Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.
Altijd nog 10x beter dan het beste Basel ooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar lopen stoer doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
Kat in het nauw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Zidane kan ook niks goed doen bij jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?
Oké kieftquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:10 schreef Tagliano het volgende:
De camera staat wel scheef natuurlijk
We zien het lijntje zo wel tegemoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |