SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 06-10-2019 01:10:54 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dit wordt wel heel spannend opeens.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien zitten de oogartsen ook wel regelmatig achter een matglas
Is maar een theorie hoor. Ik ben daar verder niet bij
quote:
Helder, geen matglas hier.quote:
Ik kom anders nooit bij een oogarts hoor. Ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:
Door het slotje gezaktquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, waar zijn de mods wanneer je ze nodig hebt!
Incompetent zooitje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus, waar zijn de mods wanneer je ze nodig hebt!
Hai.quote:
Wat zeggie?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom anders nooit bij een oogarts hoor. Ik heb het ook maar van horen zeggen.
Horen, dat kun je wel toch?
Jij zag IJsbeer en dacht; wakker blijven!quote:
Och hemel, dat ook nogquote:
Zegge Gandhi, alleen dat zwijgen wil nog niet zo lukken is het?quote:
Wat zijn dit voor insinuaties?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zag IJsbeer en dacht; wakker blijven!![]()
Heeft voor Feyenoord gespeeld. Dat zegt imo voldoende.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Is John de Wolf een beetje zwakbegaafd? (Wel superlieve vent volgens mij hoor)
quote:
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Is John de Wolf een beetje zwakbegaafd? (Wel superlieve vent volgens mij hoor)
Pff, wie denkt dat niet?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zag IJsbeer en dacht; wakker blijven!![]()
Feyenoord beledigen is altijd een positieve zaak.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heeft voor Feyenoord gespeeld. Dat zegt imo voldoende.
Ik kijk Ranking the Stars en daar zit hij ookquote:
Het is weer een matglas-avondjequote:
Sommige voetballers komen sowieso over als niet al te helder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:13 schreef ijs_beer het volgende:
Nee serieus, geen idee. Zou best kunnen. Sommige voetballers lopen ook hersenschade op van het vele koppen bijvoorbeeld.
Komt er op een of andere manier altijd ook zo makkelijk uitgerold bij mij.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Feyenoord beledigen is altijd een positieve zaak.
Jij blijft vaker laat wakker; dan valt het minder opquote:
Dat sowieso ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sommige voetballers komen sowieso over als niet al te helder.
Ah zo, okay! Ja hij's wel een goeie kerel geloof ik maar inderdaad geen intellectueel, zogezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk Ranking the Stars en daar zit hij ook
Maar ik heb hem al eerder in tv-programma's gezien en hij is vrij slecht met grapjes begrijpen heb ik het idee, en komt vrij simpel (maar wel lief) over.
Laat 'r maar lullen hoor.quote:
Ja, dat wakker blijven is natuurlijk ook voor de zekerheid.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij blijft vaker laat wakker; dan valt het minder op![]()
Ondanks je wel heel duidelijke onderschrift
Matter dan dat, hier had zelfs @I. nog wel doorheen kunnen kijken.quote:
Ik maak het niet te moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Matter dan dat, hier had zelfs @:I. nog wel doorheen kunnen kijken.
Maar jij bent twee personen in één; dan heb je dubbel zo weinig slaap nodigquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat wakker blijven is natuurlijk ook voor de zekerheid.![]()
Dan ben ik hondsmoe, maar je zal maar een post missen.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zegge Gandhi, alleen dat zwijgen wil nog niet zo lukken is het?
Behalve Glenn natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sommige voetballers komen sowieso over als niet al te helder.
Wat dat betreft moet je zeker met ons het ESF gaan volgen komend jaar, voorrondes en al!quote:
Nee, juist dubbel zo veel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij bent twee personen in één; dan heb je dubbel zo weinig slaap nodig
*gniffelt*quote:
Ok, iedereen weer wakker.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, iedereen weer wakker.![]()
Welterusten.
quote:
TRUSTAAAHAHAHAHAAAAquote:
Dan kom ik ook genoeg tegen wat ik bewust niet wil horen?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je zeker met ons het ESF gaan volgen komend jaar, voorrondes en al!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
[..]Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Aoioaihbhinnenenhinne blijft gewoon lekker aan de andere kant van het matglas heur.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu begrijp ik ook waarom Aoiaoiaoiaoibhin er bij komt.
Maar de één kan toch slapen terwijl de ander wakker is?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, juist dubbel zo veel.
Anders zou het niet zo'n geweldig offer zijn natuurlijk.
Welterusten lieve Straniquote:
of jij moet iets met trio's willen. Ook prima.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aoioaihbhinnenenhinne blijft gewoon lekker aan de andere kant van het matglas heur.
Er komt genoeg wtf-materiaal voorbij; al is dat ook wel de charmequote:Op zondag 6 oktober 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Dan kom ik ook genoeg tegen wat ik bewust niet wil horen?
Ja nee, dat vind ik ook. Er zit een grens aan (hehe) transparantie.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aoioaihbhinnenenhinne blijft gewoon lekker aan de andere kant van het matglas heur.
Nou nee, de een heeft de ander best wel nodig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar de één kan toch slapen terwijl de ander wakker is?
Ik ben wel kampioen spiekenquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof je zou klagen als je niet mee mocht doen maar wel mocht kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
of jij moet iets met trio's willen. Ook prima.
Wat een ingewikkelde relatiequote:Op zondag 6 oktober 2019 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou nee, de een heeft de ander best wel nodig.
ja.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof je zou klagen als je niet mee mocht doen maar wel mocht kijken
Oke mooi.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja nee, dat vind ik ook. Er zit een grens aan (hehe) transparantie.
Ja maar beter kijken dan niet kijken bedoelde ik, die vergelijking kwam er niet helemaal goed uitquote:
Er is altijd wel wat te klagen. Daar hoef ik m'n best niet eens voor te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Alsof je zou klagen als je niet mee mocht doen maar wel mocht kijken
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komt genoeg wtf-materiaal voorbij; al is dat ook wel de charmeOns commentaar van de Letland-voorronde vorig jaar vergeet ik echt nooit meer
![]()
Al was er afgelopen jaar een voorronde-song die jij zéker niet had willen horen
Ja, maar Meke, dat was toch helemaal niet im frage. (toch)quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar beter kijken dan niet kijken bedoelde ik, die vergelijking kwam er niet helemaal goed uit
Ja, en dan zijn ze ook nog allebei fan van dezelfde beer, maar die lijkt alleen lange jongens leuk te vinden.quote:
JA weet ik veel, ik had gewoon even snel bijgelezenquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar Meke, dat was toch helemaal niet im frage. (toch)
IK WAS ER VOOR AIBODINGES
Volgens mij ben ik de enige waarmee aoibo nog niet geflirt heeft hier. dus tja. Ik weet ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn ze ook nog allebei fan van dezelfde beer, maar die lijkt alleen lange jongens leuk te vinden.
John Deere, mien merkquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Zo, DWHN ook weer afgekeken. Hij was weer fijn
HOAX, jij en iets kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Zo, DWHN ook weer afgekeken. Hij was weer fijn
Nee, echt, je wilt het nietquote:
Jullie zijn toch lange jongens?quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn ze ook nog allebei fan van dezelfde beer, maar die lijkt alleen lange jongens leuk te vinden.
Heb het nu een paar keer neit kunnen zien, maar heb echt wel het gevoel dat ze hun draai weer aan het vinden zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:46 schreef I. het volgende:
[..]Geweldig ja. En nóg een! Heeelemaal goed.
Was sowieso een leuke aflevering, maar dit was mijn hoogtepuntquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:46 schreef I. het volgende:
[..]Geweldig ja. En nóg een! Heeelemaal goed.
Ja maar jij bent blauw; dat is te intimiderend voor me!quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige waarmee aoibo nog niet geflirt heeft hier. dus tja. Ik weet ook niet.
edit: ik las het als Aibo en jij. Maar het ging over epileermes en jij. Ai. Foutje.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het nu een paar keer neit kunnen zien, maar heb echt wel het gevoel dat ze hun draai weer aan het vinden zijn.
Nee, wij zijn ukkies van slechts 1.98.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie zijn toch lange jongens?Of heeft @:I jullie thunder nu gestolen?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent blauw; dat is te intimiderend voor me!
Laten we het hopen. Ik heb DWHN een tijd geleden opgegeven omdat ik het echt niet leuk meer vond.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb het nu een paar keer neit kunnen zien, maar heb echt wel het gevoel dat ze hun draai weer aan het vinden zijn.
Door dat eh klinkt dit verdachter dan nodigquote:
Oei, ik ben bang dat ik weet welke kant dit op gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, echt, je wilt het niet![]()
Ik kan dat nummer hier wel plaatsen, maar dan word je boos op me
Oh! Nee, dat is niks. Dat wordt hem nietquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wij zijn ukkies van slechts 1.98.
Het zij je vergeven.quote:
En ik ben 1.89 en dat lijkt er toch echt veel te veel op.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, wij zijn ukkies van slechts 1.98.
Wat ongelofelijk kritisch.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Nee, dat is niks. Dat wordt hem niet
Ik vind dat ze het top doen ja. Peter en Jan Jaap zijn leuke captains. Tuurlijk waren Heertje en Acda wel bijna onvervangbaar, maar ze zitten er wel echt goed in tegenwoordig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Was sowieso een leuke aflevering, maar dit was mijn hoogtepunt
maar jij bent toch geen 1.98?quote:
Jeugdsentiment ditquote:
Je snapt het. Uit solidariteit met jou laat ik het maar voor wat het is danquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:48 schreef I. het volgende:
[..]
Oei, ik ben bang dat ik weet welke kant dit op gaat.
Dit geeft auto-play als opvolger.quote:
Ik ben me alvast aan het klaarstomen voor het ESF-seizoenquote:
Komt vanzelf goed. Ik ben hooguit 1 hernia verwijderd van 1.97.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ik ben 1.89 en dat lijkt er toch echt veel te veel op.
Helemaal goed. Dat lijkt al minder op 1.89 dan 1.98.quote:
Tijd heelt alles.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Ik ben hooguit 1 hernia verwijderd van 1.97.
Laat ik maar zeggen dat ik die er eh, heel onbewust heb bij getypt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Door dat eh klinkt dit verdachter dan nodig
Die muziekjes zitten ook heel erg bij elkaar in mijn geheugen inderdaadquote:
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben me alvast aan het klaarstomen voor het ESF-seizoen
Het is een levensstijl!quote:
Volledig in lijn der verwachting.quote:
Oh wat vond je ervanquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:35 schreef Meke het volgende:
@:Guanabana ik heb hem uit![]()
Was een nuttige dagbesteding
Geen lege tussenwervelschijven.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je snapt het. Uit solidariteit met jou laat ik het maar voor wat het is dan
Ik wil graag nog even toevoegen dat ik best weet hoe je moet wijzigen in plaats van quoten maar dat dat niet meer werkt als bepaalde mods ook (zonder succes, dat dan weer welquote:
Ik ben dat nummer nu wel weer aan het herbekijken/luisteren; te herleven hoe weird het was.quote:
Nee, oke. Dat niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen lege tussenwervelschijven.
zal @iBenny vast geweest zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil graag nog even toevoegen dat ik best weet hoe je moet wijzigen in plaats van quoten maar dat dat niet meer werkt als bepaalde mods ook (zonder succes, dat dan weer wel) je post gaan lopen te wijzigen
Dát is heel herkenbaar?quote:
Ja, nu maak je me toch wéér heel nieuwsgierig hè.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer nu wel weer aan het herbekijken/luisteren; te herleven hoe weird het was.
Ja eens! Het werd op het eind een beetje gruwelijk om het gruwelijk zijn. Maar het echte eind was wel okee, dit is zo'n verhaal waarbij alle eindes meh zijnquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wat vond je ervan
Ik vond het einde een beetje mwe, werd hoe langer hoe vager, maar in het begin was het nog wel heel interessant en creepy vond ik.
Ik hoef volgens mij nooit meer een reactie te typen, er is een gifje voor alles!quote:
@Davequote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:56 schreef I. het volgende:
"Goh, hier heb je een plaatje met een héééééééééél iniemieniepiepkleingaatje, kijk daar eens doorheen, wordt het dan beter?"
"Nou, denk het niet, maar ik probeer het wel"
"Nope"
"Echt niet? Goh, wat raar"
Denk ik ookquote:
Ik ga er niet op door, want wil het niet gedaan hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2019 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, nu maak je me toch wéér heel nieuwsgierig hè.
Ik zie sommige dingen soms gewoon niet, in dit geval zag ik de kleren dus even niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dát is heel herkenbaar?![]()
Jouw oogarts was ook naakt? Ik begin me af te vragen of je wel bij een oogarts was. Je kon natuurlijk de bordjes ook slecht lezen.
Ja precies, ik denk dat niks goed was geweest als eindequote:Op zondag 6 oktober 2019 01:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eens! Het werd op het eind een beetje gruwelijk om het gruwelijk zijn. Maar het echte eind was wel okee, dit is zo'n verhaal waarbij alle eindes meh zijn
Nee en dit was beter dan een magische regenboog en alles is weer goed!quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk dat niks goed was geweest als einde
Jij gifmenger!quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoef volgens mij nooit meer een reactie te typen, er is een gifje voor alles!
Slaap lekkerquote:
Trusten!quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga er niet op door, want wil het niet gedaan hebben![]()
Aan de andere kant heb je opgebiecht dat je én niet kan zien én niet kan horen
Dat is je zesde zintuig toch?quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:02 schreef I. het volgende:
[..]![]()
En toch weet ik hier al een aantal uurtjes feilloos op jullie te reageren.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoef volgens mij nooit meer een reactie te typen, er is een gifje voor alles!
quote:
En je weet ook dat je geestelijk nog in orde bent?quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:05 schreef I. het volgende:
[..]
Daardoor zie en hoor ik dus tóch wel dingen. Verwarrend.
Daar twijfel ik al jaren over, maar dat heeft verder niks met m'n zicht en/of gehoor te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je weet ook dat je geestelijk nog in orde bent?
Ja, jij ziet het ook he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het is pas zorgwekkend als je beste vrienden bent geworden met één van je hallucinaties.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Daar twijfel ik al jaren over, maar dat heeft verder niks met m'n zicht en/of gehoor te maken.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef I. het volgende:
Misschien wel een beetje met dat zesde zintuig.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, jij ziet het ook he?![]()
Er bestaat al anderhalf jaar een theorie dat de huidige Cyan9 eigenlijk een moordenaar/psychopaat is die de echte Cyan9 te pakken heeft en nu als hem post om ons op en dwaalspoor te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, dat ik die twee dagen achter elkaar zou gebruiken.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zie daar persoonlijk niets raars aan. Laat staan zorgwekkend.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is pas zorgwekkend als je beste vrienden bent geworden met één van je hallucinaties.
[..]
Er bestaat al anderhalf jaar een theorie dat de huidige Cyan9 eigenlijk een moordenaar/psychopaat is die de echte Cyan9 te pakken heeft en nu als hem post om ons op en dwaalspoor te brengen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Daar twijfel ik al jaren over, maar dat heeft verder niks met m'n zicht en/of gehoor te maken.
Ik geloof dat ik je nu echt even helemaal niet meer kan volgenquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef I. het volgende:
Misschien wel een beetje met dat zesde zintuig.
Ik zie het ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie daar persoonlijk niets raars aan. Laat staan zorgwekkend.
[..]
We're on to something...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdacht ook dat Cyan9 al zo lang niet op een meet is verschenen. Die zit waarschijnlijk nog altijd in een soort keldertje opgesloten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie daar persoonlijk niets raars aan. Laat staan zorgwekkend.
Spuit maar door hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Goh, dat ik die twee dagen achter elkaar zou gebruiken.
@Roger_Epialesquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is pas zorgwekkend als je beste vrienden bent geworden met één van je hallucinaties.
Daar hebben @I. en ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verdacht. Gelukkig komen jullie er nooit achter wat ik met hem gedaan heb.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We're on to something...
Verdacht ook dat Cyan9 al zo lang niet op een meet is verschenen. Die zit waarschijnlijk nog altijd in een soort keldertje opgesloten
Er is meer dan 1 I?quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:14 schreef I. het volgende:
[..]
Daar hebben @:I. en ik gelukkig geen last van.
Ja, precies. Jij begrijpt het.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We're on to something...
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik je nu echt even helemaal niet meer kan volgen
quote:
Ik had dan wel weer doorzien (hehe) dat het een plannetje van je wasquote:
Voor iemand die er lang niet altijd is, is dit een uitermate goede toepassing van de @Davequote:
Oh nice, zo is hij idd helemaal af.quote:
Ik leer snel en ga grondig te werk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor iemand die er lang niet altijd is, is dit een uitermate goede toepassing van de @:Dave
Oh. Die heb ik zeker al een half jaar ofzo, je weet maar nooit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nice, zo is hij idd helemaal af.
Dat zag ik niet aankomen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had dan wel weer doorzien (hehe) dat het een plannetje van je was
I en lquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:22 schreef I. het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig niet.Het was maar een I.llusie.
Badum tss.quote:
Met ESF-SC was me nooit eerder opgevallen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. Die heb ik zeker al een half jaar ofzo, je weet maar nooit.
https://giphy.com/channel/ijs_beer
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:22 schreef I. het volgende:
[..]
Die heb ik op verzoek gemaakt ooit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met ESF-SC was me nooit eerder opgevallen.![]()
Wel jammer dat je dezelfde ook hebt als KLB-SC, voelt toch een beetje alsof je ermee vreemdgaat.![]()
![]()
![]()
Bro, that's, like so trippy, Dude. Gnarly!quote:
Er waren nog veel ergere.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bro, that's, like so trippy, Dude. Gnarly!
Zoals je oogsterkte zegmaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:27 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen niet altijd zo sterk blijven.
Och, zelfs dat valt nog te vergeven.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die heb ik op verzoek gemaakt ooit.
Deze is leuker.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan hier uren naar kijken
Zie er toch niks van.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze is leuker.
[ afbeelding ]
Al hoor je natuurlijk ook niks, dus is het zinloos om een auditieve illusie te sturen..
Oh, pfieuw, gelukkig. Aan één heb ik al mijn handen vol, laat staan dat er nog zo'n potato-hater bij komt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:22 schreef I. het volgende:
[..]
Wat een verrassingquote:
Wat moet IJsbeer nou weer in een KLB SC? Daar is ie toch te leuk voor?quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met ESF-SC was me nooit eerder opgevallen.![]()
Wel jammer dat je dezelfde ook hebt als KLB-SC, voelt toch een beetje alsof je ermee vreemdgaat.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze is leuker.
[ afbeelding ]
Al hoor je natuurlijk ook niks, dus is het zinloos om een auditieve illusie te sturen..
Jij kijkt graag naar dingen die je niet kan zien?quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan hier uren naar kijken
Zie er toch niks van.
Raatgever gifjesquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, zelfs dat valt nog te vergeven.![]()
Mede dankzij dit pareltje:
[ afbeelding ]
Dat is echt knap inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook mooiere.
Dit soort dingen vind ik altijd mooi, vooral mooi gemaakt.
[ afbeelding ]
Tof en frustrerend tegelijkertijdquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook mooiere.
Dit soort dingen vind ik altijd mooi, vooral mooi gemaakt.
[ afbeelding ]
*Mompelt over iets met plekken waar de zon nooit schijnt.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar dingen die je niet kan zien?
Beyond deep
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, pfieuw, gelukkig. Aan één heb ik al mijn handen vol, laat staan dat er nog zo'n potato-hater bij komt.
In de hoop er uiteindelijk tóch een glimp van op te vangen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar dingen die je niet kan zien?
Beyond deep
quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Mompelt over iets met plekken waar de zon nooit schijnt.
Die is ook wel mooi!quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het wordt laat, ik snapte het eerst gewoon niet.
[ afbeelding ]
Te vol achter het matglas ook! Vooral in de hoogte.quote:
Wat een enerverend leven moet dat zijnquote:Op zondag 6 oktober 2019 02:41 schreef I. het volgende:
In de hoop er uiteindelijk tóch een glimp van op te vangen.
Welkom terug.quote:
En toch een goed moment om in slaap te gaan vallenquote:
Dat moeten we niet hebben nee, dan heeft dat matglas geen zin meer.quote:Op zondag 6 oktober 2019 02:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Te vol achter het matglas ook! Vooral in de hoogte.
Zeker weten! Ik kijk er telkens weer naar uit.quote:[..]
Wat een enerverend leven moet dat zijn
Zo vroeg al ja?quote:Op zondag 6 oktober 2019 03:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En toch een goed moment om in slaap te gaan vallen
Welterusten dan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 03:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
fijne nacht.quote:Op zondag 6 oktober 2019 03:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
And what have you done?quote:
Another weekend day overquote:
A new one just begunquote:
And so this is zondagquote:
I hope you have funquote:
The old and the youngquote:
Te vroeg wakker?quote:
NOU NOU, NOU NOU, IS DAT LANG GELEDEN?quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:31 schreef Strani het volgende:
GOEIIIIEEMORGEEEEHHHHH MENSEHHHHHH!!!!!!11!!!1
Nou nou.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:31 schreef Strani het volgende:
hoiquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:31 schreef Strani het volgende:
Sorry for zeh stalkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ok, nu wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb (nog) geen keikert in het lijstje staan.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry for zeh stalking![]()
En @:Guanabani ook sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog niet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Sorry voor de Masked-singer spoiler. Had het in een spoiler moeten zetten. Zag het later trouwens ook on the internet staanquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NOU NOU, NOU NOU, IS DAT LANG GELEDEN?
Bij deze dannnquote:
Gatverdamme, broodquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef I. het volgende:
Zo, stokbroodjes in de oven. Mijn zondag is weer goed.
Was niet erg hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry voor de Masked-singer spoiler. Had het in een spoiler moeten zetten. Zag het later trouwens ook on the internet staan
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Gatverdamme, brood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Indrukwekkend ochtendgezicht heb je.quote:
En dan is dit nog een goede dag.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Indrukwekkend ochtendgezicht heb je.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Gatverdamme, brood
Ik wist gewoon dat dit niet waar kon zijn.![]()
Dat denken we bij jou en je aardappelhaat ook nog steeds!quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit niet waar kon zijn.
En toch hè, en toch.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denken we bij jou en je aardappelhaat ook nog steeds!
Da's wel veeeel gekker dan geen aardappel lusten idd.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb serieus een keer iemand gekend die geen brood lustte. Vond ik echt heel weird.
Best of both worlds:quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denken we bij jou en je aardappelhaat ook nog steeds!
Mwah, komt in de buurt hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:19 schreef I. het volgende:
Da's wel veeeel gekker dan geen aardappel lusten idd.
Als je te lang wacht is het al te laat om nog iets te gaan doen. Waar zit je aan te denken?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:25 schreef Momo... het volgende:
Zondag is zon dag, vrije tijd dus dingen doen maar nee morgen is werken dus ik ga lekker niks doen conflict.
Wandelen ofzo, naar het centrum gaan. Maarja er is ook wielrennen op tv. En het weer is niet zo goed. Conflictquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je te lang wacht is het al te laat om nog iets te gaan doen. Waar zit je aan te denken?
Ik snap wel dat je een soort brood niet lust, maar álles?!quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb serieus een keer iemand gekend die geen brood lustte. Vond ik echt heel weird.
Ik vind brood niet lekker als het simpel is. Als je mij zo'n klef broodje met kaas geeft, ja dat hoef ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ah jij bent zo iemand die een boterham een broodje noemt?quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vind brood niet lekker als het simpel is. Als je mij zo'n klef broodje met kaas geeft, ja dat hoef ik niet.
MAAR als het een sandwich is die lekker rijk belegd is, kom maar door![]()
(behalve pindakaas, een broodje pindakaas gaat er altijd in)
Ik heb nooit over deze kwestie nagedacht maar ik steun je.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah jij bent zo iemand die een boterham een broodje noemt?
Laten we het dáár eens over hebben, ik voorzie een nieuwe patat/friet-discussie!
Nou ja er zijn dus mensen die dan zeggen, 'wil je een broodje kaas', en dan denk je dat je een bolletje oid krijgt, maar dan bedoelen ze gewoon een boterham.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nooit over deze kwestie nagedacht maar ik steun je.
Nee absoluut niet. Een broodje is een bolletje en niks anders!quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja er zijn dus mensen die dan zeggen, 'wil je een broodje kaas', en dan denk je dat je een bolletje oid krijgt, maar dan bedoelen ze gewoon een boterham.
Kantochnie!
Panini's zijn het niet met je eens, dat zijn ook broodjes!quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Een broodje is een bolletje en niks anders!
Ja alles is een broodje, behalve een boterham!quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Panini's zijn het niet met je eens, dat zijn ook broodjes!
Fair enough, ik schoot door.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Panini's zijn het niet met je eens, dat zijn ook broodjes!
Behalve croissants, dat vind ik dan weer geen broodjes. Dat zijn croissants.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja alles is een broodje, behalve een boterham!
True.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Behalve croissants, dat vind ik dan weer geen broodjes. Dat zijn croissants.
En ik vind een hond ook geen broodje.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Behalve croissants, dat vind ik dan weer geen broodjes. Dat zijn croissants.
Ik snap het ook niet neequote:Op zondag 6 oktober 2019 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een soort brood niet lust, maar álles?!
Al zien sommigen er wel wat uit als een brood op pootjes.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik vind een hond ook geen broodje.
Een broodje is voor mij een klein brood, wat je dus in zijn geheel eet. Een boterham is voor mij een plak van een groot broodquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Laten we het dáár eens over hebben, ik voorzie een nieuwe patat/friet-discussie!
quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat dan weer wel, en dat is juist het verraderlijke!quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Al zien sommigen er wel wat uit als een brood op pootjes.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Nee, dat zijn bagels inderdaad. Of was het beagle.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik vind een hond ook geen broodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |