Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een huillachje. Leuk, maar wat is je punt!?
Een dikke bankrekening ook.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:
Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Ten eerste trek IK niet de slachtofferkaart. Ten tweede benoem ik juist iets innerlijks. Namelijk zijn permanente onzekerheid en de totale afwezigheid van dominantie in hem. Dat zijn ergens toch sociale vaardigheden of in ieder geval sociale eigenschappen. Hoe hard het ook is om die jongen er op af te rekenen (ik vind het niet voor niets zielig)quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Dat speelt anno nu nauwelijks meer een rol volgens mij.quote:
Laat dat laatste net het probleem zijn bij fokkersquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Uh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:00 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Stel dat vrouwen te veeleisend zijn geworden. Dit zou beter verklaren waarom mannen ook de 'dikkertjes aandouwen' uit niet beter kunnen vergaren. Anders zit er gewoon een gat in je redenatie. Want welke man houdt er echt van dik? Zeer weinig. Je draait oorzaak en gevolg om.
Ik snap het beeld en de afwegingen die je schets. Het zijn echter vooral rationele overwegingen en in de praktijk zijn het toch meer gevoelens die voor aantrekkingskracht zorgen. En je gevoel zegt: lekkere vent of vrouw. Ondanks dat je rationeel beter weet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef Puntenjager het volgende:
Ik begrijp je punt. Ik ben het zelfs wel eens met je eigenlijk. Echter het is nog steeds actueel en zal ook nog wel een tijdje actueel blijven. Waarschijnlijk de komende 500.000 jaar wel. Tenzij we drastisch evolueren in een andere diersoort danwel onszelf uitroeien.
Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.quote:Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?
[..]
Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.
Dit is wel gewoon waar inderdaad. Het kan best een harde wereld zijn als je twintiger bent, voor zowel single mannen als single vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Mooi verwoordquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
De meeste mannen dromen natuurlijk gewoon van een knappe loyale vrouw die niet rondneukt. Maar bij gebrek daaraan, of in zijn geheel het gebrek van enige seksuele relatie met een vrouw, dan is dit een redelijk alternatief inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is.
Tien per week lijkt je niet heel ongeloofwaardig?quote:Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig.
Ditquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:45 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Beetje een inkoppertje dit maar wellicht vinden die kerels hun vriendin echt knap?of dat ze voor hun innerlijk zijn gevallen/dat ze een klik hebben
Zie hier hoe onrealistisch het denkbeeld is dat je hebt over vrouwen. Heb je meteen een van de oorzaken waarom ze je niet moeten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.
"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"
Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Ben je nou gewoon aan het trollen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.
Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Waarschijnlijk doe je gewoon van alles fout en heb je nooit echt geleerd hoe het wel moet. De meeste mensen leren zo in de periode dat ze 15-23 zijn met allerlei vallen en opstaan hoe ze met liefde om moeten gaan. Daar heb jij een afslag gemist en dat maakt het moeilijker om weer op het juiste spoor te komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.
Hulp is er niet, want de pua"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.
Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens, die eerlijk was over zijn maagdelijkheid. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.
btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Niet klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
Mja wanhoop. Als je student bent dan ben je doorgaan nog niet zo met de toekomst bezig. Ik denk dat je dat niet moet gaan vergelijken met vrijgezelle 25-plussersquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.
De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.
Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.
Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Anneloos het volgende:
Hoe het merendeels man hier reageert. Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.
Met vriendelijke groet,
Dat 3tje
Nee, maar hij is erg jongensachtig en liefelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
Ja, dat. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoordingquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.
De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen.
Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @:Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.
En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Dan ben jij beter in het beoordelen en selecteren dan sommige (niet allemaal) vrouwen die ik uit die tijd ken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
Interessante woordkeuzequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording
Ligt aan beide.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.
Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.
Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Ik denk dat als vrouwen seks zoeken uiterlijk ook helemaal niet zo belangrijk is hoor. Sociale vaardigheden spelen een enorme rol, vrouwen willen (zoals Anneloos ook zegt) het liefst een man die niet te wanhopig overkomt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Het gemiddelde aantal sekspartners is 7 he? 10 per week is niet echt een heel realistische voorstelling van zaken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.
Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.
Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Sorry voor het vervuilen. Waar ligt voor jou die leeftijdsgrens dan? Ik ken genoeg 25-plussers (mannen en vrouwen) die ook nog steeds alles neuken wat ze maar tegenkomen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef Hexagon het volgende:
Maar de discussie blijft een beetje vervuild worden met dat studententijd gedoe. Dat is niet vergelijkbaar met iemand van 30. De meeste jeugd van rond de 20 doet meestal maar wat. Nog lang niet met toekomst bezig. Dus daar worden ook fouten bij gemaakt. Zonder dat leer je het ook niet.
Jij of de incels maken daarbij een grote denkfout, namelijk dat aantrekkelijkheid iets universeels is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.
De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'
Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.
(Ook hierbij spreek ik uit eigen ervaring, heb dit een aantal keer zien gebeuren.)
OMG. Intelligent zei je, toch?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:
[..]
De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'
En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.
Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezochtquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Hij wordt in elk geval niet stijf van de wetenschap dat ze van Coldplay houdt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.
Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.
Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.
Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
En zo heb je ook mannen die dat doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
Hoe kom je daar nou bij.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.
Maar geen man die dat doet, want de meeste vrouwen zitten er niet op te wachten om als afgelikte boterham gerecycled te worden en dat betekent geen seks. Poh dat zou maar gebeuren
Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroepen is. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was en niet iemand anders.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht?
Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.
Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:
[..]
En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.
Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.
Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.
Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
Wat voor docu is dat? HEb je een link?quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroep. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was.
Meteen al in het begin:
[ afbeelding ]
Duidelijk de minst knappe van de 3.
[ afbeelding ]
Hier iets minder duidelijk, omdat kaal zijn op die leeftijd ook een grote afknapper is, maar alsnog is hij de minst aantrekkelijke qua uiterlijk.
Geloof mij nou. Meerderheid zegt dat niet, want geen gek die daar intrapt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:04 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij.
Bij de meerderheid van zulke date is de insteek allang duidelijk.
Dat jij daar nou telkens intrapt
Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.
Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.
Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest![]()
Vrouwen zijn vaak iets minder goed in casual seks, zeker als ze er nog niet extreem veel ervaring in hebben kan het verwarrend werken voor ze.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Joh en dat komt omdat hij JUIST heeft gewerkt aan zijn uiterlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
https://www.volkskrant.nl(...)g-maagd-is~baf00188/quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor docu is dat? HEb je een link?
amen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
thnx.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:07 schreef Kippendief het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)g-maagd-is~baf00188/
Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
Pickup artist theorieenquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
Dat, alsof de enige intimiteit seks is. Trouwens ik weet niet of in de meeste gevallen mannen überhaupt hechting willen. Ik denk dat het een combo is van hormonen, maatschappelijke druk en eventueel wat andere factoren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
Naja komt op hetzelfde neer toch? Als vrouwen mij niet eens zien staan ook niet als relatiemateriaal, ook al ben ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent, dan doet dat er blijkbaar niet veel toe.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:11 schreef freeman1 het volgende:
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
Daar was ik ook een beetje over in de warquote:Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
Het gaat hier over seks, niet over intiem contact.quote:Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
Het ligt wel deels aan zijn uiterlijk, want zijn mond en ogen stralen een en al onzekerheid uit.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.
Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |