abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:24:39 #1
62913 Blik
The one and Only!
pi_189408917
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
MBrundleF1 twitterde op zondag 13-10-2019 om 10:08:25 I felt that both Leclerc and Albon deserved a penalty. Neither had full control of their car and caused race ending/changing damage to another competitor. The jump start from Vettel is a tech decision. If he was in his start box with no relative movement at lights out then legal reageer retweet
Waar in de regels staat het criterium full control? Waar in de regels staat dat de schade ertoe doet? Het probleem is niet alleen de stewards, je kunt niet zomaar elke keer een nieuwe maat te voorschijn halen want dan meet je met meer dan twee maten. Dat het op zich een redelijke maat lijkt te zien doet daar niet aan af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 oktober 2019 @ 10:25:46 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189408920
Wel mooi hoe er een spoiler in de titel van een ochtendrace topic staat :')

Zie ik nu iets te laat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:26:40 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189408933
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:21 schreef Zorro het volgende: [..] Maar wat als de transponder een jumpstart waarneemt als je het vak verlaat? Dan is het geen marge maar een andere definitie dan die jij aanhoudt.
In de regels, die hier al meermaals neergezet zijn, staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:26:57 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189408937
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Laat maar zien dan

Want je voorbeeld van Oostenrijk is volstrekt anders, daar rijden ze wiel aan wiel
Dat, plus Leclerc reed in een verdwijnend gat.

Edit: In Oostenrijk dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:27:04 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189408941
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In de regels, die hier al meermaals neergezet zijn, staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen".
En er staat ook 'bepaald door de sensor'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189408948
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En er staat ook 'bepaald door de sensor'.
En ik zeg ook dat het een kutsensor is :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:27:52 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189408949
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En er staat ook 'bepaald door de sensor'.
ja dus is de marge te groot :)
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2019 @ 10:28:09 #9
842 Zorro
Z
pi_189408955
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In de regels, die hier al meermaals neergezet zijn, staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen".
Er staat ook "als het wordt waargenomen door de transponder". Daarmee kan de FIA alle kanten op, want als ze de transponder zo hebben geconfigureerd dat hij pas een fout geeft als het vak wordt verlaten klopt dat allemaal. Maar het is wel zo gedefinieerd dat ze er creatief uitleg aan kunnen geven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:28:19 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189408958
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat, plus Leclerc reed in een verdwijnend gat.
Exact dezelfde situatie. Twee auto's naast elkaar, auto aan de binnenkant geeft geen ruimte aan auto aan de buitenkant en dan is er contact.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:28:29 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189408959
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi hoe er een spoiler in de titel van een ochtendrace topic staat :')

Zie ik nu iets te laat.
moeten ze maar op tijd op staan
pi_189408961
Verder vind ik de crash tussen Leclerc en Verstappen een race incident.

Jammer, kan gebeuren. Leclerc was wat enthousiast. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:28:36 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189408962
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dus is de marge te groot :)
Wat is 'te groot'?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:28:51 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189408966
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En er staat ook 'bepaald door de sensor'.
Ja. Maar daar was geen discussie over.
Het gaat erom dat Zorro denkt dat het om uit het vak bewegen gaat.

Maar dat staat dus niet in de regels.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:29:54 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189408975
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja. Maar daar was geen discussie over.
Het gaat erom dat Zorro denkt dat het om uit het vak bewegen gaat.

Maar dat staat dus niet in de regels.
Het wordt ook niet uitgesloten. De sensor bepaalt, en die staat schijnbaar zo afgesteld dat het correspondeert met die lijn van dat vak.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2019 @ 10:30:01 #16
842 Zorro
Z
pi_189408978
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dus is de marge te groot :)
Dat heeft niks te maken met marge maar met definitie. Er is geen marge, hij meet gewoon pas bij overschrijding van de lijn. Zoals hawkeye bij tennis pas een fout geeft als de bal uit is. Geen marge, maar grenzen vaststellen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 oktober 2019 @ 10:30:10 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189408979
1
2
3
4
if(Ferrari)
    ignore();
else
    penalty();
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:30:42 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189408987
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:28 schreef Zorro het volgende:

[..]

Er staat ook "als het wordt waargenomen door de transponder". Daarmee kan de FIA alle kanten op, want als ze de transponder zo hebben geconfigureerd dat hij pas een fout geeft als het vak wordt verlaten klopt dat allemaal. Maar het is wel zo gedefinieerd dat ze er creatief uitleg aan kunnen geven.
Dan leven ze hun eigen regels niet na. Ze moeten stilstaan voor de start. Bewegen = valse start + straf.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189408990
Blijft hilarisch dat Max vaak betrokken is geweest bij incidenten en dat altijd als race incidenten afdeed. Als Max wordt geraakt begint ie om zich heen te schreeuwen en verkondigen dat iedereen straf verdient
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2019 @ 10:31:09 #20
842 Zorro
Z
pi_189408992
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja. Maar daar was geen discussie over.
Het gaat erom dat Zorro denkt dat het om uit het vak bewegen gaat.

Maar dat staat dus niet in de regels.
Staat er niet, maar kan wel zo worden uitgelegd. "Als de transponder het registreert". Dan is het maar hoe ze hem hebben ingesteld.

Al ben ik het er persoonlijk ook mee eens dat het gewoon "bewegen is fout" zou moeten zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:31:14 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189408994
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan leven ze hun eigen regels niet na. Ze moeten stilstaan voor de start. Bewegen = valse start + straf.
Nee, dat is niet wat er staat. Beweging volgens de sensor is een valse start, anders niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189408995
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Kijk anders ff hoe ze het bij andere sporten doen.
Bij atletiek heb je een lijn en een startblok. Dan heb je geen marge nodig in de positie. Bij zo'n auto kunnen ze niet zien waar het vak precies is, dus moet die ongeveer goed staan. Dat maakt het heel anders.

quote:
Als dit Hamilton had geweest had je een heel ander oordeel gehad.
volgens mij ik destijds bij het geval Bottas ook gezegd dat als het binnen de technische marge was de beslissing terecht was. Alleen heb ik toen de marge in twijfel getrokken omdat Bottas wel voordeel had, dat was nu niet aan de orde en daarom kan ik niet vaststellen of die marge nog steeds te groot is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189408998
Naast Verstappen en Hamilton kreeg ook Norris schade door de actie van Lebler.
Bewust doorrijden met visuele schade...

Zes weken overlijdt zijn vriend, en meneer gaat drie ronden met losse onderdelen met 250km/pu door de bochten.

Een diskwalificatie zou op zijn plek zijn. Bewust andere rijders in gevaar brengen!
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:31:32 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189409000
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met marge maar met definitie. Er is geen marge, hij meet gewoon pas bij overschrijding van de lijn. Zoals hawkeye bij tennis pas een fout geeft als de bal uit is. Geen marge, maar grenzen vaststellen.
dan klopt de regel toch niet, tenminste ik dacht dat het om bewegen gaat voor de lichten uit zijn?
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:32:56 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409011
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat er staat. Beweging volgens de sensor is een valse start, anders niet.
Hou eens op over die transponder. Dat is de discussie niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2019 @ 10:33:15 #26
842 Zorro
Z
pi_189409018
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan klopt de regel toch niet, tenminste ik dacht dat het om bewegen gaat voor de lichten uit zijn?
Dat staat er niet letterlijk, er staat "Beweging die door de transponder wordt waargenomen"

Maar nogmaals, ik ben het er ook niet mee eens hoor, bewegen is fout wat mij betreft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:33:41 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189409024
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hou eens op over die transponder. Dat is de discussie niet.
Daar stopt de discussie inderdaad. De transponder bepaalt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:33:49 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_189409027
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:30 schreef Mansjester het volgende:
Blijft hilarisch dat Max vaak betrokken is geweest bij incidenten en dat altijd als race incidenten afdeed. Als Max wordt geraakt begint ie om zich heen te schreeuwen en verkondigen dat iedereen straf verdient
Ik kan me herinneren dat hij echt wel het boetekleed aantrok toen hij Ricciardo uit de race reed in Hongarije. En toen kreeg hij ook nog een 10 seconden straf
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:35:03 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189409045
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:33 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat staat er niet letterlijk, er staat "Beweging die door de transponder wordt waargenomen"

Maar nogmaals, ik ben het er ook niet mee eens hoor, bewegen is fout wat mij betreft.
Maar wat nou als de auto een tikje beweegt door bijvoorbeeld een mechanisch probleem met de koppeling? Ik zeg maar wat. De auto schuift een millimeter verder daardoor zonder dat de coureur er iets aan kan doen, dan ook maar meteen straf? Die lijn is er denk ik niet voor niets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:35:03 #30
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409046
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:31 schreef Zorro het volgende:

[..]

Staat er niet, maar kan wel zo worden uitgelegd. "Als de transponder het registreert". Dan is het maar hoe ze hem hebben ingesteld.

Al ben ik het er persoonlijk ook mee eens dat het gewoon "bewegen is fout" zou moeten zijn.
Nee. Want er staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen". Het gaat dus om het bewegen an sich. Anders is de regel verkeerd opgeschreven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:35:50 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409055
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar stopt de discussie inderdaad. De transponder bepaalt.
Dat is het punt niet. Daar is geen enkele discussie over.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2019 @ 10:35:52 #32
842 Zorro
Z
pi_189409056
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Want er staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen". Het gaat dus om het bewegen an sich. Anders is de regel verkeerd opgeschreven.
Dat laatste sluit ik sowieso niet uit bij de FIA
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189409069
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dus is de marge te groot :)
Ja? Te groot waarvoor? Is de marge te groot zodat een coureur een voordeel kan hebben door eerder te bewegen? Of is de marge te groot zodat mensen die de regels niet snappen verongelijkt kunnen doen?

Dat laatste is ook een punt hoor, duidelijke en transparante regels zijn beter voor de beleving van het publiek, maar het is wel secundair.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189409070
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:33 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat hij echt wel het boetekleed aantrok toen hij Ricciardo uit de race reed in Hongarije. En toen kreeg hij ook nog een 10 seconden straf
Precies. Daar ging Verstappen ook de fout in. Kan gebeuren. Maar als er mensen zijn die denken dat Leclerc niet fout zat dan moeten ze maar eens goed kijken.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:36:45 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189409073
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Daar is geen enkele discussie over.
Er is sowieso geen discussie. Er staat heel duidelijk 'beweging volgens de transponder'. Doe toch niet zo moeilijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:38:07 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409096
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er is sowieso geen discussie. Er staat heel duidelijk 'beweging volgens de transponder'. Doe toch niet zo moeilijk.
Er is heel duidelijk wel een discussie. Maar niet over het feit of de transponder de bepalende factor is of niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189409099
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:36 schreef Cherni het volgende:

[..]

Precies. Daar ging Verstappen ook de fout in. Kan gebeuren. Maar als er mensen zijn die denken dat Leclerc niet fout zat dan moeten ze maar eens goed kijken.
Niet voor niets daar Lebler nu alleen moet komen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 oktober 2019 @ 10:42:06 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189409140

Hmm...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_189409145
Ik zoek een sensor die nauwkeurig kan bepalen of iets of iemand voor een bepaald tijdstip van zn plaats komt. Iemand enig idee of zoiets te koop is ergens? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189409151
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Want er staat "bewegen" en niet "uit het vak bewegen". Het gaat dus om het bewegen an sich. Anders is de regel verkeerd opgeschreven.
Er is altijd beweging natuurlijk. De motor draait, de coureur beweegt, er staat wind. Je moet ergens de grens stellen wat als beweging telt. Als je dat dan op een technische objectieve manier doet dan geldt dat dan ook als wat volgens de regels beweging is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:43:08 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189409156
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm...
toch link
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:44:02 #42
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189409168
Hoe die sensor precies een valse start registreert komen vast nog tientallen filmpjes van op de bekende youtubekanalen.
Maar er zit hoe dan ook een stuk digitale techniek tussen dat enige vertraging in de verwerking kan ondervinden.
Wie dit leest is gek
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:44:11 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409170
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niet voor niets daar Lebler nu alleen moet komen.
Max zit daar ook gewoon hoor. Beide coureurs mogen hun zegje doen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189409176
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is heel duidelijk wel een discussie. Maar niet over het feit of de transponder de bepalende factor is of niet.
Hij vind de discussie over de marge van dat ding geen discussie en kan zelfs geen argumenten bedenken om over die marge te discussiëren. Zelfs niet als je met het blote oog duidelijk kan zien dat hij te vroeg beweegt.

Dus er is geen discussie. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189409181
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm...
Dit, wat als dat ding op de helm van Lewis was gekomen?
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:45:08 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409185
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is altijd beweging natuurlijk. De motor draait, de coureur beweegt, er staat wind. Je moet ergens de grens stellen wat als beweging telt. Als je dat dan op een technische objectieve manier doet dan geldt dat dan ook als wat volgens de regels beweging is.
Ook dat is het discussiepunt niet. En uiteraard moet er enige marge zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:45:41 #48
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_189409192
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, wat als dat ding op de helm van Lewis was gekomen?
Dan was 'ie z'n spiegel niet verloren :s)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 oktober 2019 @ 10:45:59 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189409196
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, wat als dat ding op de helm van Lewis was gekomen?
Dan waren we voor 2 rondjes zo vroeg opgestaan, en hadden we de rest van de dag een wat minder goed humeur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_189409199
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niet voor niets daar Lebler nu alleen moet komen.
In Italië kreeg Leclerc ook al een waarschuwingsvlag. Nu reed hij weer door na een call van zijn team waardoor later de stukken door de lucht vlogen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:47:22 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189409208
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, wat als dat ding op de helm van Lewis was gekomen?
pi_189409210
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:

Als je dat dan op een technische objectieve manier doet dan geldt dat dan ook als wat volgens de regels beweging is.
En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?

Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189409222
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Max zit daar ook gewoon hoor. Beide coureurs mogen hun zegje doen.
https://www.gpfans.com/nl(...)incident-verstappen/

Hier staat wat anders.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:48:29 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409224
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

In Italië kreeg Leclerc ook al een waarschuwingsvlag. Nu reed hij weer door na een call van zijn team waardoor later de stukken door de lucht vlogen.
Maar hij kreeg (om onbegrijpelijke redenen) nu geen waarschuwingsvlag noch kreeg hij (via het team) een sommatie vd FIA. Hij zal er dus ook geen straf voor krijgen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:48:53 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189409229
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef vosss het volgende:
Ik zoek een sensor die nauwkeurig kan bepalen of iets of iemand voor een bepaald tijdstip van zn plaats komt. Iemand enig idee of zoiets te koop is ergens? :@
Acceleratie sensor, zelfs je telefoon heeft zo'n ding.

Als de FIA het niet kan meten dan kunnen ze beter meteen stoppen met deze hele poppenkast. Blij dat ik er niet voor m'n bed uit ben gegaan.
pi_189409232
FIA is altijd wel pro Ferrari.... helaas
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:49:13 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189409234
quote:
5s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?

Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
dit dus
pi_189409249
quote:
Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:51:28 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_189409258
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
FIA is altijd wel pro Ferrari.... helaas
Idd, in mijn ogen een DQ waard, maar hij zal er wel mee wegkomen...
pi_189409266
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
O, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat hij alleen moest komen voor de actie tegen Verstappen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:53:05 #61
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189409281
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Acceleratie sensor, zelfs je telefoon heeft zo'n ding.

Als de FIA het niet kan meten dan kunnen ze beter meteen stoppen met deze hele poppenkast. Blij dat ik er niet voor m'n bed uit ben gegaan.
Op zich is alles te meten maar de vraag is ook of ze zo nauwkeurig willen meten.
Misschien is er ooit gezegd dat alles binnen 0,1 sec legaal is om valse valse starts te voorkomen en die sensor heeft een bepaalde marge en bij elkaar is Vettel precies binnen die marge gebleven.
Wie dit leest is gek
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:53:15 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409285
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
Beide staan er volgens mij.
Wat ik dan weer apart vindt omdat hij geen waarschuwing of sommatie heeft gehad (voor zover wij weten)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189409290
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
Ow wacht. Max moet er komen, dat is een apart document en leclerc moet er komen in 1 document voor 2 dingen. Zowel de crash als doorrijden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:54:15 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189409296
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
FIA is altijd wel pro Ferrari.... helaas
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189409299
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat hij alleen moest komen voor de actie tegen Verstappen.
Beide dus. Normaliter released men dan 2 documenten. Nu hebben ze beide zaken op 1 document gezet. En ik las niet goed :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:54:45 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189409300
quote:
99s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Op zich is alles te meten maar de vraag is ook of ze zo nauwkeurig willen meten.
Misschien is er ooit gezegd dat alles binnen 0,1 sec legaal is om valse valse starts te voorkomen en die sensor heeft een bepaalde marge en bij elkaar is Vettel precies binnen de marge gebleven.
In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.
pi_189409303
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:').
Genoeg voorbeelden hoor... ^O^
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:55:52 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409313
quote:
Max heeft ook een oproep gekregen, zie https://www.fia.com/documents

Zoals ik zei mogen beide coureurs hun zegje doen over een incident dat na de race beoordeeld wordt door de stewards.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189409316
quote:
5s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?

Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
@Fir3fly @Weltschmerz

Jullie mening hierover/antwoord op mijn vraag? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:56:07 #70
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189409317
Fout van Leclerc? Ja, penalty waard? Nee.
Maar dat vond ik ook van de fout van Max in Hongarije (2017?) waar hij binnendoor ging bij Ricciardo, grip verloor en Ricciardo eraf tikte. Plus dat het daar ook nog eens teamgenoten betrof.
Max benadeelde in Hongarije een teamgenoot, hier Leclerc een rechtstreekse concurrent. Een tik op de vingers van Leclerc lijkt me gepast, zeker voor het doorrijden met losse onderdelen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:56:50 #71
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189409323
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.
Ik snap dat jij dat zo ziet maar een harde windvlaag kan de auto al een stukje bewegen dus er moet altijd een marge zijn.
Wie dit leest is gek
pi_189409331
quote:
5s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:

[..]

En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?

Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
Nee, sommigen hier doen alsof de nadere uitwerking van de regel niet afdoet aan het uitgangspunt van de regel. Dat doet het wel. Zo werken regels nou eenmaal.

quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ook dat is het discussiepunt niet. En uiteraard moet er enige marge zijn.
Maar dan wordt het technisch meteen best ingewikkeld omdat die auto's niet heel precies neergezet kunnen worden en ook daarin een marge hebben.

Die marge vond ik bij Botttas nog te groot, vandaag heeft niet kunnen blijken of die te groot was voor het doel van de regel, want Vettel had er geen voordeel van. Als hij vanwege die marge in een keer door had kunnen starten zoals Bottas destijds had hij dat voordeel wel gehad en was duidelijk geweest dat of de marge niet deugde, of dat hij een straf kreeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:57:28 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189409332
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden hoor... ^O^
Nee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189409335
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.
Dat kan niet, want die auto's bewegen al bij het in de versnelling zetten.

Tuurlijk moet er een grens zijn ergens, maar als je met het blote oog overduidelijk kan zien dat hij beweegt dan deugt die marge gewoon niet. Een ieder die dat niet inziet is geen knip voor de neus waard. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:58:20 #75
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_189409345
Sainz trouwens voorbij aan Gasly in de stand _O_

Albon moet nog even goed scoren om voor Sainz te komen.
pi_189409347
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:56 schreef tja77 het volgende:
Fout van Leclerc? Ja, penalty waard? Nee.
Maar dat vond ik ook van de fout van Max in Hongarije (2017?) waar hij binnendoor ging bij Ricciardo, grip verloor en Ricciardo eraf tikte. Plus dat het daar ook nog eens teamgenoten betrof.
Max benadeelde in Hongarije een teamgenoot, hier Leclerc een rechtstreekse concurrent. Een tik op de vingers van Leclerc lijkt me gepast, zeker voor het doorrijden met losse onderdelen.
Diskwalificatie voor de volgende wedstrijd, bewust (!) andere rijders in gevaar brengen (Hamilton).
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:58:40 #77
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_189409349
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, sommigen hier doen alsof de nadere uitwerking van de regel niet afdoet aan het uitgangspunt van de regel. Dat doet het wel. Zo werken regels nou eenmaal.
Was dat ook je standpunt in Canada?
pi_189409367
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar hij kreeg (om onbegrijpelijke redenen) nu geen waarschuwingsvlag noch kreeg hij (via het team) een sommatie vd FIA. Hij zal er dus ook geen straf voor krijgen.
Kreeg hij nu wel of niet de teamorder om de pit in te komen? Ik dacht na ronde twee, maar dat hij dat niet deed en doorreed.

Edit:
Om vervolgens die losse onderdelen te verliezen op de wagen van Hamilton.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:02:10 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189409387
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kreeg hij nu wel of niet de teamorder om de pit in te komen? Ik dacht na ronde twee, maar dat hij dat niet deed en doorreed.
Jazeker, er was een 'box box', waarop het antwoord zoiets was als 'why? car feels fine'
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189409395
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:56 schreef tja77 het volgende:
Fout van Leclerc? Ja, penalty waard? Nee.
Maar dat vond ik ook van de fout van Max in Hongarije (2017?) waar hij binnendoor ging bij Ricciardo, grip verloor en Ricciardo eraf tikte.
Je kunt je in het algemeen afvragen of dat soort fouten straf verdienen. Wat bestraf je eigenlijk? Het teveel risico nemen of de fout zelf?

quote:
Plus dat het daar ook nog eens teamgenoten betrof.
Max benadeelde in Hongarije een teamgenoot, hier Leclerc een rechtstreekse concurrent.
Een teamgenoot kan ook een concurrent voor het WK zijn. Of het is een relevante factor die atlijd meeweegt, of het is het niet. Het lijkt me niet dat de leider in het WK in de laatste race de nr. 2 in de stand er vanaf mag beuken omdat het zijn teamgenoot is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189409397
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kreeg hij nu wel of niet de teamorder om de pit in te komen? Ik dacht na ronde twee, maar dat hij dat niet deed en doorreed.

Edit:
Om vervolgens die losse onderdelen te verliezen op de wagen van Hamilton.
Hij kreeg de oproep van het team en reageerde met kunnen we niet nog even doorrijden.

Daarna pas vloog de zooi eraf.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:03:59 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189409405
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kreeg hij nu wel of niet de teamorder om de pit in te komen? Ik dacht na ronde twee, maar dat hij dat niet deed en doorreed.
Teamorder wel. Sommatie vd FIA en/of een waarschuwingsvlag niet voor zover ik weet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:05:48 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189409429
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Teamorder wel. Sommatie vd FIA en/of een waarschuwingsvlag niet voor zover ik weet.
Misschien niet gedaan omdat die teamorder al was gegeven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189409444
Trouwens wel bizar dat zowel Hamilton als Lebler de race met maar een spiegel mochten uitrijden. Lijkt me dat die er niet voor niets opzitten, qua veiligheid.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:08:32 #85
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_189409458
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Trouwens wel bizar dat zowel Hamilton als Lebler de race met maar een spiegel mochten uitrijden. Lijkt me dat die er niet voor niets opzitten, qua veiligheid.
Spiegeltjes vallen er wel vaker uit volgens mij.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:10:17 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189409479
quote:
99s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik snap dat jij dat zo ziet maar een harde windvlaag kan de auto al een stukje bewegen dus er moet altijd een marge zijn.
Die auto's loggen al wind dus dat kan je prima compenseren.

quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan niet, want die auto's bewegen al bij het in de versnelling zetten.

Tuurlijk moet er een grens zijn ergens, maar als je met het blote oog overduidelijk kan zien dat hij beweegt dan deugt die marge gewoon niet. Een ieder die dat niet inziet is geen knip voor de neus waard. :)
Vettel z'n start is nog voordat de lampen uit zijn. En niet zo'n klein beetje ook.
pi_189409483
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1183300041802485760

Ja, oproep naar de box, met een hand aan het stuur en een hand de spiegel vasthouden...
pi_189409484
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:

Een teamgenoot kan ook een concurrent voor het WK zijn. Of het is een relevante factor die atlijd meeweegt, of het is het niet. Het lijkt me niet dat de leider in het WK in de laatste race de nr. 2 in de stand er vanaf mag beuken omdat het zijn teamgenoot is.
Een Prost vs Senna incidentje.
pi_189409487
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Trouwens wel bizar dat zowel Hamilton als Lebler de race met maar een spiegel mochten uitrijden. Lijkt me dat die er niet voor niets opzitten, qua veiligheid.
Je ziet er sowieso weinig mee.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189409497
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:58 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Was dat ook je standpunt in Canada?
Daarover was mijn standpunt dat die regel onvoldoende uitgewerkt is, met name doordat de stewards elke keer wat andere criteria bij mekaar grabbelen voor de beslissing die in het voordeel van Hamilton is.

Het maakt mij verder niet uit, ik zou een regel dat als je van de baan af gaat je je altijd een seconde terug moet laten vallen en achter de andere auto moet aansluiten wanneer die binnen 1 seconde zit ook prima vinden. Dan is het gevaar ook meteen weg omdat de andere auto dan gewoon kan wachten tot die er voorbij wordt gelaten.

Ik mijn opvatting kunnen coureurs juist 'echt racen' wanneer ze precies weten wat mag en wat niet. Door die willekeur zitten ze aldoor in grijs gebied. De taak van regelmakers en handhavers is om het grijze gebied te minimaliseren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:11:34 #91
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189409502
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je kunt je in het algemeen afvragen of dat soort fouten straf verdienen. Wat bestraf je eigenlijk? Het teveel risico nemen of de fout zelf?
[..]

Een teamgenoot kan ook een concurrent voor het WK zijn. Of het is een relevante factor die atlijd meeweegt, of het is het niet. Het lijkt me niet dat de leider in het WK in de laatste race de nr. 2 in de stand er vanaf mag beuken omdat het zijn teamgenoot is.
Bij het uitschakelen van je teamgenoot mag je er vanuit gaan dat je al op gesprek mag bij je teambaas en teamgenoot. Formule 1 is een teamsport, er is namelijk ook een constructeurskampioenschap. Daar zie ik een wezenlijk verschil tussen het elimineren van teamgenoot en concurrent van een ander team. Daarnaast leveren WK punten poen op, ongeacht of je teamgenoot je grootste “concurrent” is.

Maar voor het verantwoordelijk zijn voor gevaarlijke situatie en het negeren van teamorder “box!” ligt nog wel een puntje van aandacht. Wat als er wel een ongeluk was gebeurt door die rondvliegende onderdelen?
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:14:12 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189409533
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1183300041802485760

Ja, oproep naar de box, met een hand aan het stuur en een hand de spiegel vasthouden...
Pfff... :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189409539
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:11 schreef tja77 het volgende:

[..]


Maar voor het verantwoordelijk zijn voor gevaarlijke situatie en het negeren van teamorder “box!” ligt nog wel een puntje van aandacht. Wat als er wel een ongeluk was gebeurt door die rondvliegende onderdelen?
Dan had de FIA een meatball moeten uitdelen. Dat is het enige waarop gestraft kan worden. Negeren van een teamorder niet. Dat is voor het team om af te handelen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189409541
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:

De taak van regelmakers en handhavers is om het grijze gebied te minimaliseren.
Is het dan ook niet de taak van de regelmakers om het grijze gebied ofwel marge omtrent die transponder eens nader onder de loep te nemen? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189409560
quote:
5s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Is het dan ook niet de taak van de regelmakers om het grijze gebied ofwel marge omtrent die transponder eens nader onder de loep te nemen? :)
Dat is duidelijk. Dat was twee jaar geleden al zo en is niet veranderd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:17:18 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_189409576
Oh de race is al geweest? Ben er lekker bij...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_189409583
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dan had de FIA een meatball moeten uitdelen. Dat is het enige waarop gestraft kan worden. Negeren van een teamorder niet. Dat is voor het team om af te handelen.
Die Binotto zei dat er daar geen ruimte was voor twee wagens.
Inderdaad, die andere 18 reden achter elkaar... Rare man.
pi_189409589
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is duidelijk. Dat was twee jaar geleden al zo en is niet veranderd.
Dat weet ik, maar ik vind het hoog tijd worden.

Je kan aan de kijker toch niet uitleggen die zelf met zn eigen ogen ziet dat iemand te vroeg beweegt geen straf krijgt omdat een sensor het niet gemeten heeft?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189409602
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik vind het hoog tijd worden.

Je kan aan de kijker toch niet uitleggen die zelf met zn eigen ogen ziet dat iemand te vroeg beweegt geen straf krijgt omdat een sensor het niet gemeten heeft?
Wel als het een Ferrari is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:19:34 #100
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_189409605
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Daarover was mijn standpunt dat die regel onvoldoende uitgewerkt is,
Net als deze valse start-regel dus?
quote:
met name doordat de stewards elke keer wat andere criteria bij mekaar grabbelen voor de beslissing die in het voordeel van Hamilton is.
Zoals vandaag zeker? Beide Ferrari-coreurs worden aanzienlijk gemats, wat nadelig was voor Hamilton. Heeft hem P2 en een spiegel gekost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')