quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, wat als dat ding op de helm van Lewis was gekomen?
En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je dat dan op een technische objectieve manier doet dan geldt dat dan ook als wat volgens de regels beweging is.
https://www.gpfans.com/nl(...)incident-verstappen/quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max zit daar ook gewoon hoor. Beide coureurs mogen hun zegje doen.
Maar hij kreeg (om onbegrijpelijke redenen) nu geen waarschuwingsvlag noch kreeg hij (via het team) een sommatie vd FIA. Hij zal er dus ook geen straf voor krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
In Italië kreeg Leclerc ook al een waarschuwingsvlag. Nu reed hij weer door na een call van zijn team waardoor later de stukken door de lucht vlogen.
Acceleratie sensor, zelfs je telefoon heeft zo'n ding.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:42 schreef vosss het volgende:
Ik zoek een sensor die nauwkeurig kan bepalen of iets of iemand voor een bepaald tijdstip van zn plaats komt. Iemand enig idee of zoiets te koop is ergens?
dit dusquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?
Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)incident-verstappen/
Hier staat wat anders.
Idd, in mijn ogen een DQ waard, maar hij zal er wel mee wegkomen...quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
FIA is altijd wel pro Ferrari.... helaas
O, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat hij alleen moest komen voor de actie tegen Verstappen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
Op zich is alles te meten maar de vraag is ook of ze zo nauwkeurig willen meten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Acceleratie sensor, zelfs je telefoon heeft zo'n ding.
Als de FIA het niet kan meten dan kunnen ze beter meteen stoppen met deze hele poppenkast. Blij dat ik er niet voor m'n bed uit ben gegaan.
Beide staan er volgens mij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
Ow wacht. Max moet er komen, dat is een apart document en leclerc moet er komen in 1 document voor 2 dingen. Zowel de crash als doorrijden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet over de crash met verstappen, maar over het doorrijden met een beschadigde auto. Zie het FIA document wat er staat.
.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
FIA is altijd wel pro Ferrari.... helaas
Beide dus. Normaliter released men dan 2 documenten. Nu hebben ze beide zaken op 1 document gezet. En ik las niet goedquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat hij alleen moest komen voor de actie tegen Verstappen.
In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op zich is alles te meten maar de vraag is ook of ze zo nauwkeurig willen meten.
Misschien is er ooit gezegd dat alles binnen 0,1 sec legaal is om valse valse starts te voorkomen en die sensor heeft een bepaalde marge en bij elkaar is Vettel precies binnen de marge gebleven.
Genoeg voorbeelden hoor...quote:
Max heeft ook een oproep gekregen, zie https://www.fia.com/documentsquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)incident-verstappen/
Hier staat wat anders.
@Fir3fly @Weltschmerzquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?
Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
Ik snap dat jij dat zo ziet maar een harde windvlaag kan de auto al een stukje bewegen dus er moet altijd een marge zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.
Nee, sommigen hier doen alsof de nadere uitwerking van de regel niet afdoet aan het uitgangspunt van de regel. Dat doet het wel. Zo werken regels nou eenmaal.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan mag je vervolgens die grens of marge niet meer ter discussie stellen? Waarom niet?
Iedereen is het erover eens dat volgens de regels Vettel volkomen terecht geen straf kreeg volgens mij hoor.
Maar dan wordt het technisch meteen best ingewikkeld omdat die auto's niet heel precies neergezet kunnen worden en ook daarin een marge hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat is het discussiepunt niet. En uiteraard moet er enige marge zijn.
Nee.quote:
Dat kan niet, want die auto's bewegen al bij het in de versnelling zetten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In mijn ogen is het gewoon simpel, bewegen=bewegen. 0f dat nou 10cm of 0,1mm is, als je dat als FIA niet kan meten dan ben je gewoon verkeerd bezig aangezien het mensenwerk wordt en zoals al vaker gebleken is zit daar totaal geen regelmaat in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |