Mijn eerste singeltje ooit heb ik uit zo'n verzamelmap van mijn vader gejat. Heb hem nog steeds en vind het nog steeds een goed nummer.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna.
Verzamelmap voor 45 toeren singles
[ afbeelding ]
Deze is één van mijn eerste:quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste singeltje ooit heb ik uit zo'n verzamelmap van mijn vader gejat. Heb hem nog steeds en vind het nog steeds een goed nummer.
de had ik ooit eens van mijn schoonmoeder gekregen, want we hadden amper glazen enzo....quote:
als ik ooit weer eens naar de kringloop ga me mijn broertje ga ik eens kieken of ik ze kanquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
de had ik ooit eens van mijn schoonmoeder gekregen, want we hadden amper glazen enzo....
toen vond ik ze niet mooi , weggegeven toen is wat meer centjes had, want ik wilde natuurlijk
''hippe glazen'''
stom stom...
Ze zijn daar zeker te vinden!quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik ooit weer eens naar de kringloop ga me mijn broertje ga ik eens kieken of ik ze kan
kijken
Ze heten rijnwijnroemers. Het zijn roemers naar Romeins voorbeeld om (Duitse) rijnwijn uit te drinken, niet per se sekt.quote:
De römertopf! Ik kan me vooral herinneren dat die op de keukenkast stond, ik denk dat ie één keer gebruikt is dat ik weetquote:Op zaterdag 14 december 2019 08:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze heten rijnwijnroemers. Het zijn roemers naar Romeins voorbeeld om (Duitse) rijnwijn uit te drinken, niet per se sekt.
Doet me denken aan deze, die ook iedereen had
[ afbeelding ]![]()
The Monkees werd in de jaren 80 volgens mij nog uitgezonden op Sky channel. Vond het altijd zo'n leuke seriequote:Op zaterdag 30 november 2019 12:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn eerste singeltje ooit heb ik uit zo'n verzamelmap van mijn vader gejat. Heb hem nog steeds en vind het nog steeds een goed nummer.
Ik heb er 2quote:Op zaterdag 14 december 2019 08:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ze heten rijnwijnroemers. Het zijn roemers naar Romeins voorbeeld om (Duitse) rijnwijn uit te drinken, niet per se sekt.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hem ook gehad paar keertjes gebruikt, en toen heb ik weggedaan😳.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:44 schreef cafca het volgende:
De römertopf! Ik kan me vooral herinneren dat die op de keukenkast stond, ik denk dat ie één keer gebruikt is dat ik weet
en vervolgens na 1 keer gebruiken ergens diep in een keukenkastje belandde en elke keer als het kastje werd opgeruimd men geen idee meer had wat er mee te doenquote:Op zaterdag 14 december 2019 08:03 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
De römertopf! Ik kan me vooral herinneren dat die op de keukenkast stond, ik denk dat ie één keer gebruikt is dat ik weet
Wij hadden er thuis ook een op de kast staan. Volgens mij was dat het lot van vele römertopfs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
ze blijven lelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik ooit weer eens naar de kringloop ga me mijn broertje ga ik eens kieken of ik ze kan
kijken
Die passen er totaal niet bij, erg vies idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:09 schreef Woelwater het volgende:
Tumtummetjes bestaan nog gewoon. Die groene met menthol smaak zijn smerig
Vies lekker, niet los maar zo tussen de rest zijn ze vies lekker.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die passen er totaal niet bij, erg vies idd.
Haha, die naamquote:Op woensdag 18 december 2019 11:09 schreef Woelwater het volgende:
Tumtummetjes bestaan nog gewoon. Die groene met menthol smaak zijn smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |