Al is het dertig kilometer, makkelijk te lopen.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ze moeten een bepaald aantal km per dag afleggen. en mogen niet snachts reizen. En nog wat regeltjes
Reis je van zeg Leiden naar Utrecht, zet je je tentje op en je laat geen spoor achter qua slaapplek enzo.quote:Op maandag 11 november 2019 20:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Al is het dertig kilometer, makkelijk te lopen.
Als die hunters bij mij aan de deur zouden komen zou ik geeneens open doenquote:Op maandag 11 november 2019 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard zijn die nep en gespeeld. Maar weet niet wat de regels zijn qua hulp, of je gedwongen wordt om mee te werken aan huiszoekingen als je ze helpt of dat dat vrijblijvend is.
Mwah, dagelijks 30 km lopen met een rugzak is ook niet niks.quote:Op maandag 11 november 2019 20:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Al is het dertig kilometer, makkelijk te lopen.
Ah, ik heb Santiago gelopen dus liep nog meerquote:Op maandag 11 november 2019 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als die hunters bij mij aan de deur zouden komen zou ik geeneens open doen
[..]
Mwah, dagelijks 30 km lopen met een rugzak is ook niet niks.
Nee snap ikquote:Op maandag 11 november 2019 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als die hunters bij mij aan de deur zouden komen zou ik geeneens open doen
[..]
Moet iedereen in hun kring dan een contact tekenen?quote:Op maandag 11 november 2019 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee snap ikmaar als er in je contract staat dat je hulp moet verlenen aan de hunters zodra je hulp biedt aan de vluchters, heb je weinig te willen
Wat ik begreep wel ja.quote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet iedereen in hun kring dan een contact tekenen?
Dan heb je inderdaad weinig keus.quote:
Ja sowieso iets. Anders kunnen ze niet zomaar al je privacy dingen uitlezen. No way dat ze dat kunnen doen zonder toestemmingquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet iedereen in hun kring dan een contact tekenen?
https://www.npo3.nl/wat-is-huntedquote:Op maandag 11 november 2019 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad weinig keus.
Relatief weining regels eigenlijk.quote:Op maandag 11 november 2019 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/wat-is-hunted
Hier staat één en ander wel wat meer uitgelegd.
Dat zou wel epische tv opleverenquote:Op maandag 11 november 2019 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relatief weining regels eigenlijk.
Van olieplatform naar olieplatform, zou dat mogen? Dan ben je weliswaar op zee, maar wel binnen de grenzen van het land.
En no way dat die hunter teams daar komen.quote:Op maandag 11 november 2019 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wel epische tv opleveren
Sowieso een bootje. Of zou dat als zelfde plek tellenquote:Op maandag 11 november 2019 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relatief weining regels eigenlijk.
Van olieplatform naar olieplatform, zou dat mogen? Dan ben je weliswaar op zee, maar wel binnen de grenzen van het land.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso een bootje. Of zou dat als zelfde plek tellen
Vraag het me af. Want je gaat er gewoon stukken meer varen. Dus je bent op een andere plek. Alleen je vervoermiddel is anders. Niet heel anders dan een auto.quote:
Wel uitkijken dat je niet het verkeerde bos kiest, want op veel plekken mag je na zonsondergang tot zonsopkomst niet komen. Anders lig je eruitquote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En no way dat die hunter teams daar komen.
Heb helaas niet lang genoeg in die wereld gezeten om er op te kunnen komen![]()
Of van vissersschip naar vissersschip oid. Al is denk ik ergens in de bossen nog het beste. E-reader en een kratje pils in je backpack en lekker liggen
Gewoon van nationaal Park naar nationaal park met je tentje. Wat voor sporen laat je dan achter?quote:Op maandag 11 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En no way dat die hunter teams daar komen.
Heb helaas niet lang genoeg in die wereld gezeten om er op te kunnen komen![]()
Of van vissersschip naar vissersschip oid. Al is denk ik ergens in de bossen nog het beste. E-reader en een kratje pils in je backpack en lekker liggen
Lastige. Mijn idee zou ook zijn om op de fiets te gaan, dan kan je makkelijk grote stukken afleggen en kan je op plekken komen waar ze met de auto niet kunnen komen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vraag het me af. Want je gaat er gewoon stukken meer varen. Dus je bent op een andere plek. Alleen je vervoermiddel is anders. Niet heel anders dan een auto.
Ja? Wet overtreden=eruit?quote:Op maandag 11 november 2019 21:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet het verkeerde bos kiest, want op veel plekken mag je na zonsondergang tot zonsopkomst niet komen. Anders lig je eruit![]()
Nou ja, niet helemaal. Paar jaar geleden liepen er wat mensen over het spoor en die bleven er ook gewoon in dacht ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lastige. Mijn idee zou ook zijn om op de fiets te gaan, dan kan je makkelijk grote stukken afleggen en kan je op plekken komen waar ze met de auto niet kunnen komen.
[..]
Ja? Wet overtreden=eruit?
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 11 november 2019 21:02 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dat is 1 van de maar 3 regels.
Tsja, het zou ook lullig zijn als je wat per ongeluk fout doet en er meteen uitgegooid word.quote:Op maandag 11 november 2019 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Paar jaar geleden liepen er wat mensen over het spoor en die bleven er ook gewoon in dacht ik.
Nee staat mij ook iets van bij. Dat er 's nachts ook niet gejaagd wordt door de hunters enzo.quote:Op maandag 11 november 2019 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Zie alleen nergens in de regels staan dat ze nachts niet mogen reizen. Heb ik dit nou dan echt zelf verzonnen?En zo ja. Waarom doet niemand dit
Ik kan me voorstellen dat er nog wat specifieke regels zijn die ze opkrijgen. Want ik zou zelf ook zsm die cameraman willen afschudden. Die valt alleen maar op.quote:Op maandag 11 november 2019 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Zie alleen nergens in de regels staan dat ze nachts niet mogen reizen. Heb ik dit nou dan echt zelf verzonnen?En zo ja. Waarom doet niemand dit
Dat was vorig jaar bij dat meiske waar ze die vader al van hadden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee staat mij ook iets van bij. Dat er 's nachts ook niet gejaagd wordt door de hunters enzo.
Ja echt hč?quote:Op maandag 11 november 2019 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
"4002 HA"
"4002 Hendrik Anton"
"4002 Hotel Alfa"
Lekker eenduidige communicatie daar op dat hoofdkantoor
Dat was het jaquote:Op maandag 11 november 2019 21:09 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar bij dat meiske waar ze die vader al van hadden.
Zij zat toen in het huis van de havenmeester ofzo en toen de hunters daar waren was de tijd op en mochten ze niets meer doen.
Maar is ook wel logisch. Zo houd je kijkers aan je gebonden. Anders is Hunted veel te veel 'leuk voor één keer'.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik wil mezelf eigenlijk wel opgeven om erachter te komen hoe het precies achter de schermen werkt
Denk dat wij wel gelijk hebben dat het redelijk doorgestoken kaart is, maar hey, misschien valt het wel mee (en zijn de deelnemers echt zo debiel)
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werktquote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik wil mezelf eigenlijk wel opgeven om erachter te komen hoe het precies achter de schermen werkt
Denk dat wij wel gelijk hebben dat het redelijk doorgestoken kaart is, maar hey, misschien valt het wel mee (en zijn de deelnemers echt zo debiel)
Tsja, het is zo in de montage makkelijk om iets dom of slim te laten lijken. Als je na 2 weken achtervolging het idee hebt dat achter elke boom iemand staat om je te pakken ga je vanzelf minder helder denken gok ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werkt
Gewoon met iemand inschrijven die je via bijvoorbeeld FOK! kentquote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit vraag ik me dus ook af. Want ze maken zulke domme beslissingen. Helemaal omdat dit al het 5 of 6e seizoen is of zo. Je kan nu ondertussen weten wat werkt en wat vooral niet werkt
Nou, @yvonne zie ik wel aanschuiven bij de hunters.quote:Op maandag 11 november 2019 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon met iemand inschrijven die je via bijvoorbeeld FOK! kentwens de hunters succes met het in kaart brengen van het netwerk
Minder helder denken misschien. Maar bij iemand uit je persoonlijke kring gaan slapen zoals bijvoorbeeld dit laatste stelletje? Naaah. Dit seizoen zijn er al meerdere gepakt puur door bij bekende aan te kloppen... Hoe moeilijk kan het zijn om bekende ff 21 dagen te negerenquote:Op maandag 11 november 2019 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, het is zo in de montage makkelijk om iets dom of slim te laten lijken. Als je na 2 weken achtervolging het idee hebt dat achter elke boom iemand staat om je te pakken ga je vanzelf minder helder denken gok ik.
Die runt die zaak na een kwartierquote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, @:yvonne zie ik wel aanschuiven bij de hunters.
Eens. Al is het wel weer toevallig dat ze net allebei in de kraag gegrepen worden.quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Minder helder denken misschien. Maar bij iemand uit je persoonlijke kring gaan slapen zoals bijvoorbeeld dit laatste stelletje? Naaah. Dit seizoen zijn er al meerdere gepakt puur door bij bekende aan te kloppen... Hoe moeilijk kan het zijn om bekende ff 21 dagen te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |