abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:18:40 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189682900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik neem aan dat pinnen een verplicht onderdeel is?
er staat me iets van bij dat één keer moet, maar er is één team wat dus al tijden niet meer pint hadden ze over de afgelopen aflevering
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189684246
Over verplichtingen gesproken :volgens mij mogen ze ook niet zeggen dat ze meedoen met Hunted, maar moeten ze zeggen dat ze op de vlucht zijn. Hield Vera zich als eerste niet aan :P
Somebody that I used to know
pi_189686402
Wat was er nu met die buurtpreventie app? Want opzich deden die 2 toch niks vreemds. Ze waren gewoon op bezoek bij iemand.

Nu hebben ze echter wel het geluk dat ze uit het netwerk van die vorige persoon zijn.
pi_189686679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat was er nu met die buurtpreventie app? Want opzich deden die 2 toch niks vreemds. Ze waren gewoon op bezoek bij iemand.

Nu hebben ze echter wel het geluk dat ze uit het netwerk van die vorige persoon zijn.
Ze zullen misschien wel eerst door die buurt gewandeld hebben en rondgekeken hebben, zeker op dorpen gaan dan meteen alle alarmbellen af :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189704532
Koen heeft een Peter Pannekoek hoofd.
pi_189716645
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:

Je hebt altijd lutsers die dan meteen debiel gaan doen.
"Oh kijk, twee backpackers! Die zullen vast overal gaan inbreken!" :')
pi_189769573
Ondanks dat somige dingen best gemaakt over komen vind ik het best vermakelijke tv.
Maar ik vraag me soms af of bepaalde dingen in het echt wel zo makkelijk toegestaan zijn.

Mijn grootste probleem is het whatsapp aftappen via de QR-code. Als je een bevel hebt om te tappen, of gegevens mag vorderen van iemand prima. Maar hebben ze dat wel altijd?? Het gaat me soms te makkelijjk als je even je telefoon laat zien om te bewijzen dat je geen contact hebt gehad. Ik vraag me dus af of dat wel mag? want volgens mij valt het onder briefgeheim, en is dat beschermd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 november 2019 @ 22:12:29 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189772166
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:50 schreef Whacko het volgende:
Ondanks dat somige dingen best gemaakt over komen vind ik het best vermakelijke tv.
Maar ik vraag me soms af of bepaalde dingen in het echt wel zo makkelijk toegestaan zijn.

Mijn grootste probleem is het whatsapp aftappen via de QR-code. Als je een bevel hebt om te tappen, of gegevens mag vorderen van iemand prima. Maar hebben ze dat wel altijd?? Het gaat me soms te makkelijjk als je even je telefoon laat zien om te bewijzen dat je geen contact hebt gehad. Ik vraag me dus af of dat wel mag? want volgens mij valt het onder briefgeheim, en is dat beschermd.
mensen werken vaak ook wel makkelijk mee, als ze niet meewerken moet er eerst van alles aangevraagd worden.

die QR code kun je dus zelf weer uitschakelen en dan kijken ze niet meer mee begreep ik
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 22:39:54 #109
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_189772860
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die QR code kun je dus zelf weer uitschakelen en dan kijken ze niet meer mee begreep ik
:Y

Als dat aanstaat krijg je zelfs op je telefoon een continue melding dat Whatsapp Web actief is :') Wat ik dus meteen uit zou zetten als ik het zelf niet was, dus vind het niet geloofwaardig dat ze dagenlang 'stiekem' meelezen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 november 2019 @ 23:28:30 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189773884
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Als dat aanstaat krijg je zelfs op je telefoon een continue melding dat Whatsapp Web actief is :') Wat ik dus meteen uit zou zetten als ik het zelf niet was, dus vind het niet geloofwaardig dat ze dagenlang 'stiekem' meelezen
dat was het nadeel voor die jongens, bij hun werd hun eigen mobiel gepakt dus die konden ze zelf niet uitschakelen. Buiten dat was het dom dat ze in hun eigen netwerk gingen zoeken naar hulp
DeLuna vindt me dik ;(
pi_189774016
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:50 schreef Whacko het volgende:

Normaal zou je denk ik gelijk hebben, maar deze lui hebben een 'triple-A-status' ( :') ) waardoor er een hoop meer /sneller geoorloofd is.
pi_189786159
Nog een kwartiertje, dan gaan we weer *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786522
Zijn we weer w/
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786562
Is dit leuk?
pi_189786586
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Is dit leuk?
Vermakelijk. Niet hoogstaand en soms flink gescript. Maar vermakelijk
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189786875
Als iemand uit Boxtel kan ik zeggen dat dit stukje net dus echt nergens over ging.
De La Salle, waar ze het steeds over hadden staat belachelijk goed aangegeven en dat zij naar het fucking zwembad rijden is het zoveelste bewijs dat dit allemaal nep is :')
pi_189787077
Mooie huisjes, daar in Leusden en Amersfoort :9
pi_189787209
Ik kijk vijf minuten vertraagd. Had niet verwacht dat dat meisje en die jongen zouden ontkomen :o
  maandag 4 november 2019 @ 21:03:54 #119
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189787236
Deze vriendin is eindelijk iemand die niks zegt. Tof
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_189787252
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef Revanches het volgende:
Deze vriendin is eindelijk iemand die niks zegt. Tof
Zowaar inderdaad _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189787322
Edit , oh wacht, jullie h ebben 't over een ander :D
  maandag 4 november 2019 @ 21:22:10 #122
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_189787526
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 22:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Zal wel in het getekende tv-contract staan dat dat niet mag to een bepaalde tijd, en dat de beelden anders niet zullen worden uitgezonden, en dat de kandidaat er niet meer mag blijven en gediskwalificeerd zal zijn.

Stiekem ben ik wel benieuwd naar het daadwerkelijke contract :)
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 21:27:40 #123
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_189787639
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2019 21:22 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Zal wel in het getekende tv-contract staan dat dat niet mag to een bepaalde tijd, en dat de beelden anders niet zullen worden uitgezonden, en dat de kandidaat er niet meer mag blijven en gediskwalificeerd zal zijn.

Stiekem ben ik wel benieuwd naar het daadwerkelijke contract :)
Ik ben daar ook wel benieuwd naar!

En moest net ook wel lachen toen Juul en Koen gingen liften. Er werd gevraagd of het alleen om hen twee ging, ze zeiden van wel. Vervolgens werden ze wel op mysterieuze wijze nog gefilmd _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_189789059
Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als de hunters een telefoon weten te bemachtigen.
Gaan ze die voor de neus houden van iemand om hem zo te unlocken?
En daarmee dus mijn angst voor dat hele faceID bevestigen, dat je dat niet onder druk kunt weigeren te geven, zoals een pincode.
En wordt het spel voor de overige kandidaten dan weer verpest, omdat de hunters alles dan weten?
pi_189789574
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 22:49 schreef Whacko het volgende:
Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gaat gebeuren als de hunters een telefoon weten te bemachtigen.
Gaan ze die voor de neus houden van iemand om hem zo te unlocken?
En daarmee dus mijn angst voor dat hele faceID bevestigen, dat je dat niet onder druk kunt weigeren te geven, zoals een pincode.
En wordt het spel voor de overige kandidaten dan weer verpest, omdat de hunters alles dan weten?
Zal Wel lullig iets zijn, face id kopiëren vanaf een foto of 3D scan van 1 van doe mensen oid
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')