SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hier zijn ze al aan het praten over welke artiest het meest geschikt zou zijn om 'In 2022 zijn we er gewoon weer bij' te zingen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hier is het licht al uit, ze zijn aan het dweilen.
M'n F5-knop is zojuist stukgegaanquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:26 schreef Meke het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik de foutmelding al krijg voor de LaPo want TT's maken onder druk is niet mijn talent
Ik heb Rollercoaster Tycoon 2 blijkbaar minimaal twee keer gekocht: een keer op GOG.com en een keer via Humble Bundle. Een van die twee heb ik nooit geactiveerd, dus die code is nog geldig. En die code kan ook door een ander geclaimd worden als ik hem doorstuurquote:
nog 1 dag(en) 19 uur 41 minuten 12 secondenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:26 schreef Meke het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik de foutmelding al krijg voor de LaPo want TT's maken onder druk is niet mijn talent
Hoe is het mogelijk!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Strani Ik heb blijkbaar een hele berg Steam keys nooit geclaimd, waaronder... Euro Truck Simulator 2!
JA IS TOCH OOK SUPERMOEILIJKquote:
Zo goed is Wit-Rusland nou ook weer nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef Em31 het volgende:
Dit team doet het een stuk beter tegen de grotere landen
Zat ik nog aan te denken, volgens mij is die al 10x geweestquote:
Je klinkt als een telenovela-voice overquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe, dat zei m'n broer altijd op die manier vroeger. "IK BÈN RUSTIG!!!"
(Hij was niet rustig)
“Met Maan in de achtbaan”, van Zanger Rinus.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Zat ik nog aan te denken, volgens mij is die al 10x geweest
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Je klinkt als een telenovela-voice over
Zeg je nuquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:34 schreef Dave het volgende:
[..]
“Met Maan in de achtbaan”, van Zanger Rinus.
Is dat niet het doel dan, de keeper te raken?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:36 schreef Dave het volgende:
De richting opschieten waar de keeper al ligt
Misschien wel, ik heb er verder ook geen verstand van.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet het doel dan, de keeper te raken?![]()
Ik dacht dat wij met 1 - 2 achter staan omdat wij twee keer de keeper gemist hebben.
Nouja, er zijn toch genoeg telenovela'squote:Op zondag 13 oktober 2019 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]Zou daar werk in te vinden zijn?
Ik ben in Colombia wel eens voor iets van een telenovela-acteur aangezien. Klein meisje (jaar of zes) zat de hele tijd in de bus naar me te kijken en toen ik uitstapte stapten zij en haar ouders ook uit en vroeg de vader of ik hallo kon zeggen tegen het meisje.
Ik die kerel natuurlijk direct in z'n gezicht gestompt.
Nee hoor, ik heb gewoon vriendelijk hallo gezegd
Als je de keeper mist maar de bal belandt in het net, dan krijg je daar een half punt voor. En Wit-Rusland krijgt een strafpunt vanwege teveel lelijke spelers. Daarom leidt Nederland met 2-1.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet het doel dan, de keeper te raken?![]()
Ik dacht dat wij met 1 - 2 achter staan omdat wij twee keer de keeper gemist hebben.
Oh, dat klinkt allemaal wel logisch idd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je de keeper mist maar de bal belandt in het net, dan krijg je daar een half punt voor. En Wit-Rusland krijgt een strafpunt vanwege teveel lelijke spelers. Daarom leidt Nederland met 2-1.
Ein-de-lijk duidelijk!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je de keeper mist maar de bal belandt in het net, dan krijg je daar een half punt voor. En Wit-Rusland krijgt een strafpunt vanwege teveel lelijke spelers. Daarom leidt Nederland met 2-1.
Wie weet! Het erge is dat alleen het feit dat ik nogal lang en blond (voor heb dan) ben, me al zo'n beetje gelijkstelt aan een bekend iemandquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, er zijn toch genoeg telenovela'sIk kijk alleen Jane the Virgin, maar dat is meer een parodie
![]()
En wel schattigHad die vader wel door dat jij het niet was?
Ja, behalve in de Arena. Daar is het juist binnenspel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:43 schreef Meke het volgende:
En buitenspel is gewoon een ander woord voor rust begreep ik, zodat de spelers dan even kunnen buitenspelen!
Ik dacht dat buitenspel het tegenovergestelde van zaalvoetbal isquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:43 schreef Meke het volgende:
En buitenspel is gewoon een ander woord voor rust begreep ik, zodat de spelers dan even kunnen buitenspelen!
Nee preciesquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo goed is Wit-Rusland nou ook weer niet
Mijn rollercoasters crashten steeds dus snel mee gestopt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Rollercoaster Tycoon 2 blijkbaar minimaal twee keer gekocht: een keer op GOG.com en een keer via Humble Bundle. Een van die twee heb ik nooit geactiveerd, dus die code is nog geldig. En die code kan ook door een ander geclaimd worden als ik hem doorstuur
Maakt niet meer uit, we hebben de drie punten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:50 schreef MaLo het volgende:
Nou dat was een droevige wedstrijd, ondanks de overwinning
Beletselteken dus.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, we hebben de drie punten.
Goed idee!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:51 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel wat losgemaakt met dat beletselteken, 'misschien moet ik maar het onderwijs in'.
Na vorige wedstrijd te zeggen dat de tickets wel vast geboekt konden worden kan dit er ook nog wel bij.quote:
Het kán strafbaar zijnquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
Wat een rare 'Vraag wat je wil' trouwens ... "Vraag wat je wil aan een vrouw met een 20 jaar jongere partner". Maakt mij het nou uit hoe oud je partner is.
Afhankelijk van hoe oud die vrouw is...quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
Wat een rare 'Vraag wat je wil' trouwens ... "Vraag wat je wil aan een vrouw met een 20 jaar jongere partner". Maakt mij het nou uit hoe oud je partner is.
Is leuk hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:51 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel wat losgemaakt met dat beletselteken, 'misschien moet ik maar het onderwijs in'.
Dit kan toch ook alleen in theorie nog fout?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na vorige wedstrijd te zeggen dat de tickets wel vast geboekt konden worden kan dit er ook nog wel bij.
Midden 40.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe oud die vrouw is...
Ik vond het juist wel interessant, maar de vragen werden wel snel hetzelfdequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
Ja, bij mij wordt het pas bij 10 jaar of minder jonger legaalquote:
Je kan er ook niet zo heel veel mee, denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel interessant, maar de vragen werden wel snel hetzelfde
Ik mag al 20 jaar jonger, maar ik wil het nietquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, bij mij wordt het pas bij 10 jaar of minder jonger legaal
Het wordt dan vast weer een rekenverhaal of zo, ik ken de tussenstand niet, maar ze kunnen beide overblijvende wedstrijden verliezen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan toch ook alleen in theorie nog fout?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan er ook niet zo heel veel mee, denk ik.
Met zo'n situatie bedoel ik hè, niet noodzakelijk met een oudere vrouw.
Ik ook en ik wèl.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag al 20 jaar jonger, maar ik wil het niet
Ja, maar als Duitsland dan gewoon van Noord-Ierland wint, is NL er nog (tenzij het onderling resultaat met Noord-Ierland negatief wordt).quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Het wordt dan vast weer een rekenverhaal of zo, ik ken de tussenstand niet, maar ze kunnen beide overblijvende wedstrijden verliezen toch?
Ik heb vaker dingen fout zien gaan die eigenlijk "alleen in theorie nog fout" zouden moeten kunnen gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan toch ook alleen in theorie nog fout?
Ja, John Lundvik had er ook nog maar een paar nodigquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:00 schreef Em31 het volgende:
Ik lees overal dat Nederland nog 1 punt nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |