Oh, daar heb ik nog een grappig verhaal over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De Italie '90 editie van de Fiat Panda.
hehequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog een grappig verhaal over.
Mijn vader kwam beroepshalve nogal regelmatig bij het crematorium en had dus ook zo ongeveer een vaste parkeerplek naast het hokje van de parkeerwacht, zijn auto was een keer bij de garage, kreeg hij zo'n Italia Panda mee, dus hij net als altijd, de hele rij voorbij, op z'n vaste parkeerplek parkeren.... de parkeerwacht vliegt al ziedend zijn kant op, tot hij zag dat mijn vader uit die Panda stapte
De Kermit, voorloper van het mobiel telefoneren. De grootste flop ooit heb k begrepen. Wonderlijk hoe na het mislukken van dit idee de mobiele telefonie de grond uitspoot.quote:
Nou ja, het was mobiel telefoneren. Maar je scheen bij een greenpointpunt alleen zelf te kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden. Later met het eerste GSM netwerk werd het overbodig gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:04 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De Kermit, voorloper van het mobiel telefoneren. De grootste flop ooit heb k begrepen. Wonderlijk hoe na het mislukken van dit idee de mobiele telefonie de grond uitspoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |