Waarschijnlijk doe je gewoon van alles fout en heb je nooit echt geleerd hoe het wel moet. De meeste mensen leren zo in de periode dat ze 15-23 zijn met allerlei vallen en opstaan hoe ze met liefde om moeten gaan. Daar heb jij een afslag gemist en dat maakt het moeilijker om weer op het juiste spoor te komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:20 schreef osodevo het volgende:
Wat kun je nog doen als je bijna 30 bent (als man) en nog nooit succes met vrouwen hebt gehad? Ik ben vast niet de enige met dit probleem maar ik hoor nauwelijks van deze groep, behalve dat zij als incels worden bestempeld. Probleem wordt niet serieus genomen.
Hulp is er niet, want de pua"s die zich aanbieden zijn vreselijk duur en zijn nauwelijks beschikbaar gezien het taboe wat er op een versiercoach rust.
Ik zou graag meer mensen zien die uit de kast komen. Bijvoorbeeld bij Daan Wielens, die eerlijk was over zijn maagdelijkheid. Nou, check de comments op allerlei nieuwssites. Er worden alleen maar stomme grappen gemaakt en er is helemaal geen support voor deze groep.
btw Ik heb het expliciet over de mensen die proactief hun best doen. Niet klagers die passief op hun zolderkamer zitten en alleen maar zitten te klagen en niets doen.
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:
De jongens pakten inderdaad gewoon alles wat ze pakken konden, (heb ik mezelf ook weleens aan bezondigd) als ze maar seks konden hebben. Zo houd je elkaar flink voor de gek.
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En exact daar had die Daan Wielens absoluut nul van. Met als gevolg dat eigenlijk geen enkele vrouw heet van hem zal worden. Wel zielig eigenlijk.
Mja wanhoop. Als je student bent dan ben je doorgaan nog niet zo met de toekomst bezig. Ik denk dat je dat niet moet gaan vergelijken met vrijgezelle 25-plussersquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Achja, je kunt het ook positiever zien. Mij is altijd verteld dat vrouwen vooral naar innerlijk kijken en mannen vooral naar uiterlijk. Nu blijkt dat mannen en vrouwen toch niet zoveel verschillen op dit gebied en beiden groepen uiterlijk het belangrijkste vinden over het algemeen. Zijn man en vrouw toch meer hetzelfde dan men eigenlijk denkt en kunnen we betere vrienden zijn.
De haat tussen man en vrouw die vooral in de laatste jaren door zaken als #metoo enz. groter geworden zijn daar heeft helemaal niemand wat aan.
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En als je daar als vrouw niet doorheen prikt, dan is dat gewoon dom. De wanhoop straalt er bij dat soort mannen vanaf. En die intentie is wel duidelijk als een man direct op seks hint. Geef mij maar een bescheiden maagdje. Zelf heb ik het nooit op zulke mannen gehad, de tinderprofielen van zulke mannen zijn er ook altijd uit gevist.
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat je vergeet is dat mannen en vrouwen om twee verschillende redenen daten: als je ff seks wilt, dan is uiterlijk belangrijk, zoek je relatiemateriaal dan is innerlijk veel belangrijker. Maar incels zien het verschil niet.
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.
Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Denk dat je dan wel onderschat hoeveel vrouwen ook vrij wanhopig zijn hoor.Ik heb het hier dus over studenten in studentenhuizen.
Als je als niet-aantrekkelijke vrouw in een studentenhuis woont en de redelijk uitziende jongen aan de overkant van de gang hint op seks, dan is dat snel genoeg gebeurd. (Dat is althans wel mijn ervaring, er wordt wat afgeneukt onder huisgenoten.) Zelfs al weet je als vrouw dat hij vorige week het meisje op verdieping 2 gedaan heeft.
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:29 schreef Anneloos het volgende:
Hoe het merendeels man hier reageert. Ik heb zoveel medelijden met jullie. Zo in het leven staan, maar het maar gek vinden dat geen meid interesse heeft in het als 5/3 bestempeld worden.
Met vriendelijke groet,
Dat 3tje
Nee, maar hij is erg jongensachtig en liefelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Die Daan Wielens had ik gemist. Maar qua uiterlijk is hij niet echt afwijkend van de gemiddelde kerel met partner
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, dat laatste zou alleen maar nog meer een reden zijn om daar geen energie in te steken. Tenzij je alleen de intentie hebt om seks te hebben. Dan hey.. ga je gang, maar niet janken als vrouw dat je dan alleen als afdankertje wordt behandeld.
Ja, dat. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezocht. Hij is inderdaad niet waar ik op zou vallen. Maar ik denk wel dat er vrouwen zijn die op hem kunnen vallen. Hij heeft een lieve uitstraling en er zijn ook vrouwen die daarop vallen.
Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoordingquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Kippendief het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iedereen beoordeeld elkaar op uiterlijk. Daar zijn al zoveel studies naar gedaan. De mens is er zelfs zo goed in geworden dat je binnen 0.1 seconde van het zien van een gezicht al een accurate beoordeling van iemand zijn aantrekkelijkheid kan maken.
De mannen hier zijn simpelweg intelligenter dan de gemiddelde man op straat en hebben meer zelfreflectie. Hierdoor benoemen ze dit soort zaken eerder dan de gemiddelde mens die gewoon handelt en nooit zou denken/spreken in dit soort kaders, maar daar dus wel ook gewoon naar handelen.
Intelligentie is overigens een enorme afknapper voor vrouwen inderdaad.
Is ook helemaal prima, alleen krijg je dan dus wel vaak teleurgestelde vrouwen omdat ze er toch meer van gaan verwachten terwijl de man de volgende avond alweer de buurvrouw aan het neuken is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nou, als beide daar zin in hebben.. lijkt me prima dan.
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voor jou wel, maar in de praktijk is het inderdaad wel waar wat @:Hexagon zegt. Die mindset is onder studenten anders.
En inderdaad, je zou het kunnen zien als eigen schuld. Maar het is gewoon oppervlakkig hoe er op dat soort leeftijden met elkaar wordt omgegaan.
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Denk dat juist als mannen seks zoeken, uiterlijk niet zo belangrijk is en grenzen vervagen. Vrouwen zijn anders daarin.
Dan ben jij beter in het beoordelen en selecteren dan sommige (niet allemaal) vrouwen die ik uit die tijd ken.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik ben ook een student. Woon dan niet in een studentenhuis. En ja ik kan niet zeggen dat ik nou heel veel moeite heb om als vrouw aan de man te komen. Maar als ik aan de man kom dan is dat niet ‘de desperate alles neuker’.
Interessante woordkeuzequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:26 schreef Geerd het volgende:
Gewoon 0 fux geven en genieten van het leven ??
Stijf wordt hij altijd wel volgens mij, weet niet of dat heel veel met aantrekkingskracht te maken heeft hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Uiterlijk als in "hij moet er wel stijf van worden". Dus ook wel hygiëne en verzorgd uiterlijk. Maar dus niet of ze van Bach of Coldplay houdt.
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh geloof me. Intelligentie is geen afknapper. Ik kom het hier alleen niet tegen. Zo over mensen praten is gewoon misselijkmakend. Alsof ze een stuk vlees zijn en dat heeft niets met het beoordelen op uiterlijk te maken. Die horkerige verwoording
Ligt aan beide.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:42 schreef Kippendief het volgende:
[..]
De realiteit is hard. Intelligente mensen denken minder in emotie en zullen minder snel iets als 'misselijkmakend' bestempelen, maar gewoon objectief naar zaken kijken. Dat is een afknapper.
Ik vind het juist naar als mensen tegen iemand als Daan Wielens zeggen dat het niet aan zijn uiterlijk ligt dat hij maagd is. Omdat ze hem zogenaamd niet willen 'kwetsen' en iemand onaantrekkelijk noemen niet iets is dat mensen graag doen.
Dan gaat hij denken dat zijn persoonlijkheid verkeerd is, dat er iets mis met hem is van binnen, etc. Terwijl dat meestal gewoon niet het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |