quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef DarkMinded het volgende:
Die wijnglazen heb ik laatst nog bij de kringloop gehaald, 4 stuks voor 2 euro geloof ik.
quote:
Omdat ze zo lelijk waren dat niemand daar wat aan heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom breng je zulke dingen niet naar de kringloop?
Dan heeft iemand anders er weer plezier van en steun je een goed doel
Ik heb daar gisteren twee van deze gekocht voor een kwartje per stuk. Door Mosa voor Philips ontworpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat is niet zo hoor. Ik koop in de kringloop en het interesseert mij niks. ik vind het juist tof om allemaal verschillen koppen/mokken te hebben. Zoals ik al zei kocht ik afgelopen week 2 van die Philips koppen. Ze hadden er 4 maar ik nam er twee en daarbij een ander paarquote:Op zondag 22 december 2019 12:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Omdat ze zo lelijk waren dat niemand daar wat aan heeft.![]()
Nee, serieus, ik had geen nette set van 4 glazen, maar een allegaartje van verschillende maten. Daar hebben ze bij de kringloop ook niks aan.
https://mnuurwerk.nl/klokkenservies-nog-steeds-favoriet/quote:Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Kreeg je die ergens bij cadeau ofzo?
Ik zit mensen wel op te stoken om ze aan jou te geven maar ik krijg ze naar aanleiding van dit topic nu zelf maar ga ze ook niet aan jou gevenquote:Op zondag 22 december 2019 10:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]graag!
maar ik zal ze zelf wel een keertje tegenkomen
hoop ik..... waren lekkere stevige wijnglazen en die niet zo snel kunnen omvallen of breken
Nachtmerries?quote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik probeerde bewijsmateriaal te vinden van de Groente smoren-hype van 20 jaar geleden (pindasaus over je spruitjes enzo), maar dat viel zo tegen dat ik me begin af te vragen of ik het niet gedroomd heb..
Wellicht, dat ik intussen gesmoord werd met het hoofdkussen.quote:
Ik kreeg vroegah (wel iets langer dan 20 jaar geleden) pindasaus over mijn spruiten (de indo-way) anders kreeg ik ze niet weg. Dus je hebt niets gedroomd.quote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik probeerde bewijsmateriaal te vinden van de Groente smoren-hype van 20 jaar geleden (pindasaus over je spruitjes enzo), maar dat viel zo tegen dat ik me begin af te vragen of ik het niet gedroomd heb..
Nougat, toch?quote:
ow nee dat weet ik niet, dat van mij was homemade...misschien iets van Knorr of zo?quote:Op maandag 23 december 2019 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er waren een paar verschillende pakjes, Ook een kaasdrabje voor over de bloemkool of witlof.
Maggi it is!quote:Op maandag 23 december 2019 14:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow nee dat weet ik niet, dat van mij was homemade...misschien iets van Knorr of zo?
quote:Op maandag 23 december 2019 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maggi it is!
https://www.digibron.nl/s(...)tijd-iets-bijzonders
Nee idd..misschien kwam die later nog, of haal ik dingen door elkaar. Maar 't was wel een hit.quote:Op maandag 23 december 2019 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]![]()
maar geen pindasaus voor spruiten
Geen bloemkool met een papje dus.quote:Op maandag 23 december 2019 16:35 schreef qajariaq het volgende:
In de jaren zestig was maizenasaus met kaas en wat nootmuskaat er over de manier van eten voor bloemkool en voor tot gort gekookte witlof. Toen vond ik dat al niet lekker.
Dat was de mode in de jaren tachtig inderdaad. In rolletjes spek of rauw door de salade.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn moeder wikkelde witlof in speklapjes![]()
Nooit saus bij gehad.
Ik vond die show als 6 jarige al "cringe worthy" voordat ik dat woord kende.quote:Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Geen bloemkool met een papje dus.
Lust je wel een broodje poep?
En drinken zonder morsen was ook wel een dingetje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
Is ook nog even "hip" geweest:
[ afbeelding ]
Had het hele servies ervan, maar damn wat was dat klote met afwassen en drogen al die hoekjes.
Staan bij mijn moeder nog diverse glazen in dat soortquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Had het hele servies ervan, maar damn wat was dat klote met afwassen en drogen al die hoekjes.
Dat was mijn servies voordat ik samen ging wonen. Alles zwart BAH !!!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Die heb ik ook nog gehad, idd helaas in het tijdperk dat ik nog geen vaatwasser hadquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon je 'sparen' bij Zeeman volgens mij.ik heb er nog achter in de kast soepkommmen van staan. Worden maar zelden gebruikt, als er eens veel soep-mee-eters zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef babylon het volgende:
Over die hoekige glazen gesproken. Dit pastte er precies in:
[ afbeelding ]
Doe dan graag wel alvast een wat duidelijker foto.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet direct verklappen. Wel een hint: komt uit een film uit 1979 (40 jaar oud)
Flux-capacitor?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef babylon het volgende:
Over die hoekige glazen gesproken. Dit pastte er precies in:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |