abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189404270
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:')
Een huillachje. Leuk, maar wat is je punt!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_189404329
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een huillachje. Leuk, maar wat is je punt!?
Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
pi_189404433
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Generationalpha het volgende:

Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Een dikke bankrekening ook.
pi_189404458
quote:

[..]

Dit is toch enorm de slachtofferkaart trekken? Vrouwen vinden innerlijk echt wel belangrijk en gaan echt niet alleen op uiterlijk af. Dat is gewoon onzin. Sociale vaardigheden tellen enorm zwaar.
Ten eerste trek IK niet de slachtofferkaart. Ten tweede benoem ik juist iets innerlijks. Namelijk zijn permanente onzekerheid en de totale afwezigheid van dominantie in hem. Dat zijn ergens toch sociale vaardigheden of in ieder geval sociale eigenschappen. Hoe hard het ook is om die jongen er op af te rekenen (ik vind het niet voor niets zielig)

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 13-10-2019 01:08:28 ]
pi_189404548
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:13 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Een dikke bankrekening ook.
Dat speelt anno nu nauwelijks meer een rol volgens mij.

Een playboy zijn en het breed laten hangen (waar je een dikke bankrekening voor nodig hebt) is nog steeds aantrekkelijk voor veel vrouwen, maar de dikke bankrekening op zich doet weinig. Anders zou bijvoorbeeld Bill Gates gruwelijk aantrekkelijk gevonden worden.
Ook macht puur sec is het niet, anders zou Balkenende super hot geweest zijn voor vrouwen.
pi_189404600
quote:

[..]

Laat dat laatste net het probleem zijn bij fokkers _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 00:43:49 #87
441859 crew  Lenny77
pi_189404882
Ik weet het ook allemaal niet meer...
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:47:48 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_189404932
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:00 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Stel dat vrouwen te veeleisend zijn geworden. Dit zou beter verklaren waarom mannen ook de 'dikkertjes aandouwen' uit niet beter kunnen vergaren. Anders zit er gewoon een gat in je redenatie. Want welke man houdt er echt van dik? Zeer weinig. Je draait oorzaak en gevolg om.
Uh.
Elke man die ik ken met meer dan 10 bedpartners, als je langsgaat wie de bedpartners zijn, zitten er lillijkerds tussen. Zo'n OP die zit te zoeken naar de perfecte eerste, terwijl degenen waar hij naar tegenop kijkt gewoon alles met een gleuf raken.

Dat mannen iedereen rechts swipen terwijl vrouwen alleen voor degene gaan die ze aantrekkelijk vinden is ook meermaals onderzocht.
https://www.vice.com/en_u(...)r-explain-themselves
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:48:09 #89
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189404933
Blijf iig jezelf, vrouwen prikken zeer snel door toneelstukjes heen. En dat pikken ze in het begin nog wel maar in de loop der tijd niet meer en dan ben je zwaar de sjaak. 30+ is lastig omdat iedereen al iemand heeft. Zoek je partner op een plek die jouw passie heeft, maakt niet zoveel wat dat is. Desnoods postzegels.
pi_189405224
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
Als je als man kan kiezen uit 10 vrouwen voor sex mee te hebben, dan zal je ook wel de knapste eruit kiezen.. Dus waarom dat de vrouw aanrekenen? Je zou hetzelfde doen. Dan lees ik hier nog dat het vooral over jonge mannen en vrouwen gaat. Wel, die missen nog wat verstand en diepgang en zullen dan sneller voor de stoere badboy gaan en de jongens voor het strakke uniefmeisje. Ook zij willen lieve Truusje niet van op de boerderij.
En nog een punt: (jonge) mannen zijn enorm seksueel gefocussed. Ze willen er zoveel mogelijk van hebben en leggen de lat dan heel laag, als ze maar kunnen neuken! En dat is dan liefst een 9 maar die 3 laten ze ook niet liggen! Dus ik denk dat de seksualiteit de grootste zwakte is van de man.
En ja, vrouwen genieten daar ook van maar zij kunnen veel beter omgaan met periodes zonder sex, plus zijn al wat voorzichtiger want als het misgaat dan zitten zij met een kind opgescheept. Dus zij hoeven niet persé sex te hebben en dat geeft hun 'macht'.
Ik was als meisje echt geen mooie meid en voelde me ook niet mooi. En op een bepaald moment krijg je succes bij de jongens, ook best bij de mooie jongens! En dan voel je je mooier en begin je te denken dat je knapper bent dan dat je denkt en daar krijg je zelfvertrouwen van. Maar als je ouder wordt dan besef je gewoon dat die jongens iedereen hadden gepakt destijds (een gat is een gat) en ga je jezelf weer op de plaats zien waar je hoort.
Dus het trekt zichzelf weer recht! Op een bepaald moment heb je je lesjes geleerd en weet je dat die gladde mooiboy niets dan problemen geeft en die stoere, dominante man losse handjes heeft en dat ze eigenlijk niet voor jou bij jou zijn maar voor sex of het gemak. En dan begin je op karakter te selecteren en op inhoud.
Ik denk dat mannen die lesjes ook wel leren. Die super knappe meid die je uiteindelijk straatarm maakt omdat ze steeds dure spullen wil en alleen maar in de spiegel kijkt bv.
En ineens is Truusje toch niet zo slecht en zou zij wel eens een hele goede moeder van je kinderen zijn terwijl je eerst niets van haar moest weten.
Ik snap het beeld en de afwegingen die je schets. Het zijn echter vooral rationele overwegingen en in de praktijk zijn het toch meer gevoelens die voor aantrekkingskracht zorgen. En je gevoel zegt: lekkere vent of vrouw. Ondanks dat je rationeel beter weet.
En zelfs als je dan voor een verstandige vent hebt gekozen zul je diep in je hart ergens nog wel smachten naar een lekkere hunk. Voor een gemiddelde aap die met een Truus genoegen heeft moeten nemen in zijn leven en echt wel van haar houdt, idem dito.
pi_189405399
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:02 schreef Puntenjager het volgende:
Ik begrijp je punt. Ik ben het zelfs wel eens met je eigenlijk. Echter het is nog steeds actueel en zal ook nog wel een tijdje actueel blijven. Waarschijnlijk de komende 500.000 jaar wel. Tenzij we drastisch evolueren in een andere diersoort danwel onszelf uitroeien.
Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?

quote:
Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.

[ Bericht 67% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-10-2019 01:39:50 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 13 oktober 2019 @ 02:23:18 #92
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189405741
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat een heerlijk idee! Maar waar ben je het precies mee eens?
[..]

Dat eerste was wat ik ook wou zeggen ja. Het dient geen doel om iets op te merken aan een ander dat je zelf ook doet. Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is. Maar jd kunt vrouwen niet commanderen om minder kieskeurig te worden als je zelf niet te commanderen bent om kieskeuriger te worden.
Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

"vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10"

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Special-Tee op 13-10-2019 02:29:32 ]
pi_189408807
quote:
Dit is wel gewoon waar inderdaad. Het kan best een harde wereld zijn als je twintiger bent, voor zowel single mannen als single vrouwen.

En ik herken de patronen ook wel. Toen ik nog student was hadden de minder knappe meisjes veel seks met jongens die veel knapper waren maar vervolgens kregen ze wel vaak de hoop dat er een relatie uit zou kunnen komen. (Wat nooit gebeurde.) Dat zorgde vervolgens weer zoveel teleurstelling dat ze uiteindelijk ook weinig aan die seks hadden.

De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
pi_189409146
quote:
Mooi verwoord :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_189409219
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 01:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar goed, we weten het: veel mannen dromen er kennelijk zelf van om het zoveelste sex speeltje te zijn van een niet kieskeurige vrouw, die alles wat ze ziet naar rechts swipet en al dezelfde week 10 andere mannen heeft gehad. Als ze maar knap is.
De meeste mannen dromen natuurlijk gewoon van een knappe loyale vrouw die niet rondneukt. Maar bij gebrek daaraan, of in zijn geheel het gebrek van enige seksuele relatie met een vrouw, dan is dit een redelijk alternatief inderdaad.
  zondag 13 oktober 2019 @ 10:52:43 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_189409277
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:23 schreef Special-Tee het volgende:
Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig.
Tien per week lijkt je niet heel ongeloofwaardig? :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189409311
520 per jaar? Da's nog aan de lage kant!
pi_189409403
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:45 schreef uitstelgedrag het volgende:

[..]

Beetje een inkoppertje dit maar wellicht vinden die kerels hun vriendin echt knap? :@ of dat ze voor hun innerlijk zijn gevallen/dat ze een klik hebben
Dit
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 11:04:55 #99
5428 crew  miss_sly
pi_189409414
quote:

[..]

Ik probeer dit te ontleden maar ik ben ofwel te moe of mijn hoofd zegt laat maar het is onzin.

Als je in de dating topics meeleest. Zie je dat ondanks dat vrouwen kieskeurig zijn het aantal sexpartners per week wel richting die tien gaat ja. Lijkt mij niet heel ongeloofwaardig. Mannen swipen alles naar rechts uit wanhoop. Wanhoop heeft een andere oorzaak dan geen smaak.
Zie hier hoe onrealistisch het denkbeeld is dat je hebt over vrouwen. Heb je meteen een van de oorzaken waarom ze je niet moeten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189409466
quote:

[..]

Ben je nou gewoon aan het trollen?
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:10:52 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409485
In de OP wordt gezegd dat je nooit iets over dit "probleem" hoort, maar half R&P staat er vol mee. Ook met tips.

Belangrijk is te weten dat vrouwen niet zitten te wachten op kneusjes die *een* vrouw willen (maakt niet uit welke vrouw), een vrouw wil graag een vent die oprecht alleen in haar is geïnteresseerd. Steek je moeite dus niet in het aantrekkelijk zijn voor vrouwen, maar zorg dat je aantrekkelijk bent voor die ene vrouw.

Het probleem is waarschijnlijk dat je niet kunt kiezen, TS, en dat als er een match is jij denkt dat je wel wat beters kunt krijgen. Je steekt meer moeite in de onbereikbare vrouw dan in the girl next door die je ideale partner kan zijn (ondanks dat ze er niet als een topmodel uitziet).

Want zeg nu zelf, TS, wat is voor jou de ideale vrouw, afgezien van uiterlijkheden, en wat doe jij precies om te ontdekken wie die ideale vrouw kan zijn?
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:15:40 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409550
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.

Hulp is er niet, want de pua"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.

Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens, die eerlijk was over zijn maagdelijkheid. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.

btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Niet klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.
Waarschijnlijk doe je gewoon van alles fout en heb je nooit echt geleerd hoe het wel moet. De meeste mensen leren zo in de periode dat ze 15-23 zijn met allerlei vallen en opstaan hoe ze met liefde om moeten gaan. Daar heb jij een afslag gemist en dat maakt het moeilijker om weer op het juiste spoor te komen.

Wat je meestal ziet dat mannen in jouw situatie fout doen is
-Ze communiceren op een manier naar vrouwen die wanhopig en creepy overkomt. Dat zorgt dat vrouwen je niet leuk vinden.
-Ze hebben een klein wereldje en komen nooit op plekken waar veel vrijgezelle vrouwen komen
-Ze gaan steeds achter vrouwen aan die niet bij ze passen
-Ze durven geen risico te nemen op een afwijzing
-Ze verzorgen hun uiterlijk belachelijk slecht

Maar heb je wellicht voorbeelden van waar het mis gaat? Dan hebben we ook meer houvast je te helpen

En aub niet luisteren naar al die incelpropagandameuk hier. Als je een verneukt leven wil moet je dat doen.
pi_189409666
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
-
pi_189409714
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:28:50 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409734
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Mja wanhoop. Als je student bent dan ben je doorgaan nog niet zo met de toekomst bezig. Ik denk dat je dat niet moet gaan vergelijken met vrijgezelle 25-plussers
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:28:53 #106
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.

De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
pi_189409748
Hoe het merendeels man hier reageert :') . Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.

Met vriendelijke groet,

Dat 3tje ;)
-
pi_189409753
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor. ;) Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.

Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
pi_189409770
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
pi_189409797
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor. ;) Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.

Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
pi_189409808
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:33:33 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189409832
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
pi_189409844
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Anneloos het volgende:
Hoe het merendeels man hier reageert :') . Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.

Met vriendelijke groet,

Dat 3tje ;)
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'

Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
pi_189409861
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
Nee, maar hij is erg jongensachtig en liefelijk.
pi_189409877
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.

En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:36:01 #116
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409878
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
Ja, dat. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.
Ken die gozer verder niet, ik kan me wel voorstellen dat de vrouwen die voor het lieve uiterlijk vallen ook een zachtaardig en bescheiden innerlijk verwachten, en daarin bijvoorbeeld door agressieve of opdringerige toenaderingspogingen worden teleurgesteld en dus afknappen.
pi_189409894
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen.

Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording :r
-
pi_189409928
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.

(Ook hierbij spreek ik uit eigen ervaring, heb dit een aantal keer zien gebeuren.)
pi_189409937
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @:Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.

En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:38:58 #120
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189409938
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
pi_189409971
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
Dan ben jij beter in het beoordelen en selecteren dan sommige (niet allemaal) vrouwen die ik uit die tijd ken. ;)
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:40:59 #122
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_189409975
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Interessante woordkeuze :D
pi_189409984
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor. :?
pi_189409994
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:36 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording :r
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
pi_189410011
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:

[..]

De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.

Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.

Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
Ligt aan beide.
pi_189410016
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik denk dat als vrouwen seks zoeken uiterlijk ook helemaal niet zo belangrijk is hoor. Sociale vaardigheden spelen een enorme rol, vrouwen willen (zoals Anneloos ook zegt) het liefst een man die niet te wanhopig overkomt.

Veel mannen boeit het allemaal weinig hoe een vrouw overkomt, als er maar een gat in zit en ze een beetje makkelijk is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:47:19 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189410070
quote:

[..]

Het gemiddelde aantal sekspartners is 7 he? 10 per week is niet echt een heel realistische voorstelling van zaken.

10 per week, echt, hoe kom je erbij?
Ik ben alles behalve een heilige maagd maria, maar zelfs in mijn meest actieve periodes zat het niet eens in de buurt daarvan.

Jij hebt echt een ontzettend verdraaid beeld van de werkelijkheid. Vindt je het gek dat vrouwen een blokje omlopen voor je?
Je hebt echt een heel naar beeld van vrouwen, neem het hun niet kwalijk dat ze daar geen zin in hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:48:02 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189410080
Maar de discussie blijft een beetje vervuild worden met dat studententijd gedoe. Dat is niet vergelijkbaar met iemand van 30. De meeste jeugd van rond de 20 doet meestal maar wat. Nog lang niet met toekomst bezig. Dus daar worden ook fouten bij gemaakt. Zonder dat leer je het ook niet.
pi_189410111
quote:

[..]

Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.
pi_189410157
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:48 schreef Hexagon het volgende:
Maar de discussie blijft een beetje vervuild worden met dat studententijd gedoe. Dat is niet vergelijkbaar met iemand van 30. De meeste jeugd van rond de 20 doet meestal maar wat. Nog lang niet met toekomst bezig. Dus daar worden ook fouten bij gemaakt. Zonder dat leer je het ook niet.
Sorry voor het vervuilen. Waar ligt voor jou die leeftijdsgrens dan? Ik ken genoeg 25-plussers (mannen en vrouwen) die ook nog steeds alles neuken wat ze maar tegenkomen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:53:14 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410190
quote:

[..]

De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen. Die zeggen gewoon: 'Ja die vrouw is mijn type, en die niet.' En hier zeggen ze dan: 'Ja die vrouw is een 8, superknap inderdaad. En die is een 3, helaas.'

Jij of de incels maken daarbij een grote denkfout, namelijk dat aantrekkelijkheid iets universeels is.
Ik wil best geloven dat je in 0.1 seconde weet of iemand voor jou aantrekkelijk is of niet. Dat wil echter niet zeggen dat *iedereen* die persoon aantrekkelijk vindt. En als je niet alleen op intuïtie vaart, dan valt te leren wat je aantrekkelijk vindt, waar je op valt.
Incels lijken zich vooral te oriënteren op wat anderen aantrekkelijk vinden, wat meer algemeen als knappe vrouw in de media komt: filmsterren, fotomodellen, beiden flink gefotoshopt. Ze hebben geen eigen smaak als het om vrouwen gaat, en geven zich niet de kans om smaak te ontwikkelen want je kunt natuurlijk geen indruk maken met een meid die jij leuk vindt, maar je vrienden een 6/10 vinden.

Bekend voorbeeld zijn de borstenmannen versus de billenmannen, de een vindt de achterkant aantrekkelijker dan de voorkant, dus de een zal een fraaie boezem meer laten tellen in de 0.1 seconde dan de ander. Ander bekend voorbeeld is een voetenfetisj, hoogst aantrekkelijke voeten die belangrijker zijn dan een verder tamelijk gemiddeld uiterlijk. Maar zo heeft dus iedereen een afwijking in wat aantrekkelijk nu precies is.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:56:07 #132
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410238
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.

(Ook hierbij spreek ik uit eigen ervaring, heb dit een aantal keer zien gebeuren.)
Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 11:57:23 #133
5428 crew  miss_sly
pi_189410265
quote:

[..]

OMG. Intelligent zei je, toch? :')
pi_189410271
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je zo intelligent bent kun je dat ook gebruiken om je sociale vaardigheden te verbeteren. Verder zijn er veel dingen die inderdaad wel gewoon kloppen.
En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.

Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.

Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.

Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
pi_189410276
quote:

[..]

Objectief naar zaken kijken? Heb je dat woord wel eens opgezocht :') ?

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.

Bij hem ligt het aan zijn mindset.
13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.

Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest ;)
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:59:21 #136
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410303
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor. :?
Hij wordt in elk geval niet stijf van de wetenschap dat ze van Coldplay houdt.
Als hij altijd stijf wordt kun je net zo goed een man neuken, als uiterlijk er toch niet toe doet.
pi_189410338
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:

[..]

En nog belangrijker: om je uiterlijk te verbeteren. Er zijn gewoon algemene schoonheidsidealen waar je zover mogelijk naartoe kunt werken.

Persoonlijk date ik alleen maar 'oppervlakkige' meiden. Ik kan er niet tegen als vrouwen zeggen dat ze op mijn persoonlijkheid vallen, omdat dat niet waar is en deze vrouwen zichzelf dus voor de gek houden.

Ik weet hoeveel moeite ik erin gestoken heb om mijn uiterlijk te veranderen en het effect dat dat gehad heeft op hoe vrouwen met mij omgaan. Ik zit wel in de situatie dat ik vrijwel onherkenbaar ben van mijn vroegere zelf, dus ik snap dat de meeste mensen een dergelijk drastische transformatie niet mee zullen maken.

Maar dan heb ik liever dat ze gewoon toegeven dat ze mijn spieren, haar, bouw en gezicht aantrekkelijk vinden, dan dat ze het aantrekkelijk vinden dat ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent ben. Want dat waren zaken die ik ook al had toen ik nog een onaantrekkelijk uiterlijk had en toen had ik dus echt 0.0 succes.
Van wie ben jij een kloon?
pi_189410356
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
pi_189410377
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik ook. Zelfs als je expliciet zegt dat het een ONS of WOP is en je geen relatie wilt, gaan ze nog aan je hoofd zeuren omdat ze meer willen.
Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.

Maar geen man die dat doet, want de meeste vrouwen zitten er niet op te wachten om als afgelikte boterham gerecycled te worden en dat betekent geen seks. Poh dat zou maar gebeuren ^O^
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:03:58 #140
5428 crew  miss_sly
pi_189410386
quote:

[..]

En zo heb je ook mannen die dat doen.

De mens, de man, de vrouw, bestaat niet. Er zijn best wat zaken die voor een groot deel van welke groep dan ook gelden, maar daarnaast zijn er individuele zaken als smaak, persoonlijkheid, ervaringen, etc., die het individu maken.
pi_189410401
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:03 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd grappig, want er zijn zat mannen die vrouwen misleiden om haar vervolgens 1x te neuken en dan aan de straat te zetten. Terwijl je als man dondersgoed weet dat als je gewoon eerlijk bent en direct zegt dat je insteek seks is, dat je dat gezeik (waarschijnlijk) niet hebt.

Maar geen man die dat doet, want de meeste vrouwen zitten er niet op te wachten om als afgelikte boterham gerecycled te worden en dat betekent geen seks. Poh dat zou maar gebeuren ^O^
Hoe kom je daar nou bij.

Bij de meerderheid van zulke date is de insteek allang duidelijk.

Dat jij daar nou telkens intrapt :')
pi_189410407
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:58 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb net even naar die docu zitten kijken en nee naar mijn idee ligt het niet aan zijn uiterlijk. In zijn geval zal het de vrouw moeten zijn die hij in vertrouwen kan nemen en hem kan laten bloeien en dat stukje zelfvertrouwen geeft, voordat hij seks kan hebben.
Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroepen is. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was en niet iemand anders.

Meteen al in het begin:

Duidelijk de minst knappe van de 3.

Hier iets minder duidelijk, omdat kaal zijn op die leeftijd ook een grote afknapper is, maar alsnog is hij de minst aantrekkelijke qua uiterlijk.
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:05:57 #143
5428 crew  miss_sly
pi_189410425
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:57 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
pi_189410432
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Ik heb ook ff naar die docu gekeken en ik zag meteen dat hij een van de lelijkste in zijn vriendengroep. Was dan ook niet verbaasd dat hij de maagd was.

Meteen al in het begin:
[ afbeelding ]
Duidelijk de minst knappe van de 3.

[ afbeelding ]
Hier iets minder duidelijk, omdat kaal zijn op die leeftijd ook een grote afknapper is, maar alsnog is hij de minst aantrekkelijke qua uiterlijk.
Wat voor docu is dat? HEb je een link?
pi_189410437
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:04 schreef freeman1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij.

Bij de meerderheid van zulke date is de insteek allang duidelijk.

Dat jij daar nou telkens intrapt :')
Geloof mij nou. Meerderheid zegt dat niet, want geen gek die daar intrapt.

Oh en geloof me. Als ik merk dat de insteek ‘alleen’ seks is dan ben ik al weg.

Over seks praten en afstemmen is goed in mijn boekje, maar daarom maar verwachten dat ik mijn benen spreidt voor elke man :')
-
  zondag 13 oktober 2019 @ 12:06:58 #146
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189410444
quote:

[..]

13:23 dat hij zegt ‘ik wil al seks hebben sinds ik begon met puberen’. Oke, logisch. Je bent hormonaal en je krijgt die drang, maar vervolgens zegt hij dat het niet lukt en dat het een mislukking is. Hij geeft zichzelf niet eens de kans, maar in zijn geval moet de insteek ook niet seks zijn. Al helemaal niet na pas 1/2 dates. Juist, omdat hij er zo mee zit is het van belang dat hij zich op zijn gemak voelt bij een vrouw en haar echt leert kennen.

Oh en dat wat ik zeg is subjectief, maar is voor mij wel meerdere malen effectief geweest ;)
Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
pi_189410445
quote:

[..]

Vrouwen zijn vaak iets minder goed in casual seks, zeker als ze er nog niet extreem veel ervaring in hebben kan het verwarrend werken voor ze.
pi_189410452
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Komt het in je op dat het misschien wel kan dat er vrouwen zijn die je nu wel zien staan omdat je aantrekkelijker bent, maar dat ze, omdat ze je nu zien staan, zien dat je ook zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent bent, en ze je daarom niet alleen leuk vinden voor een ONS, maar als persoon? Dat het allemaal met elkaar samenhangt?
Joh en dat komt omdat hij JUIST heeft gewerkt aan zijn uiterlijk.
pi_189410453
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor docu is dat? HEb je een link?
https://www.volkskrant.nl(...)g-maagd-is~baf00188/
pi_189410456
quote:

[..]

amen.
-
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 12:09:27 #152
5428 crew  miss_sly
pi_189410487
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, mee eens, maar wat je hier dus vooral leest (in andere topics) is "zo snel mogelijk seks want dat is belangrijk voor de hechting", en "als er na drie dates nog geen seks is, afkappen."
Mensen doen geen moeite meer voor een relatie. En als het alleen om seks gaat, kun je naar de hoeren.
Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
pi_189410499
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk seks hebben is belangrijk voor de hechting? Wie heeft dat verzonnen? Is voro het eerst dat ik dat lees.
Pickup artist theorieen _O_
pi_189410518
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
pi_189410579
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat, alsof de enige intimiteit seks is. Trouwens ik weet niet of in de meeste gevallen mannen überhaupt hechting willen. Ik denk dat het een combo is van hormonen, maatschappelijke druk en eventueel wat andere factoren.

Maar dat moeite doen, dat is juist wat gewaardeerd wordt. Ik heb wel eens de stelling gekregen: Liever slechte seks of geen seks? Ik zeg geen. Ik ben vorig jaar een jaar single geweest en ik heb veel mannen gedate via tinder, maar als mannen gelijk gingen sturen op seks dan kapte ik het af.

Ik doe liever de moeite en leer iemand kennen en probeer iemand zijn geilste fantasieën waar te
maken, want dat zorgt voor de beste seks. Als ik eenmaal het gevoel heb gekregen dat iemand ook die moeite doet, dan krijg je zoveel seks als je wilt.

Maar nooit zal ik settelen voor slechte seks om maar seks te hebben.
-
pi_189410584
quote:

[..]

Naja komt op hetzelfde neer toch? Als vrouwen mij niet eens zien staan ook niet als relatiemateriaal, ook al ben ik zelfverzekerd, muzikaal, gedreven en intelligent, dan doet dat er blijkbaar niet veel toe.
pi_189410607
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:11 schreef freeman1 het volgende:
Euhm intiem contact verbindt op zowel emotioneel als fysiek gebied natuurlijk meer dan een hand geven. Niks pickups aan.
Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
pi_189410619
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar was ik ook een beetje over in de war :P
-
pi_189410630
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 12:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Vind ik ook. Stel je voor dat je na -ik noem maar wat- 5 dates nog steeds geen intiem contact heb gehad (hoeft niet per se gelijk seks te zijn), dan ga je snel richting de friendzone. De vrouw moet je wel gaan zien als relatiemateriaal.
Het gaat hier over seks, niet over intiem contact.
pi_189410650
quote:

[..]

Het ligt wel deels aan zijn uiterlijk, want zijn mond en ogen stralen een en al onzekerheid uit.

Ik denk dat hij juist wat harder moet zijn en toch over dat drempeltje heen moet. Dat moeten we uiteindelijk allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')