abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189416715
In mijn jonge discotheekjaren heb ik wel eens gezoend in de disco, maar verreweg de meeste keren niet. Werd ook lang niet altijd aangesproken. Omdat ik ook nogal een gesloten uitstraling heb.
Ik heb ook nooit echte relaties opgedaan in de disco.

Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen, mits je niet alleen voor de hotste meiden gaat en ook open wil staan voor alleen een babbeltje.
En anders zijn disco en datingapps misschien niet de plek voor je. Je kan ook een hobby zoeken waar veel vrouwen komen en waar je wat rustiger elkaar kunt leren kennen zonder dat er in 5 minuten gescoord moet worden.
pi_189416898
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:45 schreef DonnaNoble het volgende:
In mijn jonge discotheekjaren heb ik wel eens gezoend in de disco, maar verreweg de meeste keren niet. Werd ook lang niet altijd aangesproken. Omdat ik ook nogal een gesloten uitstraling heb.
Ik heb ook nooit echte relaties opgedaan in de disco.

Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen, mits je niet alleen voor de hotste meiden gaat en ook open wil staan voor alleen een babbeltje.
En anders zijn disco en datingapps misschien niet de plek voor je. Je kan ook een hobby zoeken waar veel vrouwen komen en waar je wat rustiger elkaar kunt leren kennen zonder dat er in 5 minuten gescoord moet worden.
Tijdens het uitgaan seks regelen lijkt me voor een maagd op latere leeftijd bijna ondoenlijk. Je merkt aan TS (en ook die Daan Wielens) dat er zo'n enorme barrière omheen ligt dat het gewoon veel te spannend is. Zelfs met 20 bier in je lijf blijft dat zo.

Nogmaals: Gewoon op Tinder gaan en rondvragen. Er is vast wel iemand die er voor in is.
pi_189417071
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap die focus zeker wel maar ik snap niet zo goed dat je geen enkele match hebt op datingapps. Dan doe je denk ik wel iets verkeerd.
Zelf alleen de top 5% liken en dan klagen dat je geen matches krijgt.
pi_189417130
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tja als je van dat stempel af wil dan moet je niet te kieskeurig zijn.
  zondag 13 oktober 2019 @ 19:23:20 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189417653
In de disco heb ik ook nooit enige succes gehad (bestaan die dingen uberhaupt nog?). Het is er te lawaaierig, te druk en je hebt ook nauwelijks een aanknopingspunt.

Bij feesten van studentenverenigingen of huisfeesten daarentegen ging het een stuk beter omdat je dan toch al wat meer verbondenheid hebt. En dat is voor mij wel een belangrijke voorwaarde om een connectie te kunnen krijgen. Bovendien is er dan ook veel meer mogelijkheid om rustig te praten.

Later ook wel eens dates gescoord bij speciaalbierfestivals of bijeenkomsten van D66. Meestal is het dan niet meteen scoren en zoenen. Je hebt een leuk gesprek met iemand en dat blijft net even wat langer duren dan normaal. En vervolgens trek je de stoute schoenen aan om haar op date te vragen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:06:41 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189418909
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja als je van dat stempel af wil dan moet je niet te kieskeurig zijn.
Je kan hem waarschijnlijk op een eiland met 100 vrijgezelle vrouwen zetten en dat scoort hij nog niet met de wijze waarop hij dingen waarschijnlijk aanpakt. Er is echt een gedragsverandering nodig.
pi_189418947
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:45 schreef DonnaNoble het volgende:
Ik neem aan dat er ook nu nog steeds wel vrouwen rondlopen die echt niet meteen beet hebben en waar je dus in elk geval je social skills op kunt oefenen
Er zijn ook gewoon vrouwen die geen zin hebben om in te gaan op elke eerste de beste glimlach van een man :{w
Somebody that I used to know
pi_189419570
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja lijkt wel een vrouw.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Hexagon het volgende:
In de disco heb ik ook nooit enige succes gehad (bestaan die dingen uberhaupt nog?). Het is er te lawaaierig, te druk en je hebt ook nauwelijks een aanknopingspunt.

Bij feesten van studentenverenigingen of huisfeesten daarentegen ging het een stuk beter omdat je dan toch al wat meer verbondenheid hebt. En dat is voor mij wel een belangrijke voorwaarde om een connectie te kunnen krijgen. Bovendien is er dan ook veel meer mogelijkheid om rustig te praten.

Later ook wel eens dates gescoord bij speciaalbierfestivals of bijeenkomsten van D66. Meestal is het dan niet meteen scoren en zoenen. Je hebt een leuk gesprek met iemand en dat blijft net even wat langer duren dan normaal. En vervolgens trek je de stoute schoenen aan om haar op date te vragen
:') D66 vrouwen
pi_189419699
Tijdens het uitgaan seks regelen is niet heel moeilijk... het is alleen hoe laag je wilt gaan qua uiterlijk van de vrouw in kwestie. Maar voor een maagd lijkt me de ervaring belangrijker dan de 'kwaliteit' dus ik zou het sws aanraden. Als dat niet lukt zou ik gewoon een prostituee opzoeken. De eerste keer is het moeilijkst.

Ik heb geregeld in discotheken met de lijn :'Hey ik zag je al een tijd staan en vind je aantrekkelijk, zin om te zoenen?'. 1/3 wijst af, 1/3 speelt beetje hard2get en dan praat je 5minuten en ga je alsnog zoenen, 1/3 wilt meteen zoenen.

Meestal willen ze daarna niet mee voor seks, maar soms ook wel.

Voor mij haalde de eerste keer iig een enorme drempel voor me weg. Op mijn 23e pas voor het eerst gezoend, nu alweer 10 vrouwen zoenen en 3 sekspartners verder in een jaar tijd (waarvan half jaar een vriendin) en daarbij heb ik nog genoeg vrouwen af moeten wijzen die ik niet aantrekkelijk vond. Dus inhalen op latere leeftijd kan prima.

En dan praat je met een typische 'zolderkamerautist' die woont in een stad met 3 keer zoveel mannen als vrouwen :')

Maargoed, zoals ik al zei: uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkste en heeft mij hieruit gehaald.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kippendief op 13-10-2019 20:55:59 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:51:13 #285
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189419855
Ik dacht dat discotheken onderhand allemaal failliet waren
pi_189419886
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik dacht dat discotheken onderhand allemaal failliet waren
ja oke, ik bedoelde een club of 'danscafe'. discotheken zijn er niet meer idd maar dit is wel ongeveer hetzelfde qua sfeer
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:07:36 #287
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189420252
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:43 schreef Kippendief het volgende:

Maargoed, zoals ik al zei: uiterlijk is naar mijn mening het belangrijkste en heeft mij hieruit gehaald.

Welke plastisch chirurg heeft jou geholpen?
pi_189420388
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Welke plastisch chirurg heeft jou geholpen?
Geen, maar ik overweeg wel een aantal chirugische ingrepen. Maar dat is niet meer omdat ik dat nog echt nodig heb, maar omdat nog aantrekkelijker zijn nooit slecht is.

Ik had een combinatie van beetje dik+weinig spieren+slechte haarstijl+acne+lelijke kleding die niet paste. Daarbij het geluk dat ik goed gevormde botten in mijn gezicht heb dat al die jaren onder vet verstopt zat. Voor een groot deel nooit mijn eigen keuze geweest, omdat ik in een nogal zieke thuissituatie woonde bij mijn ouders. Ben op mezelf gaan wonen en heb al die dingen heb ik aangepakt, waarbij vet verliezen en gespierd worden sws het meeste gedaan hebben.

Ben van een 3 naar een 7 gegaan. Onherkenbaar voor menig oud klasgenoot.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:20:36 #289
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420546
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

I've got news for you: aantrekkelijkheid is weldegelijk universeel => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
Newsflash: beauty vertaal je niet met aantrekkelijkheid, maar met schoonheid en dat is iets heel anders.
Universele schoonheid zit vaak in symmetrie en gaafheid/ongeschondenheid.

Aantrekkelijkheid zit eerder in herkenbaarheid (eigen gezicht, dat van ouders), maar ook in nadoen (spiegelen). Bovendien zijn er dingen aantrekkelijk die weinig met uiterlijk hebben te maken: oogopslag, lachje, geur, gebaren, stem.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:26:53 #290
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420664
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:19 schreef osodevo het volgende:
Realiseer je wel dat naarmate je ouder wordt veel jonge vrouwen je afwijzen door je leeftijd. Het wordt dan een stuk moeilijker om nog een ONS te krijgen.
Probeer het eens met vrouwen van je eigen leeftijd.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:28:24 #291
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189420690
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:20 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Newsflash: beauty vertaal je niet met aantrekkelijkheid, maar met schoonheid en dat is iets heel anders.
Universele schoonheid zit vaak in symmetrie en gaafheid/ongeschondenheid.

Aantrekkelijkheid zit eerder in herkenbaarheid (eigen gezicht, dat van ouders), maar ook in nadoen (spiegelen). Bovendien zijn er dingen aantrekkelijk die weinig met uiterlijk hebben te maken: oogopslag, lachje, geur, gebaren, stem.
Dus volgens jou kan een lelijk nijlpaard gewoon hardstikke aantrekkelijk zijn!?

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 13-10-2019 21:35:06 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:36:26 #292
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189420877
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. In jouw universum kan een lelijk nijlpaard gewoon hardstikke aantrekkelijk zijn.
Inderdaad. Daarom zie ik in mijn universum enorm veel mensen die niet "universeel mooi" zijn een relatie hebben, ook met mensen die wel "universeel mooi" zijn.
Lees ook dw topics met mannen die toegeven dat een mollige vrouw aantrekkelijk is, of vrouwen die zich niet scheren - allebei wordt doorgaans lelijk gevonden.

zondag 13 oktober 2019 @ 21:47:24 #293
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_189421092
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom zie ik in mijn universum enorm veel mensen die niet "universeel mooi" zijn een relatie hebben, ook met mensen die wel "universeel mooi" zijn.
Lees ook dw topics met mannen die toegeven dat een mollige vrouw aantrekkelijk is, of vrouwen die zich niet scheren - allebei wordt doorgaans lelijk gevonden.

[ afbeelding ]
Je bent bekend met het fenomeen cognitieve dissonantie?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 13 oktober 2019 @ 21:50:50 #294
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189421158
quote:
3s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:47 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je bent bekend met het fenomeen cognitieve dissonantie?
Ja, maar dat maakt jouw bewering beauty = aantrekkelijkheid nog niet waar.
pi_189421241
ik ben ook niet moeders mooiste (niemamd is) maar als je constant op zoek bent vind je nooit wat. Voor mij was het juist nadat ik eerste vriendin had gehad dat alles beter ging.

ga gewoon naar een hoer en laat je ontmaagden dan ben je van die druk af en kun je meer zelfvertrouwen hebben.

Vrouwen merken dat meteen.
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:14:20 #296
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189421692
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich een verwacht antwoord maar waarom eigenlijk? Zou je het niet als een soort daad van liefde kunnen zien dat je iemand daar zo ontzettend blij mee maakt? Of zeg ik nu iets geks.
Zowel hij als ik verdienen wat meer dan een voor god en vaderland wip.

Seks is gewoon niet echt iets dat je even doet zo van ach als ik jou er blij mee maak. Iig voor mij niet.
Er zullen misschien vrouwen zijn die in zoiets genoegen kunnen vinden, maar ik zou het vooral heel erg verdrietig vinden. Er een rotgevoel aan over houden.

Misschien met xtc op, dat zou helpen ;)

Maar dit is nogal hypothesisch. Ik ben inmiddels best een oud wijf. Niet echt wat zo'n jongen nodig heeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189421725
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, ben je weleens in een discotheek geweest? Daar kom ik vaak genoeg situaties tegen dat vrouwen na amper 5 minuten al staan tongen met een random gast.

In real ben ik wel anders, weet heel goed dat vrouwen dat niet leuk vinden en ga dan ook een stuk voorzichtiger te werk. Maar vaak krijg ik de kans niet eens omdat er tig andere mannen mij passeren, want ja op elke jonge vrouw jagen er wel minstens 5 mannen.

Wel mijn best gedaan op datingapps (zelfs ervoor moeten betalen) maar nooit een match gehad. Dus ook geen date.
Het ligt gewoon aan jou. Je benadert het te rationeel.

Leer eens normaal sociaal gedrag, dan pas begin je met vrouwen. Het gaat je sowieso met jouw instelling niet voor je 30e lukken. Helaas.

En je hoeft geen tiener, iemand van 35 wil prima seks met je hebben en die hoeven er niet lelijk uit te zien.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189421904
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja, je zegt iets geks. Alsof een vrouw maar uit de goedheid van haar hart seks moet hebben met een man omdat hij anders zo zielig is en het toch een keer meegemaakt moet hebben. Als het dan toch puur in de seks gaat, gaat ie maar naar een prostituée.
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 15:50 schreef miss_sly het volgende:
Voor mezelf sprekend zijn er veel meer mannen die ik niet zou willen neuken dan wel. Echt heel veel meer.
Amen lol ^O^
Mannen die het feit dat vrouwen altijd seks kunnen scoren met mannen als een enorm jaloersmakend voordeel presenteren.... hahahahahahahahahahahahahaha
Jullie hebben echt GEEN idee
Ga bij een marketingafdeling werken die gerecyclede schijt of kraanwater moet verkopen of zo
Dezelfde marketingafdeling die platonische vriendschappen met vrouwen aan hitsige mannen verkoopt

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-10-2019 22:34:12 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189422214
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:43 schreef Kippendief het volgende:
Tijdens het uitgaan seks regelen is niet heel moeilijk... het is alleen hoe laag je wilt gaan qua uiterlijk van de vrouw in kwestie. Als dat niet lukt zou ik gewoon een prostituee opzoeken.
Dat is het hem juist. Er is geen handleiding te vinden hoe je je dient te gedragen in een kroeg of discotheek om vrouwen zover te krijgen het bed met je te willen delen.

quote:
Ben ik het niet echt mee eens. Je kunt nog wel zo knap zijn maar als je niet weet hoe je een vrouw moet versieren, welke procedures je moet volgen dan kiest een vrouw toch liever voor die andere gast die van aanpakken weet.
  zondag 13 oktober 2019 @ 22:48:02 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189422257
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Er is geen handleiding te vinden hoe je je dient te gedragen in een kroeg of discotheek om vrouwen zover te krijgen het bed met je te willen delen.

Je kunt eens kijken wat anderen doen.

Maar waarom niet kijken of je vrouwen in een andere setting kan ontmoeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')