Nee Wilfred, we starten het filmpje niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Vond de vader van Thibaut er ook wat van?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
Hij deed toch de chick van de Bruyne?quote:
Ja en bij z’n transfers stelde hij zich ook als een arrogante teringlijer opquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
En die Lucas van niveau Feyenoord blijft staan.
[..]
Hij deed toch de chick van de Bruyne?
Kutkeeperquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een karaktermoord op Courtois.
Ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Courtois heeft 0 sexappeal, dus ik snap dat meisje voor geen meter eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pics?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit had ik zelfs van Zidane niet verwacht. Ik weet dat hij erop tegen was dat Navas zou vertrekken, maar dit soort grollen. Wat schiet je er überhaupt mee op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat sowieso. Nu zullen ze straks wel heel lafjes een melding maken van een opgelopen blessure, maar daar trapt geen hond in natuurlijk.
Altijd nog 10x beter dan het beste Basel ooitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden maar lopen stoer doen dat ze van het slechtste real van de laatste 20 jaar hebben gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |