SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Real wtf
Ik moet doorgeven dat @:Kingroland wat later is
@:Zipportal
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:JR-Style-93
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:12 schreef Coco. het volgende:
@:KingRoland komt wat later want hij heeft nog les tot laat.
Klopt, hij heeft les.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Real wtf
Ik moet doorgeven dat @:Kingroland wat later is
@:Zipportal
@:Coco.
@:lenny_leonard
@:JR-Style-93
Dingen die het gevolg zijn van de weigering om te verversen en vast te houden aan oude krachten. Het moment van deze collapse is opmerkelijk, maar dat er weer zo'n meltdown bij zit zeker niet.quote:
Courtois moeten ze ook snel lozen; zijn laatste goede wedstrijd was tegen Brazilië of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dingen die het gevolg zijn van de weigering om te verversen en vast te houden aan oude krachten. Het moment van deze collapse is opmerkelijk, maar dat er weer zo'n meltdown bij zit zeker niet.
Nja opzich corrigeert hij nog goed, best knap.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 0-2 is weer een totaal mislukte actie van die spits
Denk dat de 1-2 er voor het uur inligtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal mij benieuwen of Brugge het ook kan volhouden.
Meer dan terecht voor die snake.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een karaktermoord op Courtois.
Zou wel logisch zijn, zeker als Brugge achteruit gaat lopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat de 1-2 er voor het uur inligt
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.quote:
Nee Wilfred, we starten het filmpje niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Vond de vader van Thibaut er ook wat van?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
Hij deed toch de chick van de Bruyne?quote:
Ja en bij z’n transfers stelde hij zich ook als een arrogante teringlijer opquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
[..]
Hij deed toch de chick van de Bruyne?
Kutkeeperquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een karaktermoord op Courtois.
Ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Courtois heeft 0 sexappeal, dus ik snap dat meisje voor geen meter eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pics?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.
Altijd nog 10x beter dan het beste Basel ooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar lopen stoer doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
Kat in het nauw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Zidane kan ook niks goed doen bij jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Oké kieftquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef Tagliano het volgende:
De camera staat wel scheef natuurlijk
We zien het lijntje zo wel tegemoet
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zij heeft een Nederlandse vader.
Bale en James alleen willen gebruiken als iedereen geblesseerd is, om ze daarna weer te serveren als Isco ook maar weer een beetje fit is. Wees een man, denk ik dan.quote:
quote:
Ajax heeft nog niet van dit Real gewonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar stoer lopen doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
Van vorig seizoen was nog zwakker,kan je nagaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax heeft nog niet van dit Real gewonnen
@KingRolandquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:14 schreef TLC het volgende:
Marketingtechnisch gezien moeten PSG en Real Madrid natuurlijk wel door naar de volgende ronde he
Ga eens praten met iemand...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van vorig seizoen was nog zwakker,kan je nagaan.![]()
Aax heeft gewoon heel veel geluk gehad ..,alles zat ze mee.
Ook tegen Bosz?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:17 schreef LordVoldermort het volgende:
#Sarriout. Alvast voor de komende aidspot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |