SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Real wtf
Ik moet doorgeven dat @:Kingroland wat later is
@:Zipportal
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:JR-Style-93
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland komt wat later want hij heeft nog les tot laat.
Klopt, hij heeft les.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Real wtf
Ik moet doorgeven dat @:Kingroland wat later is
@:Zipportal
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:JR-Style-93
Dingen die het gevolg zijn van de weigering om te verversen en vast te houden aan oude krachten. Het moment van deze collapse is opmerkelijk, maar dat er weer zo'n meltdown bij zit zeker niet.quote:
Courtois moeten ze ook snel lozen; zijn laatste goede wedstrijd was tegen Brazilië of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dingen die het gevolg zijn van de weigering om te verversen en vast te houden aan oude krachten. Het moment van deze collapse is opmerkelijk, maar dat er weer zo'n meltdown bij zit zeker niet.
Nja opzich corrigeert hij nog goed, best knap.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 0-2 is weer een totaal mislukte actie van die spits
Denk dat de 1-2 er voor het uur inligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal mij benieuwen of Brugge het ook kan volhouden.
Meer dan terecht voor die snake.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een karaktermoord op Courtois.
Zou wel logisch zijn, zeker als Brugge achteruit gaat lopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat de 1-2 er voor het uur inligt
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.quote:
Nee Wilfred, we starten het filmpje niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Vond de vader van Thibaut er ook wat van?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
Hij deed toch de chick van de Bruyne?quote:
Ja en bij z’n transfers stelde hij zich ook als een arrogante teringlijer opquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
[..]
Hij deed toch de chick van de Bruyne?
Kutkeeperquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een karaktermoord op Courtois.
Ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Courtois heeft 0 sexappeal, dus ik snap dat meisje voor geen meter eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pics?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.
Altijd nog 10x beter dan het beste Basel ooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar lopen stoer doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
Kat in het nauw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Zidane kan ook niks goed doen bij jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Oké kieftquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef Tagliano het volgende:
De camera staat wel scheef natuurlijk
We zien het lijntje zo wel tegemoet
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zij heeft een Nederlandse vader.
Bale en James alleen willen gebruiken als iedereen geblesseerd is, om ze daarna weer te serveren als Isco ook maar weer een beetje fit is. Wees een man, denk ik dan.quote:
quote:
Ajax heeft nog niet van dit Real gewonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar stoer lopen doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
Van vorig seizoen was nog zwakker,kan je nagaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax heeft nog niet van dit Real gewonnen
@KingRolandquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:14 schreef TLC het volgende:
Marketingtechnisch gezien moeten PSG en Real Madrid natuurlijk wel door naar de volgende ronde he
Ga eens praten met iemand...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van vorig seizoen was nog zwakker,kan je nagaan.![]()
Aax heeft gewoon heel veel geluk gehad ..,alles zat ze mee.
Ook tegen Bosz?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
#Sarriout. Alvast voor de komende aidspot
Zondag Inter - Juvequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
#Sarriout. Alvast voor de komende aidspot
Die heeft toch al voor Duitsland gekozen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Koeman zou beter meer tijd steken in het oproepen van Gosens.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga eens praten met iemand...
Door de onkunde van Bosz zullen ze wel winnen. Die zal wel weer naïef aanvallen. Lachwekkend dat Dybala en Ramsey wissel staan. Waren de beste spelers de vorige pot.quote:
Rust is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door de onkunde van Bosz zullen ze wel winnen. Die zal wel weer naïef aanvallen. Lachwekkend dat Dybala en Ramsey wissel staan. Waren de beste spelers de vorige pot.
Ja, seizoen 2004/2005.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een armoe dit Madrid. Zijn ze ooit zo slecht geweest?
Vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een armoe dit Madrid. Zijn ze ooit zo slecht geweest?
Fifa wereldelftal van het jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Marcelo moet lekker gaan kantklossen.
Wisten we al, maar we vinden het wel best zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:33 schreef Zipportal het volgende:
@:kingroland komt later, maar dat wisten jullie al.
Plicht gedaan. Einde bericht
Blijkbaar gewoon de volgende brazil hype.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op Vinicius, je bent beter dan dit
Marcelo ipv van TAA was wel de grootste lacherquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een lachertje is dat. Hoop onterechte namen
Door Ruudje Vormer himself. Domme overtreding.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja hoor, Real wordt weer geholpen
50 mil voor verneukt toch? En 100 voor Hazzard, lekker dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijkbaar gewoon de volgende brazil hype.
Malen > Vini
Klopt, ook al was dit geel terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja hoor, Real wordt weer geholpen
Dom ja. 1e vond ik geen geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door Ruudje Vormer himself. Domme overtreding.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dom ja. 1e vond ik geen geel.
Dat witte vakje achter het doel doet het ook alleen maar voor een consumptiebon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef Tocadisco het volgende:
En maar trots zijn op de tribunes dat ze met veel pijn en moeite niet verliezen van een provincieclubje uit Belgie.
Ik denk dat je sowieso niet op basis van deze wedstrijd hoeft te concluderen / verdedigen dat die 1-4 een knappe prestatie was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was dus toch wel knap dat Ajax daar 1-4 wonkunnen alle jaloerse PSV'ers en Feyenoorders weer terug hun grot in.
Dom ja. 1e vond ik geen geel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door Ruudje Vormer himself. Domme overtreding.
Kijk Barca eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:43 schreef RipCity het volgende:
Idd echt zelden zo’n saai sfeerloos stadion gezien als Madrid. Noten vreters.
Dit was ook zo leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat witte vakje achter het doel doet het ook alleen maar voor een consumptiebon.
Bernabéu is het mooiste stadion van allemaal. Het is zo groot, zo steil, zo hoog. Op het veld zie je overal ogen, je voelt je echt een gladiator. Terwijl de fans vrij stil zijn: er komen veel families en er is maar een vakje fanatiekelingen dat wordt betaald om kabaal te maken. Ze komen controleren of Real wint en dan moet het ook nog overtuigend zijn, anders zijn ze kritisch.
Barca en Cityquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:43 schreef RipCity het volgende:
Idd echt zelden zo’n saai sfeerloos stadion gezien als Madrid. Noten vreters.
Rip, die hype gaat erg snel de ijskast in en dat in een simpele poule.quote:
Lul niet zo stom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rip, die hype gaat erg snel de ijskast in en dat in een simpele poule.
0 uit 3 is een aanfluiting.quote:
Geen schakelgenot?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Een Japanse stream gevonden voor Spurs v Bayern. Dit wordt mijn avond.
Kanaaltje 14 staat aan, ja. Maar wil ook wat beelden erbij hebben. Ik zie Spurs niet al teveel spelen, maar de cijfers zijn bagger. En ik hoor goede verhalen over de potentie van dit Bayern.quote:
Ik heb een interview van Theo van Gogh met Matthijs van Nieuwkerk uit 1994 waarin ze een uur lang lullen over het toen nieuwe Hard Gras.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat dit nog ademt. @:caland #stifstof
Misschien is die vervanger verschrikkelijk slecht links centraal en denkt Sarri dat De Ligt links wel prima kan presteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
Waarom De Ligt weer links? Schijt Sarri, die vervanger laatst mocht wel rechts.
Hou je troep maar bij je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hahahahahaha, alsof ik dat voor jullie ga uploaden.
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorige week speelde De Ligt wel rechts geloof ik maar nu weer niet...
Jeetje, ze wisselen een hoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen SPAL speelde hij linksachter en heb ik gelezen dat hij een uitstekende wedstrijd speelde.
Ik kijk er ook met een schuin oogje naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Een Japanse stream gevonden voor Spurs v Bayern. Dit wordt mijn avond.
Beter dan in je aars.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me door @:KingRoland in het ootje genomen.
Kijk je toch niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind twee Duitse ploegen die volledig in het rood spelen toch verwarrend bij een schakelkanaal
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vanwege het weer in verschillende plekken in het land heb ik zorgvuldig gekozen voor deze manier (per provincie dus)
Poppenspeler.rarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan val je door de mand want bv Lenny is dezelfde provincie als ik.
#KingRolandOUT
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEMquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
#KingRolandOUT
Ik doe niet meer mee aan jouw acts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lenny is heel druk altijd dus ik ging ervan uit dat hij soms buiten de provincie komt.
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kingroland heeft nu een GROOT PROBLEEM
@:ZIPPORTAL
Minachting van de fok user idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DrittztGod ook, die blijft maar onscherpe foto's van TarrelGodin maken.
Circulaire economie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging over duurzaamheid en circulere economie
Je krijgt er hier van lanks als je zegt dat de Belgische clubs er niet zoveel van kunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:13 schreef hjansen82 het volgende:
Club Brugge kan niet eens van Real winnen. Ajax heeft er nog met 4 - 1 van gewonnen.
Einde tijdperk Bayern.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Derde grote kans voor Spurs en we zitten pas in minuut 11. (lol)
Krijg je als je in de competitie geen weerstand krijgt, gr Juvequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
@capuchon_jongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Je krijgt er hier van lanks als je zegt dat de Belgische clubs er niet zoveel van kunnen.
Tolisso maakt de fout bij Bayern, die blijkbaar speelde ten faveure van Thiago omwille 'defensieve zekerheid'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Kimmich uit het niets. Veronica heeft de verkeerde pot uitgekozen.
Nee, dat gun je niemandquote:
Voor een VWO-student wel een opstandige jongen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:16 schreef Bolasie het volgende:
Kimmich uit het niets. Veronica heeft de verkeerde pot uitgekozen.
Het is vwo, Stijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor een VWO-student wel een opstandige jongen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Misser van het jaar is vergeven, wtf.
Volgens de roddelpers heeft ie de vriendin van Eriksen gepaktquote:
Verbaast me niets. Naar mannetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens de roddelpers heeft ie de vriendin van Eriksen gepakt
Te weinig weerstand maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Bayern gaat deze groep vast altijd doorkomen, maar hoe ze presteren in de meeste topwedstrijden vind ik wel erg vaag.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Toby en Eriksen stonden afgelopen zomer al in de etalage, dus dat is inderdaad veelzeggend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie
Ik zie nu dat Vertonghen, Alderweireld en Eriksen alle drie een aflopend contract hebben? Gezien het feit dat Tottenham altijd haantje de voorste is met ruime contractverlengingen, lijkt me dat veelzeggend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |