twitter:Eurovisionario twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 15:45:51 🔴LTIMA HORA: Blas Cant ser el representante de🇪🇸Espaa en #Eurovision.A 224 das de #Eurovision2020, ya tenemos representante. https://t.co/PAp8UVpYva reageer retweet
Ik heb wel eens van hem gehoord...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:56 schreef Momo... het volgende:
En @:chufi is van de Spaanstalige muziek
Ik kende z'n naam niet maar ik heb wel eens gehoord van de boyband waar hij in zong, Auryn. Nou ja.. we zullen wel zien!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:49 schreef Em31 het volgende:
Ken jij 'm @:Strani? Is hij populair in Spanje?
Een beetje one direction sound, wel een duet van Anastaciaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende z'n naam niet maar ik heb wel eens gehoord van de boyband waar hij in zong, Auryn. Nou ja.. we zullen wel zien!
En hij komt uit Murcia zie ik. Wel leuk voor ze daar dat ze ook eens iets hebben. Murcia is zo'n beetje het Drenthe van Spanje (met alle respect voor de Drenthenaren hier).quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een beetje one direction sound, wel een duet van Anastacia
twitter:BlasCanto twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 16:13:29 Nos vemos en Rotterdam en @eurovision 2020! ⠀⠀El 16 de mayo en @rtve 🥂⠀Gracias a todo el mundo por la buena energa, estoy muy feliz! ❤️ https://t.co/8DY7M2rDup reageer retweet
Dat heb ik toen wel gekeken en herken dan ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:18 schreef ato het volgende:
Hij heeft ooit meegedaan met de nationale finale van Eurovision junior.
Dit klinkt een stuk beter dan zijn laatste hits:
Leuk liedje he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik toen wel gekeken en herken dan ook
Ik post regelmatig van alles en nog wat in mijn topic.. Kom gerust eens kijken en wees vrij om je eigen favoriete nummers te postenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:00 schreef ato het volgende:
Mwoah, ik kan weinig zeggen. Ik hou normaal van de 'latino' liedjes, ben gek op de Spaanstalige taal.
Maar ik heb nu niet meteen een wauw gevoel bij zijn stem en muziek.
Maar wij wachten af.
Dat vond ik een ruknummer en een eigenwijs kind ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:24 schreef ato het volgende:
Maar toen won dit geweldig nummer in de Spaanse finale, Junior.
En junior Eurovisie songfestival
Echt? ik vond het geweldig. Overigens deed zij later nog een keer mee in de Spaanse ESF finale maar deed het een stuk minder goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vond ik een ruknummer en een eigenwijs kind ...
Ja het is de laatste tijd half, half of matig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Het is toch te hopen dat Spanje nu eens iets stuurt wat wel aanslaat.
Ik heb af en toe gekeken en zelf een keer wat geplaatst. Maar ik ga vaker kijken, vooral nu ik over 4 weken weer baar Gran Canaria ga.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post regelmatig van alles en nog wat in mijn topic.. Kom gerust eens kijken en wees vrij om je eigen favoriete nummers te posten
MUZ / Spaanstalige nummers #10 Por un mundo mas bonito
Ah OK top.. ik onthou ook niet alles van wat anderen posten.. Ik probeer het er gevarieerd te houden , niet altijd mn eigen smaak maar gewoon voor iedereen wat ..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken en zelf een keer wat geplaatst. Maar ik ga vaker kijken, vooral nu ik over 4 weken weer baar Gran Canaria ga.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK top.. ik onthou ook niet alles van wat anderen posten.. Ik probeer het er gevarieerd te houden , niet altijd mn eigen smaak maar gewoon voor iedereen wat ..
Lekker subtropisch genieten op Gran Canaria doe je goed
Laat ze het nummer ook maar intern kiezen, vaak is zo'n finale voor enkel het lied te kiezen een farce omdat de deelnemer toch al een bepaalde favoriet heeft...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
Dr zal nu wel weinig nieuws meer van hem komen tot ze het definitieve nummer brengen. Of misschien nog een TV-show aan verbinden om het beste nummer van 3 of zo te kiezen
Ja dat .. Maar ja het blijft wel een TVE dingetje dus er zal vast wel wat mee gedaan worden op welke manier dan ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat ze het nummer ook maar intern kiezen, vaak is zo'n finale voor enkel het lied te kiezen een farce omdat de deelnemer toch al een bepaalde favoriet heeft...
Ik zit nu de Spaanse casting voor Operacion Triunfo (selectie programma voor de laatste 2 jaren)te kijken en daar hoor je toch steeds meer mensen Engelse liedjes zingenquote:Op zondag 6 oktober 2019 22:35 schreef fiena het volgende:
Spaanstalige muziek is zo populair de laatste jaren, daar moet Spanje toch een keer van kunnen profiteren? Als ze die poppenkast (letterlijk) weglaten heb ik er wel vertrouwen in. Hij heeft een goede stem en genoeg tijd om zich voor te bereiden. Maar alles valt of staat bij het nummer natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop echt op een heerlijke zomerse knaller.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:10 schreef Nashipeer het volgende:
Volgende week wordt het lied openbaar gemaakt (30 Jan);
https://eurovoix.com/2020(...)eveal-on-january-30/
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:45 schreef joko97 het volgende:
ik vind de cover in ieder geval heel mooi gedaan!
https://www.lavanguardia.(...)LaVanguardia-Web.jpg
Dat mag wel weer eens jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Hoop dat Spanje dit keer weer eens echt mee gaat doen om de punten.
Dat is wel iets dat Spanje eigenlijk wel vaker doet: Kijken naar waar andere landen mee gewonnen hebben en dan zelf ook zoiets proberen. En dan werkt het nooit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 15:31 schreef Mlita het volgende:
Ze pakken het goed aan, beetje afgekeken van Nederland van de aankondiging van Duncan en Arcade. Ze zijn alleen wel vroeg
Heel benieuwd naar het nummer!
Nou ja, dit is niet echt iets van Duncan alleen natuurlijk... als Nederland doen we dit ook al jaren. Geldt wel voor meer landen (steeds meer zelfs).quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat Spanje eigenlijk wel vaker doet: Kijken naar waar andere landen mee gewonnen hebben en dan zelf ook zoiets proberen. En dan werkt het nooit.
Wat is dit nou voor instelling Je kunt nog heel wat leren van de fanatieke Spaanse fans!quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat Spanje eigenlijk wel vaker doet: Kijken naar waar andere landen mee gewonnen hebben en dan zelf ook zoiets proberen. En dan werkt het nooit.
Kom ik eens in een ander topic, is het weer niet goedquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor instelling Je kunt nog heel wat leren van de fanatieke Spaanse fans!
#teamESFontournaarStrani
Heb je Gloria overleeft ... ? Misschien toch maar weer iemand uit Operacion Triunfo sturen ... Wordt wel kort dagquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom ik eens in een ander topic, is het weer niet goed
Maar #teamESFontournaarStrani zie ik wel zitten!
We verwachten volgende week een mooie review van je, of de tekst je ook echt raakt enzoquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom ik eens in een ander topic, is het weer niet goed
Maar #teamESFontournaarStrani zie ik wel zitten!
Ja was best heftig! Zit jij nou in Valencia momenteel of in Nederland? (In het geval van Valencia, hoe was het bij jou?)quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je Gloria overleeft ... ? Misschien toch maar weer iemand uit Operacion Triunfo sturen ... Wordt wel kort dag
Alleen als dat enorme indruk op je zou maken. Anders doe ik het niet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
We verwachten volgende week een mooie review van je, of de tekst je ook echt raakt enzo
8 kantjes maakt wel indruk!quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen als dat enorme indruk op je zou maken. Anders doe ik het niet hoor
8 regeltjes? *onderhandelt. En dan gebruik ik m'n allerbeste Spaans.quote:
Deal!quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
8 regeltjes? *onderhandelt. En dan gebruik ik m'n allerbeste Spaans.
Ik moest gelijk aan jou denken met die beelden daar .. manmanman daar is geen kust/strand meer heel ..quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was best heftig! Zit jij nou in Valencia momenteel of in Nederland? (In het geval van Valencia, hoe was het bij jou?)
Valencia stad heeft het ook best zwaar gehad ja, zag ik. Hier inderdaad veel schade aan de stranden, boulevards en zo. Zal een flinke schoonmaakklus worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou denken met die beelden daar .. manmanman daar is geen kust/strand meer heel ..
Nee ik zit gewoon in Nederland.. Mn dochter in Valencia , maar binnenkort weer naar Madrid ..
Ja echt kut dat weer daar de laatste maanden ... Hou je taai is tegenwoordig het stramien voor de overwinteraars ...quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Valencia stad heeft het ook best zwaar gehad ja, zag ik. Hier inderdaad veel schade aan de stranden, boulevards en zo. Zal een flinke schoonmaakklus worden.
Haha, dat klopt aardig ja Maar we hebben ook wel mooi weer gehad hoor tussen de ellende door Komend weekend wordt het ook wel weer aardig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt kut dat weer daar de laatste maanden ... Hou je taai is tegenwoordig het stramien voor de overwinteraars ...
Ja maar anders mogen de lezers hier MUZ / Spaanstalige nummers #12 Feliz Navidad hun mooiste Spaanse liedjes postenquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, dat klopt aardig ja Maar we hebben ook wel mooi weer gehad hoor tussen de ellende door Komend weekend wordt het ook wel weer aardig.
We gaan nu wel een beetje off-topic he
Prima plug zoquote:Op donderdag 23 januari 2020 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar anders mogen de lezers hier MUZ / Spaanstalige nummers #12 Feliz Navidad hun mooiste Spaanse liedjes posten
A rollercoaster of emotions.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:18 schreef joko97 het volgende:
Dit heeft Blas zelf te zeggen over het nummer:
https://media.discordapp.(...)97322762/unknown.png
Zou dat achtergrondgeluidje het lied zijn? Het is best mooi, en ook de manier waarop het is ge-edit.twitter:eurovision_tve twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 12:04:35 📢📢 Las primeras imgenes del videoclip de "Universo" @BlasCanto nos trae un avance del vdeo oficial de su tema para @Eurovision 2020 Qu os parece el #BlasMaking?👇👇👇👇👇https://t.co/Y1wpenzI2g https://t.co/Ze6pXVMjaC reageer retweet
Hoop echt dat dit heel goed isquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:28 schreef Nashipeer het volgende:Zou dat achtergrondgeluidje het lied zijn? Het is best mooi, en ook de manier waarop het is ge-edit.twitter:eurovision_tve twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 12:04:35 📢📢 Las primeras imgenes del videoclip de "Universo"@:BlasCanto nos trae un avance del vdeo oficial de su tema para @:Eurovision 2020 Qu os parece el #BlasMaking?👇👇👇👇👇https://t.co/Y1wpenzI2g https://t.co/Ze6pXVMjaC reageer retweet
Heerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:26 schreef lashatumbai het volgende:
Morgenochtend om 10.00u al! Wat een dag
- Song reveal
- Ticket verkoop
- Eerste snippets Melfest
Volgens mij middernacht pas. Video komt wel gelijk op Youtube dacht ik!quote:
Ja een goed resultaat zou al mooi zijn, zodat ze daar in ieder geval ook enthousiast blijven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet zulke hoge verwachtingen
Maar ik gun ze we een goed resultaat, is alweer een tijdje geleden
kloptquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:54 schreef koffieleuk het volgende:
ik denk dat hij daar 10:00 uur erop komt?
Bijna!quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt
Eurovisin 2020
Blas Cant estrena "Universo", su tema para Eurovisin 2020, en RTVE.es
El cantante ser el encargado de publicar la cancin y el videoclip a las 10:00 h. en la web oficial
Podrs ver en directo el estreno y preguntar al candidato espaol con el HT #BlasEnRTVE
Y partir de las 13 horas, sigue la rueda de prensa de "Universo" en RTVE.es y nuestras redes sociales
29.01.2020
Wel al beeld, maar ik hoor niets!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
Huh hier staat nog niets, kunnen jullie wel iets zien? Spanje heeft toch geen tijdsverschil
@Straniquote:
Ligt aan mijn laptop, inmiddels wel geluidquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel al beeld, maar ik hoor niets!
Ja dat dacht ik ook, kun je echt wel iets mee met de staging bij dit nummerquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
Alleen niet zo'n fan van de ohohohoh's in het refrein. Maar dat werkt waarschijnlijk wel in de zaal.
Ik hoop in ieder geval dat hij een betere dag heeft dan Gerard Joling hadquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:12 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij werd er gezegd dat het einde heel episch zou zijn, maar dat vind ik een beetje tegenvallen
In dat gevoel moet hij dus minimaal top 10 halenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat hij een betere dag heeft dan Gerard Joling had
a la Paula Seling in 2014?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Wel prima, zal het vast wel behoorlijk doen. Maar ik word er niet door geraakt ofzo, en die hoge noot op het einde klinkt wel wat hysterisch. (En ik vermoed dat ie die laat zingen straks door een backing vocal. )
Staat nu ook in de OP. Thanks voor posten.quote:
Denk dat dit wel een universele reactie isquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
Die hoge noot kan echt het ultieme cringe moment gaan worden haha.
Ik ben niet super onder de indruk. Klinkt niet verkeerd op het eerste gehoor, maar had toch meer verwacht.
Duncan won ermeequote:Op donderdag 30 januari 2020 10:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
Alleen niet zo'n fan van de ohohohoh's in het refrein. Vind ik altijd een beetje makkelijk.
Maar dat werkt waarschijnlijk wel in de zaal.
Ja dit. En dat ik zelf La Venda leuker vond dan ditquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef lashatumbai het volgende:
Die hoge noot kan echt het ultieme cringe moment gaan worden haha.
Ik ben niet super onder de indruk. Klinkt niet verkeerd op het eerste gehoor, maar had toch meer verwacht.
Lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk wel dat we hem door kunnen strepen als potentile winnaar. Wat jullie? Of is dat een beetje voorbarig
Echt hoor. Dat had ik wel echt live willen meemaken La Venda. Was het hoogtepuntje zo'n beetje bij Eurovision in Concert.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. En dat ik zelf La Venda leuker vond dan dit
Oh absoluut. Dit gaat never nooit winnen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik denk wel dat we hem door kunnen strepen als potentile winnaar. Wat jullie? Of is dat een beetje voorbarig
Gheghe.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een universele reactie is
(Geldt althans voor mij)
Ja, maar een goed resultaat zou al mooi zijn voor Spanje en dat zou best kunnen met een goede staging denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Dat dacht ik bij Amanecer ookquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar een goed resultaat zou al mooi zijn voor Spanje en dat zou best kunnen met een goede staging denk ik
Vorig jaar hadden ze heel veel geld in de staging gestopt, waardoor ze ook meteen doorsloegen we zullen zienquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Amanecer ook
Maar misschien hebben ze er wat van geleerd!
<3 Amanecer. Live kwam het alleen minder uit de verf...quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Amanecer ook
Maar misschien hebben ze er wat van geleerd!
Vond het onterecht dat het zo laag eindigde.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
<3 Amanecer. Live kwam het alleen minder uit de verf...
quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:23 schreef lashatumbai het volgende:
Hij heeft niet echt een toegankelijk hoofd, beetje reptiel achtig. Of denk ik nu weer rare dingen
We moeten de revamp nog horen van Albani. Ik denk dat als die bekend is dat ik dat nummer beter ga vinden dan Universo...quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
Ja wel lekker dat er nu een beetje "competitie" tussen nummers kan komen. Al wint Spanje deze wel gemakkelijk van Albani m.i.
Wanneer wordt het volgende nummer bekendgemaakt?
Mmm ja, laat ik maar niet te voorbarig doen en misschien is het ook omdat ik niet zo blij was met de keuze van Albani. Ze hebben in ieder geval een mooie kans om naar de finale door te stoten omdat ze tweede helft van de "zwakke" semi zitten (als je naar de track records van de landen kijkt dan).quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:30 schreef Nexum het volgende:
Shaj is echt wel beter dan Universo. Shaj kan op een podium hele grote impact maken, Universo gaat echt verloren in een zee van mannelijke popliedjes die we gaan krijgen dit jaar.
Eens! Tis op een zich een prima nummer, maar toch ook wel vrij basic.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ow ik vond 't wel een leuk hoofd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:23 schreef lashatumbai het volgende:
Hij heeft niet echt een toegankelijk hoofd, beetje reptiel achtig. Of denk ik nu weer rare dingen
Met mijn geringe kennis van het Spaans versta ik het helemaal. Vooral omdat het maar drie woorden zijnquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:42 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het nummer wel aardig. Sowieso linkerrijtje waardig.
Op YT klaagt men met name over de tekst.
Ik denk dat Tsjechi! Das op 3 februari.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
Ja wel lekker dat er nu een beetje "competitie" tussen nummers kan komen. Al wint Spanje deze wel gemakkelijk van Albani m.i.
Wanneer wordt het volgende nummer bekendgemaakt?
Ik denk zelf dat dat juist misschien wl zou helpen aangezien generiek en Spaans het hier op de radio wel goed doetquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Net voor het eerst gehoord zonder iets gelezen te hebben. Het klinkt een beetje te generiek qua muziek en het Spaans helpt in dit geval ook niet mee om er echt gevoel bij te krijgen. Het is iets te ontoegankelijk.
Persoonlijk geef ik het een 6/10 en ik vraag me af of dit in een rij van 26 liedjes echt gaat opvallen...
Dat kan het wel zijn als hij die noot live ook weet te nailen. Daar ben wel ik nieuwsgierig naar iigquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:12 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij werd er gezegd dat het einde heel episch zou zijn, maar dat vind ik een beetje tegenvallen
Die mensen hebben allemaal mijn prognose gelezen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:42 schreef joko97 het volgende:
Spanje gaat ook met grote stappen naar beneden in de odds.
Bedankt Goed om te horen dat het voor jou een duidelijk winnaar is en dat we allemaal volgend jaar bij je mogen slapen. Echt super van lief van je!quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
Bueno, aqu viene mi opinin en espaol, especialmente para @Em31.
Lo primero que quiero decir es que la cancin me parece mejor que las de los ltimos aos. Bien hecho, en este sentido, aunque tampoco es tan dificil ser mejor que las ultimas canciones. Me gusta como empieza la cancin de Blas, y tiene sus momentos interesantes, pero en otros momentos es algo aburrida. Mucho depender de la manera de presentarla en el escenario y el puesto de Espaa en la gran final de Rterdam en mayo. Como algunos ya han dicho, el tono alto al final de la cancin es un momento de riesgo pero con un poco de suerte podr ganar unos puntos ms tomandolo.
Ya veremos. Fiesta espaola no habr, pero quizs una mejora importante para seguir trabajando en el futuro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
*Komt met een hele armada boos het topic binnengelopen
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedankt Goed om te horen dat het voor jou een duidelijk winnaar is en dat we allemaal volgend jaar bij je mogen slapen. Echt super van lief van je!Haha Ik ga direct ruimte maken hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lege tekst en veel herhalingen van perdoname en Universo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:33 schreef chufi het volgende:
Songtekst:
Letra de “Universo”, de Blas Cant
Perdname, perdname
Uni/Universo
Perdname, perdname
Todo lo que escondo cuando tengo miedo
Se hace realidad dentro de este silencio
Uhh uhh uhh
Puedo ser como el viento
Uhh uhh uhh
Y desaparecer
Perdname, perdname
Uni/Universo
Perdname, perdname
Uni/Universo
Por apagar mi voz
Para evitar ser el culpable
De lo que soy
Perdname
Uni/Universo
Tuve que escucharme cuando haba tiempo, y no entiendo
Cmo me he perdido en un solo momento
Uhh uhh uhh
Dime dnde irn los sueos que me quedan
Uhh uhh uhh
Si no queda ms espacio en mi cabeza
Perdname, perdname
Uni/Universo
Perdname, perdname
Uni/Universo
Por apagar mi voz
De lo que soy
Perdname Uni/Universo
Ohh ohh Ohh ohh
Uni/Universo
Ohh ohh Ohh ohh
Uni/Universo
Uhh uhh uhh
Puedo ser como el viento
Uhh uhh uhh
Y desaparecer
Uhh Uhh Uhh
Puedo salir corriendo
Uhh Uhh Uhh
Y desaparecer
Perdname, perdname
Uni/Universo
Perdname, perdname
Uni/Universo
Por apagar mi voz
De lo que soy
Perdname Uni/Universo
Ohh ohh Ohh ohh
Uni/Universo
Ohh ohh Ohh ohh
Uni/Universo
Met die Titel valt inderdaad wel wat meer te bedenken ... Maar goed "Spain is Different "quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:33 schreef ato het volgende:
[..]
Wat een lege tekst en veel herhalingen van perdoname en Universo.
Heujj, was ook 't eerste wat ik dacht, een mix van Mahmood en Duncan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:47 schreef dollce het volgende:
Het lijkt alsof die een soort van combi van Arcade en Soldi heeft willen maken.
Ik heb het meeste begrepen zonder iets op te zoeken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
Bueno, aqu viene mi opinin en espaol, especialmente para @:Em31.
Lo primero que quiero decir es que la cancin me parece mejor que las de los ltimos aos. Bien hecho, en este sentido, aunque tampoco es tan dificil ser mejor que las ultimas canciones. Me gusta como empieza la cancin de Blas, y tiene sus momentos interesantes, pero en otros momentos es algo aburrida. Mucho depender de la manera de presentarla en el escenario y el puesto de Espaa en la gran final de Rterdam en mayo. Como algunos ya han dicho, el tono alto al final de la cancin es un momento de riesgo pero con un poco de suerte podr ganar unos puntos ms tomandolo.
Ya veremos. Fiesta espaola no habr, pero quizs una mejora importante para seguir trabajando en el futuro.
Netjesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het meeste begrepen zonder iets op te zoeken.
twitter:OT_Oficial twitterde op zondag 09-02-2020 om 13:02:18 🤩 Esta noche tendremos a dos invitados muy especiales... @mikinunez le ceder el testigo eurovisivo a @BlasCanto y escucharemos por primera vez "Universo" en directo 👏🏻👨🏻🚀 Adems, Miki nos har bailar a todos con su single "Celbrate" 💥👉🏻 https://t.co/3zDKmqIH8H #OTDirecto9F https://t.co/0KuoU5Sk87 reageer retweet
Het klinkt of die man steeds vragen stelt waar niemand antwoord op geeft en de (ik denk) kandidaten op de bank lijken net zo weinig te begrijpen van wat hij zegt als ik.quote:
Ja straks als alle optredens geweest zijn ..quote:
Sorry ik was niet thuis! Hoewel ze OT kennende nog wel bezig zullen zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 22:29 schreef grazz het volgende:
Misschien kan @:strani voor het commentaar zorgen
Ja, het is een talentenjacht maar wel iets meer dan dat alleen. Ze zitten gedurende hun verblijf in het programma in een huis/academie waar ze ook de hele dag door les krijgen om betere zangers te kunnen worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens googel is dit een talentenjacht. Ik weet niet wat hun talent was, maar het klonk alsof ze er complimenten voor kregen.
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik was niet thuis! Hoewel ze OT kennende nog wel bezig zullen zijn
Dat ik live als een soort Europarlementvertaler de tekst kan overzetten?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.
Smooth.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.
Leek me wel handig ja, zie het als een hulplijn die ik dan achter de hand heb. Niet voor mezelf he, ho, ho! Maar zo kan ik de rest hier weer helpen als jij niet aanwezig bent. DM staat open.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik live als een soort Europarlementvertaler de tekst kan overzetten?
quote:
Thanks.quote:
Ik vind dat al die mensen en jullie sowieso in Spanje zouden moeten zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef grazz het volgende:
@:Aoibhin @:Fred_B @:Hawaii_Tim @:Em31 @:murp @:Greys @:Cee Hier moeten jullie nu zijn!
Ik haak even aan. Waar in de show zitten we?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef grazz het volgende:
@:Aoibhin @:Fred_B @:Hawaii_Tim @:Em31 @:murp @:Greys @:Cee Hier moeten jullie nu zijn!
Slaapfeestje bij Strani jongonsquote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat al die mensen en jullie sowieso in Spanje zouden moeten zijn.
Iedereen heeft gezongen .. Nu wordt er straks 1 naar huis gestuurd, maar denk dat Blas nu gaat zingen ...quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik haak even aan. Waar in de show zitten we?
quote:
Doet het strand het alweerquote:Op zondag 9 februari 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kussengevecht gegarandeerd, kleding optioneel!
Dat weet niemand vrees ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik haak even aan. Waar in de show zitten we?
Eentje maar? En dan binnenkort nog eens? En waarom zong die kerel Thriller?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft gezongen .. Nu wordt er straks 1 naar huis gestuurd, maar denk dat Blas nu gaat zingen ...
Ja omdat ie dat graag wou zingenquote:Op zondag 9 februari 2020 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eentje maar? En dan binnenkort nog eens? En waarom zong die kerel Thriller?
Haha ja, in elk geval gedeeltelijk Maar goed ook want morgen weer 21 graden!quote:
mazzelpikquote:Op maandag 10 februari 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, in elk geval gedeeltelijk Maar goed ook want morgen weer 21 graden!
met de techniek van tegenwoordig weet je het nooitquote:Op maandag 10 februari 2020 00:06 schreef grazz het volgende:
was was het percentage dat hij live zong? Nu weten we nog niets
Die uithaal was wel live, want die zat er naastquote:Op maandag 10 februari 2020 00:06 schreef grazz het volgende:
was was het percentage dat hij live zong? Nu weten we nog niets
Ik zie het nu ook, best knap idd!quote:Op maandag 10 februari 2020 00:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die uithaal was wel live, want die zat er naast
Vond het verder wel erg knap dat hij het volume behoudt terwijl hij de microfoon een meter voor zich uit steekt
twitter:Adrian43721026 twitterde op maandag 10-02-2020 om 00:08:05 Ha sido emocionante verte en directo desde @OT_Oficial a @BlasCanto ha sido una preciosidad y lo hace siempre a lo grande donde actes siempre brillas https://t.co/dIfYmqkSt8 reageer retweet
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat al die mensen en jullie sowieso in Spanje zouden moeten zijn.
Oh, echt? Hmm via mijn oortjes kwam het wel zuiver binnen zal morgen nog eens luisteren. En idd, microfoon lag nog net niet op de grondquote:Op maandag 10 februari 2020 00:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die uithaal was wel live, want die zat er naast
Vond het verder wel erg knap dat hij het volume behoudt terwijl hij de microfoon een meter voor zich uit steekt
Had wat slaap in te halen.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef grazz het volgende:
Wacht maar af, in de zomer smelten we hier weg. 😱quote:Op maandag 10 februari 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, in elk geval gedeeltelijk Maar goed ook want morgen weer 21 graden!
Ja, dat is dan wel weer jammer maar nu kunnen we weer even genieten!quote:Op maandag 10 februari 2020 09:01 schreef Lorelay het volgende:
Ik vind het wel een aardig liedje, maar denk eigenlijk niet dat het hoge ogen zal gooien, helaas.
[..]
Wacht maar af, in de zomer smelten we hier weg. 😱
beste nashi; idd heel goed samengevatquote:Op maandag 10 februari 2020 08:12 schreef Nashipeer het volgende:
^^ hier kun je het terugkijken
http://www.rtve.es/m/alac(...)n/5507001/?media=tve
Ik heb het nog een keer bekeken en ik denk dat het allemaal echt van hemzelf kwam, met daar overheen een paar hele duidelijke correctietechnieken. Hij zet te laat (of te vroeg) in bv, het lijkt allemaal ook best synchroon te gaan, ergens aan het eind draait hij terwijl hij daar "oh-ho" hoort te zingen en de hoge noot was ook wat raar. Maar ws zijn er wel technieken gebruikt idd op momenten waar hij de microfoon verder houdt. Hij kan wel zingen heb ik gezien van andere optredens het klonk wel gewoon goed vind ik
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 10 februari 2020 08:12 schreef Nashipeer het volgende:
^^ hier kun je het terugkijken
http://www.rtve.es/m/alac(...)n/5507001/?media=tve
Ik heb het nog een keer bekeken en ik denk dat het allemaal echt van hemzelf kwam, met daar overheen een paar hele duidelijke correctietechnieken.
Zou niet best wezen als ze begin februari z'n stem al moeten gaan sparen voor mei tijdens z'n eerste live performance van het lied. Dus daar geloof ik zelf niet in.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:03 schreef fatix het volgende:
ik heb tevens het gevoel dat ze nu al zijn stem proberen uit te sparen tot in mei.
Ik zou het bijvoorbeeld wel snappen als hij zich inhoudt tijdens de repetities in Rotterdam, maar dat zou in stadium nog niet nodig moeten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:17 schreef Greys het volgende:
Zou niet best wezen als ze begin februari z'n stem al moeten gaan sparen voor mei tijdens z'n eerste live performance van het lied. Dus daar geloof ik zelf niet in.
greys, ik zei ook dat dit maar een gevoel is..quote:Op maandag 10 februari 2020 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou niet best wezen als ze begin februari z'n stem al moeten gaan sparen voor mei tijdens z'n eerste live performance van het lied. Dus daar geloof ik zelf niet in.
Dami's staging was heel goed, die van de andere twee vond ik uiteindelijk niet het nummer beter maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef Em31 het volgende:
Staging wordt gedaan door Nicoline Refsing, zij was ook verantwoordelijk voor de staging van Ruth Lorenzo, Dami Im en Francesca Michielin.
Oh zijn live vocals en hoge noot vallen mij niet tegen!quote:
Dat is eigenlijk altijd met nummers (ook films) die ertussenin vallen. Beter echt slecht of goed, dan mwah.quote:
Ja hij is bevestigdquote:Op maandag 18 mei 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Weet geen eens of ie volgend jaar weer mag ... Zoek ik op
Eens! En helemaal met een eventueel heel bijzonder Nederlands tintje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Barcelona 2022 zou ik wel fijn vinden, het is Spanje ook echt wel een keer gegund om hoog te eindigen
Ik ben wel heel benieuwd naar het eventuele nummer!! Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van zijn stem, maar goed, zou wel heel tof zijn als Spanje weer eens wint. En als het Barcelona 2022 zou zijn, dan ben ik er zeker bij! (Maar zul je zien dat het dan in Madrid gehouden wordt )quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens! En helemaal met een eventueel heel bijzonder Nederlands tintje!
2 liedjes maar? Vind je het heel erg als ik er geen vertrouwen in hebquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een liveshow in februari met 2 nummer van Blas.
https://eurovoix.com/2021(...)for-eurovision-2021/quote:Blas Cant has spoken about the process for choosing the two songs that will be competing in a televised final later this month. He explained that ten songs were recorded but a number were dropped because they were "too radio-formulated" and "didn't seem competitive" for Eurovision.
[...]
The first song is very catchy, I think it sticks in the memory. The second is an incredible song, it breathes a lot of sensitivity and strength at the same time.
Zelfde dag als de liedjes van DMGP en het nieuws van Armeniquote:
https://eurovoix.com/2021(...)-eurovision-entries/quote:"Memoria" is described by Blas as, "A song with a lot of power, it makes you sing it and get up from your chair. It is a very careful production, with a lot of percussion, with a very powerful set of voices." While "Voy a quedarme" is more challenging to describe for the singer adding; "I don't even know how to define it. It's an incredible song, full of emotion,"
Ik ben benieuwd! Ze weten het in ieder geval goed te verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef Nashipeer het volgende:
Ik dacht bij de tweede foto dat dat Duncan was qua kleding en pose haha. De twee liedjes heten dus Memoria en Voy a quedarme
[ twitter ]
[..]
https://eurovoix.com/2021(...)-eurovision-entries/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |