En drinken zonder morsen was ook wel een dingetje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
Is ook nog even "hip" geweest:
[ afbeelding ]
Had het hele servies ervan, maar damn wat was dat klote met afwassen en drogen al die hoekjes.
Staan bij mijn moeder nog diverse glazen in dat soortquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Had het hele servies ervan, maar damn wat was dat klote met afwassen en drogen al die hoekjes.
Dat was mijn servies voordat ik samen ging wonen. Alles zwart BAH !!!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Die heb ik ook nog gehad, idd helaas in het tijdperk dat ik nog geen vaatwasser hadquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon je 'sparen' bij Zeeman volgens mij.ik heb er nog achter in de kast soepkommmen van staan. Worden maar zelden gebruikt, als er eens veel soep-mee-eters zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:45 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef babylon het volgende:
Over die hoekige glazen gesproken. Dit pastte er precies in:
[ afbeelding ]
Doe dan graag wel alvast een wat duidelijker foto.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet direct verklappen. Wel een hint: komt uit een film uit 1979 (40 jaar oud)
Flux-capacitor?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef babylon het volgende:
Over die hoekige glazen gesproken. Dit pastte er precies in:
[ afbeelding ]
Oh, daar heb ik nog een grappig verhaal over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De Italie '90 editie van de Fiat Panda.
hehequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog een grappig verhaal over.
Mijn vader kwam beroepshalve nogal regelmatig bij het crematorium en had dus ook zo ongeveer een vaste parkeerplek naast het hokje van de parkeerwacht, zijn auto was een keer bij de garage, kreeg hij zo'n Italia Panda mee, dus hij net als altijd, de hele rij voorbij, op z'n vaste parkeerplek parkeren.... de parkeerwacht vliegt al ziedend zijn kant op, tot hij zag dat mijn vader uit die Panda stapte
De Kermit, voorloper van het mobiel telefoneren. De grootste flop ooit heb k begrepen. Wonderlijk hoe na het mislukken van dit idee de mobiele telefonie de grond uitspoot.quote:
Nou ja, het was mobiel telefoneren. Maar je scheen bij een greenpointpunt alleen zelf te kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden. Later met het eerste GSM netwerk werd het overbodig gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De Kermit, voorloper van het mobiel telefoneren. De grootste flop ooit heb k begrepen. Wonderlijk hoe na het mislukken van dit idee de mobiele telefonie de grond uitspoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |