abonnement Unibet Coolblue
pi_189398421
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Zelfs op alle vlakken maagd bent. Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.

Hulp is er niet, want de PUA"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.

Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens (27), die eerlijk was over zijn "onvrijwillige" maagdelijkheid. Zover ik weet is meneer na die documentaire nog altijd maagd gebleven. Het heeft hem behalve faam nauwelijks wat opgeleverd. Maagdelijkheid waar hij niet zelf voor gekozen heeft. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.

btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Zoals regelmatig naar de kroeg, clubs e.d en vrouwen aanspreken. Niet de klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door osodevo op 13-10-2019 17:27:35 ]
pi_189398485
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_189398501
Ga naar de gym bv. Of neuk een hoertje voor je zelfvertrouwen.
pi_189398531
Hoevaak heb je gefaald bij vrouwen? En dan bedoel ik afwijzingen IRL of datingapps etc.
pi_189398559
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen. Dat is uit wanhoop een vrouw nemen omdat je niet beter kunt krijgen.
Echt iedereen kan een vriendin krijgen als je je eisenpakket maar ver genoeg naar beneden bijstelt.
pindazakje
pi_189398595
Ik durf wel te zeggen dat het een feit is dat mannen zich aanbieden en vrouwen kiezen. Dus het is volkomen logisch dat er mannen overblijven. Dan heb ik het wel over vrouwen en mannen van 18-30 jaar.
pi_189398604
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.

Hulp is er niet, want de pua"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.

Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens, die eerlijk was over zijn maagdelijkheid. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.

btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Niet klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.
Waar zie je het meest tegenop als het om een eerste keer gaat? Durf je niet bijvoorbeeld op Tinder te gaan en daar een seksdate af te spreken?
pi_189398632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar zie je het meest tegenop als het om een eerste keer gaat? Durf je niet bijvoorbeeld op Tinder te gaan en daar een seksdate af te spreken?
Ik durf alles. In mijn geval heb ik zowat alle datingsites wel afgewerkt. Soms voor moeten betalen maar dat ga ik nooit meer doen. Dus dat is sowieso niet echt een succes.
pi_189398648
Wil je kinderen dan ?
pi_189398669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen. Dat is uit wanhoop een vrouw nemen omdat je niet beter kunt krijgen.
Echt iedereen kan een vriendin krijgen als je je eisenpakket maar ver genoeg naar beneden bijstelt.
Krijg je h3m toch nooit omhoog?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:45:41 #11
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_189398680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen. Dat is uit wanhoop een vrouw nemen omdat je niet beter kunt krijgen.
Echt iedereen kan een vriendin krijgen als je je eisenpakket maar ver genoeg naar beneden bijstelt.
Beetje een inkoppertje dit maar wellicht vinden die kerels hun vriendin echt knap? :@ of dat ze voor hun innerlijk zijn gevallen/dat ze een klik hebben
pi_189398706
Die van mij was vroeger echt knap, de kerels wisten niet hoe ze haar van mij af moesten pakken.
Helaas voor hun.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_189398720
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:49 schreef halfway het volgende:
Die van mij was vroeger echt knap, de kerels wisten niet hoe ze haar van mij af moesten pakken.
Helaas voor hun.
Was? Wat heb je met der gedaan ?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:57:13 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_189398757
1. Veel mannen worden pas populair na hun dertigste, als ze geen melkmuiltje meer zijn en iets hebben om over te praten.
2. Vergeet PUAs. Je hebt niet eens een pickup, wat heb je aan het advies van een artist. Al die trucjes om vrouwen te versieren werken alleen als je uberhaupt game hebt.
3. Het echt grote probleem: je bent veel te veel met een hypothetische transactie bezig. Je blijft sociale omgang analyseren als een manier om een vrouw te scoren. Het leven is geen videogame, en vrouwen hebben een zesde zintuig voor mannen die onoprecht een discussie ingaan om te scoren.
4. Wees aardig, oprecht geinteresseerd in de ander, mannen en vrouwen. Ga er bij voorbaat vanuit dat er niets gaat gebeuren! (!!) Er is geen stappenplan naar seks. Daarmee bedoel ik niet: elk stappenplan is anders, ik bedoel: negeer het actief als een stappenplan in je hoofd komt. Wees jezelf (mits jezelf aardig en oprecht is).
5. Natuurlijk, het helpt wel te sporten, leuk te kleden, en op plekken te komen waar vrouwen zijn buiten alleen de kroeg, waar je moet concurreren met zelfverzekerde mensen met een vlotte babbel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189398765
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:51 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was? Wat heb je met der gedaan ?
De zwaartekracht en de veroudering hebben na 25 jaar toegeslagen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:04:10 #16
441859 crew  Lenny77
pi_189398827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen.
En zelf zijn die mannen dan wel een Brad Pitt?
Of zijn ze eerder aan elkaar gewaagd?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:04:29 #17
441859 crew  Lenny77
pi_189398828
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:58 schreef halfway het volgende:

[..]

De zwaartekracht en de veroudering hebben na 25 jaar toegeslagen.
Gelukkig bij jou niet *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189398830
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:57 schreef speknek het volgende:
1. Veel mannen worden pas populair na hun dertigste, als ze geen melkmuiltje meer zijn en iets hebben om over te praten.
2. Vergeet PUAs. Je hebt niet eens een pickup, wat heb je aan het advies van een artist. Al die trucjes om vrouwen te versieren werken alleen als je uberhaupt game hebt.
3. Het echt grote probleem: je bent veel te veel met een hypothetische transactie bezig. Je blijft sociale omgang analyseren als een manier om een vrouw te scoren. Het leven is geen videogame, en vrouwen hebben een zesde zintuig voor mannen die onoprecht een discussie ingaan om te scoren.
4. Wees aardig, oprecht geinteresseerd in de ander, mannen en vrouwen. Ga er bij voorbaat vanuit dat er niets gaat gebeuren! (!!) Er is geen stappenplan naar seks. Daarmee bedoel ik niet: elk stappenplan is anders, ik bedoel: negeer het actief als een stappenplan in je hoofd komt. Wees jezelf (mits jezelf aardig en oprecht is).
5. Natuurlijk, het helpt wel te sporten, leuk te kleden, en op plekken te komen waar vrouwen zijn buiten alleen de kroeg, waar je moet concurreren met zelfverzekerde mensen met een vlotte babbel.
Best een stappenplan om daar na je 30e nog aan te werken....niet echt zin in eigenlijk :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_189398841
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:57 schreef speknek het volgende:
1. Veel mannen worden pas populair na hun dertigste, als ze geen melkmuiltje meer zijn en iets hebben om over te praten.
2. Vergeet PUAs. Je hebt niet eens een pickup, wat heb je aan het advies van een artist. Al die trucjes om vrouwen te versieren werken alleen als je uberhaupt game hebt.
3. Het echt grote probleem: je bent veel te veel met een hypothetische transactie bezig. Je blijft sociale omgang analyseren als een manier om een vrouw te scoren. Het leven is geen videogame, en vrouwen hebben een zesde zintuig voor mannen die onoprecht een discussie ingaan om te scoren.
4. Wees aardig, oprecht geinteresseerd in de ander, mannen en vrouwen. Ga er bij voorbaat vanuit dat er niets gaat gebeuren! (!!) Er is geen stappenplan naar seks. Daarmee bedoel ik niet: elk stappenplan is anders, ik bedoel: negeer het actief als een stappenplan in je hoofd komt. Wees jezelf (mits jezelf aardig en oprecht is).
5. Natuurlijk, het helpt wel te sporten, leuk te kleden, en op plekken te komen waar vrouwen zijn buiten alleen de kroeg, waar je moet concurreren met zelfverzekerde mensen met een vlotte babbel.
Dit. Het beste werkt om niet beschikbaar te zijn. Vrouwen willen stiekem graag onbereikbare mannen.

Dat kan doordat je veel concurrentie aantrekt van andere vrouwen. Maar ook doordat je gewoon je eigen ding doet. Zodra je je gaat richten op hetgeen je echt leuk vindt kom je waarschijnlijk een vrouw tegen en ben je niet gericht op scoren. Dat is het moment dat je jezelf bent en blijft en dan ben je veel aantrekkelijker.

Kortom; stop met kniezen. Zorg dat je er wel netjes en verzorgd uitziet. Maar verder niet op zoek gaan. Dan kom je haar vanzelf een keer tegen.

En zo niet, heb je iig je tijd niet verspild en leuke dingen gedaan. Dus ga vooral op vakantie in je eentje. Ga daar iets tofs doen. Duiken, bergen beklimm, leren surfen, zeilen, whatever. Ga lekker de sportschool in en kweek een beetje zelfvertrouwen ( helpt zeker om die ene leuke vrouw net een beetje geïnteresseerder te maken). Maar verder, doe vooral geen moeite.
Whatever...
pi_189398881
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit. Het beste werkt om niet beschikbaar te zijn. Vrouwen willen stiekem graag onbereikbare mannen.

Dat kan doordat je veel concurrentie aantrekt van andere vrouwen. Maar ook doordat je gewoon je eigen ding doet. Zodra je je gaat richten op hetgeen je echt leuk vindt kom je waarschijnlijk een vrouw tegen en ben je niet gericht op scoren. Dat is het moment dat je jezelf bent en blijft en dan ben je veel aantrekkelijker.

Kortom; stop met kniezen. Zorg dat je er wel netjes en verzorgd uitziet. Maar verder niet op zoek gaan. Dan kom je haar vanzelf een keer tegen.

En zo niet, heb je iig je tijd niet verspild en leuke dingen gedaan. Dus ga vooral op vakantie in je eentje. Ga daar iets tofs doen. Duiken, bergen beklimm, leren surfen, zeilen, whatever. Ga lekker de sportschool in en kweek een beetje zelfvertrouwen ( helpt zeker om die ene leuke vrouw net een beetje geïnteresseerder te maken). Maar verder, doe vooral geen moeite.
Dat is echt gelul.

Denk je nou echt dat mannen in een café daar het maar gewoon laten gebeuren en afwachten? Je moet als man sowieso initiatief nemen en achter de vrouwen aangaan.

'Je komt een vrouw wel vanzelf tegen' is echt onzin.
pi_189398904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is echt gelul.

Denk je nou echt dat mannen in een café daar het maar gewoon laten gebeuren en afwachten? Je moet als man sowieso initiatief nemen en achter de vrouwen aangaan.

'Je komt een vrouw wel vanzelf tegen' is echt onzin.
Als je al niet handig bent in de kroeg, zou ik zeker niet daar de concurrentie aangaan. Daarnaast zijn vrouwen daar ofwel enorm op hun hoede, of juist op zoek naar een avontuurtje met een zo aantrekkelijk mogelijke vent. Ts is dat blijkbaar niet.

Dus gewoon toffe dingen doen, geen moeite doen en ja, dan kom je ze gewoon tegen. Vrouwen, zijn net mensen, misschien helpt het als je ze ook zo ziet. Ze als mythische eenhoorns zien en behandelen werkt echt niet.
Whatever...
pi_189398947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:11 schreef black-soldier het volgende:
Je moet als man sowieso initiatief nemen en achter de vrouwen aangaan.
Dat jij dat als man moest doen om aan de vrouw geraken betekent niet dat het een wet is.
pi_189398981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen. Dat is uit wanhoop een vrouw nemen omdat je niet beter kunt krijgen.
Echt iedereen kan een vriendin krijgen als je je eisenpakket maar ver genoeg naar beneden bijstelt.
Vind dit een hele rare reactie, want hoe aantrekkelijk zijn zulke mannen dan zelf?
pi_189398994
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof het een recht is voor elke man om succesvol te zijn bij de vrouwen :')
Ik denk dat dat maar voor 10% ofzo echt weggelegd is. Kijk maar eens hoeveel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, dat noem ik echt niet succesvol zijn bij de vrouwen. Dat is uit wanhoop een vrouw nemen omdat je niet beter kunt krijgen.
Echt iedereen kan een vriendin krijgen als je je eisenpakket maar ver genoeg naar beneden bijstelt.
Naja dan vind ik het ook vreemd dat je belastingen moet betalen voor onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid van kinderen als je ze zelf realistisch gezien niet kunt krijgen tenzij je je standaarden drastisch omlaag gooit.

Dat mensen die het privilege hebben om kinderen te kunnen krijgen daar zelf maar voor betalen.
pi_189399003
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:22 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Vind dit een hele rare reactie, want hoe aantrekkelijk zijn zulke mannen dan zelf?
Met succesvol bedoelt hij logischerwijze op mannen die veel knappe vrouwen kunnen krijgen. De (lelijke) mannen die net aan een matig mokkeltje achter het fornuis weten te krijgen zijn dat volgens die definitie dus niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 18:28:56 ]
pi_189399040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:23 schreef Kippendief het volgende:
Naja dan vind ik het ook vreemd dat je belastingen moet betalen voor onderwijs, gezondheidszorg en veiligheid van kinderen als je ze zelf realistisch gezien niet kunt krijgen tenzij je je standaarden drastisch omlaag gooit.

Dat mensen die het privilege hebben om kinderen te kunnen krijgen daar zelf maar voor betalen.
Je ziet niet in dat het misschien ook een maatschappelijk nut kan hebben om kinderen te onderwijzen? :') Of importeer jij op je 70ste een kant-en-klare dokter uit Somalië?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 18:30:03 ]
pi_189399083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je ziet niet in dat het misschien ook een maatschappelijk nut kan hebben om kinderen te onderwijzen? :') Of importeer jij op je 70ste een kant-en-klare dokter uit Somalië?
? wat is dit voor argument :')

Ik kan mijn eigen geld sparen om mijn ziektekosten te betalen op latere leeftijd. Vooral als ik niet meer zoveel belasting hoef te betalen.

Mensen kunnen prima zelf het onderwijs voor hun kinderen betalen en als ze dat niet kunnen, kunnen ze ook geen kinderen nemen. Het is ook niet dat het gemiddelde kind nou uiteindelijk een doktor wordt en mij kan helpen op latere leeftijd :')
pi_189399092
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:33 schreef Kippendief het volgende:
? wat is dit voor argument :')

Ik kan mijn eigen geld sparen om mijn ziektekosten te betalen op latere leeftijd. Vooral als ik niet meer zoveel belasting hoef te betalen.
Oh ga je ziektekosten betalen? Aan wie? Een bedrijf met... mensen die eerder kinderen waren misschien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 18:34:20 ]
pi_189399095
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je ziet niet in dat het misschien ook een maatschappelijk nut kan hebben om kinderen te onderwijzen? :') Of importeer jij op je 70ste een kant-en-klare dokter uit Somalië?
Die zijn hier toch al uit syrie?
Ik zwaai naar dieren.
pi_189399113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oh ga je ziektekosten betalen? Aan wie? Een bedrijf met... mensen die eerder kinderen waren misschien?
Ja? Hoogopgeleide mensen hebben het geld om hun kinderen goed onderwijs te laten volgen en hebben hoog opgeleide kinderen.

Ga lekker ergens anders diefstal goedpraten
pi_189399122
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:35 schreef Kippendief het volgende:
Ja? Hoogopgeleide mensen hebben het geld om hun kinderen goed onderwijs te laten volgen en hebben hoog opgeleide kinderen.
Het aantal hoogopgeleide mensen is met hoeveel % toegenomen de afgelopen 50 jaar?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:37:55 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189399138
Vrouwen hebben een bepaalde voorkeur, als je daar niet aan voldoet, tsja, dat is klote maar niet veel aan te doen.
Het incel probleem is dus helemaal geen probleem wat we kunnen oplossen.

En wat bedoel je met "proactief je best doen"? Vrouwen ruiken wanhoop al op kilometers afstand.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:38:06 #33
441859 crew  Lenny77
pi_189399140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:23 schreef Kippendief het volgende:

[..]

... als je ze zelf realistisch gezien niet kunt krijgen tenzij je je standaarden drastisch omlaag gooit.


Als je je standaard drastisch omlaag moet gooien dan wil dat zeggen dat je eigen standaard sowieso al niet hoog is, maar je wel dat lekkere 8-9 wijf wou scoren als matige 5 :')

Over het algemeen zou iedereen moeten vissen in de vijver waar hij/zij bij hoort.
Als jij in een andere vijver gaat vissen dan de jouwe, dan moet je niet raar kijken dat je niets vangt.

En dit gaat dan enkel maar over het uiterlijk. Als je zelf het verstand hebt van een dode muis en je wil die wetenschapper zien te strikken (zelf zie je er bv prima uit) dan gaat dit je ook niet helpen.
Zoek gelijkgestemden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189399149
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Gelukkig bij jou niet *O*
Net zo goed en net als bij iedereen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:39:39 #35
441859 crew  Lenny77
pi_189399160
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:38 schreef halfway het volgende:

[..]

Net zo goed en net als bij iedereen.
:*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189399181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:38 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik durf alles. In mijn geval heb ik zowat alle datingsites wel afgewerkt. Soms voor moeten betalen maar dat ga ik nooit meer doen. Dus dat is sowieso niet echt een succes.
Als je alles durft, waarom is seks dan nog niet gelukt? Ben je te netjes? Als je een beetje goed verpakt brengt dat je graag seks wil is er toch altijd wel een vrouw te vinden die dat wel wil op die apps?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:43:36 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189399194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je alles durft, waarom is seks dan nog niet gelukt? Ben je te netjes? Als je een beetje goed verpakt brengt dat je graag seks wil is er toch altijd wel een vrouw te vinden die dat wel wil op die apps?
Ik denk dat hij of te onzeker/stil/afstandelijk is of dat hij te veel zijn best doet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189399196
Hoe open ben je over je onervarenheid naar vrouwen toe, TS?
pi_189399203
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als je je standaard drastisch omlaag moet gooien dan wil dat zeggen dat je eigen standaard sowieso al niet hoog is, maar je wel dat lekkere 8-9 wijf wou scoren als matige 5 :')

Over het algemeen zou iedereen moeten vissen in de vijver waar hij/zij bij hoort.
Als jij in een andere vijver gaat vissen dan de jouwe, dan moet je niet raar kijken dat je niets vangt.

En dit gaat dan enkel maar over het uiterlijk. Als je zelf het verstand hebt van een dode muis en je wil die wetenschapper zien te strikken (zelf zie je er bv prima uit) dan gaat dit je ook niet helpen.
Zoek gelijkgestemden.
Naja het probleem is dat je als man als een matige 5 (niet dik, maar ook niet fit of gespierd, gemiddeld gezicht) in de vijver van 3en (duidelijk overgewicht) moet vissen tegenwoordig.
pi_189399234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij of te onzeker/stil/afstandelijk is of dat hij te veel zijn best doet.
Die eerste keer is wel iets waar veel mensen tegenaan hikken, dat was bij mij ook het geval.

Uiteindelijk gewoon op Tinder gegaan, direct naar gevraagd en gelukt.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 18:49:13 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189399258
Waarom lukt het niet om een vrouw te vinden? Welke eigenschappen kom je te kort waardoor je geen vrouw kan vinden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 19:10:47 #42
441859 crew  Lenny77
pi_189399514
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:44 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Naja het probleem is dat je als man als een matige 5 (niet dik, maar ook niet fit of gespierd, gemiddeld gezicht) in de vijver van 3en (duidelijk overgewicht) moet vissen tegenwoordig.
Over welke leeftijd-categorie spreek je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189399579
Geeft helemaal niets, maat. Je behoort tot een grote groep mannen hier op FOK!.
pi_189399751
Gewoon eentje kopen.
Eens kijken
pi_189399808
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Over welke leeftijd-categorie spreek je?
16-24 in mijn geval. Vrouwen ouder dan mijzelf knappen enorm snel af op mijn leeftijd dus daar kan ik nog geen ervaring mee krijgen.
pi_189400562
Helaas TS, het TFL / incel probleem zal alleen maar groter worden. Ik heb zou ook zo niet direct de oplossing hiervoor weten.

Neem aan dat je wel alles eraan doet om je maximale potente qua uiterlijk te benutten?

Sowieso online dating vergeten. Dat is over en uit anno 2019.

Alleen real life in contact komen met vrouwen.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189400563
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat jij dat als man moest doen om aan de vrouw geraken betekent niet dat het een wet is.
Ik zeg toch ook niet dat het een "wet" is? Dat zijn jouw woorden en jouw perspectief. Ik heb daar geen woord over gerept.

Ik zeg alleen dat het "wachten" op een vrouw die wel ooit op je pad komt niet realistisch is. Jij moet zelf initiatief en assertiviteit tonen om leuke vrouwen te leren kennen. Vrouwen gaan vaak niet achter mannen aan. Want vrouwen hebben opties. Dus waarom moeite voor jou doen? Jij moet moeite voor haar doen en dat begint met het tonen van initiatief in je datingleven.
pi_189400833
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En zelf zijn die mannen dan wel een Brad Pitt?
Of zijn ze eerder aan elkaar gewaagd?
Wanneer vrouwen 90% van de mannen zien als gemiddeld en zelfs beneden gemiddeld. Dan is er toch echt iets mis met hoe vrouwen vandaag de dag de mannen bekijken. En niet andersom. OK cupid onderbouwt dit. Vrouwen zijn pas degenen die de allerknpaste mannen wensen en de rest laat vallen. Niet andersom.
pi_189400917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je ziet niet in dat het misschien ook een maatschappelijk nut kan hebben om kinderen te onderwijzen? :') Of importeer jij op je 70ste een kant-en-klare dokter uit Somalië?
Pff artsen stellen veelal al geen flikker meer voor en helpen patienten maar oppervlakkig en tot de deur. Veel wat je hebt gevonden via Google wordt herhaald door de artsen. Wat is de meerwaarde dan van zo'n arts. Dan kun je net zo goed robots programmeren om hooguit je bloed te testen. En je praat over sociaal nut?

[ Bericht 6% gewijzigd door Special-Tee op 12-10-2019 20:55:56 ]
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:46:47 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_189401037
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:37 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Wanneer vrouwen 90% van de mannen zien als gemiddeld en zelfs beneden gemiddeld. Dan is er toch echt iets mis met hoe vrouwen vandaag de dag de mannen bekijken. En niet andersom. OK cupid onderbouwt dit. Vrouwen zijn pas degenen die de allerknpaste mannen wensen en de rest laat vallen. Niet andersom.
Da's niet omdat vrouwen een scheve blik op de werkelijkheid hebben, dat is omdat mannen overal rechts op swipen. Ook de 9-10 mannen. Dus elke vrouw kan het zich permitteren met alleen de knapste mannen te matchen, want die hebben ook alvast naar rechts geswiped. Zolang knappe internetdatende mannen maar wat graag de knappe vrouwen EN de dikkerdjes aandouwen, moet je als gemiddelde man wel heel ver omlaag internetdowndaten. Ergo, zoek het niet op in het datingcircuit maar in je gewone leven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189401082
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als je je standaard drastisch omlaag moet gooien dan wil dat zeggen dat je eigen standaard sowieso al niet hoog is, maar je wel dat lekkere 8-9 wijf wou scoren als matige 5 :')
Dit is hoe vrouwen stiekem denken, 90% van de mannen is een 5 :')
It's over.
pi_189401181
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's niet omdat vrouwen een scheve blik op de werkelijkheid hebben, dat is omdat mannen overal rechts op swipen. Ook de 9-10 mannen. Dus elke vrouw kan het zich permitteren met alleen de knapste mannen te matchen, want die hebben ook alvast naar rechts geswiped. Zolang knappe internetdatende mannen maar wat graag de knappe vrouwen EN de dikkerdjes aandouwen, moet je als gemiddelde man wel heel ver omlaag internetdowndaten. Ergo, zoek het niet op in het datingcircuit maar in je gewone leven.
Tjah, het zijn toch echt de vrouwen die liever geneukt worden door een knappere man, maar daar waarschijnlijk geen relatie mee vast kunnen houden. Dan daarvoor in de plaats een iets minder knappere man kiezen waar ze wel een relatie mee kunnen ondehrouden. Snap niet hoe je dit op mannen kunt afschuiven, want vrouwen hebben in dit geval de keuzevrijheid.

Voor de OP: Ik vond dit topic zeer helpvol: https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=174443971&page=1

Het belangrijkste is om eerst beginnen met je uiterlijk te maximaliseren waar je maar kunt en vervolgens ook aan je sociale kringen en persoonlijkheid te gaan werken.
pi_189401197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

? wat is dit voor argument :')

Ik kan mijn eigen geld sparen om mijn ziektekosten te betalen op latere leeftijd. Vooral als ik niet meer zoveel belasting hoef te betalen.

Mensen kunnen prima zelf het onderwijs voor hun kinderen betalen en als ze dat niet kunnen, kunnen ze ook geen kinderen nemen. Het is ook niet dat het gemiddelde kind nou uiteindelijk een doktor wordt en mij kan helpen op latere leeftijd :')
Maar je wilt wel aow of niet? En werkende wegen en politie, dat zal toch doodnormale opgebracht moeten worden.

Aangezien jij dan al minder betaalt zal er iemand in staat moeten zijn voor jou te betalen, nog los van het afvegen van je kont, het opereren van een ziekte die je misschien krijgt of laten we hopen dat het niet nodig is, je liefde en aandacht te geven de laatste dagen van je leven in een hospice.

Onderwijs is echt met stip de beste investering die je kunt doen als maatschappij. Levert altijd meer op dan het ons kost. In tegenstelling tot sommige andere hobbies van politici is goed onderwijs aardig lonend.
Whatever...
pi_189401223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:55 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Tjah, het zijn toch echt de vrouwen die liever geneukt worden door een knappere man, maar daar waarschijnlijk geen relatie mee vast kunnen houden. Dan daarvoor in de plaats een iets minder knappere man kiezen waar ze wel een relatie mee kunnen ondehrouden. Snap niet hoe je dit op mannen kunt afschuiven, want vrouwen hebben in dit geval de keuzevrijheid.

Voor de OP: Ik vond dit topic zeer helpvol: https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=174443971&page=1

Het belangrijkste is om eerst beginnen met je uiterlijk te maximaliseren waar je maar kunt en vervolgens ook aan je sociale kringen en persoonlijkheid te gaan werken.
Mannen doen vaak zat het zelfde. Ik was ook zo’n lul. Waarschijnlijk ben ik een type waar incels zo jaloers op zijn.

Vrouwen hebben vaak de keuze ja, maar veel mannen ook.
Whatever...
pi_189401273
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's niet omdat vrouwen een scheve blik op de werkelijkheid hebben, dat is omdat mannen overal rechts op swipen. Ook de 9-10 mannen. Dus elke vrouw kan het zich permitteren met alleen de knapste mannen te matchen, want die hebben ook alvast naar rechts geswiped. Zolang knappe internetdatende mannen maar wat graag de knappe vrouwen EN de dikkerdjes aandouwen, moet je als gemiddelde man wel heel ver omlaag internetdowndaten. Ergo, zoek het niet op in het datingcircuit maar in je gewone leven.
Stel dat vrouwen te veeleisend zijn geworden. Dit zou beter verklaren waarom mannen ook de 'dikkertjes aandouwen' uit niet beter kunnen vergaren. Anders zit er gewoon een gat in je redenatie. Want welke man houdt er echt van dik? Zeer weinig. Je draait oorzaak en gevolg om.

[ Bericht 1% gewijzigd door Special-Tee op 12-10-2019 21:06:07 ]
pi_189401288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar je wilt wel aow of niet? En werkende wegen en politie, dat zal toch doodnormale opgebracht moeten worden.
Nee ik hoef geen aow. Ik ben een twintiger en hoe ik zie dat het met het huidige pensioenstelsel en aow gaat, regel ik het liever zelf allemaal. De aow leeftijd is waarschijnlijk al 75 wanneer ik die leeftijd ben :')

quote:
Aangezien jij dan al minder betaalt zal er iemand in staat moeten zijn voor jou te betalen, nog los van het afvegen van je kont, het opereren van een ziekte die je misschien krijgt of laten we hopen dat het niet nodig is, je liefde en aandacht te geven de laatste dagen van je leven in een hospice.
Ik heb dan een mooie spaarpot waarmee ik dat zelf allemaal kan regelen. Desnoods in een ander land waar er meer jonge arbeiders zijn dan, is ook meteen goed voor de welvaartverdeling op globaal niveau. Verder verwacht ik dat automatisering op mijn oude dag de meeste taken al kan vervullen. Ook heb ik niet de instelling dat ik 'zo lang mogelijk moet blijven leven'. Als mijn leven op een gegeven moment voor het grootste deel doorgebracht gaat worden in een bed of op een bank, vind ik het wel goed geweest. Dat is dan toch mijn eigen keuze?

quote:
Onderwijs is echt met stip de beste investering die je kunt doen als maatschappij. Levert altijd meer op dan het ons kost. In tegenstelling tot sommige andere hobbies van politici is goed onderwijs aardig lonend.
Voor de maatschappij misschien, maar in hoeverre levert het mij iets persoonlijk op? Ik zie onder andere meer competitie op de arbeidsmarkt en een hogere belastingdruk op mij wegen. Dat iemand aan de andere kant van het land daardoor een iets beter leven heeft, interesseert mij niet zo heel veel. Dan help ik liever mensen in mijn sociale omgeving met dat geld zodat ik zelf het resultaat kan zien en daarvoor waardering krijg.
pi_189401322
Liefde en aandacht in een hospice. Puhlease stop met die leugens.
pi_189401387
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Mannen doen vaak zat het zelfde. Ik was ook zo’n lul. Waarschijnlijk ben ik een type waar incels zo jaloers op zijn.

Vrouwen hebben vaak de keuze ja, maar veel mannen ook.
Ja, maar meer vrouwen dan mannen dus. Ik zie jou niet als een lul, je maakt gewoon gebruik van hoe de samenleving door onze voorgaande generaties vormgegeven is. Vroeger was monogamie eerder de standaard, nu is dat losbandigheid. Jonge vrouwen die single zijn, waren vroeger dan ook veel zeldzamer. Naar mijn mening een grote achteruitgang in algemeen leefgenot, maar dat zal nog wel blijken.

Persoonlijk ben ik wel in gaan zien waarom vrouwelijke seksualiteit in ons gehele menselijke verleden altijd gelimiteerd werd in vergelijking met nu, maar ik snap ook dat die tijden niet meer terug gaan komen.

Als je een groot deel van de mannen uitsluit van reproductie, moet je ook het belastingstelsel flink gaan hervormen, omdat het niet eerlijk is dat zij evenveel bijdragen aan een samenleving waar zij minder nut uit halen.
pi_189401425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:18 schreef freeman1 het volgende:
Helaas TS, het TFL / incel probleem zal alleen maar groter worden. Ik heb zou ook zo niet direct de oplossing hiervoor weten.

Neem aan dat je wel alles eraan doet om je maximale potente qua uiterlijk te benutten?

Sowieso online dating vergeten. Dat is over en uit anno 2019.

Alleen real life in contact komen met vrouwen.
Ook gelul.

Je moet datingapps zien als een extra hulpmiddel om met vrouwen in contact te komen. Je moet je niet volledig focussen op datingapps of IRL daten. IRL daten en via apps met vrouwen in contact komen. Beiden gebruiken.

Aangezien steeds meer vrouwen op apps zitten, is het slim om ook gewoon actief te zijn op apps naast real life.
pi_189401427
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:07 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ja, maar meer vrouwen dan mannen dus. Ik zie jou niet als een lul, je maakt gewoon gebruik van hoe de samenleving door onze voorgaande generaties vormgegeven is. Vroeger was monogamie eerder de standaard, nu is dat losbandigheid. Jonge vrouwen die single zijn, waren vroeger dan ook veel zeldzamer. Naar mijn mening een grote achteruitgang in algemeen leefgenot, maar dat zal nog wel blijken.

Persoonlijk ben ik wel in gaan zien waarom vrouwelijke seksualiteit in ons gehele menselijke verleden altijd gelimiteerd werd in vergelijking met nu, maar ik snap ook dat die tijden niet meer terug gaan komen.
Voordat we landbouw gingen bedrijven werkte het waarschijnlijk heel anders. Want jagers verzamelaars hebben echt wel een wat andere verdeling tussen man en vrouw.

Pas toen ze in het midden oosten planten gingen kweken werden de mannen echt meer waard en kon je de vrouwen makkelijk verkopen. Enter de abrahmitische godsdiensten. Met een minderwaardige vrouw.
Whatever...
pi_189401486
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 18:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als je je standaard drastisch omlaag moet gooien dan wil dat zeggen dat je eigen standaard sowieso al niet hoog is, maar je wel dat lekkere 8-9 wijf wou scoren als matige 5 :')

Over het algemeen zou iedereen moeten vissen in de vijver waar hij/zij bij hoort.
Als jij in een andere vijver gaat vissen dan de jouwe, dan moet je niet raar kijken dat je niets vangt.

En dit gaat dan enkel maar over het uiterlijk. Als je zelf het verstand hebt van een dode muis en je wil die wetenschapper zien te strikken (zelf zie je er bv prima uit) dan gaat dit je ook niet helpen.
Zoek gelijkgestemden.
Over uiterlijk gesproken: Een zeer groot deel van aantrekkelijkheid is visueel waar te nemen. Zelfs zaken als uitstraling en zelfzekerheid.

Wat betreft aantrekkelijkheid: Ook dat is geen puberaal en onbelangrijk detail. Aantrekkelijkheid is het geheel aan aspecten dat je (jaja) aantrekkingskracht doet voelen. In de Westerse wereld waar financiele aspecten van een man nauwelijks meer een rol spelen op de relatiemarkt is algehele aantrekkelijkheid min of meer het enige criterium bij partnerkeuze.

Goed, dan kunnen we to the point komen =>

Mannen vinden het grootste deel van de vrouwen gemiddeld aantrekkelijk. Een klein deel van de vrouwen wordt als lelijk gezien en een klein deel als erg aantrekkelijk.

Vrouwen vinden daarentegen 80% van de mannen beduidend minder aantrekkelijk dan gemiddeld.

De grap is dat het oordeel van mannen perfect een standaard verdeling van aantrekkelijkheid impliceert. Iets wat je in de natuur mag verwachten.
Het oordeel van vrouwen daarentegen is totaal scheef. Tenzij je het realistisch vindt om te stellen dat het gros van de mannen in het midden van de verdeling volstrekt undoable is (dat is namelijk wel wat je zegt als je stelt dat iemand onaantrekkelijk is).

Het bovenstaande kwam onder andere uit een groot onderzoek door OKCupid. En nee, dat is geen flutonderzoek. Een van de oprichters is een wiskundige en weet echt wel wat significant en aselect betekent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 12-10-2019 21:27:41 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189401526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:09 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ook gelul.

Je moet datingapps zien als een extra hulpmiddel om met vrouwen in contact te komen. Je moet je niet volledig focussen op datingapps of IRL daten. IRL daten en via apps met vrouwen in contact komen. Beiden gebruiken.

Aangezien steeds meer vrouwen op apps zitten, is het slim om ook gewoon actief te zijn op apps naast real life.
:')

Joh echt?

Tijdens het schijten is het wel leuk ja.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189401580
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Over uiterlijk gesproken: Een zeer groot deel van aantrekkelijkheid is visueel waar te nemen. Zelfs zaken als uitstraling en zelfzekerheid.

Wat betreft aantrekkelijkheid: Ook dat is geen puberaal en onbelangrijk detail. Aantrekkelijkheid is het geheel aan aspecten dat je (jaja) aantrekkingskracht doet voelen. In de Westerse wereld waar financiele aspecten van een man nauwelijks meer een rol spelen op de relatiemarkt is algehele aantrekkelijkheid min of meer het enige criterium bij partnerkeuze.

Goed, dan kunnen we to the point komen =>

Mannen vinden het grootste deel van de vrouwen gemiddeld aantrekkelijk. Een klein deel van de vrouwen wordt als lelijk gezien en een klein deel als erg aantrekkelijk.

Vrouwen vinden daarentegen 80% van de mannen beduidend minder aantrekkelijk dan gemiddeld.

De grap is dat het oordeel van mannen perfect een standaard verdeling van aantrekkelijkheid impliceert. Iets wat je in de natuur mag verwachten.
Het oordeel van vrouwen daarentegen is totaal scheef. Tenzij je het realistisch vindt om te stellen dat het gros van de mannen in het midden van de verdeling volstrekt undoable zijn (dat is namelijk wel wat je zegt als je stelt dat iemand onaantrekkelijk is).

Het bovenstaande kwam onder andere uit een groot onderzoek door OKCupid. En nee, dat is geen flutonderzoek. Een van de oprichters is een wiskundige en weet echt wel wat significant en aselect betekent.
Dit zal bij vrouwen nooit doordringen hier hebben zij een automatische dissonantie filter voor. Het enige wat zij denken is alle mannen zijn slecht maar ik wil wel de knapste en meest succesvolste mannetje op de apenrots.
pi_189401892
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:18 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dit zal bij vrouwen nooit doordringen hier hebben zij een automatische dissonantie filter voor. Het enige wat zij denken is alle mannen zijn slecht maar ik wil wel de knapste en meest succesvolste mannetje op de apenrots.
Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.

De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
pi_189402147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.

De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
ok jij bent mijn betere geweten :)

Maar het gaat nog wel even wat verder. Volgens Jordan Peterson houden vrouwen bijvoorbeeld van geweldadige agressieve mannen die zij kunnen temmen. Die Harlequin romans zijn hier een goed voorbeeld van. En 50 shades (nogsteeds stijgende bestseller en vertaald in tientallen talen) ook. Er is meer aan de hand met de vrouwelijke natuur. Dat wij allemaal en zijzelf vooral eens gaan toegeven dat uiterlijk zeer belangrijk is zou een goed begin zijn. En ik wil alle mannelijke beta-pleasers nooit meer de vrouwen hierom zien of horen verdedigen. Met halve waarheden en achterhaalde nonsense.
pi_189402199
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:52 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

ok jij bent mijn betere geweten :)

Maar het gaat nog wel even wat verder. Volgens Jordan Peterson houden vrouwen bijvoorbeeld van geweldadige agressieve mannen die zij kunnen temmen. Die Harlequin romans zijn hier een goed voorbeeld van. En 50 shades (nogsteeds stijgende bestseller en vertaald in tientallen talen) ook. Er is meer aan de hand met de vrouwelijke natuur. Dat wij allemaal en zijzelf vooral eens gaan toegeven dat uiterlijk zeer belangrijk is zou een goed begin zijn. En ik wil alle mannelijke beta-pleasers nooit meer de vrouwen hierom zien of horen verdedigen. Met halve waarheden en achterhaalde nonsense.
Nee, we houden ervan dat we getemd worden door een lekkere mannelijke man.
pi_189402210
Bij mij valt ook 90% van de mannen af. En daar zitten ook een heleboel knappe mannen bij. Het heeft niet zozeer met knap zijn te maken
pi_189402245
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef madewithlove het volgende:
Bij mij valt ook 90% van de mannen af. En daar zitten ook een heleboel knappe mannen bij. Het heeft niet zozeer met knap zijn te maken
Vooral mannelijk zijn :+, voor mij dan.
pi_189402406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Vooral mannelijk zijn :+, voor mij dan.
Mannelijkheid is biologisch gezien verbonden met testosteron en dus dominantie en agressie. Ik beweer nieteens dat dit slecht is. Vrouwen draaien hier alleen omheen ( wegens een slechter algemeen beeld wat over vrouwen wordt gevormd). En ik heb daar een hekel aan. Je bent een heel mens inclusief alle nare kanten. Je kunt niet meer cherrypicken en doen alsof je heiliger bent.

Nu de vrouwen steeds onafhankelijker en financieel succesvoller worden (en daar zie ik niet perse iets op tegen). Merk je wel dat mannen ook kritischer worden naar vrouwen toe. Met gegronde redenen. Het is best even slikken voor vrouwen om bepaalde onwelgevallige beeldvorming en vrouwelijk gedrag toe te moeten geven omdat deze slechter staat. Maar je zult er toch mee moeten dealen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Special-Tee op 12-10-2019 22:16:44 ]
pi_189402418
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:06 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Mannelijkheid is biologisch gezien verbonden met tesosteron en dus ook dominantie en agressie.
Ja, mooi toch! :P
pi_189402428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef madewithlove het volgende:
Bij mij valt ook 90% van de mannen af. En daar zitten ook een heleboel knappe mannen bij. Het heeft niet zozeer met knap zijn te maken
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Vooral mannelijk zijn :+, voor mij dan.
Laten we het 'aantrekkelijk' noemen. Wat dat precies is niet zo relevant. Echter iedereen snapt precies wat je bedoelt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189402599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:07 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, mooi toch! :P
Je houdt als vrouw dus van dominante en agressieve mannen. Agressie en dominant zijn niet zo breed intepreteerbaar als alleen 'mannelijk gedrag'.
pi_189402626
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:19 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Je houdt als vrouw dus van dominante en agressieve mannen.
Agressief niet zozeer, maar wel van dominant en uh ja .. mannelijk.
pi_189402663
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:21 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Agressief niet zozeer, maar wel van dominant en uh ja .. mannelijk.
Ik sluit me hierbij aan.
pi_189402681
Ik kan me dan ook zo ergeren aan mannen met skinny jeans
pi_189403764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:21 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Agressief niet zozeer, maar wel van dominant en uh ja .. mannelijk.
En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189403885
Koop een Porsche
pi_189404179
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:37 schreef Special-Tee het volgende:
Wanneer vrouwen 90% van de mannen zien als gemiddeld en zelfs beneden gemiddeld. Dan is er toch echt iets mis met hoe vrouwen vandaag de dag de mannen bekijken. En niet andersom. OK cupid onderbouwt dit. Vrouwen zijn pas degenen die de allerknpaste mannen wensen en de rest laat vallen. Niet andersom.
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

Over uiterlijk gesproken: Een zeer groot deel van aantrekkelijkheid is visueel waar te nemen. Zelfs zaken als uitstraling en zelfzekerheid.

Wat betreft aantrekkelijkheid: Ook dat is geen puberaal en onbelangrijk detail. Aantrekkelijkheid is het geheel aan aspecten dat je (jaja) aantrekkingskracht doet voelen. In de Westerse wereld waar financiele aspecten van een man nauwelijks meer een rol spelen op de relatiemarkt is algehele aantrekkelijkheid min of meer het enige criterium bij partnerkeuze.

Goed, dan kunnen we to the point komen =>

Mannen vinden het grootste deel van de vrouwen gemiddeld aantrekkelijk. Een klein deel van de vrouwen wordt als lelijk gezien en een klein deel als erg aantrekkelijk.

Vrouwen vinden daarentegen 80% van de mannen beduidend minder aantrekkelijk dan gemiddeld.

De grap is dat het oordeel van mannen perfect een standaard verdeling van aantrekkelijkheid impliceert. Iets wat je in de natuur mag verwachten.
Het oordeel van vrouwen daarentegen is totaal scheef. Tenzij je het realistisch vindt om te stellen dat het gros van de mannen in het midden van de verdeling volstrekt undoable is (dat is namelijk wel wat je zegt als je stelt dat iemand onaantrekkelijk is).

Het bovenstaande kwam onder andere uit een groot onderzoek door OKCupid. En nee, dat is geen flutonderzoek. Een van de oprichters is een wiskundige en weet echt wel wat significant en aselect betekent.
Is deze schijtzooi nog steeds actueel??Vrouwen zijn kieskeurig omdat ze kieskeurig kunnen zijn en sommigen sterven liever eenzaam als maagd dan dat ze 10x gescoord en afgedankt worden door mannen die liever succesvol willen zijn bij zo veel mogelijk vrouwEN dan bij 1 vrouw. Als jij je portie aandacht die je krijgt van een vrouw door 100 zou moeten delen zou je ook niet blij zijn. Deal with it.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189404237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Is deze schijtzooi nog steeds actueel??Vrouwen zijn kieskeurig omdat ze kieskeurig kunnen zijn en sommigen sterven liever eenzaam als maagd dan dat ze 10x gescoord en afgedankt worden door mannen die liever succesvol willen zijn bij zo veel mogelijk vrouwEN dan bij 1 vrouw. Als jij je portie aandacht die je krijgt van een vrouw door 100 zou moeten delen zou je ook niet blij zijn. Deal with it.
Ik begrijp je punt. Ik ben het zelfs wel eens met je eigenlijk. Echter het is nog steeds actueel en zal ook nog wel een tijdje actueel blijven. Waarschijnlijk de komende 500.000 jaar wel. Tenzij we drastisch evolueren in een andere diersoort danwel onszelf uitroeien.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189404242
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
:')
pi_189404270
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:')
Een huillachje. Leuk, maar wat is je punt!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189404329
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een huillachje. Leuk, maar wat is je punt!?
Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
pi_189404433
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:

Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Een dikke bankrekening ook.
pi_189404458
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Ten eerste trek IK niet de slachtofferkaart. Ten tweede benoem ik juist iets innerlijks. Namelijk zijn permanente onzekerheid en de totale afwezigheid van dominantie in hem. Dat zijn ergens toch sociale vaardigheden of in ieder geval sociale eigenschappen. Hoe hard het ook is om die jongen er op af te rekenen (ik vind het niet voor niets zielig)

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 13-10-2019 01:08:28 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189404548
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:13 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Een dikke bankrekening ook.
Dat speelt anno nu nauwelijks meer een rol volgens mij.

Een playboy zijn en het breed laten hangen (waar je een dikke bankrekening voor nodig hebt) is nog steeds aantrekkelijk voor veel vrouwen, maar de dikke bankrekening op zich doet weinig. Anders zou bijvoorbeeld Bill Gates gruwelijk aantrekkelijk gevonden worden.
Ook macht puur sec is het niet, anders zou Balkenende super hot geweest zijn voor vrouwen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189404600
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Laat dat laatste net het probleem zijn bij fokkers _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 00:43:49 #87
441859 crew  Lenny77
pi_189404882
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:47:48 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_189404932
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:00 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Stel dat vrouwen te veeleisend zijn geworden. Dit zou beter verklaren waarom mannen ook de 'dikkertjes aandouwen' uit niet beter kunnen vergaren. Anders zit er gewoon een gat in je redenatie. Want welke man houdt er echt van dik? Zeer weinig. Je draait oorzaak en gevolg om.
Uh.
Elke man die ik ken met meer dan 10 bedpartners, als je langsgaat wie de bedpartners zijn, zitten er lillijkerds tussen. Zo'n OP die zit te zoeken naar de perfecte eerste, terwijl degenen waar hij naar tegenop kijkt gewoon alles met een gleuf raken.

Dat mannen iedereen rechts swipen terwijl vrouwen alleen voor degene gaan die ze aantrekkelijk vinden is ook meermaals onderzocht.
https://www.vice.com/en_u(...)r-explain-themselves
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:48:09 #89
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189404933
Blijf iig jezelf, vrouwen prikken zeer snel door toneelstukjes heen. En dat pikken ze in het begin nog wel maar in de loop der tijd niet meer en dan ben je zwaar de sjaak. 30+ is lastig omdat iedereen al iemand heeft. Zoek je partner op een plek die jouw passie heeft, maakt niet zoveel wat dat is. Desnoods postzegels.
pi_189405224
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Ik snap het beeld en de afwegingen die je schets. Het zijn echter vooral rationele overwegingen en in de praktijk zijn het toch meer gevoelens die voor aantrekkingskracht zorgen. En je gevoel zegt: lekkere vent of vrouw. Ondanks dat je rationeel beter weet.
En zelfs als je dan voor een verstandige vent hebt gekozen zul je diep in je hart ergens nog wel smachten naar een lekkere hunk. Voor een gemiddelde aap die met een Truus genoegen heeft moeten nemen in zijn leven en echt wel van haar houdt, idem dito.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189405399
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef Puntenjager het volgende:
Ik begrijp je punt. Ik ben het zelfs wel eens met je eigenlijk. Echter het is nog steeds actueel en zal ook nog wel een tijdje actueel blijven. Waarschijnlijk de komende 500.000 jaar wel. Tenzij we drastisch evolueren in een andere diersoort danwel onszelf uitroeien.
Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?

quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.

[ Bericht 67% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-10-2019 01:39:50 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 13 oktober 2019 @ 02:23:18 #92
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189405741
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?
[..]

Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.
Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Special-Tee op 13-10-2019 02:29:32 ]
pi_189408807
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Dit is wel gewoon waar inderdaad. Het kan best een harde wereld zijn als je twintiger bent, voor zowel single mannen als single vrouwen.

En ik herken de patronen ook wel. Toen ik nog student was hadden de minder knappe meisjes veel seks met jongens die veel knapper waren maar vervolgens kregen ze wel vaak de hoop dat er een relatie uit zou kunnen komen. (Wat nooit gebeurde.) Dat zorgde vervolgens weer zoveel teleurstelling dat ze uiteindelijk ook weinig aan die seks hadden.

De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
pi_189409146
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Mooi verwoord :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_189409219
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is.
De meeste mannen dromen natuurlijk gewoon van een knappe loyale vrouw die niet rondneukt. Maar bij gebrek daaraan, of in zijn geheel het gebrek van enige seksuele relatie met een vrouw, dan is dit een redelijk alternatief inderdaad.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:52:43 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_189409277
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig.
Tien per week lijkt je niet heel ongeloofwaardig? :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189409311
520 per jaar? Da's nog aan de lage kant!
pi_189409403
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:45 schreef uitstelgedrag het volgende:

[..]

Beetje een inkoppertje dit maar wellicht vinden die kerels hun vriendin echt knap? :@ of dat ze voor hun innerlijk zijn gevallen/dat ze een klik hebben
Dit
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 11:04:55 #99
5428 crew  miss_sly
pi_189409414
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Zie hier hoe onrealistisch het denkbeeld is dat je hebt over vrouwen. Heb je meteen een van de oorzaken waarom ze je niet moeten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189409466
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Ben je nou gewoon aan het trollen?
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:10:52 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409485
In de OP wordt gezegd dat je nooit iets over dit "probleem" hoort, maar half R&P staat er vol mee. Ook met tips.

Belangrijk is te weten dat vrouwen niet zitten te wachten op kneusjes die *een* vrouw willen (maakt niet uit welke vrouw), een vrouw wil graag een vent die oprecht alleen in haar is geïnteresseerd. Steek je moeite dus niet in het aantrekkelijk zijn voor vrouwen, maar zorg dat je aantrekkelijk bent voor die ene vrouw.

Het probleem is waarschijnlijk dat je niet kunt kiezen, TS, en dat als er een match is jij denkt dat je wel wat beters kunt krijgen. Je steekt meer moeite in de onbereikbare vrouw dan in the girl next door die je ideale partner kan zijn (ondanks dat ze er niet als een topmodel uitziet).

Want zeg nu zelf, TS, wat is voor jou de ideale vrouw, afgezien van uiterlijkheden, en wat doe jij precies om te ontdekken wie die ideale vrouw kan zijn?
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:15:40 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409550
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.

Hulp is er niet, want de pua"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.

Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens, die eerlijk was over zijn maagdelijkheid. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.

btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Niet klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.
Waarschijnlijk doe je gewoon van alles fout en heb je nooit echt geleerd hoe het wel moet. De meeste mensen leren zo in de periode dat ze 15-23 zijn met allerlei vallen en opstaan hoe ze met liefde om moeten gaan. Daar heb jij een afslag gemist en dat maakt het moeilijker om weer op het juiste spoor te komen.

Wat je meestal ziet dat mannen in jouw situatie fout doen is
-Ze communiceren op een manier naar vrouwen die wanhopig en creepy overkomt. Dat zorgt dat vrouwen je niet leuk vinden.
-Ze hebben een klein wereldje en komen nooit op plekken waar veel vrijgezelle vrouwen komen
-Ze gaan steeds achter vrouwen aan die niet bij ze passen
-Ze durven geen risico te nemen op een afwijzing
-Ze verzorgen hun uiterlijk belachelijk slecht

Maar heb je wellicht voorbeelden van waar het mis gaat? Dan hebben we ook meer houvast je te helpen

En aub niet luisteren naar al die incelpropagandameuk hier. Als je een verneukt leven wil moet je dat doen.
pi_189409666
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
-
pi_189409714
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:28:50 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409734
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Mja wanhoop. Als je student bent dan ben je doorgaan nog niet zo met de toekomst bezig. Ik denk dat je dat niet moet gaan vergelijken met vrijgezelle 25-plussers
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:28:53 #106
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.

De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
pi_189409748
Hoe het merendeels man hier reageert :') . Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.

Met vriendelijke groet,

Dat 3tje ;)
-
pi_189409753
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor. ;) Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.

Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
pi_189409770
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
pi_189409797
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor. ;) Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.

Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
pi_189409808
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor. ;) Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.

Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:33:33 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409832
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
pi_189409844
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Anneloos het volgende:
Hoe het merendeels man hier reageert :') . Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.

Met vriendelijke groet,

Dat 3tje ;)
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'

Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
pi_189409861
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
Nee, maar hij is erg jongensachtig en liefelijk.
pi_189409877
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.

En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:36:01 #116
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409878
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
Ja, dat. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
Ken die gozer verder niet, ik kan me wel voorstellen dat de vrouwen die voor het lieve uiterlijk vallen ook een zachtaardig en bescheiden innerlijk verwachten, en daarin bijvoorbeeld door agressieve of opdringerige toenaderingspogingen worden teleurgesteld en dus afknappen.
pi_189409894
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen.

Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording :r
-
pi_189409928
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.

(Ook hierbij spreek ik uit eigen ervaring, heb dit een aantal keer zien gebeuren.)
pi_189409937
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @:Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.

En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:38:58 #120
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409938
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
pi_189409971
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
Dan ben jij beter in het beoordelen en selecteren dan sommige (niet allemaal) vrouwen die ik uit die tijd ken. ;)
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:40:59 #122
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189409975
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Interessante woordkeuze :D
pi_189409984
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor. :?
pi_189409994
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:36 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording :r
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
pi_189410011
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:

[..]

De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Ligt aan beide.
pi_189410016
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Ik denk dat als vrouwen seks zoeken uiterlijk ook helemaal niet zo belangrijk is hoor. Sociale vaardigheden spelen een enorme rol, vrouwen willen (zoals Anneloos ook zegt) het liefst een man die niet te wanhopig overkomt.

Veel mannen boeit het allemaal weinig hoe een vrouw overkomt, als er maar een gat in zit en ze een beetje makkelijk is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:47:19 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189410070
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Het gemiddelde aantal sekspartners is 7 he? 10 per week is niet echt een heel realistische voorstelling van zaken.

10 per week, echt, hoe kom je erbij?
Ik ben alles behalve een heilige maagd maria, maar zelfs in mijn meest actieve periodes zat het niet eens in de buurt daarvan.

Jij hebt echt een ontzettend verdraaid beeld van de werkelijkheid. Vindt je het gek dat vrouwen een blokje omlopen voor je?
Je hebt echt een heel naar beeld van vrouwen, neem het hun niet kwalijk dat ze daar geen zin in hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:48:02 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189410080
Maar de discussie blijft een beetje vervuild worden met dat studententijd gedoe. Dat is niet vergelijkbaar met iemand van 30. De meeste jeugd van rond de 20 doet meestal maar wat. Nog lang niet met toekomst bezig. Dus daar worden ook fouten bij gemaakt. Zonder dat leer je het ook niet.
pi_189410111
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:

[..]

De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.
pi_189410157
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef Hexagon het volgende:
Maar de discussie blijft een beetje vervuild worden met dat studententijd gedoe. Dat is niet vergelijkbaar met iemand van 30. De meeste jeugd van rond de 20 doet meestal maar wat. Nog lang niet met toekomst bezig. Dus daar worden ook fouten bij gemaakt. Zonder dat leer je het ook niet.
Sorry voor het vervuilen. Waar ligt voor jou die leeftijdsgrens dan? Ik ken genoeg 25-plussers (mannen en vrouwen) die ook nog steeds alles neuken wat ze maar tegenkomen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:53:14 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410190
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'

Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
Jij of de incels maken daarbij een grote denkfout, namelijk dat aantrekkelijkheid iets universeels is.
Ik wil best geloven dat je in 0.1 seconde weet of iemand voor jou aantrekkelijk is of niet. Dat wil echter niet zeggen dat *iedereen* die persoon aantrekkelijk vindt. En als je niet alleen op intuïtie vaart, dan valt te leren wat je aantrekkelijk vindt, waar je op valt.
Incels lijken zich vooral te oriënteren op wat anderen aantrekkelijk vinden, wat meer algemeen als knappe vrouw in de media komt: filmsterren, fotomodellen, beiden flink gefotoshopt. Ze hebben geen eigen smaak als het om vrouwen gaat, en geven zich niet de kans om smaak te ontwikkelen want je kunt natuurlijk geen indruk maken met een meid die jij leuk vindt, maar je vrienden een 6/10 vinden.

Bekend voorbeeld zijn de borstenmannen versus de billenmannen, de een vindt de achterkant aantrekkelijker dan de voorkant, dus de een zal een fraaie boezem meer laten tellen in de 0.1 seconde dan de ander. Ander bekend voorbeeld is een voetenfetisj, hoogst aantrekkelijke voeten die belangrijker zijn dan een verder tamelijk gemiddeld uiterlijk. Maar zo heeft dus iedereen een afwijking in wat aantrekkelijk nu precies is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:56:07 #132
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.

(Ook hierbij spreek ik uit eigen ervaring, heb dit een aantal keer zien gebeuren.)
Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 11:57:23 #133
5428 crew  miss_sly
pi_189410265
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'

Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
OMG. Intelligent zei je, toch? :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189410271
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.
En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.

Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.

Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.

Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
pi_189410276
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:

[..]

De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht :') ?

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.

Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.

Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest ;)
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:59:21 #136
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410303
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor. :?
Hij wordt in elk geval niet stijf van de wetenschap dat ze van Coldplay houdt.
Als hij altijd stijf wordt kun je net zo goed een man neuken, als uiterlijk er toch niet toe doet.
pi_189410338
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.

Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.

Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.

Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
Van wie ben jij een kloon?
pi_189410356
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
pi_189410377
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.

Maar geen man die dat doet, want de meeste vrouwen zitten er niet op te wachten om als afgelikte boterham gerecycled te worden en dat betekent geen seks. Poh dat zou maar gebeuren ^O^
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:03:58 #140
5428 crew  miss_sly
pi_189410386
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
En zo heb je ook mannen die dat doen.

De mens, de man, de vrouw, bestaat niet. Er zijn best wat zaken die voor een groot deel van welke groep dan ook gelden, maar daarnaast zijn er individuele zaken als smaak, persoonlijkheid, ervaringen, etc., die het individu maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189410401
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.

Maar geen man die dat doet, want de meeste vrouwen zitten er niet op te wachten om als afgelikte boterham gerecycled te worden en dat betekent geen seks. Poh dat zou maar gebeuren ^O^
Hoe kom je daar nou bij.

Bij de meerderheid van zulke date is de insteek allang duidelijk.

Dat jij daar nou telkens intrapt :')
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189410407
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht :') ?

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.
Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroepen is. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was en niet iemand anders.

Meteen al in het begin:

Duidelijk de minst knappe van de 3.


Hier iets minder duidelijk, omdat kaal zijn op die leeftijd ook een grote afknapper is, maar alsnog is hij de minst aantrekkelijke qua uiterlijk.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:05:57 #143
5428 crew  miss_sly
pi_189410425
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.

Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.

Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.

Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189410432
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroep. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was.

Meteen al in het begin:
[ afbeelding ]
Duidelijk de minst knappe van de 3.

[ afbeelding ]
Hier iets minder duidelijk, omdat kaal zijn op die leeftijd ook een grote afknapper is, maar alsnog is hij de minst aantrekkelijke qua uiterlijk.
Wat voor docu is dat? HEb je een link?
pi_189410437
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:04 schreef freeman1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij.

Bij de meerderheid van zulke date is de insteek allang duidelijk.

Dat jij daar nou telkens intrapt :')
Geloof mij nou. Meerderheid zegt dat niet, want geen gek die daar intrapt.

Oh en geloof me. Als ik merk dat de insteek ‘alleen’ seks is dan ben ik al weg.

Over seks praten en afstemmen is goed in mijn boekje, maar daarom maar verwachten dat ik mijn benen spreidt voor elke man :')
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:06:58 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410444
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht :') ?

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.

Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.

Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest ;)
Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
pi_189410445
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
Vrouwen zijn vaak iets minder goed in casual seks, zeker als ze er nog niet extreem veel ervaring in hebben kan het verwarrend werken voor ze.
pi_189410452
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
Joh en dat komt omdat hij JUIST heeft gewerkt aan zijn uiterlijk.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189410453
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor docu is dat? HEb je een link?
https://www.volkskrant.nl(...)g-maagd-is~baf00188/
pi_189410456
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
amen.
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:09:27 #152
5428 crew  miss_sly
pi_189410487
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189410499
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
Pickup artist theorieen _O_
pi_189410518
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189410579
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
Dat, alsof de enige intimiteit seks is. Trouwens ik weet niet of in de meeste gevallen mannen überhaupt hechting willen. Ik denk dat het een combo is van hormonen, maatschappelijke druk en eventueel wat andere factoren.

Maar dat moeite doen, dat is juist wat gewaardeerd wordt. Ik heb wel eens de stelling gekregen: Liever slechte seks of geen seks? Ik zeg geen. Ik ben vorig jaar een jaar single geweest en ik heb veel mannen gedate via tinder, maar als mannen gelijk gingen sturen op seks dan kapte ik het af.

Ik doe liever de moeite en leer iemand kennen en probeer iemand zijn geilste fantasieën waar te
maken, want dat zorgt voor de beste seks. Als ik eenmaal het gevoel heb gekregen dat iemand ook die moeite doet, dan krijg je zoveel seks als je wilt.

Maar nooit zal ik settelen voor slechte seks om maar seks te hebben.
-
pi_189410584
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
Naja komt op hetzelfde neer toch? Als vrouwen mij niet eens zien staan ook niet als relatiemateriaal, ook al ben ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent, dan doet dat er blijkbaar niet veel toe.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 13 oktober 2019 @ 12:15:43 #157
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189410607
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:11 schreef freeman1 het volgende:
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
pi_189410619
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
Daar was ik ook een beetje over in de war :P
-
pi_189410630
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
Het gaat hier over seks, niet over intiem contact.
pi_189410650
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht :') ?

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.

Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.

Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest ;)
Het ligt wel deels aan zijn uiterlijk, want zijn mond en ogen stralen een en al onzekerheid uit.

Ik denk dat hij juist wat harder moet zijn en toch over dat drempeltje heen moet. Dat moeten we uiteindelijk allemaal.
pi_189410651
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
Maar dat intieme kan ook zijn een knuffel, bepaalde blikken wisselen, diepe gesprekken hebben, een kus, een handje, een zoen. Een lul in iemands kut steken hoeft niet altijd intiem te zijn.
-
pi_189410676
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Maar dat intieme kan ook zijn een knuffel, bepaalde blikken wisselen, diepe gesprekken hebben, een kus, een handje, een zoen. Een lul in iemands kut steken hoeft niet altijd intiem te zijn.
Helemaal mee eens.
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:19:37 #163
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410696
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zo heb je ook mannen die dat doen.

De mens, de man, de vrouw, bestaat niet. Er zijn best wat zaken die voor een groot deel van welke groep dan ook gelden, maar daarnaast zijn er individuele zaken als smaak, persoonlijkheid, ervaringen, etc., die het individu maken.
Ja, klopt. Berucht zijn de stalkers (hoewel dat dus ook vrouwen kunnen zijn).
pi_189410699
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het ligt wel deels aan zijn uiterlijk, want zijn mond en ogen stralen een en al onzekerheid uit.

Ik denk dat hij juist wat harder moet zijn en toch over dat drempeltje heen moet. Dat moeten we uiteindelijk allemaal.
Weer subjectief dit. Het is een awkward setting gefilmde schoolopdracht. Wat verwacht je dan. Hij moet zich wel kwetsbaar opstellen.

Zat vrouwen zijn ook onzeker en daar zijn ook mannen voor die ze daarbij kunnen helpen en dus andersom ook ;)
-
pi_189410714
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het ligt wel deels aan zijn uiterlijk, want zijn mond en ogen stralen een en al onzekerheid uit.
Heeft niks met zijn onzekerheid te maken, maar het straalt wel onzekerheid uit inderdaad. Helaas kan niet iedereen de ogen hebben als de mannen aan de linkerkant in deze foto.


Dat heeft niks te maken met hoe onzeker zich iemand voelt van binnen.
pi_189410736
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Heeft niks met zijn onzekerheid te maken, maar het straalt wel onzekerheid uit inderdaad. Helaas kan niet iedereen de ogen hebben als de mannen aan de linkerkant in deze foto.
[ afbeelding ]

Dat heeft niks te maken met hoe onzeker zich iemand voelt van binnen.
Ja, jij bent zeker een kloon van die dude die naar Reddit is gegaan met z'n vrouwenhatende incel praat.
pi_189410778
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, jij bent zeker een kloon van die dude die naar Reddit is gegaan met z'n vrouwenhatende incel praat.
hhahahah wat? Waar the fuck heb jij het over. Waar ben ik op vrouwen aan het haten? :') :')

troll dat je bent
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:25:40 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189410779
Ah incelzaakwaarnemer JaJammerJan is teruggekeerd als Kippendief zie ik
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:25:59 #169
5428 crew  miss_sly
pi_189410783
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Heeft niks met zijn onzekerheid te maken, maar het straalt wel onzekerheid uit inderdaad. Helaas kan niet iedereen de ogen hebben als de mannen aan de linkerkant in deze foto.
[ afbeelding ]

Dat heeft niks te maken met hoe onzeker zich iemand voelt van binnen.
Ja hoor, dat kan iedereen, aangezien de mannen aan de linkerkant make-up op hebben. Als je een beetje tijd steekt in de ogen aan de rechterkant hebben ze ook een heet ander uiterlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189410787
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:19 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weer subjectief dit. Het is een awkward setting gefilmde schoolopdracht. Wat verwacht je dan. Hij moet zich wel kwetsbaar opstellen.

Zat vrouwen zijn ook onzeker en daar zijn ook mannen voor die ze daarbij kunnen helpen en dus andersom ook ;)
Deels subjectief en ik denk zeker dat er vrouwen zijn die kunnen helpen. Maar het is wel echt zo dat onzekerheid niet helpt voor je eerste keer.

Het beste zou eigenlijk voor hem zijn dat er een vrouw zo empathisch is dat ze zegt: Ik help je er vanaf. Maarja, dat geluk moet je hebben.
pi_189410802
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef Hexagon het volgende:
Ah incelzaakwaarnemer JaJammerJan is teruggekeerd als Kippendief zie ik
Dat was hem! Exact dezelfde poststijl met z'n vergelijkende plaatjes en statistieken.
pi_189410816
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deels subjectief en ik denk zeker dat er vrouwen zijn die kunnen helpen. Maar het is wel echt zo dat onzekerheid niet helpt voor je eerste keer.

Het beste zou eigenlijk voor hem zijn dat er een vrouw zo empathisch is dat ze zegt: Ik help je er vanaf. Maarja, dat geluk moet je hebben.
Nou wow daar moet je zin in hebben als man zijnde... ik help je er wel vanaf :D
pi_189410821
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deels subjectief en ik denk zeker dat er vrouwen zijn die kunnen helpen. Maar het is wel echt zo dat onzekerheid niet helpt voor je eerste keer.

Het beste zou eigenlijk voor hem zijn dat er een vrouw zo empathisch is dat ze zegt: Ik help je er vanaf. Maarja, dat geluk moet je hebben.
99/100x ontmoeten deze mensen toch gewoon helemaal niemand?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:29:41 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189410834
Maar in 99 van de 100 gevallen waarbij mannen geen vriendin kunnen krijgen is het een gedragsprobleem en geen uiterlijk. Maar zolang dat er niet in wil wordt het niks.
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:29:47 #175
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189410835
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:20 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Heeft niks met zijn onzekerheid te maken, maar het straalt wel onzekerheid uit inderdaad. Helaas kan niet iedereen de ogen hebben als de mannen aan de linkerkant in deze foto.
[ afbeelding ]

Dat heeft niks te maken met hoe onzeker zich iemand voelt van binnen.
Yesss, linksonder :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:31:21 #176
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410854
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:11 schreef freeman1 het volgende:
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
Ja klopt. Is onderzoek naar gedaan - bij de hechting van baby's en hun ouders. Wat nu wordt misbruiktdoor PUA's om iemand snel in bed te krijgen.
Seks verbindt niet, anders zouden hoeren een enorme verbondenheid met heel veel mannen moeten hebben, en zou er minder vrijblijvend rondgewipt worden, want door de seks ben je al verbonden met iemand, of niet dan?

Wel kan seks een bestaande band versterken of verdiepen (bijvoorbeeld met een collega die je al jaren kent), maar na twee dates is er nog geen sprake van een relatie. Daarom werkt het voor mensen die meer willen dan een ONS beter om éérst elkaar goed te leren kennen en daarna die band te bevestigen door seks. Als je voorhebt met elkaar oud te worden heb je immers vaker niet seks dan wel seks, en als je niet seks hebt (tijdens de afwas, bij het rijden naar je schoonmoeder etc) moet het ook leuk zijn.

Sowieso snap ik niet dat wanneer je zo verliefd bent dat je de rest van je leven bij iemand wilt zijn die seks dan zo snel moet. Het probleem is natuurlijk dat mensen als TS nooit verliefd zijn geweest.
pi_189410890
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:29 schreef Hexagon het volgende:
Maar in 99 van de 100 gevallen waarbij mannen geen vriendin kunnen krijgen is het een gedragsprobleem en geen uiterlijk. Maar zolang dat er niet in wil wordt het niks.
Gedrag... Of gewoon niet veel in settings komen waar je nieuwe mensen ontmoet / zelf dat initiatief niet nemen tot gesprekken / contact.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:38:45 #178
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410957
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
Daarin spreek je jezelf dus tegen. Juist als het relatiemateriaal is, kun je de seks uitstellen tot je elkaar beter kent, want je matched op veel andere vlakken. Als je alleen op seks uit bent, moet dat zo snel mogelijk.

Als het niet om datingapps gaat zie je juist dat: mensen die elkaar al jaren kennen en elkaar veel zien in een ongedwongen omgeving (collega's, vriendenkring, hobbykennissen, stamkroeggenoten) komen steeds dichter bij elkaar, voelen opeens een vonk overvliegen en dan komt de seks pas - na soms jaren met elkaar te hebben opgetrokken. Als het klikt met een collega zeg je niet "ja hoor eens, toen je hier kwam werken hebben we geen seks gehad, dus er is geen band dus bekijk het maar met je 'laten we eens een heisessie doen nudge nudge wink wink'."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:39:19 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410965
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gedrag... Of gewoon niet veel in settings komen waar je nieuwe mensen ontmoet / zelf dat initiatief niet nemen tot gesprekken / contact.
Dat is ook gedrag.
pi_189410987
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nou wow daar moet je zin in hebben als man zijnde... ik help je er wel vanaf :D
Ik denk dat hij daar enorm opgelucht door zou zijn. Ik was er zelf ook vrij laat bij en voor mij was het een flinke opluchting.
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:41:00 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189410993
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gedrag... Of gewoon niet veel in settings komen waar je nieuwe mensen ontmoet / zelf dat initiatief niet nemen tot gesprekken / contact.
Dat is ook gedrag :)
pi_189411001
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daar enorm opgelucht door zou zijn. Ik was er zelf ook vrij laat bij en voor mij was het een flinke opluchting.
Dat wil je toch niet op die manier.
pi_189411074
Je wilt gewoon van dat stempel af. Dat wil die Daan ook gewoon. Hoe dat dan gebeurt maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen prostituee is.

Voor mij was het simpel: Gewoon op Tinder gaan, er vol op inzetten en het doen.

Klinkt achteraf als een fluitje van een cent maar

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2019 15:18:08 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:49:10 #184
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411097
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan iedereen, aangezien de mannen aan de linkerkant make-up op hebben. Als je een beetje tijd steekt in de ogen aan de rechterkant hebben ze ook een heet ander uiterlijk.
Rechtsboven is een redhead, die worden sowieso minder aantrekkelijk gevonden, gemiddeld. Maar in tegenstelling tot rechts beneden glimlacht deze wel, alleen niet zo'n botoxgrijns als de heren links. Rechtsbeneden gaat er met een glimlach ook op vooruit en zal best aantrekkelijk zijn voor veel vrouwen, beter dan de snelle jongens links, hoewel die meer open lijken te staan voor een ONS.
pi_189411190
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is ook gedrag.
Maar kwalificeer je dat als gedragsprobleem? Ik kwalificeer het als gedrag, en als je het een probleem vindt een probleem, maar geen gedragsprobleem, bij die term denk je toch aan iets wat een stukje verder van de normaal af ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189411210
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet op die manier.
Wat misschien lastig is is dat je met iets loopt wat groot is in je hoofd, waardoor je het niet durft.. Maar als je dit soort kwetsbaarheden deelt als man dat de gemiddelde vrouw op je afknapt omdat je geen succes hebt.

Ergens zijn ze op zoek naar acceptatie van een groep die ze niet accepteert. :') Tering ongezond allemaal :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:59:57 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189411254
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar kwalificeer je dat als gedragsprobleem? Ik kwalificeer het als gedrag, en als je het een probleem vindt een probleem, maar geen gedragsprobleem, bij die term denk je toch aan iets wat een stukje verder van de normaal af ligt.
Nou ja het gedrag zorgt ervoor dat hij ongelukkig is. Dan is het een probleem. Het hoeven niet meteen ingewikkelde persoonlijkheidsstoornissen te zijn.
pi_189411314
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat misschien lastig is is dat je met iets loopt wat groot is in je hoofd, waardoor je het niet durft.. Maar als je dit soort kwetsbaarheden deelt als man dat de gemiddelde vrouw op je afknapt omdat je geen succes hebt.

Ergens zijn ze op zoek naar acceptatie van een groep die ze niet accepteert. :') Tering ongezond allemaal :)
Voor zoiets moet je gewoon echt een knop kunnen omzetten. Bij die Daan is die maagdelijkheid gewoon hét ding (was bij mij ook zo) dan moet je gewoon zorgen dat je daar vanaf raakt.
pi_189411325
Moet toch knap vermoeiend zijn om iedereen in de wereld te betrekken bij het probleem terwijl de oplossing alleen bij jezelf ligt.
pi_189411334
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je wilt gewoon van dat stempel af. Dat wil die Daan ook gewoon. Hoe dat dan gebeurt maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen prostituee is.

Voor mij was het simpel: Gewoon op Tinder gaan, er vol op inzetten en het doen.

Klinkt achteraf als een fluitje van een cent maar kostte op dat moment aardig wat zenuwen.
Moet je wel matches krijgen...en dan ook nog iemand die terug praat..
Ik zwaai naar dieren.
pi_189411347
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:29 schreef Hexagon het volgende:
Maar in 99 van de 100 gevallen waarbij mannen geen vriendin kunnen krijgen is het een gedragsprobleem en geen uiterlijk. Maar zolang dat er niet in wil wordt het niks.
Eens. Ik ben straalverliefd geweest op mannen die volgens de gangbare normen lelijk waren. Vond ik ze dan knap? Nou, niet per se, maar ik vond ze wel heel verschrikkelijk leuk.
Mannen die veel te iel en mager waren, of mannen die juist behoorlijk mollig waren. Kop vol acne, check. Maar allemaal hadden ze iets bijzonders.

Alleen dat is niet uit te leggen aan mensen die diep van binnen overtuigd zijn dat uiterlijk doorslaggevend is. Sterker nog: ik moet het mezelf ook keer op keer blijven voorhouden. Ik ben niet knap en ben al 20 jaar samen met een kerel die voor mij een actrice had. Dus knapper dan mij kon hij heus wel krijgen. Ik zal die Truusje wel zijn waar iemand het over had.

Hoe dan ook: knap zijn helpt heus wel, het maakt het datingleven wel makkelijker, maar het is geen conditio sine qua non.
pi_189411359
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:06 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Eens. Ik ben straalverliefd geweest op mannen die volgens de gangbare normen lelijk waren. Vond ik ze dan knap? Nou, niet per se, maar ik vond ze wel heel verschrikkelijk leuk.
Mannen die veel te iel en mager waren, of mannen die juist behoorlijk mollig waren. Kop vol acne, check. Maar allemaal hadden ze iets bijzonders.

Alleen dat is niet uit te leggen aan mensen die diep van binnen overtuigd zijn dat uiterlijk doorslaggevend is. Sterker nog: ik moet het mezelf ook keer op keer blijven voorhouden. Ik ben niet knap en ben al 20 jaar samen met een kerel die voor mij een actrice had. Dus knapper dan mij kon hij heus wel krijgen. Ik zal die Truusje wel zijn waar iemand het over had.

Hoe dan ook: knap zijn helpt heus wel, het maakt het datingleven wel makkelijker, maar het is geen conditio sine qua non.
Pics?
Ik zwaai naar dieren.
pi_189411400
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2019 15:18:57 ]
pi_189411456
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moet je wel matches krijgen...en dan ook nog iemand die terug praat..
Dan neem je tijdelijk even Tinder Gold ofzo, echt onzin dat er niemand zou terugpraten. Als je een beetje sociaal bent moet dat echt wel lukken.
pi_189411554
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan neem je tijdelijk even Tinder Gold ofzo, echt onzin dat er niemand zou terugpraten. Als je een beetje sociaal bent moet dat echt wel lukken.
Naah haal ik toch liever een krat bier en even langs de slager voor vlees op de bbq _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:23:40 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189411589
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan neem je tijdelijk even Tinder Gold ofzo, echt onzin dat er niemand zou terugpraten. Als je een beetje sociaal bent moet dat echt wel lukken.
Als je enkel kutfoto's plaatst gaat dat niet lukken
pi_189411614
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je enkel kutfoto's plaatst gaat dat niet lukken
Tips ?Voor de mensen ? of Ts?
Ik zwaai naar dieren.
pi_189411669
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:31 schreef Lunatiek het volgende:
Seks verbindt niet, anders zouden hoeren een enorme verbondenheid met heel veel mannen moeten hebben, en zou er minder vrijblijvend rondgewipt worden, want door de seks ben je al verbonden met iemand, of niet dan?
Seks verbindt wel. Hoeren en ook pornosterren bouwen een verbinding op. Of ze nu wel of niet willen. Tuurlijk ze sluiten hun ogen en proberen het weg te stoppen. Waarom denk je dat er zoveel fuckedup en physische vrouwen in dit vakgebied zitten? De meeste houden het ook maar een aantal jaar vol. Ze worden letterlijk gestoord.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:31:19 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189411675
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Tips ?Voor de mensen ? of Ts?
Google op wat sites met tips om mooie foto's te maken. En test ze met photofeeler.

Ik heb er enorm veel aan gehad. In het begin van het internetdaten dacht ik succes te hebben met gigantische kutfoto's waarvan ik zelf dacht dat ze leuk waren.

Later dus betere foto's kunnen maken en meer succes met precies hetzelfde hoofd.
pi_189411775
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:06 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Eens. Ik ben straalverliefd geweest op mannen die volgens de gangbare normen lelijk waren. Vond ik ze dan knap? Nou, niet per se, maar ik vond ze wel heel verschrikkelijk leuk.
Mannen die veel te iel en mager waren, of mannen die juist behoorlijk mollig waren. Kop vol acne, check. Maar allemaal hadden ze iets bijzonders.

Alleen dat is niet uit te leggen aan mensen die diep van binnen overtuigd zijn dat uiterlijk doorslaggevend is. Sterker nog: ik moet het mezelf ook keer op keer blijven voorhouden. Ik ben niet knap en ben al 20 jaar samen met een kerel die voor mij een actrice had. Dus knapper dan mij kon hij heus wel krijgen. Ik zal die Truusje wel zijn waar iemand het over had.

Hoe dan ook: knap zijn helpt heus wel, het maakt het datingleven wel makkelijker, maar het is geen conditio sine qua non.
Leuk verhaal maar dit geldt alleen voor vrouwen.

Probeer eens de rollen om te draaien.

No way dat een vrouw die ook een acteur kan krijgen met de timmerman aan de haal gaat.
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:41:53 #201
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411814
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar kwalificeer je dat als gedragsprobleem? Ik kwalificeer het als gedrag, en als je het een probleem vindt een probleem, maar geen gedragsprobleem, bij die term denk je toch aan iets wat een stukje verder van de normaal af ligt.
Het is niet normaal dat een zolderkamerautist het dakraam open zet en verwacht dat de naakte wijven binnen komen vliegen om hem te ontmaagden. Normaal gedrag is uitgaan naar de gelegenheid van je keuze (van postzegelverzamelbeurs tot kinky nachtclub) om mensen te ontmoeten en naar je werk of studie gaan om sociaal gedrag te oefenen met gewone mensen (waar je geen seks mee wilt hebben).
Als jij weigert je in gezelschap te begeven behalve om seks te scoren noem ik dat een ernstige afwijking.
pi_189411837
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je enkel kutfoto's plaatst gaat dat niet lukken
Dat klopt. Je moet wel investeren in je foto's.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:44:54 #203
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411851
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:06 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Eens. Ik ben straalverliefd geweest op mannen die volgens de gangbare normen lelijk waren. Vond ik ze dan knap? Nou, niet per se, maar ik vond ze wel heel verschrikkelijk leuk.
Mannen die veel te iel en mager waren, of mannen die juist behoorlijk mollig waren. Kop vol acne, check. Maar allemaal hadden ze iets bijzonders.

Alleen dat is niet uit te leggen aan mensen die diep van binnen overtuigd zijn dat uiterlijk doorslaggevend is. Sterker nog: ik moet het mezelf ook keer op keer blijven voorhouden. Ik ben niet knap en ben al 20 jaar samen met een kerel die voor mij een actrice had. Dus knapper dan mij kon hij heus wel krijgen. Ik zal die Truusje wel zijn waar iemand het over had.

Hoe dan ook: knap zijn helpt heus wel, het maakt het datingleven wel makkelijker, maar het is geen conditio sine qua non.
Die kop van die actrice verlept natuurlijk na verloop van tijd. Karakter blijft. Dus als je iets voor langere tijd wilt... moet je in elk geval zorgen dat er nog wat te genieten is onder dat moois ;)
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:50:58 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189411899
Juist als mensen ouder worden zie je beter wie echt mooi en lelijk zijn.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:52:34 #205
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411913
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:30 schreef freeman1 het volgende:

[..]

Seks verbindt wel. Hoeren en ook pornosterren bouwen een verbinding op. Of ze nu wel of niet willen. Tuurlijk ze sluiten hun ogen en proberen het weg te stoppen. Waarom denk je dat er zoveel fuckedup en physische vrouwen in dit vakgebied zitten? De meeste houden het ook maar een aantal jaar vol. Ze worden letterlijk gestoord.
Puur gelul.
Je stapt ook over het rondneuken heen - die mensen zouden dan toch hechting moeten hebben? Maar dat hebben ze niet, ze gaan gewoon naar de volgende. En dat is precies zo met die "ja maar we moeten uiterlijk op de derde date neuken anders is er geen hechtingsbasis voor een relatie". Die pakken ook gewoon een ander na het neuken.
Zelfs getrouwd zijn en regelmatig seks is nog geen garantie dat de hechting zo goed is dat er geen sprake is van overspel.

Dat er zoveel verknipte hoeren zijn heeft veel oorzaken, binding met klanten lijkt me sterk. Het zijn meestal al kwetsbare vrouwen als ze beginnen, er is veel uitbuiting, onderdruking, mishandeling, er zijn problemen met drugs, en als ze een relatie krijgen moeten ze òf overspel plegen, of stoppen met werken (en dus ook geen inkomen meer hebben).

Dat ze het niet lang volhouden heeft er ook mee te maken dat ze ouder worden en dus minder aantrekkelijk en dus in inkomen erop achteruit gaan.
pi_189411932
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:38 schreef freeman1 het volgende:
No way dat een vrouw die ook een acteur kan krijgen met de timmerman aan de haal gaat.
Welk punt wil je hier precies maken? Ik had het alleen over uiterlijk, dat dat geen allesbepalende factor is. Maar een timmerman kan zowel knap als lelijk zijn. Bedoel je hier er sociale status o.i.d. bij te betrekken?
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:55:27 #207
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411937
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:50 schreef Hexagon het volgende:
Juist als mensen ouder worden zie je beter wie echt mooi en lelijk zijn.
Dat heeft er ook mee te maken dat je zelf ouder wordt en meer ervaring hebt met het doorzien van oppervlakkige schoonheid.
  zondag 13 oktober 2019 @ 13:56:08 #208
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189411945
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat klopt. Je moet wel investeren in je foto's.
Een goeie dickpic of kutfoto is niet lelijk...
pi_189411964
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:44 schreef Lunatiek het volgende:
Die kop van die actrice verlept natuurlijk na verloop van tijd. Karakter blijft. Dus als je iets voor langere tijd wilt... moet je in elk geval zorgen dat er nog wat te genieten is onder dat moois ;)
Dat klopt. Ik heb het idee dat ik naarmate de tijd verstreek meer aandacht kreeg van mannen, terwijl ik er niet jonger of knapper op werd. Maar de mannen in mijn kring werden ook ouder, en die kregen meer aandacht voor inhoud en persoonlijkheid terwijl ze als jonkies vooral achter de mooiste aan gingen.

Edit: waarmee ik niet wil zeggen overigens dat mooie vrouwen geen inhoud kunnen hebben :). Alleen dat voor mannen die ouder en wijzer worden "alleen maar mooi" niet meer genoeg is.
pi_189412004
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Een goeie dickpic of kutfoto is niet lelijk...
Bestaat er ergens één geverifieerd geval waarin een vrouw geïnteresseerd raakte door een dickpic?

(sorry ik drukte per ongeluk op rapporteer ipv quote, kan ik dat ergens intrekken?)
pi_189412049
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:01 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Bestaat er ergens één geverifieerd geval waarin een vrouw geïnteresseerd raakte door een dickpic?

(sorry ik drukte per ongeluk op rapporteer ipv quote, kan ik dat ergens intrekken?)
Best wel raar eigenlijk terwijl een man een foto van een kutpic nooit zal afslaan ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_189412113
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:01 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Bestaat er ergens één geverifieerd geval waarin een vrouw geïnteresseerd raakte door een dickpic?

(sorry ik drukte per ongeluk op rapporteer ipv quote, kan ik dat ergens intrekken?)
Ja. Die bestaan.
pi_189412221
quote:
Deze gast is zo ongemakkelijk. Praat totaal niet soepel. Tevens op een hogeschool voor de kunsten in fucking Utrecht zitten en niet neuken :') Dan doe je echt iets verkeerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2019 14:23:07 ]
pi_189412293
Kijk nu die film. Wel moedig dat hij dit zo maakt.
pi_189412320
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 13:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is niet normaal dat een zolderkamerautist het dakraam open zet en verwacht dat de naakte wijven binnen komen vliegen om hem te ontmaagden. Normaal gedrag is uitgaan naar de gelegenheid van je keuze (van postzegelverzamelbeurs tot kinky nachtclub) om mensen te ontmoeten en naar je werk of studie gaan om sociaal gedrag te oefenen met gewone mensen (waar je geen seks mee wilt hebben).
Als jij weigert je in gezelschap te begeven behalve om seks te scoren noem ik dat een ernstige afwijking.
Je kan ook ehm, andere dingen hebben waardoor je niet naar dat soort gelegenheden toe gaat... Dat is wel een probleem maar niet zozeer een gedragsprobleem.

Het gaat eigenlijk veel meer om het gedrag dan om het persoon zelf an sich, naar mijn smaak, maar het is een beetje een semantische discussie..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412334
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan ook ehm, andere dingen hebben waardoor je niet naar dat soort gelegenheden toe gaat... Dat is wel een probleem maar niet zozeer een gedragsprobleem.

Het gaat eigenlijk veel meer om het gedrag dan om het persoon zelf an sich, naar mijn smaak, maar het is een beetje een semantische discussie..
Wat voor andere dingen dan?
pi_189412351
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat voor andere dingen dan?
Gewoon geen zin hebben oid?! Kan toch ook.
pi_189412358
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat voor andere dingen dan?
Geen goede vrienden hebben of mensen kennen waarvan je verwacht dat ze mee gaan, waardoor je een extra drempel hebt om op pad te gaan want alleen is toch minder... Dat soort dingen... Geen interesse in kunst en cultuur.... Je awkward voelen alleen in de kroeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 14:33:30 #219
5428 crew  miss_sly
pi_189412362
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja. Die bestaan.
O ja? Show us!

Edit: niet de dickpic, maar het geverifieerde geval waarbij de vrouw in kwestie geïnteresseerd raakte in een man vanwege een dickpic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189412364
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen goede vrienden hebben of mensen kennen waarvan je verwacht dat ze mee gaan, waardoor je een extra drempel hebt om op pad te gaan want alleen is toch minder... Dat soort dingen...
Dat zijn dus gedragsproblemen.
pi_189412377
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat zijn dus gedragsproblemen.
Nou okay, prima, maar het doet niks af aan de intrinsieke waarde van de mens vind ik :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189412425
Net even die Daan Wielens bij dwdd gezien. Ik vind hem ongemakkelijk overkomen, en matig reageren op de vragen. Echt te onzeker.
pi_189412439
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:38 schreef Generationalpha het volgende:
Net even die Daan Wielens bij dwdd gezien. Ik vind hem ongemakkelijk overkomen, en matig reageren op de vragen. Echt te onzeker.
Want jij zou vol zelfvertrouwen over je problematiek zitten praten op nationale televisie?

Ok.
pi_189412469
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:38 schreef Generationalpha het volgende:
Net even die Daan Wielens bij dwdd gezien. Ik vind hem ongemakkelijk overkomen, en matig reageren op de vragen. Echt te onzeker.
Wel bijzonder dat hij op et gebied van vrouwen zo onzeker is maar zich wel zo bloot weet te geven voor heel Nederland.

Dit is echt heel moedig.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:43:02 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189412484
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:38 schreef Generationalpha het volgende:
Net even die Daan Wielens bij dwdd gezien. Ik vind hem ongemakkelijk overkomen, en matig reageren op de vragen. Echt te onzeker.
Nou ja, ik geef het je te doen om daar te zitten.
Vind het aardig dapper van hem. Dat is toch een enorme stap om te maken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:43:27 #226
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412489
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:01 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Bestaat er ergens één geverifieerd geval waarin een vrouw geïnteresseerd raakte door een dickpic?

(sorry ik drukte per ongeluk op rapporteer ipv quote, kan ik dat ergens intrekken?)
Ik heb "dickpics" in het museum gezien. Kunst. Goede belichting, scherp. Weet niet of vrouwen geïnteresseerd raken, maar een mooie foto kan wel nieuwsgierig maken.
Ik ken ook een vrouw die een kunstzinnige foto van haar vagina op haar visitekaartje had, drie keer kijken en het idee "dat kàn toch niet, wie doet zoiets?" wegdrukken en je ziet het.

Denk dat iemand nieuwsgierig maken wel bij het spel hoort. "Wat is dit voor iemand?" Opvallen ook.

En als je twee polaroids nodig hebt voor je dickpic kan dat ook nog interesse wekken uit bepaalde hoek.
pi_189412550
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef het je te doen om daar te zitten.
Vind het aardig dapper van hem. Dat is toch een enorme stap om te maken.
Dat is waar. Maar toch vind ik het ook wel interessant om te zien hoe Emma Wortelboer en Francien op hem reageren. Stralen een en al zelfvertrouwen uit.

Tip van Emma was niet zo slecht: Zeg het gewoon in de kroeg, dan is er vast wel een dame zo empathisch dat ze hem er vanaf helpt.
pi_189412567
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat hij op et gebied van vrouwen zo onzeker is maar zich wel zo bloot weet te geven voor heel Nederland.

Dit is echt heel moedig.
Dat is waar, het is wel moedig. Maar straalt wel gewoon onzekerheid uit.
pi_189412581
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is waar, het is wel moedig. Maar straalt wel gewoon onzekerheid uit.
Ja en toch fucking moedig. Ga er maar zo zitten en dan nog zon film maken voor iedereen.
pi_189412605
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou ja, ik geef het je te doen om daar te zitten.
Vind het aardig dapper van hem. Dat is toch een enorme stap om te maken.
Het is reuze dapper, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarmee ook aantrekkelijk is. Ik heb de docu niet gezien maar kan me zeer goed voorstellen dat hij sympathie opwekt, en dat het heel moedig is om erover te praten, en dat iedereen hem een leuke wip gunt, maar dat vrouwen daarvan nog niet direct het verlangen krijgen hem dat zelf te geven.
pi_189412606
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O ja? Show us!

Edit: niet de dickpic, maar het geverifieerde geval waarbij de vrouw in kwestie geïnteresseerd raakte in een man vanwege een dickpic.
Heb weinig zin om mijn gesprekken te delen maar er zijn zeker vrouwen die meteen om dickpics vragen.
pi_189412612
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat zijn dus gedragsproblemen.
Geen vrienden hebben staat gelijk aan gedragsproblemen?
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:52:32 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412613
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan ook ehm, andere dingen hebben waardoor je niet naar dat soort gelegenheden toe gaat... Dat is wel een probleem maar niet zozeer een gedragsprobleem.

Het gaat eigenlijk veel meer om het gedrag dan om het persoon zelf an sich, naar mijn smaak, maar het is een beetje een semantische discussie..
Wat voor andere dingen denk je dan aan? Behalve ernstige agorafobie of zware sociale fobie zou ik niks weten. Ik dacht namelijk aan letterlijk alle situaties waarin mensen samenkomen, ook zeer laagdrempelige en gratis, bijvoorbeeld lezing in de bieb, raid voor Pokémon, georganiseerde natuurwandeling, treinen spotten, autistencafé, proeverij bij de groenteboer, ramptoerisme (samen bij een brand in het dorp kijken), koffietafel van de supermarkt, etc etc. Komt daar de vrouw van je dromen? Zeer waarschijnlijk niet. Maar je leert er sociaal gedrag en je kunt een netwerk opbouwen waarin je mogelijk wel wordt geïntroduceerd bij de vrouw van je dromen.
pi_189412621
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:52 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Het is reuze dapper, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarmee ook aantrekkelijk is. Ik heb de docu niet gezien maar kan me zeer goed voorstellen dat hij sympathie opwekt, en dat het heel moedig is om erover te praten, en dat iedereen hem een leuke wip gunt, maar dat vrouwen daarvan nog niet direct het verlangen krijgen hem dat zelf te geven.
Dat ja. Ik denk dat vrouwen niet zo snel uit medelijden iemand seks gaan "geven". Wat eigenlijk lullig is, want deze gast is een stuk oprechter en eerlijker dan veel badboys.
pi_189412628
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat ja. Ik denk dat vrouwen niet zo snel uit medelijden iemand seks gaan "geven". Wat eigenlijk lullig is, want deze gast is een stuk oprechter en eerlijker dan veel badboys.
uit medelijden is ook niet aardig.
pi_189412629
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef het je te doen om daar te zitten.
Vind het aardig dapper van hem. Dat is toch een enorme stap om te maken.
Maar zou je hem willen neuken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:54:22 #237
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412636
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:32 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Gewoon geen zin hebben oid?! Kan toch ook.
Wel een vrouw voor seks willen ontmoeten maar geen zin hebben om mensen te ontmoeten gaat natuurlijk niet werken.
pi_189412657
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wel een vrouw voor seks willen ontmoeten maar geen zin hebben om mensen te ontmoeten gaat natuurlijk niet werken.
Kan best wel. Leven is niet zwart wit.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:55:53 #239
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412660
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen goede vrienden hebben of mensen kennen waarvan je verwacht dat ze mee gaan, waardoor je een extra drempel hebt om op pad te gaan want alleen is toch minder... Dat soort dingen... Geen interesse in kunst en cultuur.... Je awkward voelen alleen in de kroeg.
Als je zo onzeker bent dat iemand je handje moet vasthouden als je naar de supermarkt gaat kan je er donder opzeggen dat die persoon er met de vrouwtjes vandoor gaat.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:56:07 #240
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189412665
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:52 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Het is reuze dapper, maar dat wil nog niet zeggen dat hij daarmee ook aantrekkelijk is. Ik heb de docu niet gezien maar kan me zeer goed voorstellen dat hij sympathie opwekt, en dat het heel moedig is om erover te praten, en dat iedereen hem een leuke wip gunt, maar dat vrouwen daarvan nog niet direct het verlangen krijgen hem dat zelf te geven.
Het legt dan ook nogal wat druk op de ketel.
De meeste vrouwen heten geen Jezus of hebben de titel Boeddha achter hun naam staan.

Die willen gewoon seks ipv iemands reddingsboei zijn.
Er ligt op deze manier ineens heel erg veel druk op seks hebben. Torenhoge verwachtingen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:56:58 #241
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412683
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Kan best wel. Leven is niet zwart wit.
Het kan, maar het helpt je niet verder bij het verwezenlijken van je doel. Zoiets als dronken willen worden, maar alcohol weigeren.
  zondag 13 oktober 2019 @ 14:59:19 #242
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189412715
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar zou je hem willen neuken?
In een situatie waarin we elkaar gewoon tegenkomen, er lol is?
Dan is de kans groot dat ik hem idd wel interessant zou vinden voor seks.

Vanuit weten dat ik zijn 'reddende engel' ben, zijn strohalm? Er die enorme verwachting tussen ons in ligt?
Dan acht ik de kans klein.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189412716
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:54 schreef Lunatiek het volgende:
Wel een vrouw voor seks willen ontmoeten maar geen zin hebben om mensen te ontmoeten gaat natuurlijk niet werken.
Als je een baan wil en je hebt niet de allerallergunstigste opleiding gedaan zul je ook de wereld in moeten. Beetje netwerken, stage lopen, iets van jezelf laten zien, solliciteren en afgewezen worden, of wel op gesprek mogen en dan alsnog afgewezen worden, ervaring opdoen en een stapje verder komen, leren wat je wel en niet wil en eens een andere baan zoeken......
pi_189412755
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:43 schreef Lunatiek het volgende:
Weet niet of vrouwen geïnteresseerd raken, maar een mooie foto kan wel nieuwsgierig maken.
Mwoh, maar dat geldt ook voor een mooie foto van haar, armen rug of wat dan ook. Dan is het gewoon mooi in beeld gebracht en dat voegt iets toe aan het oorspronkelijke plaatje. En ik vind een plaatje van een mooie arm of rug veel sexier dan een dickpic, maar goed ik ben dan ook een fossiel.

quote:
Ik ken ook een vrouw die een kunstzinnige foto van haar vagina op haar visitekaartje had, drie keer kijken en het idee "dat kàn toch niet, wie doet zoiets?" wegdrukken en je ziet het.
Dat zal een beetje van de sector afhangen of dat werkt :)
  zondag 13 oktober 2019 @ 15:08:35 #245
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412844
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:02 schreef DonnaNoble het volgende:
Dat zal een beetje van de sector afhangen of dat werkt :)
Ze is fotograaf.
pi_189412846
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het legt dan ook nogal wat druk op de ketel.
De meeste vrouwen heten geen Jezus of hebben de titel Boeddha achter hun naam staan.

Die willen gewoon seks ipv iemands reddingsboei zijn.
Er ligt op deze manier ineens heel erg veel druk op seks hebben. Torenhoge verwachtingen.
Ook al is het de slechtste seks ooit, die jongen is gewoon dolblij als hij eindelijk een keer een kut heeft gevoeld. Geloof mij maar, dit is gewoon een mentale barrière waar hij doorheen moet.
  zondag 13 oktober 2019 @ 15:09:11 #247
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189412855
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:59 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Als je een baan wil en je hebt niet de allerallergunstigste opleiding gedaan zul je ook de wereld in moeten. Beetje netwerken, stage lopen, iets van jezelf laten zien, solliciteren en afgewezen worden, of wel op gesprek mogen en dan alsnog afgewezen worden, ervaring opdoen en een stapje verder komen, leren wat je wel en niet wil en eens een andere baan zoeken......
Ja, dat.
pi_189412870
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vanuit weten dat ik zijn 'reddende engel' ben, zijn strohalm? Er die enorme verwachting tussen ons in ligt?
Dan acht ik de kans klein.
Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
pi_189412939
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In een situatie waarin we elkaar gewoon tegenkomen, er lol is?
Dan is de kans groot dat ik hem idd wel interessant zou vinden voor seks.

Vanuit weten dat ik zijn 'reddende engel' ben, zijn strohalm? Er die enorme verwachting tussen ons in ligt?
Dan acht ik de kans klein.
Dit laat al zien dat er dus wel vrouwen zijn die hem seksueel aantrekkelijk kunnen vinden (en dat vind ik ook niet gek of zo).
pi_189413047
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Deels subjectief en ik denk zeker dat er vrouwen zijn die kunnen helpen. Maar het is wel echt zo dat onzekerheid niet helpt voor je eerste keer.

Het beste zou eigenlijk voor hem zijn dat er een vrouw zo empathisch is dat ze zegt: Ik help je er vanaf. Maarja, dat geluk moet je hebben.
En dan? Dan heeft hij 1x seks gehad. Wordt hij dan een pua? Kan hij dan ineens wel meisjes in bed krijgen?

Daarna krijg je hetzelfde verhaaltje maar dan.. ja ik heb al 2... 3 ... 4 jaar geen seks gehad :{
-
pi_189413138
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En dan? Dan heeft hij 1x seks gehad. Wordt hij dan een pua? Kan hij dan ineens wel meisjes in bed krijgen?

Daarna krijg je hetzelfde verhaaltje maar dan.. ja ik heb al 2... 3 ... 4 jaar geen seks gehad :{
Ik denk dat het dan veel makkelijker wordt ja. Dat was bij mij wel het geval. Maar ik denk ook dat het belangrijk is dat je zelf die eerste keer "regelt". Je moet op je bek durven te gaan.
pi_189413238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Dat zou voor mij een inherent tegenstrijdige situatie opleveren. Ik zou een man uit de kroeg niet uit een daad van barmhartigheid kunnen neuken als ik hem niet aantrekkelijk vind. Zoveel naastenliefde heb ik niet ;-). Met iemand die ik goed ken en graag mag zou ik een 'daad uit liefde' kunnen overwegen, maar dan zou de vriendschap zeer waarschijnlijk te complex worden en dan zou ik het niet doen omdat ik de vriendschap niet kwijt wil.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:48:57 #253
5428 crew  miss_sly
pi_189413328
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:50:01 #254
5428 crew  miss_sly
pi_189413341
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar zou je hem willen neuken?
Voor mezelf sprekend zijn er veel meer mannen die ik niet zou willen neuken dan wel. Echt heel veel meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189413369
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
Ik vraag het alleen maar hè. ;)
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:54:08 #256
5428 crew  miss_sly
pi_189413399
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vraag het alleen maar hè. ;)
Persoonlijk vind ik zelfs de vraag gek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189413416
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Dat zou voor mij een inherent tegenstrijdige situatie opleveren. Ik zou een man uit de kroeg niet uit een daad van barmhartigheid kunnen neuken als ik hem niet aantrekkelijk vind. Zoveel naastenliefde heb ik niet ;-). Met iemand die ik goed ken en graag mag zou ik een 'daad uit liefde' kunnen overwegen, maar dan zou de vriendschap zeer waarschijnlijk te complex worden en dan zou ik het niet doen omdat ik de vriendschap niet kwijt wil.
Wel begrijpelijk vanuit vrouwelijk perspectief hoor. Ik ken overigens ook meisjes die er ontzettend mee zitten dat ze nog maagd zijn. Voor hen zijn er duizenden mannen die geïnteresseerd zijn maar voor een vrouw is het vanuit veiligheid dan weer ontzettend eng om zo'n stap te maken.
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:06:42 #258
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189413537
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij of de incels maken daarbij een grote denkfout, namelijk dat aantrekkelijkheid iets universeels is.
Ik wil best geloven dat je in 0.1 seconde weet of iemand voor jou aantrekkelijk is of niet. Dat wil echter niet zeggen dat *iedereen* die persoon aantrekkelijk vindt. En als je niet alleen op intuïtie vaart, dan valt te leren wat je aantrekkelijk vindt, waar je op valt.
Incels lijken zich vooral te oriënteren op wat anderen aantrekkelijk vinden, wat meer algemeen als knappe vrouw in de media komt: filmsterren, fotomodellen, beiden flink gefotoshopt. Ze hebben geen eigen smaak als het om vrouwen gaat, en geven zich niet de kans om smaak te ontwikkelen want je kunt natuurlijk geen indruk maken met een meid die jij leuk vindt, maar je vrienden een 6/10 vinden.

Bekend voorbeeld zijn de borstenmannen versus de billenmannen, de een vindt de achterkant aantrekkelijker dan de voorkant, dus de een zal een fraaie boezem meer laten tellen in de 0.1 seconde dan de ander. Ander bekend voorbeeld is een voetenfetisj, hoogst aantrekkelijke voeten die belangrijker zijn dan een verder tamelijk gemiddeld uiterlijk. Maar zo heeft dus iedereen een afwijking in wat aantrekkelijk nu precies is.
I've got news for you: aantrekkelijkheid is weldegelijk universeel => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:33:24 #259
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189413868
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Als ze op een moment lol heeft met iemand zal ze heus wel ook het esthetische aspect hebben beoordeeld voor de evntuele move naar sex. Heb ajb geen illusies. Maar dat vermeld ze natuurlijk niet. TFW met iemand die je onaantrekelijk vindt zex hebben voelt altijd als een ander helpen. En ze zegt zelf dat wilt ze niet. Dus dat ze sex zou hebben alleen als ze het gezellig heeft zou ze nooit doen. Ze lult dus gewoon.

[ Bericht 12% gewijzigd door Special-Tee op 13-10-2019 16:41:21 ]
pi_189414087
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Als ze op een moment lol heeft met iemand zal ze heus wel ook het esthetische aspect hebben beoordeeld voor de evntuele move naar sex. Heb ajb geen illusies. Maar dat vermeld ze natuurlijk niet. TFW met iemand die je onaantrekelijk vindt zex hebben voelt altijd als een ander helpen. En ze zegt zelf dat wilt ze niet. Dus dat ze sex zou hebben alleen als ze het gezellig heeft zou ze nooit doen. Ze lult dus gewoon.
Ik vind haar vrij eerlijk en openhartig hoor.
pi_189414662
Dat er zoveel singles (18-30) onder mannen en vrouwen zijn zegt op zich niks. Laatst nog een gast uit Duitsland gesproken die in Thailand een one night stand heeft gehad met een Nederlands meisje. Ze had een tussenjaar voordat ze naar de universiteit zou gaan. Was wel verbaast dat het kennelijk voor sommigen zo gemakkelijk gaat. Enkele dagen later lag ze met een andere gast in bed. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt fijn als ik ooit een vriendin krijg te moeten weten dat ze al met tientallen mannen het bed gedeeld heeft.

Kijk, als vrouwen behoefte hebben aan seks en intimiteit is er altijd wel een man beschikbaar die dat haar wil bieden. Zeker in het buitenland gaan alle grenzen los, ik heb dat zelf gezien. Meerdere mannen leggen meestal het eerste contact... en meestal volgt er meer, anders hoeft ze maar op Tinder te kijken.

Andersom voor mannen is dat een stuk moeilijker. Ik ben er wel van overtuigd dat de juiste sociale vaardigheden, m.n. het kunnen versieren een stuk meer waarde in de schaal legt dan simpelweg een strak uiterlijk. Voor mensen die sociaal niet zo vaardig zijn kan een goed uiterlijk wel van pas komen. In dat geval leggen vrouwen soms het initiatief,geven non verbale signalen. Maar als je de sociale skills mist en ¨low value" bent in de groep kiezen vrouwen liever voor de minder knappe man die op sociaal vlak alpha is. Daarom denk ik dat de fixatie op uiterlijk echt overschat wordt. Hoe kan het anders dat ik vaak lelijke gasten zie die wel one night stands en vriendinnen kunnen hebben.

Daarom moet ik weinig van de Incel community hebben, teveel fixatie op uiterlijk en beweringen die totaal niet kloppen et de realiteit.

Ja, ik ben een Incel maar associeer mij alsjeblieft niet met de Incel community.

[ Bericht 0% gewijzigd door osodevo op 13-10-2019 17:34:55 ]
pi_189414772
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Dat is ook lekker natuurlijk.
pi_189414892
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Dat is ook lekker natuurlijk.
Nice :D
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 13 oktober 2019 @ 17:57:30 #264
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189415311
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Dat is ook lekker natuurlijk.
Hoe weet jij dat jouw neef niet aantrekkelijk is. Hoe weet je dit zeker als man?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:03:41 #265
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189415420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef osodevo het volgende:
Dat er zoveel singles (18-30) onder mannen en vrouwen zijn zegt op zich niks. Laatst nog een gast uit Duitsland gesproken die in Thailand een one night stand heeft gehad met een Nederlands meisje. Ze had een tussenjaar voordat ze naar de universiteit zou gaan. Was wel verbaast dat het kennelijk voor sommigen zo gemakkelijk gaat. Enkele dagen later lag ze met een andere gast in bed. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt fijn als ik ooit een vriendin krijg te moeten weten dat ze al met tientallen mannen het bed gedeeld heeft.

Kijk, als vrouwen behoefte hebben aan seks en intimiteit is er altijd wel een man beschikbaar die dat haar wil bieden. Zeker in het buitenland gaan alle grenzen los, ik heb dat zelf gezien. Meerdere mannen leggen meestal het eerste contact... en meestal volgt er meer, anders hoeft ze maar op Tinder te kijken.

Andersom voor mannen is dat een stuk moeilijker. Ik ben er wel van overtuigd dat de juiste sociale vaardigheden, m.n. het kunnen versieren een stuk meer waarde in de schaal legt dan simpelweg een strak uiterlijk. Voor mensen die sociaal niet zo vaardig zijn kan een goed uiterlijk wel van pas komen. In dat geval leggen vrouwen soms het initiatief,geven non verbale signalen. Maar als je de sociale skills mist en ¨low value" bent in de groep kiezen vrouwen liever voor de minder knappe man die op sociaal vlak alpha is. Daarom denk ik dat de fixatie op uiterlijk echt overschat wordt. Hoe kan het anders dat ik vaak lelijke gasten zie die wel one night stands en vriendinnen kunnen hebben.

Daarom moet ik weinig van de Incel community hebben, teveel fixatie op uiterlijk en beweringen die totaal niet kloppen et de realiteit.

Ja, ik ben een Incel maar associeer mij alsjeblieft niet met de Incel community.
Vent je bent alleen maar met seks bezig, dat is je probleem :')
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:11:34 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189415586
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Dat is ook lekker natuurlijk.
Van de twee langste relaties die ik gehad heb, heb ik zelf ook totaal niet geïnvesteerd in het eerste contact. En nog regelmatig stappen vrouwen naar mij toe, voordat ik überhaupt mijn mond open gedaan heb.

Vrouwen weten je echt wel te vinden als ze je willen hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189415688
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Zelfs op alle vlakken maagd bent.
Als in: ook nooit gezoend?

Tja, eens moet de eerste keer zijn. Je zal ergens een eerste stap moeten maken.

Net als met een boek schrijven. Het boek staat nooit in één keer op papier, maar begin eens met een eerste zin te schrijven.

Zo ook met daten/seks. Ga eerst überhaupt eens contact met een vrouw maken. Rustig aan, het boek vormt zich vanzelf als jij zin voor zin begint te schrijven.
Somebody that I used to know
pi_189415718
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Vent je bent alleen maar met seks bezig, dat is je probleem :')
Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut. Alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen in hun jeugd wel hebben gehad.

@Postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door osodevo op 13-10-2019 18:25:08 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:25:05 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189415844
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut, alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen wel hebben gehad.

@:postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.
Maar snap je ook niet dat als je je naar vrouwen gedraagt alsof ze neukvlees zijn? Ze je niet leuk vinden?

Heb je ooit wel eens een date gehad?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189415951
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut, alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen wel hebben gehad.

@:postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.
Je focus ligt daardoor wellicht verkeerd?

Zie een relatie en een vrouw als een echte toevoeging in je leven en niet als alleen maar pussy.

Jij bent toch leuk, aantrekkelijk & interessant. Jij bent de trofee, plaats die vrouwen niet zo op een voetstuk.
pi_189415959
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar snap je ook niet dat als je je naar vrouwen gedraagt alsof ze neukvlees zijn? Ze je niet leuk vinden?

Heb je ooit wel eens een date gehad?
Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
pi_189416221
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:57 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat jouw neef niet aantrekkelijk is. Hoe weet je dit zeker als man?
Kun je ook als man echt wel inschatten hoor.
pi_189416308
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
Hoe is je uiterlijk dan?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:36:21 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189416390
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
Ja maar dat soort mannen doet meestal maar gewoon wat en zien wel hoe het loopt. Daarbij de vele afwijzingen die ze krijgen zie je niet.. Daar zit niet jouw wanhoopsmotief achter.

En wat je zegt klopt gewoon niet want het aantal mannen en vrouwen is nagenoeg gelijk. Ja de allermooiste vrouwen kunnen er aan iedere vinger een krijgen. Maar alles dat meer middenmoot of daaronder is dat heeft echt niet zoveel positieve aandacht als je denkt.

Maar je kan vinden dat je je best doet. Maar gezien het resultaat doe je echt iets helemaal verkeerd. Wij kunnen het alleen niet zien want we kennen je niet goed.
pi_189416505
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut. Alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen in hun jeugd wel hebben gehad.

@:postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.
Ik snap die focus zeker wel maar ik snap niet zo goed dat je geen enkele match hebt op datingapps. Dan doe je denk ik wel iets verkeerd.
pi_189416715
In mijn jonge discotheekjaren heb ik wel eens gezoend in de disco, maar verreweg de meeste keren niet. Werd ook lang niet altijd aangesproken. Omdat ik ook nogal een gesloten uitstraling heb.
Ik heb ook nooit echte relaties opgedaan in de disco.

Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen, mits je niet alleen voor de hotste meiden gaat en ook open wil staan voor alleen een babbeltje.
En anders zijn disco en datingapps misschien niet de plek voor je. Je kan ook een hobby zoeken waar veel vrouwen komen en waar je wat rustiger elkaar kunt leren kennen zonder dat er in 5 minuten gescoord moet worden.
pi_189416898
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:45 schreef DonnaNoble het volgende:
In mijn jonge discotheekjaren heb ik wel eens gezoend in de disco, maar verreweg de meeste keren niet. Werd ook lang niet altijd aangesproken. Omdat ik ook nogal een gesloten uitstraling heb.
Ik heb ook nooit echte relaties opgedaan in de disco.

Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen, mits je niet alleen voor de hotste meiden gaat en ook open wil staan voor alleen een babbeltje.
En anders zijn disco en datingapps misschien niet de plek voor je. Je kan ook een hobby zoeken waar veel vrouwen komen en waar je wat rustiger elkaar kunt leren kennen zonder dat er in 5 minuten gescoord moet worden.
Tijdens het uitgaan seks regelen lijkt me voor een maagd op latere leeftijd bijna ondoenlijk. Je merkt aan TS (en ook die Daan Wielens) dat er zo'n enorme barrière omheen ligt dat het gewoon veel te spannend is. Zelfs met 20 bier in je lijf blijft dat zo.

Nogmaals: Gewoon op Tinder gaan en rondvragen. Er is vast wel iemand die er voor in is.
pi_189417071
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap die focus zeker wel maar ik snap niet zo goed dat je geen enkele match hebt op datingapps. Dan doe je denk ik wel iets verkeerd.
Zelf alleen de top 5% liken en dan klagen dat je geen matches krijgt.
pi_189417130
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zelf alleen de top 5% liken en dan klagen dat je geen matches krijgt.
Tja als je van dat stempel af wil dan moet je niet te kieskeurig zijn.
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:23:20 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189417653
In de disco heb ik ook nooit enige succes gehad (bestaan die dingen uberhaupt nog?). Het is er te lawaaierig, te druk en je hebt ook nauwelijks een aanknopingspunt.

Bij feesten van studentenverenigingen of huisfeesten daarentegen ging het een stuk beter omdat je dan toch al wat meer verbondenheid hebt. En dat is voor mij wel een belangrijke voorwaarde om een connectie te kunnen krijgen. Bovendien is er dan ook veel meer mogelijkheid om rustig te praten.

Later ook wel eens dates gescoord bij speciaalbierfestivals of bijeenkomsten van D66. Meestal is het dan niet meteen scoren en zoenen. Je hebt een leuk gesprek met iemand en dat blijft net even wat langer duren dan normaal. En vervolgens trek je de stoute schoenen aan om haar op date te vragen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:06:41 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189418909
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja als je van dat stempel af wil dan moet je niet te kieskeurig zijn.
Je kan hem waarschijnlijk op een eiland met 100 vrijgezelle vrouwen zetten en dat scoort hij nog niet met de wijze waarop hij dingen waarschijnlijk aanpakt. Er is echt een gedragsverandering nodig.
pi_189418947
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:45 schreef DonnaNoble het volgende:
Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen
Er zijn ook gewoon vrouwen die geen zin hebben om in te gaan op elke eerste de beste glimlach van een man :{w
Somebody that I used to know
pi_189419570
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zelf alleen de top 5% liken en dan klagen dat je geen matches krijgt.
Ja lijkt wel een vrouw.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Hexagon het volgende:
In de disco heb ik ook nooit enige succes gehad (bestaan die dingen uberhaupt nog?). Het is er te lawaaierig, te druk en je hebt ook nauwelijks een aanknopingspunt.

Bij feesten van studentenverenigingen of huisfeesten daarentegen ging het een stuk beter omdat je dan toch al wat meer verbondenheid hebt. En dat is voor mij wel een belangrijke voorwaarde om een connectie te kunnen krijgen. Bovendien is er dan ook veel meer mogelijkheid om rustig te praten.

Later ook wel eens dates gescoord bij speciaalbierfestivals of bijeenkomsten van D66. Meestal is het dan niet meteen scoren en zoenen. Je hebt een leuk gesprek met iemand en dat blijft net even wat langer duren dan normaal. En vervolgens trek je de stoute schoenen aan om haar op date te vragen
:') D66 vrouwen
"Der Ruin der Völker beginnt bei den Geld- und Staatsmächtigen."
SSSC, 8. Februar 2012 16.08 h, Billy
pi_189419699
Tijdens het uitgaan seks regelen is niet heel moeilijk... het is alleen hoe laag je wilt gaan qua uiterlijk van de vrouw in kwestie. Maar voor een maagd lijkt me de ervaring belangrijker dan de 'kwaliteit' dus ik zou het sws aanraden. Als dat niet lukt zou ik gewoon een prostituee opzoeken. De eerste keer is het moeilijkst.

Ik heb geregeld in discotheken met de lijn :'Hey ik zag je al een tijd staan en vind je aantrekkelijk, zin om te zoenen?'. 1/3 wijst af, 1/3 speelt beetje hard2get en dan praat je 5minuten en ga je alsnog zoenen, 1/3 wilt meteen zoenen.

Meestal willen ze daarna niet mee voor seks, maar soms ook wel.

Voor mij haalde de eerste keer iig een enorme drempel voor me weg. Op mijn 23e pas voor het eerst gezoend, nu alweer 10 vrouwen zoenen en 3 sekspartners verder in een jaar tijd (waarvan half jaar een vriendin) en daarbij heb ik nog genoeg vrouwen af moeten wijzen die ik niet aantrekkelijk vond. Dus inhalen op latere leeftijd kan prima.

En dan praat je met een typische 'zolderkamerautist' die woont in een stad met 3 keer zoveel mannen als vrouwen :')

Maargoed, zoals ik al zei: uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkste en heeft mij hieruit gehaald.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kippendief op 13-10-2019 20:55:59 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:51:13 #285
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189419855
Ik dacht dat discotheken onderhand allemaal failliet waren
pi_189419886
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik dacht dat discotheken onderhand allemaal failliet waren
ja oke, ik bedoelde een club of 'danscafe'. discotheken zijn er niet meer idd maar dit is wel ongeveer hetzelfde qua sfeer
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:07:36 #287
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_189420252
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:43 schreef Kippendief het volgende:

Maargoed, zoals ik al zei: uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkste en heeft mij hieruit gehaald.

Welke plastisch chirurg heeft jou geholpen?
pi_189420388
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Welke plastisch chirurg heeft jou geholpen?
Geen, maar ik overweeg wel een aantal chirugische ingrepen. Maar dat is niet meer omdat ik dat nog echt nodig heb, maar omdat nog aantrekkelijker zijn nooit slecht is.

Ik had een combinatie van beetje dik+weinig spieren+slechte haarstijl+acne+lelijke kleding die niet paste. Daarbij het geluk dat ik goed gevormde botten in mijn gezicht heb dat al die jaren onder vet verstopt zat. Voor een groot deel nooit mijn eigen keuze geweest, omdat ik in een nogal zieke thuissituatie woonde bij mijn ouders. Ben op mezelf gaan wonen en heb al die dingen heb ik aangepakt, waarbij vet verliezen en gespierd worden sws het meeste gedaan hebben.

Ben van een 3 naar een 7 gegaan. Onherkenbaar voor menig oud klasgenoot.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:20:36 #289
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420546
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

I've got news for you: aantrekkelijkheid is weldegelijk universeel => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
Newsflash: beauty vertaal je niet met aantrekkelijkheid, maar met schoonheid en dat is iets heel anders.
Universele schoonheid zit vaak in symmetrie en gaafheid/ongeschondenheid.

Aantrekkelijkheid zit eerder in herkenbaarheid (eigen gezicht, dat van ouders), maar ook in nadoen (spiegelen). Bovendien zijn er dingen aantrekkelijk die weinig met uiterlijk hebben te maken: oogopslag, lachje, geur, gebaren, stem.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:26:53 #290
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420664
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:
Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen.
Probeer het eens met vrouwen van je eigen leeftijd.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:28:24 #291
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189420690
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:20 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Newsflash: beauty vertaal je niet met aantrekkelijkheid, maar met schoonheid en dat is iets heel anders.
Universele schoonheid zit vaak in symmetrie en gaafheid/ongeschondenheid.

Aantrekkelijkheid zit eerder in herkenbaarheid (eigen gezicht, dat van ouders), maar ook in nadoen (spiegelen). Bovendien zijn er dingen aantrekkelijk die weinig met uiterlijk hebben te maken: oogopslag, lachje, geur, gebaren, stem.
Dus volgens jou kan een lelijk nijlpaard gewoon hardstikke aantrekkelijk zijn!?

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 13-10-2019 21:35:06 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:36:26 #292
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420877
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. In jouw universum kan een lelijk nijlpaard gewoon hardstikke aantrekkelijk zijn.
Inderdaad. Daarom zie ik in mijn universum enorm veel mensen die niet "universeel mooi" zijn een relatie hebben, ook met mensen die wel "universeel mooi" zijn.
Lees ook dw topics met mannen die toegeven dat een mollige vrouw aantrekkelijk is, of vrouwen die zich niet scheren - allebei wordt doorgaans lelijk gevonden.

  zondag 13 oktober 2019 @ 21:47:24 #293
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189421092
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom zie ik in mijn universum enorm veel mensen die niet "universeel mooi" zijn een relatie hebben, ook met mensen die wel "universeel mooi" zijn.
Lees ook dw topics met mannen die toegeven dat een mollige vrouw aantrekkelijk is, of vrouwen die zich niet scheren - allebei wordt doorgaans lelijk gevonden.

[ afbeelding ]
Je bent bekend met het fenomeen cognitieve dissonantie?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:50:50 #294
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189421158
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:47 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je bent bekend met het fenomeen cognitieve dissonantie?
Ja, maar dat maakt jouw bewering beauty = aantrekkelijkheid nog niet waar.
pi_189421241
ik ben ook niet moeders mooiste (niemamd is) maar als je constant op zoek bent vind je nooit wat. Voor mij was het juist nadat ik eerste vriendin had gehad dat alles beter ging.

ga gewoon naar een hoer en laat je ontmaagden dan ben je van die druk af en kun je meer zelfvertrouwen hebben.

Vrouwen merken dat meteen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:14:20 #296
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189421692
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Zowel hij als ik verdienen wat meer dan een voor god en vaderland wip.

Seks is gewoon niet echt iets dat je even doet zo van ach als ik jou er blij mee maak. Iig voor mij niet.
Er zullen misschien vrouwen zijn die in zoiets genoegen kunnen vinden, maar ik zou het vooral heel erg verdrietig vinden. Er een rotgevoel aan over houden.

Misschien met xtc op, dat zou helpen ;)

Maar dit is nogal hypothesisch. Ik ben inmiddels best een oud wijf. Niet echt wat zo'n jongen nodig heeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189421725
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
Het ligt gewoon aan jou. Je benadert het te rationeel.

Leer eens normaal sociaal gedrag, dan pas begin je met vrouwen. Het gaat je sowieso met jouw instelling niet voor je 30e lukken. Helaas.

En je hoeft geen tiener, iemand van 35 wil prima seks met je hebben en die hoeven er niet lelijk uit te zien.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189421904
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:50 schreef miss_sly het volgende:
Voor mezelf sprekend zijn er veel meer mannen die ik niet zou willen neuken dan wel. Echt heel veel meer.
Amen lol ^O^
Mannen die het feit dat vrouwen altijd seks kunnen scoren met mannen als een enorm jaloersmakend voordeel presenteren.... hahahahahahahahahahahahahaha
Jullie hebben echt GEEN idee
Ga bij een marketingafdeling werken die gerecyclede schijt of kraanwater moet verkopen of zo
Dezelfde marketingafdeling die platonische vriendschappen met vrouwen aan hitsige mannen verkoopt

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-10-2019 22:34:12 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189422214
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:43 schreef Kippendief het volgende:
Tijdens het uitgaan seks regelen is niet heel moeilijk... het is alleen hoe laag je wilt gaan qua uiterlijk van de vrouw in kwestie. Als dat niet lukt zou ik gewoon een prostituee opzoeken.
Dat is het hem juist. Er is geen handleiding te vinden hoe je je dient te gedragen in een kroeg of discotheek om vrouwen zover te krijgen het bed met je te willen delen.

quote:
Maargoed, zoals ik al zei: uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkste en heeft mij hieruit gehaald.
Ben ik het niet echt mee eens. Je kunt nog wel zo knap zijn maar als je niet weet hoe je een vrouw moet versieren, welke procedures je moet volgen dan kiest een vrouw toch liever voor die andere gast die van aanpakken weet.
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:48:02 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189422257
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Er is geen handleiding te vinden hoe je je dient te gedragen in een kroeg of discotheek om vrouwen zover te krijgen het bed met je te willen delen.

Je kunt eens kijken wat anderen doen.

Maar waarom niet kijken of je vrouwen in een andere setting kan ontmoeten?
pi_189422327
Wat heb je nou geleerd van al die tijd in hostels als ik vragen mag? En dan bedoel ik qua sociale vaardigheden ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')