abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189413138
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En dan? Dan heeft hij 1x seks gehad. Wordt hij dan een pua? Kan hij dan ineens wel meisjes in bed krijgen?

Daarna krijg je hetzelfde verhaaltje maar dan.. ja ik heb al 2... 3 ... 4 jaar geen seks gehad :{
Ik denk dat het dan veel makkelijker wordt ja. Dat was bij mij wel het geval. Maar ik denk ook dat het belangrijk is dat je zelf die eerste keer "regelt". Je moet op je bek durven te gaan.
pi_189413238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:
Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Dat zou voor mij een inherent tegenstrijdige situatie opleveren. Ik zou een man uit de kroeg niet uit een daad van barmhartigheid kunnen neuken als ik hem niet aantrekkelijk vind. Zoveel naastenliefde heb ik niet ;-). Met iemand die ik goed ken en graag mag zou ik een 'daad uit liefde' kunnen overwegen, maar dan zou de vriendschap zeer waarschijnlijk te complex worden en dan zou ik het niet doen omdat ik de vriendschap niet kwijt wil.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:48:57 #253
5428 crew  miss_sly
pi_189413328
quote:

[..]

Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:50:01 #254
5428 crew  miss_sly
pi_189413341
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar zou je hem willen neuken?
Voor mezelf sprekend zijn er veel meer mannen die ik niet zou willen neuken dan wel. Echt heel veel meer.
pi_189413369
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
Ik vraag het alleen maar hè. ;)
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 15:54:08 #256
5428 crew  miss_sly
pi_189413399
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vraag het alleen maar hè. ;)
Persoonlijk vind ik zelfs de vraag gek.
pi_189413416
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Dat zou voor mij een inherent tegenstrijdige situatie opleveren. Ik zou een man uit de kroeg niet uit een daad van barmhartigheid kunnen neuken als ik hem niet aantrekkelijk vind. Zoveel naastenliefde heb ik niet ;-). Met iemand die ik goed ken en graag mag zou ik een 'daad uit liefde' kunnen overwegen, maar dan zou de vriendschap zeer waarschijnlijk te complex worden en dan zou ik het niet doen omdat ik de vriendschap niet kwijt wil.
Wel begrijpelijk vanuit vrouwelijk perspectief hoor. Ik ken overigens ook meisjes die er ontzettend mee zitten dat ze nog maagd zijn. Voor hen zijn er duizenden mannen die geïnteresseerd zijn maar voor een vrouw is het vanuit veiligheid dan weer ontzettend eng om zo'n stap te maken.
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:06:42 #258
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189413537
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij of de incels maken daarbij een grote denkfout, namelijk dat aantrekkelijkheid iets universeels is.
Ik wil best geloven dat je in 0.1 seconde weet of iemand voor jou aantrekkelijk is of niet. Dat wil echter niet zeggen dat *iedereen* die persoon aantrekkelijk vindt. En als je niet alleen op intuïtie vaart, dan valt te leren wat je aantrekkelijk vindt, waar je op valt.
Incels lijken zich vooral te oriënteren op wat anderen aantrekkelijk vinden, wat meer algemeen als knappe vrouw in de media komt: filmsterren, fotomodellen, beiden flink gefotoshopt. Ze hebben geen eigen smaak als het om vrouwen gaat, en geven zich niet de kans om smaak te ontwikkelen want je kunt natuurlijk geen indruk maken met een meid die jij leuk vindt, maar je vrienden een 6/10 vinden.

Bekend voorbeeld zijn de borstenmannen versus de billenmannen, de een vindt de achterkant aantrekkelijker dan de voorkant, dus de een zal een fraaie boezem meer laten tellen in de 0.1 seconde dan de ander. Ander bekend voorbeeld is een voetenfetisj, hoogst aantrekkelijke voeten die belangrijker zijn dan een verder tamelijk gemiddeld uiterlijk. Maar zo heeft dus iedereen een afwijking in wat aantrekkelijk nu precies is.
I've got news for you: aantrekkelijkheid is weldegelijk universeel => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 16:33:24 #259
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189413868
quote:

[..]

Als ze op een moment lol heeft met iemand zal ze heus wel ook het esthetische aspect hebben beoordeeld voor de evntuele move naar sex. Heb ajb geen illusies. Maar dat vermeld ze natuurlijk niet. TFW met iemand die je onaantrekelijk vindt zex hebben voelt altijd als een ander helpen. En ze zegt zelf dat wilt ze niet. Dus dat ze sex zou hebben alleen als ze het gezellig heeft zou ze nooit doen. Ze lult dus gewoon.

[ Bericht 12% gewijzigd door Special-Tee op 13-10-2019 16:41:21 ]
pi_189414087
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Als ze op een moment lol heeft met iemand zal ze heus wel ook het esthetische aspect hebben beoordeeld voor de evntuele move naar sex. Heb ajb geen illusies. Maar dat vermeld ze natuurlijk niet. TFW met iemand die je onaantrekelijk vindt zex hebben voelt altijd als een ander helpen. En ze zegt zelf dat wilt ze niet. Dus dat ze sex zou hebben alleen als ze het gezellig heeft zou ze nooit doen. Ze lult dus gewoon.
Ik vind haar vrij eerlijk en openhartig hoor.
pi_189414662
Dat er zoveel singles (18-30) onder mannen en vrouwen zijn zegt op zich niks. Laatst nog een gast uit Duitsland gesproken die in Thailand een one night stand heeft gehad met een Nederlands meisje. Ze had een tussenjaar voordat ze naar de universiteit zou gaan. Was wel verbaast dat het kennelijk voor sommigen zo gemakkelijk gaat. Enkele dagen later lag ze met een andere gast in bed. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt fijn als ik ooit een vriendin krijg te moeten weten dat ze al met tientallen mannen het bed gedeeld heeft.

Kijk, als vrouwen behoefte hebben aan seks en intimiteit is er altijd wel een man beschikbaar die dat haar wil bieden. Zeker in het buitenland gaan alle grenzen los, ik heb dat zelf gezien. Meerdere mannen leggen meestal het eerste contact... en meestal volgt er meer, anders hoeft ze maar op Tinder te kijken.

Andersom voor mannen is dat een stuk moeilijker. Ik ben er wel van overtuigd dat de juiste sociale vaardigheden, m.n. het kunnen versieren een stuk meer waarde in de schaal legt dan simpelweg een strak uiterlijk. Voor mensen die sociaal niet zo vaardig zijn kan een goed uiterlijk wel van pas komen. In dat geval leggen vrouwen soms het initiatief,geven non verbale signalen. Maar als je de sociale skills mist en ¨low value" bent in de groep kiezen vrouwen liever voor de minder knappe man die op sociaal vlak alpha is. Daarom denk ik dat de fixatie op uiterlijk echt overschat wordt. Hoe kan het anders dat ik vaak lelijke gasten zie die wel one night stands en vriendinnen kunnen hebben.

Daarom moet ik weinig van de Incel community hebben, teveel fixatie op uiterlijk en beweringen die totaal niet kloppen et de realiteit.

Ja, ik ben een Incel maar associeer mij alsjeblieft niet met de Incel community.

[ Bericht 0% gewijzigd door osodevo op 13-10-2019 17:34:55 ]
pi_189414772
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Dat is ook lekker natuurlijk.
pi_189414892
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:26 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens is het soms volgens mij ook gewoon een kwestie van enorm veel geluk hebben.

Mijn neef is fysiek niet aantrekkelijk, sociaal niet vaardig en nooit enig moment bezig geweest met vrouwen en op een dag kwam een aantrekkelijke vrouw naast hem staan in de kroeg die op slag verliefd op hem raakte en al het mogelijke initiatief nam wat ze maar kon nemen. Hij heeft letterlijk niets hoeven doen, alleen maar ja en amen zeggen.

Nice :D
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 13 oktober 2019 @ 17:57:30 #264
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189415311
quote:

Hoe weet jij dat jouw neef niet aantrekkelijk is. Hoe weet je dit zeker als man?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:03:41 #265
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189415420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:19 schreef osodevo het volgende:
Dat er zoveel singles (18-30) onder mannen en vrouwen zijn zegt op zich niks. Laatst nog een gast uit Duitsland gesproken die in Thailand een one night stand heeft gehad met een Nederlands meisje. Ze had een tussenjaar voordat ze naar de universiteit zou gaan. Was wel verbaast dat het kennelijk voor sommigen zo gemakkelijk gaat. Enkele dagen later lag ze met een andere gast in bed. Lijkt mij eerlijk gezegd niet echt fijn als ik ooit een vriendin krijg te moeten weten dat ze al met tientallen mannen het bed gedeeld heeft.

Kijk, als vrouwen behoefte hebben aan seks en intimiteit is er altijd wel een man beschikbaar die dat haar wil bieden. Zeker in het buitenland gaan alle grenzen los, ik heb dat zelf gezien. Meerdere mannen leggen meestal het eerste contact... en meestal volgt er meer, anders hoeft ze maar op Tinder te kijken.

Andersom voor mannen is dat een stuk moeilijker. Ik ben er wel van overtuigd dat de juiste sociale vaardigheden, m.n. het kunnen versieren een stuk meer waarde in de schaal legt dan simpelweg een strak uiterlijk. Voor mensen die sociaal niet zo vaardig zijn kan een goed uiterlijk wel van pas komen. In dat geval leggen vrouwen soms het initiatief,geven non verbale signalen. Maar als je de sociale skills mist en ¨low value" bent in de groep kiezen vrouwen liever voor de minder knappe man die op sociaal vlak alpha is. Daarom denk ik dat de fixatie op uiterlijk echt overschat wordt. Hoe kan het anders dat ik vaak lelijke gasten zie die wel one night stands en vriendinnen kunnen hebben.

Daarom moet ik weinig van de Incel community hebben, teveel fixatie op uiterlijk en beweringen die totaal niet kloppen et de realiteit.

Ja, ik ben een Incel maar associeer mij alsjeblieft niet met de Incel community.
Vent je bent alleen maar met seks bezig, dat is je probleem :')
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:11:34 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189415586
quote:

Van de twee langste relaties die ik gehad heb, heb ik zelf ook totaal niet geïnvesteerd in het eerste contact. En nog regelmatig stappen vrouwen naar mij toe, voordat ik überhaupt mijn mond open gedaan heb.

Vrouwen weten je echt wel te vinden als ze je willen hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189415688
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Zelfs op alle vlakken maagd bent.
Als in: ook nooit gezoend?

Tja, eens moet de eerste keer zijn. Je zal ergens een eerste stap moeten maken.

Net als met een boek schrijven. Het boek staat nooit in één keer op papier, maar begin eens met een eerste zin te schrijven.

Zo ook met daten/seks. Ga eerst überhaupt eens contact met een vrouw maken. Rustig aan, het boek vormt zich vanzelf als jij zin voor zin begint te schrijven.
Somebody that I used to know
pi_189415718
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Vent je bent alleen maar met seks bezig, dat is je probleem :')
Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut. Alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen in hun jeugd wel hebben gehad.

@Postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door osodevo op 13-10-2019 18:25:08 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:25:05 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189415844
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Juist als je ouder wordt ga je er steeds meer naar verlangen. Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen. Voor mij is het een race tegen de klok want ik wil voor mijn 30ste van mijn maagdelijkheid af zijn. Alles behalve prostitutie.

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut, alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen wel hebben gehad.

@:postbus100 Nog nooit gezoend, helaas.
Maar snap je ook niet dat als je je naar vrouwen gedraagt alsof ze neukvlees zijn? Ze je niet leuk vinden?

Heb je ooit wel eens een date gehad?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189415951
quote:

[..]

Wat is daar mis mee?

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut, alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen wel hebben gehad.

Je focus ligt daardoor wellicht verkeerd?

Zie een relatie en een vrouw als een echte toevoeging in je leven en niet als alleen maar pussy.

Jij bent toch leuk, aantrekkelijk & interessant. Jij bent de trofee, plaats die vrouwen niet zo op een voetstuk.
pi_189415959
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar snap je ook niet dat als je je naar vrouwen gedraagt alsof ze neukvlees zijn? Ze je niet leuk vinden?

Heb je ooit wel eens een date gehad?
Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
pi_189416221
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 17:57 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat jouw neef niet aantrekkelijk is. Hoe weet je dit zeker als man?
Kun je ook als man echt wel inschatten hoor.
pi_189416308
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
Hoe is je uiterlijk dan?
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:36:21 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189416390
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja maar dat soort mannen doet meestal maar gewoon wat en zien wel hoe het loopt. Daarbij de vele afwijzingen die ze krijgen zie je niet.. Daar zit niet jouw wanhoopsmotief achter.

En wat je zegt klopt gewoon niet want het aantal mannen en vrouwen is nagenoeg gelijk. Ja de allermooiste vrouwen kunnen er aan iedere vinger een krijgen. Maar alles dat meer middenmoot of daaronder is dat heeft echt niet zoveel positieve aandacht als je denkt.

Maar je kan vinden dat je je best doet. Maar gezien het resultaat doe je echt iets helemaal verkeerd. Wij kunnen het alleen niet zien want we kennen je niet goed.
pi_189416505
quote:

[..]

Wat is daar mis mee?

Als je bijna 30 wordt voelt het als maagd gewoon kut. Alsof je een loser/ongewenst bent, iets gemist hebt wat anderen in hun jeugd wel hebben gehad.

Ik snap die focus zeker wel maar ik snap niet zo goed dat je geen enkele match hebt op datingapps. Dan doe je denk ik wel iets verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')