1-1quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atalanta is áltijd vermakelijk, beste Slob.
Mooi, toto binnenquote:
Maakt toch niet zoveel uit? PSG wordt toch wel eerste in die poule.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:37 schreef dvdfreak het volgende:
vanavond psg nog winnen het het chaos is compleet
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:35 schreef Zorro het volgende:
Het zet de wedstrijd van ajax vorig jaar wel even in een ander perspectief zo.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 19:42:19@elsierd niet overdrijven dit is geen geluk maar dit is De TAKTIEK a la @AFCAjax van 5 maart Hoge Pressing #RMAAJA 1-4 nu #RMABRU 0-2 rust @ChampionsLeague @ZS_Voetbal #Mooi voor FIFA 21 😜 reageer retweet
Je moet toch wat zeggen als je eigen clubje steevast kansloos uit de CL vliegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komen
Ik kan me ook niet voorstellen dat ook Brugge ieder team ernstig verzwakt en/of in vormcrisis tegen gaat komen nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Nah, ik zie Brugge niet op 12 seconden van de CL finale komen
Ze hebben vooral Club Brugge geïnspireerd vandaag denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mogen we zeggen dat Ajax Real Madrid definitieve duwtje heeft gegeven richting afgrond?
Zooooooquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ook Brugge ieder team ernstig verzwakt en/of in vormcrisis tegen gaat komen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |