon zn grenzen, die zitten helemaal niet te wachten op Turkse tanks in de achtertuin.

Dus nogmaals je loopt beetje te bazelen. Snap nu wel dat je constant zo mad bent als dit je perceptie van de realiteit is.
Nogmaals bestudeer eens de definitie van agressor en kom dan terug.
pi_189436963
pi_189436981
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Nogmaals bestudeer eens de definitie van agressor en kom dan terug.
Ik vind een buurland bombarderen en binnenvallen een aardige act van aggression.

Maar goed jij ziet dat allemaal niet. Prima dan. Gelukkig deelt Trump en de EU jouw mening niet en komen de eerste boycot en embargos er aan. Het is toch allemaal zo oneerlijk hè?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189436994
Harlekien het volgende:[/b]

[..]

Oké, dan halen we verkacht even weg voor jouw realiteitszin:
"Gestenigd en daarna onthoofd"
Klinkt dat iets waar je achter wilt staan?
[/quote]
waar zijn beelden van gestenigd worden? Haal gewoon alles weg. Mijn mening is gewoon dat haar konvooi van afstand beschoten en of gebombardeerd is en dat ze op slag dood waren.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189436998
quote:
klinkt mild }:|
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437010
quote:
Yo gast, lees even boven je ipv dezelfde shit elke keer te posten.
pi_189437013
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

klinkt mild }:|
Nou :{
pi_189437014
Wijs besluit van Trump. Terugtrekken uit dit wespennest en Turkije en Rusland lossen wel op hoe het verder gaat met de YPG in dat stukje Syrië. De critici van zijn besluit vergeten dat geen enkele regionale speler nog langer de YPG/PYD als Amerikaanse proxy op Syrisch grondgebied wilde tolereren. Iran niet, Syrië niet, Rusland niet en Turkije niet. De situatie was sowieso onhoudbaar dus nadat IS verslagen was want de Syrische Koerden gaan sowieso niet een staat krijgen.

Europeanen die Trump zaken verwijten mogen hun eigen boots aan de ground bij de YPG neerzetten en eigen militairen opofferen voor het wespennest daar.

De Turken hebben alle recht om geen Ocalan-lovers aan hun grens te willen. De Syrische Koerden hebben alle recht de Turkse staat te wantrouwen. Assad heeft al het recht geheel Syrië weer terug te willen in een staat waaronder de Koerdische gebieden.
Als Europa denkt het beter te weten dan Trump’s besluit hadden ze eerder daar zelf met militairen moeten zitten. Maar dat wilde men - uiteraard - niet. De Yanks moesten vooral - alweer - de shit oplossen. En dat hebben ze gedaan maar wel op hun voorwaarden. En dan krijg je weer de lobby met de emotionele chantage dat je “je bondgenoten niet in de steek kan laten”. Als die kritiek van Europa komt zou ik zeggen; walk the talk en ga zelf de onhoudbare situatie mbt de Syrische Koerden met boots on the ground verdedigen.

Ik hoop dat de Syrische Koerden, los van de YPG, onder Assad’s gezag straks nu wel hun culturele rechten en vrijheden krijgen in tegenstelling tot hoe het voor de 2011-revolutie was. Dat is belangrijker dan autonomie uiteindelijk. En ook zijn die rechten belangrijker dan het verdwijnen van de machtsbasis van een politieke partij en kleur (YPG).
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_189437020
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Harlekien het volgende:[/b]

[..]

Oké, dan halen we verkacht even weg voor jouw realiteitszin:
"Gestenigd en daarna onthoofd"
Klinkt dat iets waar je achter wilt staan?
waar zijn beelden van gestenigd worden? Haal gewoon alles weg. Mijn mening is gewoon dat haar konvooi van afstand beschoten en of gebombardeerd is en dat ze op slag dood waren.
[/quote]
Bewust wegkijken, net zoals Turkije doet dus.
pi_189437030
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

Ik vind een buurland bombarderen en binnenvallen een aardige act van aggression.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437036
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:06 schreef Harlekien het volgende:

[..]

waar zijn beelden van gestenigd worden? Haal gewoon alles weg. Mijn mening is gewoon dat haar konvooi van afstand beschoten en of gebombardeerd is en dat ze op slag dood waren.
Bewust wegkijken, net zoals Turkije doet dus.
[/quote]

weet je hoeveel doden er in totaal zijn gevallen
waarom is dit slachtoffer zo belangrijk en de andere slachtoffers niet
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:08:11 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189437054
Poetin (militair) en Trump (financieel) gaan Erdogan even een toontje lager laten zingen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189437070
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:06 schreef Aloulu het volgende:
Wijs besluit van Trump. Terugtrekken uit dit wespennest en Turkije en Rusland lossen wel op hoe het verder gaat met de YPG in dat stukje Syrië. De critici van zijn besluit vergeten dat geen enkele regionale speler nog langer de YPG/PYD als Amerikaanse proxy op Syrisch grondgebied wilde tolereren. Iran niet, Syrië niet, Rusland niet en Turkije niet. De situatie was sowieso onhoudbaar dus nadat IS verslagen was want de Syrische Koerden gaan sowieso niet een staat krijgen.

Europeanen die Trump zaken verwijten mogen hun eigen boots aan de ground bij de YPG neerzetten en eigen militairen opofferen voor het wespennest daar.

De Turken hebben alle recht om geen Ocalan-lovers aan hun grens te willen. De Syrische Koerden hebben alle recht de Turkse staat te wantrouwen. Assad heeft al het recht geheel Syrië weer terug te willen in een staat waaronder de Koerdische gebieden.
Als Europa denkt het beter te weten dan Trump’s besluit hadden ze eerder daar zelf met militairen moeten zitten. Maar dat wilde men - uiteraard - niet. De Yanks moesten vooral - alweer - de shit oplossen. En dat hebben ze gedaan maar wel op hun voorwaarden. En dan krijg je weer de lobby met de emotionele chantage dat je “je bondgenoten niet in de steek kan laten”. Als die kritiek van Europa komt zou ik zeggen; walk the talk en ga zelf de onhoudbare situatie mbt de Syrische Koerden met boots on the ground verdedigen.

Ik hoop dat de Syrische Koerden, los van de YPG, onder Assad’s gezag straks nu wel hun culturele rechten en vrijheden krijgen in tegenstelling tot hoe het voor de 2011-revolutie was. Dat is belangrijker dan autonomie uiteindelijk. En ook zijn die rechten belangrijker dan het verdwijnen van de machtsbasis van een politieke partij en kleur (YPG).
hear, hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437072
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:06 schreef Aloulu het volgende:
Wijs besluit van Trump. Terugtrekken uit dit wespennest en Turkije en Rusland lossen wel op hoe het verder gaat met de YPG in dat stukje Syrië. De critici van zijn besluit vergeten dat geen enkele regionale speler nog langer de YPG/PYD als Amerikaanse proxy op Syrisch grondgebied wilde tolereren. Iran niet, Syrië niet, Rusland niet en Turkije niet. De situatie was sowieso onhoudbaar dus nadat IS verslagen was want de Syrische Koerden gaan sowieso niet een staat krijgen.

Europeanen die Trump zaken verwijten mogen hun eigen boots aan de ground bij de YPG neerzetten en eigen militairen opofferen voor het wespennest daar.

De Turken hebben alle recht om geen Ocalan-lovers aan hun grens te willen. De Syrische Koerden hebben alle recht de Turkse staat te wantrouwen. Assad heeft al het recht geheel Syrië weer terug te willen in een staat waaronder de Koerdische gebieden.
Als Europa denkt het beter te weten dan Trump’s besluit hadden ze eerder daar zelf met militairen moeten zitten. Maar dat wilde men - uiteraard - niet. De Yanks moesten vooral - alweer - de shit oplossen. En dat hebben ze gedaan maar wel op hun voorwaarden. En dan krijg je weer de lobby met de emotionele chantage dat je “je bondgenoten niet in de steek kan laten”. Als die kritiek van Europa komt zou ik zeggen; walk the talk en ga zelf de onhoudbare situatie mbt de Syrische Koerden met boots on the ground verdedigen.

Ik hoop dat de Syrische Koerden, los van de YPG, onder Assad’s gezag straks nu wel hun culturele rechten en vrijheden krijgen in tegenstelling tot hoe het voor de 2011-revolutie was. Dat is belangrijker dan autonomie uiteindelijk. En ook zijn die rechten belangrijker dan het verdwijnen van de machtsbasis van een politieke partij en kleur (YPG).
Ik denk dat ze pas rechten zullen krijgen, als ze definitief hun wil tot een eigen staat in Syrie opgeven. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Je bent Syrische staatsburger of niet.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:09:32 #53
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189437080
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:06 schreef Aloulu het volgende:

Europeanen hebben een parentsissue met de VS. Het is gedrag kenmerkend voor een ouder die haar peuter voor het eerst naar school brengt en het kind een paar uur achterlaat met de lerares en andere peuters: helemaal alleen in de grote boze wereld. Sinds 1945 zijn ze dat als hun beschermheer en ouder gaan zien dus dan krijg je dat soort reacties. Niet om aan te zien. Hun wereld stort in als de VS de westerse hegemonie niet in elke uithoek van de wereld in stand houdt door zich overal mee te bemoeien. Dat is wat het met landen en regeringen doet die leunen op andere landen als hun sugardaddy/beschermheer.
pi_189437098
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sometimes you eat the bar and sometimes, well, the bar eats you.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189437112
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Sometimes you eat the bar and sometimes, well, the bar eats you.
:'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:10:54 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189437115
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat ze pas rechten zullen krijgen, als ze definitief hun wil tot een eigen staat in Syrie opgeven. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Je bent Syrische staatsburger of niet.
Ze zullen zich waarschijnlijk eerst naar het Syrische leger moeten voegen, of wellicht dat 5e corps oid onder Russische supervisie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189437127
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Bewust wegkijken, net zoals Turkije doet dus.
weet je hoeveel doden er in totaal zijn gevallen
waarom is dit slachtoffer zo belangrijk en de andere slachtoffers niet
[/quote]
Dit is een voorbeeld, er zijn meerdere mensen vermoord (onschuldige mensen).
pi_189437129
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Harlekien het volgende:[/b]

[..]

Oké, dan halen we verkacht even weg voor jouw realiteitszin:
"Gestenigd en daarna onthoofd"
Klinkt dat iets waar je achter wilt staan?
waar zijn beelden van gestenigd worden? Haal gewoon alles weg. Mijn mening is gewoon dat haar konvooi van afstand beschoten en of gebombardeerd is en dat ze op slag dood waren.
[/quote]
In het vorige deel zijn filmpjes gepost waarop te zien was dat die politica en een paar bodyguards zich overgeven. Zij smeekt dan om haar bodyguards te sparen. In de volgende 2 filmpjes zie je die soldaten lachend de bodyguards afschieten terwijl ze op hun knieeen zitten. En in het laatste filmpje zie je de soldaten over het lijk van die politica staan en er tegenaan schoppen.

Het filmpje staat er nog en nee...ik ga het niet voor je opzoeken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437140
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat ze pas rechten zullen krijgen, als ze definitief hun wil tot een eigen staat in Syrie opgeven. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Je bent Syrische staatsburger of niet.
Dit dus
pi_189437144
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:04 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik vind een buurland bombarderen en binnenvallen een aardige act van aggression.

Maar goed jij ziet dat allemaal niet. Prima dan. Gelukkig deelt Trump en de EU jouw mening niet en komen de eerste boycot en embargos er aan. Het is toch allemaal zo oneerlijk hè?
Volgens mij leef je op een andere planeet. PKK valt al meer dan 40 jaar de Turkse grenzen binnen en verricht aanslagen. Daarna keren ze weer terug naar hun nesten in Noord-Irak en Noord-Syrië. Huidige regeringen ooit wat gedaan? Nee. Turkije is dan in dit geval degene die aangevallen wordt.

Agressor is niet beperkt tot slechts legitieme instellingen.
pi_189437152
Volgens mij doet quote raar :@
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437162
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

waar zijn beelden van gestenigd worden? Haal gewoon alles weg. Mijn mening is gewoon dat haar konvooi van afstand beschoten en of gebombardeerd is en dat ze op slag dood waren.
In het vorige deel zijn filmpjes gepost waarop te zien was dat die politica en een paar bodyguards zich overgeven. Zij smeekt dan om haar bodyguards te sparen. In de volgende 2 filmpjes zie je die soldaten lachend de bodyguards afschieten terwijl ze op hun knieeen zitten. En in het laatste filmpje zie je de soldaten over het lijk van die politica staan en er tegenaan schoppen.

Het filmpje staat er nog en nee...ik ga het niet voor je opzoeken.
[/quote]
Ze willen het niet zien, waarschijnlijk zijn het Turken die de zieke daden van hun zielige leider willen verdedigen.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 14 oktober 2019 @ 22:12:45 #63
408813 crew  trein2000
pi_189437163
Net bij nieuwsuur indrukwekkend verhaal van een Vlaamse journalist die het gebied moest ontvluchten
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189437169
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Ze zullen zich waarschijnlijk eerst naar het Syrische leger moeten voegen, of wellicht dat 5e corps oid onder Russische supervisie
eerst "reconcilliation" daarna wordt de druk opgevoerd en beginnen mensen te verdwijnen. modus operandi baath met mensen die de wapens inleveren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437173
Turken vergeten voor het gemak ook even dat hun land in mei bijna failliet was maar spreken wel van een sterk militair leger. Yeah right.
pi_189437185
Turkije kan geen oorlog betalen en Syrië vecht al decennia langer oorlogen.
pi_189437190
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Volgens mij leef je op een andere planeet. PKK valt al meer dan 40 jaar de Turkse grenzen binnen en verricht aanslagen. Daarna keren ze weer terug naar hun nesten in Noord-Irak en Noord-Syrië. Huidige regeringen ooit wat gedaan? Nee. Turkije is dan in dit geval degene die aangevallen wordt.

Agressor is niet beperkt tot slechts legitieme instellingen.
Syrië is niet de PKK en de PKK is niet Syrië. Syrië heeft al het recht om Turkije weer terug te sturen waar het vandaan kwam om z'n eigen bevolking te beschermen.

Maar goed jij snapt het natuurlijk en alle wereldmachten zien het verkeerd. Hoe is dat, dat gevoel van compleet onrecht? Over verschillende planeten gesproken :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189437195
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volgens mij doet quote raar :@
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437205
AlArabiya_Brk twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:28:40 غراهام: الجمهوريون والديمقراطيون سيفرضون على أردوغان عقوبات صارمة شبيهة بعقوبات إيران #العربية_عاجل https://t.co/a1vIGVFnOW reageer retweet
Er staat hier: Graham: Republikeinen en democraten zullen zware straffen opleggen aan Erdogan, vergelijkbaar met Iran
pi_189437208
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:12 schreef trein2000 het volgende:
Net bij nieuwsuur indrukwekkend verhaal van een Vlaamse journalist die het gebied moest ontvluchten
verstandige vlaamse
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437270
Kunnen we Burak er niet uit schoppen
pi_189437280
ojee

QalaatAlMudiq twitterde op maandag 14-10-2019 om 20:46:41 @JulianRoepcke @Nrg8000 #Syria: #TSK & Nat. Army are readying tonight to start battle to seize Ayn Al-Arab (aka Kobane) from #SDF-#YPG. https://t.co/lkOMGT40wL reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437285
Goal
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437291
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:18 schreef xaban06 het volgende:
Kunnen we Burak er niet uit schoppen
goed dat er geen var is :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437292
En Tufan ook
pi_189437307
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:18 schreef xaban06 het volgende:
En Tufan ook
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437369
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Ze zullen zich waarschijnlijk eerst naar het Syrische leger moeten voegen, of wellicht dat 5e corps oid onder Russische supervisie
Gaan ze niet doen. Koerden met sympathie voor YPG zijn communisten he.

Ideologische gekkies. Totaal niet pragmatisch.
pi_189437394
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
pi_189437395
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gaan ze niet doen. Koerden met sympathie voor YPG zijn communisten he.

Ideologische gekkies. Totaal niet pragmatisch.
Denk dat ze allemaal als PKK terroristen verder gaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:23:26 #80
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189437408
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
Trump heeft de situatie als enige ter wereld verkeerd ingeschat.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189437409
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

;(
Zo, dat is 1. Nu Burak nog.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:23:52 #82
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_189437421
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
Nee, de VS heeft troepen teruggetrokken omdat ze dat een jaar geleden al hebben aangekondigd.

Eerlijk is eerlijk.
pi_189437422
En zie daar 1-1.
pi_189437433
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:23 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zo, dat is 1. Nu Burak nog.
*O* *O* *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437442
en weer een saluut aan de soldaten :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437444
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
Nee, de VS heeft troepen teruggetrokken maar heeft niet gezegd ga je gang maar in Noord-Syrië.
pi_189437456
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
Troepen terugtrekken staat toch niet gelijk aan toestemming geven (dat mogen ze sowieso niet) om het land dan binnen te vallen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189437464
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee, de VS heeft troepen teruggetrokken maar heeft niet gezegd ga je gang maar in Noord-Syrië.
Ze wisten toch dat dat de gevolgen waren?
pi_189437477
Jezus, maken ze gewoon weer een saluut 8)7
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437488
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze wisten toch dat dat de gevolgen waren?
Waarschijnlijk wel. Dus?
pi_189437494
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Troepen terugtrekken staat toch niet gelijk aan toestemming geven (dat mogen ze sowieso niet) om het land dan binnen te vallen?
Dat was de gehele gevolgtrekking. Trump zijn letterlijke woorden waren: 'wij trekken terug, laat de Turken en Koerden het maar uitzoeken'. En nu ineens sancties?
pi_189437495
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Waarom gaat Amerika nu sancties opleggen aan Turkije?

De VS heeft toch te troepen terugetrokken, zodat Turkije zijn gang kon gaan?
dat begrijp ik ook niet, maar ik heb de indruk dat trump in washington zo veel tegengas heeft gekregen dat hij zich gedwongen voelt om concessies te doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437502
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Dus?
Dan gaan die sancties toch nergens over??
pi_189437513
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jezus, maken ze gewoon weer een saluut 8)7
was het zichtbaar? lette ff niet op
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437524
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan gaan die sancties toch nergens over??
Jawel want het congres is zwaar tegen wat Turkije doet. En Trump moet het congres en vooral zijn republikeinse partijgenoten wel tevreden houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2019 22:27:51 ]
pi_189437534
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

was het zichtbaar? lette ff niet op
Veel minder. En teamgenoten zeiden ook dat ze dat niet moesten doen. Ik zag er 2 snel een saluut maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437539
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan gaan die sancties toch nergens over??
Waarschijnlijk vanwege de oorlogsmisdaden die gepleegd worden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189437543
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat begrijp ik ook niet, maar ik heb de indruk dat trump in washington zo veel tegengas heeft gekregen dat hij zich gedwongen voelt om concessies te doen
Wat ik denk: de sancties zijn pure symboliek en met Turkije afgesproken.

Zo van: 'jullie mogen je ding doen, maar je moet het ons gunnen dat wij aan de buitenwereld kunnen laten zien dat we het zogenaamd allemaal heel erg vinden wat jullie doen'. Turkije: mwau, okeee
pi_189437548
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel minder. En teamgenoten zeiden ook dat ze dat niet moesten doen. Ik zag er 2 snel een saluut maken.
kennelijk hebben ze er wel over gehad dan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437558
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat was de gehele gevolgtrekking. Trump zijn letterlijke woorden waren: 'wij trekken terug, laat de Turken en Koerden het maar uitzoeken'. En nu ineens sancties?
Ja? Is dat zo gek?
Dat je iets kan verwachten betekent niet dat het ok of geaccepteerd is toch. Het is en blijft een agressieve act van Turkije en daar kregen ze nu een reprimande voor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189437561
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jawel want het congres is zwaar tegen wat Turkije doet. En Trump moet het congres en vooral zijn republikeinse partijgenoten wel tevreden houden.
Dat is allang voorbij.
pi_189437563
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat ik denk: de sancties zijn pure symboliek en met Turkije afgesproken.

Zo van: 'jullie mogen je ding doen, maar je moet het ons gunnen dat wij aan de buitenwereld kunnen laten zien dat we het zogenaamd allemaal heel erg vinden wat jullie doen'. Turkije: mwau, okeee
ja het zou zomaar kunnen, dat trump erdogan en putin dit zo hebben afgesproken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437590
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

kennelijk hebben ze er wel over gehad dan
Dat moet wel ja. Er is al een onderzoek van de UEFA gaande. Met het vorige incident kan de UEFA nog mild zijn met hun straf, maar als dat vanavond weer zou gebeuren.....

Ik gok dat individuele spelers in elk geval gestraft zullen worden.

De regie was dit keer ook beter voorbereid en schakelde snel weg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437614
Turkije gewoon uitsluiten van het EK.
pi_189437626
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat moet wel ja. Er is al een onderzoek van de UEFA gaande. Met het vorige incident kan de UEFA nog mild zijn met hun straf, maar als dat vanavond weer zou gebeuren.....

Ik gok dat individuele spelers in elk geval gestraft zullen worden.

De regie was dit keer ook beter voorbereid en schakelde snel weg.
Er werd inderdaad snel weggeschakeld toen er nog twee naar het uitvak gingen omdat de rest niet wou
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:33:10 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189437640
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat moet wel ja. Er is al een onderzoek van de UEFA gaande. Met het vorige incident kan de UEFA nog mild zijn met hun straf, maar als dat vanavond weer zou gebeuren.....

Ik gok dat individuele spelers in elk geval gestraft zullen worden.

De regie was dit keer ook beter voorbereid en schakelde snel weg.
De supporters deden in elk geval gezellig mee :')

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:33:40 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189437648
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De supporters deden in elk geval gezellig mee :')

[ afbeelding ]
Dom volk.
pi_189437660
Tief die Burak er lekker uit zeg
pi_189437667
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gaan ze niet doen. Koerden met sympathie voor YPG zijn communisten he.

Ideologische gekkies. Totaal niet pragmatisch.
die pkk kenner, frederique geerdink zegt, "ze willen helemaal geen eigen staat, ze geloven niet in de natiestaat, ze willen de staten in het midden oosten ondermijnen om op termijn volkeren in kleinde gemeenschappen lokaal elkaar laten besturen"

hoe bedoel je radicale communisten? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437672
Turkije hard op weg om meest gehate land ter wereld te worden. Toch knap.
pi_189437688
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:32 schreef Harlekien het volgende:
Turkije gewoon uitsluiten van het EK.
:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437699
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De supporters deden in elk geval gezellig mee :')

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437707
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:34 schreef xaban06 het volgende:
Tief die Burak er lekker uit zeg
de hoogste boom
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437711
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

die pkk kenner, frederique geerdink zegt, "ze willen helemaal geen eigen staat, ze geloven niet in de natiestaat, ze willen de staten in het midden oosten ondermijnen om op termijn volkeren in kleinde gemeenschappen lokaal elkaar laten besturen"

hoe bedoel je radicale communisten? :')
Je bent toch ironisch, he?
pi_189437716
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Je ondertitel klinkt echt als een extreem homoseksuele droom.
pi_189437742
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent toch ironisch, he?
nee echt.

ze echte hard core communisten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437745
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De supporters deden in elk geval gezellig mee :')

[ afbeelding ]
Triest :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189437762
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:36 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Je ondertitel klinkt echt als een extreem homoseksuele droom.
projectie is a bitch
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437771
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee echt.

ze echte hard core communisten.
Ja, dat bedoel ik.
pi_189437775
Valt me op dat iedere turk die tot nu toe in deze reeks gereageerd heeft totaal wereldvreemd of met zeer opmerkelijke ideologieën strugglede. Ohja, en nog het geweld verheerlijkte.
pi_189437778
die turken nemen bijna drie punten gewoon mee. gelijkspel is ook netjes
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437792
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:38 schreef Harlekien het volgende:
Valt me op dat iedere turk die tot nu toe in deze reeks gereageerd heeft totaal wereldvreemd of met zeer opmerkelijke ideologieën strugglede. Ohja, en nog het geweld verheerlijkte.
raar volk is het ook.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437813
raar dat fok geen saluut emoji heeft
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189437840
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
raar dat fok geen saluut emoji heeft
>:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:41:52 #125
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189437864
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De supporters deden in elk geval gezellig mee :')

[ afbeelding ]
Al die volgertjes. Slaven en bedienden, dat zijn de turkjes zeker.
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:42:24 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189437884
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
raar dat fok geen saluut emoji heeft
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189437904
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189437911
Is terrorisme en genocide vergelijkingen toegestaan op FOK!?
pi_189437917
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is de Kuzu emoji
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Meest relativerende user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 22:44:17 #130
357044 Budapestenaar
pi_189437931
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:45:08 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189437940
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Nu hebben voetballers meestal fysieke ipv mentale kwaliteiten, maar zijn deze echt te dom om te poepen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189437944
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is de Kuzu emoji
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:45:26 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189437947
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is de Kuzu emoji
Ssst ... is toch allemaal een pot nat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189437965
Trump voert sancties in tegen Turkije na invasie Syrië: ‘Ik vernietig hun economie als dit doorgaat’

De Amerikaanse president Donald Trump heeft vandaag sancties tegen Turkije aangekondigd na de Turkse invasie in Syrië.
In een verklaring zei Trump dat de tarieven op staalimporten uit Turkije opnieuw worden verhoogd tot 50 procent vanwege de ‘destabiliserende acties van Turkije in Noordoost-Syrië’.

Verder zal Trump bevelen uitvaardigen waarin sancties tegen huidige en voormalige Turkse functionarissen worden goedgekeurd en onderhandelingen met Turkije over een handelsovereenkomst ter waarde van 100 miljard dollar worden stopgezet.

In de verklaring belooft hij de Turkse economie snel te vernietigen als het land ‘dit gevaarlijke en destructieve pad’ blijft volgen. Trump zegt ook dat Amerikaanse troepen die uit Syrië worden weggehaald, in dat geval opnieuw zullen worden ingezet en in de regio blijven om de situatie te volgen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-doorgaat~a3b5c3b4/
pi_189437984
Turkije vernietigt zijn eigen economie nog wel, die ligt al op zijn gat namelijk.
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:48:49 #136
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189437996
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:46 schreef Spectator19 het volgende:
Trump voert sancties in tegen Turkije na invasie Syrië: ‘Ik vernietig hun economie als dit doorgaat’

De Amerikaanse president Donald Trump heeft vandaag sancties tegen Turkije aangekondigd na de Turkse invasie in Syrië.
In een verklaring zei Trump dat de tarieven op staalimporten uit Turkije opnieuw worden verhoogd tot 50 procent vanwege de ‘destabiliserende acties van Turkije in Noordoost-Syrië’.

Verder zal Trump bevelen uitvaardigen waarin sancties tegen huidige en voormalige Turkse functionarissen worden goedgekeurd en onderhandelingen met Turkije over een handelsovereenkomst ter waarde van 100 miljard dollar worden stopgezet.

In de verklaring belooft hij de Turkse economie snel te vernietigen als het land ‘dit gevaarlijke en destructieve pad’ blijft volgen. Trump zegt ook dat Amerikaanse troepen die uit Syrië worden weggehaald, in dat geval opnieuw zullen worden ingezet en in de regio blijven om de situatie te volgen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-doorgaat~a3b5c3b4/
Hij is nog gefrustreerd omdat hij Groenland niet kon kopen, laat hem.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:48:54 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189437997
Over Kuzu gesproken, wel erg opvallend dat zowel hij als Denk hier nog geen enkel woord aan heeft besteed ... https://twitter.com/tunahankuzu https://twitter.com/DenkNL
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189438025
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438029
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Over Kuzu gesproken, wel erg opvallend dat zowel hij als Denk hier nog geen enkel woord aan heeft besteed ... https://twitter.com/tunahankuzu https://twitter.com/DenkNL
je wilt zeker dat ze gelynched worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:51:06 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189438041
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:48 schreef Harlekien het volgende:
Turkije vernietigt zijn eigen economie nog wel, die ligt al op zijn gat namelijk.
Krijg je hier straks weer een paar van die figuren die lopen te pochen hoe ze nu lekker een luxe huisje in Turkije voor weinig kunnen kopen ver weg van de armoedige bevolking aldaar _O_.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 22:52:17 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189438063
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

je wilt zeker dat ze gelynched worden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Meest relativerende user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 22:52:48 #142
357044 Budapestenaar
pi_189438075
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_189438123
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:43 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was van vanavond ja. Blijken deden ze exact hetzelfde als de vorige keer, maar wist de regie op tijd in te grijpen zodat de beelden niet duidelijk waren.

Dit was van de vorige wedstrijd waarvoor er nog een onderzoek van de UEFA loopt.



Echt....hoe dom kan je zijn :N
En straks massaal de slachtofferkaart gaan spelen als je team uit het EK gehaald word.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438156
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:46 schreef Spectator19 het volgende:Verder zal Trump bevelen uitvaardigen waarin sancties tegen huidige en voormalige Turkse functionarissen worden goedgekeurd en onderhandelingen met Turkije over een handelsovereenkomst ter waarde van 100 miljard dollar worden stopgezet.
Ze handelen niet eens voor 100 miljard met elkaar en dat gaat sowieso ook niet gebeuren, dus dit dreigement lijkt me zoals zoveel bij Trump behoorlijk overdreven.

Als de EU met harde sancties de duimschroeven echt aandraait doet dat een stuk meer pijn.
pi_189438189
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:55 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Ze handelen niet eens voor 100 miljard met elkaar en dat gaat sowieso ook niet gebeuren, dus dit dreigement lijkt me zoals zoveel bij Trump behoorlijk overdreven.

Als de EU met harde sancties de duimschroeven echt aandraait doet dat een stuk meer pijn.
Nee dat heb je correct alleen waren ze in onderhandeling over een deal van 100 miljard. Die deal gaat niet door. Daarnaast zijn er nog meer economische sancties getroffen zoals het verhogen dan tariffs.
  Meest relativerende user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 22:57:35 #146
357044 Budapestenaar
pi_189438198
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat was van vanavond ja. Blijken deden ze exact hetzelfde als de vorige keer, maar wist de regie op tijd in te grijpen zodat de beelden niet duidelijk waren.

Dit was van de vorige wedstrijd waarvoor er nog een onderzoek van de UEFA loopt.

[ afbeelding ]

Echt....hoe dom kan je zijn :N
En straks massaal de slachtofferkaart gaan spelen als je team uit het EK gehaald word.
Het zal wel bij een boete blijven.
pi_189438205
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Krijg je hier straks weer een paar van die figuren die lopen te pochen hoe ze nu lekker een luxe huisje in Turkije voor weinig kunnen kopen ver weg van de armoedige bevolking aldaar _O_.
Of klagen omdat dat huisje wat hij eerder had gekocht nog maar de helft waard is van wat hij betaalde.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:57:46 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189438206
Waarom gaan mensen nog met die fanboys in "discussie"?
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:59:23 #149
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438231
Ik mis ingekleurde plattegronden net zoals bij de Afrin operatie.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 14 oktober 2019 @ 22:59:30 #150
365082 IPA35
Patriarch
pi_189438241
RT_com twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:55:33 Syrian Army meet US troops on a highway as American forces move out from Kobani. Wondering if they waved to each other… https://t.co/iNvBy0By0w reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:01:45 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189438293
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het zal wel bij een boete blijven.
Precies. Net als bij die racistische Bulgaren vanavond tegen Engeland. Hooguit een wedstrijdje zonder thuispubliek, nou nou daar worden ze bang van :')
pi_189438320
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:59 schreef IPA35 het volgende:
RT_com twitterde op maandag 14-10-2019 om 21:55:33 Syrian Army meet US troops on a highway as American forces move out from Kobani. Wondering if they waved to each other… https://t.co/iNvBy0By0w reageer retweet
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438329
ik vind saluutje maken moet kunnen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189438348
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind saluutje maken moet kunnen
Thuis. Niet op het voetbalveld.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189438363
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind saluutje maken moet kunnen
Jij praat ook het verkrachten en stenigen van vrouwen goed, dus dit verbaasd me dan niet.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:03:58 #156
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189438367
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind saluutje maken moet kunnen
Ik vind dat een ban van het EK moet kunnen.
pi_189438388
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat was van vanavond ja. Blijken deden ze exact hetzelfde als de vorige keer, maar wist de regie op tijd in te grijpen zodat de beelden niet duidelijk waren.

Dit was van de vorige wedstrijd waarvoor er nog een onderzoek van de UEFA loopt.

[ afbeelding ]

Echt....hoe dom kan je zijn :N
En straks massaal de slachtofferkaart gaan spelen als je team uit het EK gehaald word.
Haha dat gaat de UEFA natuurlijk never nooit doen he.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:04:47 #159
365082 IPA35
Patriarch
pi_189438397
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D
Wat een contrast wel _O-
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Meest relativerende user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 23:05:41 #160
357044 Budapestenaar
pi_189438419
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:04 schreef Slayage het volgende:
goed samenvattend stuk, terugkijkend naar het bijna 9 jaar oude conflict conflict

Acht jaar westerse chaos in Syrië Rebellengroepen Donald Trumps beslissing van deze week betekent het roemloze einde van de Amerikaanse bemoeienissen in Syrië. Gert Van Langendonck 11 oktober 2019 Leestijd 5 minuten Koerden in Cyprus demonstreren donderdag voor de Amerikaanse ambassade in Nicosia. De Turken zijn een offensief begonnen in het noordoosten van Syrië. Koerden in Cyprus demonstreren donderdag voor de Amerikaanse ambassade in Nicosia. De Turken zijn een offensief begonnen in het noordoosten van Syrië. Foto Katia Christodoulou/EPA Toen president Trump begin deze week het licht op groen zette voor de Turkse militaire operatie in Noord-Syrië waren vriend en vijand gechoqueerd. Trump stak een mes in de rug van de Syrische Koerden nadat die geweldige offers hadden gebracht in de strijd tegen IS. Experts waarschuwden dat de Amerikaanse terugtrekking de terugkeer van IS in de hand werkt. Dat het risico bestaat dat duizenden IS-gevangenen uit Koerdische kampen zullen ontsnappen.]Acht jaar westerse chaos in Syrië

Rebellengroepen Donald Trumps beslissing van deze week betekent het roemloze einde van de Amerikaanse bemoeienissen in Syrië.

Toen president Trump begin deze week het licht op groen zette voor de Turkse militaire operatie in Noord-Syrië waren vriend en vijand gechoqueerd. Trump stak een mes in de rug van de Syrische Koerden nadat die geweldige offers hadden gebracht in de strijd tegen IS. Experts waarschuwden dat de Amerikaanse terugtrekking de terugkeer van IS in de hand werkt. Dat het risico bestaat dat duizenden IS-gevangenen uit Koerdische kampen zullen ontsnappen.

Ik lees twee keer hetzelfde.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:06:18 #161
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438442
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vind dat een ban van het EK moet kunnen.
Saluutje is internationaal. Het is geen Hitler groet ofzo he?

Maar goed, je zag Calhanoglu en nog 2 andere spelers het niet doen, zo van; 'oh nee straks worden ze boos op ons'. Hihi
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189438464
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 22:57 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Nee dat heb je correct alleen waren ze in onderhandeling over een deal van 100 miljard. Die deal gaat niet door. Daarnaast zijn er nog meer economische sancties getroffen zoals het verhogen dan tariffs.
Deal van 100 miljard is ook onzin, de VS en Turkije exporteren jaarlijks nog geen 10 miljard richting elkaar. Ik ken geen enkel deal die handel tussen landen die aan de andere kant van de wereld liggen even vertienvoudigt een verdubbeling zou al extreem zijn.

Er zal best een handelsovereenkomst geschrapt zijn waardoor de handel iets minder is dan met deal. Maar 100 miljard is zoals bij Trump altijd vreselijk opgeblazen.
pi_189438476
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind saluutje maken moet kunnen
https://twitter.com/searc(...)lute&src=trend_click
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438494
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:06 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Saluutje is internationaal. Het is geen Hitler groet ofzo he?

Maar goed, je zag Calhanoglu en nog 2 andere spelers het niet doen, zo van; 'oh nee straks worden ze boos op ons'. Hihi
Ze zullen vast de saluut doen voor de demonstraties in Catalonië
pi_189438542
Ook grappig als je die tweets doorspit, heel veel accounts met precies dezelfde tweet. Turkse bot accounts, propaganda.
pi_189438548
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:06 schreef TeenWolf het volgende:

Het is geen Hitler groet ofzo he?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438553
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Precies. Net als bij die racistische Bulgaren vanavond tegen Engeland. Hooguit een wedstrijdje zonder thuispubliek, nou nou daar worden ze bang van :')
Waarschijnlijk moet Erdo dan eerst een envelopje aan voorzitter Infantino (nee, zo heet die man echt) overhandigen. Dat helpt meestal en ze zijn toch al goede vrienden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438565
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:07 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Deal van 100 miljard is ook onzin, de VS en Turkije exporteren jaarlijks nog geen 10 miljard richting elkaar. Ik ken geen enkel deal die handel tussen landen die aan de andere kant van de wereld liggen even vertienvoudigt een verdubbeling zou al extreem zijn.

Er zal best een handelsovereenkomst geschrapt zijn waardoor de handel iets minder is dan met deal. Maar 100 miljard is zoals bij Trump altijd vreselijk opgeblazen.
smoke screen idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:12:24 #169
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438607
De gemiddelde fokker, ging zo uit zijn dak na geld gezet te hebben op Frankrijk.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189438611
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:07 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Deal van 100 miljard is ook onzin, de VS en Turkije exporteren jaarlijks nog geen 10 miljard richting elkaar. Ik ken geen enkel deal die handel tussen landen die aan de andere kant van de wereld liggen even vertienvoudigt een verdubbeling zou al extreem zijn.

Er zal best een handelsovereenkomst geschrapt zijn waardoor de handel iets minder is dan met deal. Maar 100 miljard is zoals bij Trump altijd vreselijk opgeblazen.
Nee, ze waren gewoon bezig met een deal.
pi_189438635
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is beter uiteraard:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438642
Munevversangma1 twitterde op maandag 14-10-2019 om 22:58:23 Come on attack us. Don't waste your time.we are waiting. #TurkishSoldierSalute https://t.co/PpLoHngeH1 reageer retweet
Arrogantie springt er vanaf bij de Turken
pi_189438650
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:09 schreef Harlekien het volgende:
Ook grappig als je die tweets doorspit, heel veel accounts met precies dezelfde tweet. Turkse bot accounts, propaganda.
Ja en de rest heeft wss betaald om niet in t leger te hoeven dienen, maar nu wel posten dat ze geboren zijn als soldaat.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189438655
Zijn de Turken nou echt zo dom dat ze denken dat ze enigzins als winner uit zo'n strijd komen?
pi_189438683
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:13 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja en de rest heeft wss betaald om niet in t leger te hoeven dienen, maar nu wel posten dat ze geboren zijn als soldaat.
In mei wouden ze nog in opstand komen tegen de regering toen ze bijna failliet waren. Armzalig volk. Wanneer Turkije in oorlog geraakt gaan ze failliet.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:15:38 #176
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189438698
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:12 schreef TeenWolf het volgende:
De gemiddelde fokker, ging zo uit zijn dak na geld gezet te hebben op Frankrijk.

Hmmm, hij kan iig dat (blad)gouden scooterslot om zijn nek nog verpatsen :')
pi_189438750
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:14 schreef Harlekien het volgende:
Zijn de Turken nou echt zo dom dat ze denken dat ze enigzins als winner uit zo'n strijd komen?
Ehm ze hebben hun zin al bijna? Koerden zijn uit the picture dus in dat opzicht hebben ze al gewonnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:17:57 #178
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438755
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hmmm, hij kan iig dat (blad)gouden scooterslot om zijn nek nog verpatsen :')
Hij zegt; 'i have too much money on this game dough!' en aangezien hij 2 flatscreens heeft gemold zal dat wel duizenden dollars zijn geweest.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189438769
egolaso twitterde op maandag 14-10-2019 om 23:06:54 You better get used to it. Because we will announce the footsteps of the Turk to the whole world!#TurkishSoldierSalute https://t.co/Vl4LEoXFpE reageer retweet
pi_189438781
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Nee, ze waren gewoon bezig met een deal.
Precies een beperkte deal :P

Het is vooral afwachten hoe de EU verder gaat reageren de komende dagen, afstemming vinden duurt vaak even. Merkel was al vrij duidelijk dat ze moesten nokken en als dat de lijn wordt en er net als bij Rusland stevige sancties komen wordt het wel echt een serieus probleem voor ze.
pi_189438802
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Deze is beter uiteraard:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze blijft de goeiste

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438809
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ehm ze hebben hun zin al bijna? Koerden zijn uit the picture dus in dat opzicht hebben ze al gewonnen.
Koerden zijn er nog en onder bewind van Assad. Assad die onder bescherming van Iran en Rusland valt. Die alle drie baat hebben bij het feit dat Assad Noord-Syrië weer bezit. Dus straks is het gewoon wegwezen voor de Turken maar de turken denken nu ineens dat ze de wereld kunnen veroveren en schijt aan iedereen moeten hebben.

Turkije, of all countries.
pi_189438864
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze blijft de goeiste

[ afbeelding ]
_O-

Als Erdogan de president van China was, dan was LotR nu verboden in China
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438869
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Koerden zijn er nog en onder bewind van Assad. Assad die onder bescherming van Iran en Rusland valt. Die alle drie baat hebben bij het feit dat Assad Noord-Syrië weer bezit. Dus straks is het gewoon wegwezen voor de Turken maar de turken denken nu ineens dat ze de wereld kunnen veroveren en schijt aan iedereen moeten hebben.

Turkije, of all countries.
pang, pang
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438875
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Koerden zijn er nog en onder bewind van Assad. Assad die onder bescherming van Iran en Rusland valt. Die alle drie baat hebben bij het feit dat Assad Noord-Syrië weer bezit. Dus straks is het gewoon wegwezen voor de Turken maar de turken denken nu ineens dat ze de wereld kunnen veroveren en schijt aan iedereen moeten hebben.

Turkije, of all countries.
Ja maar van enige sprake van autonoom koerdische regio is geen sprake meer...

Dat was het hoofddoel, die hele strook was leuk maar echt niet voor de lange termijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189438890
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O-

Als Erdogan de president van China was, dan was LotR nu verboden in China
de chinezen hebben het te druk met winnie the pooh :s)

en recent nog south park
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189438902
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja maar van enige sprake van autonoom koerdische regio is geen sprake meer...

Dat was het hoofddoel, die hele strook was leuk maar echt niet voor de lange termijn.
Wel veel spierballenpraat vanuit Turkije richting SAA dan.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:24:55 #188
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438923
Dit is wel een mapje waar we elke dag op kunnen kijken (alleen te grote icoontjes):

https://syriancivilwarmap.com/

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Meest relativerende user 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 23:25:02 #189
357044 Budapestenaar
pi_189438925
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Koerden zijn er nog en onder bewind van Assad. Assad die onder bescherming van Iran en Rusland valt. Die alle drie baat hebben bij het feit dat Assad Noord-Syrië weer bezit. Dus straks is het gewoon wegwezen voor de Turken maar de turken denken nu ineens dat ze de wereld kunnen veroveren en schijt aan iedereen moeten hebben.

Turkije, of all countries.
Nou goed, ze hebben er wel enige ervaring mee. Nog genoeg sporen van te zien in Oost-Europa :+
pi_189438926
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

de chinezen hebben het te druk met winnie the pooh :s)
Dat was zo'n beetje de inhoud van mijn grap -O-
Als ik ze moet uitleggen is het niet zo grappig meer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189438942
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat was zo'n beetje de inhoud van mijn grap -O-
Als ik ze moet uitleggen is het niet zo grappig meer.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:26:16 #192
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438955
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:23 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Wel veel spierballenpraat vanuit Turkije richting SAA dan.
Gewoon je vader voortaan een cadeaukaart of geld geven joh. Sommigen zijn moeilijk met kado's.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189438971
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nou goed, ze hebben er wel enige ervaring mee. Nog genoeg sporen van te zien in Oost-Europa :+
Haha, Turkije steefde een half jaar geleden op een faillissement af en met de opkomende economische sancties zijn ze binnen ene paar weken failliet als ze zo doorgaan.
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:27:30 #194
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189438974
Het veroverde stukje is al bijna even groot als Afrin, als je het zo vergelijkt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:28:01 #195
365082 IPA35
Patriarch
pi_189438984
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

pang, pang
Pang pang in Morek als je niet uitkijkt :(
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 23:28:06 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189438985
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Koerden zijn er nog en onder bewind van Assad. Assad die onder bescherming van Iran en Rusland valt. Die alle drie baat hebben bij het feit dat Assad Noord-Syrië weer bezit. Dus straks is het gewoon wegwezen voor de Turken maar de turken denken nu ineens dat ze de wereld kunnen veroveren en schijt aan iedereen moeten hebben.

Turkije, of all countries.
Mja, die misplaatste grootheidswaanzin is ook wel een beetje aandoenlijk. Jammer alleen dat er zoveel onschuldige slachtoffers bij moeten vallen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189438994
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:23 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Wel veel spierballenpraat vanuit Turkije richting SAA dan.
Tja allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk tekenen ze gewoon allemaal een hernieuwd Adana verdrag.

Guardian riep dat al op donderdag:
https://www.theguardian.c(...)ncern-erdogan-turkey
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189439015
quote:
16s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:28 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Pang pang in Morek als je niet uitkijkt :(
grens wordt de m4 toch? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:29:48 #199
365082 IPA35
Patriarch
pi_189439020
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

grens wordt de m4 toch? :P
Mogelijk voor een stukje wel ja.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:33:27 #200
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189439101
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze blijft de goeiste

[ afbeelding ]
Die blijft geniaal _O-
pi_189439118
tweet reeks over de sancties

heissenstat twitterde op maandag 14-10-2019 om 22:13:55 OK, I've already commented on the silliness of initiating sanctions for something that Trump himself gave the greenlight to. A few comments. https://t.co/GZwWVTCTfC reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:35:17 #202
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_189439152
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze blijft de goeiste

[ afbeelding ]
En dan nu de hamvraag, op welk land lijkt Mordor?

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_189439211
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En dan nu de hamvraag, op welk land lijkt Mordor?

[ afbeelding ]
haha

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 23:38:44 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189439220
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En dan nu de hamvraag, op welk land lijkt Mordor?

[ afbeelding ]
Bosnië?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_189439232
ik moet slapen en nog steeds geen genocide :'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:40:22 #206
365082 IPA35
Patriarch
pi_189439261
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:35 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En dan nu de hamvraag, op welk land lijkt Mordor?

[ afbeelding ]
De Karpaten op z'n kop?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_189439351
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:38 schreef Slayage het volgende:
ik moet slapen en nog steeds geen genocide :'(
Ga schaapjes tellen dan :')
metal up your ass
pi_189439358
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:34 schreef Slayage het volgende:
tweet reeks over de sancties

heissenstat twitterde op maandag 14-10-2019 om 22:13:55 OK, I've already commented on the silliness of initiating sanctions for something that Trump himself gave the greenlight to. A few comments. https://t.co/GZwWVTCTfC reageer retweet
Niks waard dus... Trumpdebiel. Even los daarvan gaan wij als EU ook geen flikker doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189439407
LMartinezABC twitterde op maandag 14-10-2019 om 23:44:18 NEW Joint Staff spokesman confirms:Chairman of the Joint Chiefs of Staff Gen. Mark A. Milley spoke with Chief of the Russian General Staff Gen. Valery Gerasimov by telephone today. The two military leaders exchanged their views on issues of mutual concern in Syria. reageer retweet
pi_189439481
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:34 schreef Slayage het volgende:
tweet reeks over de sancties

heissenstat twitterde op maandag 14-10-2019 om 22:13:55 OK, I've already commented on the silliness of initiating sanctions for something that Trump himself gave the greenlight to. A few comments. https://t.co/GZwWVTCTfC reageer retweet
Even los van het feit dat het inderdaad vrij nietszeggende reprimanded zijn tot dusver, het gaat natuurlijk beetje ver om te zeggen dat Trump groen licht gaf voor de inval, helemaal omdat de US dat licht niet kan en mag geven aangezien ze er zelf niet eens mochten zijn.

Vind het een beetje raar dat Amerikanen serieus vinden dat Trump schuldig is aan de inval.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189439815
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:38 schreef Slayage het volgende:
ik moet slapen en nog steeds geen genocide :'(
Jij roept op dat er een genocide moet komen (al is die al druk aan de gang.)
Dat je daarvoor geen ban krijgt. Ik heb een paar keer gezegd dat bepaalde landen een parkeerplaats mochten worden en dat vonden ze niet leuk
pi_189439927
welk nummer staat Turkije in poule?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189439938
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:37 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Jij roept op dat er een genocide moet komen (al is die al druk aan de gang.)
Dat je daarvoor geen ban krijgt. Ik heb een paar keer gezegd dat bepaalde landen een parkeerplaats mochten worden en dat vonden ze niet leuk
Jij weet dat de Turken geen genocide uitvoeren tegen de Koerden.
De YPG waren echter wel bezig met een genocide tegen Arabieren. Zo hebben ze Arabische dorpen etnisch gezuiverd.
Als de YPG een genocide uitvoert dan is het goed.
De YPG/PKK mag Turkije aanvallen, en als Turkije hen dan aanvalt dan is het genocide.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:58:08 #214
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189439947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:55 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij weet dat de Turken geen genocide uitvoeren tegen de Koerden.
De YPG waren echter wel bezig met een genocide tegen Arabieren. Zo hebben ze Arabische dorpen etnisch gezuiverd.
Als de YPG een genocide uitvoert dan is het goed.
De YPG/PKK mag Turkije aanvallen, en als Turkije hen dan aanvalt dan is het genocide.
Turkije moet gewoon geen land binnenvallen. Punt. Lijkt me helder.
pi_189439970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:53 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
welk nummer staat Turkije in poule?
Turkije altijd nummer één!

Serieus, we staan de eerste in de groep.
pi_189439981
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkije altijd nummer één!

Serieus, we staan de eerste in de groep.
:7
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189440037
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Even los van het feit dat het inderdaad vrij nietszeggende reprimanded zijn tot dusver, het gaat natuurlijk beetje ver om te zeggen dat Trump groen licht gaf voor de inval, helemaal omdat de US dat licht niet kan en mag geven aangezien ze er zelf niet eens mochten zijn.

Vind het een beetje raar dat Amerikanen serieus vinden dat Trump schuldig is aan de inval.
Ze hebben hoe dan ook gewoon weer een heel smerig spelletje gespeeld daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189440050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Turkije moet gewoon geen land binnenvallen. Punt. Lijkt me helder.
YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
pi_189440054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze hebben hoe dan ook gewoon weer een heel smerig spelletje gespeeld daar.
Mja dat begon al ver ver voor Trump.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189440056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had opgericht in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?
Uitnodigen op de thee natuurlijk, waarom vraag je naar de bekende weg?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189440067
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
Hypothetische vraag is hypothetisch.

Mijn hypothetische antwoord is denk betere bescherming van eigen grenzen, meer samenwerking met Belgische opsporingsdiensten etc.

Mijn hypothetische antwoord is niet het bombarderen van Antwerpen en 30 km de grens overschrijden met extremistische groeperingen die het niet zo nauw nemen met moraliteit.

Einde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189440069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Mja dat begon al ver ver voor Trump.
Klopt, maar ze trekken die lijn vrolijk door, maakt niet uit wie er POTUS is. Sinds de jaren 50 van de vorige eeuw zijn ze bijna constant betrokken in een of meerdere globale conflicten, en ze worden nog steeds gezien als "good guys". :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189440080
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
Het Gelders volksleger bedoel je?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189440082
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
Jullie moeten eens ophouden met die zinloze oorlog daar. Geestelijk gehandicapt gedrag is het, al eeuwen.

Die Duitsers hebben ook hier flink huisgehouden, daarvoor de Fransen en daarvoor de Spanjaarden. En daarvoor hadden we onze vrienden de Franken en de Saksen.

Idioterie al die oorlog om wat? Vergelding? ROT toch op met die onzin.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:35:42 #225
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189440091
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
Alsof dat hier zou gebeuren, tenzij de Turken hier invloed krijgen en tegen iedereen die tegen Erdogan is gaan strijden :+ Gewoon optieven met die debiel, landelijk en globaal ^O^
pi_189440102
Turkije blaast tunnel op die gebruikt wordt door de YPG/PKK, met daarbij een paar vermoedelijke terroristen.


https://twitter.com/davam(...)786442151079937?s=20
pi_189440103
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Alsof dat hier zou gebeuren, tenzij de Turken hier invloed krijgen en tegen iedereen die tegen Erdogan is gaan strijden :+ Gewoon optieven met die debiel, landelijk en globaal ^O^
Het is een polder turk, Wat is een polder turk?
pi_189440104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:39 schreef polderturk het volgende:
Turkije blaast tunnel op die gebruikt wordt door de YPG/PKK, met daarbij een paar vermoedelijke terroristen.


https://twitter.com/davam(...)786442151079937?s=20
Waarom?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:41:10 #229
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189440108
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is een polder turk, Wat is een polder turk?
Whatever, is maar een nick
pi_189440176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom?
tunnel was illegaal, had geen vergunning
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189440208
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 02:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

tunnel was illegaal, had geen vergunning
Ook geen maandkaart?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189440455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jullie moeten eens ophouden met die zinloze oorlog daar. Geestelijk gehandicapt gedrag is het, al eeuwen.

Die Duitsers hebben ook hier flink huisgehouden, daarvoor de Fransen en daarvoor de Spanjaarden. En daarvoor hadden we onze vrienden de Franken en de Saksen.

Idioterie al die oorlog om wat? Vergelding? ROT toch op met die onzin.
Zelfs de Duitsers zijn wiedergutmachung gezind...

  dinsdag 15 oktober 2019 @ 06:59:58 #233
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440549
Amerika gaat de laffe EU overhalen om sancties op te leggen _O_

Ik dacht altijd al dat Europa wellicht wel zou durven als Amerika ermee begon.

https://mobile.almasdarne(...)s&utm_content=varies
pi_189440596
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 06:59 schreef Richestorags het volgende:
Amerika gaat de laffe EU overhalen om sancties op te leggen _O_

Ik dacht altijd al dat Europa wellicht wel zou durven als Amerika ermee begon.

https://mobile.almasdarne(...)s&utm_content=varies
Je hebt gelezen wat de Amerikaanse sancties inhouden?

Puur symbolisch.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:26:10 #235
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt gelezen wat de Amerikaanse sancties inhouden?

Puur symbolisch.
Het is ronde 1. Ik houd hoop dat er harder opgetreden gaat worden.
pi_189440629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het is ronde 1. Ik houd hoop dat er harder opgetreden gaat worden.
Kans lijkt mij nihil. Turkije is en blijft een strategische partner.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:27:53 #237
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189440631
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Turkije altijd nummer één!

Serieus, we staan de eerste in de groep.
Nederland staat eerste ja.

Waarom noem je turkije 'we' terwijl je in NL woont, leeft en wss ook geboren bent?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:29:44 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189440638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nederland staat eerste ja.

Waarom noem je turkije 'we' terwijl je in NL woont, leeft en wss ook geboren bent?
Omdat hij een Turk is.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:42:22 #239
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_189440693
tomvangrieken twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 07:33:51 ➡️ In de ivoren torens van links: “Niet de afkomst maar de toekomst telt” 🎶➡️ In de kleedkamers van ‘Turkse FC’: https://t.co/bxInOZnAMH reageer retweet
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:45:04 #240
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440700
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:42 schreef Sunri5e het volgende:
tomvangrieken twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 07:33:51 ➡️ In de ivoren torens van links: “Niet de afkomst maar de toekomst telt” 🎶➡️ In de kleedkamers van ‘Turkse FC’: https://t.co/bxInOZnAMH reageer retweet
Ja, identity politics is wel een ding daar ja.
pi_189440702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja, identity politics is wel een ding daar ja.
Het is vooral treurig dat Tom een ander volk geen nationalisme gunt.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:46:04 #242
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kans lijkt mij nihil. Turkije is en blijft een strategische partner.
De lasten nemen steeds meer toe en de lusten steeds meer af. Zeker met het afnemende strategische belang van het Midden-Oosten en de niet meer bestaande dreiging van de Sovjet-Unie.
pi_189440714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De lasten nemen steeds meer toe en de lusten steeds meer af. Zeker met het afnemende strategische belang van het Midden-Oosten en de niet meer bestaande dreiging van de Sovjet-Unie.
Dat is waar. Maar het blijft een NAVO-partner. Je gaat geen bondgenoot naar de knoppen helpen.

ik acht het realistischer dat Amerika op een begeven moment gewoon uit de NAVO stapt.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:49:11 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189440717
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

YPG/PKK moet geen aanslagem plegen in Turkije. Punt. Lijkt me helder.

Wat zou Nederland doen als een terreur organisatie 50.000 Nederlanders had gedood en een gebied had bezet in Belgie aan de Nederlandse grens, van waaruit ze aanslagen plegen in Nederland? Zou Nederland dat accepteren?

Iedereen weet dat Turkije een punt heeft, maar uit geopolitieke overwegingen en haatgevoelens zitten ze debiele dingen te roepen.
Hoe NL zou doen?
Nou, precies hoe tegen de moslims wordt opgetreden... Thee drinken enzo en zodra ze heel mss wat van plan zijn een dagje van de straat halen.

Tenminste, dat is hoe de huidige politiek het doet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:50:02 #245
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral treurig dat Tom een ander volk geen nationalisme gunt.
Ehm, we zijn toch allen Nederlanders? Dat "nationalisme" zorgt alleen maar voor verwrongen Nederlanderhaat en een gevoel zich hier niet thuis te voelen. Het is toch een vreemd concept om meer liefde te hebben voor een land waar je om de één of andere reden nooit gaat wonen, de taal vaak niet eens vloeiend beheerst en je de cultuur amper van kent ander dan van je (groot)ouders en Turkse staatstv dan het land waar je woont? En waar je twee weken per jaar naartoe gaat?

In de tijd dat de (groot)ouders uit de bergen van Anatolië hiernaartoe kwamen was Turkije al anders in het Westen, laat staan nu.
pi_189440724
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het blijft een NAVO-partner. Je gaat geen bondgenoot naar de knoppen helpen.

ik acht het realistischer dat Amerika op een begeven moment gewoon uit de NAVO stapt.
Vorig jaar heeft Trump toch ook zware economische sancties op Turkije gedaan? Waarom zou hij het nu niet doen?
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:51:07 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189440728
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Omdat hij een Turk is.
Heeft hij zijn Nl paspoort al ingeleverd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:51:25 #248
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440733
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het blijft een NAVO-partner. Je gaat geen bondgenoot naar de knoppen helpen.

ik acht het realistischer dat Amerika op een begeven moment gewoon uit de NAVO stapt.
Trump zou dat in een tweede termijn best kunnen doen. Maar dan klapt NAVO en wordt Europa gedwongen op eigen benen te staan. Niet ongunstig vind ik dat hoor.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:53:01 #249
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440741
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heeft hij zijn Nl paspoort al ingeleverd?
Ik vind ZargOn een alleszins redelijke user in vergelijking met users zoals Polderturk, Hamzoef, Slayage, Werkperd en postbode.
pi_189440749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vorig jaar heeft Trump toch ook zware economische sancties op Turkije gedaan? Waarom zou hij het nu niet doen?
Omdat daar geen enkele reden toe is.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:55:35 #251
168739 Red_85
'echt wel'
pi_189440752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is vooral treurig dat Tom een ander volk geen nationalisme gunt.
Als je in West europa woont, leeft, geboren bent en alles hebt, waarom dan nog zo nationalistisch met het kand van herkomst van je grootouders?

Wat heeft dat land nog voor rol? Heb je heimwee of kom je hier om te parasiteren?

Dus het treurige is het gedrag van te turken zelf hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189440754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Trump zou dat in een tweede termijn best kunnen doen. Maar dan klapt NAVO en wordt Europa gedwongen op eigen benen te staan. Niet ongunstig vind ik dat hoor.
Behalve dat Europa helemaal niet op eigen benen kan staan.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:59:56 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Behalve dat Europa helemaal niet op eigen benen kan staan.
Oh jawel hoor. Wat doet je denken van niet? Een achterstand is binnen vijf tot tien jaar gerepareerd. Gaat even pijn doen, daarna zijn we eraan gewend.
pi_189440823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vind ZargOn een alleszins redelijke user in vergelijking met users zoals Polderturk, Hamzoef, Slayage, Werkperd en postbode.
Gaat het hier uiteindelijk niet om 2 users ofzo
pi_189440828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Wat doet je denken van niet? Een achterstand is binnen vijf tot tien jaar gerepareerd. Gaat even pijn doen, daarna zijn we eraan gewend.
Er is 0 eenheid.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:08:06 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is 0 eenheid.
Die komt vanzelf als de omstandigheden daartoe dwingen. Daarnaast hoeven wij geen eenheid te hebben met Litouwen. Als we een kerndefensie met Duitsland, België, Frankrijk, de Scandinavische landen, Oostenrijk en Polen weten op te zetten zijn we al een heel eind.

Wat is dit voor irritante bug dat Fok! oude posts blijft quoten?
pi_189440851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Behalve dat Europa helemaal niet op eigen benen kan staan.
Dit. Als de Amerikanen uit de NAVO vertrekken gaat Poetin naar ons blaffen. En dan zou je denken: misschien beschermen de Britten Europa dan? Nee, die willen los van Europa komen. De Fransen dan? Nee, failliet. De Duitsers? Nee die dragen een eeuwigdurende schuld. De rest is simpelweg niet in staat. Dus Poetin kan ook bijten.
pi_189440899
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die komt vanzelf als de omstandigheden daartoe dwingen. Daarnaast hoeven wij geen eenheid te hebben met Litouwen. Als we een kerndefensie met Duitsland, België, Frankrijk, de Scandinavische landen, Oostenrijk en Polen weten op te zetten zijn we al een heel eind.

Wat is dit voor irritante bug dat Fok! oude posts blijft quoten?
Hoe zie jij een samenwerking met conservatief Polen voor?

Gaat niet gebeuren. Europa is verloren.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:17:56 #259
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440900
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:09 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dit. Als de Amerikanen uit de NAVO vertrekken gaat Poetin naar ons blaffen. En dan zou je denken: misschien beschermen de Britten Europa dan? Nee, die willen los van Europa komen. De Fransen dan? Nee, failliet. De Duitsers? Nee die dragen een eeuwigdurende schuld. De rest is simpelweg niet in staat. Dus Poetin kan ook bijten.
Poetin gaat niet bijten en als hij het wel gaat doen gaat Europa rap militairiseren in zo'n scenario. Poetin bijt alleen in zijn achtertuin.
pi_189440905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:09 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dit. Als de Amerikanen uit de NAVO vertrekken gaat Poetin naar ons blaffen. En dan zou je denken: misschien beschermen de Britten Europa dan? Nee, die willen los van Europa komen. De Fransen dan? Nee, failliet. De Duitsers? Nee die dragen een eeuwigdurende schuld. De rest is simpelweg niet in staat. Dus Poetin kan ook bijten.
Dus dat
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:20:36 #261
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe zie jij een samenwerking met conservatief Polen voor?

Gaat niet gebeuren. Europa is verloren.
Europa in de huidige staat is verloren. Zwakke, decadente leiders die door jarenlange vrede en stabiliteit van alles hebben genegeerd en alleen aan hun eigen portemonnee dachten. Aan alle kanten knaagt het. Het is het Romeinse keizerrijk, dat na het uiteenvallen van de Republiek steeds verder in verval raakte.

Dat zie je ook aan de vuist op het wereldtoneel, die bestaat niet. Ik weet echter wel dat veranderende omstandigheden de schellen van de ogen kunnen laten vallen. Die transitieperiode gaat pijn doen, op lange termijn is het beter voor Europa. Wellicht dat het zelfs wat lidstaten kost waar we toch weinig aan hebben, soit.
pi_189440933
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Europa in de huidige staat is verloren. Zwakke, decadente leiders die door jarenlange vrede en stabiliteit van alles hebben genegeerd en alleen aan hun eigen portemonnee dachten. Aan alle kanten knaagt het.

Dat zie je ook aan de vuist op het wereldtoneel, die bestaat niet. Ik weet echter wel dat veranderende omstandigheden de schellen van de ogen kunnen laten vallen. Die transitieperiode gaat pijn doen, op lange termijn is het beter voor Europa. Wellicht dat het zelfs wat lidstaten kost waar we toch weinig aan hebben, soit.
We zullen blijven achterlopen op de rest. Europa gaat niet meer echt mee kunnen doen op wereldtoneel. Dat is echt klaar.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:24:12 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

We zullen blijven achterlopen op de rest. Europa gaat niet meer echt mee kunnen doen op wereldtoneel. Dat is echt klaar.
We zullen zien. Aan de andere kant, misschien is er wel weinig hoop.
pi_189440963
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

We zullen zien. Aan de andere kant, misschien is er wel weinig hoop.
Ohnee, dat niet. Ik hoef namelijk helemaal niet in het gedeelte van de wereld te zitten dat haantje de voorste is als het om wereldpolitiek gaat. Laat de 'ander' maar bepalen. Boeien.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:29:22 #265
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ohnee, dat niet. Ik hoef namelijk helemaal niet in het gedeelte van de wereld te zitten dat haantje de voorste is als het om wereldpolitiek gaat. Laat de 'ander' maar bepalen. Boeien.
Haantje de voorste hoeft niet. Maar als je land zwak is kan je geografisch en geopolitiek gezien beter in Chili, Nieuw-Zeeland en Australië wonen dan in Europa.
pi_189440977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Haantje de voorste hoeft niet. Maar als je land zwak is kan je geografisch en geopolitiek gezien beter in Chili, Nieuw-Zeeland en Australië wonen dan in Europa.
Ach, waarom?

Hoe meer we richting de toekomst gaan, hoe kleiner de kans op een oorlog zoals wij die kennen wordt.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:32:46 #267
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189440992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ach, waarom?

Hoe meer we richting de toekomst gaan, hoe kleiner de kans op een oorlog zoals wij die kennen wordt.
Daar gaat het niet om. Europa kent een vluchtelingenproblematiek, een Euro waar maar geen oplossing is en allerlei andere zaken waar je in genoemde landen niet mee te maken hebt. De prognose is namelijk niet dat dat beter gaat worden in de toekomst.
pi_189440996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Europa kent een vluchtelingenproblematiek, een Euro waar maar geen oplossing is en allerlei andere zaken waar je in genoemde landen niet mee te maken hebt. De prognose is namelijk niet dat dat beter gaat worden in de toekomst.
We hadden het toch over militaire samenwerking?

Qua economie is het nagenoeg zeker dat China de baas gaat zijn. Tijden veranderen.
pi_189441019
Ras al Ain schijnt terug veroverd te zijn door SDF.

Tweet is wel in het Arabisch.

AlArabiya_Brk twitterde op dinsdag 15-10-2019 om 08:10:19 المرصد: قوات سوريا الديمقراطية استعادت مدينة رأس العين بالكامل #العربية_عاجل https://t.co/a1vIGVFnOW reageer retweet


[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 08:38:02 ]
pi_189441085
Gizmodo twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:55:09 ABC News broadcasts fake Syria bombing video that's actually from a Kentucky military show in 2017 https://t.co/JtjthNYH5n https://t.co/2TPwBZH4OB reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189441097
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:45 schreef Aether het volgende:
Gizmodo twitterde op maandag 14-10-2019 om 17:55:09 ABC News broadcasts fake Syria bombing video that's actually from a Kentucky military show in 2017 https://t.co/JtjthNYH5n https://t.co/2TPwBZH4OB reageer retweet
Oud nieuws..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189441137
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Behalve dat Europa helemaal niet op eigen benen kan staan.
Waar haal je die onzin vandaan? Europa moet zo snel mogelijk een Europees leger opzetten en ja, die mogelijkheden zijn er wel. Bij een aanval op Europa gaat die Duitse machine gewoon weer draaien als een tiet trouwens.
pi_189441143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan? Europa moet zo snel mogelijk een Europees leger opzetten en ja, die mogelijkheden zijn er wel. Bij een aanval op Europa gaat die Duitse machine gewoon weer draaien als een tiet trouwens.
LOL, nee
pi_189441224
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan? Europa moet zo snel mogelijk een Europees leger opzetten en ja, die mogelijkheden zijn er wel. Bij een aanval op Europa gaat die Duitse machine gewoon weer draaien als een tiet trouwens.
Waarom moet de EU zich hierin mengen?
Die verantwoordelijkheid ligt wereldwijd, en zeker niet bij Nederland.

In Oeganda gaan ze weer hard optreden tegen homo's, daar willen ze de doodstraf weer gaan invoeren voor deze groep. In China worden ook minderheden stelselmatig uit de weg geruimd.

We kunnen er van alles van vinden maar "wij" gaan dat niet oplossen.

Daarnaast bestaat de EU tegenwoordig ook uit grote landen zoals Polen, Roemenië en Bulgarije. Die hebben net als wij een mening, we zijn maar een klein landje.
pi_189441242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom moet de EU zich hierin mengen?
Die verantwoordelijkheid ligt wereldwijd, en zeker niet bij Nederland.

In Oeganda gaan ze weer hard optreden tegen homo's, daar willen ze de doodstraf weer gaan invoeren voor deze groep. In China worden ook minderheden stelselmatig uit de weg geruimd.

We kunnen er van alles van vinden maar "wij" gaan dat niet oplossen.

Daarnaast bestaat de EU tegenwoordig ook uit grote landen zoals Polen, Roemenië en Bulgarije. Die hebben net als wij een mening, we zijn maar een klein landje.
Niet om daar in te grijpen, wel om jezelf te kunnen beschermen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:01:51 #276
80382 manny
30 is best veel
pi_189441271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom moet de EU zich hierin mengen?
Die verantwoordelijkheid ligt wereldwijd, en zeker niet bij Nederland.

In Oeganda gaan ze weer hard optreden tegen homo's, daar willen ze de doodstraf weer gaan invoeren voor deze groep. In China worden ook minderheden stelselmatig uit de weg geruimd.

We kunnen er van alles van vinden maar "wij" gaan dat niet oplossen.

Daarnaast bestaat de EU tegenwoordig ook uit grote landen zoals Polen, Roemenië en Bulgarije. Die hebben net als wij een mening, we zijn maar een klein landje.
Eens. Echter.

Als er gevochten wordt op het schoolplein en je blijft aan de zijlijn staan moet je daarna niet gaan klagen als de winnaar nieuwe "schoolpleinregels" invoert.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189441277
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

LOL, nee
LOL ja.
Het is na Noord Amerika nog steeds het militair machtigste continent.
Het is versnipperd maar als het moet dan gaat zo'n samenwerking wel lopen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189441291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

LOL ja.
Het is na Noord Amerika nog steeds het militair machtigste continent.
Het is versnipperd maar als het moet dan gaat zo'n samenwerking wel lopen.
Denk het niet.
pi_189441301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Denk het niet.
Weet zeker van wel, het kost tijd maar de afgelopen eeuw heeft laten zien dat de landen daar best toe in staat zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189441357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

LOL ja.
Het is na Noord Amerika nog steeds het militair machtigste continent.
Het is versnipperd maar als het moet dan gaat zo'n samenwerking wel lopen.
Het loopt deels al, Duitsers, Nederlanders en Belgen onder elkaars commando. Dit komt wel goed uiteindelijk
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:14:16 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189441376
moeten we wel rap munitie en reserveonderdelen gaan opstapelen ergens wantbde reserves zikn overal wegbezuinigd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:21:32 #282
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189441462
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef Harlekien het volgende:
Er worden ook onschuldige mensen vermoord en niet alleen PKK etc
Tja dat gebeurd in elk oorlog
pi_189441503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nederland staat eerste ja.

Waarom noem je turkije 'we' terwijl je in NL woont, leeft en wss ook geboren bent?
Ik snap dat het een moeilijk concept voor velen is, maar Nederland is ook mijn 'we'.

Soms komen dingen in paren, zoals ouders. En net zoals met je vader en moeder... of ik het nou wil of niet, ik heb een binding/band met zowel Nederland als Turkije.

Hier, een post uit 2012:
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 05:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

En hoe weet je zo zeker dat het niet zo is? Ikzelf steun zowel Nederland als Turkije. En dat geldt niet alleen bij voetbal.


Je bent ontzettend aan het generaliseren. Ik ben het niet geheel oneens met je, gezien het gespuis, maar zie dat soort Turken niet als vertegenwoordigers van 'de Turken'. Net zoals dat ik tokkies los kan zien van de beschaafde Nederlanders, om maar wat te noemen.
Oef, ik was eigenwijs in 2012, zeg.

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, ik ben een Turk. Een Turkse Nederlander, welteverstaan.

...


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 09:27:15 ]
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:27:56 #284
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189441532
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:14 schreef sp3c het volgende:
moeten we wel rap munitie en reserveonderdelen gaan opstapelen ergens wantbde reserves zikn overal wegbezuinigd
Zoals ik al zei, de transitieperiode gaat even pijn doen. Maar ik zie geen reden waarom er binnen tien jaar geen adequaat leger kan zijn opgebouwd.

Het is in mijn ogen ook uitgesloten dat Poetin heel Europa zal binnenvallen. Ik vermoed dat Rusland daar geeneens de offensieve capaciteiten voor heeft om zo'n logistiek complexe aanval te kunnen dragen. Daarnaast heeft Poetin er simpelweg geen reden toe. Het zou Rusland helemaal kapot maken en ze hebben helemaal de bevolking en infrastructuur niet om zo'n stuk land bezet te houden. In de toekomst zie ik eerder China als een groot gevaar, zij het niet echt militair voor Europa maar wel als dominante speler op de wereldmarkt.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:30:07 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189441557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, de transitieperiode gaat even pijn doen. Maar ik zie geen reden waarom er binnen tien jaar geen adequaat leger kan zijn opgebouwd.

ow ik ook niet hoor, sterker nog ik denk dat het op dit moment al teveel gedoe is om Europa aan te vallen (tot de munitie op is)

ik zie niemand dat echt succesvol doen atm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:31:43 #286
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189441570
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap dat het een moeilijk concept voor velen is, maar Nederland is ook mijn 'we'.

Soms komen dingen in paren, zoals ouders. En net zoals met je vader en moeder... of ik het nou wil of niet, ik heb een binding/band met zowel Nederland als Turkije.

Hier, een post uit 2012:
[..]

Oef, ik was eigenwijs in 2012, zeg.
[..]

Dat mag ook :) dat is iets dat je inderdaad moeilijk los kan zien. Zelfs als je geadopteerd bent krijg je dagelijks de herinnering dat je niet uit NL komt als je in de spiegel kijkt (mits buiten West-Europa).

En als je op een gezonde manier dat weet te combineren heeft bijna niemand een probleem daarmee. Ik denk dat jij (bijna) niemand hier voor het hoofd stoot. Ik heb wel moeite met die rabiate, onzekere Nederlandhaters voor wie Turkije altijd nummer 1 (of was het nou nummer 9) is, die zwelgen in zelfmedelijden enerzijds en haat anderzijds en die ook een totaal scheef beeld hebben over Nederland.
pi_189441584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Trump zou dat in een tweede termijn best kunnen doen. Maar dan klapt NAVO en wordt Europa gedwongen op eigen benen te staan. Niet ongunstig vind ik dat hoor.
Lijkt mij inderdaad een gunstig neveneffect van een tweede Trump-termijn. Sowieso is het definitief gedaan met de Amerikaanse dominantie op het wereldtoneel als hij wordt herkozen. Die ontwikkeling zie je nu al in het klein in Syrië. De VS trekken zich terug en laten daarmee een vacuüm achter dat andere machten kunnen invullen (in dit geval Rusland).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:38:47 #288
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189441623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij inderdaad een gunstig neveneffect van een tweede Trump-termijn. Sowieso is het definitief gedaan met de Amerikaanse dominantie op het wereldtoneel als hij wordt herkozen. Die ontwikkeling zie je nu al in het klein in Syrië. De VS trekken zich terug en laten daarmee een vacuüm achter dat andere machten kunnen invullen (in dit geval Rusland).
Ook helemaal niet verkeerd dat er wat meer evenwicht komt op het wereldtoneel. Daarnaast een minder oorlogszuchtig Amerika juich ik al helemaal toe.
pi_189441662
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij inderdaad een gunstig neveneffect van een tweede Trump-termijn. Sowieso is het definitief gedaan met de Amerikaanse dominantie op het wereldtoneel als hij wordt herkozen. Die ontwikkeling zie je nu al in het klein in Syrië. De VS trekken zich terug en laten daarmee een vacuüm achter dat andere machten kunnen invullen (in dit geval Rusland).
Is er nog iets van eer te behalen dan in dat conflict? Ik mis even de relatie tussen het terugtrekken uit dat wespennest en het verliezen van machtspositie door de VS. Volgens mij heeft Trump er juist de wind goed onder op dat laatste.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:43:53 #290
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189441666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:43 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Is er nog iets van eer te behalen dan in dat conflict? Ik mis even de relatie tussen het terugtrekken uit dat wespennest en het verliezen van machtspositie door de VS. Volgens mij heeft Trump er juist de wind goed onder op dat laatste.
Trumps beleid gaat verder dan alleen terugtrekken uit Syrië.
pi_189441704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Trumps beleid gaat verder dan alleen terugtrekken uit Syrië.
Dat klopt. Ik denk te zien dat hij juist bezig is de positie van de VS te versterken. Niet via (zinloze) oorlogen overigens.
pi_189441726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:43 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Is er nog iets van eer te behalen dan in dat conflict? Ik mis even de relatie tussen het terugtrekken uit dat wespennest en het verliezen van machtspositie door de VS. Volgens mij heeft Trump er juist de wind goed onder op dat laatste.
Zoals Richestorags al aangeeft: het gaat veel verder dan alleen Syrië.

Onder Trump maken de VS een terugtrekkende beweging op het wereldtoneel. Zie bijvoorbeeld hoe hij Azie in amper drie jaar tijd vrijwel volledig heeft verkwanseld. Door uit TPP te stappen, hebben de Amerikanen effectief hun invloed in de regio opgegeven. China springt met alle plezier in dat gat.

En zo zijn er nog meer voorbeelden te geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:50:08 #293
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189441742
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:47 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik denk te zien dat hij juist bezig is de positie van de VS te versterken. Niet via (zinloze) oorlogen overigens.
In principe militair gezien wel ja. De VS zijn zwakte zit in dat ze overal zitten, overal manschappen hebben en dure bases moeten onderhouden. De "outpoststrategie". Dat kost ze veel geld maar maakt ze ook kwetsbaar om waar dan ook te worden aangevallen.

Het voordeel is dat ze wel overal een offensief kunnen starten.

Economisch gezien worden ze minder dominant zoals KoosVogels aangaf.
pi_189441786
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

In principe militair gezien wel ja. De VS zijn zwakte zit in dat ze overal zitten, overal manschappen hebben en dure bases moeten onderhouden. De "outpoststrategie". Dat kost ze veel geld maar maakt ze ook kwetsbaar om waar dan ook te worden aangevallen.

Het voordeel is dat ze wel overal een offensief kunnen starten.

Economisch gezien worden ze zwakker zoals KoosVogels aangaf.
Een ander voordeel van die spreiding is dat ze een vinger in elk potje hebben. Het stationeren van manschappen in alle uithoeken is ook een manier om invloed uit te oefenen op andere landen. Vaak hebben de Amerikanen een zekere mate van overwicht en zeggenschap over de landen waar troepen zijn gestationeerd. Zoiets is vaak onderdeel van een meer omvattende deal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189441943
Erdogan heeft bereikt wat die moest bereiken. Namelijk die terreur corridor die ze 2de Israel/Koerdistan noemen vernietigen. Hij heeft bereikt wat die moest bereiken. Alles erbuiten is meegenomen.

Ik denk dat Erdogan vanaf nu wel zal stoppen met zijn militaire inval aangezien de gehele wereld tegen een Turkse inval is en Assad/Syrië de boel daar weer zal overnemen zoals vroeger.

Er bestaat wel nog steeds een kans dat Erdogan toch doorzet om die safe-zone te fixen en vluchtelingen daarnaar toe zal plaatsen. Ben benieuwd.
pi_189441953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een ander voordeel van die spreiding is dat ze een vinger in elk potje hebben. Het stationeren van manschappen in alle uithoeken is ook een manier om invloed uit te oefenen op andere landen. Vaak hebben de Amerikanen een zekere mate van overwicht en zeggenschap over de landen waar troepen zijn gestationeerd. Zoiets is vaak onderdeel van een meer omvattende deal.
In noord Syrië is dat voorbij dankzij Erdogan. Hij dreigde namelijk om de koppen van de Amerikanen eraf te hakken waarna zij begonnen te vluchten zoals je ziet.
pi_189441977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:14 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

In noord Syrië is dat voorbij dankzij Erdogan. Hij dreigde namelijk om de koppen van de Amerikanen eraf te hakken waarna zij begonnen te vluchten zoals je ziet.
Natuurlijk joh.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189441984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk joh.
Het zijn bitches. Rennen voor hun leven nadat er een serieuze dreiging op gang kwam. Go home yankee!
pi_189441991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:13 schreef JeroinBMX het volgende:
Erdogan heeft bereikt wat die moest bereiken. Namelijk die terreur corridor die ze 2de Israel/Koerdistan noemen vernietigen. Hij heeft bereikt wat die moest bereiken. Alles erbuiten is meegenomen.

Ik denk dat Erdogan vanaf nu wel zal stoppen met zijn militaire inval aangezien de gehele wereld tegen een Turkse inval is en Assad/Syrië de boel daar weer zal overnemen zoals vroeger.

Er bestaat wel nog steeds een kans dat Erdogan toch doorzet om die safe-zone te fixen en vluchtelingen daarnaar toe zal plaatsen. Ben benieuwd.
In Turkije kan hij dit brengen als een grandioze overwinning, maar voor de rest van de wereld gaat hij dan af als een gieter. Ik verwacht dat hij nog duizenden Turken de dood in zal sturen om zijn falen te verbloemen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189442012
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:18 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Het zijn bitches. Rennen voor hun leven nadat er een serieuze dreiging op gang kwam. Go home yankee!
Volgens mij durfden de Turken pas toen de Amerikanen weg waren hoor :D :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189442015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 10:18 schreef JeroinBMX het volgende:

[..]

Het zijn bitches. Rennen voor hun leven nadat er een serieuze dreiging op gang kwam. Go home yankee!
Natuurlijk joh.

Laten we hopen dat Turkije economisch compleet instort en Erdogan de Mussolini-behandeling krijgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')