abonnement Unibet Coolblue
pi_189385950
quote:

Op de Westzeedijk in Rotterdam is vrijdagmiddag een agent gewond geraakt toen hij werd geslagen door een lid van een trouwstoet, dat bevestigt de politie.
Op videobeelden is te zien dat een politieagent op de grond ligt. Volgens ooggetuigen is de agent tegen de vlakte geslagen.

De politie had meerdere meldingen gekregen van een overlastgevende trouwstoet in het centrum van Rotterdam. Op de Westzeedijk werden de wagens aan de kant gezet voor een controle. Een van de deelnemers was daar niet van gediend en gedroeg zich agressief. Daarop werd de man aangehouden. Een andere deelnemer, die ook verhaal kwam halen, sloeg de agent neer.

De man die werd aangehouden en de man die de klap uitdeelde sloegen vervolgens op de vlucht. De aanvankelijk aangehouden man kon worden teruggevonden. De man die de klap uitdeelde is nog niet terecht.

De agent is nagekeken in een ambulance en aanspreekbaar. Er wordt gezocht naar de gevluchte man.

FOTOS & BEELDEN
Het houdt niet op...niet vanzelf :N

Edit: dit is deel 3.
pi_189386115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:03 schreef Zwamzoef het volgende:

[..]

Jij zou je familie anoniem aangeven? WOW. :')
En dit is dus de kern van het probleem: er zijn dus inderdaad mensen die criminelen de hand boven het hoofd houden.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:08:07 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189386162
Bij dit soort gebeurtenissen zou je bijna gaan hopen dat Nederlandse agenten op de Amerikaanse aanpak over gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189386175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En dit is dus de kern van het probleem: er zijn dus inderdaad mensen die criminelen de hand boven het hoofd houden.
Er zitten nog heel wat gradaties tussen iemand de hand boven het hoofd houden en anoniem snitchen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:11:31 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189386216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er zitten nog heel wat gradaties tussen iemand de hand boven het hoofd houden en anoniem snitchen.
Natuurlijk praat jij dit gedrag goed :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189386234
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk praat jij dit gedrag goed :D
Welk gedrag? Dat van achteren slaan van die agent? Nee hoor, wat mij betreft moet hij daarvoor vervolgd worden.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:13:44 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189386261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welk gedrag? Dat van achteren slaan van die agent? Nee hoor, wat mij betreft moet hij daarvoor vervolgd worden.
Het boven de hand houden van criminele familieleden. Doe niet alsof je niet snapt waar ik op doelde :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189386483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welk gedrag? Dat van achteren slaan van die agent? Nee hoor, wat mij betreft moet hij daarvoor vervolgd worden.
Maar jij zou hem dus, als het je familie was, niet aangeven, en er gezellig mee gaan feesten op je bruiloft?
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:05:01 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189387215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:27 schreef Joweh het volgende:

[..]

Maar jij zou hem dus, als het je familie was, niet aangeven, en er gezellig mee gaan feesten op je bruiloft?
De mensen uit de cultuur waar het omgaat wel. En hoop dat er juridische mogelijkheden zijn voor het OM om die luitjes ook keihard aan te pakken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189387432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welk gedrag? Dat van achteren slaan van die agent? Nee hoor, wat mij betreft moet hij daarvoor vervolgd worden.
Nooit gedacht iemand sneu te vinden met zo'n post. Door lafheid weet je het toch voor elkaar te krijgen. Laf doen op een anoniem forum :')
pi_189387741
Familie van deze ‘held’ aanpakken voor meineed, als ze maar een straf krijgen.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:44:23 #12
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189388016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:31 schreef Shaken63 het volgende:
Familie van deze ‘held’ aanpakken voor meineed, als ze maar een straf krijgen.
Waar hebben ze meineed gepleegd dan :?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189388160
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:44 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Waar hebben ze meineed gepleegd dan :?
Ze waren allemaal op de hoogte wat die gast had gedaan, maar er was er niet een die de behoefte voelde om er melding van te maken, of om hem op zijn minst te pushen zichzelf aan te gaan geven, en dat zegt genoeg over die mensen. Ik weet zeker dat als ik zoiets had geflikt, mijn ouwe me zelf op het politiebureau had afgeleverd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 21:57:59 #14
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189388316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze waren allemaal op de hoogte wat die gast had gedaan, maar er was er niet een die de behoefte voelde om er melding van te maken, of om hem op zijn minst te pushen zichzelf aan te gaan geven, en dat zegt genoeg over die mensen. Ik weet zeker dat als ik zoiets had geflikt, mijn ouwe me zelf op het politiebureau had afgeleverd.
Daar ben ik het 100% mee eens.
Maar om ze dan misdrijven in de schoenen te schuiven die ze niet gepleegd hebben, zoals meineed, gaat me weer wat te ver
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:05:21 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189388476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze waren allemaal op de hoogte wat die gast had gedaan, maar er was er niet een die de behoefte voelde om er melding van te maken, of om hem op zijn minst te pushen zichzelf aan te gaan geven, en dat zegt genoeg over die mensen. Ik weet zeker dat als ik zoiets had geflikt, mijn ouwe me zelf op het politiebureau had afgeleverd.
Same. Maar ja, fatsoen in je donder hebben is er tegenwoordig niet meer bij bij dit soort figuren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:18:36 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189388775
Maar goed, klootzakje opgepakt, keihard straffen, pik eraf, tegen de muur, naar het kamp met zijn familie etc etc, kan dit jankverhaal dan eindelijk klaar zijn? Mooi.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:21:27 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189388828
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:18 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, klootzakje opgepakt, keihard straffen, pik eraf, tegen de muur, naar het kamp met zijn familie etc etc, kan dit jankverhaal dan eindelijk klaar zijn? Mooi.
Ja je wil dit zo snel mogelijk vergeten omdat het niet echt in je straatje van de perfecte multiculti samenleving past eh?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:25:47 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189388897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Ja je wil dit zo snel mogelijk vergeten omdat het niet echt in je straatje van de perfecte multiculti samenleving past eh?
Nee hoor, het verhaal is volledig uitgekauwd in alle media.
En dan die agent wiens hoofdbult en blauwe plek tot dodelijke proporties is opgeblazen :').
Nogmaals, pak het klootzakje keihard aan en houd er verder over op. Niet nóg een emojankverhaal bij Jinek :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:31:04 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189389006
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

hoofdbult en blauwe plek
Echt... :{w
Wat een walgelijke opmerking!
pi_189389264
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee hoor, het verhaal is volledig uitgekauwd in alle media.
En dan die agent wiens hoofdbult en blauwe plek tot dodelijke proporties is opgeblazen :').
Nogmaals, pak het klootzakje keihard aan en houd er verder over op. Niet nóg een emojankverhaal bij Jinek :').
Het lijkt me wel iets meer dan een bult en een blauwe plek, hij is letterlijk bewusteloos geslagen, het had fatale gevolgen kunnen hebben. Blijkbaar is hij tot op heden niet in staat om zijn werk uit te voeren. Dat dit zoveel aandacht krijgt lijkt me dus niet meer dan normaal, en dat de focus nu op die asociale kankertokkiefamilie ligt, is het logische vervolg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 22:50:01 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189389333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:31 schreef Qarrad het volgende:
Echt... :{w
Wat een walgelijke opmerking!
Tja, dat mag je vinden.
Deze hele affaire is uitgegroeid tot een sentimentele poldersoap à la Hart van Nederland.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189389466
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:18 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, klootzakje opgepakt, keihard straffen, pik eraf, tegen de muur, naar het kamp met zijn familie etc etc, kan dit jankverhaal dan eindelijk klaar zijn? Mooi.
Nee.

Want de trouwtuterstoeten van onze westerse samenleving hatertjes blijven gewoon doorgaan.

Evenals moskee/sharia gezeik. Eerwraak. Bloedwraak. Etc etc.

Met dank aan het brave behandelings systeem hier.

Dus gaan wij lekker door met zeiken daarover.

Voorlopig kun jij dus ook nog lekker doorgaan met het zeiken dáár weer over. *O*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189389611
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee hoor, het verhaal is volledig uitgekauwd in alle media.
En dan die agent wiens hoofdbult en blauwe plek tot dodelijke proporties is opgeblazen :').
Nogmaals, pak het klootzakje keihard aan en houd er verder over op. Niet nóg een emojankverhaal bij Jinek :').
Jankverhaal..? Pardon? :{

Volgens mij beseft niet iedereen wat er hier gebeurd is. Een agent (Nederlander, één van ons, een boreale broeder..!) is mishandeld door iemand die helemaal niet in Nederland had moeten zijn.

Da's bittere ernst en dit voorval kan niet genoeg besproken worden, als we tenminste onze westerse samenleving willen behouden.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:24:59 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189389939
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:06 schreef Hoogslaper het volgende:
Volgens mij beseft niet iedereen wat er hier gebeurd is. Een agent (Nederlander, één van ons, een boreale broeder..!) is mishandeld door iemand die helemaal niet in Nederland had moeten zijn.
Wat ik zeg, een emotioneel jankverhaal dat de bekende randgroeperingen maar wat graag aangrijpen om hun eigen valse tranen te huilen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189393019
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat ik zeg, een emotioneel jankverhaal dat de bekende randgroeperingen maar wat graag aangrijpen om hun eigen valse tranen te huilen.
Diepgewortelde wegkijkcultuur.
pi_189393456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

en dat de focus nu op die asociale kankertokkiefamilie ligt, is het logische vervolg.
:') Nou nou..
pi_189393482
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:18 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, klootzakje opgepakt, keihard straffen, kan dit jankverhaal dan eindelijk klaar zijn? Mooi.
Eens. Laat de politie dan nu ook hun uiterste best doen voor de " gewone " burgers.
pi_189395021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 21:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nooit gedacht iemand sneu te vinden met zo'n post. Door lafheid weet je het toch voor elkaar te krijgen. Laf doen op een anoniem forum :')
Het is wat, meid.
pi_189395087
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat ik zeg, een emotioneel jankverhaal dat de bekende randgroeperingen maar wat graag aangrijpen om hun eigen valse tranen te huilen.
De Koran in een notendop.
pi_189395110
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 10:02 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Eens. Laat de politie dan nu ook hun uiterste best doen voor de " gewone " burgers.
Deze agent was het schoolvoorbeeld van 'iets willen doen voor de gewone burger'.
Hij heeft, notabene in zijn vrije tijd, geprobeerd een asociale en gevaarlijke stoet te stoppen. Een stoet waar al tientallen burgers over gebeld hadden dat het verkeer geblokkeerd was en dat ze tot gevaarlijke situaties leiden.

Toen de mensen in die stoet niet wilden luisteren heeft hij in zijn eentje, en nog steeds in zijn vrije tijd, het er niet bij laten zitten maar geprobeerd mensen aan te houden. En toen is het risico wat hij nam hem duur komen te staan en is hij neergeslagen.

Veel meer kan je als agent niet doen voor de gewone burger.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189395191
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze agent was het schoolvoorbeeld van 'iets willen doen voor de gewone burger'.
Hardop gelachen. :o
pi_189395204
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hardop gelachen. :o
Ga jij vrijwillig een gevaarlijke situatie opzoeken om die op te lossen als dat niet eens hoeft?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189395247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ga jij vrijwillig een gevaarlijke situatie opzoeken om die op te lossen als dat niet eens hoeft?
Ik schat deze situatie, c.q. de motieven, toch iets anders in. (ik heb het filmpje ook gezien)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 12:56:00 ]
pi_189395255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik schat deze situatie, c.q. de motieven, toch iets anders in.
Niemand neemt jou meer serieus in dit topic, dus heel verbazend is dat niet.
De feiten zijn alleen duidelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189395290
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niemand neemt jou meer serieus in dit topic, dus heel verbazend is dat niet.
De feiten zijn alleen duidelijk.
Je kletst. Jij kan niet in zijn hoofd kijken.
pi_189395482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik schat deze situatie, c.q. de motieven, toch iets anders in. (ik heb het filmpje ook gezien)
Hoe schat jij zijn motieven dan in?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_189395815
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe schat jij zijn motieven dan in?
Hamzoef vind dat de neergeslagen agent de trouwstoet hinderde met zijn controle.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 20:32 schreef Hamzoef het volgende:
Als politieagent moet je in eerste instantie altijd de-escalerend te werk gaan vind ik. Een trouwstoet hinderen met een controle hoort daar niet bij (tenzij er sprake is van acute dreiging). Ik vraag me af of dit allemaal wel nodig geweest was.

Dat gezegd hebbende is een agent slaan not done natuurlijk. Als ik het filmpje zo zie, vraag ik me ook af waarom zo'n enigszins onzeker overkomende agent zo solistisch handelt. Dit lijkt me een onoverzichtelijk situatie die je niet zonder versterking aan wil gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189396024
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe schat jij zijn motieven dan in?
Mijn inschatting, let op inschatting ik weet het ook niet, is dat hij in eerste instantie gewoon op basis van zijn functie acteerde. Vervolgens wordt er niet gereageerd zoals hij gewenst acht, en reed er een auto zeer dicht langs hem, wat hij ongetwijfeld als tartend ervaren zal op hebben.
Vanaf dat moment neemt de frustratie de overhand over de ratio en gaat hij er als een dolle achteraan zonder op versterking te wachten. Voetbalmanager doet alsof hij als een koene ridder burgers in nood wilde beschermen, met gevaar voor eigen leven, ik denk dat frustratie (die best terecht kan zijn, begrijp me niet verkeerd), een sterke rol gespeeld heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hamzoef vind dat de neergeslagen agent de trouwstoet hinderde met zijn controle.

Dat lijkt me geen mening maar een feit. Of het terecht is dat hij hen hinderde, daar kan je over van mening verschillen. Ik heb onvoldoende achtergrondkennis m.b.t. deze specifieke situatie, dus onthoud me in dezen van een mening.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 14:06:47 ]
pi_189396081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Mijn inschatting, let op inschatting ik weet het ook niet, is dat hij in eerste instantie gewoon op basis van zijn functie acteerde. Vervolgens wordt er niet gereageerd zoals hij gewenst acht, en reed er een auto zeer dicht langs hem, wat hij ongetwijfeld als tartend ervaren zal op hebben.
Vanaf dat moment neemt de frustratie de overhand over de ratio en gaat hij er als een dolle achteraan zonder op versterking te wachten. Voetbalmanager doet alsof hij als een koene ridder burgers in nood wilde beschermen, met gevaar voor eigen leven, ik denk dat frustratie (die best terecht kan zijn, begrijp me niet verkeerd), een sterke rol gespeeld heeft.
[..]

Dat lijkt me geen mening maar een feit. Of het terecht is dat hij hen hinderde, daar kan je over van mening verschillen. Ik heb onvoldoende achtergrondkennis m.b.t. deze specifieke situatie, dus onthoud me in dezen van een mening.
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 12:48 schreef Hamzoef het volgende:
Hardop gelachen. :o
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189396099
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Vertel, wat acht jij niet plausibel aan de door mij geschetste inschatting, na het zien van de beelden?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2019 14:14:11 ]
pi_189396197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Mijn inschatting, let op inschatting ik weet het ook niet, is dat hij in eerste instantie gewoon op basis van zijn functie acteerde. Vervolgens wordt er niet gereageerd zoals hij gewenst acht, en reed er een auto zeer dicht langs hem, wat hij ongetwijfeld als tartend ervaren zal op hebben.
Vanaf dat moment neemt de frustratie de overhand over de ratio en gaat hij er als een dolle achteraan zonder op versterking te wachten. Voetbalmanager doet alsof hij als een koene ridder burgers in nood wilde beschermen, met gevaar voor eigen leven, ik denk dat frustratie (die best terecht kan zijn, begrijp me niet verkeerd), een sterke rol gespeeld heeft.
[..]

Dat lijkt me geen mening maar een feit. Of het terecht is dat hij hen hinderde, daar kan je over van mening verschillen. Ik heb onvoldoende achtergrondkennis m.b.t. deze specifieke situatie, dus onthoud me in dezen van een mening.
Als je net mensen aanspreekt op hun gedrag en vervolgens trekt er eentje vrij hard op waarbij je bijna wordt geraakt lijkt het me logisch dat je diegene nog een keer duidelijk maakt wat de bedoeling is. Maar in jouw wereld moet je je als agent belachelijk laten maken en als je anders handelt ben je een dolle hond die niet meer na kan denken. Right.
pi_189396250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:19 schreef Xa1pt het volgende:

Als je net mensen aanspreekt op hun gedrag en vervolgens trekt er eentje vrij hard op waarbij je bijna wordt geraakt lijkt het me logisch dat je diegene nog een keer duidelijk maakt wat de bedoeling is. Maar in jouw wereld moet je je als agent belachelijk laten maken en als je anders handelt ben je een dolle hond die niet meer na kan denken. Right.
Je chargeert. Toegegeven dat ik niet volledig op de hoogte ben van de protocollen van de polizei, lijkt het me zéér sterk dat deze wijze van handelen is wat je op de academy aangeleerd krijgt. Immers was er echt geen sprake van een acuut levensbedreigende situatie waar hoe dan ook doorgepakt moet worden. Zijn hier toevallig agenten aanwezig die dit kunnen bevestigen, anders vraag ik het vanavond even aan een agent.
pi_189396302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je chargeert. Toegegeven dat ik niet volledig op de hoogte ben van de protocollen van de polizei, lijkt het me zéér sterk dat deze wijze van handelen is wat je op de academy aangeleerd krijgt. Immers was er echt geen sprake van een acuut levensbedreigende situatie waar hoe dan ook doorgepakt moet worden. Zijn hier toevallig agenten aanwezig die dit kunnen bevestigen, anders vraag ik het vanavond even aan een agent.
Er hoeft ook geen sprake te zijn van een levensbedreigende situatie om iemand even duidelijk te maken wat de bedoeling is en wat niet.
pi_189396326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er hoeft ook geen sprake te zijn van een levensbedreigende situatie om iemand even duidelijk te maken wat de bedoeling is en wat niet.
Ja, maar de vraag is of je daar als een dolle achteraan moet scheuren om je in je eentje in zo'n onoverzichtelijke gespannen situatie te begeven. Het lijkt mij dat je in deze situatie geacht wordt op versterking te wachten.
pi_189396347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je chargeert. Toegegeven dat ik niet volledig op de hoogte ben van de protocollen van de polizei, lijkt het me zéér sterk dat deze wijze van handelen is wat je op de academy aangeleerd krijgt. Immers was er echt geen sprake van een acuut levensbedreigende situatie waar hoe dan ook doorgepakt moet worden. Zijn hier toevallig agenten aanwezig die dit kunnen bevestigen, anders vraag ik het vanavond even aan een agent.
Als een agent overtredingen constateert, vervolgens slechts besluit de overtreders toe te spreken en die negeren al die adviezen en gaan doodleuk onder de neus van die agent door met hun asociale gedrag.....dan is het vrij logisch dat zo'n agent de overtreders alsnog laat stoppen om ze te bekeuren inderdaad.

En al die protocollen boeit verder niet. Deze agent kreeg niet eens de opdracht om iets tegen deze overtreders te doen, dat deed hij op eigen initiatief. Hij was zelfs niet eens in functie op het moment van dit hele gebeuren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189396355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En al die protocollen boeit verder niet
Goed verhaal wel.
pi_189396362
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:31 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Goed verhaal wel.
Hij handelde op eigen gezag en niet volgens protocollen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189396369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is of je daar als een dolle achteraan moet scheuren om je in je eentje in zo'n onoverzichtelijke gespannen situatie te begeven. Het lijkt mij dat je in deze situatie geacht wordt op versterking te wachten.
Waarom moet een agent wachten op versterking om iemand op gevaarlijk rijgedrag te wijzen? :? Waar baseer je dat op?
pi_189396374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom moet een agent wachten op versterking om iemand op gevaarlijk rijgedrag te wijzen? :?
Wellicht moet je het filmpje even bekijken alvorens je irrelevant commentaar geeft.
pi_189396390
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wellicht moet je het filmpje even bekijken alvorens je irrelevant commentaar geeft.
Dat is geen antwoord op de vraag. Jij stelt dat een agent op versterking moet wachten alvorens iemand aan te spreken. Waarop je dat baseert is vooralsnog volstrekt onduidelijk.
pi_189396437
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is of je daar als een dolle achteraan moet scheuren om je in je eentje in zo'n onoverzichtelijke gespannen situatie te begeven. Het lijkt mij dat je in deze situatie geacht wordt op versterking te wachten.
Als het aan jou lag zouden ze die turken escorteren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189396443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag. Jij stelt dat een agent op versterking moet wachten alvorens iemand aan te spreken. Waarop je dat baseert is vooralsnog volstrekt onduidelijk.
Je leest niet goed. Hij hééft de mensen al aangesproken, daar zeg ik ook niets over dat dat niet goed is. Maar nadat hij ze heeft aangesproken, wordt hij bijna van zijn sokken gereden. Het stadium van de mensen (voor de eerste keer) aanspreken zijn we dan al wel voorbij.
pi_189396453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wellicht moet je het filmpje even bekijken alvorens je irrelevant commentaar geeft.
Leuk hè, de aandacht van het échte probleem (die halve mongool die de agent sloeg en zijn familie en vrienden die hun smoelen dicht houden) afleiden door de aandacht op de agent te vestigen.
Typisch weer.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189396455
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als het aan jou lag zouden ze die turken escorteren.
Nee, hoe kom je daar bij?
pi_189396499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Hij hééft de mensen al aangesproken, daar zeg ik ook niets over dat dat niet goed is. Maar nadat hij ze heeft aangesproken, wordt hij bijna van zijn sokken gereden. Het stadium van de mensen (voor de eerste keer) aanspreken zijn we dan al wel voorbij.
Maar waarom kan een agent daar niet op anticiperen en moet hij versterking afwachten? Er was volgens mij geen melding binnengekomen van een mogelijk wapen o.i.d. Dus nogmaals; waar baseer je dat precies op?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:17:07 #56
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_189396850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Bij dit soort gebeurtenissen zou je bijna gaan hopen dat Nederlandse agenten op de Amerikaanse aanpak over gaan.
Zou in dit soort gevallen niet eens zo heel verkeerd zijn inderdaad.
Mits ze daar dan in gesteund worden door leidinggevenden en de politiek.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:26:08 #57
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_189396925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Hij hééft de mensen al aangesproken, daar zeg ik ook niets over dat dat niet goed is. Maar nadat hij ze heeft aangesproken, wordt hij bijna van zijn sokken gereden. Het stadium van de mensen (voor de eerste keer) aanspreken zijn we dan al wel voorbij.
Precies. En daarom pakte hij volledig terecht daar op door. Zoals hij dat mag uit hoofde van zijn functie. Je kan het wel blijven omdraaien, maar de fout ligt hier toch echt bij het figuur dat besloot de agent van achteren neer te slaan. En nergens anders.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_189397089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt me geen mening maar een feit. Of het terecht is dat hij hen hinderde, daar kan je over van mening verschillen. Ik heb onvoldoende achtergrondkennis m.b.t. deze specifieke situatie, dus onthoud me in dezen van een mening.
De tering.

Hoe krijg je, na alles wat nu duidelijk is geworden over het gedrag van de laffe klootzak en familie , uit je toetsenbord.
pi_189397305
Kijk hier zien we de echte Hamzoef. Weten we ook hoe je echt bent.
pi_189398300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is of je daar als een dolle achteraan moet scheuren om je in je eentje in zo'n onoverzichtelijke gespannen situatie te begeven. Het lijkt mij dat je in deze situatie geacht wordt op versterking te wachten.
Ben nog nooit op een trouwerij met gespannen situatie geweest. Misschien was hij gewoon nog niet multiculti genoeg?
pi_189399835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:43 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De tering.

Hoe krijg je, na alles wat nu duidelijk is geworden over het gedrag van de laffe klootzak en familie , uit je toetsenbord.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 16:02 schreef Questular het volgende:
Kijk hier zien we de echte Hamzoef. Weten we ook hoe je echt bent.
Nu proberen jullie het uit zijn verband te trekken,
Ik heb het over het eerste contactmoment, dat ik dáár niet over kan oordelen.

Dat het terecht is dat er dat er daarna opgetreden wordt, staat buiten kijf. Dat de dader opgepakt is, vind ik goed. Wat mij betreft krijgt die dader ook echt wel een flinke straf.
Laat daar geen misverstand over bestaan!
pi_189399868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 15:26 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Precies. En daarom pakte hij volledig terecht daar op door. Zoals hij dat mag uit hoofde van zijn functie. Je kan het wel blijven omdraaien, maar de fout ligt hier toch echt bij het figuur dat besloot de agent van achteren neer te slaan. En nergens anders.
Nogmaals, daar is geen enkele discussie over, daar ben ik het voor 100% mee eens.
pi_189400023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nogmaals, daar is geen enkele discussie over, daar ben ik het voor 100% mee eens.
En toch trek je de werkwijze van de agent in twijfel. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189400119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En toch trek je de werkwijze van de agent in twijfel. :')
Jij denkt niet dat hij gezien de situatie misschien beter met versterking opgetreden zou hebben?
pi_189400179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat hij gezien de situatie misschien beter met versterking opgetreden zou hebben?
Nee. Je mag in Nederland verwachten dat een agent niet van achteren wordt neergeslagen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189400385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat hij gezien de situatie misschien beter met versterking opgetreden zou hebben?
Aangezien ie met Turken te maken had, was een getrokken pistool misschien wel beter geweest ja. Een autochtone stoet heb je dit soort problemen niet mee.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:41:41 #67
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189401943
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 22:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, dat mag je vinden.
Deze hele affaire is uitgegroeid tot een sentimentele poldersoap à la Hart van Nederland.
In tegenstelling tot een woordkeuze als "walgelijk" is een hersenschudding/whiplash is geen mening maar een diagnose.
  zondag 13 oktober 2019 @ 05:24:41 #68
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189406416
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:41 schreef Qarrad het volgende:
In tegenstelling tot een woordkeuze als "walgelijk" is een hersenschudding/whiplash is geen mening maar een diagnose.
Mijn opmerking kun je gerust hyperbolisch opvatten. En als je je daaraan stoort, fair enough.

Mijn punt is dat er in dit verhaal de focus werd gelegd op het slachtofferschap van de agent: niet alleen is deze man op laffe wijze aangevallen toen hij zijn werk deed, maar ook heeft hij aan die aanval allerlei lichamelijke klachten overgehouden.
Vervolgens waren het die klachten die in de media alle aandacht kregen en als in een smartlap luidkeels werden bezongen, tot en met het zoontje dat zʼn lieve papa ziek zag zijn, van tralala en ach en wee...

Sommige mensen smullen daarvan en leven juist met zoʼn kerel mee door zulke verhalen. Ik krijg er een wee gevoel van in mijn buik, alsof ik oudbakken koekjes zit te eten.

Ik weet niet welk effect je wilt bereiken met die focus op zieligheid (slachtofferschap) maar ik ben er zo al gauw klaar mee, het gaat me ergeren, ik wil het allemaal niet weten.

Dat die man van achteren is neergeslagen, is namelijk al erg genoeg. Ik heb geen zielig verhaal nodig om daar boos over te zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189406436
Eens.

De vergelijking met slachtoffers die mogen spreken bij rechtszaken is snel gemaakt. Voor de strafeis zou het niet uit moeten maken hoe veel leed er is.

Moord is moord. Doodslag is doodslag.

Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek om. De emotie moet zo ver mogelijk van de rechtszaal worden gehouden, hoe lastig dat ook mag zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 13 oktober 2019 @ 06:11:39 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189406446
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:58 schreef Lyrebird het volgende:
Eens.

De vergelijking met slachtoffers die mogen spreken bij rechtszaken is snel gemaakt. Voor de strafeis zou het niet uit moeten maken hoe veel leed er is.

Moord is moord. Doodslag is doodslag.

Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek om. De emotie moet zo ver mogelijk van de rechtszaal worden gehouden, hoe lastig dat ook mag zijn.
Daar is best discussie over mogelijk. Is recht er voor de slachtoffers of voor de dader? En is het recht er voor om slachtoffers het gevoel te geven dat er ook inderdaad recht is gedaan? Ik zelf vindt dat het justitieel systeem nogal gericht is op de dader. En waarom zou een rechter het leed wat de slachtoffers is aangedaan niet mogen meewegen in het vonnis naar aanleiding van wat die binnen de rechtszaal zeggen? Vandaar dat je die regeling ook een wassen neus is omdat de rechter dat niet mag meewegen.

En ik heb begrepen dat ook bijvoorbeeld de regeling dat de staat dat slachtoffers van misdrijven de schade vergoeding voorschiet op de schop gaat? Ook weer een puntje min.

Tevens is er voor een dader jaren lange ondersteuning in de vorm de reclassering en TBS. Ook op dit gebied komen de slachtoffers er maar bekaaid van af. En moeten veel maar zelf zien te regelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Megumi op 13-10-2019 06:17:17 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189406454
Dat ben ik helemaal eens.

Politie, justitie, het blijft een doekje voor het bloeden.

Als je echt iets om slachtoffers zou geven, dan zou scholing op de schop moeten, om onze koters empathie bij te brengen. Ze te leren hoe ze zich in het openbaar moeten gedragen. Er zou meer geïnvesteerd moeten worden in effectief onderwijs, zodat iedere afgestudeerde de kennis en kunde heeft voor een loopbaan. Dus geen drop-outs die de criminaliteit ingaan. Daarmee kun je criminaliteit voorkomen.

Er zou beter aan de poort worden geselecteerd. Niet daf hapsnapbeleid van nu, dat gebaseerd lijkt te zijn op hoe zielig immigranten zijn. En waarbij mensen worden binnengelaten die zijn veroordeeld tot een uitkering. Erger nog, waarvan de kinderen veroordeeld zijn tot een uitkering vanwege grote culturele verschillen. Ook daarmee kun je criminaliteit voorkomen.

Het feit dat we dit niet doen, geeft aan dat we het wel prima vinden zo. Laat die slachtoffers lekker stikken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 13 oktober 2019 @ 06:46:27 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189406499
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 06:24 schreef Lyrebird het volgende:
Dat ben ik helemaal eens.

Politie, justitie, het blijft een doekje voor het bloeden.

Als je echt iets om slachtoffers zou geven, dan zou scholing op de schop moeten, om onze koters empathie bij te brengen. Ze te leren hoe ze zich in het openbaar moeten gedragen. Er zou meer geïnvesteerd moeten worden in effectief onderwijs, zodat iedere afgestudeerde de kennis en kunde heeft voor een loopbaan. Dus geen drop-outs die de criminaliteit ingaan. Daarmee kun je criminaliteit voorkomen.

Er zou beter aan de poort worden geselecteerd. Niet daf hapsnapbeleid van nu, dat gebaseerd lijkt te zijn op hoe zielig immigranten zijn. En waarbij mensen worden binnengelaten die zijn veroordeeld tot een uitkering. Erger nog, waarvan de kinderen veroordeeld zijn tot een uitkering vanwege grote culturele verschillen. Ook daarmee kun je criminaliteit voorkomen.

Het feit dat we dit niet doen, geeft aan dat we het wel prima vinden zo. Laat die slachtoffers lekker stikken.
Uiteindelijk is dit allemaal aan de wetgever. Vanuit die groep wordt er als er weer een incident is wel veel gezegd. Maar veranderd er maar bar weinig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189406504
inteeltfamilies zoals deze :')
U MAD?
  zondag 13 oktober 2019 @ 06:50:38 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189406510
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 06:49 schreef de_boswachter het volgende:
inteeltfamilies zoals deze :')
Vergeet Urk niet. Daar is in Nederland de grootste vorm van inteelt aangetoond tussen de families. Maar dat is samen met jou post verder off topic denk ik zo.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189406517
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 06:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dit allemaal aan de wetgever. Vanuit die groep wordt er als er weer een incident is wel veel gezegd. Maar veranderd er maar bar weinig.
De bal ligt bij de kiezer. Maar die schijnt het wel best te vinden. Of stemt met z’n voeten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 13 oktober 2019 @ 07:05:43 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189406562
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 06:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De bal ligt bij de kiezer. Maar die schijnt het wel best te vinden. Of stemt met z’n voeten.
Dat is het nadeel van de huidige democratie dat de burger behalve stemmen verder vrijwel geen invloed heeft. In het Athene van de klassieke oudheid bijvoorbeeld moesten de stemgerechtigde bij toe beurt ook bestuurlijke functies vervullen. Dat was ook verplicht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_189407234
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 07:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van de huidige democratie dat de burger behalve stemmen verder vrijwel geen invloed heeft. In het Athene van de klassieke oudheid bijvoorbeeld moesten de stemgerechtigde bij toe beurt ook bestuurlijke functies vervullen. Dat was ook verplicht.
Ws moeten we dat weer invoeren.

Voor de burger bestaat de (vrijwillige) democratische plicht vooral uit kenbaar maken met wat men wil.

De burger kennende, is dat gewicht verliezen zonder op dieet te gaan / te sporten, is dat Greta Thunberg likes geven terwijl men zelf het vliegtuig pakt etc.

Wel de lusten, maar niet de lasten. Oftewel: de overheid klusjes op laten knappen, maar weigeren om daar meer belasting voor te betalen.

We worden nu geregeerd door beroepspolitici, die daar vaak wel het talent voor hebben, maar die ook wel aan het pluche blijven plakken. Burgers met een kort mandaat hebben dat probleem niet. Dit zou geen baan voor iedereen zijn, maar iedereen met een salaris boven de Balkenende-norm zou daar best voor in aanmerking kunnen komen (voetballers en artiesten uitgezonderd). Zij hebben laten zien bovengemiddeld getalenteerd te zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189407383
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:06 schreef Lyrebird het volgende:
Burgers met een kort mandaat hebben dat probleem niet. Dit zou geen baan voor iedereen zijn, maar iedereen met een salaris boven de Balkenende-norm zou daar best voor in aanmerking kunnen komen (voetballers en artiesten uitgezonderd). Zij hebben laten zien bovengemiddeld getalenteerd te zijn.
Wat een onzalig idee zeg. En wat pretentieus om te veronderstellen dat iedereen die boven de balkende-norm zit, hier voor in aanmerking zou komen. Iemand in komen zien als mate van bekwaamheid voor een mogelijk totaal anders iets, vind ik best eng eigenlijk.
pi_189407626
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:19 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat een onzalig idee zeg. En wat pretentieus om te veronderstellen dat iedereen die boven de balkende-norm zit, hier voor in aanmerking zou komen. Iemand in komen zien als mate van bekwaamheid voor een mogelijk totaal anders iets, vind ik best eng eigenlijk.
Het is een voorstel he. Ik heb wat ervaring met het aannemen van mensen, en dit leek me een pragmatische oplossing.

We kunnen er ook uitkeringstrekkers neerzetten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189407875
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:37 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het is een voorstel he. Ik heb wat ervaring met het aannemen van mensen, en dit leek me een pragmatische oplossing.

We kunnen er ook uitkeringstrekkers neerzetten.
Ha ha in het ene topic waar de tu alleen vrouwen aanneemt je heel druk maken om gender discriminatie en hier gewoon voorstellen om vrolijk aan keiharde inkomens discriminatie willen doen. De rechtse hypocrisie zit er goed in. :+
pi_189408179
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 08:37 schreef Lyrebird het volgende:
Het is een voorstel he. Ik heb wat ervaring met het aannemen van mensen
Ik ook, maar ik kijk dan toch voornamelijk naar relevante werkervaring/opleiding, niet naar welk salaris ze momenteel krijgen. Dat is hooguit relevant voor bepalen salaris, maar niet als kwalificatie an sich.
pi_189409369
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik kijk dan toch voornamelijk naar relevante werkervaring/opleiding, niet naar welk salaris ze momenteel krijgen. Dat is hooguit relevant voor bepalen salaris, maar niet als kwalificatie an sich.
Men moet zich wel verkiesbaar stellen he.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189409559
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ha ha in het ene topic waar de tu alleen vrouwen aanneemt je heel druk maken om gender discriminatie en hier gewoon voorstellen om vrolijk aan keiharde inkomens discriminatie willen doen. De rechtse hypocrisie zit er goed in. :+
Wie betaalt, bepaalt. :)

Dat is nu ook al het geval, alleen gebeurt dat in achterkamertjes. Ignorance is bliss, je weet... Met mijn voorstel wordt dat transparant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 13-10-2019 13:31:20 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189409587
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wie betaalt, bepaalt. :)

Dat is nu ook al het geval, alleen gebeurt dat in achterkamertjes. Ignorance is blies, je weet... Met mijn voorstel wordt dat transparant.
Ja, doe maar niet. Dan krijg je hetzelfde als nu, mensen die nooit problemen ervaren die gaan beslissen dat men in de volksbuurt de bek maar gewoon moet houden. Of een dwarssnede van de bevolking(loting) of dat hele plan wordt gewoon niks.
pi_189409891
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 11:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wie betaalt, bepaalt. :)

Dat is nu ook al het geval, alleen gebeurt dat in achterkamertjes. Ignorance is blies, je weet... Met mijn voorstel wordt dat transparant.
niets transparantie het wordt alleen nog maar meer corrupt in het systeem. :')
Pleit dan ervoor om de belastingdeals met grote bedrijven in het openbaar te gooien dan wordt het pas een beetje transparant voor de burgers waarvoor regeringen zouden moeten zitten. :D
pi_189597530
quote:
Trouwstoetmepper nog zeker tot begin volgend jaar vast
De Turkse Rotterdammer die in de cel zit voor het buiten westen slaan van een agent die in Rotterdam ingreep bij een trouwstoet, blijft tot begin volgend jaar in voorarrest. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Rotterdam beslist. De man wordt verdacht van zware mishandeling.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-jaar-vast~aa6bbe78/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189597538
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mooi aanpakken.
pi_189597577
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Taakstraf en misschien een boete, let maar op.
Hij moet in voorarrest dus al maanden gaan zitten. Daar komt eventueel nog de straf bij die de rechter uit zal spreken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 24 oktober 2019 @ 16:37:16 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189599540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij moet in voorarrest dus al maanden gaan zitten. Daar komt eventueel nog de straf bij die de rechter uit zal spreken.
Levert hem wel streetcreds op bij zijn matties.
pi_189599789
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Levert hem wel streetcreds op bij zijn matties.
Wel weer een reden om met vlaggen te wapperen als hij straks los komt, en een paar keer tuterend door de buurt te rijden. *O*
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189602776
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:04 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Volgens mij Marokkanen. Sowieso dan de inferieure Riffijnen. Hassan II had niet voor niets een pesthekel aan dit volk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 05:14 schreef xminator het volgende:
Moeten wel Marokkanen zijn...
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 23:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Schele. Der wappert een marokkaanse vlag. Gelijk Turken zwart maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Ow had niet gekeken. Excuus aan de Turken en tot het volgende tutertopic.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Marokkanen inderdaad.
En de winnaar:

https://www.ad.nl/rotterd(...)-jaar-vast~aa6bbe78/

Sommige hier hebben ernstig gefaald. Ik zou zo snel mogelijk een opticien zoeken.
pi_189605762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Levert hem wel streetcreds op bij zijn matties.
Triest, maar wel de waarheid. De vraag is, zou de politie meer respect krijgen van deze lieden, als er wat sneller naar de stok wordt gegrepen?
  donderdag 7 november 2019 @ 16:27:54 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189834535
En gelukkig ook nog drie bruiloftgangers aangehouden wegens het beïnvloeden van getuigen en belediging van ambtenaar in functie:

https://www.ad.nl/rotterd(...)trouwstoet~ab680827/

Vond het al ergerlijk hoe de rest van die tokkies buiten schot leek te blijven.
pi_189834689
Zowel de bruidegom als zijn vader, moeder en de broer van de bruid zitten nu vast voor een reeks verschillende misdaden. Zouden ze nog steeds vinden dat dat hun toeter en patsmoment het waard was?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 november 2019 @ 16:40:15 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189834712
Keihard straffen, allemaal. Celstraffen, minimaal.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 november 2019 @ 17:00:53 #96
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189834986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zowel de bruidegom als zijn vader, moeder en de broer van de bruid zitten nu vast voor een reeks verschillende misdaden. Zouden ze nog steeds vinden dat dat hun toeter en patsmoment het waard was?
Als ze normaal konden nadenken dan deden ze dit soort dingen niet dus wat ze ervan vinden zal me jeuken. Hopelijk komt dit signaal door bij de grote groep meelopers die wél genoeg IQ hebben zodat we minder van dit soort excessen hebben.

Hier hebben we ook weleens trouwstoeten, nooit geen gezeik, blijft leuk voor iedereen. Dit is echt een tokkie-probleem waarbij handhaving noodzakelijk is om te voorkomen dat de grenzen duidelijk zijn voor mensen die ideeën krijgen naar aanleiding van het gebrek aan handhaving.
pi_189835677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:27 schreef Qarrad het volgende:
En gelukkig ook nog drie bruiloftgangers aangehouden wegens het beïnvloeden van getuigen en belediging van ambtenaar in functie:

https://www.ad.nl/rotterd(...)trouwstoet~ab680827/

Vond het al ergerlijk hoe de rest van die tokkies buiten schot leek te blijven.
Wollah goed gedaan door de politie _O_
pi_189835741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zowel de bruidegom als zijn vader, moeder en de broer van de bruid zitten nu vast voor een reeks verschillende misdaden. Zouden ze nog steeds vinden dat dat hun toeter en patsmoment het waard was?
Waarom de bruid niet?
  donderdag 7 november 2019 @ 17:46:45 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189835773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom de bruid niet?
Vermoedelijk had die niets fout gedaan en hoe graag je het ook zou willen, Turks zijn alleen is in dit land nog steeds geen reden om iemand dop te pakken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189835798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom de bruid niet?
Die reed blijkbaar niet in een gestolen auto, beledigde geen ambtenaar, probeerde geen voortvluchtige te verbergen of te liegen om een onderzoek tegen te werken en ze heeft ook geen agent van achteren knock out geslagen.

Maar haar wittebroodsweken zullen niet zijn wat ze ervan gehoopt had _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189835818
Wat een verrotte teringfamilies zijn dat zeg, ze hebben het wel getroffen met elkaar. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:43:54 #102
80382 manny
30 is best veel
pi_189836867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:27 schreef Qarrad het volgende:
En gelukkig ook nog drie bruiloftgangers aangehouden wegens het beïnvloeden van getuigen en belediging van ambtenaar in functie:

https://www.ad.nl/rotterd(...)trouwstoet~ab680827/

Vond het al ergerlijk hoe de rest van die tokkies buiten schot leek te blijven.
kalm aan. politie gaat rustig door. die families kunnen de komende paar jaar nog heel wat verwachten. spotlight staat er op, en steeds maar blijven checken en dan komt er vanzelf wel weer wat boven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189982910
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189982940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:43 schreef manny het volgende:

[..]

kalm aan. politie gaat rustig door. die families kunnen de komende paar jaar nog heel wat verwachten. spotlight staat er op, en steeds maar blijven checken en dan komt er vanzelf wel weer wat boven.
Werkt dat zo?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 17 november 2019 @ 09:28:45 #105
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189983004
quote:
Alweer een stel van die proleten.
  zondag 17 november 2019 @ 09:36:26 #106
80382 manny
30 is best veel
pi_189983050
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Werkt dat zo?
Ik neem aan dat die collega's van die agent er een soort projectje van maken en dat deze families extra aandacht krijgen.

Maar dat weet ik uiteraard niet zeker. ik werk daar niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_189983057
quote:
3k/familie(s)= :O.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2019 09:39:05 ]
pi_189983075
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 09:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

3k/familie(s)= :O.
Inderdaad, lachen ze om. Dat waren simpelweg de entreekosten voor deze "achtbaanrit".
pi_190971944
quote:
Trouwstoetmepper (26) eerder veroordeeld tot jeugd-tbs

De 26-jarige Shahid B. die ervan wordt verdacht in augustus de Rotterdamse agent Gert Jan de Jonge een whiplash te hebben geslagen nadat hij een trouwstoet tot stoppen had gedwongen, is in 2012 veroordeeld voor een ander misdrijf. Hem is destijds een PIJ-maatregel opgelegd.

Shahid B. was 19 jaar toen hij werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van anderhalf jaar, waarvan een jaar voorwaardelijk. Welk misdrijf hij had begaan, is nog onduidelijk. Aan de de straf werd een proeftijd van drie jaar verbonden. Ria Dijkstra, de advocaat van de Rotterdammer, meldt dat de gevangenisstraf in een later stadium is omgezet in de PIJ-maatregel. ,,Dat was omdat de behandeling die mijn cliënt nodig had, in de jeugdinstelling wel kon worden geboden.’’

Proeftijd
Justitie wil nu dat Shahid B. alsnog de in 2012 voorwaardelijk opgelegde celstraf van een jaar uit gaat zitten, hoewel de proeftijd van drie jaar, die er destijds aan was verbonden, al is verstreken. Juridisch gezien kan dat omdat de ingang van de proeftijd enkele malen is opgeschort. Advocaat Dijkstra bevestigt dat, maar noemt het wel ‘opmerkelijk’.

Het Openbaar Ministerie (OM) meldt dat Shahid B. in 2014 de PIJ-maatregel kreeg opgelegd. ,,Die is in 2016 verlengd met twaalf maanden en in 2017 nog eens met acht maanden.’’ Daarmee verband houdend is de proeftijd later ingegaan, zodat het OM de rechtbank kan vragen de voorwaardelijke celstraf alsnog ten uitvoer te leggen.

Shahid B. staat maandag voor de rechter in een zogenoemde regiezitting. Daarin wordt de status van het onderzoek besproken. Of de familieleden die het onderzoek belemmerden door te zwijgen over de identiteit van de verdachte worden vervolgd, moet nog blijken.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-jeugd-tbs~aad0443b/
Als 19 jarige mazzelde hij met een lagere jeugdstraf omdat alleen dan hij behandeld kon worden.
Maar hopelijk moet hij nu alsnog het voorwaardelijke gedeelte uit gaan zitten omdat hij die agent van achteren neersloeg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 januari 2020 @ 09:20:56 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190975853
Okay, kwestie van tijd voordat bekend is waarom hij anderhalf jaar kreeg destijds. Enter the ophef.

In de tussentijd kunnen we ons vermaken met verontwaardiging hoe iemand van 19 het jeugdrecht in is gemanoeuvreerd omdat dat beter was voor hem en de samenleving er dus weer mee zit.
pi_190978262
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 09:20 schreef Qarrad het volgende:
Okay, kwestie van tijd voordat bekend is waarom hij anderhalf jaar kreeg destijds. Enter the ophef.

In de tussentijd kunnen we ons vermaken met verontwaardiging hoe iemand van 19 het jeugdrecht in is gemanoeuvreerd omdat dat beter was voor hem en de samenleving er dus weer mee zit.
Anderhalf jaar is best pittig, ik gok een gewapende overval, voor vechten of inbreken krijg je niet zo'n straf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 13:46:30 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190978501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Anderhalf jaar is best pittig, ik gok een gewapende overval, voor vechten of inbreken krijg je niet zo'n straf.
Ja precies, het zal niet iets zijn wat je weg kunt lachen à la per ongeluk op het schildpadje van de buurjongen gaan staan.
pi_190978714
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 09:20 schreef Qarrad het volgende:
Okay, kwestie van tijd voordat bekend is waarom hij anderhalf jaar kreeg destijds. Enter the ophef.

In de tussentijd kunnen we ons vermaken met verontwaardiging hoe iemand van 19 het jeugdrecht in is gemanoeuvreerd omdat dat beter was voor hem en de samenleving er dus weer mee zit.
Is standaard

NIEUWEGEIN/UTRECHT -
Een 20-jarige vrouw uit Nieuwegein is veroordeeld tot acht maanden jeugddetentie voor haar betrokkenheid bij vijftien autobranden in Utrecht en Nieuwegein eind vorig jaar.

https://www.rtvutrecht.nl(...)-2-bekogelingen.html

Nederland wordt steeds infantieler
Nou ja, niet helemaal standaard
Je moet geen jeugdig kaalkopje zijn die een brandje sticht ergens op een parkeerplaats in Enschede, dan ga je meteen 4 jaar in de terroristen bak.
shift-knop defekt
pi_190978902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:59 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Is standaard

NIEUWEGEIN/UTRECHT -
Een 20-jarige vrouw uit Nieuwegein is veroordeeld tot acht maanden jeugddetentie voor haar betrokkenheid bij vijftien autobranden in Utrecht en Nieuwegein eind vorig jaar.

https://www.rtvutrecht.nl(...)-2-bekogelingen.html

Nederland wordt steeds infantieler

Precies, het is infantiel om iemand acht maanden vast te zetten, omdat zij auto's in brand heeft gestoken. Zeker gezien het feit dat automobilisten én ondernemers zijn én vijanden zijn van schone stofvrije lucht. Wegens het gebrek aan schone stofvrije lucht liggen veel waardevollere medemensen ziek in bed en zullen vroegtijdig overlijden.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:19:08 #115
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190979011
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:12 schreef torentje het volgende:
liggen veel waardevollere medemensen ziek in bed
Als ze ziek in bed liggen zijn ze niet erg waardevol meer natuurlijk.
pi_190981502
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als ze ziek in bed liggen zijn ze niet erg waardevol meer natuurlijk.
Dat is juist het ergste daarvan. Want daardoor kunnen de minderjarigen slechts praten met een van de ondernemers, terwijl die ondernemers er schuld aan hebben dat de waardevollere medemensen ziek in bed liggen door gebrek aan stofvrije schone lucht en daardoor vroegtijdig overlijden. En dat wreken d.m.v. het in de fik steken van alle auto's mag ook al niet.
pi_191011577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:39 schreef p078 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En de winnaar:

https://www.ad.nl/rotterd(...)-jaar-vast~aa6bbe78/

Sommige hier hebben ernstig gefaald. Ik zou zo snel mogelijk een opticien zoeken.
Wat zei je nou? Het is dus wel een marokkaan. Iets wat je op dag 1 aan de beelden al meteen zag (o.a. marokaanse vlaggen e.d.).

https://www.geenstijl.nl/(...)dvocaat-liken-op-fb/
pi_191011678
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat zei je nou? Het is dus wel een marokkaan. Iets wat je op dag 1 aan de beelden al meteen zag (o.a. marokaanse vlaggen e.d.).

https://www.geenstijl.nl/(...)dvocaat-liken-op-fb/
Ow ik dacht dat dat alleen een turks ding was, zo'n trouwstoet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_191012789
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat zei je nou? Het is dus wel een marokkaan. Iets wat je op dag 1 aan de beelden al meteen zag (o.a. marokaanse vlaggen e.d.).

https://www.geenstijl.nl/(...)dvocaat-liken-op-fb/
HHAHHAHAHHAHAHAHA geenstijl comments als bron hanteren.
Maar de ad.nl en telegraaf zijn toch wat betrouwbaarder.

Maar kom maar op met die beelden en de vlaggen?
pi_191012821
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:37 schreef p078 het volgende:

[..]

HHAHHAHAHHAHAHAHA geenstijl comments als bron hanteren.
Maar de ad.nl en telegraaf zijn toch wat betrouwbaarder.

Maar kom maar op met die beelden en de vlaggen?
Shahid Bouchouh

Klinkt niet echt Turks.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191012877
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Shahid Bouchouh

Klinkt niet echt Turks.
Ooit van een halfbloedje gehoord? Maar je bent toch van ik zie buitenlanders als Nederlanders. Nu niet meer?
pi_191013392
quote:
4s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat dat alleen een turks ding was, zo'n trouwstoet.
Nee is niet alleen Turks. Turkse variant kan soms ook asociaal zijn, echter zij zullen nooit in gestolen auto’s rondrijden en of politieagenten neermeppen.

Net zoals dat de Turkse community zo een rattenactie niet zou accepteren.

Dit in tegenstelling tot de marokkanen (zie p078 als voorbeeld). Nog steeds willen ze elkaar het handje boven het hoofd houden. :r
pi_191013519
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:37 schreef p078 het volgende:

[..]

HHAHHAHAHHAHAHAHA geenstijl comments als bron hanteren.
Maar de ad.nl en telegraaf zijn toch wat betrouwbaarder.

Maar kom maar op met die beelden en de vlaggen?

Even kijken, seconde 4:
Amazigh vlag (berbers aka mocros)
Marokkaanse vlag.

Seconde 35:
Weer zelfde amazigh vlag
Marokkaanse vlag weer op een andere auto.

:{w
pi_191013854
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee is niet alleen Turks. Turkse variant kan soms ook asociaal zijn, echter zij zullen nooit in gestolen auto’s rondrijden en of politieagenten neermeppen.

Net zoals dat de Turkse community zo een rattenactie niet zou accepteren.

Dit in tegenstelling tot de marokkanen (zie p078 als voorbeeld). Nog steeds willen ze elkaar het handje boven het hoofd houden. :r
Hand boven het hoofd. Lol, de dader is gepakt. Turken kunnen geen auto's stelen of een politieagent meppen? De Ad.nl heeft betrouwbare bronnen. Maar als je geenstijl wilt geloven ga je gang jongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door p078 op 13-01-2020 20:15:08 (Cf) ]
pi_191014024
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:50 schreef p078 het volgende:

[..]

Hand boven het hoofd. Lol, de dader is gepakt. Turken kunnen geen auto's stelen of een politieagent meppen? De Ad.nl heeft betrouwbare bronnen. Maar als je geenstijl wilt geloven ga je gaan jongen.
Gast zet jezelf nou niet zo verschut.
pi_191014163
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:31 schreef xminator het volgende:

[..]


Even kijken, seconde 4:
Amazigh vlag (berbers aka mocros)
Marokkaanse vlag.

Seconde 35:
Weer zelfde amazigh vlag
Marokkaanse vlag weer op een andere auto.

:{w
Hahhhahahhahah. Je moet je ogen laten nakijken. Als je goed kijkt zie je nog een vlag. Zoals ik al eerder heb aangegeven het was een gemixte huwelijk. Maar kennenlijk wil dat niet tot je doordringen.
pi_191016052
Was het een leuke bruiloft verder?
Alius aliud dicit
pi_191017833
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:44 schreef p078 het volgende:

[..]

Ooit van een halfbloedje gehoord? Maar je bent toch van ik zie buitenlanders als Nederlanders. Nu niet meer?
Je probeert je op de meest zielige manieren ergens uit te lullen, ik zou zeggen dat je een typische Marokkaan bent.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191018139
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 23:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je probeert je op de meest zielige manieren ergens uit te lullen, ik zou zeggen dat je een typische Marokkaan bent.
Ik kijk alleen naar feiten. In de AD.nl stond een Turkse verdachte . Maar je bent gewoon op heterdaad betrapt. Wat een hypocriet. Ik zou zeggen dat je een typische racist bent.
pi_191018574
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 23:20 schreef p078 het volgende:

[..]

Ik kijk alleen naar feiten. In de AD.nl stond een Turkse verdachte . Maar je bent gewoon op heterdaad betrapt. Wat een hypocriet. Ik zou zeggen dat je een typische racist bent.
In welk ad bericht stond dat? Het bericht wat jij had geplaatst heeft dit niet staan.

En dat komt omdat.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191018664
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 23:20 schreef p078 het volgende:

[..]

Ik kijk alleen naar feiten. In de AD.nl stond een Turkse verdachte . Maar je bent gewoon op heterdaad betrapt. Wat een hypocriet. Ik zou zeggen dat je een typische racist bent.
Ja, dat ben ik ook, had je daar een probleem mee?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 09:54:52 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_191021099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook, had je daar een probleem mee?
Gezellig hier!
Dit, dus.
pi_191021364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 09:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gezellig hier!
Ik probeer me aan te passen aan het niveau.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191021467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:12 schreef torentje het volgende:

[..]

Precies, het is infantiel om iemand acht maanden vast te zetten, omdat zij auto's in brand heeft gestoken. Zeker gezien het feit dat automobilisten én ondernemers zijn én vijanden zijn van schone stofvrije lucht. Wegens het gebrek aan schone stofvrije lucht liggen veel waardevollere medemensen ziek in bed en zullen vroegtijdig overlijden.
Die auto's in de fik steken zal goed voor de luchtkwaliteit zijn geweest :D :')
pi_191022587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook, had je daar een probleem mee?
Jouw probleem niet de mijne.

[ Bericht 4% gewijzigd door p078 op 14-01-2020 11:55:58 (Xc) ]
pi_191022910


Verdachte Shahid B.

De deelnemer aan een trouwstoet die wordt verdacht van het neerslaan van een agent, afgelopen zomer in Rotterdam, heeft tegen twee undercoveragenten een bekennende verklaring afgelegd. Dat bleek vandaag bij een pro-formazitting in deze zaak. In officiële verhoren beriep de 26-jarige Shahid B. zich op zijn zwijgrecht.

B. legde zijn bekennende verklaringen af op de luchtplaats van een huis van bewaring. Hij werd aangesproken door agenten die zich voordeden als gedetineerden. De advocaat van B. zegt dat haar cliënt onder druk is gezet en wil de agenten ondervragen.

De rechtbank ging akkoord met dat verzoek. De ondervraging volgt later achter gesloten deuren bij de rechter-commissaris.

Zware mishandeling
Verder werd vandaag bepaald dat B. voorlopig blijft vastzitten. Hij wordt verdacht van zware mishandeling. De zaak wordt op 26 maart inhoudelijk behandeld.

> https://nos.nl/artikel/23(...)dercoveragenten.html

Shahid B. beriep zich na zijn arrestatie in oktober op zijn zwijgrecht.
Tijdens een rookpauze werd hij op de luchtplaats aangesproken door ‘Marokkaanse verbalisanten’, aldus zijn advocaat.
‘Ze hebben hem hemd van het lijf gevraagd. Cliënt heeft uitlatingen gedaan. Hij voelde zich in het nauw gedreven, hij voelde zich gepusht. Ze bleven maar vragen, mijn cliënt is doorgaans niet zo spraakzaam. Is dit wel een vrijwillige verklaring? Misschien heeft het wel het karakter van een verpakt verhoor.’


.
‘Ik ben er best pissig over, ik vind hem echt een laffe zak’
, zei agent Gert Jan de Jonge afgelopen najaar tegen de regionale omroep Rijnmond.
‘En ik ben vooral verbaasd over de omstanders.
Dat er niet iemand is die zegt: joh, dit kan gewoon niet.
Terwijl ik heb gezien dat er werd gefilmd.’

> https://www.volkskrant.nl(...)t-advocaat~bc8fc0d8/

tribale clan cultuur
shift-knop defekt
pi_191022979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:07 schreef TomLuny het volgende:
[ afbeelding ]

Verdachte Shahid B.

De deelnemer aan een trouwstoet die wordt verdacht van het neerslaan van een agent, afgelopen zomer in Rotterdam, heeft tegen twee undercoveragenten een bekennende verklaring afgelegd. Dat bleek vandaag bij een pro-formazitting in deze zaak. In officiële verhoren beriep de 26-jarige Shahid B. zich op zijn zwijgrecht.

B. legde zijn bekennende verklaringen af op de luchtplaats van een huis van bewaring. Hij werd aangesproken door agenten die zich voordeden als gedetineerden. De advocaat van B. zegt dat haar cliënt onder druk is gezet en wil de agenten ondervragen.

De rechtbank ging akkoord met dat verzoek. De ondervraging volgt later achter gesloten deuren bij de rechter-commissaris.

Zware mishandeling
Verder werd vandaag bepaald dat B. voorlopig blijft vastzitten. Hij wordt verdacht van zware mishandeling. De zaak wordt op 26 maart inhoudelijk behandeld.

> https://nos.nl/artikel/23(...)dercoveragenten.html

Shahid B. beriep zich na zijn arrestatie in oktober op zijn zwijgrecht.
Tijdens een rookpauze werd hij op de luchtplaats aangesproken door ‘Marokkaanse verbalisanten’, aldus zijn advocaat.
‘Ze hebben hem hemd van het lijf gevraagd. Cliënt heeft uitlatingen gedaan. Hij voelde zich in het nauw gedreven, hij voelde zich gepusht. Ze bleven maar vragen, mijn cliënt is doorgaans niet zo spraakzaam. Is dit wel een vrijwillige verklaring? Misschien heeft het wel het karakter van een verpakt verhoor.’


.
‘Ik ben er best pissig over, ik vind hem echt een laffe zak’
, zei agent Gert Jan de Jonge afgelopen najaar tegen de regionale omroep Rijnmond.
‘En ik ben vooral verbaasd over de omstanders.
Dat er niet iemand is die zegt: joh, dit kan gewoon niet.
Terwijl ik heb gezien dat er werd gefilmd.’

> https://www.volkskrant.nl(...)t-advocaat~bc8fc0d8/

clan cultuur

Ik ben benieuwd hoe trots hij was op zijn daad
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191023228
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe trots hij was op zijn daad
Hij zal zich niet ervoor schamen want zijn clan heeft hem aan alle kanten meegeholpen om uit handen van de Staat te blijven. Daarom voegde ik er clan cultuur aan toe omdat daar de familie, de stam eerst gaat en men eigenlijk geen enkele boodschap heeft aan 'slands overheid.

In Duitsland zijn daar ook enorme problemen mee.

De macht van de grote families in de buitstaat Duitsland
https://ejbron.wordpress.(...)buitstaat-duitsland/
shift-knop defekt
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:33:56 #139
80382 manny
30 is best veel
pi_191023267
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:07 schreef TomLuny het volgende:

tribale clan cultuur

Niet zo veel voor nodig hoor. Als er een klap wordt uitgedeeld op het voetbalveld hebben alle spelers van het betreffende team ook net "niet gezien" wie het gedaan heeft, idem als er een paar klappen vallen op een stapavondje of op een schoolplein of in een speeltuin.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_191023331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:33 schreef manny het volgende:

[..]

Niet zo veel voor nodig hoor. Als er een klap wordt uitgedeeld op het voetbalveld hebben alle spelers van het betreffende team ook net "niet gezien" wie het gedaan heeft, idem als er een paar klappen vallen op een stapavondje of op een schoolplein of in een speeltuin.
Dat is wel zo, mss maak ik te snel oiv diverse berichten die ik regelmatig tegenkom over tribale cultuur van 1+1 een 2.
Maar toch, kijk ook eens wat er zich omheen plaats vindt, de omstandigheden.
Zulke terreur toeter stoeten zijn nou niet bepaald westers te noemen.
shift-knop defekt
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:53:23 #141
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_191023603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 00:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook, had je daar een probleem mee?
Racisme... Net als zoiets als “respect” volstrekt gedevalueerde termen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_191023827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Racisme... Net als zoiets als “respect” volstrekt gedevalueerde termen.
Zwaar aan inflatie onderhevig al sinds men begon te mekken over negerzoenen, zigeunersaus, en jodenvet, legt totaal geen gewicht meer in de schaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191024972
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:33 schreef manny het volgende:

[..]

Niet zo veel voor nodig hoor. Als er een klap wordt uitgedeeld op het voetbalveld hebben alle spelers van het betreffende team ook net "niet gezien" wie het gedaan heeft, idem als er een paar klappen vallen op een stapavondje of op een schoolplein of in een speeltuin.
Vast maar als een vriend van mij een zodanige klap uitdeelt dat iemand bewusteloos is dan heeft hij toch echt en keus hij gaat of ik ga naar de politie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:23:03 #144
80382 manny
30 is best veel
pi_191027448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:38 schreef TomLuny het volgende:

[..]
Zulke terreur toeter stoeten zijn nou niet bepaald westers te noemen.
ah. zijn we daar aangekomen.

man man man
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_191027537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:23 schreef manny het volgende:

[..]

ah. zijn we daar aangekomen.

man man man
Dat zei Aboutaleb al maanden geleden. Overlast van vrijwel uitsluitend Turkse en Marokkaanse trouwstoeten. Niet lang daarna heeft Rotterdam allerlei extra regels in de apv opgenomen die zulk soort ellende moeten voorkomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191027910
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:23 schreef manny het volgende:

[..]

ah. zijn we daar aangekomen.

man man man
Ja sorry maar ik ben nou eenmaal geen cultureel relativist.




Je vroeg zelf wat nou het verschil was tussen tribale clan cultuur en een polder voetbalclub die de andere kant op kijkt.
Dus ik wijs erop dat er in deze zaak ook nog andere culturele verschillen op te merken zijn, zoals het fenomeen van agressief en asociaal gedrag tijdens trouwerijen, lak aan verkeersregels en wetten, met wapens de lucht inschieten, of hier en daar zelfs op een bruidje, en etc.
Dat is net zo min westers als taharrush of fgm en dat is dus het verschil.

Mocht het je interesseren, in de video hieronder wordt wat meer toegelicht over tribale banden en hoe zich dat verhoudt tot een overheid en dan zie je ook gelijk waarom men niet zo handelt zoals Vipergts zou doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:40 schreef vipergts het volgende:

[..]

Vast maar als een vriend van mij een zodanige klap uitdeelt dat iemand bewusteloos is dan heeft hij toch echt en keus hij gaat of ik ga naar de politie.

Voetbalmanager2 wijst er ook terecht op dat Aboutaleb dit bevestigd heeft.
shift-knop defekt
pi_191028244
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:23 schreef manny het volgende:

[..]

ah. zijn we daar aangekomen.

man man man
Ah, zijn we daar aangekomen? Dat we ''toeter trouwstoeten'' niet meer als niet-westers aan mogen merken?

:') :') :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:36:34 #148
80382 manny
30 is best veel
pi_191030530
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ah, zijn we daar aangekomen? Dat we ''toeter trouwstoeten'' niet meer als niet-westers aan mogen merken?

:') :') :')
terreur vergeten ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 17 februari 2020 @ 13:25:06 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191551406
Agent heeft blijvende schade van de klap blijkt nu.

Quote uit het relaas van de echtgenote van de agent:

quote:
Mijn zoontje van 9 wordt wel eens - oké, best vaak - boos op zijn zusje (zoals dat gaat met zusjes, het is helaas vaak terecht). Dan geeft hij haar een rotschop. Ik zie je blij kijken, lachen zelfs. Dit begrijp je. Wat je niet begrijpt, is dat je niet iemand zomaar een rotschop kunt geven! Dat leren we hem. Jij bent geen 9 meer. Wie leert jou om geen rotschop uit te delen als je boos bent? Ik ben bang dat dit niemand meer gaat lukken. Ik ben bang dat je keer op keer zult slaan of schoppen als jij vindt dat dit nodig is. Zonder na te denken over de schade die je achterlaat.
Deze eikel gaat inderdaad nooit meer iets bijdragen aan de maatschappij behalve ellende en schade. Hij weet en kan gewoon niet beter. Komt onder andere door de omgeving die evenmin in staat is iets positiefs toe te voegen maar alleen neemt en alles opeist behalve de verantwoordelijkheid voor het eigen handelen.

Wat moet je ermee?
pi_191551474
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef Qarrad het volgende:
Wat moet je ermee?
Buigen en je ernaar schikken, vooral Geert Wilders niet in de kaart spelen. Ook zeker geen verband constateren met cultuur en afkomst. Richt je liever op de positieve kanten: hoevaak zie je nou zo'n mooie dure bolide door de straten scheuren? Kan dat niet ook gewoon een leuke verrijking zijn, zo op de mooiste dag van het leven van zo'n vrolijk bruidspaar? :9~
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:37:45 #151
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_192289314
quote:
Verdachte neerslaan agent bij trouwstoet voorlopig op vrije voeten

De 26-jarige man die ervan wordt verdacht vorig jaar zomer een Rotterdamse agent te hebben neergeslagen bij een trouwstoet, komt voorlopig op vrije voeten. De rechtbank heeft besloten dat hij in een project voor begeleid wonen wordt geplaatst.

Shahid B. wordt verdacht van zware mishandeling van de agent. Hij zou vandaag voor de rechter verschijnen maar de zitting ging niet door vanwege het coronavirus. Vanmiddag is alleen een knoop doorgehakt over zijn voorarrest. Het is nog niet bekend wanneer de zaak inhoudelijk wordt behandeld.

Zijn vrijlating is tegen de zin van het Openbaar Ministerie, schrijft Rijnmond. "Het gevaar voor herhaling is groot. Meneer heeft zich in het verleden steeds niet aan de afspraken gehouden. Ook eerdere straffen en behandeling hebben hem niet van nieuwe misdrijven weerhouden."
Neergeslagen

B. is een broer van de vrouw die op 30 augustus vorig jaar in het huwelijk trad. De stoet met bruiloftsgasten veroorzaakte veel overlast. De politie zette de rij auto's daarom aan de kant. Een van de agenten werd toen van achteren neergeslagen. Hij liep een whiplash en een hersenschudding op. Pas weken later werd B. opgepakt.
https://nos.nl/artikel/23(...)op-vrije-voeten.html

uuuh... vrije voeten?
pi_192289381
quote:
Zijn vrijlating is tegen de zin van het Openbaar Ministerie, schrijft Rijnmond. "Het gevaar voor herhaling is groot. Meneer heeft zich in het verleden steeds niet aan de afspraken gehouden. Ook eerdere straffen en behandeling hebben hem niet van nieuwe misdrijven weerhouden."
Strak plan, mongolen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192289400
Wel fijn dat het zwaarder optreden van geweld tegen hulpverleners zijn vruchten afwerpt.
  donderdag 26 maart 2020 @ 17:54:04 #154
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192289610
Ik zie de berichtgeving dat ze meneer niet meer kunnen vinden wanneer het proces weer verder gaat wel verschijnen.
  donderdag 26 maart 2020 @ 19:50:48 #155
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_192291814
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:54 schreef Twiitch het volgende:
Ik zie de berichtgeving dat ze meneer niet meer kunnen vinden wanneer het proces weer verder gaat wel verschijnen.
En dan is iedereen weer 'geschokt' en 'verbaasd'... ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_192298054
Op nu.nl stond dat deze man nu niet in hechtenis wordt genomen vanwege zijn persoonlijke situatie (schuldsanering). Daarnaast heeft hij, door die agent neer te slaan, de voorwaarden van zijn voorwaardelijke vrijlating uit een eerdere veroordeling overtreden.

Dus, eigenlijk zou hij direct de bak in moeten maar omdat meneer persoonlijke problemen heeft hoeft hij nu nog niet te gaan zitten. Ondanks een eerdere veroordeling die nu weer open staat. In dat artikel werd overigens nergens gezegd dat de in vrijheidsstelling iets met corona te maken heeft.

Wat zijn we toch aan het doen in dit land... Fijn om als agent ook te weten dat het justitiële apparaat achter je staat wanneer je bij de uitvoering van je beroep aangevallen wordt.
^ To je nesmysl ^
  vrijdag 27 maart 2020 @ 10:48:24 #157
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192299933
Echt waar, dit degeneraat voldoet op geen enkele wijze aan de eisen om vrij rond te mogen lopen en houdt zich stelselmatig niet aan afspraken, dus laten ze hem vrij?

Om van te gaan schuimbekken.
pi_192388614
quote:
quote:
16s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Strak plan, mongolen. :')
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:54 schreef Twiitch het volgende:
Ik zie de berichtgeving dat ze meneer niet meer kunnen vinden wanneer het proces weer verder gaat wel verschijnen.
quote:
Trouwstoetmepper misdraagt zich opnieuw, opgepakt in woning bruidegom
De 26-jarige man die vorig jaar zomer de Rotterdamse politieman Gert Jan de Jonge bewusteloos sloeg is opnieuw opgepakt. Hij was onder voorwaarden vrijgelaten in afwachting van zijn proces, maar schond een voorwaarde. Shahid B. bleek namelijk onder invloed van drugs te zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-woning-bruidegom
Het waren 2 fantastische dagen :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 1 april 2020 @ 12:08:45 #159
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192388661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het waren 2 fantastische dagen :')
Je verwacht het niet...
Door de shredder en vergeten maar zou ik zeggen.
pi_192388939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Het waren 2 fantastische dagen :')
Sluit dit keer de verantwoordelijken voor zijn vrijlaten ook maar op die snappen er duidelijk niks van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 1 april 2020 @ 14:17:19 #161
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192391291
haha hier in de buurt

https://www.vlaardingen24(...)ingen-opgepakt/28085

maar wat een gek , opsluiten en nooit meer vrij laten dat soort mensen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_192393471
Jammer dat nekschot niet meer toegestaan is
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193782462
Shahid B. staat vandaag voor de rechter.
Telegraafverslaggever Saskia Belleman is aanwezig bij de rechtszaak
https://twitter.com/SaskiaBelleman

SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:45:22 Agent De Jonge waarschuwde de familieleden enkele keren en zei dat ze terug moesten naar de auto's. ,,Dat deden we ook. Alleen gedroeg een familielid zich raar. Die reed ook rakelings langs de heer De Jonge. Toen ging het mis." #trouwstoetmepper reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:53:09 Op filmpjes is te zien hoe de auto met daarin Shahid B. met volle vaart er vandoor ging. ,,Naar huis", zegt Shahid B. Hij stapte uit op de Nieuwe Binnenweg. ,,Ik voelde me niet fijn in die grijze auto, ik dacht dat ik gepakt kon worden." #trouwstoetmepper reageer retweet


[ Bericht 15% gewijzigd door spectrumanalyser op 25-06-2020 13:59:20 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:58:10 #164
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193782597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Shabib B. staat vandaag voor de rechter.
Telegraafverslaggever Saskia Belleman is aanwezig bij de rechtszaak
https://twitter.com/SaskiaBelleman

SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:45:22 Agent De Jonge waarschuwde de familieleden enkele keren en zei dat ze terug moesten naar de auto's. ,,Dat deden we ook. Alleen gedroeg een familielid zich raar. Die reed ook rakelings langs de heer De Jonge. Toen ging het mis." #trouwstoetmepper reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:53:09 Op filmpjes is te zien hoe de auto met daarin Shahid B. met volle vaart er vandoor ging. ,,Naar huis", zegt Shahid B. Hij stapte uit op de Nieuwe Binnenweg. ,,Ik voelde me niet fijn in die grijze auto, ik dacht dat ik gepakt kon worden." #trouwstoetmepper reageer retweet
Zal wel een taakstrafje worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193783104
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:12:18 Maar ook geeft Shahid B. toe dat hij het ,,op dat moment verkeerd zag." De Jonge zag hem niet aankomen, was bezig met een andere bruiloftsganger en stond met zijn rug naar Shahid B. #trouwstoetmepper reageer retweet
Daaraan zie je ook wel hoe dom zo'n gozer is. Je weet dat je in het licht van een eerdere veroordeling onder een vergrootglas ligt, en dan ga je een agent neermeppen die zich niet eens op jou gericht heeft?

[ Bericht 2% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 25-06-2020 14:38:24 ]
pi_193783259
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:58:33 Shahid B. kreeg toen hij nog minderjarig was jeugd-tbs opgelegd voor een geweldsincident. Volgens zijn behandelaars leerde hij veel van de behandeling. Weglopen bv om tot rust te komen. Maar dat lukte niet op 30 augustus. #trouwstoetmepper reageer retweet
En daar had hij anderhalf jaar (deels voorwaardelijk) en jeugd-tbs voor gekregen. Toen heeft hij dus ook niet iemand met de vlakke hand eenmaal op de wang geslagen, zogezegd.
pi_193783896
quote:
De moeder van Shahid B. vond het volkomen terecht wat haar zoon had gedaan. Ze zei dat hij zich moest gedragen als een gek en een idioot, ,,want dan kan de Reclassering niets met je beginnen."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193784004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat zijn natuurlijke gedrag is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_193784070
quote:
Tijdens zijn werk als taxichauffeur schept de vader van de bruidegom tegenover wildvreemden op over het incident, zegt De Jonge. ,,Dezelfde vader die beloofde volledig mee te werken aan het politieonderzoek, maar die dit in de praktijk tegenwerkte."
quote:
Zijn zus, de bruid, ,,haalde het in haar hoofd om een agent die zijn werk deed ,,een racist" te noemen", zegt De Jonge.
quote:
De familie van Shahid B. werkte de politie tegen, loog en toonde volledig gebrek aan zelfinzicht, aldus De Jonge. ,,Het zou mijn eigen schuld zijn dat ik een klap van achter kreeg omdat ik me bemoeide met jullie feest."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193784084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Land uitschoppen.
  donderdag 25 juni 2020 @ 15:38:23 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193784195
Gezellige familie vol pareltjes zo te lezen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 25 juni 2020 @ 16:03:41 #172
455560 Logic91
Always stay rational
pi_193784622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een stel inferieure ratten zijn dit. In alle opzichten zijn ze minderwaardig aan de mensen die zich fatsoenlijk gedragen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 25 juni 2020 @ 16:19:56 #173
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193784910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 15:38 schreef Perrin het volgende:
Gezellige familie vol pareltjes zo te lezen.
Dieptriest.
Dit, dus.
pi_193786676
Waar zijn de personen die stellig beweerden dat het een Turk was? Dit zouden Turken niet doen.

Typisch marokkanengedrag.
pi_193786856
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:19 schreef xminator het volgende:
Waar zijn de personen die stellig beweerden dat het een Turk was? Dit zouden Turken niet doen.

Typisch marokkanengedrag.
Typisch tokkie gedrag :')
  donderdag 25 juni 2020 @ 18:34:45 #176
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193786900
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 18:19 schreef xminator het volgende:
Waar zijn de personen die stellig beweerden dat het een Turk was? Dit zouden Turken niet doen.

Typisch marokkanengedrag.
Turken zijn harde werkers!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:39:35 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_193798302
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2020 16:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een stel inferieure ratten zijn dit. In alle opzichten zijn ze minderwaardig aan de mensen die zich fatsoenlijk gedragen.
Dat is ook precies wat de agent in zijn slachtofferverklaring uitdroeg, maar dan netter.
  zondag 28 juni 2020 @ 14:30:47 #178
80382 manny
30 is best veel
pi_193830403
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2020 16:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een stel inferieure ratten zijn dit. In alle opzichten zijn ze minderwaardig aan de mensen die zich fatsoenlijk gedragen.
always stay rational is jouw ondertitel toch?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200043917
quote:
Celstraffen geëist tegen familie van Rotterdamse trouwstoetmepper

Het Openbaar Ministerie heeft tot honderd dagen celstraffen geëist tegen drie familieleden van de trouwstoetmepper in Rotterdam. De drie verdachten zouden getuigen beïnvloed hebben, in een poging het rechercheonderzoek ‘ernstig te frustreren’, zo meldt Justitie.

Een 45-jarige vrouw en een 55-jarige man moeten als het aan het OM ligt 90 dagen de gevangenis in. Een 24-jarige man 100 dagen. De strafeis tegen hem valt hoger uit omdat hij naast het beïnvloeden van getuigen ook terechtstond voor het beledigen van de neergeslagen agent.

De Rotterdamse ‘trouwstoetmepper’ Shahid B. (26) viel op 30 augustus 2019 een politieagent op de Westzeedijk van achteren aan en sloeg hem. Even daarvoor was de bruidscolonne aan de kant gezet vanwege overlast. De agent hield er een whiplash aan over. Ondanks dat veel mensen getuigen waren van de klap, weigerden ze mee te werken aan het onderzoek.

‘Verklaren dat ze stoned waren’
Dat is op zich niet strafbaar meldt justitie, maar het beïnvloeden van getuigen wél. Dat zou gebeurd zijn in de dagen na de mishandeling van de agent. Verschillende getuigen werden opgedragen te verklaren dat ze stoned waren en daardoor niets hadden meegekregen van het incident. Of dat ze moesten zeggen dat ze net toevallig de andere kant opkeken toen de agent de klap kreeg. Ook moesten ze voor zich houden waar de gezochte man zich op dat moment bevond. De man werd in oktober gevonden in een woning in Lopik, waar hij zich onder een bed probeerde te verstoppen.

“De politie werkt met man en macht om daders op te sporen en de straten veilig te houden voor de burgers”, aldus de officier van justitie tijdens de zitting. “En dat werk wordt de politie onmogelijk gemaakt door personen zoals verdachten die erop uitgaan om getuigen het zwijgen op te leggen, of anders te laten verklaren.”

De rechter doet over twee weken uitspraak.

Eerder was al bekend dat Shahid B. (26) anderhalf jaar de cel in moet, waarvan een half jaar voorwaardelijk voor de poging tot zware mishandeling van de politieman. Ook moet hij zich laten opnemen in een psychiatrische kliniek.
https://www.ad.nl/rotterd(...)toetmepper~a36f85a1/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 24 juni 2021 @ 16:46:52 #180
117098 Hathor
Effe niet
pi_200044660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Straffen hadden wel wat hoger mogen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205828557
quote:
Eervol ontslag voor slachtoffer trouwstoetmepper: 'Hoofdpijn is standaard'
https://nos.nl/artikel/24(...)ofdpijn-is-standaard

Drie jaar nadat hij van achteren werd neergeslagen door de 'trouwstoetmepper' is het afgelopen met de loopbaan van de Rotterdamse politieagent Gert Jan de Jonge (41). Hij heeft ernstig hersenletsel overgehouden aan de klap en kan niet meer normaal functioneren.

"Normaal word je na twee jaar ziek zijn afgekeurd. De politie hangt er een derde jaar aan. Nu ga ik met ontslag", zegt De Jonge bij Rijnmond. "Eervol ontslag."

Het was afgelopen woensdag precies drie jaar geleden dat De Jonge bij een trouwstoet werd geroepen die overlast veroorzaakte in Rotterdam. De automobilisten hielden zich niet aan de verkeersregels en toeterden luidruchtig. Toen de agent een aantal auto's aan de kant had gezet, werd hij van achteren neergeslagen door een broer van de bruid. Die man werd later veroordeeld tot een jaar cel en behandeling in een kliniek voor gedragsstoornissen,

De Jonge was 39 toen hij werd neergeslagen. Hij had de politie-doorstroomopleiding (hbo) met succes afgerond en zijn master bestuurskunde gehaald. De onregelmatigheid van het politiewerk sprak hem aan. "Het ging op en af. Soms in het weekend werken, maar dan was je op maandag weer vrij", zegt hij nu. "Ik wilde leuke mooie dingen doen binnen de politie. Dat is mij afgepakt. Ik zie mijn oude klasgenoten stappen maken, dat gaat mij niet meer gebeuren."

Ik moet pauzetjes nemen
De agent is een schim van zichzelf. "Ik heb vaak weinig energie, moet mijn pauzetjes nemen. Ik kan nooit snelle tv-beelden zien. De hoofdpijn is standaard. Ik wil niet overdrijven, het is geen migraine, maar toch", zegt hij. Dagelijks slikt De Jonge pijnstillers.

Om het leven en de hoofdpijn draaglijker te maken gedaan, probeert De Jonge lawaai en te veel prikkels te voorkomen. De benzineauto is ingeruild voor een elektrische. Ook draagt hij een koptelefoon en/of oordopjes om geluid buiten te sluiten.

De Jonge merkt dat zijn omgeving ook worstelt met de gevolgen van 'zijn' klap. "Mensen durven mij niet altijd aan te spreken. Ik ga nauwelijks naar verjaardagen. Op de verjaardag van mijn vrouw probeerde ik het, door af en toe weg te lopen en te rusten, vol te houden. 'Dan gaat het toch best goed?' zeggen ze dan. Ja, de dag zelf trek ik nog wel. Daarna ben ik een week ziek."
Ik had boos kunnen blijven

Het gaat dus niet goed met hem. Maar kwaad op de dader is De Jonge niet meer. "Ik had boos kunnen blijven. Daar heeft de dader geen last van, mijn omgeving en ik wel. Die emotie kan ik er niet bij hebben en wil ik er niet bij hebben. Ik vraag me wel af: heeft dit hem de ogen geopend of zit hij na een volgende zaak alweer vast? Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Is hij onder behandeling?"

Zijn carrière is voorbij, al denkt De Jonge vroeg of laat weer aan het werk te kunnen. "Ik wil me graag zinvol voelen. Zeg nou zelf: 42 is te jong om thuis te zitten", stelt hij. "Ik wil me er niet bij neerleggen dat het over is. Ik hoop beter te worden, al weet ik dat bepaalde functies onmogelijk zijn en fulltime werken niet meer kan. Daarom hoop ik de band met politie te houden."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205828727
Dit is echt heel sneu. Ikzelf heb zelden hoofdpijn en moet er niet aan denken het dagelijks te hebben. Die ğast kan nog een rechtszaak beginnen tegen die zwakzinnige en z'n familie.
pi_205829889
https://nos.nl/artikel/24(...)ofdpijn-is-standaard

quote:
Eervol ontslag voor slachtoffer 'trouwstoetmepper': 'Hoofdpijn is standaard'

Drie jaar nadat hij van achteren werd neergeslagen door de 'trouwstoetmepper' is het afgelopen met de loopbaan van de Rotterdamse politieagent Gert Jan de Jonge (41). Hij heeft ernstig hersenletsel overgehouden aan de klap en kan niet meer normaal functioneren.

"Normaal word je na twee jaar ziek zijn afgekeurd. De politie hangt er een derde jaar aan. Nu ga ik met ontslag", zegt De Jonge bij Rijnmond. "Eervol ontslag."

Het was afgelopen woensdag precies drie jaar geleden dat De Jonge bij een trouwstoet werd geroepen die overlast veroorzaakte in Rotterdam. De automobilisten hielden zich niet aan de verkeersregels en toeterden luidruchtig. Toen de agent een aantal auto's aan de kant had gezet, werd hij van achteren neergeslagen door een broer van de bruid. Die man werd later veroordeeld tot een jaar cel en behandeling in een kliniek voor gedragsstoornissen,

De Jonge was 39 toen hij werd neergeslagen. Hij had de politie-doorstroomopleiding (hbo) met succes afgerond en zijn master bestuurskunde gehaald. De onregelmatigheid van het politiewerk sprak hem aan. "Het ging op en af. Soms in het weekend werken, maar dan was je op maandag weer vrij", zegt hij nu. "Ik wilde leuke mooie dingen doen binnen de politie. Dat is mij afgepakt. Ik zie mijn oude klasgenoten stappen maken, dat gaat mij niet meer gebeuren."

Ik moet pauzetjes nemen
De agent is een schim van zichzelf. "Ik heb vaak weinig energie, moet mijn pauzetjes nemen. Ik kan nooit snelle tv-beelden zien. De hoofdpijn is standaard. Ik wil niet overdrijven, het is geen migraine, maar toch", zegt hij. Dagelijks slikt De Jonge pijnstillers.

Om het leven en de hoofdpijn draaglijker te maken, probeert De Jonge lawaai en te veel prikkels te voorkomen. De benzineauto is ingeruild voor een elektrische. Ook draagt hij een koptelefoon en/of oordopjes om geluid buiten te sluiten.

De Jonge merkt dat zijn omgeving ook worstelt met de gevolgen van 'zijn' klap. "Mensen durven mij niet altijd aan te spreken. Ik ga nauwelijks naar verjaardagen. Op de verjaardag van mijn vrouw probeerde ik het, door af en toe weg te lopen en te rusten, vol te houden. 'Dan gaat het toch best goed?' zeggen ze dan. Ja, de dag zelf trek ik nog wel. Daarna ben ik een week ziek."

Ik had boos kunnen blijven
Het gaat dus niet goed met hem. Maar kwaad op de dader is De Jonge niet meer. "Ik had boos kunnen blijven. Daar heeft de dader geen last van, mijn omgeving en ik wel. Die emotie kan ik er niet bij hebben en wil ik er niet bij hebben. Ik vraag me wel af: heeft dit hem de ogen geopend of zit hij na een volgende zaak alweer vast? Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Is hij onder behandeling?"

Zijn carrière is voorbij, al denkt De Jonge vroeg of laat weer aan het werk te kunnen. "Ik wil me graag zinvol voelen. Zeg nou zelf: 42 is te jong om thuis te zitten", stelt hij. "Ik wil me er niet bij neerleggen dat het over is. Ik hoop beter te worden, al weet ik dat bepaalde functies onmogelijk zijn en fulltime werken niet meer kan. Daarom hoop ik de band met politie te houden."
Ik vindt het ontzettend knap dat die ex-agent geen haat heeft aan dat laffe tyfusvolk. Ik zou het niet kunnen zowel die lafbek van een dader die de agent van achter neer sloeg en er vanaf kwam met een paar maanden cel als ook die schijt familie en alles en iedereen die er bij betrokken was en afwist wie exact had geslagen en allemaal hun mond hebben gehouden. :r

Beelden van het incident van 3 jaar terug
pi_205829934
En de dader, mag die na een lange gevangenisstraf de kosten van dit letsel betalen? Of mag hij lekker tuuteren bij de volgende tokkietrouwstoet?
Whatever...
pi_205829996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
En de dader, mag die na een lange gevangenisstraf de kosten van dit letsel betalen? Of mag hij lekker tuuteren bij de volgende tokkietrouwstoet?
quote:
De Rotterdamse ‘trouwstoetmepper’ Shahid B. (26) .... De dader werd eerder al veroordeeld tot anderhalf jaar gevangenisstraf, waarvan een half jaar voorwaardelijk voor de poging tot zware mishandeling van de politieman. Ook moet hij zich laten opnemen in een psychiatrische kliniek.
1 jaartje brommen, met aftrek van het voorarrest en de gebruikelijke 75% van de straf uitzitten, dus die stond met 9 maanden weer buiten
pi_205830002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
En de dader, mag die na een lange gevangenisstraf de kosten van dit letsel betalen? Of mag hij lekker tuuteren bij de volgende tokkietrouwstoet?
Vermoed dat de dader gewoon mag blijven toeteren, totdat er bij iemand de stoppen doorslaan wegens het getoeter.
  zaterdag 3 september 2022 @ 14:53:03 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205830102
Agressie in de samenleving of dit nu een Hollandse klompendrager of Booslim is dient keihard aangepakt te worden! Het is te triest voor woorden, zoals Dries4ever al zegt: paar maanden brommen en weer verder. Ze geen geen neuk om anderen. Opzouten, uitkeringen intrekken en wegwezen :W Ga maar lekker een twintig jaar brommen. Kwaad met kwaad bestrijden. Dat zachte heelmeesters, stinkende wonden maken is wel bekend. Weg met de fluwelen handschoenen!
pi_205830327
Fopstraf voor de mepper, fopstraf voor de beledigers en beinvloeders van de getuigen. No one cares ^O^
pi_205830334
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef RedFever007 het volgende:
Agressie in de samenleving of dit nu een Hollandse klompendrager of Booslim is dient keihard aangepakt te worden! Het is te triest voor woorden, zoals Dries4ever al zegt: paar maanden brommen en weer verder. Ze geen geen neuk om anderen. Opzouten, uitkeringen intrekken en wegwezen :W Ga maar lekker een twintig jaar brommen. Kwaad met kwaad bestrijden. Dat zachte heelmeesters, stinkende wonden maken is wel bekend. Weg met de fluwelen handschoenen!
Gaat nooit gebeuren
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 3 september 2022 @ 15:18:08 #191
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:19:02 #192
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205832859
Wat een afschuwelijke afloop :{ Ik had geen idee dat die agent daar zoveel gevolgen van heeft ondervonden. Vreemd dat dat niet in de strafmaat tot uiting is gekomen. 1 jaar voor zo'n impact is gewoon belachelijk, zeker tegen een personeelslid van een hulpdienst.

Dit soort incidenten neemt steeds meer toe, maar het lijkt erop dat de strafmaat lafjes blijft of zelf nog minder. Geen wonder dat men geen neuk geeft dan om zo'n aso actie te maken. Walgelijk :r
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:21:01 #193
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205832872
Een heel jaar straf voor de dader? Wow, ongekend.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205833154
Trouwerij was zeker weer tussen een neef en een nicht zoals gebruikelijk bij de tokkies uit het rif.
  zaterdag 3 september 2022 @ 18:58:00 #195
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_205833191
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 18:53 schreef Gehrman het volgende:
Trouwerij was zeker weer tussen een neef en een nicht zoals gebruikelijk bij de tokkies uit het rif.
Misschien ben jij daar een perfecte voorbeeld van mbt neef/nicht resultaat :')
Schijt aan iedereen
pi_205833473
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
pi_205833830
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 18:58 schreef Deadre het volgende:

[..]
Misschien ben jij daar een perfecte voorbeeld van mbt neef/nicht resultaat :')
Eerder die zwakzinnige trouwstoetmepper gezien het feit dat hij opgenomen moet worden.
pi_205833870
Tja daders zijn ook slachtoffers hè..

Tijd voor een nieuwe lichting rechters, niet de ex asielzoeker advocaten die nu vooral zitten.
Echt hoognodig.
pi_205837695
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja daders zijn ook slachtoffers hè..

Tijd voor een nieuwe lichting rechters, niet de ex asielzoeker advocaten die nu vooral zitten.
Echt hoognodig.
Ik vermoed dat we ook voor deze wilde bewering geen enkele vorm van onderbouwing van je mogen verwachten?
pi_205837698
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
Och, de meeste mensen worden bij ziekte na 2 jaar al aan hun lot overgelaten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Trouwste user 2022 zondag 4 september 2022 @ 07:51:27 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_205837964
Wat een triest verhaal. :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 4 september 2022 @ 09:01:16 #202
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205838186
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef FlauwKapsel het volgende:
Dit is echt heel sneu. Ikzelf heb zelden hoofdpijn en moet er niet aan denken het dagelijks te hebben. Die ğast kan nog een rechtszaak beginnen tegen die zwakzinnige en z'n familie.
Dit is Amerika niet dus dat zal niet de moeite waard zijn wat dat gaat opleveren, behalve nog meer hoofdpijn mi.
  zondag 4 september 2022 @ 09:04:13 #203
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205838206
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
Je zou bijna zeggen dat hij van zijn werkgever nog een trap na krijgt.

Gelukkig voor de man dat hij er nog zo positief instaat, anders ga je helemaal kapot aan zo'n gang van zaken.
pi_205838229
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Eerder die zwakzinnige trouwstoetmepper gezien het feit dat hij opgenomen moet worden.
In een eerder artikel over dit onderwerp stond ook dat de dader zwakbegaafd is.

Dan lopen er heel wat zwakbegaafd rond in Nederland.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 4 september 2022 @ 09:25:26 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205838334
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
Tja, in een beschaaft land was hij men vervroegd pensioen gegaan, hier komt hij waarschijnlijk in de bijstand.
  zondag 4 september 2022 @ 09:37:20 #206
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205838398
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Tja, in een beschaaft land was hij men vervroegd pensioen gegaan, hier komt hij waarschijnlijk in de bijstand.
uh nee :')

Hij krijgt een arbeidsongeschiktheidsuitkering. In zijn geval kan dit zo maar eens 100% van zijn laatstverdiende salaris zijn. Dat kan namelijk bij een iva uitkering.
pi_205839259
Verkeerd
pi_205839506
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
In een eerder artikel over dit onderwerp stond ook dat de dader zwakbegaafd is.

Dan lopen er heel wat zwakbegaafd rond in Nederland.
Hoe kom je tot die conclusie? Jij kent de dader?
pi_205839585
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoe kom je tot die conclusie? Jij kent de dader?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)fd-dader-slachtoffer
quote:
Shahid B., de 26-jarige man die op 30 augustus 2019 tijdens een trouwstoet in Rotterdam een agent bewusteloos sloeg is zwakbegaafd. Daarnaast heeft hij volgens justitie een strafblad van tien pagina's.

[..]
Nadat hij de agent had neergeslagen, is de trouwstoet ervandoor gegaan. Het duurde tot 9 oktober voordat er iemand werd aangehouden. De mensen in de trouwstoet wisten wie de klap uitdeelde, maar daar werd over gezwegen. Bij zijn aanhouding had B. zich onder een bed verstopt.

B. stuurde De Jonge, die mogelijk blijvend hersenletsel aan de klap heeft overgehouden, een paar maanden geleden een excuusbrief. Justitie gelooft niet in de oprechtheid daarvan. Ook maakt het OM zich zorgen over de kans op herhaling, omdat B. al vaker heeft vastgezeten. Hij zat onder meer in een jeugd-tbs-instelling.
echt een lieve jonge een vieze gore stinkende lafbek en dito familie. vies uitschot :r

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 12:23:39 ]
pi_205839610
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
Veel te kort door de bocht. Je weet bijvoorbeeld helemaal niet wat hij zelf wilde. Het kan best zijn dat hij het ook een goed idee vond, omdat het rust geeft. Met eervol ontslag is het definitief, dat hoofdstuk van je leven afgesloten en je vol richten op het vervolg.

Als hij nog een paar uurtjes in de week had willen / kunnen werken, ben ik er ook van overtuigd dat de politie er alles aan gedaan zou hebben om dat mogelijk te maken. Ik weet in ieder geval via-via dat de politie al op diverse plekken prikkelarme werkplekken heeft ingericht, waar alles heel rustig, zonder verrassingen en met de nodige begeleiding verloopt. Dat is namelijk ook van belang om mensen met ernstige vormen van PTSS te laten reïntegreren.
pi_205839620
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:22 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)fd-dader-slachtoffer
[..]
echt een lieve jonge een vieze gore stinkende lafbek en dito familie. vies uitschot :r
Ja? Hoe blijkt hieruit dat-ie niet zwakbegaafd is?
pi_205839638
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoe kom je tot die conclusie? Jij kent de dader?
Heb jij mijn post wel gelezen?

Dat stond in een nieuws artikel zoals ik al vermelde.

Ken jij de dader of ben je familie?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205839672
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Heb jij mijn post wel gelezen?

Dat stond in een nieuws artikel zoals ik al vermelde.

Ken jij de dader of ben je familie?
In dat artikel staat alleen dat de dader zwakbegaafd is. Jij zegt daarop: als deze dader zwakbegaafd is, dan zijn heel veel mensen zwakbegaafd. Ik leid daaruit af dat je betwijfelt of de dader wel echt zwakbegaafd is?

Ik vraag je hoe je tot die conclusie bent gekomen. Kennelijk ken je de dader niet en ik vermoed dat je ook geen psychiater bent, dus hoe kom jij tot bepaalde conclusies over de geestelijke gesteldheid van deze man? Zou je dat toch eens willen uitleggen?

Ik ken de dader niet, ik ben geen familie, dus ik kan niet anders dan afgaan op het oordeel van de deskundigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 12:39:20 ]
pi_205839751
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:27 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja? Hoe blijkt hieruit dat-ie niet zwakbegaafd is?
Je kan het gewoon voor waar aannemen als iets in het nieuws staat, de 'mainstream' media verzinnen niet alles, je hoeft niet alles in twijfel te trekken . :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 12:47:24 ]
pi_205839803
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
En de dader, mag die na een lange gevangenisstraf de kosten van dit letsel betalen? Of mag hij lekker tuuteren bij de volgende tokkietrouwstoet?
Volgens mij is het zo dat als de claim niet op dader verhaald kan worden dat dit aangevuld word door slachtofferfonds.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205839811
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:45 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Je kan het gewoon voor waar aannemen als iets in het nieuws staat, de 'mainstream' media verzinnen niet alles, je hoeft niet alles in twijfel te trekken . :')
OK, dus het is een groot complot? Want dan zitten daar niet alleen de media in, maar ook de betreffende deskundigen, het OM, de rechtbank, de dader en zijn familie. Die hebben kennelijk allemaal met elkaar afgesproken dat ze het verhaal de wereld in gaan brengen dat de dader zwakbegaafd is?

Blijft nog steeds de vraag: heb je enig bewijs voor dit complot? Of heb je bewijs waaruit blijkt dat de dader helemaal niet zwakbegaafd is? Of heb je vooral een lekker pruttelend onderbuikje?
pi_205839827
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, dus het is een groot complot? Want dan zitten daar niet alleen de media in, maar ook de betreffende deskundigen, het OM, de rechtbank, de dader en zijn familie. Die hebben kennelijk allemaal met elkaar afgesproken dat ze het verhaal de wereld in gaan brengen dat de dader zwakbegaafd is?

Blijft nog steeds de vraag: heb je enig bewijs voor dit complot? Of heb je bewijs waaruit blijkt dat de dader helemaal niet zwakbegaafd is? Of heb je vooral een lekker pruttelend onderbuikje?
Wat loop je nou dom te lullen, je zet jezelf voor schut :')

De dader is wel zwak begaafd, lees de uitspraak maar, daar staat het gewoon in hoe het is vastgesteld

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2020:5938

het uitschot is onderzocht door een psychiater maar flapdrol wilde niet mee werken. uit onderzoek door een psycholoog kwam naar voren:
quote:
Bij de verdachte is sprake van een gebrekkige ontwikkeling van de geestesvermogens in de vorm van een verstandelijke beperking van lichte ernst en een ziekelijke stoornis


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 12:56:26 ]
pi_205839859
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:55 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Wat loop je nou dom te lullen, je zet jezelf voor schut :')

De dader is wel zwak begaafd, lees de uitspraak maar, daar staat het gewoon in hoe het is vastgesteld

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2020:5938

het uitschot is onderzocht door een psychiater maar flapdrol wilde niet mee werken. uit onderzoek door een psycholoog kwam naar voren:
[..]

Blijkt hieruit al niet dat jouw suggestie dat de media het verzonnen hebben nergens op slaat? Het is dus gewoon vastgesteld door een psycholoog.

Ik snap niet wat je nou wilt. Je denkt zelf dus ook dat de dader zwakbegaafd is? Waarom ga je dan zo tegen mij tekeer, als we het eens zijn? En waarom kom je dan met rare suggesties over verzinsels door de media?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 13:04:30 ]
pi_205839892
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Blijkt hieruit al niet dat jouw suggestie dat de media het verzonnen hebben nergens op slaat? Het is dus gewoon vastgesteld door een psycholoog.

Nu is nog wel steeds de vraag waarom jij denkt dat de deskundigen er naast zaten.
Ik helemaal niet dat de deskundige er langs zitten, alleen jij denkt dat ik dat denk, geen idee op basis waarvan jij die conclusie trekt.

edit: niet stiekem dat laatste zinnetje weg poetsen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 13:02:30 ]
pi_205839933
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 13:01 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Ik helemaal niet dat de deskundige er langs zitten, alleen jij denkt dat ik dat denk, geen idee op basis waarvan jij die conclusie trekt.

edit: niet stiekem dat laatste zinnetje weg poetsen :')
Ik had die laatste zin weggehaald omdat ik niet meer snap welk punt je nou eigenlijk probeert te maken. Inmiddels staat er iets anders.
pi_205841160
Het is goed met je Sodemieters. :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205841883
Nog geen 40 jaar oud en niet meer kunnen werken omdat een of andere kuttokkie je van achteren een rotknal verkoopt, wat intens triest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205841890
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 12:22 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)fd-dader-slachtoffer
[..]
echt een lieve jonge een vieze gore stinkende lafbek en dito familie. vies uitschot :r
Die familie ook maar eens doorlichten.
Dit is weer zo'n perfect voorbeeld dat dit soort mensen niks opheeft met onze samenleving en normen en waarden
pi_205847878
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 14:28 schreef schommelstoel het volgende:
Het is goed met je Sodemieters. :')
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, dat besef ik heel goed. Ik zou zelfs durven beweren dat het uitstekend met mij is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2022 21:36:13 ]
  zondag 4 september 2022 @ 23:03:12 #225
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205849517
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de overheid de agent maar aan zijn lot overlaat na 3 jaar.
Ik denk dat de politie redeneert dat je na 3 jaar toch wel van een klap genezen moet zijn.
pi_205849672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 14:24 schreef Dries4Ever het volgende:
k had boos kunnen blijven
Het gaat dus niet goed met hem. Maar kwaad op de dader is De Jonge niet meer. "Ik had boos kunnen blijven. Daar heeft de dader geen last van, mijn omgeving en ik wel. Die emotie kan ik er niet bij hebben en wil ik er niet bij hebben. Ik vraag me wel af: heeft dit hem de ogen geopend of zit hij na een volgende zaak alweer vast? Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Is hij onder behandeling?"
Met hem zal het prima gaan.

Af en toe ouwehoeren met matties en lachen om die dikke maffe actie van hem.
Haha.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205850188
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:03 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat de politie redeneert dat je na 3 jaar toch wel van een klap genezen moet zijn.
Ja? Waarom denk je dat? En wat is jouw eigen redenatie daaromtrent?
  maandag 5 september 2022 @ 01:41:08 #228
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205850764
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja? Waarom denk je dat? En wat is jouw eigen redenatie daaromtrent?
Ik denk dat omdat de politie hem na 3 jaar ontslaat. :')
Mijn gedachtes hieromtrent zijn niet veel anders; Als het na 3 jaar niet lukt kan je beter iets anders gaan doen
pi_205852311
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 01:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat omdat de politie hem na 3 jaar ontslaat. :')
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
pi_205852346
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
Klopt, je leest dat hij nog ziek is. Is gewoon wetgeving en hij is ongeschikt voor de functie. Wil niet zeggen dat hij niet terug kan komen bij de politie, hij gaat nu gewoon het UWV traject verder in. Helaas.
pi_205852464
quote:
4s.gif Op zondag 4 september 2022 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Met hem zal het prima gaan.

Af en toe ouwehoeren met matties en lachen om die dikke maffe actie van hem.
Haha.
Zag je die dagen erna wel op de NOS facebook, duizend plus reacties van "soort" genoten die weer hun racisme jegens de Nederlander liet vieren en deze geweldsuitbarsting goed praatte want de politie was immers toch alleen maar racistisch naar allochtonen. Maar geen nieuwsitem van de NOS hierover, gewoon die 1000+ reacties verwijderen in de avond in de hoop dat niemand hun ware aard zag.

Maar zeker ook allemaal zwak begaafd. Tijd dat er eens een degelijk onderzoek komt naar de zwakbegaafdheid bij bepaalde groepen zodat we maatregelen kunnen nemen, teveel tikkende tijdbommen die pas aangepakt worden zodra ze de politie, media of politiek aanvallen, wij burgers die tussen zo'n volk in wonen mogen er vooral niet teveel over klagen.
pi_205852514
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Zag je die dagen erna wel op de NOS facebook, duizend plus reacties van "soort" genoten die weer hun racisme jegens de Nederlander liet vieren en deze geweldsuitbarsting goed praatte want de politie was immers toch alleen maar racistisch naar allochtonen. Maar geen nieuwsitem van de NOS hierover, gewoon die 1000+ reacties verwijderen in de avond in de hoop dat niemand hun ware aard zag.

Maar zeker ook allemaal zwak begaafd. Tijd dat er eens een degelijk onderzoek komt naar de zwakbegaafdheid bij bepaalde groepen zodat we maatregelen kunnen nemen, teveel tikkende tijdbommen die pas aangepakt worden zodra ze de politie, media of politiek aanvallen, wij burgers die tussen zo'n volk in wonen mogen er vooral niet teveel over klagen.
Zwakbegaafd...
:')
Ja, dat krijg je wel met dat inteelt, dat je zwakbegaafd wordt...
pi_205852540
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niks te maken heeft met wat de politie wel of niet denkt over herstellen van deze klap. Die drie jaar zal gewoon de standaard termijn bij de politie zijn.
2 jaar is standaard, de politie heeft hem een extra jaar gegeven. Nu gaat hij naar het UWV voor een uitkering, daar word beoordeeld of hij kan werken elders of in hoe verre hij is afgekeurd
pi_205857585
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
2 jaar is standaard, de politie heeft hem een extra jaar gegeven. Nu gaat hij naar het UWV voor een uitkering, daar word beoordeeld of hij kan werken elders of in hoe verre hij is afgekeurd
Politie is eigenrisicodrager, UWV staat er dan in beginsel buiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')