Wat ik begreep wel ja.quote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet iedereen in hun kring dan een contact tekenen?
Dan heb je inderdaad weinig keus.quote:
Ja sowieso iets. Anders kunnen ze niet zomaar al je privacy dingen uitlezen. No way dat ze dat kunnen doen zonder toestemmingquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet iedereen in hun kring dan een contact tekenen?
https://www.npo3.nl/wat-is-huntedquote:Op maandag 11 november 2019 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad weinig keus.
Relatief weining regels eigenlijk.quote:Op maandag 11 november 2019 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/wat-is-hunted
Hier staat één en ander wel wat meer uitgelegd.
Dat zou wel epische tv opleverenquote:Op maandag 11 november 2019 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relatief weining regels eigenlijk.
Van olieplatform naar olieplatform, zou dat mogen? Dan ben je weliswaar op zee, maar wel binnen de grenzen van het land.
En no way dat die hunter teams daar komen.quote:Op maandag 11 november 2019 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel epische tv opleveren
Sowieso een bootje. Of zou dat als zelfde plek tellenquote:Op maandag 11 november 2019 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relatief weining regels eigenlijk.
Van olieplatform naar olieplatform, zou dat mogen? Dan ben je weliswaar op zee, maar wel binnen de grenzen van het land.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso een bootje. Of zou dat als zelfde plek tellen
Vraag het me af. Want je gaat er gewoon stukken meer varen. Dus je bent op een andere plek. Alleen je vervoermiddel is anders. Niet heel anders dan een auto.quote:
Wel uitkijken dat je niet het verkeerde bos kiest, want op veel plekken mag je na zonsondergang tot zonsopkomst niet komen. Anders lig je eruitquote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En no way dat die hunter teams daar komen.
Heb helaas niet lang genoeg in die wereld gezeten om er op te kunnen komen![]()
Of van vissersschip naar vissersschip oid. Al is denk ik ergens in de bossen nog het beste. E-reader en een kratje pils in je backpack en lekker liggen
Gewoon van nationaal Park naar nationaal park met je tentje. Wat voor sporen laat je dan achter?quote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En no way dat die hunter teams daar komen.
Heb helaas niet lang genoeg in die wereld gezeten om er op te kunnen komen![]()
Of van vissersschip naar vissersschip oid. Al is denk ik ergens in de bossen nog het beste. E-reader en een kratje pils in je backpack en lekker liggen
Lastige. Mijn idee zou ook zijn om op de fiets te gaan, dan kan je makkelijk grote stukken afleggen en kan je op plekken komen waar ze met de auto niet kunnen komen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vraag het me af. Want je gaat er gewoon stukken meer varen. Dus je bent op een andere plek. Alleen je vervoermiddel is anders. Niet heel anders dan een auto.
Ja? Wet overtreden=eruit?quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet het verkeerde bos kiest, want op veel plekken mag je na zonsondergang tot zonsopkomst niet komen. Anders lig je eruit![]()
Nou ja, niet helemaal. Paar jaar geleden liepen er wat mensen over het spoor en die bleven er ook gewoon in dacht ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lastige. Mijn idee zou ook zijn om op de fiets te gaan, dan kan je makkelijk grote stukken afleggen en kan je op plekken komen waar ze met de auto niet kunnen komen.
[..]
Ja? Wet overtreden=eruit?
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dat is 1 van de maar 3 regels.
Tsja, het zou ook lullig zijn als je wat per ongeluk fout doet en er meteen uitgegooid word.quote:Op maandag 11 november 2019 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Paar jaar geleden liepen er wat mensen over het spoor en die bleven er ook gewoon in dacht ik.
Nee staat mij ook iets van bij. Dat er 's nachts ook niet gejaagd wordt door de hunters enzo.quote:Op maandag 11 november 2019 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Zie alleen nergens in de regels staan dat ze nachts niet mogen reizen. Heb ik dit nou dan echt zelf verzonnen?En zo ja. Waarom doet niemand dit
Ik kan me voorstellen dat er nog wat specifieke regels zijn die ze opkrijgen. Want ik zou zelf ook zsm die cameraman willen afschudden. Die valt alleen maar op.quote:Op maandag 11 november 2019 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Zie alleen nergens in de regels staan dat ze nachts niet mogen reizen. Heb ik dit nou dan echt zelf verzonnen?En zo ja. Waarom doet niemand dit
Dat was vorig jaar bij dat meiske waar ze die vader al van hadden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee staat mij ook iets van bij. Dat er 's nachts ook niet gejaagd wordt door de hunters enzo.
Ja echt hè?quote:Op maandag 11 november 2019 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
"4002 HA"
"4002 Hendrik Anton"
"4002 Hotel Alfa"
Lekker eenduidige communicatie daar op dat hoofdkantoor
Dat was het jaquote:Op maandag 11 november 2019 21:09 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar bij dat meiske waar ze die vader al van hadden.
Zij zat toen in het huis van de havenmeester ofzo en toen de hunters daar waren was de tijd op en mochten ze niets meer doen.
Maar is ook wel logisch. Zo houd je kijkers aan je gebonden. Anders is Hunted veel te veel 'leuk voor één keer'.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik wil mezelf eigenlijk wel opgeven om erachter te komen hoe het precies achter de schermen werkt
Denk dat wij wel gelijk hebben dat het redelijk doorgestoken kaart is, maar hey, misschien valt het wel mee (en zijn de deelnemers echt zo debiel)
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werktquote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik wil mezelf eigenlijk wel opgeven om erachter te komen hoe het precies achter de schermen werkt
Denk dat wij wel gelijk hebben dat het redelijk doorgestoken kaart is, maar hey, misschien valt het wel mee (en zijn de deelnemers echt zo debiel)
Tsja, het is zo in de montage makkelijk om iets dom of slim te laten lijken. Als je na 2 weken achtervolging het idee hebt dat achter elke boom iemand staat om je te pakken ga je vanzelf minder helder denken gok ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werkt
Gewoon met iemand inschrijven die je via bijvoorbeeld FOK! kentquote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werkt
Nou, @yvonne zie ik wel aanschuiven bij de hunters.quote:Op maandag 11 november 2019 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon met iemand inschrijven die je via bijvoorbeeld FOK! kentwens de hunters succes met het in kaart brengen van het netwerk
Minder helder denken misschien. Maar bij iemand uit je persoonlijke kring gaan slapen zoals bijvoorbeeld dit laatste stelletje? Naaah. Dit seizoen zijn er al meerdere gepakt puur door bij bekende aan te kloppen... Hoe moeilijk kan het zijn om bekende ff 21 dagen te negerenquote:Op maandag 11 november 2019 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, het is zo in de montage makkelijk om iets dom of slim te laten lijken. Als je na 2 weken achtervolging het idee hebt dat achter elke boom iemand staat om je te pakken ga je vanzelf minder helder denken gok ik.
Die runt die zaak na een kwartierquote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, @:yvonne zie ik wel aanschuiven bij de hunters.
Eens. Al is het wel weer toevallig dat ze net allebei in de kraag gegrepen worden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Minder helder denken misschien. Maar bij iemand uit je persoonlijke kring gaan slapen zoals bijvoorbeeld dit laatste stelletje? Naaah. Dit seizoen zijn er al meerdere gepakt puur door bij bekende aan te kloppen... Hoe moeilijk kan het zijn om bekende ff 21 dagen te negeren
En dan 2 nieuwe accounts aanmaken en uiteraard alleen via VPN en/of Tor verbinden. En communiceren met helpers via codeberichten in ONZ en KLB.quote:Op maandag 11 november 2019 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon met iemand inschrijven die je via bijvoorbeeld FOK! kentwens de hunters succes met het in kaart brengen van het netwerk
quote:Op maandag 11 november 2019 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
En dan 2 nieuwe accounts aanmaken en uiteraard alleen via VPN en/of Tor verbinden. En communiceren met helpers via codeberichten in ONZ en KLB.
Ja tot iemand je trollt en je verlinkt.quote:Op maandag 11 november 2019 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met een netwerk als FOK! zou je prima onvindbaar moeten kunnen blijven
twitter:QlaLestrick twitterde op maandag 11-11-2019 om 21:02:38Wat is die gast buiten adem?? 🤔 #huntedNL reageer retweet
twitter:joycer8 twitterde op maandag 11-11-2019 om 21:04:53@QlaLestrick Denk dat hij vreemd lag te gaan terwijl zijn vriendin op een verjaardag zat 😂😂 reageer retweet
Zou het?twitter:
quote:Op maandag 11 november 2019 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
twitter:QlaLestrick twitterde op maandag 11-11-2019 om 21:02:38Wat is die gast buiten adem?? 🤔 #huntedNL reageer retweet
twitter:joycer8 twitterde op maandag 11-11-2019 om 21:04:53@:QlaLestrick Denk dat hij vreemd lag te gaan terwijl zijn vriendin op een verjaardag zat 😂😂 reageer retweet
Zou het?twitter:
Niet meegekregen? Die vent die nu nog buiten adem was van een feestje gisteravond.quote:
Ik had het idee dat hij nog lag te pitten en wakker gebeld werd. En gehaast had aangekleed om open te doen, zoiets.quote:Op maandag 11 november 2019 21:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Die vent die nu nog buiten adem was van een feestje gisteravond.
Kan ook. Dan heeft 'ie geen conditiequote:Op maandag 11 november 2019 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij nog lag te pitten en wakker gebeld werd. En gehaast had aangekleed om open te doen, zoiets.
Of een flinke kater.quote:Op maandag 11 november 2019 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij nog lag te pitten en wakker gebeld werd. En gehaast had aangekleed om open te doen, zoiets.
Helemaal gemist, maar ehh, zulke feestjes heb ik ook wel gehad hoorquote:Op maandag 11 november 2019 21:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Die vent die nu nog buiten adem was van een feestje gisteravond.
Ook buiten adem? Ik zou alleen maar doodsmoe zijnquote:Op maandag 11 november 2019 22:03 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Helemaal gemist, maar ehh, zulke feestjes heb ik ook wel gehad hoor![]()
Sowieso worden ze zwaarder naarmate ik ouder word
Als je ze daar ook toegang toe moet geven is het een simpel klusje om binnen te komen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:39 schreef over_hedge het volgende:
Vorig jaar maakte iemand connectie via psn. Dat vond ik wel slim. En geloof er ook nog steeds geen kut van dat ze aan die geluidsbestanden konden komen... Want dan zou dus alle gesprekken op psn (playstation netwerk) worden opgeslagen. En sony, een japans bedrijf dit zomaar geven.
Het is niet voor niks dat psn veel gebruikt werd door terroristen om mee te communiceren. Daar de hunters hadden even in no time alles wat ze wilde
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Springt de cameraman met camera en al over die sloot?
Gaat niet om het binnen komen op je account. Maar om gesprekken terug luisteren. Als je toegang hebt tot mijn account kan je nog niet gesprekken die ik eerder gehad heb terug luisteren. Want dat zou betekenen dat alle party chats dus opgeslagen worden.quote:Op maandag 11 november 2019 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je ze daar ook toegang toe moet geven is het een simpel klusje om binnen te komen.
zo dom om terug te vallen in je netwerkquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Net teruggekeken, ik zat me al weken te ergeren aan de previewstukjes in elke aflevering waarin duidelijk was te zien dat mensen voor de bijl gaan... Dat shot van die blonde in de sloot leek me al een escape voor hunters... Misschien komen ze er toch nog weg, al waag ik dat te betwijfelen... En ze waren zo goed bezig
Nee er was aangeslagen op het woord 'hunters' begreep ikquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Maar die kledinwinkel zat onder de tap? Want degene die daar heen belde kenden ze überhaupt niet.
Foutje van de regie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Maar die kledinwinkel zat onder de tap? Want degene die daar heen belde kenden ze überhaupt niet.
Goed uitgezocht!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef edcetera het volgende:
Ik zat even uit te zoeken, hoe Anne en Juanito, met die Pancho weg kunnen komen: Op het moment, dat ze over dat beekje aan het springen waren, zag je tussendoor een fragment, waar team 2 van de hunters ineens de bogaard in rennen (alsof ze hun gezien hadden).
Als je het shot bekijkt,waar ze over het beekje springen, dan zie je links een rij bomen dus moet de locatie, waar dat plaats vindt op de rode stip hieronder zijn:
[ afbeelding ]
Het lijkt erop, dat ze daar geen kant uit kunnen zonder nog een paar 100m verder te rennen (en al buiten adem waren): Gaan ze zich verstoppen tussen die bomenrij OF heeft Pancho daar in de buurt "toevallig" ergens zijn "vluchtauto" staan?
Mochten hij die auto ergens naar rechts hebben staan, dan i de beste vluchtweg,ervan uitgaande, dat Hunter Team 1 en 3 de route naar Visser Fruit via hun navigatie volgen (verharde weg) links van de rode stip over die zandweggetjes:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd...
quote:
Komt op mij een beetje over als doorgestoken kaart om het spannend te houden tot het eind. Het vinden van die telefoon was (zoals de hunter al zei) toevallig.quote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef over_hedge het volgende:
Vind het maar gaar op deze manier. Straks worden ze gepakt puur omdat de hunters die telefoon van een andere deelnemer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |