Ja echt he? denk je lekker zoetigheid naar binnen te werken, zit er zo'n goor munt-ding tussen.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:09 schreef Woelwater het volgende:
Tumtummetjes bestaan nog gewoon. Die groene met menthol smaak zijn smerig
Roemers!quote:
Die zijn lekker, nog steeds wel te koop geloof ikquote:
Zal vast zijn dat kinderen elkaar de ogen met deze dingen hebben uitgeprikt want na een bepaalde periode waren ze verdwenen.quote:
Misschien op Etsy?quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik ooit weer eens naar de kringloop ga me mijn broertje ga ik eens kieken of ik ze kan
kijken
Zulke glazen heb ik 10 jaar terug in de glasbak gegooid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien op Etsy?
Daar zag ik nl ook deze kopjes, wie kent ze niet?
[ afbeelding ]
edit:
Ja dus.......
per 4 stuks zijn ze 42,50 (das nog niet mis zeg)
[ afbeelding ]
https://www.etsy.com/nl/l(...)_click=1&pro=1&frs=1
Waarom breng je zulke dingen niet naar de kringloop?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:08 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zulke glazen heb ik 10 jaar terug in de glasbak gegooid.
kantinekopjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien op Etsy?
Daar zag ik nl ook deze kopjes, wie kent ze niet?
[ afbeelding ]
edit:
Ja dus.......
per 4 stuks zijn ze 42,50 (das nog niet mis zeg)
[ afbeelding ]
https://www.etsy.com/nl/l(...)_click=1&pro=1&frs=1
quote:
Geef ze maar aan FANNquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef DarkMinded het volgende:
Die wijnglazen heb ik laatst nog bij de kringloop gehaald, 4 stuks voor 2 euro geloof ik.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef DarkMinded het volgende:
Die wijnglazen heb ik laatst nog bij de kringloop gehaald, 4 stuks voor 2 euro geloof ik.
quote:
Omdat ze zo lelijk waren dat niemand daar wat aan heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom breng je zulke dingen niet naar de kringloop?
Dan heeft iemand anders er weer plezier van en steun je een goed doel
Ik heb daar gisteren twee van deze gekocht voor een kwartje per stuk. Door Mosa voor Philips ontworpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |