Nice, eens proberen of dat in rct3 ook werkt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er tevreden meeOnder een andere achtbaan door laten gaan helpt overigens wel
Ah, ik heb hetzelfde, dat geeft kortsluiting in m’n brein op de één of andere manier. Niet zo zeer hele dieren, maar ‘herkenbaar’. Kippenvleugels of ander spul met bot en zo ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eet als regel nooit 'hele' dieren. Eigenlijk omdat ik het een walgelijk idee vind maar ik doe alsof het een principekwestie is.
Herkenbare maritieme beestjes zijn de lekkerste beetjes imo.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde herkenbare maritieme beestjes. Brr.
Buggles?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bulges, Dave, bulges!!
Nee viel mee.
Heb ik ook meer moeite mee jaquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik heb hetzelfde, dat geeft kortsluiting in m’n brein op de één of andere manier. Niet zo zeer hele dieren, maar ‘herkenbaar’. Kippenvleugels of ander spul met bot en zo ook niet.
Ja, ik heb me weleens kort ingelezen, maar dat wordt me allemaal te technisch, heb geen zin om op die manier RT te doenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het ook echt moeten leren. Gasten houden er niet zo van als je ze met een noodgang een bocht of looping in jankt. Zeker niet als het een krappe, vlakke bocht is. Bij bochten helpt banking, bij loopings helpt het om te proberen ze daar zo langzaam mogelijk doorheen te krijgen. Dus of door remmen te gebruiken, of te letten op de hoogte van de looping ten opzichte van de afdaling die ervoor zit
Nee, zo’n roze ding met van die zwarte oogjes, die je dan zo zielig aanstaart...quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Herkenbare maritieme beestjes zijn de lekkerste beetjes imo.
Dat heeft m’n opa me vroeger wel eens laten zien bij het kippen slachten, dat je dan nog aan zo’n pees kunt trekken, en de tenen open en dicht gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:07 schreef Strani het volgende:
In Colombia vind je hele kippepoten (de tenen dus hè!) in de soep. Trauma's
Nee, dat heb ik ook een beetjequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb me weleens kort ingelezen, maar dat wordt me allemaal te technisch, heb geen zin om op die manier RT te doen
Oh neequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat heeft m’n opa me vroeger wel eens laten zien bij het kippen slachten, dat je dan nog aan zo’n pees kunt trekken, en de tenen open en dicht gaan.
Ik lees altijd in die oogjes "Eet me op, ik ben heerlijk!".quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, zo’n roze ding met van die zwarte oogjes, die je dan zo zielig aanstaart...
Dan denk ik dat je te snel in de bochten vliegtquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde![]()
Ze zijn vooral eigenlijk altijd veel te intens, saai gebeurt me niet zo vaak
Ja dit is echt precies mijn probleemquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je te snel in de bochten vliegtHier het verschil dat dat uitmaakt
[ afbeelding ]
Bij deze achtbaan staat de lancering overal op maximaal ingesteld. Bezoekers worden met een rotgang de looping en de platte bocht in geschoten. Niemand wil dat. En dan nu dezelfde achtbaan, maar met veel lagere snelheid
[ afbeelding ]
Alles is nu zo ingesteld dat de trein maar net door de eerste looping heen komt. Het is nog geen briljante achtbaan, maar in de tweede versie willen de menseh wel
Thanks, leerzaamquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je te snel in de bochten vliegtHier het verschil dat dat uitmaakt
[ afbeelding ]
Bij deze achtbaan staat de lancering overal op maximaal ingesteld. Bezoekers worden met een rotgang de looping en de platte bocht in geschoten. Niemand wil dat. En dan nu dezelfde achtbaan, maar met veel lagere snelheid
[ afbeelding ]
Alles is nu zo ingesteld dat de trein maar net door de eerste looping heen komt. Het is nog geen briljante achtbaan, maar in de tweede versie willen de menseh wel
Gelukkig mag je dat zelf bepalenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb me weleens kort ingelezen, maar dat wordt me allemaal te technisch, heb geen zin om op die manier RT te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |