abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:18:40 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189682900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik neem aan dat pinnen een verplicht onderdeel is?
er staat me iets van bij dat één keer moet, maar er is één team wat dus al tijden niet meer pint hadden ze over de afgelopen aflevering
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189684246
Over verplichtingen gesproken :volgens mij mogen ze ook niet zeggen dat ze meedoen met Hunted, maar moeten ze zeggen dat ze op de vlucht zijn. Hield Vera zich als eerste niet aan :P
Somebody that I used to know
pi_189686402
Wat was er nu met die buurtpreventie app? Want opzich deden die 2 toch niks vreemds. Ze waren gewoon op bezoek bij iemand.

Nu hebben ze echter wel het geluk dat ze uit het netwerk van die vorige persoon zijn.
pi_189686679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat was er nu met die buurtpreventie app? Want opzich deden die 2 toch niks vreemds. Ze waren gewoon op bezoek bij iemand.

Nu hebben ze echter wel het geluk dat ze uit het netwerk van die vorige persoon zijn.
Ze zullen misschien wel eerst door die buurt gewandeld hebben en rondgekeken hebben, zeker op dorpen gaan dan meteen alle alarmbellen af :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189704532
Koen heeft een Peter Pannekoek hoofd.
pi_189716645
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat was er nu met die buurtpreventie app? Want opzich deden die 2 toch niks vreemds. Ze waren gewoon op bezoek bij iemand.

Nu hebben ze echter wel het geluk dat ze uit het netwerk van die vorige persoon zijn.
Je hebt altijd lutsers die dan meteen debiel gaan doen.
"Oh kijk, twee backpackers! Die zullen vast overal gaan inbreken!" :')
pi_189769573
Ondanks dat somige dingen best gemaakt over komen vind ik het best vermakelijke tv.
Maar ik vraag me soms af of bepaalde dingen in het echt wel zo makkelijk toegestaan zijn.

Mijn grootste probleem is het whatsapp aftappen via de QR-code. Als je een bevel hebt om te tappen, of gegevens mag vorderen van iemand prima. Maar hebben ze dat wel altijd?? Het gaat me soms te makkelijjk als je even je telefoon laat zien om te bewijzen dat je geen contact hebt gehad. Ik vraag me dus af of dat wel mag? want volgens mij valt het onder briefgeheim, en is dat beschermd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 november 2019 @ 22:12:29 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189772166
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:50 schreef Whacko het volgende:
Ondanks dat somige dingen best gemaakt over komen vind ik het best vermakelijke tv.
Maar ik vraag me soms af of bepaalde dingen in het echt wel zo makkelijk toegestaan zijn.

Mijn grootste probleem is het whatsapp aftappen via de QR-code. Als je een bevel hebt om te tappen, of gegevens mag vorderen van iemand prima. Maar hebben ze dat wel altijd?? Het gaat me soms te makkelijjk als je even je telefoon laat zien om te bewijzen dat je geen contact hebt gehad. Ik vraag me dus af of dat wel mag? want volgens mij valt het onder briefgeheim, en is dat beschermd.
mensen werken vaak ook wel makkelijk mee, als ze niet meewerken moet er eerst van alles aangevraagd worden.

die QR code kun je dus zelf weer uitschakelen en dan kijken ze niet meer mee begreep ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 november 2019 @ 22:39:54 #109
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189772860
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die QR code kun je dus zelf weer uitschakelen en dan kijken ze niet meer mee begreep ik
:Y

Als dat aanstaat krijg je zelfs op je telefoon een continue melding dat Whatsapp Web actief is :') Wat ik dus meteen uit zou zetten als ik het zelf niet was, dus vind het niet geloofwaardig dat ze dagenlang 'stiekem' meelezen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 november 2019 @ 23:28:30 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189773884
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef Meke het volgende:

[..]

:Y

Als dat aanstaat krijg je zelfs op je telefoon een continue melding dat Whatsapp Web actief is :') Wat ik dus meteen uit zou zetten als ik het zelf niet was, dus vind het niet geloofwaardig dat ze dagenlang 'stiekem' meelezen
dat was het nadeel voor die jongens, bij hun werd hun eigen mobiel gepakt dus die konden ze zelf niet uitschakelen. Buiten dat was het dom dat ze in hun eigen netwerk gingen zoeken naar hulp
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189774016
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:50 schreef Whacko het volgende:
Ondanks dat somige dingen best gemaakt over komen vind ik het best vermakelijke tv.
Maar ik vraag me soms af of bepaalde dingen in het echt wel zo makkelijk toegestaan zijn.

Mijn grootste probleem is het whatsapp aftappen via de QR-code. Als je een bevel hebt om te tappen, of gegevens mag vorderen van iemand prima. Maar hebben ze dat wel altijd?? Het gaat me soms te makkelijjk als je even je telefoon laat zien om te bewijzen dat je geen contact hebt gehad. Ik vraag me dus af of dat wel mag? want volgens mij valt het onder briefgeheim, en is dat beschermd.
Normaal zou je denk ik gelijk hebben, maar deze lui hebben een 'triple-A-status' ( :') ) waardoor er een hoop meer /sneller geoorloofd is.
Somebody that I used to know
pi_189786159
Nog een kwartiertje, dan gaan we weer *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786522
Zijn we weer w/
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786562
Is dit leuk?
pi_189786586
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Is dit leuk?
Vermakelijk. Niet hoogstaand en soms flink gescript. Maar vermakelijk
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786875
Als iemand uit Boxtel kan ik zeggen dat dit stukje net dus echt nergens over ging.
De La Salle, waar ze het steeds over hadden staat belachelijk goed aangegeven en dat zij naar het fucking zwembad rijden is het zoveelste bewijs dat dit allemaal nep is :')
pi_189787077
Mooie huisjes, daar in Leusden en Amersfoort :9
Somebody that I used to know
pi_189787209
Ik kijk vijf minuten vertraagd. Had niet verwacht dat dat meisje en die jongen zouden ontkomen :o
Somebody that I used to know
  maandag 4 november 2019 @ 21:03:54 #119
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189787236
Deze vriendin is eindelijk iemand die niks zegt. Tof
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_189787252
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Revanches het volgende:
Deze vriendin is eindelijk iemand die niks zegt. Tof
Zowaar inderdaad _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189787322
Edit , oh wacht, jullie h ebben 't over een ander :D
Somebody that I used to know
  maandag 4 november 2019 @ 21:22:10 #122
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_189787526
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef Meke het volgende:

[..]

:Y

Als dat aanstaat krijg je zelfs op je telefoon een continue melding dat Whatsapp Web actief is :') Wat ik dus meteen uit zou zetten als ik het zelf niet was, dus vind het niet geloofwaardig dat ze dagenlang 'stiekem' meelezen
Zal wel in het getekende tv-contract staan dat dat niet mag to een bepaalde tijd, en dat de beelden anders niet zullen worden uitgezonden, en dat de kandidaat er niet meer mag blijven en gediskwalificeerd zal zijn.

Stiekem ben ik wel benieuwd naar het daadwerkelijke contract :)
  maandag 4 november 2019 @ 21:27:40 #123
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189787639
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2019 21:22 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Zal wel in het getekende tv-contract staan dat dat niet mag to een bepaalde tijd, en dat de beelden anders niet zullen worden uitgezonden, en dat de kandidaat er niet meer mag blijven en gediskwalificeerd zal zijn.

Stiekem ben ik wel benieuwd naar het daadwerkelijke contract :)
Ik ben daar ook wel benieuwd naar!

En moest net ook wel lachen toen Juul en Koen gingen liften. Er werd gevraagd of het alleen om hen twee ging, ze zeiden van wel. Vervolgens werden ze wel op mysterieuze wijze nog gefilmd _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189789059
Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als de hunters een telefoon weten te bemachtigen.
Gaan ze die voor de neus houden van iemand om hem zo te unlocken?
En daarmee dus mijn angst voor dat hele faceID bevestigen, dat je dat niet onder druk kunt weigeren te geven, zoals een pincode.
En wordt het spel voor de overige kandidaten dan weer verpest, omdat de hunters alles dan weten?
pi_189789574
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 22:49 schreef Whacko het volgende:
Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als de hunters een telefoon weten te bemachtigen.
Gaan ze die voor de neus houden van iemand om hem zo te unlocken?
En daarmee dus mijn angst voor dat hele faceID bevestigen, dat je dat niet onder druk kunt weigeren te geven, zoals een pincode.
En wordt het spel voor de overige kandidaten dan weer verpest, omdat de hunters alles dan weten?
Zal Wel lullig iets zijn, face id kopiëren vanaf een foto of 3D scan van 1 van doe mensen oid
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 november 2019 @ 12:22:18 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189794476
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 22:49 schreef Whacko het volgende:
Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als de hunters een telefoon weten te bemachtigen.
Gaan ze die voor de neus houden van iemand om hem zo te unlocken?
En daarmee dus mijn angst voor dat hele faceID bevestigen, dat je dat niet onder druk kunt weigeren te geven, zoals een pincode.
En wordt het spel voor de overige kandidaten dan weer verpest, omdat de hunters alles dan weten?
daarom is het zo stom dat via telefoon uitgebreid besproken wordt wie ze nodig hebben voor de telefoon, hunters weten wie ze moeten hebben. Bij de instructies van de telefoon stond ook zorg dat niemand anders de telefoon in handen krijgt. De vraag is dus of het heel handig is om de telefoon altijd bij je hebben.

En zouden ze de vergrendeling niet aan kunnen passen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 november 2019 @ 12:24:45 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189794517
En de tactiek van Robin en Leo begint zich te wreken. Ik vind het ook best dom. Het is voorspelbaar en als ze eenmaal het netwerk waar ze in vissen op het spoor zijn dan is hun handel en wandel te reconstrueren.
Ook prachtig hoe ze in de auto maar zeggen dat ze bang zijn de hunters ze op het spoor zijn maar dat ze wel recht naar huis rijden :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:28:43 #128
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189794575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En zouden ze de vergrendeling niet aan kunnen passen?
Dit dacht ik ook al; zodra je hem eenmalig ontgrendeld hebt, kun je die gezichtsscan toch vervangen door een code?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189820871
Is het iemand al opgevallen dat die hunters elke keer dezelfde kleding aan hebben, daarnaast zijn d'r ook geen ramen in dat zogenaamde hoofdkwartier.

Volgensmij is het allemaal gewoon ergens in een studiootje in een dag opgenomen.

(of die marcel heeft gewoon 30 dezelfde zwarte polos haha)

[ Bericht 0% gewijzigd door destudentleef op 06-11-2019 22:37:19 (Taalfoutje) ]
pi_189820982
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 23:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Normaal zou je denk ik gelijk hebben, maar deze lui hebben een 'triple-A-status' ( :') ) waardoor er een hoop meer /sneller geoorloofd is.
Maar, whatsapp gesprekken zijn beveiligd met encryptie ofzo. Dus in het echt kan de politie dan toch ook niet zo die gesprekken meekijken...
pi_189821465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef destudentleef het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat die hunters elke keer dezelfde kleding aan hebben, daarnaast zijn d'r ook geen ramen in dat zogenaamde hoofdkwartier.

Volgensmij is het allemaal gewoon ergens in een studiotje in een dag opgenomen.

(of die marcel heeft gewoon 30 dezelfde zwarte polos haha)
Klopt. Was me in één van de vorige seizoenen ook al opgevallen. Die beelden zullen ze dus inderdaad wel in één keer opnemen.
pi_189898708
En we zitten er weer klaar voor :P
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 11 november 2019 @ 20:21:55 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189898885
Ik zat nav dit topic de laatste aflevering van vorig jaar te kijken. Daar viel het me op dat op het moment dat dat meisje in de boot van het leger kruipt, er een klein zwart rubberbootje tussen de legerboot en de boot van de hunters doorvaart. Daarna zie je die dat hele bootje niet meer terugkomen, afgezien van 1 ander shot.

Ik had het idee dat het 2 keer is opgenomen en door elkaar is gemonteerd. Of moet ik mijn aluhoedje afzetten?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189898897
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zat nav dit topic de laatste aflevering van vorig jaar te kijken. Daar viel het me op dat op het moment dat dat meisje in de boot van het leger kruipt, er een klein zwart rubberbootje tussen de legerboot en de boot van de hunters doorvaart. Daarna zie je die dat hele bootje niet meer terugkomen, afgezien van 1 ander shot.

Ik had het idee dat het 2 keer is opgenomen en door elkaar is gemonteerd. Of moet ik mijn aluhoedje afzetten?
Is dat niet gewoon een boot met cameramensen erop? Kan het me niet herinneren namelijk.
Brutal. Fucking. Metal.
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2019 @ 20:24:19 #135
364681 over_hedge
pi_189898911
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zat nav dit topic de laatste aflevering van vorig jaar te kijken. Daar viel het me op dat op het moment dat dat meisje in de boot van het leger kruipt, er een klein zwart rubberbootje tussen de legerboot en de boot van de hunters doorvaart. Daarna zie je die dat hele bootje niet meer terugkomen, afgezien van 1 ander shot.

Ik had het idee dat het 2 keer is opgenomen en door elkaar is gemonteerd. Of moet ik mijn aluhoedje afzetten?
Heel die serie is zo scripted als het maar zijn kan :P Vorig seizoen met een tracking ding op een auto. Die toevallig niet meer werkt. Waardoor 1 van de hunters even een heli regelt omdat hij een vriendje bij de landmacht heeft :')

Maar ach. Ht kijkt best makkelijk weg
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 november 2019 @ 20:28:41 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189898970
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een boot met cameramensen erop? Kan het me niet herinneren namelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Heel die serie is zo scripted als het maar zijn kan :P
Dat sowieso.
quote:
Vorig seizoen met een tracking ding op een auto. Die toevallig niet meer werkt. Waardoor 1 van de hunters even een heli regelt omdat hij een vriendje bij de landmacht heeft :')
Ik heb die helicopter wel voorbij zien komen ja. Lijkt me sterk dat je zoiets op stel en sprong regelt. Ik kan me wel voorstellen dat de luchtmacht open staat voor een samenwerking of zelfs betaald om zo in beeld te komen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189898984
Je hebt op een paar opdrachten na toch helemaal geen netwerk of anderen nodig? Ga net als die lui kamperen op willekeurige plaatsen door het land en je laat nauwelijks sporen achter?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189899054
Oef, arme mensen, die hebben geen idee wat hen overkomt :D Denk je eerst nog mee te doen aan een televisieprogramma/spelletjes (want camera's), staat er ineens een kerel vol testosteron en een goedkeuring van OvJ voor je deur, behoorlijk intimiderend. Mevrouw houdt zich nog kranig.
Somebody that I used to know
  maandag 11 november 2019 @ 20:34:43 #139
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189899076
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hebt op een paar opdrachten na toch helemaal geen netwerk of anderen nodig? Ga net als die lui kamperen op willekeurige plaatsen door het land en je laat nauwelijks sporen achter?
Ik kijk nu pas voor het eerst mee (welke aflevering is dit?), maar wordt je niet gedwongen door de opdrachten om jezelf bloot te geven?

Sowieso is zo'n extractiepunt wat bij het huntedteam bekend is ook een beetje belachelijk, want je moet je dan letterlijk door een muur van mensen heen. Zoals bijv. die keer met de helicopter vanaf het kurhaus.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189899077
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2019 20:33 schreef Postbus100 het volgende:
Oef, arme mensen, die hebben geen idee wat hen overkomt :D Denk je eerst nog mee te doen aan een televisieprogramma/spelletjes (want camera's), staat er ineens een kerel vol testosteron en een goedkeuring van OvJ voor je deur, behoorlijk intimiderend. Mevrouw houdt zich nog kranig.
Die heeft het programma vast ook wel eerder gezien en speelt gewoon lekker het spelletje mee ;)

Typisch weer dat nu net die twee mannen afwijken van hun plan zodat ze heel toevallig de hunters ontlopen _O-
Denken de makers nu echt dat we zo achterlijk zijn? :D
pi_189899118
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kijk nu pas voor het eerst mee (welke aflevering is dit?), maar wordt je niet gedwongen door de opdrachten om jezelf bloot te geven?

Sowieso is zo'n extractiepunt wat bij het huntedteam bekend is ook een beetje belachelijk, want je moet je dan letterlijk door een muur van mensen heen. Zoals bijv. die keer met de helicopter vanaf het kurhaus.
Aflevering 5 of 6 ofzo dit.
Je wordt inderdaad gedwongen om jezelf bloot te geven, maar buiten die opdrachten om kan je toch gewoon verdwijnen in een tentje op de Utrechtse Heuvelrug ofzo? :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189899166
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Aflevering 5 of 6 ofzo dit.
Je wordt inderdaad gedwongen om jezelf bloot te geven, maar buiten die opdrachten om kan je toch gewoon verdwijnen in een tentje op de Utrechtse Heuvelrug ofzo? :')
Ja natuurlijk.
Gewoon lopend rondtrekken en je tentje elke dag ergens anders opzetten. Succes 'hunters' :D
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2019 @ 20:40:02 #143
364681 over_hedge
pi_189899196
Ook dit soort dingen :') Je denkt niet even laat ik maar sporen wissen? Ipv lekker alles ingelogd laten? Lijkt zo nep allemaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189899201
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
Gewoon lopend rondtrekken en je tentje elke dag ergens anders opzetten. Succes 'hunters' :D
Lijkt me dat je dan nagenoeg onvindbaar bent.

Neem een paar hengeltjes mee en ga elke dag aan 't kanaal zitten. Valt geen mens op en je komt de tijd prima door :D
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 11 november 2019 @ 20:41:20 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189899226
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Aflevering 5 of 6 ofzo dit.
Je wordt inderdaad gedwongen om jezelf bloot te geven, maar buiten die opdrachten om kan je toch gewoon verdwijnen in een tentje op de Utrechtse Heuvelrug ofzo? :')
Ja precies. Of ik zou toch door gebruik van connecties op fabrieksterreinen overnachten waar je als hunter echt niet op komt. Want die huiszoekingsbevelen zijn neem ik aan nep/gespeeld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf maandag 11 november 2019 @ 20:41:47 #146
364681 over_hedge
pi_189899235
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Lijkt me dat je dan nagenoeg onvindbaar bent.

Neem een paar hengeltjes mee en ga elke dag aan 't kanaal zitten. Valt geen mens op en je komt de tijd prima door :D
ze moeten een bepaald aantal km per dag afleggen. en mogen niet snachts reizen. En nog wat regeltjes
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 november 2019 @ 20:42:09 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189899253
Nou, rustig theekransje
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 11 november 2019 @ 20:42:30 #148
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189899263
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ze moeten een bepaald aantal km per dag afleggen. en mogen niet snachts reizen. En nog wat regeltjes
Ah, dat wist ik niet. Heb je een overzicht van alle regels?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189899271
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja precies. Of ik zou toch door gebruik van connecties op fabrieksterreinen overnachten waar je als hunter echt niet op komt. Want die huiszoekingsbevelen zijn neem ik aan nep/gespeeld.
Uiteraard zijn die nep en gespeeld. Maar weet niet wat de regels zijn qua hulp, of je gedwongen wordt om mee te werken aan huiszoekingen als je ze helpt of dat dat vrijblijvend is.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189899290
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ze moeten een bepaald aantal km per dag afleggen. en mogen niet snachts reizen. En nog wat regeltjes
Nee nee, je gaat overdag aan het kanaal zitten chillen en overnacht daar ook. Je laat geen enkel spoor achter en je valt geen mens op.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')