Maar ik vind dat bij echte achtbanen ook: hoe sneller, hoger, extremer, hoe beterquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, leerzaam
Ze worden bij mij dus inderdaad vaak ultra-extreme.
Zelfs Frenkie de Jong is niet twink genoeg?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:16 schreef Dave het volgende:
Er is niet vaak een elftal waarbij ik het op geen één speler zou kunnen.
Via Steam, GOG.com of OpenRCT2 is waarschijnlijk het makkelijkstequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:12 schreef Meke het volgende:
Ik zit inmiddels te zoeken naar hoe ik RCT op mn nieuwe laptop kan zetten
Ik had het over wit-Rusland.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfs Frenkie de Jong is niet twink genoeg?
Ik heb Steam inderdaad gevondenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via Steam, GOG.com of OpenRCT2 is waarschijnlijk het makkelijksteAfhankelijk van wat je precies wil
Eens, alleen houden de ontwerpers van echte achtbanen natuurlijk ook bepaalde maxima aanquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik vind dat bij echte achtbanen ook: hoe sneller, hoger, extremer, hoe beterDus zet ik in RCT ook alles op maximum
Ja, maar dat merk je niet als je in de Baron zitquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eens, alleen houden de ontwerpers van echte achtbanen natuurlijk ook bepaalde maxima aanEen van m'n voorbeelden haalt 6,85 G, waar geen echte achtbaan boven pak hem beet 5 G uitkomt. Omdat dat echt niet prettig is, en mensen dan flauw kunnen vallen
Huh dat is nu pas hierquote:
Nee, omdat dat een goed ontworpen baan is waarbij je met 3 G wel ongeveer klaar bentquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar dat merk je niet als je in de Baron zit
Ja preciesquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, omdat dat een goed ontworpen baan is waarbij je met 3 G wel ongeveer klaar bent
Ja hier is het licht al uit, ze zijn aan het dweilen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh dat is nu pas hier![]()
Loop ik dan zoveel achter?
Wat is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gekeken, ik heb nog een Steam-key voor RCT2 over. Voor de liefhebber.
De verslaggever kondigde het eerder al aanquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh dat is nu pas hier![]()
Loop ik dan zoveel achter?
Pi.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Meke het volgende:
Je raadt het misschien al: inmiddels is ook hier voetbal op de tv
Ze dweilen het gras daar, best raar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja hier is het licht al uit, ze zijn aan het dweilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |